Jump to content
Katana

Απώλεια Πίεσης;

Recommended Posts

Σήμερα κάναμε κάποια πατηματάκια με έναν φίλο μου, και πηγαίναμε κόπια, ενώ θα έπρεπε να είμαι αρκετά μπροστά.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για τα αυτοκίνητα, αλλά έχει την άποψη ότι σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητό μου δεν βγάζει τα νούμερα που είδα στο δυναμόμετρο, κυρίως αυτό της ροπής (περίπου 34 με 35 κιλά, στις 2300rpm).

Επειδή τον εμπιστεύομαι, πιστεύει ότι χάνω πίεση από κάπου. Επειδή όμως δεν έχω μπαρόμετρο, ξέρετε μήπως σε ποια blocks μπορώ να log-αρω με VagCom, για να δούμε περίπου τι πίεση σηκώνω; Και υπάρχει περίπτωση κάτι να έχει χαλάσει στο αμάξι, μετά από 2 μήνες από την δυναμομέτρηση, χωρίς να βγάζει κάποιο σφάλμα στο VagCom; Kαι αν ναι, τι φταίει, N75, κάποιο κολλάρο ή κάτι άλλο;

Ευχαριστώ παιδιά!

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

στο 115 σου βγάζει την ζητουμενη πίεση με την πραγματική σε όλο το φάσμα στροφών

εκεί μπορείς να δείς και τι over σηκώνεις και εάν έχεις απώλειες

απλά στο δείχνει σε mbar και στο δείχνει αθροιστικά με την ατμοσφαιρική οπότε αφαιρείς περιπου 1000mbar

(αυτό όταν είσαι σε υψόμετρο αλλάζει γιατί αλλαζει και η ατμοσφαιρική)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ανέβασα το file.

Εκανα 3 πατήματα, κανένα δεν ήταν απολύτως τέλειο, αλλά τελοσπάντων τα 2 τελευταία είναι καλύτερα. Όλα έγιναν με 4η από τις 1500 στροφές, μέχρις τις 5500 περίπου. Όποιος μπορεί και έχει την διάθεση, ας ρίξει μια ματιά και ας μου πει περίπου τι πιέσεις έχω και αν είναι όλα καλά.

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ApmiunTz1OZIdHNaMld1UW9zcm9qREllMTE1dWtXYmc&hl=en#gid=0

Παρακάτω, είναι το log από Δεκέμβριο του 2010, που μετά έκανα δυναμομέτρηση και είχα στο MAHA 218 άλογα & 34-35 κιλά ροπής.

https://spreadsheets0.google.com/ccc?hl=en&key=t6B7eToFm3yDrEib8bLkguQ&hl=en#

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

φίλε Αλέξανδρε τα παρακάτω με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν είμαι σχετικός :

τα πατήματα σου δεν είναι καλα γιατί πατας γκαζι αφήνεις γκαζι κοκ -

απομονωσα ένα κομάτι οπου οι στροφες είναι σταθερα σε ανοδική πορεία και μου φαίνεται ότι over έχεις γύρω στο 1,55 -

μπλε γραμμη ζητουμενη ,κοκκινη πραγματικη (σε mbar όπου αφαιρουμε την ατμοσφαιρικη ~1000)

ktn2503.jpg

το αντιστοιχο απο το maha που πάλι απομονωσα ένα κοματι που έχει σταθερο άνοιγμα προφανώς όταν ο χειριστης του δυανμομετρου έχει 4η ή 5η ταχυτητα δειχνει πάλι Over 1,55

ktnmaha.jpg

στο δικό σου πάτημα δεν βλέπω ροπη πάνω από 274 nm

αλλά και στο αντίστοιχο από maha βλέπω 267 nm (προφανως το excel δεν είναι όλο ,σου έχει δωσει ενα κομάτι)

αυτα εν ολιγοις και ξαναλέω ότι μπορει να κάνω λάθος

Link to comment
Share on other sites

Το 2ο excel, πάλι από VagCom είναι με δική μου οδήγηση και με 3η ταχύτητα, απλά αφορά το χρονικό διάστημα λίγο πριν πάω στο Maha. Δεν είναι δλδ το excel από το Maha, πάλι δικό μου είναι.

