Jump to content
SAVVASGT

Σπασμένη Τουρμπίνα Με Ποιο Πρόγραμμα;;;;;

Τι Πρόγραμμα Φορούσατε Ή Φοράτε Όταν Έσπασε Η Τουρμπίνα Σας  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Χαχα, εγώ θα έλεγα να μην το πολυσυζητάμε, όσοι τουλάχιστομ είμαστε υγειείς ακόμη! Θα τα ματιάσουμε! :p

Link to comment
Share on other sites

ας μπει και μια επιλογη : "δεν μου εχει σπασει " ή "δεν μου εχει σπάσει ακομα" προκειμενου να ψηφίσουμε και εμεις οποτε να μπορουμε να δουμε τι έχουν ψηφίσει οι παθόντες

πατα view results null vote παλι θα δεις τα αποτελεσματα.το θεμα ειναι οτι πολλοι δε θα πουν τιποτα ακομα κ αν εχουν σπασμενη τουρμπινα οποτε δε θα βγει καποιο καλο δειγμα.
Link to comment
Share on other sites

Μιζες εγω? δε νομιζω αλλα τυχαινει ρε φιλε να δουλευω φορτηγων λεωφορειων και εχουμε δυο λεωφορεια scania straight 6 μοτερ που ειναι γυρω στα 800 το καθενα δηλαδη 400 αλογα πανω απο τα μαμα με προγραμματα και μπεκ μεγαλυτερα και εξατμισεις αλλα οι τουρμπινες τους ρε φιλε δεν εχουν σπασει και μου λες οτι σπανε με 220 αλογα απο προγραμμα εγω δεν εχω ακουσει κανενα τετοιο πραγμα ποτε πρεπει να το δεχτεις αστοχια υλικου καθε μερα τα βλεπω λεωφορειο καινουριο με 5000 χλμ εσπασε ολοκληρο το μοτερ τι εχεις να πεις γι αυτο?

Λοιπόν Φίλε Μου Μάλλον Έχεις Μπερδευτεί Εγώ Μιλάω Για Αυτοκίνητα Και Όχι Για Φορτηγά,Λεωφορεία,Αεροπλάνα,Ελικόπτερα,Jet,Nasa Bus κ.α. Όταν Ένας 1.4 Πρεσσάρετε Απο Τα 170 Μέχρι Τα 200 Και Βάλε Σίγουρα Μα ΣΙΓΟΥΡΑ Αυτό Που Θα Σπάσει Πρώτα Είναι Η Τορμπίνα,Όταν Έχεις Παραπάνω Κυβικά Η Πιέσης Δουλεύουν Αλλιώς Αλλά Γιατί Στα Λέω Δεν Ξέρω Αυτά Μπορούν Να Στα Πουν Και Οι Βελτιωτές.Σαν Αστοχία Φίλε Μου Δε Το Δέχομαι 2 Τουρμπίνες Με Revo Και Η Κάθε Μία Στις 10.000km.Τώρα Όσο Για Το Λεωφορείο Δεν Ξέρω Γιατί Έσπασε Το Μοτέρ Μπορεί Αυτός Που Το Οδηγούσε Να Μην Ήξερε,Εγώ Αυτόκινητο Οδηγάω.

Η τουρμπινα καταπονειται ιδιαιτερα σε πατηματα τελικης,παρα σε σκισιμο 2ας,3ης,4ης...

Οπως και με σωστο ζεσταμα-κρυωμα , παρατεινεις αρκετα τη δειαρκεια ζωης της...

Ασφαλως με προγραμμα καταπονειται περισσοτερο και μειωνεαι η δειαρκεια ζωης της ,αλλα δεν ειναι λογος σπασηματος...

Περισσοτερο πιστευω πως σπανε με λαθος τη χρηση , παρα με την τοποθετηση προγραμματος , οπως και αν τυχεις σε αστοχια υλικου...

