Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

@Dkosk όπως σου τα λέει ο and64, στους δύο που αναφέρεις μην πλησιάσεις, η διαδικασία αλλαγής είναι συγκεκριμένη και πρέπει να ακολουθείται πάντα! Χρειάζεσαι βαλβολίνη, φίλτρο και την τσιμούχα απο το κάλυμμα του φίλτρου (την αλλάζω πάντα), αν δεν μπορείς να βρεις εξειδικευμένο συνεργείο να κάνει την αλλαγή, πήγαινε σε αντιπροσωπεία! Δεν λέει να βγεί off το DSG για 50 ευρώ! Επίσης, τα κροταλίσματα και το γρατζούνισμα που ακούς είναι κατά 90% απο φθαρμένη-τελειωμένη βαλβολίνη. Κάνε την αλλαγή σύντομα και βλέπουμε για το υπόλοιπο 10% :lol: Τέλος, αν πιέζεις αρκετά το αυτοκίνητο ή αν μπλέκεις συχνά σε κίνηση με σταμάτα-ξεκίνα, είναι καλύτερα να αλλάζεις κάθε 40.000 αντί για 60, προκειμένου να αποφεύγεις να δουλεύεις το σασμαν με τελειωμένη βαλβολίνη.

Αυτά

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ και τους 2 σας για τις απαντήσεις!!

δεν είχα σκοπό να πάω σε κανέναν απο τους 2 !! φάνηκε άλλωστε απο αυτό που έγραψα.

και τους 2 τους βρήκα στην ενότητα του φορουμ μας εδω (Προτεινόμενε συνεργία)

θα μπορούσατε σας παρακαλω να μου προτείνετε το συνεργείο που πάτε εσεις... με πμ αν δεν θέλετε δημόσια.

και ιδιαίτερα εσένα And64

δεν με ενδιαφέρει η περιοχή πάω παντού για το GTI μου...

ευχαριστώ...

αν και 170Ε σε μή εξουσιοδοτημένο, και 200 σε επίσημο με κάνει και το ξανασκέπτομαι για 30Ε δεν έχω πρόβλημα νομίζω

τον καλύτερο εξουσιοδοτημένο πάντως τον ξέρω στην Αττική γιατί είμαι 20 χρόνια με Golf οπότε όποιος ενδιαφέρετε το το λέω με πμ για να μην κάνουμε και αθέμιτη διαφήμιση

Link to comment
Share on other sites

Μιας και οι κάτοχοι με dsg 6 που έχουν πάει σε set up K04 ειναι αρκετοί {μαζί και εγώ} κάποιοι θα έχουν αρχίσει να έχουν προβλήματα με την αντοχή του dsg... τα δισκάκια του δηλαδή.

αυτό που μου παρουσιάσει το αυτοκίνητο είναι πατινάρισμα στις χαμηλομεσαιες στροφές με αποτέλεσμα είτε να καθυστερούν οι στροφές να ανεβαίνουν η ανεβαίνουν πολύ γρήγορα χωρίς την ανάλογη επιτάχυνση!

προς το παρών για να παρακαμψω το πρόβλημα εχω βάλει ενα file που χαμηλά είναι "ψοφιο"και εχει δύναμη μετά τις 5000 στροφες

το αμάξι ειναι τώρα και 1,5 χρόνο σε set up Κ04 και εχει περάσει τα ορια του το dsg αρκετα!

εχω βρει 1-2 εταιριες που πουλούν βελτιωτικά δισκάκια για το dsg {αρκετά τσιμπημένα}άλλα ήθελα να ρωτήσω έχει αλλαξη κανείς δισκάκια στο dsg του? υπάρχει κάποια άλλη λύση για να φτιάξω το πατινάρισμα?

Τι προτείνεται?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που οι περοσσοτεροι κανουν κυριως στο εξωτερικο ειναι αναβαθμιση των δισκων με αλλους της ssp και unitronic reflash του κιβωτιου!Ερωτηση:εχεις κανει αλλαγη λαδιων-φιλτρου στο κιβωτιο;Το λεω μπας και φτιαξει λιγο

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που οι περοσσοτεροι κανουν κυριως στο εξωτερικο ειναι αναβαθμιση των δισκων με αλλους της ssp και unitronic reflash του κιβωτιου!Ερωτηση:εχεις κανει αλλαγη λαδιων-φιλτρου στο κιβωτιο;Το λεω μπας και φτιαξει λιγο

έχουν γίνει κανονικά οι αλλαγές του αλλά με περίπου 50 κιλά ροπή πόσο ακόμα θα αντέχανε?

