Leou21 Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Στέλιο ξέρεις μήπως πόσο κοστίζει η μαμά σκάστρα? Και κάτι άλλο, έστω πως είσαι στην εγγύηση ακόμη( επέκταση) και έχεις την υπόνοια πως μπορεί να φταίει κάτι στην πτώση απόδοσης του αυτοκινήτου σου, υπάρχει περίπτωση να σου αλλάξουν τις βαλβίδες που λέμε πιο πανω μέσα στην εγγύηση??? Χλωμό μου φαίνεται γνωρίζοντας την τακτική τους αλλά το ρωτάω μήπως έγινε σε κάποιον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Στέλιο ξέρεις μήπως πόσο κοστίζει η μαμά σκάστρα? Και κάτι άλλο, έστω πως είσαι στην εγγύηση ακόμη( επέκταση) και έχεις την υπόνοια πως μπορεί να φταίει κάτι στην πτώση απόδοσης του αυτοκινήτου σου, υπάρχει περίπτωση να σου αλλάξουν τις βαλβίδες που λέμε πιο πανω μέσα στην εγγύηση??? Χλωμό μου φαίνεται γνωρίζοντας την τακτική τους αλλά το ρωτάω μήπως έγινε σε κάποιον. Η N249 που γράφω πιο πάνω είναι η σκάστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 Tuesday,06,March,2012,17:36:54:46862 Chassis Type: 1K0 Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 VIN: WVWZZZ1KZ9W003982 Mileage: 53160km/33032miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Part No SW: 03C 906 032 Q HW: 03C 906 032 C Component: MED17.5.1 G 2315 Revision: 96H07--- Serial number: VWX7Z0H43N982E Coding: 0000072 Shop #: WSC 00101 207 61721 VCID: 2B5E05F2B55F2644 1 Fault Found 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction P2261 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 28205 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 13:13:01 Freeze Frame: RPM: 1877 /min Load: 27.8 % Speed: 24.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 22.0°C Absolute Pres.: 930.0 mbar Voltage: 14.224 V Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70M.lbl Part No SW: 1K0 907 379 AF HW: 1K0 907 379 AF Component: MABS MK70M 0103 Revision: 00H32001 Coding: 0016641 Shop #: WSC 01279 785 00200 VCID: 76E8E4863E9D2BAC No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No SW: 1K0 907 044 DD HW: 1K0 907 044 DD Component: ClimatronicPQ35 130 1213 Revision: 00130023 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 6CDCC6EE70D1E17C 1 Fault Found 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 004 - No Signal/Communication - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E Component: Bordnetz-SG H54 2602 Revision: 00H54000 Serial number: 00000008263551 Coding: 098D0F2700041500471400001400000000097F075C000100000000000000 Shop #: WSC 01367 785 00200 VCID: 336E1D926D6F7E84 Part No: 1K1 955 119 E Component: Wischer 080508 021 0501 Coding: 00038805 Shop #: WSC 01367 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T Component: 37 AIRBAG VW8 020 2300 Revision: 05020000 Serial number: 0038PD20E32R Coding: 0013111 Shop #: WSC 01269 785 00200 VCID: 3D7A3BAA5B2BB8F4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN Component: J0527 752 0101 Coding: 0000042 Shop #: WSC 00101 207 61721 VCID: 7F0601A211A76AE4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl Part No SW: 1K0 920 864 A HW: 1K0 920 864 A Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1212 Revision: V0002000 Serial number: VWX7Z0H43N982E Coding: 0003103 Shop #: WSC 00011 888 96745 VCID: 2A5000F6BAA53F4C No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl Part No SW: 1K0 907 530 Q HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H07 0062 Revision: H07 