vband Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Παιδια, εχει πλυνει κανενας το κινητηρα του TSI ? Με πανακια και νερο δε γινεται δουλεια γιατι εχει μαζεψει πολυ βρωμια και σκεφτομουν να το παω σε κανενα μερος που να ξερουν τι κανουν Καμμια προταση? Τολης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Ουτε για αστειο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 (edited) Ενας φιλος πηγε το focus του και του το εκαναν γυαλι.Και δεν ειναι κανενα αυτ/το παλαιας τεχνολογιας να πεις οτι δεν τρεχει τιποτα.Πεντακαθαρο.Αν προσεξει αυτος που θα στο κανει δεν εχεις προβλημα.Επισης με το πλυσιμο του κινητηρα βοηθας στην καλυτερη απαγωγη της θερμοτητας η οποια εμποδιζεται απο την πολυ βρωμια.Απο κει και περα υπαρχουν και τα αρνητικα.Π.χ. στο βιβλιαρακι του κατασκευαστη αναφερει οτι με το πλυσιμο φευγει η αντισκωριακη προστασια και μετα πρεπει να ξαναπεραστει.Τωρα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο καθοτι εχω δει ενα σωρο αυτοκινητα με πλυμμενο κινητηρα που δεν εχουν προβλημα.Επισης εξαιτιας των αλατων του νερου δεν ξερω τι παιζει με τα λαστιχακια στον χωρο του κινητηρα μετα απο καιρο. Edited May 22, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Και εγώ θεωρώ πως ο κινητήρας μας δεν επιδέχεται πλύσιμο με υψηλή πίεση όπως κάνανε στα παλαιότερα αυτοκίνητα. Πρίν λίγες μέρες με απασχόλησε ο καθαρισμός του κινητήρα και το απέκλεισα σαν ενδεχόμενο καν. Πήρα ένα πινελάκι, ένα δοχείο με σαπουνόνερο για τα πολύ χοντρά, καθάριζα και στέγνωνα αμέσως με πίεση αέρα από το κοφλέρ. Βέβαια οι λεπτομέρειες είναι πάρα πολλές, οπότε απαιτεί και χρόνο, επίσης και μεράκι. Λίγο σπρέϊ σιλικόνης στα πλαστικά μέρη του κινητήρα και τέλος, καλύτερο και απο όταν το παρέλαβα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 εγω θεωρω πως υπαρχουν επαγγελματιες που θα βγαλουν ανετα εις περας μια τετοια δουλεια!!! το θεμα ειναι ποιοι ειναι αυτοι μιας κ εγω ενδιαφερομαι αλλα δεν ξερω που να παω !!! εγω δεν εχω τσι αλλα δεν νομιζω να ειναι πιο δυσκολος στο πλυσιμο απο καποιον που ξερει τι κανει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 O TSI εχει χυμα καλωδια και βισματα παντου, ειδικα αν βγαλεις το καπακι το πλαστικο της μηχανης θα μεινεις μακακας ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 (edited) Εχει κανει ο ta6ape ( Αντωνης) πλυσιμο στην μηχανη του σε εναν που μας εχει δωσει προσφορα στην Πευκη. Πολυ καλη δουλεια διαδικασια δεν θυμαμαι, παντως του εκανε πολυ καλη δουλεια και πλαστικοποιηση. Ειχα σκοπο να το παω χτες αλλα εμπλεξα με κτ δουλειες και δε μπορεσα. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45263 Edited May 22, 2011 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Εχει κανει ο ta6ape ( Αντωνης) πλυσιμο στην μηχανη του σε εναν που μας εχει δωσει προσφορα στην Πευκη. Πολυ καλη δουλεια διαδικασια δεν θυμαμαι, παντως του εκανε πολυ καλη δουλεια και πλαστικοποιηση. Ειχα σκοπο να το παω χτες αλλα εμπλεξα με κτ δουλειες και δε μπορεσα. πανο οταν πας πες μου να παμε μαζι γιατι ο δικος μου ειναι αραπακος πλεον απο την μαυριλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 πανο οταν πας πες μου να παμε μαζι γιατι ο δικος μου ειναι αραπακος πλεον απο την μαυριλα done!