Jump to content
SAVVASGT

Σπασμένη Τουρμπίνα Με Ποιο Πρόγραμμα;;;;;

Τι Πρόγραμμα Φορούσατε Ή Φοράτε Όταν Έσπασε Η Τουρμπίνα Σας  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Στις 60.000 χλμ που αλαξα τουρμπίνα (για βελτίωση, όχι λόγω βλάβης) η παλιά ήταν σαν καινούρια με μηδενικό τζόγο και ρωγμές. Το εντυπωσιακό είναι ότι είχε άπειρα σκισήματα, τελικές και παρατεταμένες πολύ υψηλές ταχύτητες στο ενεργητικό της. Έτσι όταν ακούω για έλεγχο στις 60.000 χλμ ή για αντικατάσταση στις 100.000 γελάω. Παλιότερα μπορεί να ήταν έτσι αλλα πλέον οι τουρμπίνες του group vag είναι πολύ αξιόπιστες.

+1.000

αν και το golf δεν το έχω βελτιώσει ένα punto που είχα παλιά το είχα βελτιώσει και είχε σπάσει 2 τουρμπίνες. το πήγα αλλού του και από τότε δεν ξαναέσπασε και έβγαζε και λίγο περισσότερη δύναμη.

σίγουρα το πρόγραμμα παίζει το ρόλο του

+1.000

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Εγω τουρμπατο δεν εχω αλλα εγω ξερω να πω οτι κατεβαζω τουρμπινες τετραπλασιες απο των tsi και τις ανεβαζω σε χρονο μηδεν σαν τα φιλτρα αερος τωρα οποιου δεν πιανουν να παει να πληρωσει και τελος παντων οταν ακουγεται οτι τα προγραμματα σπανε τουρμπινες κυριοι ψαγμενοι αυτοι που δεν ξερουν και θα θελησουν να βαλουν ενα θα φοβηθουν με αυτα που θα διαβασουν και δεν θα πανε να ρωτησουν οποτε οι προγραμματιστες θα γινουν κλεφτες επισης γνωριζω οτι η καυση ξεκιναει απο τον κυλινδρο για να γυρισει η τουρμπινα αν βαλετε μια τουρμπινα στο γραφειο δεν θα γυρισει οποτε γιατι να σπασει η τουρμπινα και οχι το εμβολο ξαναρωταω και οποιος εχει αμφιβολιες να παρει μια τουρμπινα και να την βαλει στο γραφειο και να της κανει ευχελαιο μονη της δεν προκειται να γυρισει δεν ξανασχολουμε αντε γεια.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Εγω τουρμπατο δεν εχω αλλα εγω ξερω να πω οτι κατεβαζω τουρμπινες τετραπλασιες απο των tsi και τις ανεβαζω σε χρονο μηδεν σαν τα φιλτρα αερος τωρα οποιου δεν πιανουν να παει να πληρωσει και τελος παντων οταν ακουγεται οτι τα προγραμματα σπανε τουρμπινες κυριοι ψαγμενοι αυτοι που δεν ξερουν και θα θελησουν να βαλουν ενα θα φοβηθουν με αυτα που θα διαβασουν και δεν θα πανε να ρωτησουν οποτε οι προγραμματιστες θα γινουν κλεφτες επισης γνωριζω οτι η καυση ξεκιναει απο τον κυλινδρο για να γυρισει η τουρμπινα αν βαλετε μια τουρμπινα στο γραφειο δεν θα γυρισει οποτε γιατι να σπασει η τουρμπινα και οχι το εμβολο ξαναρωταω και οποιος εχει αμφιβολιες να παρει μια τουρμπινα και να την βαλει στο γραφειο και να της κανει ευχελαιο μονη της δεν προκειται να γυρισει δεν ξανασχολουμε αντε γεια.

