vagelis287 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 τελικα παιδια εσεις που αλλαξατε δισκο στο dsg7 τι λεει πως παει ? ξανα εκανε τιποτα...? πρεπει να αλλαξω και εγω και με καλυπτουν το 70% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Περίπου 2000χλμ και είναι ακόμη άψογο.. Ο χρόνος είναι ο μόνος κριτής βέβαια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 εγώ με 1.300km,όλα καλά,προσωρινώς. Για να δούμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 (edited) 5.000 χλμ αλλά δεν μπορώ να πω ότι όλα είναι καλά. Νομίζω ότι μετά τα 3.500χλμ, εμφανίστηκε και πάλι ανεπαίσθητο σκορτσάρισμα στην 2α (εννοείται ότι έχω το "αναβαθμισμένο" πολύδισκο). Ετσι το νοιώθω και το φοβάμαι πολύ... ΑΛΛΑ δεν έχει καμμία σχέση με τα δύο προηγούμενα πολύδισκα που άλλαξα στα 14.000χλμ έκαστο (λες και ήταν προγραμματισμένα). Οπως είπε και προηγούμενος συμφορουμίτης, ο χρόνος θα δείξει. Edited May 28, 2012 by kostask106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 ποια ημερομηνία έκανες την αλλαγή και πού; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Ρε παιδια πως γινεται αυτο? Αλλοι ειναι με τον παλιο πολυδισκο στα 50.000+ και δεν εχουν προβλημα(ελαχιστοι) και εσυ τωρα με τον καινουργιο και εχεις θεμα??? Εχω 7.800 χμ (καινουργιο το αμαξΙ) μαλλον φοραω τον παλιο πολυδισκο γιατι το ανταλλακτικο(το καινουργιο) προστεθηκε στο ΕΤΚΑ τον Οκτωμβρη και εκτός του ΑΠΑΙΣΙΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ το σασμαν ειναι ΕΡΩΤΑΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 (edited) Όλα γίνονται δυστυχώς..εγώ χτές πάντως με τον καινούριο πολύδισκο έφαγα ένα κλώτσημα σε αλλαγή 2ας που νόμισα πως κάποιος με κοπάνησε από πίσω..... Προσπαθώ βέβαια να το ξεχάσω.. Bλέπωντας και το παρακάτω βέβαια ... http://www.autoblog....earbox-problem/ Edited May 29, 2012 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 τι να πω αυτα φοβαμαι και δεν παω να τον αλλαξω μην αρχησουν αλλα.. εδω και ενα χρονο το τρεναρο βαζοντας την πρωτη οταν φτανω στο σημειο που τρεμη με την δευτερα. αντε και αυτην φορα με καλυπτη το 70% την αλλη φορα ...? εχω 30000χιλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 (edited) ποια ημερομηνία έκανες την αλλαγή και πού; Φεβρουάριο 2012 στην Μηλιαράκη. Είδα και την οδηγία από Γερμανία που έλεγε να μην δωθεί ο κωδικός ΕΤΚΑ αλλά το αναβαθμισμένο (έιχε κάποιον άλλο κωδικό) Edited May 29, 2012 by kostask106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 τι να πω! λυπάμαι πολύ! απ' ότι φαίνεται έρχεται,αργά και βασανιστικά,η σειρά μας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 τι να πω! λυπάμαι πολύ! απ' ότι φαίνεται έρχεται,αργά και βασανιστικά,η σειρά μας!!! Μην τρελένεσαι αρχηγέ μου. Αν δεν το είχα πάθει στο παρελθόν (το σκορτσάρισμα) δεν θα το καταλάβαινα με ΤΙΠΟΤΑ τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 να και οι κωδικοι ΕΤΚΑ ο πιο καινουργιος ειναι ο 0AM 198 140 A Από 31-5-11 και μετά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VW fan Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Καλημέρα, γνωρίζει κανένας κάποιον που να ασχολείται με ανακατασκευή σασμάν dsg 6άρι ??????????????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Πάσουλας κανε ενα google search Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VW fan Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Καλησπέρα σας, θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση. Αγόρασα ένα μεταχειρισμένο σασμάν dsg του golf 5 gti. Γνωρίζει κάποιος να μου πει εάν ο πολύδισκος είναι ενσωματομένος πάνω σε αυτό ή είναι ανεξάρτητος από αυτό ?????????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 οποιος χρειαστει τα ανταλακτικα για το σερβις του dsg λαδια φιλτρο βιδα τσιμουχα να μου πει.