άλλοι με χειροκίνητο έχουν αλλάξει είδη δισκοπλατο εδώ και καιρό με τα ίδια χιλιόμετρα!

Link to comment
Share on other sites

Έχει δοκιμάσει κανείς αυτά ?

http://www.sspperformance.com/product/dsg-400whp-clutch-upgrade---audi/

Έχει ρωτήσει κανείς σε ντόπιο επισκευαστή δίσκων αν μπορεί να φτιάξει και για dsg ?

Ο τύπος εδώ φαίνεται να το χει δοκιμάσει το Kit (ο οποίος btw το χει κανει βίδες το r, δεν έχει αφήσει και τπτ που να μην έχει αλλάξει!) αλλά αν δεις στην τελευταία σελίδα λέει οτι δεν δούλεψε τελικά η φάση και το στειλε ολο το κιβώτιο Αμερική στην HPA :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ο τύπος εδώ φαίνεται να το χει δοκιμάσει το Kit (ο οποίος btw το χει κανει βίδες το r, δεν έχει αφήσει και τπτ που να μην έχει αλλάξει!) αλλά αν δεις στην τελευταία σελίδα λέει οτι δεν δούλεψε τελικά η φάση και το στειλε ολο το κιβώτιο Αμερική στην HPA :thumbsup:

ο τύπος θελει να το φτάσει 600ps αλλα δε δούλεψε απο οτι λέει αλλα εγω θέλω για ποιο λιγα ps...

τα δισκάκια απο SSP εχει 3 στάδια 400-500-600ps

τα πρωτα μια χαρα μου κάνουν!{SSP 400whp clutch discs are engineered using the latest materials and technology. SSP's new discs have been dyno proven to 460whp with NO slippage. SSP recommends using the Unitronic DSG software, to achieve the maximum performance out this product}

το κιβώτιο θα το στείλει καναδα....

το θέμα είναι εδώ τη κάνουμε...

Edited by rabbit
Link to comment
Share on other sites

ο τύπος θελει να το φτάσει 600ps αλλα δε δούλεψε απο οτι λέει αλλα εγω θέλω για ποιο λιγα ps...

τα δισκάκια απο SSP εχει 3 στάδια 400-500-600ps

τα πρωτα μια χαρα μου κάνουν!{SSP 400whp clutch discs are engineered using the latest materials and technology. SSP's new discs have been dyno proven to 460whp with NO slippage. SSP recommends using the Unitronic DSG software, to achieve the maximum performance out this product}

το κιβώτιο θα το στείλει καναδα....

το θέμα είναι εδώ τη κάνουμε...

Ναι είναι ψιλο τρελός, αν δεις απο την αρχή το thread πρέπει να έχει δώσει απειρα λεφτά!! :thumbsup:

Τωρα επι του θέματος τι να σου πω! Δεν ξερω Ελλάδα τι παίζει, δεν εχω ακούσει/δει και πολλούς να χουν βάλει ενισχυμένα δισκάκια στο dsg... Ισως αν ρώταγες στους διάφορους βελτιωτές;

Link to comment
Share on other sites

κάποιος εδώ ελλαδα μπορεί να να φτιάξει όπως τα κλασσικά δισκοπλατα η πρέπει να αγοραστούν καινούρια βελτιωμένα??

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κανενα νεο εχουμε?λυση θα βρεθει επιτελους?

Λατρευω το DSG και σκεφτομαι για αγορα Scirocco dsg,ημουν ετοιμος δηλαδή μεχρι και προκαταβολή εχω δωσει αλλα οχι το ΟΚ, με ολα αυτα που ακουσα μαλλον θα παρω το 122 manual ... εχω ανοιξει και σχετικό θεμα εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=48506

Περιμένω βοήθεια

Link to comment
Share on other sites

Αντιπροσωπεία σήμερα, σχετικά με το γνωστό θέμα. Χλμ. 27.000, εντός εγγύησης.