Πάντως Μια Φορά Το Πάτησα Για Να Δω Πόσο Πάει Και Απο Τότε Δεν Το Έχω Ξαναπατήσει Γιατί Απλά Φοβάμαι Μην Συμβεί Κάτι,Αστοχία Όπως Προανέφερα Δε Το Δέχομαι Τουλάχιστον Στην Δικιά Μου Περίπτωση Με Τίποτα,Ευτυχώς Πάω Για S3 engine Τώρα Οπότε Δεν Με Πολυενδιαφέρει Η Τελική Του Αυτοκινήτου Μου.Η Δε Χρήση; Εκκίνηση Κινητήρα 2-3 Λεπτά Αφού Έχει Τελειώσει Το Cold Start Και Σβήνω Τον Κινητήρα Με Turbo Timer.Δε Νομίζω Να Υπάρχει Λάθος Χρήση.αααΑΑΑαααα Ξέχασα Το Αμάξι Το Πατάω Μόνο Όταν Το Λάδι Έχει Δείξει 80 Βαθμούς Και Πάνω.

ας μπει και μια επιλογη : "δεν μου εχει σπασει " ή "δεν μου εχει σπάσει ακομα" προκειμενου να ψηφίσουμε και εμεις οποτε να μπορουμε να δουμε τι έχουν ψηφίσει οι παθόντες

Το Τόπικ Αυτό Έγινε Με Προοπτική Τις Σπασμένες Τουρμπίνες Σε Βελτιωμένα Αυτοκίνητα,Εύχομαι Να Μην Πάθει Ποτέ Τίποτα Κανενός Το Αυτοκίνητο.Δε Νομίζω Να Υπάρχει Λόγος Να Μπει Αυτή Η Επιλογή Φίλε Μου Που Λες.

πατα view results null vote παλι θα δεις τα αποτελεσματα.το θεμα ειναι οτι πολλοι δε θα πουν τιποτα ακομα κ αν εχουν σπασμενη τουρμπινα οποτε δε θα βγει καποιο καλο δειγμα.

Τάσο,Βαρέθηκα Να Ακούω Γνώμες Οπότε Είπα Ας Δοκιμάσω Ένα Poll,Τα Αποτελέσματα Θα Φανούν Με Τον Χρόνο.Εύχομαι Αυτό Το Τόπικ Να Βοηθήσει Αυτούς Που Θέλουν Να Βάλουν Πρόγραμμα.
Link to comment
Share on other sites

Πιστεψε με το σπασιμο τουρμπινας ειναι ιδιο παντου και σε αυτοκινητα και σε λεωφορια και σε φορτηγα και σε ολα τα μεσα μεταφορας αλλα δεν προκειται να κατσω να τσακωθουμε εδω μεσα εγω τη γνωμη ειπα για το σπασιμο τουρμπινας ευθυνεται το σκισιμο η αστοχια υλικου οταν καποιος δεν ξερει τι σημαινει ζεσταμα και κρυωμα του κινητηρα και στο τελος ενα πολυ μικρο ποσοστο εχει το προγραμμα παρα πολυ μικρο και στο κατω κατω γιατι να σπασει η τουρμπινα απο ενα προγραμμα και οχι ενα πιστονι η μια μπιελα που απο εκει ξεκιναει ολη η καυση για να γυρισει η τουρμπινα.

Link to comment
Share on other sites

αυτη την πιπιλα με το κρυωμα ζεσταμα δε την μπορω αλλο.2-3 λεπτα ζεσταμα μετα βαζουμε 1 κ μετα απο λιγη βολτα σκιζουμε την 2-3-4.

αυτο το ξερει ο καθε οδηγος η αν θελετε το καθε μελος αυτου του φορουμ.τελικες δε βαραμε.εχουμε κ ενα timer για το κρυωμα αν κ το αμαξι εχει ενα ειδους

coolant.οποτε τι μενει για εναν που ξερει που παν τα 4 κ αν δε το ηξερε με το να διαβαζει εδω μεσα τα εμαθε.μενει η αστοχια υλικου (ναι υπαρχει κ αυτο αλλα οχι οπως μας τα σερβιρουνε) οποτε μενει το προγραμμα.

για να γινω πιο κατανοητος ποσοι ειναι ΜΑΜΑ κ εσπασε η τουρμπινα τους?εκει θα δουμε αν φταιει το προγραμμα η οχι,

ΣΑΒΒΑ καλα κανεις κ βαζεις s3 αν το αντεχει η τσεπη σου.