Αφού Δεν Έχεις Τουρμπάτο Αυτόκινητο Τότε Τι Κάθεσαι Και Σκας Ρε Φίλε,Πλάκα Μας Κάνεις;;;;Μπράβο Σου Ρε Φίλε Που Κατεβάζεις Τις Τουρμπίνες Σε Χρόνο Μηδέν,Θύμισε Μου Την Άλλη Φορά Να Μου Δώσεις Και Ένα Αυτόγραφο,Αλλά Να Ξέρεις Πως Δεν Είσαι Ο Μόνος Που Το Κάνει Αυτό.Δεν Θα Είμαι Ψαγμένος Με 2 Τουρμπίνες Σπασμένες;;;Εσύ Τι Στεναχωριέσαι;;;Πες Μου Πως Λέγεται Το Μαγαζί Σου Με Τα Προγράμματα Να Σου Στέλνω Κόσμο,Γιατί Βλέπω Πως Το Πρόβλημά Σου Είναι Ότι Οι Βελτιωτές Θα Γίνουν ΚΛΕΦΤΕΣ.Αλλά Έχεις Δίκιο Φίλε Μου,Ο Κόσμος Να Μην Ξέρει Και Να Πετάει Τα Ευρωπουλάκια Του Στον Καθένα χ.ψ. Βελτιωτή.Αν Θες Πες Μου Πως Λέγεται Η Εταιρία Σου Για Να Σε Βάλω Και Στο Poll Που Έφτιαξα.Και Έμβολο Να Βάλει Στο Σπίτι Ή Στο Γραφείο Πάλι Δεν Πρόκειται Να Κουνηθεί Απο Μόνο Του Όσα Ευχέλαια Κι Αν Γίνουν.Γειά Σου Φίλε Μου Και Αν Σε Πληγώσαμε Με Αυτό Το Τόπικ,Ζητάω Συγνώμη.Απλά Την Άλλη Φορά Άσε Τις Θεωρίες Και Έλα Στην Πράξη,Βάλε Τούρμπο+Πρόγραμμα Και Τα Ξαναλέμε,Άντε Γειά.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν με πληγωσες και ουτε εχω μαγαζι με προγραμματα απλα δουλευω σε συνεργειο συζητηση να γινεται βασικα τοσες μερες προσπαθω να σ πω οτι μια τουρμπινα δεν σπαει απο ενα προγραμμα υπαρχουν πολλοι λογοι για να σπασει ναι μεν ειναι και το προγραμμα μεσα σε αυτους αλλα οχι ετσι οπως το θετεις σου σπασαν 2 τουρμπινες ενταξει το σεβομαι εισαι παθων αλλα πως μου το αποδεικνυεις οτι εσπασαν απο το προγραμμα εγω δεν εχω τουρμπο αμαξι οπως σου ειπα και πριν αλλα και να το κανω θα εχω φροντισει για την αξιοπιστια του κινητηρα τουρμπινας και λοιπα και για πες αυτο το stage 2 που λετε σε προγραμμα τι ειναι υπαρχει σε κανα επισημο site η ειναι ελληνικη πετεντα?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν με πληγωσες και ουτε εχω μαγαζι με προγραμματα απλα δουλευω σε συνεργειο συζητηση να γινεται βασικα τοσες μερες προσπαθω να σ πω οτι μια τουρμπινα δεν σπαει απο ενα προγραμμα υπαρχουν πολλοι λογοι για να σπασει ναι μεν ειναι και το προγραμμα μεσα σε αυτους αλλα οχι ετσι οπως το θετεις σου σπασαν 2 τουρμπινες ενταξει το σεβομαι εισαι παθων αλλα πως μου το αποδεικνυεις οτι εσπασαν απο το προγραμμα εγω δεν εχω τουρμπο αμαξι οπως σου ειπα και πριν αλλα και να το κανω θα εχω φροντισει για την αξιοπιστια του κινητηρα τουρμπινας και λοιπα και για πες αυτο το stage 2 που λετε σε προγραμμα τι ειναι υπαρχει σε κανα επισημο site η ειναι ελληνικη πετεντα?

Εγώ Λέω Πως Μία Τουρμπίνα Σε Συνδιασμό Με Πρόγραμμα Σπάει Ποιο Εύκολα.Αυτό Που Θέλω Να Μάθω Εγώ Και Φαντάζομαι Πολύ Είναι Οι Εμπειρίες Απο Συμφουρίτες Με Σπασμένες Τουρμπίνες Σε Συνδιασμό Με Το Πρόγραμμα.Τώρα Για Το Stage 2 Δεν Παίζει Ρόλο Αφού Η Πρώτη Τουρμπίνα Έσπασε Με Stage 2 .Stage 2 Επίσημα Έχουμε Στην Ελλάδα,Τώρα Αν Είναι Ελληνική Πατέντα Δε Το Γνωρίζω.
Link to comment
Share on other sites

Ελληνική πατέντα πρέπει να είναι γιατί στο επίσημο site της Revo δεν δίνει πουθενά stage 2 για 1.4 tsi κινητήρα.

http://www.admin247.org/resources/uploads/Revo_Technik/files/app_lists/VAG_App_List_Greece__301111.pdf

Link to comment
Share on other sites

Οποτε αφου δεν υπαρχει στο επισημο site κακως πηγαινετε και το βαζετε ελληνικη πανεντα τις περισσοτερες φορες ειναι μουφα.