Έκλεισα ραντεβού για Δευτέρα, αρχικά για αναβάθμιση εγκεφάλου (βγήκε νέα 15 ημέρες πριν όπως μου είπαν). Αν συνεχίσει και μετά (αναμενόμενο) έλεγχος εγκεφάλου και τελευταίο έλεγχος πολύδισκου. Ο τεχνικός μου είπε αρχικά για τον έλεγχο του εγκεφάλου και όταν του μίλησα και του είπα ότι οι περισσότεροι αλλάζουν τον πολύδισκο παραδέχτηκε ότι υπάρχει θέμα και εκεί.

5 ημέρες μετά την αναβάθμιση (έγινε και μηχανής, άσχετα με του DSG) και αν δεν ήμουν υποψιασμένος να το παρακολουθώ μάλλον δε θα το καταλάβαινα. Μεγάλη βελτίωση, ειδικά στο D που ήταν πολύ έντονο. Συνεχίζω την παρακολούθηση και θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Tα ντενεκεδάκια των νιόπαντρων δεν τα γλιτώνουμε με τίποτα...

Μάλλον βελτιώθηκε το θέμα του σκορτσαρίματος με το update..

Link to comment
Share on other sites

Tα ντενεκεδάκια των νιόπαντρων δεν τα γλιτώνουμε με τίποτα...

Μάλλον βελτιώθηκε το θέμα του σκορτσαρίματος με το update..

Ρε παιδια τα τενεκεδακια ειστε σιγουροι οτι ειναι απο το σασμαν?? Γιατι ακουγονται σαν εξωτερικος μεταλλικός θόρυβος ..Για σκορτσαρισμα και πατιναρισμα οκ ειναι πολυδισκος ,οταν αναβοσβήνει το D οκ ειναι mechatronic αλλά τα τενκεδακια ειστε σιγουροι???

Ακουγεται σαν να κρεμεται κατι απο κατω και να κοπαναει ... εψαξα λιγο και βρηκα οτι στο sciroccocentral.co.uk Παραπωνιοντουσαν για μεταλλικους ηχους σαν τενεκεδακια με πετρες και βρηκαν την λύση! Οτι τα προστατευτικά της εξατμισης τριζουν μεταξυ τους και ετσι ακουγεται ο θουρβος

ριξε μια ματια εδω :http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=2156

Επισης και σε γενικο θεμα με αυτοκινητα οχι μονο VAG λεει αν ακουτε τενεκεδακια φταίνε τα heat shield της εξατμισης που ισως θελουν παραπανω σφυξιμο ή μια φλαντζα αναμεσα τους δες και αυτό : http://autorepair.about.com/od/fixityourself/ss/heat_shield.htm

Επίσης στο sciroccocentral ειπαν οτι μπορεί να ειναι και από το turbo και δες τι βρήκα !!! Ακριβως τον ίδιο θόρυβο :

τωρα δεν σου μπαινουν υποψιες οτι μπορει να μην φταιει το κιβωτιο???

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Όταν τα ακούς και με σταματημένο το αυτοκίνητο απλά αλλάζοντας από D σε R και το

αντίστροφο ή οταν σε ανώμαλο οδόστρωμα κατηφορικό χωρίς καν να πατάς γκάζι τότε

θεωρώ μάλλον δύσκολο να είναι από το τούρμπο..

Τώρα για τα heat shields της εξάτμισης δεν είναι άσχημη ιδέα να τους ρίξουμε μία ματιά.

Η αλήθεια είναι πως προβληματίστηκα αρκετά διαβάζοντας τα παραπάνω posts...

Και το δικό μου ακριβώς στο φάσμα 2500-3000 rpm με σταθερό γκάζι κάνει αυτό το

μεταλλικό κροτάλισμα το οποίο σταματά μόλις γίνει αλλαγή ταχύτητας.

Η πιθανότητα να έχουμε κροτάλισμα και από το κιβώτιο αλλά και ταυτόχρονα από

κάτι άλλο όπως το flex του downpipe ή τα heat shields της εξάτμισης ή ακόμη και

από το τούρμπο όπως διάβασα μάλλον είναι πολύ μεγάλη!