Ευχαριστώ πολύ βρε Δημήτρη για τον κόπο σου.

Άρα, από αυτά που μου λες (που τα θεωρώ σωστά), το αμάξι συμπεριφέρεται ακριβώς το ίδιο πριν και μετά την δυναμομέτρηση. Δλδ δεν έχει χαλάσει κάτι, ή ήταν κάτι εξαρχής χαλασμένο.

Που είναι όμως τα 34 κιλά ροπής? Εκτός πια αν είναι τόσο λάθoς η μέτρηση με VagCom, αν και τα δικά σου νούμερα ειναι παρόμοια με αυτά του Maha, σωστά?

Το πάτα-ασε του γκαζιού, οφείλεται στο γεγονός πως δεν είχα αρκετό χώρο, έπιανα 180+ χλμ/ωρα και ήταν κάπως επικίνδυνο.

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

κοίτα πιστεύω ότι η ζητουμενη και η πραγματικη είναι κοντα ,οπότε απώλειες δεν εχεις και το προγραμμα είναι

μια χαρά -

όσο για την ροπή από το vag com μην την λαμβάνεις καθολου υπόψιν σου -έψαξα και σε ξένα fora και

διάβασα και εκεί ότι σε αυτοκινητα με πρόγραμμα το αποτέλεσμα από την μετρηση με vag com δεν είναι

ακριβέιας- το συγκεκριμένο block είναι εντελως θεωρητικό γιατι μετραει βάσει φορτίου και δεν ξέρω εγώ τι

άλλο και βγάζει το νουμερο -δεν ε'ιναι όπως βλέπει μια θερμοκρασία ή κάποια άλλη μέτρηση-

απλά εμένα έπεσε λίγο πιο κοντα στο πραγματικό νουμερο...

για ρώτα τον φίλο σου μήπως πειραξε τιποτα στο δικό του και δεν στο λέει :wub:

Link to comment
Share on other sites

κανε ενα απλο pressure test για να δεις ολο το κυκλωμα αν ειναι οκ. εγω το κανω καθε 10.000χλμ και ολο καπου βρισκω καμια μικρη απωλεια. πρεσσαρε αερα στην εισαγωγη λιγο πριν τον Maf sensor και προσπαθησε να ακουσεις αν εχει απωλεια απο καπου. (καλο θα ειναι να πρεσσαρεις αερα απο πιστολι αερα που θα εχεις φτιαξει καταλληλα για να μπαινει στην εισαγωγη σου με ενα μπαρομετρο πανω.) αν ακουσεις καποια απωλεια και δεν μπορεις να την δεις που ειναι ψεκασε νερο το οποιο εχεις ανακατεψει με κανενα palmolive-svelto κλπ για να ειναι γινει σαπουνονερο και ψεκασε ολο το μοτερ (να ειναι κρυο το μοτερ) και καπου θα δεις φουσκες αν χανει. μην ξεχασεις πριν πρεσσαρεις αερα ανοιξε την ταπα των λαδιων.

Link to comment
Share on other sites

@Δημήτρη, σίγουρα τις πιέσεις που ζητάει το πρόγραμμα, τις έχει. Οπότε θεωρητικά δεν χάνει. Σκέφτομαι προληπτικά να αλλάξω Ν75 και σκάστρα Forge.

@φίλε Άγγελε, ο δικός σου τρόπος είναι ο πλέον σίγουρος. Απλά θα πρέπει να βρούμε κάποιον με αυτά τα σύνεργα.

Link to comment
Share on other sites

Αν το αμάξι σου εχανε πίεση απο κάπου θα το καταλάβαινες είτε με αστάθειες στο ρελαντί είτε με fuel trims που θα είχαν ξεφύγει είτε με σφάλματα του τύπου (too rich/too lean on/off idle)

Οσο αφορά τις μετρήσεις ροπής που γίνονται μέσω vcds ή ακόμα κατι υπολογισμοί του στυλ maf X κάποιο μαγικό νούμερο =άλογα απλά δεν ισχύουν (ιδίως απο τη στιγμη που το αμάξι φοράει πρόγραμμα)