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

αυτη την πιπιλα με το κρυωμα ζεσταμα δε την μπορω αλλο.2-3 λεπτα ζεσταμα μετα βαζουμε 1 κ μετα απο λιγη βολτα σκιζουμε την 2-3-4.

αυτο το ξερει ο καθε οδηγος η αν θελετε το καθε μελος αυτου του φορουμ.τελικες δε βαραμε.εχουμε κ ενα timer για το κρυωμα αν κ το αμαξι εχει ενα ειδους

coolant.οποτε τι μενει για εναν που ξερει που παν τα 4 κ αν δε το ηξερε με το να διαβαζει εδω μεσα τα εμαθε.μενει η αστοχια υλικου (ναι υπαρχει κ αυτο αλλα οχι οπως μας τα σερβιρουνε) οποτε μενει το προγραμμα.

για να γινω πιο κατανοητος ποσοι ειναι ΜΑΜΑ κ εσπασε η τουρμπινα τους?εκει θα δουμε αν φταιει το προγραμμα η οχι,

ΣΑΒΒΑ καλα κανεις κ βαζεις s3 αν το αντεχει η τσεπη σου.

Αν και απλά παρατηρητής στο συγκεκριμένο θέμα,

αφού δεν είμαι τουρμποκίνητος,

νομίζω ότι έκανες την πιο καίρια ερώτηση

Τι θα πει αστοχία υλικού ?

17 χρόνια τεχνικός σε εργοστάσια την αστοχία υλικού τη συνάντησα πολύ λίγες φορές

Απλά, όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ρε παιδία γιατί θα τρελαθούμε σε λίγο με την αστοχία υλικού, τουρμπίνες είναι που δεν τις φτιάχνει καν η VW.

Link to comment
Share on other sites

Αν και απλά παρατηρητής στο συγκεκριμένο θέμα,

αφού δεν είμαι τουρμποκίνητος,

νομίζω ότι έκανες την πιο καίρια ερώτηση

Τι θα πει αστοχία υλικού ?

17 χρόνια τεχνικός σε εργοστάσια την αστοχία υλικού τη συνάντησα πολύ λίγες φορές

Απλά, όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια

+10000000

Link to comment
Share on other sites

Πιστεψε με το σπασιμο τουρμπινας ειναι ιδιο παντου και σε αυτοκινητα και σε λεωφορια και σε φορτηγα και σε ολα τα μεσα μεταφορας αλλα δεν προκειται να κατσω να τσακωθουμε εδω μεσα εγω τη γνωμη ειπα για το σπασιμο τουρμπινας ευθυνεται το σκισιμο η αστοχια υλικου οταν καποιος δεν ξερει τι σημαινει ζεσταμα και κρυωμα του κινητηρα και στο τελος ενα πολυ μικρο ποσοστο εχει το προγραμμα παρα πολυ μικρο και στο κατω κατω γιατι να σπασει η τουρμπινα απο ενα προγραμμα και οχι ενα πιστονι η μια μπιελα που απο εκει ξεκιναει ολη η καυση για να γυρισει η τουρμπινα.

Προς Θεού Δεν Είπα Ότι Θα Τσακωθούμε Εδώ Μέσα Αλλά Ούτε Και Έξω,Σε Ξαναλέω Πες Μου Τι Αστοχία Έχω Όταν αλλάζω Δύο Τουρμπίνες Σε Σχεδόν 10.000Km Και Όταν Δεν Το Σκίζω.Ξέρω Πολύ Καλά Τι Σιμαίνει Ζέσταμα Και Τι Κρύωμα,Αλήθεια Ακόμα Πιστεύεις Ότι Θα Σπάσει Ένα Πιστόνι Ή Μια Μπιέλα;;;;Μάλλον Δεν Είσαι Καλά Ενημερωμένος!!!Ενημερώσου Φίλε Μου Δεν Είναι Κακό;;;;Αλήθεια Σου Έχει Σπάσει Καμιά Τουρμπίνα Ή Απλά Να Είχαμε Να Λέγαμε;;;Γιατί Το Τόπικ Είναι Για Αυτούς Που Έσπασε.Σεβαστή Πάντως Η Γνώμη Σου.Αλλά Αν Θυμάμαι Καλά Στην Τουρμπίνα Δε Παιρνάει Καύσιμο Αλλά Αέρας,Υπόψιν Ότι Τα Πιστόνια Των 1.4 Είναι Σφυρίλατα.Αλλά Μάλλον Τζάμπα Τα Λέω Μιας Και Δε Νομίζω Να Είσαι Κάτοχος Απο 1.4 Οπότε Μάλλον Δε Σε Ενδιαφέρει,Γι'Αυτό Και Γω Σκέφτομαι Να Βάλω S3 Κινητήρα Για Να Φτάσω Τα Διπλάσια Ή Και Τριπλάσια Άλογα Απο Ότι Είμαι Τώρα Και Πολύ Ποιο Ξεκούραστα Διότι Βλέπεις Άλλο 1.4 Άλλο 2.0 Και Άλλο Boing 777.