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που τελικα μπορεί να ειναι κατι τοσο απλό ... Σε αλλο φορουμ που ανεφερα το ιδιο μου ειπαν οτι στην αγγλια εχουν διλιτρα οποτε μπορει να ειναι αλλος ο θορυβος ...Αλλα παραλληλα λεω εγω σαν χαζός ? Το ακουνε τα παιδια με 1.4 σαν τενεκεδακια αλλα και οι αγγλοι με το διλιτρο GT20 ακούνε και αυτοι τενεκεδακια με ή χωρις DSG αρα κατι παιζει ...

Όμως σε μια φωτογραφια που ειδα απο το κατω μερος του Scirocco δεν ειδα πουθενα μεταλικα heat shields τα οποια περιβάλουν τον σωληνα της εξατμισης οποτε απογοητευτικα και λιγο ...

Φιλε stakyrSTI οταν εισαι σε σταση και αλλαζεις απο D σε R πατάς φρενο? και επισης τι ακους?ενα κλακ όπως οταν αλλαζεις σε κλασικο κιβωτιο με σβηστο μοτέρ? Γιατι αυτο ειναι φυσιολογικο...το φυσιολογικο δεν ειναι τα τενεκεδακια του γαμου ...

Βρε θα σας λυσω το προβλημα χωρις να εχω το αυτοκινητο ....

Και μετα απο τα 4 συνολικα threads στο αγγλικο sciroccocentral που ειδα με προβληματα με κροταλισμα το οποιο ολοι το αποδιδουν σε καποιο heatshield μου φαίνεται θα παρω και εγω DSG ..... Αμα λυθηκε και το σκορτσαρισμα και αμα τελικα ο θορυβος ειναι κατι χαζο ουυυ τελεια ...

Αλλα ας μην χαιρομαι αδικα...περιμενω επιβεβαιωση ....

Αν θες μπορω να σου στειλω και τα υπολοιπα θεματα που βρηκα σχετικα με τον ηχο που επειδη δεν ξερω καλα αγγλικα ενας περιγραφει και αλλου απο κατω οτι κατι συντονιζει αλλα δεν καταλαβα τι ....

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται να είναι 2 παρόμοιοι ήχοι αλλά σε διαφορετικές καταστάσεις και

χρονικές στιγμές.

1. Με μισό γκάζι και περίπου 3000 στροφές κροτάλισμα συνεχόμενο μέχρι να

μπεί η επόμενη ταχύτητα που από όσα διάβασα στην αρχή το απέδιδαν

σε heat shields και στο flex του downpipe αλλά μετά από κάποιες

αλλαγές στα dp χωρίς αποτέλεσμα προσανατολίζονται σε θόρυβο από την

wastegate που όπως τους λένε οι αντιπρόσωποι είναι φυσιολογικό

και δεν συνιστά βλάβη σε εξάρτημα!

Ο εν λόγω θόρυβος ακούγεται και σε τέλειο οδόστρωμα και δεν φαίνεται

να τον σχετίζουν καθόλου me to DSG καθώς παρουσιάζεται και σε manual.

2. Άσχετα αν είμαστε με γκάζι ή όχι και ειδικά σε ανώμαλο οδόστρωμα με

μικρή ταχύτητα σχετικά έντονο κροτάλισμα το οποίο όπως έχω δοκιμάσει

περνώντας ξανά από το σημείο με Ν όμως στο κιβώτιο σταματάει να υπάρχει...

Αυτό θεωρητικά πρέπει να προέρχεται από το DSG.

Και σταματημένος από Ν σε D και αντίστροφα ακούγεται ο ίδιος μεταλλικός

ηχος όπως και εν κινήση απλά στιγμιαία (ένα ντιννν ας πούμε).

Link to comment
Share on other sites

Στάθη οι αντιπρόσωποι λένε ειναι φυσιολογικό στα πάντα ...για σασμαν για turbo, wastegate τα παντα ...

Πιστεύω οτι αν πας σε ενα καλο συνεργειο με τσακαλι μαστορα και συνεχως δοκιμές μπορείτε να βρείτε τι είναι ....