01 Serial number: 080508F2000475 Coding: E9801F060002020000 Shop #: WSC 01279 785 00200 VCID: 356A238A631B60B4 1 Fault Found 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 254 Reset counter: 188 Mileage: 28202 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:57:58 ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl Part No SW: 1K0 920 864 A HW: 1K0 920 864 A Component: IMMO VDD 1212 Revision: V0002000 Serial number: VWX7Z0H43N982E Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2A5000F6BAA53F4C No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 M HW: 1K0 959 701 M Component: Tuer-SG 006 1207 Coding: 0000052 Shop #: WSC 01279 785 00200 VCID: 38742ABE74099DDC 2 Faults Found 00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) 012 - Electrical Fault in Circuit 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 008 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl Part No: 1K1 909 144 M Component: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901 Shop #: WSC 00000 028 00001 VCID: 356A238A631B60B4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MIN.clb Part No: 1K0 959 433 AJ Component: KSG 0401 Coding: 18C802087F2D8405484A03E010CC Shop #: WSC 01367 785 00200 VCID: 78F4EABE34895DDC Component: Sounder n.mounted Component: NGS n.mounted Component: IRUE n.mounted No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl Part No SW: 1K0 959 702 M HW: 1K0 959 702 M Component: Tuer-SG 006 1207 Coding: 0000052 Shop #: WSC 01279 785 00200 VCID: 39722FBA4F0384D4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Cannot be reached End ---------------------------- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 (edited) τα εσβησες πρωτα ολα αυτα και στα ξαναεβγαλε? εχετε λισει κατι στο τιμονι?εχετε βγαλει τη φυσα της σκαστρας? Edited March 6, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 πρόβλημα στο address 42 πρέπει να αλλάξει εγκέφαλο του κεντρικού κλειδώματος το είχα και εγώ δεν ξερω κόστος γιατί ήταν στην εγγύηση στην address 1 είναι σκάστρα και στο address 8 μπορείς να κάνεις βασική ρύθμιση μέσα από vagcom εγώ αυτό είχα κάνει και εξαφανίστηκε το πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 δεν μου τα ξαναεβγαλε ειναι του 2007 οποτε παει για σκαστρα? και για μπαταρια σιγουρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 αν ειχε προβληματα με μπαταρια γιαυτο τοσα σφαλματα κ αν εβαζε καλωδια και τετια γι αν ατο βαλει μπρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 M HW: 1K0 959 701 M Component: Tuer-SG 006 1207 Coding: 0000052 Shop #: WSC 01279 785 00200 VCID: 38742ABE74099DDC 2 Faults Found 00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) 012 - Electrical Fault in Circuit 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 008 - Implausible Signal για αυτή την βλάβη έχεις κανένα νέο? την βγάζει και εμενα αλλα δουλεύει κανονικά σκέφτομαι σε πρώτη φάση να βγάλω την κλειδαριά και να την καθαρίσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 M HW: 1K0 959 701 M Component: Tuer-SG 006 1207 Coding: 0000052 Shop #: WSC 01279 785 00200 VCID: 38742ABE74099DDC 2 Faults Found 00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) 012 - Electrical Fault in Circuit 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 008 - Implausible Signal για αυτή την βλάβη έχεις κανένα νέο? την βγάζει και εμενα αλλα δουλεύει κανονικά σκέφτομαι σε πρώτη