Link to comment
Share on other sites

Οποτε αφου δεν υπαρχει στο επισημο site κακως πηγαινετε και το βαζετε ελληνικη πανεντα τις περισσοτερες φορες ειναι μουφα.

Σε Ξαναλέω Πως Η Πρώτη Τουρμπίνα Έσπασε Με Stage 1
Link to comment
Share on other sites

χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο της revo ή κάτι άλλο επειδή έχω το stg 2 απο την συγκεκριμένη εταιρεία όταν ρώτησα γιατί δεν υπάρχει στο επισημο κατάλογο μου εξήγησαν ότι :

το stg2 υπάρχει αρκετό καιρό αλλά δεν έχει ενημερωθεί ο κατάλογος της εταιρείας-

επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο αν και πολυ εμπορικο στην χώρα μας στο εξωτερικο δεν είχε τόσο απηχηση καθως αντιστοιχος πελάτης θα έπαιρνε diesel ή το gti.

Ολες οι εφαρμογές για τα συγκεκριμένα αυτοκινητα (golf5/6 tsi) είναι κατασκευασμένες αποκλειστικα στην Ελλάδα με πολύ συχνές επισκέψεις των προγραμματιστών της REVO .

Επίσης το stg2 δεν μεταβάλλει σχεδόν καθόλου την πίεση του turbo σε σχέση με το stg 1παρα μόνο εκμεταλεύεται την ροικοτητα της εξάτμισης για να δώσει και άλλο αβανσ στις ψηλές στροφές.

Τέλος προσωπική μου γνώμη είναι ότι η εδώ αντιπροσωπεία δεν θα έπαιρνε ρίσκο να πλασάρει ένα δικό της προιόν χωρίς την άδεια της revo technic ,είναι κάπως όπως λειτουργεί το franchise -

Link to comment
Share on other sites

Οταν λεμε stage 2 εννοουμε και εξατμιση ετσι δεν ειναι?Επει δη σε 2 εβδομαδες θα κανω εξατμιση (cat back) 63.5 θελω να ρωτησω αν πρεπει να ξαναεπεμβω στο προγραμμα για αλλαγες.

(Sorry για το off topic)

Link to comment
Share on other sites

Tι λές τώρα ρε φίλε?

Οτι τα τούρμπο έχουν ημερομηνία λήξης τα 100.000 χλμ?

Βασικά σου γράφω ότι το αυτοκίνητό σου έχει ημερομηνία λήξης στα 100.000χλμ.

Μετά από αυτά τα χιλιόμετρα θα αρχίσουν να διαλύονται διάφορα πράγματα επάνω του που

στο τέλος θα το κάνουν αντιοικονομικό στη συντήρηση.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες νομίζεις μπορεί να συντηρηθούν διαφορετικά; Δεν είναι ότι δεν μπορούν να σου

δώσουν καλύτερο αυτοκίνητο, είναι ότι δεν τους συμφέρει οικονομικά γιατί δεν θα σου πουλήσουν

το επόμενο.

Σε όσα VW, Audi Seat και Skoda γνωρίζω, από το Golf 4 και μετά, συνέβη το ίδιο φαινόμενο.

Ειδικά στο θέμα της τουρμπίνας, όλες οι τουρμπίνες με 100.000χλμ βγαίνουν με ρωγμές και τζόγο.

Ανάλογα με τη χρήση, σε κάποιες προχωράνε τα ρήγματα και τις κάνουν άχρηστες ενώ σε κάποιες

άλλες έχουν ήδη προλάβει να φύγουν.

Δηλαδής ο πατέρας μου που γράφει κάθε μέρα σταμάτα ξεκίνα κοντά 300 με 400 χιλιομετρα,και έχει συνολικά κοντα 450.000 φέυγα,πρέπει να κάνει πάρτυ που η τουρμπίνα δουλέυει άψογα χωρις το παραμικρό πρόβλημα,και ακόμα και σήμερα δουλέυει πολύ συχνά στον κόφτη και κατεβάζει 200άρες πρέπει να κάνει πάρτυ?

