Jump to content
vband

Πλυσιμο Μηχανης Tsi

Recommended Posts

Παιδια,

εχει πλυνει κανενας το κινητηρα του TSI ? Με πανακια και νερο δε γινεται δουλεια γιατι εχει μαζεψει πολυ βρωμια και σκεφτομουν να το παω σε κανενα μερος που να ξερουν τι κανουν

Καμμια προταση?

Τολης

Link to comment
Share on other sites

Ενας φιλος πηγε το focus του και του το εκαναν γυαλι.Και δεν ειναι κανενα αυτ/το παλαιας τεχνολογιας να πεις οτι δεν τρεχει τιποτα.Πεντακαθαρο.Αν προσεξει αυτος που θα στο κανει δεν εχεις προβλημα.Επισης με το πλυσιμο του κινητηρα βοηθας στην καλυτερη απαγωγη της θερμοτητας η οποια εμποδιζεται απο την πολυ βρωμια.Απο κει και περα υπαρχουν και τα αρνητικα.Π.χ. στο βιβλιαρακι του κατασκευαστη αναφερει οτι με το πλυσιμο φευγει η αντισκωριακη προστασια και μετα πρεπει να ξαναπεραστει.Τωρα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο καθοτι εχω δει ενα σωρο αυτοκινητα με πλυμμενο κινητηρα που δεν εχουν προβλημα.Επισης εξαιτιας των αλατων του νερου δεν ξερω τι παιζει με τα λαστιχακια στον χωρο του κινητηρα μετα απο καιρο.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ θεωρώ πως ο κινητήρας μας δεν επιδέχεται πλύσιμο με υψηλή πίεση όπως κάνανε στα παλαιότερα αυτοκίνητα. Πρίν λίγες μέρες με απασχόλησε ο καθαρισμός του κινητήρα και το απέκλεισα σαν ενδεχόμενο καν. Πήρα ένα πινελάκι, ένα δοχείο με σαπουνόνερο για τα πολύ χοντρά, καθάριζα και στέγνωνα αμέσως με πίεση αέρα από το κοφλέρ. Βέβαια οι λεπτομέρειες είναι πάρα πολλές, οπότε απαιτεί και χρόνο, επίσης και μεράκι. Λίγο σπρέϊ σιλικόνης στα πλαστικά μέρη του κινητήρα και τέλος, καλύτερο και απο όταν το παρέλαβα!!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω θεωρω πως υπαρχουν επαγγελματιες που θα βγαλουν ανετα εις περας μια τετοια δουλεια!!!

το θεμα ειναι ποιοι ειναι αυτοι μιας κ εγω ενδιαφερομαι αλλα δεν ξερω που να παω !!!

εγω δεν εχω τσι αλλα δεν νομιζω να ειναι πιο δυσκολος στο πλυσιμο απο καποιον που ξερει τι κανει

Link to comment
Share on other sites

O TSI εχει χυμα καλωδια και βισματα παντου, ειδικα αν βγαλεις το καπακι το πλαστικο της μηχανης θα μεινεις μακακας !

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανει ο ta6ape ( Αντωνης) πλυσιμο στην μηχανη του σε εναν που μας εχει δωσει προσφορα στην Πευκη. Πολυ καλη δουλεια διαδικασια δεν θυμαμαι, παντως του εκανε πολυ καλη δουλεια και πλαστικοποιηση. Ειχα σκοπο να το παω χτες αλλα εμπλεξα :whistling: με κτ δουλειες και δε μπορεσα. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45263

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Εχει κανει ο ta6ape ( Αντωνης) πλυσιμο στην μηχανη του σε εναν που μας εχει δωσει προσφορα στην Πευκη. Πολυ καλη δουλεια διαδικασια δεν θυμαμαι, παντως του εκανε πολυ καλη δουλεια και πλαστικοποιηση. Ειχα σκοπο να το παω χτες αλλα εμπλεξα :whistling: με κτ δουλειες και δε μπορεσα.

πανο οταν πας πες μου να παμε μαζι γιατι ο δικος μου ειναι αραπακος πλεον απο την μαυριλα

Link to comment
Share on other sites

πανο οταν πας πες μου να παμε μαζι γιατι ο δικος μου ειναι αραπακος πλεον απο την μαυριλα

done!!!!