αυτη την πιπιλα με το κρυωμα ζεσταμα δε την μπορω αλλο.2-3 λεπτα ζεσταμα μετα βαζουμε 1 κ μετα απο λιγη βολτα σκιζουμε την 2-3-4.

αυτο το ξερει ο καθε οδηγος η αν θελετε το καθε μελος αυτου του φορουμ.τελικες δε βαραμε.εχουμε κ ενα timer για το κρυωμα αν κ το αμαξι εχει ενα ειδους

coolant.οποτε τι μενει για εναν που ξερει που παν τα 4 κ αν δε το ηξερε με το να διαβαζει εδω μεσα τα εμαθε.μενει η αστοχια υλικου (ναι υπαρχει κ αυτο αλλα οχι οπως μας τα σερβιρουνε) οποτε μενει το προγραμμα.

για να γινω πιο κατανοητος ποσοι ειναι ΜΑΜΑ κ εσπασε η τουρμπινα τους?εκει θα δουμε αν φταιει το προγραμμα η οχι,

ΣΑΒΒΑ καλα κανεις κ βαζεις s3 αν το αντεχει η τσεπη σου.

Ακόμα Είμαι Στο Ψάξιμο Τάσο.

Αν και απλά παρατηρητής στο συγκεκριμένο θέμα,

αφού δεν είμαι τουρμποκίνητος,

νομίζω ότι έκανες την πιο καίρια ερώτηση

Τι θα πει αστοχία υλικού ?

17 χρόνια τεχνικός σε εργοστάσια την αστοχία υλικού τη συνάντησα πολύ λίγες φορές

Απλά, όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια

Ότι Και Να Πω Είναι Λίγο.Απλά Σου Βγάζω Το Καπέλο. 'Respect :bow: '
Link to comment
Share on other sites

δεν είναι σφυρηλατα τα πιστονια των 1,4 tsi ,μην τρελαθουμε ,απλα έχουν λίγο μεγαλυτερη διαμετρο απο των fsi και είναι λιγο πιο ενισχυμενα στην βαση τους-

πηγή ssp 359 :

The pistons are made from diecast aluminium

A combustion chamber recess with a deflector has

been worked into the piston base. This leads to a

strong swirling of the intake air and thus to a very

good mixture formation.

The outlet side of the piston is cooled with a piston

cooling system. The jets open at 2.0 bar.

The friction of the piston package has been reduced

by a graphite coating on the piston skirt and a greater

skirt-to-wall clearance of 55 μm.

The piston pin diameter has been increased from 17 to

19 mm due to the high ignition pressure.

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι σφυρηλατα τα πιστονια των 1,4 tsi ,μην τρελαθουμε ,απλα έχουν λίγο μεγαλυτερη διαμετρο απο των fsi και είναι λιγο πιο ενισχυμενα στην βαση τους-

πηγή ssp 359 :

The pistons are made from diecast aluminium

A combustion chamber recess with a deflector has

been worked into the piston base. This leads to a

strong swirling of the intake air and thus to a very

good mixture formation.

The outlet side of the piston is cooled with a piston

cooling system. The jets open at 2.0 bar.

The friction of the piston package has been reduced

by a graphite coating on the piston skirt and a greater

skirt-to-wall clearance of 55 μm.

The piston pin diameter has been increased from 17 to

19 mm due to the high ignition pressure.