Εξαρτάται από το οδηγικό στυλ του πατέρα σου. Αν κατεβάζει 200άρες μια φορά την εβδομάδα και οδηγεί σαν άνθρωπος στα υπόλοιπα

400 χιλιόμετρα που κάνει κάθε μέρα, τότε όλα του τα χιλιόμετρα είναι συντηρητικά.

Με 450.000χλμ φίλε μου κανένας δεν τη γλύτωσε. Ρώτησε κανένα ταξιτζή για περισσότερες πληροφορίες - εκείνοι κι αν αλλάζουν τουρμπίνες

και οδηγούν όσο πιο ήρεμα γίνεται. Ανά 200.000χλμ με οδήγηση ταξί η τουρμπίνα πάει για πέταμα.

Το Πρόβλημα Είναι Ότι Αν Έχεις Πρόγραμμα Όχι Μόνο Σε Δε Σε Σώνει Αλλά Κάποια Προβλήματα Που Είναι Να Σου Έρθουν Στα 2 Χρόνια Τότε Σου Έρχονται Στον Χρόνο,Τουλάχιστον Έτσι Ξέρω Εγώ.

Αυτό απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Σε παρακαλώ διάβασε την αρχική μου δημοσίευση περί αξιοπιστίας.

Όταν Λες Δεν Σχετίζεται Το Πρόγραμμα Με Την Τουρμπίνα Γιατί Δε Μπορώ Να Σε Καταλάβω;;;;Η Πιέσης Του Τούρμπο Γιατί Βαράνε Κόκκινο Απο 0,5-0,7 Σε 1,5-1,7?

Επαναλαμβάνω η τουρμπίνα έχει όριο ζωής σε συνολικό αριθμό περιστροφών. Όχι σε πίεση αλλά σε χρήση που θα της κάνεις.

Αν πηγαίνεις τάπα κάθε μέρα συντομεύεις το όριο ζωής της. Αλλά αυτό ισχύει εξίσου σε ένα εργοστασιακό όπως και σε ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο.

Θες Να Με Πεις Πως Έχουν Την Ίδια Φθορά Ένα Μαμά Με Ένα Φτιαγμένο;;;;

Ακριβώς, εφοσον τους γίνεται η ίδια χρήση και έχει γίνει σωστή μελέτη εξέλιξης του προγράμματος. Για τους λόγους που προανέφερα.

Αν όμως αλλάξει η ψυχολογία σου ως οδηγός μετά το πρόγραμμα και βγαίνεις στους δρόμους με την ταυτότητα

στο στόμα, προφανώς δεν φταίει το πρόγραμμα. Ούτε αν οδηγείς με 250χλμ/ώρα με ένα αυτοκίνητο που δεν έχει σχεδιαστεί για να

πηγαίνει τόσο.

Ξαναρωτάω Τι Σιμαίνει "ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ" ;;;;;

Αστοχία υλικού σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια παραγωγής το κράμα μπορεί να είχε ατέλειες που δημιούργησαν πρόβλημα

εκ των υστέρων στο ανταλλακτικό που χάλασε. Η χύτευση είναι διαδικασία που μπορεί να σου αφήσει ένα σωρό μικροπροβλήματα

και για αυτό το λόγο υπάρχει ποσοστό πιθανότητας για μακροπρόθεσμο πρόβλημα. Ρωγμές, μειωμένη αντοχή κλπ.

Αστοχία υλικού ήταν, για παράδειγμα, προ 10 ετών ένα Renault Megane που έσπασε ένα τμήμα από το ψαλίδι του και το αυτοκίνητο έπεσε

πάνω σε ένα δέντρο, σκοτώνοντας τους επιβάτες του. Η υπόθεση τότε είχε φτάσει στα δικαστήρια και έτυχε να δω αναλυτικά

τα στοιχεία του κατηγορητηρίου. Το προβλημα ήταν ατέλειες χύτευσης του κομματιού. Αστοχία υλικού σημαίνει μικρότερη αντοχή

από την προβλεπόμενη και μπορεί να συμβεί. Σε μικρό ποσοστό, αλλά συμβαίνει.