Εγω πλεον σκεφτομαι την αγορα του DSG ...

Μηπως και απο τις λακουβες που περνάς κανει τον θορυβο κατι αλλο και οχι το DSG? στον κανει και σε τελειο δρομο απλα στο φάσμα στροφών που αναφέρουν και οι Αγγλοι?

Πιο πανω σου εχω παραθεσει ενα βιντεο με ενα turbo που ο τυπος γυρναει κατι που κουδουνιζει ..τι ειναι αυτό? Μηπως ειναι αυτο?

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Τι πρόβλημα ειχε αρχικά? Εντονο ήχο ?εκανε σαν να σερνεις τενεκεδακια και τωρα δεν το κανει?Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει?

Σκορτσάρισμα στην αλλαγή από 1η σε 2α με χαμηλές στροφές, έντονους κραδασμούς. Φαντάσου αν ήταν manual σα να μην είχες αλλάξει ταχύτητα και να ανέβαινες απότομη ανηφόρα με τρίτη, προσπαθώντας να επιταχύνεις. Το παρατηρούσα αφού το αυτοκίνητο είχε κάνει κάποια χλμ. (>10) και είχε ζεσταθεί το κιβώτιο. Τα τενεκεδάκια τα έχω συνηθίσει πια, λίγο πιο δυνατά η μουσική και όλα ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τα τενεκεδακια ειστε σιγουροι οτι ειναι απο το σασμαν?? Γιατι ακουγονται σαν εξωτερικος μεταλλικός θόρυβος

.........

τωρα δεν σου μπαινουν υποψιες οτι μπορει να μην φταιει το κιβωτιο???

Η ήχος αυτός προέρχεται από το DSG και δεν το χουν τα χειροκίνητα, το τούρμπο στο 122 περιστρέφεται σχεδόν συνέχεια οπότε δεν νομίζω ότι είναι η πηγή φασαρίας. Δεν ξέρω τι ισχύει για τελευταίες παρτίδες DSG7, αλλά το δικό μου το εμφανίζει που και που και ακούγεται μόνο με ανοιχτά παράθυρα και με κλειστό ή σε χαμηλή ένταση το ηχοσύστημα, όταν περνάω ανωμαλίες. Έχω δει και ένα βίντεο στο youtube που ένας σε ένα συνεργείο σήκωσε το Golf με DSG7, που έκανε το ήχο αυτό, όταν με ένα λοστό από κάτω ταρακουνούσε την σβηστή μηχανή και έλεγε ότι προερχόταν από το DSG!!!! + αυτό μου το επιβεβαίωσαν σε 3 αντιπροσωπίες VW.

Σχετικά με πολύδισκο:

Είμαι στα 55.000χλμ. Από 0 χλμ (με το καλημέρα) έως τα 30.000χλμ αρκετά προβλήματα, τις οποίες πολεμούσαν με ρυθμίσεις-αναβαθμίσεις. Το τρέμουλο της 2ας εμφανίστηκε στις 17.000. Η ταλαιπωρία τελείωσε στα 30.000, όπου άρχισε να κάνει το τρέμουλο και με κρύο συμπλέκτη, η προσωρινή λύση ήταν εκκίνηση με το Μ και στα 15-20 km/h αλλαγή στο D. Τότε άλλαξαν το συμπλέκτη. Μετά τα 30.000 προς το παρόν όλα είναι οκ (εκτός από το κλασικό ήχο στις ανωμαλίες).

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

Ο τενεκεδενιος ήχος αν ακουγεται από το σασμαν τοτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ....εδω στην Ελλαδα δεν εχω δει κανεναν να σας αλλάζουν το Βολάν Διπλής Μάζας ή Αλλιώς DMF Dual Mass Flywheel . Κάντε μια αναζητηση στο google και θα δειτε οτι όλοι εκει εχουν το πρόβλημα...

Οπότε ήχος: Βολάν διπλής μάζας

σκορτσάρισμα: Πολύδισκος

Να πως ειναι και πως λειτουργεί ενα βολάν διπλής μάζας το οποίο ειναι προβληματικό σε αρκετά αυτοκίνητα

ένα χαλασμένο βολάν διπλής μαζας που κανει ακριβώς τον θορυβο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.