Γιατί Θυμάμαι Ότι Είναι Σφυρίλατα;;;;
Link to comment
Share on other sites

παραπανω παραθετω πηγη που αναλυει ακριβως απο τι υλικο είναι φτιαγμενα -χυτο αλουμινιο χωρις καμια άλλη επεξεργασία

εάν έχετε κάποιο λινκ ,η κάποια πηγη που να αναφερει ότι είναι σφυρηλατα θα ήθελα πολυ να το δημοσιοποιησετε-

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, χίλια συγγνώμη αλλά κοντεύουν να μου βγουν τα μάτια με αυτά που διαβάζω.

Κατά πρώτον, η ονομασία και μόνο της συζήτησης αποτελεί κατηγορητήριο για όλα τα προγράμματα.

Όποιος το διαβάσει θα νομίζει ότι το να έχεις πρόγραμμα σημαίνει οτι θα πάθεις ζημιά. Που απέχει πολύ από

την πραγματικότητα. Ίσα ίσα που το να έχεις πρόγραμμα μπορεί να σε γλυτώσει σε πολλές περιπτώσεις από

ζημιές.

Το να αντιστοιχίσεις την βλάβη μιας τουρμπίνας με την ύπαρξη προγράμματος είναι πολύ δύσκολη και τεχνική δουλειά.

Δεν μπορεί να γίνει ούτε καν με έναν ψευτοστατιστικό συσχετισμό και εμπειρία του κάθε ταλαίπωρου που του χάλασε

η τουρμπίνα.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει, η τουρμπίνα είναι ένα αναλώσιμο ανταλλακτικό που επισκευάζεται.

Το όριο ζωής της μετριέται όχι σε χιλιόμετρα, αλλά σε συνολικό αριθμό στροφών. Επομένως αν πηγαίνετε τάπα

νύχτα-μέρα, θα τη διαλύσετε γρήγορα είτε με εργοστασιακό πρόγραμμα ή όχι. Αν οδηγείτε ανθρώπινα τότε θα αντέξει

τα 100.000χλμ που θέλησε ο κατασκευαστής. Γιατί για τόσο έχουν σχεδιαστεί, όχι περισσότερο.

Ακόμη και σε νεα αυτοκίνητα παρουσιάζονται περιπτώσεις αστοχίας όπου χαλάνε οι τουρμπίνες. Εγγύηση σημαίνει οτι

αν χαλάσει θα σου το αλλάξω, όχι ότι δεν θα χαλάσει τίποτα ποτέ.

Οι ρωγμές στο μαντέμι είναι κάτι που εμφανίζεται στις περισσότερες τουρμπίνες, λόγω συνεχούς διαστολής-συστολής.

Όσο μικρότερες και ηπιότερες οι θερμοκρασιακές αλλαγές, τόσο αργούν να αναπτυχθούν και διαδωθούν οι ρωγμές.

Αν πας και σβήσεις το μοτέρ σου όταν το μαντέμι είναι κόκκινο σαν τη φωτιά, αυτό μεταφράζεται σε ψύξη από τους 800 βαθμούς Κελσίου

στους 25 με ατμοσφαιρικό αέρα. Κακή ιδέα. Είναι ένα πρώτης τάξεως θερμοκρασιακό σοκ που θα έκανε τα περισσότερα μέταλλα να διαλυθούν,

αλλά το μαντέμι αντέχει - ραγίζει όμως.

Επί τη ευκαιρία, όταν διαβάζετε για αλουμινένια πιστονια να έχετε πολλές επιφυλάξεις. Στο θάλαμο καύσης αναπτύσσονται θερμοκρασίες πολύ

υψηλές και τα έμβολα για να αντέχουν έχουν πάρα πολλές προσμιξεις. Τοσες που δεν θεωρείται αλουμίνιο αυτό το πράγμα πλέον. Είναι ένα

εξειδικευμένο κράμα με απίστευτες προδιαγραφές λειτουργίας που ουδεμία σχέση έχει με το αλουμίνιο, που λιώνει πάνω από τους 600 βαθμούς Κελσίου.

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει, η τουρμπίνα είναι ένα αναλώσιμο ανταλλακτικό που επισκευάζεται.

