Jump to content
Stoilas

Stoilas-My Transporter - Insignia Sports Tourer 1.6T

Recommended Posts

Εδώ είναι και το δικό μου αυτοκίνητο

Πρόκειται για ένα Opel Insignia Sports Tourer με τον γνωστό κινητήρα 1.6Τ των 180 ίππων σε χρώμα Olympic White. Είναι στην έκδοση Sport και έχει τον παρακάτω εξοπλισμό:

- 18άρες Opel με τις 5 2πλές ακτίνες

- Flexride που περιλαμβάνει ρυθμισόμενη ανάρτηση με 3 modes με κουμπί στο ταμπλώ, Sport Bucket καθίσματα, εναλλαγή στην φωτισμό των οργάνων ανάλογα το mode (κόκκινο και λευκό), αλλαγή της αίσθησης του τιμονιού (πιο σφιχτό στο Sport mode), αίσθηση στο γκάζι (πιο άμεσο), πιο άμεση απόκριση στα φώτα όταν είναι σε Sport Mode ενώ κρατάει και λίγο παραπάνω το Overboost. Επίσης sport pedals και χαμήλαμ 1½ πόντο.

- Εργοστασιακό Bluetooth με Voice Command κτλ

- Crusie Control

- Φωτισμός AFL+

- Καθίσματα ηλεκτρικά εκ των οποίων του οδηγού έχει και μνήμες.

- Καθρέφτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και ηλεκτροχρωματικοί (ο μεσαίος και ο αριστερός).

- Αισθητήρας βροχής

- Advnaced Parktronic με αισθητήρες εμπρός και πίσω και ένδειξη στην οθόνη με οδηγίες για το πως να παρκάρεις .

- Εργοστασιακό Navi με έγχρωμη οθόνη στην κεντρική κονσόλα

- Ηλεκτρικό χειρόφρενο με Hill Assist

- Εργοστασιακά φιμέ κρύσταλλα

- Πανοραμική ηλιοροφή

- TPMS με warn και αυτόματη ρύθμιση του ESP/ABS σε περίπτωση απώλειας πίεσης

- Πρίζα σούκο 220V στην καμπίνα των επιβατών

- Εργοστασιακό ηχοσύστημα Infinity με Subwoofer, ενισχυτή και ψηφιακό επεξεργαστή ήχου

Στο θέμα της βελτίωσης τώρα, έχουν γίνει κάποια βήματα και στην πορεία θα έρθουν κι άλλα. Αρχικά έχει αλλαχτεί το εργοστασιακό Intercooler με άλλο χειροποίητο καλύτερης ροϊκότητας και με κολάρα σιλικόνης, έχει αλλάξει όλη η εξάτμιση με άλλη χειροποίητη διαμέτρου 70mm και καταλύτη HJS και η εισαγωγή αέρα έχει αναβαθμιστεί με την αφαίρεση του φιλτροκουτιού και την προσθήκη του Greedy Airinx.

Για την μακροβιότητα του μοτέρ τα έμβολα αλλάχθηκαν με άλλα σφυρήλατα, πιστόνια JE και μπιέλες custom του βελτιωτή MGI Motorsport. Φυσικά μπήκαν βίδες μπιελών και κεφαλής ARP

Το επόμενο βήμα είναι να αλλαχτεί και η τουρμπίνα με μια K04, πιθανότατα από το Astra OPC με στόχο τα 300 άλογα.

Το αμάξι στο δυναμόμετρο της AutoTurbo έδειξε 242 άλογα και περίπου 40 κιλά ροπής.

Μερικές φωτογραφίες του αυτοκινήτου που πιθανότατα έχετε δει από εδώ κι από εκεί:

Εξωτερικές:

0123_Large-1.jpg

0124_Small.jpg?t=1297617546

0125_Small.jpg

DSC_5302-3_resize_resize.jpg

DSC_1920_resize-1.jpg

DSC_1932_resize.jpg

DSC_1933_resize.jpg

76109_145206945528597_100001178766880_225694_2784547_n.jpg

Εσωτερικές:

0126_Small.jpg

DSC_1862_resize.jpg

DSC_1889_resize.jpg

DSC_1892_resize.jpg

DSC_1891_resize.jpg

DSC_1901_resize.jpg

DSC_2675_resize.jpg

Και μερικές από την βελτίωση:

DSC_8290_resize-1.jpg

Εισαγωγή Greedy Airinx

12082011297-1.jpg

Εγκατάσταση FMIC

12082011302-1.jpg

Επαναπρογραμματισμός ECU

Και μερικές από την εξάτμιση:

13092011383.jpg

13092011376.jpg

13092011370.jpg

13092011371.jpg

13092011374.jpg

08092011364_resize.jpg

Και με τις νέες μπούκες:

306981_236577263058231_100001178766880_632349_792031353_n.jpg

Οι ζάντες πριν λίγο καιρό βάφτηκαν ανθρακί:

303729_250802768302347_100001178766880_681827_1926899108_n.jpg

Τα έμβολα έτοιμα να μπουν:

317805_274300425936166_175142015852008_914607_1705038186_n.jpg

316510_277278065638402_175142015852008_925587_1075905257_n.jpg

On Dyno:

384808_285375764828632_175142015852008_956916_1239807670_n.jpg

391968_285375788161963_175142015852008_956917_1139174761_n-1.jpg

Το μπαρόμετρο εν ώρα δράσης:

311847_251217838260840_100001178766880_682844_1653870056_n.jpg

Ευχαριστώ για την ανάγνωση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φίλε φοβερή παρουσίαση :thumbsup:

πολύ ωραίο το αυτοκινητο σου και οι αλλαγές- βελτιώσεις που εχεις κάνει είναι πολύ πετυχημένες-

είσαι όμως και φοβερός φωτογράφος ! καλλιστα οι φωτογραφίες σου θα μπορουσαν να μπουν σε διαφημιστικο φυλλαδιο της Opel-

να το χαίρεσαι :goodjob:

υγ το μπαρομετρο όταν εννοεις εν ωρα δρασης εννοεις το self test που κάνει μόλις ξεκινησουμε τον κινητηρα ή όντως έχεις over 1.9?

Link to comment
Share on other sites

Στόιλα παιδί μου πολλά έχω ακούσει για σένα, έχουμε κοινούς φίλους αλλά δεν έτυχε ποτέ να τα πούμε απο κοντά.

Να την χαίρεσαι την βάρκα σου και σου εύχομαι μια Κ04 ;)

Link to comment
Share on other sites

Στόιλα παιδί μου πολλά έχω ακούσει για σένα, έχουμε κοινούς φίλους αλλά δεν έτυχε ποτέ να τα πούμε απο κοντά.

Να την χαίρεσαι την βάρκα σου και σου εύχομαι μια Κ04 ;)

Όχι και βάρκα η μπανιέρα...

Link to comment
Share on other sites

Και πολυ καιρο εμεινες ησυχος αγορι μου!!χαχα.

Πανεμορφο το αμαξι και πολυ προσεγμενες αλλαγες!!Να το χαιρεσαι και να ειναι ασφαλες και απροβληματιστο!!

Link to comment
Share on other sites

Ξεχωριστό και με ωραίες επιλογές σε εξοπλισμό :thumbsup:

Με την εξάτμιση πως πάει απο θόρυβο; πχ σε συνθήκες ταξιδιού με σταθερά χιλιόμετρα έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με την εργοστασιακή;

Link to comment
Share on other sites

Διαφορά υπάρχει σημαντική καθώς η εργοστασιακή δεν ακούγεται καθόλου. Μιλάμε για 70άρα που όσο αθόρυβη και να είναι, είναι 70άρα.

Παρόλα αυτά γενικά σε συνθήκες ταξιδιού είναι καλός ο ήχος. Δεν κουράζει. Μόνο αν πιέσεις και ζεσταθεί, από 150+ αρχίζει να μουγκρίζει. Μέχρι τα 140 σταθερά είναι πολύ πολιτισμένη

Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφο αμαξι,ειναι απ τα karavan που μου κινουν τη περιεργια στο δρομο.αν του φορουσες τη ζαντα απ το INSIGNIA OPC για να μη ξεφυγεις απ το εργοστασιακο look θα ειναι κυριολεκτικα μουν@ρ@!

Link to comment
Share on other sites

Διαφορά υπάρχει σημαντική καθώς η εργοστασιακή δεν ακούγεται καθόλου. Μιλάμε για 70άρα που όσο αθόρυβη και να είναι, είναι 70άρα.

Παρόλα αυτά γενικά σε συνθήκες ταξιδιού είναι καλός ο ήχος. Δεν κουράζει. Μόνο αν πιέσεις και ζεσταθεί, από 150+ αρχίζει να μουγκρίζει. Μέχρι τα 140 σταθερά είναι πολύ πολιτισμένη

Aυτό φαντάστηκα και γω επειδή εχω ακούσει το astra του gpet με αντίστοιχη εξάτμιση στο ρελαντί και δεν το λές αθόρυβο!! :p

Αφου δεν είναι κουραστικός όμως μεχρι τα 140 τότε οκ...

