Jump to content
mamidakis

Αλλαγή Υγρών Φρενών

Recommended Posts

Posted (edited)

Γεια σας παιδία. Έχω ένα Golf V GT 2006 170HP. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 43000ΧΛΜ και πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της ΚOSMOCAR να κάνω το 3ο service κανονικά παρόλο που έχει λήξει η εγγύηση. Αυτό έγινε μετά από πολύ ψάξιμο σε πολλές αντιπροσωπείες σχετικά με τις τιμές που έλεγαν. Τελικά βρήκα μια σε καλύτερες τιμές και σε μέρος που βόλευε. Ήταν αλλαγή λαδιού και φίλτρο και των υγρών φρένων όπως προβλέπεται στον 3 χρόνο και μετά ανά 2. Τα υγρά φρένων τα ρούφηξε από το δοχείο που είναι μπροστά στη μηχανή μέχρι ένα σημείο και μετά συμπλήρωσε 350-400 ml από πάνω χωρίς να τα κάνει εξαέρωση λόγο το ότι τα καινούρια φρένα κάνουν μόνα τους. Γνωρίζω ότι ο λόγος που τα αλλάζουμε είναι για τυχών υγρασία που υπάρχει στα σωληνάκια ώστε να μην δημιουργήσει πρόβλημα. Δεν νομίζω ότι έκαναν τι σωστή εργασία στα φρένα. Ξέρει κανείς κάτι γιΆαυτό;

Edited by pap
Posted

δυστσυχως αυτη ειναι η μεθοδος που ακολουθουν στις αντ/πιες φιλε μου.γρηγορα επειδη τους βολευει αλλα μιση δουλεια.κανονικα θα επρεπε να αλλαξουν τα υγρα ακομα και μεσα απο το κυκλωμα των μαρκουτσιων και να αφαιρεσουν το δοχειο υγρου φρενων οπου με ειδικα χημικα να το καθαρισουν και να αφαιρεσουν εντελως την υγρασια.αλλα ποιος το κανει ομως... B)

Posted
χωρίς να τα κάνει εξαέρωση λόγο το ότι τα καινούρια φρένα κάνουν μόνα τους.

;) - απο ποτε γινεται αυτο ? θελει αλλαγη ολο το κυκλωμα,καθαρισμο,πληρωση,εξαερωση και δοκιμη τουτεστιν καμποση ωρα και χρεωση σου 2 μπουκαλακια τουλαχιστον υγρο - συμπληρωση υγρου σημαινει: απωλεια και βαριεμαι να ψαξω το που ,οταν πεφτει η σταθμη λιγο ειναι φυσιολογικο σημαινει τρωγεται το τακακι και δεν συμπληρωνουμε γιατι οταν βαλουμε νεο ζευγαρι τακακια η σταθμη θα πιασει οροφη (!)

Posted

Ωραιοι ειναι αυτοι.Ουτε εξαερωση εκαναν ουτε ολοκληρο το υγρο φρενων αφαιρεσαν απο το κυκλωμα.Πηγαινε πισω και απαιτησε δωρεαν σωστη εργασια.

Posted

Αν πραγματικα συμπληρωσε 350-400 ml οπως λεει το παιδι τοτε πρεπει να αφαιρεσε ολα τα υγρα σχεδον.

Δεν βλεπω να υπαρχει προβλημα με τα φρενα του, αφου και δεν παρατηρηθηκε κανενα προβλημα στην λειτουργια τους, τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω.

Αν χρειαζοταν εγαερωση τοτε σιγουρα θα ειχε ΠΟΛΥ εμφανες προβλημα στο φρεναρισμα και κατι τετοιο δεν αναφερθηκε.

Οποτε, ενταξει φαινεται λιγο προχειροδουλεια, αλλα εφοσον ειναι αποτελεσματικη δεν πρεπει να υπαρχει κανενα προβλημα.

Το αλλο παλι ειναι οτι αν πραγματικα το κανανε οπως πρεπει και με την χρεωση εργατοωρας που παει σε αντιπροσωπεια, τοτε ηταν που δεν θα πλησιαζε κανεις.

Posted (edited)
Αν πραγματικα συμπληρωσε 350-400 ml οπως λεει το παιδι τοτε πρεπει να αφαιρεσε ολα τα υγρα σχεδον.

Δεν βλεπω να υπαρχει προβλημα με τα φρενα του, αφου και δεν παρατηρηθηκε κανενα προβλημα στην λειτουργια τους, τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω.

Αν χρειαζοταν εγαερωση τοτε σιγουρα θα ειχε ΠΟΛΥ εμφανες προβλημα στο φρεναρισμα και κατι τετοιο δεν αναφερθηκε.