Το όριο ζωής της μετριέται όχι σε χιλιόμετρα, αλλά σε συνολικό αριθμό στροφών. Επομένως αν πηγαίνετε τάπα

νύχτα-μέρα, θα τη διαλύσετε γρήγορα είτε με εργοστασιακό πρόγραμμα ή όχι. Αν οδηγείτε ανθρώπινα τότε θα αντέξει

τα 100.000χλμ που θέλησε ο κατασκευαστής. Γιατί για τόσο έχουν σχεδιαστεί, όχι περισσότερο.

Τωρα σοβαρολογείς ; Γιατί ήδη νιώθω να πέφτουν τριχούλες..

Link to comment
Share on other sites

Πες τα φιλε salex γιατι οι προγραματιστες σε λιγο καιρο θα γινουν κλεφτες με αυτα που ακουγονται και επι της ευκαιριας νομιζω οτι ο κατασκευαστης λεει στις 60.000 χλμ η τουρμπινα θελει βγαλσιμο για ενα τυπικο ελεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει, η τουρμπίνα είναι ένα αναλώσιμο ανταλλακτικό που επισκευάζεται.

Το όριο ζωής της μετριέται όχι σε χιλιόμετρα, αλλά σε συνολικό αριθμό στροφών. Επομένως αν πηγαίνετε τάπα

νύχτα-μέρα, θα τη διαλύσετε γρήγορα είτε με εργοστασιακό πρόγραμμα ή όχι. Αν οδηγείτε ανθρώπινα τότε θα αντέξει

τα 100.000χλμ που θέλησε ο κατασκευαστής. Γιατί για τόσο έχουν σχεδιαστεί, όχι περισσότερο.

Tι λές τώρα ρε φίλε?

Οτι τα τούρμπο έχουν ημερομηνία λήξης τα 100.000 χλμ?

Δηλαδής ο πατέρας μου που γράφει κάθε μέρα σταμάτα ξεκίνα κοντά 300 με 400 χιλιομετρα,και έχει συνολικά κοντα 450.000 φέυγα,πρέπει να κάνει πάρτυ που η τουρμπίνα δουλέυει άψογα χωρις το παραμικρό πρόβλημα,και ακόμα και σήμερα δουλέυει πολύ συχνά στον κόφτη και κατεβάζει 200άρες πρέπει να κάνει πάρτυ?

Link to comment
Share on other sites

Πες τα φιλε salex γιατι οι προγραματιστες σε λιγο καιρο θα γινουν κλεφτες με αυτα που ακουγονται και επι της ευκαιριας νομιζω οτι ο κατασκευαστης λεει στις 60.000 χλμ η τουρμπινα θελει βγαλσιμο για ενα τυπικο ελεγχο.

Σταύρο, βρες το μου κάπου να το διαβάσω και εγώ αυτό που γράφεις.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ειπα απο οτι ακουσα και απο αλλους εγω δεν ειμαι του τυπου διαβαζω και μετα κανω εγω ειμαι πρακτικος κοιταω προληπτικα για να μην εχω προβλημα αλλα ρωτα το οχι σε αντιπροσωπια σε καποιον που να ξερει για να σου πει αληθεια γιατι οι αντιπροσωπιες δεν λενε παντα αληθεια.

Link to comment
Share on other sites

Πες τα φιλε salex γιατι οι προγραματιστες σε λιγο καιρο θα γινουν κλεφτες με αυτα που ακουγονται και επι της ευκαιριας νομιζω οτι ο κατασκευαστης λεει στις 60.000 χλμ η τουρμπινα θελει βγαλσιμο για ενα τυπικο ελεγχο.

Άλλο τυπικό έλενχο και άλλο ημερομηνία λήξης 100.000 χλμ...

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι η τουρμπίνα να την λύνεις κάθε τόσο και λιγάκι ; Φίλτρο αέρα ;

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, χίλια συγγνώμη αλλά κοντεύουν να μου βγουν τα μάτια με αυτά που διαβάζω.

Κατά πρώτον, η ονομασία και μόνο της συζήτησης αποτελεί κατηγορητήριο για όλα τα προγράμματα.