φάση να βγάλω την κλειδαριά και να την καθαρίσω και μένα δουλευε κανονικά απλά μια φορά στην εθνικη οπως πηγαινα ξεκλείδωσαν οι πόρτες το πήγα και μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχτεί ο εγκεφαλος που έχει η κλειδαριά η κάτι τετοιο δεν θυμαμαι γιατι υπάρχει περίπτωση να κλειδωσει και να μην ξεκλειδωνει μετά με τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Ούτε την Christine του Carpenter να είχαμε :sorry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Ούτε την Christine του Carpenter να είχαμε :sorry: :laugh: που το θυμηθηκες !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magos Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Ενημερωτικά προς το λαό, άλλαξα Ν75 όπως σας είπα. Το αμάξι πάει σαφέστατα καλύτερα, αλλά ο ήχος που άκουγα δεν έφυγε. Παρόλα αυτά για την ώρα το αφήνω αφού σκοπεύω να χρησιμοποιώ κυρίως ποδήλατο και ποδαράκια για αποστάσεις μέσα στην πόλη! Ωστόσο αν κάποιος ξέρει κάποιον καλό μάστορα στη Θεσσαλονίκη, θα εκτιμούσα αν με ενημέρωνε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Ενημερωτικά προς το λαό, άλλαξα Ν75 όπως σας είπα. Το αμάξι πάει σαφέστατα καλύτερα, αλλά ο ήχος που άκουγα δεν έφυγε. Παρόλα αυτά για την ώρα το αφήνω αφού σκοπεύω να χρησιμοποιώ κυρίως ποδήλατο και ποδαράκια για αποστάσεις μέσα στην πόλη! Ωστόσο αν κάποιος ξέρει κάποιον καλό μάστορα στη Θεσσαλονίκη, θα εκτιμούσα αν με ενημέρωνε Ενημερωτικά προς το λαό, άλλαξα Ν75 όπως σας είπα. Το αμάξι πάει σαφέστατα καλύτερα, αλλά ο ήχος που άκουγα δεν έφυγε. Παρόλα αυτά για την ώρα το αφήνω αφού σκοπεύω να χρησιμοποιώ κυρίως ποδήλατο και ποδαράκια για αποστάσεις μέσα στην πόλη! Ωστόσο αν κάποιος ξέρει κάποιον καλό μάστορα στη Θεσσαλονίκη, θα εκτιμούσα αν με ενημέρωνε εγω φιλε μου πηγαινω το δικο μου golf vi tsi στην Σταυρούπολη στο GROUP TECH και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ο τύπος είναι και αντιπρόσωπος της CARGATE!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 (edited) μια δικη μου αποψη ειναι να τσεκαρεις αν ακουγεται απο κατω διοτι μου εχει τυχει καποιο απο τα τοιχωματα του καταλυτη να ετοιμαζεται .....να σπασει και οταν περνανε τα καυσαερια να ακουγεται αυτος ο ηχος.. Αμα σπασει οντως μπορει να κολησει καπου και να μην εχει αποδοση ο κινητηρας. Μεχρι να σπασει ομως δουλευει μια χαρα το αμαξι.Για τσεκαρε και αυτο. ΑΑΑ και να μην ξεχαστω. Αν ακουγεται απο ψηλα για τσεκαρε την σωληνα που παει απο την πεταλουδα γκαζιου ως την εισαγωγη μηπως κανα κολαρο θελει σφηξιμο ή εχει φυγει απο την θεση του.2 λεπτα δουλεια ειναι. Edited March 28, 2012 by georgek7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prisoner Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Ωστόσο αν κάποιος ξέρει κάποιον καλό μάστορα στη Θεσσαλονίκη, θα εκτιμούσα αν με ενημέρωνε Δες στην Porfiris Autosport,είναι εκεί για όλο το Group Vag.Φίλος εκεί βελτίωσε το Leon Mk1 του 3ο στάδιο με 500 περίπου άλογα στο 2.1bar. Πολύ καλά τα παιδιά,φιλικά και αξιόπιστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 (edited) Καλημέρα παιδιά Αυτοκίνητο Golf mk5 2008 bmy 140hp με πρόγραμμα μετά από service μου κάνει περιστασιακά (όχι πάντα) το γνωστό πρόβλημα.