Οποτε, ενταξει φαινεται λιγο προχειροδουλεια, αλλα εφοσον ειναι αποτελεσματικη δεν πρεπει να υπαρχει κανενα προβλημα.

Το αλλο παλι ειναι οτι αν πραγματικα το κανανε οπως πρεπει και με την χρεωση εργατοωρας που παει σε αντιπροσωπεια, τοτε ηταν που δεν θα πλησιαζε κανεις.

Πρόβλημα δεν υπάρχει αλλά ούτε υπήρχε! Απλά αναφέρω την τσαπατσόδουλεία εξουσιοδοτημένου συνεργείου της ΚOSMOCAR. Το ίδιο γνώριζα και εγώ μέχρι τώρα για την διαδικασία των φρένων, ότι πρέπει να αλλάξει όλο μέσα από το κύκλωμα. 2 μπουκαλάκια των 250ml συμπλήρωσε και έμεινε λίγο. Πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται σωστή δουλεία γιατί πληρώνονται με το παραπάνω την εργατοώρα.
Edited by pap
Posted
Γεια σας παιδία. Έχω ένα Golf V GT 2006 170HP. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 43000ΧΛΜ και πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της ΚOSMOCAR να κάνω το 3ο service κανονικά παρόλο που έχει λήξει η εγγύηση. Αυτό έγινε μετά από πολύ ψάξιμο σε πολλές αντιπροσωπείες σχετικά με τις τιμές που έλεγαν. Τελικά βρήκα μια σε καλύτερες τιμές και σε μέρος που βόλευε. Ήταν αλλαγή λαδιού και φίλτρο και των υγρών φρένων όπως προβλέπεται στον 3 χρόνο και μετά ανά 2. Τα υγρά φρένων τα ρούφηξε από το δοχείο που είναι μπροστά στη μηχανή μέχρι ένα σημείο και μετά συμπλήρωσε 350-400 ml από πάνω χωρίς να τα κάνει εξαέρωση λόγο το ότι τα καινούρια φρένα κάνουν μόνα τους. Γνωρίζω ότι ο λόγος που τα αλλάζουμε είναι για τυχών υγρασία που υπάρχει στα σωληνάκια ώστε να μην δημιουργήσει πρόβλημα. Δεν νομίζω ότι έκαναν τι σωστή εργασία στα φρένα. Ξέρει κανείς κάτι γιΆαυτό;
Posted (edited)
Αν πραγματικα συμπληρωσε 350-400 ml οπως λεει το παιδι τοτε πρεπει να αφαιρεσε ολα τα υγρα σχεδον.

Δεν βλεπω να υπαρχει προβλημα με τα φρενα του, αφου και δεν παρατηρηθηκε κανενα προβλημα στην λειτουργια τους, τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω.

Αν χρειαζοταν εγαερωση τοτε σιγουρα θα ειχε ΠΟΛΥ εμφανες προβλημα στο φρεναρισμα και κατι τετοιο δεν αναφερθηκε.

Οποτε, ενταξει φαινεται λιγο προχειροδουλεια, αλλα εφοσον ειναι αποτελεσματικη δεν πρεπει να υπαρχει κανενα προβλημα.

Το αλλο παλι ειναι οτι αν πραγματικα το κανανε οπως πρεπει και με την χρεωση εργατοωρας που παει σε αντιπροσωπεια, τοτε ηταν που δεν θα πλησιαζε κανεις.

Προβλημα μπορει να μην υπαρχει ακομα αλλα μεχρι την επομενη αλλαγη μπορει να υπαρξει.Και στην επομενη αλλαγη παλι δε θα κανουν εξαερωση κ.ο.κ.Και που θα παει η δουλεια;Καποια στιγμη θα αποκτησει προβλημα.Η δουλεια πρεπει να γινει σωστα.

Edited by NASOS_ea
Posted

Φτανει ο καιρος της 3ετιας και με βλεπω για αλλαγη υγρων φρενων, μιας και το πενταλ εχει αρχισει και μαλακωνει και εχει διαδρομη μεγαλυτερη εδω και λιγο καιρο και με τα καινουργια τακακια.

Ερωτηση : Αξιζει /εχει σημασια το υγρο φρένων που προτείνει η VW με το νεο standard VW 501 14 ? H παμε σε ενα κλασσικο DOT4?

Συμφωνα με την σελιδα της εταιριας :

"VW Standard 501 14 is the very first standard to have been defined especially for new brake fluid. To avoid any confusion with conventional brake fluids or with brake fluids of poorer quality, make sure that your brake fluid satisfies the new standard.