τα εχω ολα καινουρια στα κουτια τους και τα δινω μισοτιμης λογω πωλησης του αυτοκινητου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theatrinos Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 αρα ειναι ενα γενικευμενο θεμα (οχι απαραιτητα προβλημα νομιζω εγω) των dsg που δεν αφορα μονο τα 7αρια. αν μπορει και καποιος αλλος με gti 6 dsg να το επιβεβαιωσει ή διαψευσει. παιδια εχω dsg 6 σε golf gt 170 εχω τρελο προβλημα με το σκορτσαρισμα οταν πατω εστω και λιγο παραπανω γκαζι το αμαξι κανει σαν γαιδουρι με οποια ταχυτητα και να εχω. επισις οταν παταω τερμα γκαζι και παει να κανει κατεβασμα παλι το αμαξι κλοτσαει υπερβολικα και μετα ξεκολαει μην πει κανενασ για πολλαπλασιαστες και μπουζι τα εχω αλλαξει δυο φορες και τα τεσσερα...!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 χιλιόμετρα;; το κάνει απο την αρχή ή οταν ζεσταθεί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 Λοιπόν έχουμε και λέμε Παρέλαβα την προηγούμενη Παρασκευή το αυτοκίνητο μετά την αλλαγή του πολύδισκου. Αξιοσημείωτα της διαδικασίας: 1. Το πρόβλημα εντοπίστηκε εντός εγγύησης, αλλά η αντικατάσταση έγινε εκτός εγγύησης, μετά από πέντε (5!) μήνες. Ένας (σχεδόν) μήνας απαιτήθηκε για την παραγγελία και την παραλαβή του ανταλλακτικού και οι υπόλοιποι για να παραλάβει το εξουσιοδοτημένο κάποια ειδικά εργαλεία που απαιτούνται για την αλλαγή. Σύμφωνα με το εξουσιοδοτημένο, υπάρχει ένα (!) σετ (της KOSMOCAR) το οποίο γυρνά από συνεργείο σε συνεργείο για τις αλλαγές αυτές (!). 2. 10 μέρες πριν τον προγραμματισμό της αλλαγής πήρα τηλ. KOSMOCAR να δω τι γίνεται. Δεν ξέρω αν θα περίμενα ακόμη, έτσι και δεν έπαιρνα. Η κοπέλα στο κέντρο εξυπηρετικότατη πάντως. 3. Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα μία ημέρα και παραλήφθηκε την επόμενη. Αυτοκίνητο αντικατάστασης δωρεάν ίσως και λόγω της αναμονής, δε ρώτησα. 4. Ρώτησα για την κατάσταση του πολύδισκου που αντικαταστάθηκε και μου είπαν ότι δεν μπορείς να δεις κάτι, είναι τελείως κλειστό το σύστημα και ρυθμίζεται απέξω με κάτι ροδέλες, φίλερ και βίδες. Δεν ανοίγεται εδώ. Πρώτες εντυπώσεις: Υπάρχει όντως διαφορά σε χαμηλές ταχύτητες - χαμηλές στροφές. όπου δεν υπάρχει το παραμικρό τρέμουλο (ίδωμεν). Ειδικά στη ράμπα του υπογείου πάρκινγκ που είναι στροφή και ανηφόρα. Σε ψηλές στροφές δεν παρατήρησα καμία διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostastroxokinisi Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Γεια σας!. Έχω το golf 6 2009 Ιούλιος, tsi 122 dsg7. 72000 χλμ. Tο πρόβλημα μου είναι ότι δεν κουμπώνει τις ταχύτητες και ανάβει το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα και αναβοσβήνει το D , R , N, S αντίστοιχα που έχω τον μοχλό. Είμαι εκτός εγγύησης τι κάνω ? μπορεί κάποιος να βοηθήσει? ευχαριστώ! σε κάποιους που ρώτησα μου είπαν 99% εγκέφαλος και έπαθα ΣΟΚ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostastroxokinisi Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Μάλλον ευχάριστη εξέλιξη στο αρχικό ζήτημα: Αφού έψαξα λίγο και εκτός επίσημων συνεργείων, τελικά μίλησα με τον υπεύθυνο στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και είπα να προχωρήσει στην παραγγελία (με 2.300 που τελικά συμπεριλάμβαναν και τα εργατικά...) εφόσον δε βρέθηκε άλλη λύση. Μου είπε πως εξέτασαν κάθε άλλη εναλλακτική (επαναπρογραμματισμός, "εγγύηση καλής θέλησης") και δε γίνεται τίποτα. Του ανέφερα πως μιλώντας με κάποια άλλα συνεργεία διαπίστωσα πως το θέμα με το DSG γενικά και με το DSG-7 συγκεκριμένα δεν είναι καινούργιο (με συγκεκριμένα παραδείγματα για DSG-7). Του ζήτησα επιπλέον να με βοηθήσει δίνοντάς μου αναλυτική κατάσταση