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Είχα κι εγώ τους ενδοιασμούς μου αλλά τελικά έπλυνα τον χώρο του κινητήρα ως εξής : Κάλυμμα στο δυναμό με πλαστική σακούλα. Ψέκασμα με Insta Finish Premium Blue APC (All Purpose Cleaner) σε διάλυμα 1:4 με απιονισμένο νερό, ξεκινώντας στην εσωτερική επιφάνεια του καπό και μετά πάνω στο καπάκι του κινητήρα, κολάρα, κουτιά κ.τ.λ. Αφήνεις 2 λεπτά να παπαριάσει με τη λύγδα και τρίβεις με πινελάκι. Μετά ξέπλυμα ψεκάζοντας με ένα μπουκαλάκι spray απιονισμένο νερό και μάζεμα της βρωμιάς με σφουγγάρι. Και δεύτερη φορά το ίδιο ξέπλυμα ώστε να φύγουν και τα υπολείμματα. Σκουπίζεις - στεγνώνεις με πανάκι μικροϊνών. Μετά γυάλισμα και προστασία στα πλαστικά με Prima Nero (μετά από 2 μήνες παρά τις υψηλές θερμοκρασίες κάτω απ το καπό το nero βαστάει). Τέλος καμαρώνεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Εχει κανει ο ta6ape ( Αντωνης) πλυσιμο στην μηχανη του σε εναν που μας εχει δωσει προσφορα στην Πευκη. Πολυ καλη δουλεια διαδικασια δεν θυμαμαι, παντως του εκανε πολυ καλη δουλεια και πλαστικοποιηση. Ειχα σκοπο να το παω χτες αλλα εμπλεξα με κτ δουλειες και δε μπορεσα. http://www.vwclub.gr...showtopic=45263 Καλώς γράφει ο Παναγιώτης (svouras). Πριν ανεβάσω την προσφορά τον δοκίμασα εγώ! Το πήγα στον Αυτό-Star και μου έκανε πλύσιμο-πλαστικοποίηση κινητήρα, πλύσιμο εξωτερικό, εσωτερικό(απλό καθάρισμα) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τα 21 ευρώ για το VWCLUB.GR! Ειδικά το εσωτερικό μύριζε για μια εβδομάδα με το αρωματικό που βάζουν μετά. Γενικώς το αμάξι μου το πλένω "μόνος μου" και δεν θέλω "ξένα" χέρια να το σκαλίζουν... αλλά εκεί μου το πρόσεξαν! Ο κινητήρας μου έγινε λαμπίκο, και δεν μιλάω για τα πλαστικά καλύμματα μόνο! Το συστήνουμε για όσους μπορούν να πάνε στην Πεύκη! Αξίζει να εκμεταλλευόμαστε-στηρίζουμε τις προσφορές που μας δίνει η "Κάρτα VIP Μέλους" του VWCLUB.GR, έτσι παίρνουν αξία τα 30 ευρώ της ανανέωσης της! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Αν υπάρχει η δυνατότητα και για καμιά φωτογραφία πριν και μετά... Να φανεί και η δουλειά που έγινε.. Υγ.Καλό θα ήταν να γίνει και ένα καθάρισμα από κάτω, στο χώρο του καρτερ κλπ που συνήθως μαζεύεται βρωμια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Πλυντε το μοτερ μια φορα το χρονο οπως εγω και δεν εχει παθει τιποτα αλλα πολυ καλο στεγνωμα με αερα και πανι και οταν πλενετε βγαλτε και το καπακι του κινητηρα για να πλυθει καλυτερα και να το στεγνωσετε πιο ευκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Στα 3 χρόνια, το έχω πλύνει 4 φορές με πιεστικό και δεν έχει πάθει ποτέ τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stam GT Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Εγώ πάλι μιας κι είναι όλα πλαστικά μέσα τα περνάω με σιλικονόλαδο με ένα σφουγγαράκι κ το μοτέρ γίνεται καινούριο! Τα γυαλίζει κ κρατάει κ καιρό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 (edited) Εγώ πάλι μιας κι είναι όλα πλαστικά μέσα τα περνάω με σιλικονόλαδο με ένα σφουγγαράκι κ το μοτέρ γίνεται καινούριο! Τα γυαλίζει κ κρατάει κ καιρό! Προσοχή λίγο με το συστατικό της σιλικόνης γιατί σε συνδυασμό με την ζέστη, "βλάπτει" τα ελαστικά μέρη του κινητήρα (κολάρα...) ξεραίνοντας τα μετά από μακροχρόνια χρήση! Edited May 25, 2011 by ta6ape 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stam GT Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Προσοχή λίγο με το συστατικό της σιλικόνης γιατί σε συνδυασμό με την ζέστη, "βλάπτει" τα ελαστικά μέρη του κινητήρα (κολάρα...) ξεραίνοντας τα μετά από μακροχρόνια χρήση! Τι να σου πω,δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο...Η αλήθεια είναι ότι κ σε άλλα αμάξια το έχω χρησιμοποιήσει σε πλαστικά μέρη καθώς κ τσιμούχες κ δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα(σε μακροχρόνια χρήση).... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Και εγώ θεωρώ πως ο κινητήρας μας δεν επιδέχεται πλύσιμο με υψηλή πίεση όπως κάνανε στα παλαιότερα αυτοκίνητα. Πρίν λίγες μέρες με απασχόλησε ο καθαρισμός του κινητήρα και το απέκλεισα σαν ενδεχόμενο καν. Πήρα ένα πινελάκι, ένα δοχείο με σαπουνόνερο για τα πολύ χοντρά, καθάριζα και στέγνωνα αμέσως με πίεση αέρα από το κοφλέρ. Βέβαια οι λεπτομέρειες είναι πάρα πολλές, οπότε απαιτεί και χρόνο, επίσης και μεράκι. Λίγο σπρέϊ σιλικόνης στα πλαστικά μέρη του κινητήρα και τέλος, καλύτερο και απο όταν το παρέλαβα!!!! Δεν το πλενουν με υψυλη πιεση μονιμως.Τα πιστολια των πλυντηριων εχουν ρυθμιστη πιεσης στο εμπρος μερος του πιστολιου.Οταν προκειται να το πλησιασουν σε πιο ευαισθητα σημεια χαμηλωνουν πολυ την πιεση και την αυξανουν ξανα οταν προκειται για ακινδυνα σημεια οπως για παραδειγμα το κατω μερος του κινητηρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 κάποιο νέο στοιχείο σχετικά με τυχον θέματα που δημιουργούνται απο πλύσιμο μηχανής? Σκέφτομαι να την πλύνω στο golf γιατι αυτό το καλοκαίρι γεμισε υπερβολικά με σκόνη! Ο άνθρωπος που θα το πάω πλένει το μηχανοστάσιο με πιεστικό. Θα έχω πρόβλημα ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ το πλένω 2-3 φορές το χρόνο χύμα με πιεστικό χωρίς το παραμικρό θέμα εδώ και 5 χρόνια !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 εχει η μαμα VW ενα σπρευ για καθαρισμο κινητηρα.δεν θυμαμαι κωδικο.ψεκαζεις περιμενεις λιγο και μετα με το πιεστικο χωρις φοβο.δοκιμασμενο σε πολλα μοτερ και κανενα δεν εκανε ουτε κιχ.Και το πιεστικο απο κοντα να φευγει η βρωμα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 εχει η μαμα VW ενα σπρευ για καθαρισμο κινητηρα.δεν θυμαμαι κωδικο.ψεκαζεις περιμενεις λιγο και μετα με το πιεστικο χωρις φοβο.δοκιμασμενο σε πολλα μοτερ και κανενα δεν εκανε ουτε κιχ.Και το πιεστικο απο κοντα να φευγει η βρωμα πιεστικό σε χαμηλή πίεση έτσι ? έλεγα μετά να το φυσίξω με αέρα για να φύγουν και τα πολλά πολλά ! Σας ευχαριστώ και τους δύο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 επλυνα εγω κανονικα το μοτέρ μου το καλοκαιρι με πιεστικο μην φοβάσαι τιποτα!Ελπιζω να σε βοηθησει αυτο το θεμαhttp://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=88636#p88636 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 απίστευτος ,μπράβο εγώ φοβάμαι να το κάνω έτσι - το καθαριζω με βουρτσακια τυπου λολα (αυτα που καθαρίζουν τις κατσαρόλες) με υγρό που βαζουμε στα τζαμια σε αναλογία 1/3 με νερό ,στα στενα σημεια με πινέλο και μετα ριχνω ενα σπρευ γιαλιστικο καθαριστικο που ειναι για πλαστικα (τα παραπάνω τιπ απο φίλο expert)-αυτα μια φορα το 2μηνο και διατηρειται καθαρο-σίγουρα όμως με το πιεστικο έχεις καλυτερο αποτελεσμα ειδικα σε σημεια που δεν φτανουν τα χερια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...