The major advantages of brake fluid include:

  • Helping to optimise the quality, function and economy of the brake system.
  • Improved viscosity at low temperatures and guarantees a better performance at temperatures between 0 and 40°C.
  • A 10°C higher wet boiling point specified in VW Standard 501 14, which leads to greater operating safety with a water proportion of 4 percent.

With the new brake fluid, the pressure build-up times for the Electronic Stability Control (ESC) are reduced by up to 30 percent at low temperatures."

Συμφωνα με την VW πρεπει να μπαινει σε μοντελα απο το 2006 και επειτα και ειναι συμβατο και με προηγουμενα ετων μοντελα.

Το φανταστικο manual του αυτοκινητου , δινει standard το DOT4 ωστοσο μας προτεινει με 2-3 λογια το VW 501 14. και μας το τονιζει με αυτοκολλητο οπως και τα Castrol..Τωρα θα μου πειτε προτεινει διαφορα το manual αλλα τεσπα...Απ ότι βλεπω σε διαφορα forum του εξωτερικου υπαρχει αρκετη συζητηση σχετικα με αυτο και κατα την VW και θα ηθελα αν εχει καποιος μια γνωμη να την πει.

Posted

5? Δεν νομιζω πως ειναι καταλληλο για το αυτοκινητο.

Posted

dot 4 της ate να παρεις αλλα απο μαγαζι για πιο φθηνα.και τα γνησια της ate ειναι.800ml εγω το πηρα 12 ευρο απο μαγαζι.

Posted

thanks, το γυρισα σε ferodo για δοκιμη μιας και πηρα και ιδια μαρκα τακακια .

Posted

Ρε παιδιά μετά απο την αλλαγή υγρών φρενών το πεντάλ εχει χαλάρωσή..

ξανά πιγα στην αντιπροσωπία και μου είπε οτι ειναι νορμάλ αυτο και οτι δεν μπορεί να κανει τίποτα.

ειναι σοστο αυτο η μήπως με δουλεύει????

Posted

εγω στο δικο μου ειχα αλαξει τα φρενα μονος μου s3 μπροστα r32 πισω και ειχα το ιδιο προβλημα ειχα κανει 5 φορες εξαερωση και τιποτα και σιγα σιγα μετα απο μια εβδομαδα το πεταλ ηρθε στην θεση του.

Posted

εγω στο δικο μου ειχα αλαξει τα φρενα μονος μου s3 μπροστα r32 πισω και ειχα το ιδιο προβλημα ειχα κανει 5 φορες εξαερωση και τιποτα και σιγα σιγα μετα απο μια εβδομαδα το πεταλ ηρθε στην θεση του.

αυτο που λειπει ειναι ενα HOW TO's αλλαγης υγρων φρενων...

  • Like 1
Guest black gt
Posted

αυτο που λειπει ειναι ενα HOW TO's αλλαγης υγρων φρενων...

δλδ τι πρεπει να γινει στην αλλαγη γιατι κ εγω αλλαξα κ το ειδα πιο χαλαρο το πενταλ

Posted

Εγώ την έκανα πριν κανένα εξάμηνο στο συνεργείο και δεν είδα καμία διαφορά στο πεντάλ του φρένου.

Posted

Τελικα ρε παιδια τι μπορω να κανω γιατι εχω θεμα.. ειναι μηπως τα υγρα εχουν διαφορα νουμερα και μου βαλανε λαθως υγρα??

τι μπορει να φταιει??

Posted

θα πας στην vw και θα τους πεις οτι μεσο vag com υπαρχει μια ρυθμιση στα φρενα που εχει 3 σκαλες (σκληρο,μετριο,μαλακο).το εκανε ενας φιλος που ειχε το ιδιο προβλημα με leon.εκτως αν εχεις εσυ vag com και το ψαξεις παντως υπαρχει αυτη η ρυθμιση.

Posted

Απο τακακια πως εισαι?

Posted

απο τακακια ειμαι καλα δεν υπαρχει προβλημα το θεμα ειναι οτι εκτος απο το κενο που εχει το πενταλ τα φρενα εχουν γινει πολι σκλιρα (αποτομα...)

οσο για τ6ην εξαερωση 2 φορες πιγα και μετα την 2 φορα εχω μεγαλιτερο προβλημα...

Guest black gt
Posted

θα πας στην vw και θα τους πεις οτι μεσο vag com υπαρχει μια ρυθμιση στα φρενα που εχει 3 σκαλες (σκληρο,μετριο,μαλακο).το εκανε ενας φιλος που ειχε το ιδιο προβλημα με leon.εκτως αν εχεις εσυ vag com και το ψαξεις παντως υπαρχει αυτη η ρυθμιση.

αυτο ισχυει σιγουρα?μπορω μονος μου να το ρυθμισω?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.