Link to comment
Share on other sites

Είχα κι εγώ τους ενδοιασμούς μου αλλά τελικά έπλυνα τον χώρο του κινητήρα ως εξής :

Κάλυμμα στο δυναμό με πλαστική σακούλα. Ψέκασμα με Insta Finish Premium Blue APC (All Purpose Cleaner) σε διάλυμα 1:4 με απιονισμένο νερό, ξεκινώντας στην εσωτερική επιφάνεια του καπό και μετά πάνω στο καπάκι του κινητήρα, κολάρα, κουτιά κ.τ.λ. Αφήνεις 2 λεπτά να παπαριάσει με τη λύγδα και τρίβεις με πινελάκι.

Μετά ξέπλυμα ψεκάζοντας με ένα μπουκαλάκι spray απιονισμένο νερό και μάζεμα της βρωμιάς με σφουγγάρι. Και δεύτερη φορά το ίδιο ξέπλυμα ώστε να φύγουν και τα υπολείμματα. Σκουπίζεις - στεγνώνεις με πανάκι μικροϊνών.

Μετά γυάλισμα και προστασία στα πλαστικά με Prima Nero (μετά από 2 μήνες παρά τις υψηλές θερμοκρασίες κάτω απ το καπό το nero βαστάει).

Τέλος καμαρώνεις!

p1010456r.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανει ο ta6ape ( Αντωνης) πλυσιμο στην μηχανη του σε εναν που μας εχει δωσει προσφορα στην Πευκη. Πολυ καλη δουλεια διαδικασια δεν θυμαμαι, παντως του εκανε πολυ καλη δουλεια και πλαστικοποιηση. Ειχα σκοπο να το παω χτες αλλα εμπλεξα :D με κτ δουλειες και δε μπορεσα. http://www.vwclub.gr...showtopic=45263

Καλώς γράφει ο Παναγιώτης (svouras).

Πριν ανεβάσω την προσφορά τον δοκίμασα εγώ!

Το πήγα στον Αυτό-Star και μου έκανε πλύσιμο-πλαστικοποίηση κινητήρα, πλύσιμο εξωτερικό, εσωτερικό(απλό καθάρισμα) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τα 21 ευρώ για το VWCLUB.GR! Ειδικά το εσωτερικό μύριζε για μια εβδομάδα με το αρωματικό που βάζουν μετά.

Γενικώς το αμάξι μου το πλένω "μόνος μου" και δεν θέλω "ξένα" χέρια να το σκαλίζουν... αλλά εκεί μου το πρόσεξαν!

Ο κινητήρας μου έγινε λαμπίκο, και δεν μιλάω για τα πλαστικά καλύμματα μόνο!

Το συστήνουμε για όσους μπορούν να πάνε στην Πεύκη!

Αξίζει να εκμεταλλευόμαστε-στηρίζουμε τις προσφορές που μας δίνει η "Κάρτα VIP Μέλους" του VWCLUB.GR, έτσι παίρνουν αξία τα 30 ευρώ της ανανέωσης της!

Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχει η δυνατότητα και για καμιά φωτογραφία πριν και μετά...

Να φανεί και η δουλειά που έγινε..

Υγ.Καλό θα ήταν να γίνει και ένα καθάρισμα από κάτω, στο χώρο του καρτερ κλπ που συνήθως μαζεύεται βρωμια.

Link to comment
Share on other sites

Πλυντε το μοτερ μια φορα το χρονο οπως εγω και δεν εχει παθει τιποτα αλλα πολυ καλο στεγνωμα με αερα και πανι και οταν πλενετε βγαλτε και το καπακι του κινητηρα για να πλυθει καλυτερα και να το στεγνωσετε πιο ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι μιας κι είναι όλα πλαστικά μέσα τα περνάω με σιλικονόλαδο με ένα σφουγγαράκι κ το μοτέρ γίνεται καινούριο!

Τα γυαλίζει κ κρατάει κ καιρό!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι μιας κι είναι όλα πλαστικά μέσα τα περνάω με σιλικονόλαδο με ένα σφουγγαράκι κ το μοτέρ γίνεται καινούριο!

Τα γυαλίζει κ κρατάει κ καιρό!

Προσοχή λίγο με το συστατικό της σιλικόνης γιατί σε συνδυασμό με την ζέστη, "βλάπτει" τα ελαστικά μέρη του κινητήρα (κολάρα...) ξεραίνοντας τα μετά από μακροχρόνια χρήση!