Όποιος το διαβάσει θα νομίζει ότι το να έχεις πρόγραμμα σημαίνει οτι θα πάθεις ζημιά. Που απέχει πολύ από

την πραγματικότητα. Ίσα ίσα που το να έχεις πρόγραμμα μπορεί να σε γλυτώσει σε πολλές περιπτώσεις από

ζημιές.

Το να αντιστοιχίσεις την βλάβη μιας τουρμπίνας με την ύπαρξη προγράμματος είναι πολύ δύσκολη και τεχνική δουλειά.

Δεν μπορεί να γίνει ούτε καν με έναν ψευτοστατιστικό συσχετισμό και εμπειρία του κάθε ταλαίπωρου που του χάλασε

η τουρμπίνα.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει, η τουρμπίνα είναι ένα αναλώσιμο ανταλλακτικό που επισκευάζεται.

Το όριο ζωής της μετριέται όχι σε χιλιόμετρα, αλλά σε συνολικό αριθμό στροφών. Επομένως αν πηγαίνετε τάπα

νύχτα-μέρα, θα τη διαλύσετε γρήγορα είτε με εργοστασιακό πρόγραμμα ή όχι. Αν οδηγείτε ανθρώπινα τότε θα αντέξει

τα 100.000χλμ που θέλησε ο κατασκευαστής. Γιατί για τόσο έχουν σχεδιαστεί, όχι περισσότερο.

Ακόμη και σε νεα αυτοκίνητα παρουσιάζονται περιπτώσεις αστοχίας όπου χαλάνε οι τουρμπίνες. Εγγύηση σημαίνει οτι

αν χαλάσει θα σου το αλλάξω, όχι ότι δεν θα χαλάσει τίποτα ποτέ.

Οι ρωγμές στο μαντέμι είναι κάτι που εμφανίζεται στις περισσότερες τουρμπίνες, λόγω συνεχούς διαστολής-συστολής.

Όσο μικρότερες και ηπιότερες οι θερμοκρασιακές αλλαγές, τόσο αργούν να αναπτυχθούν και διαδωθούν οι ρωγμές.

Αν πας και σβήσεις το μοτέρ σου όταν το μαντέμι είναι κόκκινο σαν τη φωτιά, αυτό μεταφράζεται σε ψύξη από τους 800 βαθμούς Κελσίου

στους 25 με ατμοσφαιρικό αέρα. Κακή ιδέα. Είναι ένα πρώτης τάξεως θερμοκρασιακό σοκ που θα έκανε τα περισσότερα μέταλλα να διαλυθούν,

αλλά το μαντέμι αντέχει - ραγίζει όμως.

Επί τη ευκαιρία, όταν διαβάζετε για αλουμινένια πιστονια να έχετε πολλές επιφυλάξεις. Στο θάλαμο καύσης αναπτύσσονται θερμοκρασίες πολύ

υψηλές και τα έμβολα για να αντέχουν έχουν πάρα πολλές προσμιξεις. Τοσες που δεν θεωρείται αλουμίνιο αυτό το πράγμα πλέον. Είναι ένα

εξειδικευμένο κράμα με απίστευτες προδιαγραφές λειτουργίας που ουδεμία σχέση έχει με το αλουμίνιο, που λιώνει πάνω από τους 600 βαθμούς Κελσίου.

Το Πρόβλημα Είναι Ότι Αν Έχεις Πρόγραμμα Όχι Μόνο Σε Δε Σε Σώνει Αλλά Κάποια Προβλήματα Που Είναι Να Σου Έρθουν Στα 2 Χρόνια Τότε Σου Έρχονται Στον Χρόνο,Τουλάχιστον Έτσι Ξέρω Εγώ.Όταν Λες Δεν Σχετίζεται Το Πρόγραμμα Με Την Τουρμπίνα Γιατί Δε Μπορώ Να Σε Καταλάβω;;;;Η Πιέσης Του Τούρμπο Γιατί Βαράνε Κόκκινο Απο 0,5-0,7 Σε 1,5-1,7?Όσο Αφορά Το Αναλώσιμο Τμήμα Πίστεψέ Με Πως Και Το Δικό Μου Αυτοκίνητο Αλλά Και Το Δικό Σου Είναι Αναλώσιμο Και Όχι Μόνο Οι Τουρμπίνες (Αλλά Τι Σκατά Έχουν Και Σπάνε Τόσο Γρήγορα,Λες Και Πάμε Στο Περίπτερο Να Αγοράσουμε Γαριδάκια).Θες Να Με Πεις Πως Έχουν Την Ίδια Φθορά Ένα Μαμά Με Ένα Φτιαγμένο;;;;Πάντως Τάπα Δε Πάω (Μπορείς Να Διαβάσεις Τα Προηγούμενά Μου Post,Για Να Μην Επαναλαμβάνομαι).Ξαναρωτάω Τι Σιμαίνει "ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ" ;;;;;Πάντως Μαντέμι Δεν Έχω Σπάσει Αλλά Και Στις Τουρμπίνες Που Άλλαξα Έσπασε Στον Άξονά Της!!!Μη Μου Πείτε Όμως Για Μη Επαρκής Λίπανση Γιατί Τα Έχω Αλλάξει Τα Σωληνάκια Υψηλής Και Τα Έχω Μονώσει Εξτρά.

