Jump to content
bill1

Νεα Τουρμπινοπολαπλη Για 1,4 Tsi

Recommended Posts

ITG intake, Milltek 70mm full turbo-back exhaust, Devil's Own water methanol injection system, Loba LO270 hybrid turbo system and Revo Stage 2 set on the high octane map. It also has Federal semi-slick tyres which definitely help with the launch of the car, Bilstein B16 PSS9 coilovers, Tarox B30 - 6pot brakes and a few other bits. the car was logged at 1.6 bar and holding over 1.4bar. A custom map will get this to 1.8bar and holding 1.55 bar as a mate already has a hybrid beta map on his car (not with methanol injection though) αυτα δηλωσε το πολο που κανει 4.9 0-100!

Link to comment
Share on other sites

εαν την κατεβασουν την τιμη τουλαχιστον 500 ευρο συμφερει μια τετοια κινησει γιατι οπως και να το κανουμε ειναι πολυ πιο αξιοπειστη αυτη η τουρμπινα απο το να κανεις την μαμα υβριδικη...............................υπομονη και θα δουμε.

Link to comment
Share on other sites

ITG intake, Milltek 70mm full turbo-back exhaust, Devil's Own water methanol injection system, Loba LO270 hybrid turbo system and Revo Stage 2 set on the high octane map. It also has Federal semi-slick tyres which definitely help with the launch of the car, Bilstein B16 PSS9 coilovers, Tarox B30 - 6pot brakes and a few other bits. the car was logged at 1.6 bar and holding over 1.4bar. A custom map will get this to 1.8bar and holding 1.55 bar as a mate already has a hybrid beta map on his car (not with methanol injection though) αυτα δηλωσε το πολο που κανει 4.9 0-100!

εχεις δικιο φιλε θεμη.νομιζα δεν ετρεχε μεθανολες οταν εκανες τισ μετρησεις.και φυσικα και τα μπαλονια κανουν κ αυτα τη διαφορα.

ευχαριστω για τη διορθωση

Link to comment
Share on other sites

Παντως φιλος μου προτεινε γενικα να μην ασχολουμαστε με τουρμπινοπολλαπλες αλλα η λυση να ναι φτιαχτο χταποδι με Τ3 πατωμα και να βαζουμε οτι τουρμπινα θελουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μετα δεν θα θελουμε μπεκ γιατι αυτα θα ειναι οριακα..??? και μια αντλια ετσι για να ειμαστε κομπλε..???Λεω...

Link to comment
Share on other sites

Παντως φιλος μου προτεινε γενικα να μην ασχολουμαστε με τουρμπινοπολλαπλες αλλα η λυση να ναι φτιαχτο χταποδι με Τ3 πατωμα και να βαζουμε οτι τουρμπινα θελουμε.

το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει χωρος για χταποδι.
Link to comment
Share on other sites

Όποιος θέλει μπορεί να πάει σε πολλάπλή και τουρμπίνα.

Έστω λοιπόν ότι μπαίνει μια 28R, γιατί ότιδήποτε λιγότερο είναι ανούσιο:

1. Αυτό που θα πάρεις με μια Garrett θα είναι 300-320ps με ανάλογη ροπή.

2. Στα άλογα αυτά η ροπή θα είναι τόση που θα υποφέρουν μετάδοση-πιστόνια-μπιέλες.

Θα δημιουργηθεί βεβαίως και ένα μικρό Lag, και η αμεσότητα δεν θα είναι ίδια με την εργοστασιακή που πατάς και φουσκώνει αμέσως.

Μέχρι τα άλογα αυτά υπάρχουν λύσεις με εργοστασιακό χταπόδι. Οι λύσεις αυτές είναι ήδη οριακές για τροφοδοσία-μετάδοση-σωθικά.

Από κει και πάνω θα χρειαστεί καλύτερη και μεγαλύτερη τροφοδοσία (που δεν υπάρχει). Ο εγκέφαλος επίσης έχει όριο ροπής

Και σφυρίλατα σωθικά(παραγγελία) + μια ανακατασκευή(μέταλλα κλπ) για σιγουριά.

Η τουρμπινοπολλαπλή έχει καταφέρει να μειώσει το lag με την ενσωμάτωση της τουρμπίνας + πολλαπλής + σκάστρας στο αλουμίνιο.

Το μοτέρ θέλει έξυπνες και προσεκτικές λύσεις.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Τελικά, αυτή θα είναι η πιο συμφέρουσα λύση για όποιον θέλει να φτάσει στη γειτονιά των 300 ίππων με αξιοπιστία.

Γιατί όσο υβριδική και να γίνει μια εργοστασιακή τουρμπίνα, είναι αδύνατον να λειτουργήσει αξιόπιστα στους 300 ίππους

για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να διαλυθεί.

Ούτε το μαντέμι της έχει σχεδιαστεί για τέτοια παροχή καυσαερίων.

Βέβαια,για να ξέρετε τί περιμένετε, θα είναι δύσκολο να ξεπεράσει ένας κινητήρας 1.4 τους 300+ ίππους με οτιδήποτε λιγότερο από 1.55bar σταθερής πίεσης

στον κοφτη. Αφού στην ατμοσφαιρική λειτουργία του βγαζει οριακά 100-110 ίππους στις 6500, σκεφτείτε πόσο αποδοτικότερος πρέπει να γίνει για να φτάσει

τέτοια νούμερα και πόσο πολύ θα πρέπει να στροφάρει.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε για κάποιον που έχει βαρεθεί τα άλογα του 1ου σταδίου, τι προτείνετε;

Υβριδική ή αυτή την τουρμπινοπολλαπλή;

Link to comment
Share on other sites

Οπότε για κάποιον που έχει βαρεθεί τα άλογα του 1ου σταδίου, τι προτείνετε;

Υβριδική ή αυτή την τουρμπινοπολλαπλή;

Πουλημα του αμαξιου και αγορα αλλου με περισοτερα κυβικα.. :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.