Εσύ Φίλε Μου Είσαι Προγραμματισής;;;Γιατί Να Γίνουν Κλέφτες;;;;;Βλέπεις Να Κατηγοράμε Κανέναν;;;;;;Απλά Το Topic Γράφει "ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ+ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ" Τι Ποιο Απλό.Έχεις Τουρμπάτο Αυτοκίνητο;;;;Αν Ναι Το Έκανες Το Service 60.000km Και Σου Βγάλαν Την Τουρμπίνα Για Έλεγχο;;;;Πες Μου Μόνο Σε Ποια Αντιπροσωπεία Το Κάνουν Αυτό Για Να Πάω Και Γω.

Ναι, είμαι προγραμματιστής και η συζήτηση που ξεκίνησες θίγει εμένα και την δουλειά μου. Γιατί στοχοποιεί αμέσως εταιρείες

και ανθρωπους για ζημίες και σπασμένες τουρμπίνες χωρίς να αποδεικνύεται πουθενά αν έφταιγαν τα προγράμματα για το σπάσιμο.

Όταν κατηγορείς κάποιον πρέπει να έχεις ατράνταχτα στοιχεία ότι έφταιξε. Διαφορετικά λέγεται συκοφαντική δυσφήμιση.

Από όσα διαβάζω, απλώς είσαι στεναχωρημένος που σου έσπασαν δύο τουρμπίνες χωρίς κανένας να καταλάβει γιατί.

Φίλε μου, κάνε κάτι για την περίπτωσή σου. Αν συνεχίσεις με τον ίδιο ρυθμό, θα συνεχίσεις να τις σπας με τον ίδιο ρυθμό.

Ψάξε να βρεις ποια είναι η πραγματική αιτία που χαλάνε οι τουρμπίνες στο αυτοκίνητο σου και σταμάτησε να κατηγορείς

τους πάντες και τα πάντα για τα προβλήματά σου.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου.

Το ταξί είναι skoda octavia TDI 140hp.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ αλλάξει τουρμπίνα.

(Και όχι δεν βαράει 200 μια φορά την εβδομαδα,ούτε πηγαίνει κυρία)

Μου φαίνεται χαζό θα έλεγα να ακούγονται τέτοια πράγματα απο υποτίθεται γνώστες των αυτοκίνητων,αυτό μας έλειπε να βγεί η βρώμα οτι τα vag στα 100.000 θέλουν πέταμα.

Link to comment
Share on other sites

Άρα φίλε Salex με λίγα λόγια να πάρουμε ατμοσφαιρικό και όχι turbo ε ;;; Ρε παιδιά τι λέτε ; Οκ σπάνε τουρμπινες ΚΑΙ ;;;; Ποσά εκεί έξω κυκλοφορούν , ειδικά 1.4 TSI ! Δηλαδή golf 5 που είναι προηγούμενο μοντέλο έχουν σπάσει τουρμπινες ;

Του ξαδερφου μου. Audi A3 1.8T 20VT με k03 προγραμμα απο τα πρώτα χιλιόμετρα σπισιμο συνέχεια κ σχεδόν ποτέ κρυωμα κλπ κλπ είναι στα 90.000 η τουρμπινα είναι ΚΥΡΊΑ !

Δεν μου λέει κάτι κ 100 εδώ να πουν ότι έσπασε κ ας την προσέχουν, ξέρετε πόσοι άσχετοι εκεί έξω έχουν τουρμπατο αμάξι κ ποτέ δεν κάνουν ζέσταμα-κρυωμα ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπινα στα tsi περα απο θεματα αστοχιας υλικου ειναι υπερ αξιοπιστη ,οποτε αυτα με 60.000 χιλ και τετοια δεν ισχυει τιποτα εδω gt και εχουν σπασει κατα πολυ το φραγμα των 120.000Xιλ και δεν υπηρχε θεμα ,μπροστα ημουν που μηχανικος ειπε στο φιλο μου οταν φτασεις τα 200.000 ελα να κανουμε εναν ελεγχο στην τουρμπινα ,τωρα ειναι ακομα νωρις (εχει 140.000) . Το αν εσυ βαζεις προγραμμα και το καις ειναι απολυτως λογικο να μειωνεις την διαρκεια ζωη της . Τα tsi φτιαχτηκαν με οριζοντα τις 300.000 χιλιομετρα τουλαχιστον και στα Ελληνικα σεμιναρια αλλα και στα Γερμανικα της vw αυτο ειπαν και ελεγαν , οπως επισης και ο χρονος καλης λειτουργιας του Kompressor της eaton εγινε με προδιαγραφες για 300Κ χιλιομετρα . Αλλα πραγματα ειναι ευπαθη και μη αξιοπιστα οχι το μοτερ και η τουρμπινα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλοί οι παράγοντες που υπάρχουν για να χαλάσει η να φθαρεί σύντομα μια τουρμπίνα :

