themisSs13 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 ITG intake, Milltek 70mm full turbo-back exhaust, Devil's Own water methanol injection system, Loba LO270 hybrid turbo system and Revo Stage 2 set on the high octane map. It also has Federal semi-slick tyres which definitely help with the launch of the car, Bilstein B16 PSS9 coilovers, Tarox B30 - 6pot brakes and a few other bits. the car was logged at 1.6 bar and holding over 1.4bar. A custom map will get this to 1.8bar and holding 1.55 bar as a mate already has a hybrid beta map on his car (not with methanol injection though) αυτα δηλωσε το πολο που κανει 4.9 0-100! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted March 11, 2012 Author Report Share Posted March 11, 2012 εαν την κατεβασουν την τιμη τουλαχιστον 500 ευρο συμφερει μια τετοια κινησει γιατι οπως και να το κανουμε ειναι πολυ πιο αξιοπειστη αυτη η τουρμπινα απο το να κανεις την μαμα υβριδικη...............................υπομονη και θα δουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 ITG intake, Milltek 70mm full turbo-back exhaust, Devil's Own water methanol injection system, Loba LO270 hybrid turbo system and Revo Stage 2 set on the high octane map. It also has Federal semi-slick tyres which definitely help with the launch of the car, Bilstein B16 PSS9 coilovers, Tarox B30 - 6pot brakes and a few other bits. the car was logged at 1.6 bar and holding over 1.4bar. A custom map will get this to 1.8bar and holding 1.55 bar as a mate already has a hybrid beta map on his car (not with methanol injection though) αυτα δηλωσε το πολο που κανει 4.9 0-100! εχεις δικιο φιλε θεμη.νομιζα δεν ετρεχε μεθανολες οταν εκανες τισ μετρησεις.και φυσικα και τα μπαλονια κανουν κ αυτα τη διαφορα. ευχαριστω για τη διορθωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sta8or Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 αν βγάλει η revo πρόγραμμα γι` αυτήν την τουρμπίνα εγώ θα το κάνω .... ξέρει κανένας αν θα κάνει καμια κίνηση η revo ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 η τελευταια που θα βγαλει προγραμμα παιζει να ειναι η revo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Παντως φιλος μου προτεινε γενικα να μην ασχολουμαστε με τουρμπινοπολλαπλες αλλα η λυση να ναι φτιαχτο χταποδι με Τ3 πατωμα και να βαζουμε οτι τουρμπινα θελουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo14 Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Μετα δεν θα θελουμε μπεκ γιατι αυτα θα ειναι οριακα..??? και μια αντλια ετσι για να ειμαστε κομπλε..???Λεω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted March 13, 2012 Author Report Share Posted March 13, 2012 Παντως φιλος μου προτεινε γενικα να μην ασχολουμαστε με τουρμπινοπολλαπλες αλλα η λυση να ναι φτιαχτο χταποδι με Τ3 πατωμα και να βαζουμε οτι τουρμπινα θελουμε. το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει χωρος για χταποδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Εχει αρκετο χώρο για να τοποθετηθει ενα αξιοπρεπεστατο χταπόδι ... για οποιαδηποτε τουρμπίνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 (edited) Όποιος θέλει μπορεί να πάει σε πολλάπλή και τουρμπίνα. Έστω λοιπόν ότι μπαίνει μια 28R, γιατί ότιδήποτε λιγότερο είναι ανούσιο: 1. Αυτό που θα πάρεις με μια Garrett θα είναι 300-320ps με ανάλογη ροπή. 2. Στα άλογα αυτά η ροπή θα είναι τόση που θα υποφέρουν μετάδοση-πιστόνια-μπιέλες. Θα δημιουργηθεί βεβαίως και ένα μικρό Lag, και η αμεσότητα δεν θα είναι ίδια με την εργοστασιακή που πατάς και φουσκώνει αμέσως. Μέχρι τα άλογα αυτά υπάρχουν λύσεις με εργοστασιακό χταπόδι. Οι λύσεις αυτές είναι ήδη οριακές για τροφοδοσία-μετάδοση-σωθικά. Από κει και πάνω θα χρειαστεί καλύτερη και μεγαλύτερη τροφοδοσία (που δεν υπάρχει). Ο εγκέφαλος επίσης έχει όριο ροπής Και σφυρίλατα σωθικά(παραγγελία) + μια ανακατασκευή(μέταλλα κλπ) για σιγουριά. Η τουρμπινοπολλαπλή έχει καταφέρει να μειώσει το lag με την ενσωμάτωση της τουρμπίνας + πολλαπλής + σκάστρας στο αλουμίνιο. Το μοτέρ θέλει έξυπνες και προσεκτικές λύσεις. Edited March 18, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Τελικά, αυτή θα είναι η πιο συμφέρουσα λύση για όποιον θέλει να φτάσει στη γειτονιά των 300 ίππων με αξιοπιστία. Γιατί όσο υβριδική και να γίνει μια εργοστασιακή τουρμπίνα, είναι αδύνατον να λειτουργήσει αξιόπιστα στους 300 ίππους για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να διαλυθεί. Ούτε το μαντέμι της έχει σχεδιαστεί για τέτοια παροχή καυσαερίων. Βέβαια,για να ξέρετε τί περιμένετε, θα είναι δύσκολο να ξεπεράσει ένας κινητήρας 1.4 τους 300+ ίππους με οτιδήποτε λιγότερο από 1.55bar σταθερής πίεσης στον κοφτη. Αφού στην ατμοσφαιρική λειτουργία του βγαζει οριακά 100-110 ίππους στις 6500, σκεφτείτε πόσο αποδοτικότερος πρέπει να γίνει για να φτάσει τέτοια νούμερα και πόσο πολύ θα πρέπει να στροφάρει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Οπότε για κάποιον που έχει βαρεθεί τα άλογα του 1ου σταδίου, τι προτείνετε; Υβριδική ή αυτή την τουρμπινοπολλαπλή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Οπότε για κάποιον που έχει βαρεθεί τα άλογα του 1ου σταδίου, τι προτείνετε; Υβριδική ή αυτή την τουρμπινοπολλαπλή; Πουλημα του αμαξιου και αγορα αλλου με περισοτερα κυβικα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_peir Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Πουλημα του αμαξιου και αγορα αλλου με περισοτερα κυβικα.. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted March 21, 2012 Author Report Share Posted March 21, 2012 τα τελη και της ασφαλειες ποιος θα τα πληρωσει???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 E ναι...Προφανώς και μόνος μου ξέρω τη λύση ενός S3 με Κ04. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...