με ότι ανταλλακτικό παραγγελθεί και ότι εργασία γίνει για να τα στείλω στα κεντρικά στη Γερμανία μήπως και πάρω τίποτα $ πίσω γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για ανταλλακτικά αξίας ίσης με το 1/10 του αυτοκινήτου :-) Συμφώνησε (άλλωστε στο συγκεκριμένο συνεργείο πάντα μου τα έγραφαν αναλυτικά ότι έκαναν), μου είπε όμως πρώτα να κάνω ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στην Ελλάδα στην 24/7 γραμμή της VW (ΚΟΣΜΟΚΑΡ) να θέσω το ζήτημα και να επιμείνω μήπως και... Πήρα τηλέφωνο το ίδιο πρωί στην ΚΟΣΜΟΚΑΡ, απλά ανέφερα το πρόβλημα και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου και ζήτησα αν είναι εφικτό να μου δώσουν μια απάντηση σύντομα καθώς το αυτοκίνητο είναι ήδη ακινητοποιημένο στο συνεργείο εδώ και 1 εβδομάδα. Σε λίγη ώρα με πήραν από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μου ανακοίνωσαν πως το ανταλλακτικό θα το καλύψει εξ' ολοκλήρου η ΚΟΣΜΟΚΑΡ και τα μισά εργατικά το ίδιο το συνεργείο. Τελικό σύνολο από 2.300 -> 120 Ευρώ... Θα με ειδοποιήσουν να παραλάβω το αυτοκίνητο σε 8-10 εργάσιμες (και στο μεταξύ αυτοκίνητο αντικατάστασης). Και σε λίγο με πήραν από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ να επιβεβαιώσουν ότι όλα έγιναν έτσι. Τα επαινετικά σχόλια για τη VW γενικά θα ακολουθήσουν μόλις συνέλθω από την έκπληξη ΦΙΛΕ έχω το ίδιο προβλημα και είμαι εκτος εγγύησης ( μοντέλο 2009 ιούλιος golf6 tsi122), τι κάνω μπόρεις να βοηθήσεις ? ευχαριστω!!! σώσεμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Πηγαινε σε επίσημη αντιπροσωπεια να γινει διαγνωση του προβλήματος να σου πουν τι χρειάζεται , ποτε σου τελειωσε η εγγυηση? Πας συνεργείο για διαγνωση ,μολις μαθεις τι εχει και ποσο κανουν , πέρνεις τηλεφωνο στα κεντρικα με ηρεμο τρόπο να σε βοηθησουν γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι και οτι εχεις διαβασει για τις απειρες βλάβες DSG7 παγκοσμίως και οτι δεν φταις εσυ για το πρόβλημα , και οτι στους κινεζους δωσανε 10 χρονια εγγυηση ή 100.000 για το DSG7 λογω πολλων προβληματων . Και ελπίζεις να σου καλύψουν τουλαχιστον ενα 50-70% της ζημιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spk Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 ΦΙΛΕ έχω το ίδιο προβλημα και είμαι εκτος εγγύησης ( μοντέλο 2009 ιούλιος golf6 tsi122), τι κάνω μπόρεις να βοηθήσεις ? ευχαριστω!!! σώσεμε! δεν έκανα κάτι παραπάνω από ότι έγραψα. Συμφωνώ και με τον the_winner ως προς τον ήρεμο τρόπο αντιμετώπισης. Να τους δείξεις πως γνωρίζεις πως τα dsg είναι πλέον γνωστό πως έχουν διαπιστωμένα προβλήματα και πως γίνονται αλλαγές - ακόμα και εκτός εγγύησης. Μην ξεχνάς βέβαια πως το να σου το αλλάξουν δωρεάν εκτός εγγύησης δεν είναι ξεκάθαρα υποχρέωση της VW (αν και θα έπρεπε για το συγκεκριμένο πρόβλημα...) αλλά είναι μια αντιμετώπιση καλής θέλησης από μέρους τους τουλάχιστον. Αν δε σε εξυπηρετήσει άμεσα κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, δοκίμασε να μιλήσεις απευθείας με ΚΟΣΜΟΚΑΡ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostastroxokinisi Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 η εγγύηση 'έληξε πριν 11 μήνες... το να βγαίνει η ταχύτητα έτσι ξαφνικά είναι παρά πολύ επικίνδυνο... υποτίθεται ότι πήραμε golf για ασφάλεια... αίσχος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 να ταν μονο Golf...εδω το παθαίνουν Golf GTI, Golf R με διπλάσιο κόστος απο το δικο σου, το παθαίνουν Audi με 3 πλασιο κόστος από τα Golf ... Αυτα να τους τα πεις γιατι δεν ειναι ουτε βλάβη φθοράς ουτε βλάβη λάθους χειρισμου ειναι βλάβη που φταιει η VW και πες τους οτι ξερεις για την διασταση του προβλήματος σε ολον τον πλανητη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...