Κακή συντήρηση μηχανής (βουλόμενα η ακατάλληλα φίλτρα κλπ),κακή ποιότητα καύσιμου , αστοχία υλικού ,κακή ποιότητα λαδιού (λάδια εκτός προδιαγραφών η μη αλλαγή στον προγραμματισμένο χρόνο) ,μη ορθή χρήση από τον ιδιοκτήτη (σβήσιμο κινητήρα μετά από σπορ οδήγηση , χρήση του αυτοκίνητου σε κόντρες, πίστες κλπ) ,μετατροπές στον κινητήρα για απόδοση εκτός αντοχής του turbo (πχ προγραμματισμός για maximum απόδοση με πολύ υψηλή πίεση η προγραμματισμός με κατάργηση ασφαλιστικών δικλείδων του εγκέφαλου κλπ ),τροποποίηση στο σύστημα turbo γενικά (μη συμβατές after market σκαστές ,wastegate η χειρονακτικές ρυθμίσεις πχ σφίξιμο actuator wastegate ) ακατάλληλες εξατμίσεις –καταλύτες .

Γενικά από την εμπειρία μας στα αυτοκίνητα turbo ,έχουμε δει αρκετά αυτοκίνητα vag με χαλασμένο turbo χωρίς να έχουν μετατροπές (προγράμματα, εξατμίσεις κλπ).

Εμπειρικά πάντα να τονίσω ότι όταν ένα πρόγραμμα δεν είναι καλό και δεν έχει σωστές ρυθμίσεις δεν θα σπάσει πρώτα η τουρμπίνα του αυτοκίνητου αλλά το ίδιο μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

μαλιστα αρα δεν αγοραζω ακριβο VAG γιατι μετα τις 100.000 ειναι για αλλαγη .οκ αν ισχυει αυτο τοτε δε θα κλεισουν οι tuning εταιριες αλλα και οι αυτοκινητοβιομηχανιες

Link to comment
Share on other sites

100.000 χλμ και διαλυονται?Πλακα κανουμε ρε σεις?Τι ειναι τα 100.000 χλμ?Τα αυτοκινητα φτανουν τα 100.000 χλμ σε 5-6 χρονια!!Που το ξερεις salex οτι εχει ημερομηνια ληξης τα 100.000 χλμ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τυχαιο που στο εξωτερικο τα αλλαζουν καθε 5 χρονια τα αυτοκινητα οι περισσοτεροι δεν διαλυονται απλα θελουν πιο ακριβο κοστος συντηρησης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τυχαιο που στο εξωτερικο τα αλλαζουν καθε 5 χρονια τα αυτοκινητα οι περισσοτεροι δεν διαλυονται απλα θελουν πιο ακριβο κοστος συντηρησης.

Στο εξωτερικό τα αλλάζουν και για πολλούς άλλους λόγους.Κατ´ αρχήν γιατί μπορούν, το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων στην χώρα μας είναι χρωστούμενο σε αυτά τα χρόνια.Ακόμα ειδηκά στις βόρειες χώρες υπάρχει μεγάλη καταπόνηση λόγω καιρικών συνθηκών , οι αποστάσεις είναι μεγαλύτερες με αποτέλεσμα πολύ περισσότερα χιλιόμετρα. Κ.λ.π

Link to comment
Share on other sites

1zojf5z.jpg

ps. Δεν είναι καθόλου τυχαίο τελικά που κάποια τζιμάνια και πραγματικοί γνώστες έχουν σταματήσει να ασχολούνται με το κλαμπ. Είναι για γέλια αυτό το κατάσταση παιντιά.

Link to comment
Share on other sites

xaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxa

Μιστ ανυπομονουσα για την απαντηση σου

Παιδιά πάντως εγώ το επόμενο vw θα το κρατήσω μέχρι τα 70.000 χλμ,100.000 είναι πολλά....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.