Αν θέλεις να δεις αν ολα πάνε καλά, κάνε ενα log το 054 (πεταλούδα) να δεις αν κλείνει κάπου μαζί με το 003 για να δεις αν ρίχνει πολύ αβάνς σε κάποιο σημείο, την αντλία υψηλής στο 227 (για να επιβεβαιώσεις οτι είσαι οκ απο καύσιμο) κτλ

Link to comment
Share on other sites

επειδη δεν ξερουμε αν οντως χανει πιεση απλα εχουμε μια υποψια οτι επεσε σε αποδοση για κοιτα καμια σκαστρα!(δεν βγαζει σφαλμα-πεφτει η αποδοση-ακουγονται λιγο πιο εντονα τα σκασιματα)

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις να δεις αν ολα πάνε καλά, κάνε ενα log το 054 (πεταλούδα) να δεις αν κλείνει κάπου μαζί με το 003 για να δεις αν ρίχνει πολύ αβάνς σε κάποιο σημείο, την αντλία υψηλής στο 227 (για να επιβεβαιώσεις οτι είσαι οκ απο καύσιμο) κτλ

ποιες είναι οι Normal τιμες με προγραμμα στο 003; εγώ σε πάτημα έχω δει από -3,8 εώς 14,3 και μετά πέφτοντας από τις 6440 στροφές στις 5500 'εχω δει και 26,3

LOG

επίσης το 227 είναι κάποιο block ; σε ποιο group είναι ; δεν το βρίσκω

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Αν το αμάξι σου εχανε πίεση απο κάπου θα το καταλάβαινες είτε με αστάθειες στο ρελαντί είτε με fuel trims που θα είχαν ξεφύγει είτε με σφάλματα του τύπου (too rich/too lean on/off idle)

Οσο αφορά τις μετρήσεις ροπής που γίνονται μέσω vcds ή ακόμα κατι υπολογισμοί του στυλ maf X κάποιο μαγικό νούμερο =άλογα απλά δεν ισχύουν (ιδίως απο τη στιγμη που το αμάξι φοράει πρόγραμμα)

Αν θέλεις να δεις αν ολα πάνε καλά, κάνε ενα log το 054 (πεταλούδα) να δεις αν κλείνει κάπου μαζί με το 003 για να δεις αν ρίχνει πολύ αβάνς σε κάποιο σημείο, την αντλία υψηλής στο 227 (για να επιβεβαιώσεις οτι είσαι οκ απο καύσιμο) κτλ

Θα το ελέγξω, σε ευχαριστώ πολύ.

@Θέμη, και εγώ σκάστρα έχω υποψιαστεί. Απλά δεν έχω προλάβω να το κοιτάξω, λογικά ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει στην Μ. Εβδομάδα. Θα ενημερώσω πάντως! :huh:

Link to comment
Share on other sites

ποιες είναι οι Normal τιμες με προγραμμα στο 003; εγώ σε πάτημα έχω δει από -3,8 εώς 14,3 και μετά πέφτοντας από τις 6440 στροφές στις 5500 'εχω δει και 26,3

LOG

επίσης το 227 είναι κάποιο block ; σε ποιο group είναι ; δεν το βρίσκω

Εσυ λογκαρησε το 140 ,το ιδιο ειναι.Δειχνει την πιεση της αντλιας βενζινης.

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

παιδιά γνωρίζει κάποιος στο block 140 μέχρι ποιές αποκλισεις μεταξύ requested και actual τιμές στην πίεση της αντλίας βενζίνης θεωρούνται ανεκτές;

σε μία δοκιμή που έκανα σε πάτημα με 3η από χαμηλα μέχρι τα κόκκινα πάντα η πραγματικη πίεση είναι λίγο πιο κάτω από την ζητούμενη-

συγκεκριμένα όμως από κάποιες στροφές ζηταει max 150 bar και η μαμά αντλια δεν μπρεί να δώσει πάνω από 143. Έιμαι οκ με αυτό ;

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτός ο φίλος μου πάτησε και με Ibiza Cupra 1ο στάδιο και πηγαίναν κόπια, οπότε μάλλον δεν είναι άρρωστο το αμαξάκι μου. Και πιθανώς να πηγαίνει κόπια με το συγκεκριμένο Ibiza, ίσως θα πρέπει να ανοίξω. Ουφ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.