Edited by ta6ape
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσοχή λίγο με το συστατικό της σιλικόνης γιατί σε συνδυασμό με την ζέστη, "βλάπτει" τα ελαστικά μέρη του κινητήρα (κολάρα...) ξεραίνοντας τα μετά από μακροχρόνια χρήση!

Τι να σου πω,δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο...Η αλήθεια είναι ότι κ σε άλλα αμάξια το έχω χρησιμοποιήσει σε πλαστικά μέρη καθώς κ τσιμούχες κ δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα(σε μακροχρόνια χρήση)....

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ θεωρώ πως ο κινητήρας μας δεν επιδέχεται πλύσιμο με υψηλή πίεση όπως κάνανε στα παλαιότερα αυτοκίνητα. Πρίν λίγες μέρες με απασχόλησε ο καθαρισμός του κινητήρα και το απέκλεισα σαν ενδεχόμενο καν. Πήρα ένα πινελάκι, ένα δοχείο με σαπουνόνερο για τα πολύ χοντρά, καθάριζα και στέγνωνα αμέσως με πίεση αέρα από το κοφλέρ. Βέβαια οι λεπτομέρειες είναι πάρα πολλές, οπότε απαιτεί και χρόνο, επίσης και μεράκι. Λίγο σπρέϊ σιλικόνης στα πλαστικά μέρη του κινητήρα και τέλος, καλύτερο και απο όταν το παρέλαβα!!!!

Δεν το πλενουν με υψυλη πιεση μονιμως.Τα πιστολια των πλυντηριων εχουν ρυθμιστη πιεσης στο εμπρος μερος του πιστολιου.Οταν προκειται να το πλησιασουν σε πιο ευαισθητα σημεια χαμηλωνουν πολυ την πιεση και την αυξανουν ξανα οταν προκειται για ακινδυνα σημεια οπως για παραδειγμα το κατω μερος του κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

κάποιο νέο στοιχείο σχετικά με τυχον θέματα που δημιουργούνται απο πλύσιμο μηχανής? Σκέφτομαι να την πλύνω στο golf γιατι αυτό το καλοκαίρι γεμισε υπερβολικά με σκόνη! Ο άνθρωπος που θα το πάω  πλένει το μηχανοστάσιο με πιεστικό. Θα έχω πρόβλημα ????

Link to comment
Share on other sites

όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ το πλένω 2-3 φορές το χρόνο χύμα με πιεστικό χωρίς το παραμικρό θέμα εδώ και 5 χρόνια !!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εχει η μαμα VW ενα σπρευ για καθαρισμο κινητηρα.δεν θυμαμαι κωδικο.ψεκαζεις περιμενεις λιγο και μετα με το πιεστικο χωρις φοβο.δοκιμασμενο σε πολλα μοτερ και κανενα δεν εκανε ουτε κιχ.Και το πιεστικο απο κοντα να φευγει η βρωμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εχει η μαμα VW ενα σπρευ για καθαρισμο κινητηρα.δεν θυμαμαι κωδικο.ψεκαζεις περιμενεις λιγο και μετα με το πιεστικο χωρις φοβο.δοκιμασμενο σε πολλα μοτερ και κανενα δεν εκανε ουτε κιχ.Και το πιεστικο απο κοντα να φευγει η βρωμα

 

πιεστικό σε χαμηλή πίεση έτσι ? έλεγα μετά να το φυσίξω με αέρα για να φύγουν και τα πολλά πολλά ! Σας ευχαριστώ και τους δύο!

Link to comment
Share on other sites

επλυνα εγω κανονικα το μοτέρ μου το καλοκαιρι με πιεστικο μην φοβάσαι τιποτα!
Ελπιζω να σε βοηθησει αυτο το θεμα
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=88636#p88636

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

απίστευτος ,μπράβο εγώ φοβάμαι να το κάνω έτσι -

 

το καθαριζω με βουρτσακια τυπου λολα (αυτα που καθαρίζουν τις κατσαρόλες)  με υγρό που βαζουμε στα τζαμια σε αναλογία 1/3 με νερό ,στα στενα σημεια με πινέλο και μετα ριχνω ενα σπρευ γιαλιστικο καθαριστικο που ειναι για πλαστικα

(τα παραπάνω τιπ απο φίλο expert)-αυτα μια φορα το 2μηνο και διατηρειται καθαρο-σίγουρα όμως με το πιεστικο έχεις καλυτερο αποτελεσμα ειδικα σε σημεια που δεν φτανουν τα χερια

 

20130929_084919_zps760c63af.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.