Δεν δουλεύει το turbo Δηλαδή με 2η, 3η ή 4η ταχύτητα αν αναπτύξω το αμάξι δεν σπρώχνει... μετα τις 3500 στροφές το μπαρόμετρο καρφώνεται στα 0.7bar Το αμάξι είναι σεταρισμένο να δουλευει με 100oct αλλά αφού στο νησί πλέον δεν υπάρχουν 100oct παίζει με 98oct τώρα τελευταίες 3-4 βδομάδες Μήπως αυτό επηρεάζει? Ν75? έχω επίσης τη σχάστρα κλειστού τύπου της forge και κάθε 10000km (μου το έχει βγάλει 2 φορές μέχρι τώρα) πετάει σφάλμα 1 Fault Found 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction P2261 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 68095 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 21:58:13 Freeze Frame RPM: 1849 /min Load: 13.7 % Speed: 38.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 45.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V Readiness: 0000 0000 Τι μπορεί να παίζει παιδιά? Μπορεί καποιος να βοηθήσει? Ευχαριστω Edited July 29, 2013 by freak107 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Φίλε περιέγραψε λίγο καλύτερα το προβλημα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Δοκίμασε να βάλεις πίσω την εργοστασιακή σχάστρα, να δεις τι κάνει. Το σφάλμα αναφέρεται στη σχάστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Άλλαξε την n75 και την n249 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 πάντως το πρόβλημα που σου καταγράφει είναι η σκαστρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Συνήθως η μαμά σκάστρα τα παίζει με πρόγραμμα. Δοκίμασε ΟΤΑΝ σου ρίξει την πίεση,να αφήσεις ακαριαία το γκαζι και να το ξαναπατησεις να δεις αν θα σηκώσει πίεση. Αν σηκώσει πάς για σκάστρα. Μην ξαναβάλεις την μαμά θα κλατάρει ξανά.... Κοίτα για Forge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 H σκάστρα μην σε ανυσηχεί ,είναι σκληρό το ελατ΄'ηριο και κάποιες φορε'ς σε χαμηλές στροφές δεν ανοίγει -το έβγαζε και σε εμενα αυτο το σφάλμα ,αν βάλεις το πιο μαλακό ελατ'ηριο δεν θα έχεις πρόβλημα - για το άλλο που αναφέρεις μήπως στο σερβις σου έκαναν καμια αναβάθμιση και έχασες το πρόγραμμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Δεν νομίζω να παίζει κάτι με το πρόγραμμα γιατί κάποιες φορές βλέπεις το αμαξι ότι δίνει Σαββατοκύριακο θα logαρω να δώ τι γίνεται Αν είναι Ν75 ρε παιδιά μπορώ να το δω? μην παίρνω καινούρια τώρα με την κρίση και δεν είναι αυτη... Σε όσους δεν το έχουν καταλάβει εχω ήδη σκάστρα κλειστού τύπου της forge στο αμάξι Ευχαριστω για τις απαντήσεις παιδια Όσον αφορά τη σκάστρα φίλε DIMIV, σου κάνει στα χαμηλά κάτι σαν σφύριγμα?Με λίγο γκάζι?Γιατί δεν ανοιγει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Φίλε φλουτάρει,είναι σκληρό το ελατήριο και στις χαμηλές στροφές ο αέρας που επιστρέφει από τη πεταλούδα δεν μπορεί να ανοίξει την σκάατρα και χτυπάει στην φτερωτή και για αυτό ακους αυτό τον ήχο,αν βάλεις το κίτρινο ελατήριο που είναι πιο μαλακό θα μειωθεί το φλουτάρισμα και δεν θα βγάζει σφάλμα Δυστηχώς η ν75 δεν βγάζει σφάλμα,μπορείς να δεις από vag com πόσο τοις 100 δουλεύει αλλά δεν ξέρω ανθα βγάλεις άκρη..δεν θυμάμαι πιο block είναι θα το ψάξω κ θα σου πω αύριο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 λοιπόν το block είναι το 118 για την ν75 -παράλληλα βάλε να βλέπεις το 115 actual και requested πίεση να δούμε αν ότι ζητάει πάιρνει- υγ πάντως βλέπω 45 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασία στο fault που ανέβασες - μήπως τα κομπιασματα που αναφέρεις σου τα έκανε με αυτη την θερμοκρασία;; εγώ από 30 βαθμους και πάνω πάω σα κυρία ,καλύτερα δοκίμασε το βράδυ να έχει πέσει λίγο γιατί με 45 βαθμους απλά δεν έχει νόημα νατο ζορίζεις το αυτοκίνητο... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...