Πες τα φιλε salex γιατι οι προγραματιστες σε λιγο καιρο θα γινουν κλεφτες με αυτα που ακουγονται και επι της ευκαιριας νομιζω οτι ο κατασκευαστης λεει στις 60.000 χλμ η τουρμπινα θελει βγαλσιμο για ενα τυπικο ελεγχο.

Εσύ Φίλε Μου Είσαι Προγραμματισής;;;Γιατί Να Γίνουν Κλέφτες;;;;;Βλέπεις Να Κατηγοράμε Κανέναν;;;;;;Απλά Το Topic Γράφει "ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ+ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ" Τι Ποιο Απλό.Έχεις Τουρμπάτο Αυτοκίνητο;;;;Αν Ναι Το Έκανες Το Service 60.000km Και Σου Βγάλαν Την Τουρμπίνα Για Έλεγχο;;;;Πες Μου Μόνο Σε Ποια Αντιπροσωπεία Το Κάνουν Αυτό Για Να Πάω Και Γω.

Tι λές τώρα ρε φίλε?

Οτι τα τούρμπο έχουν ημερομηνία λήξης τα 100.000 χλμ?

Δηλαδής ο πατέρας μου που γράφει κάθε μέρα σταμάτα ξεκίνα κοντά 300 με 400 χιλιομετρα,και έχει συνολικά κοντα 450.000 φέυγα,πρέπει να κάνει πάρτυ που η τουρμπίνα δουλέυει άψογα χωρις το παραμικρό πρόβλημα,και ακόμα και σήμερα δουλέυει πολύ συχνά στον κόφτη και κατεβάζει 200άρες πρέπει να κάνει πάρτυ?

+1000

Τι είναι η τουρμπίνα να την λύνεις κάθε τόσο και λιγάκι ; Φίλτρο αέρα ;

Πές Τα Γιατί Απλά Κουράστηκα. Edited by SAVVASGT
Link to comment
Share on other sites

Στις 60.000 χλμ που αλαξα τουρμπίνα (για βελτίωση, όχι λόγω βλάβης) η παλιά ήταν σαν καινούρια με μηδενικό τζόγο και ρωγμές. Το εντυπωσιακό είναι ότι είχε άπειρα σκισήματα, τελικές και παρατεταμένες πολύ υψηλές ταχύτητες στο ενεργητικό της.

Έτσι όταν ακούω για έλεγχο στις 60.000 χλμ ή για αντικατάσταση στις 100.000 γελάω.

Παλιότερα μπορεί να ήταν έτσι αλλα πλέον οι τουρμπίνες του group vag είναι πολύ αξιόπιστες.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

αν και το golf δεν το έχω βελτιώσει ένα punto που είχα παλιά το είχα βελτιώσει και είχε σπάσει 2 τουρμπίνες. το πήγα αλλού του και από τότε δεν ξαναέσπασε και έβγαζε και λίγο περισσότερη δύναμη.

σίγουρα το πρόγραμμα παίζει το ρόλο του

Link to comment
Share on other sites

με αυτα που διαβαζω απο καταντησαμε τα golf RX 7.

ΥΓ δε το ηξερα οτι το golf τελικα εχει πισω κινηση...ασφαλως αστειευομαι την καλημερα μου σε ολους

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.