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε φιλε με το τερατακι σου, φιλε ειναι πανεμορφο,αντε και με το καλο και η ΚΟ4. Ο Στοιλας ειναι επαγγελματιας φωτογραφος. χαχαχα.Και ειναι απο τα ιδρυτικα στελεχη

του club μας ασχετα που εχει αλλο αμαξι τωρα. (φιλε εχω χασει το κινητο σου, να μου το στειλεις.)

Link to comment
Share on other sites

Aυτό φαντάστηκα και γω επειδή εχω ακούσει το astra του gpet με αντίστοιχη εξάτμιση στο ρελαντί και δεν το λές αθόρυβο!! :p

Αφου δεν είναι κουραστικός όμως μεχρι τα 140 τότε οκ...

Ο gpet έχει μικρό μεσαίο. Κι εγώ στην αρχή είχα ένα μικρό και μετά το πρώτο ταξίδι βγήκε και μπήκε ένα τέρας. Από τότε όλα καλά

Ελα ρε φιλε με το τερατακι σου, φιλε ειναι πανεμορφο,αντε και με το καλο και η ΚΟ4. Ο Στοιλας ειναι επαγγελματιας φωτογραφος. χαχαχα.Και ειναι απο τα ιδρυτικα στελεχη

του club μας ασχετα που εχει αλλο αμαξι τωρα. (φιλε εχω χασει το κινητο σου, να μου το στειλεις.)

Χαθήκαμε Λιάκο! ΠΜ to be sent

Φίλε μου ωραίο το Opel σου...!και πρέπει να σε έχω δει στο Κιάτο...;κάνω λάθος...;

Εμένα αποκλείεται, εκτός αν εννοείς Εθνική οδό σε εκείνο το ύψος. Κάποια στιγμή ανεβοκατέβηκε 2-3 φορές η γυναίκα μου γιατί είχε χάσει το σκυλάκι της σε εκείνο το ύψος.

Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφο φιλε και πολυ καλες επιλογες τοσο στον εξοπλισμο οσο και στην βελτιωση.καλα χλμ!

Link to comment
Share on other sites

Ο gpet έχει μικρό μεσαίο. Κι εγώ στην αρχή είχα ένα μικρό και μετά το πρώτο ταξίδι βγήκε και μπήκε ένα τέρας. Από τότε όλα καλά

Κατάλαβα! :D

Link to comment
Share on other sites

Κωστα στο ειπα στο φατσοβιβλιο στα λεω και απο δω........απλα τελειο!!!!! :clapping: :clapping: ειπα και γω οτι θα κατσεις με σταυρωμενα τα χερια και θα το αφησεις <<μαμα>> το αμαξι :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα οτι ηταν διαφημιστικες φωτο :S απλα τελειες !! πολυ καλο το αμαξι και πολυ καλες επιλογες βελτιωσης

φανταζομαι εχει πιει πολυ κοσμος τσαι που δεν το περιμενε :)

Link to comment
Share on other sites

Να το χαιρεσαι Κώστα! Το αμάξι είναι απλά "αλλού" :diablo: (και με την απόδοση που ονειρευόσουν! :thumbsup2: ). Αλλά να μη πούμε "άλλα" γιατί η "όρεξη" :crazy: είναι ακόρεστη!!! χα!, χα!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Νομιζα οτι ηταν διαφημιστικες φωτο :S απλα τελειες !! πολυ καλο το αμαξι και πολυ καλες επιλογες βελτιωσης

φανταζομαι εχει πιει πολυ κοσμος τσαι που δεν το περιμενε :)

Thank you.

Η αλήθεια είναι ότι δεν φτιάχτηκε με γνώμονα να πλακώνεται παντού και πάντα αλλά για να κινείται αξιοπρεπώς το πολύ βαρύ αμάξωμά του. Προς το παρόν κάνω πλάκα με άλλα Insignia που με βλέπουν Station και νομίζουν πως με έχουν. Επίσης άνοιξα με ένα rocco από τα 120 μέχρι τα 190 και φάνηκε απορρημένο το παιδί που δεν κατάφερε να με περάσει μέχρι να κόψουμε λόγω κίνησης.

Edited by Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.