maka Posted July 9, 2010 Report Share Posted July 9, 2010 Τα φώτα σας παιδια!!! Σημερα αντιλήφθηκα ότι στα χαμηλα που δουλευει ο κομπρεσσορας το αυτοκινητο δεν παει καθολου και τραβαει σαν ατμοσφαιρικο!!! ΠΑιζει να να καμια απο τισ γνωστες βαλβιδες, η κατι αλλο. Το 6 αρι εχω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Τα φώτα σας παιδια!!! Σημερα αντιλήφθηκα ότι στα χαμηλα που δουλευει ο κομπρεσσορας το αυτοκινητο δεν παει καθολου και τραβαει σαν ατμοσφαιρικο!!! ΠΑιζει να να καμια απο τισ γνωστες βαλβιδες, η κατι αλλο. Το 6 αρι εχω. Γεια σου. Στις 3500 rpm βλέπεις κόμπιασμα? Αν μετά τις 3500rpm και με σταθερό γκάζι αλλάζει συμπεριφορά, τότε μάλλον είσαι για N75. Στο διαγνωστικό δε βγάζει πρόβλημα στη Ν75 αλλά "μειωμένη απόδοση τούρμπο". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Γεια σου. Στις 3500 rpm βλέπεις κόμπιασμα? Αν μετά τις 3500rpm και με σταθερό γκάζι αλλάζει συμπεριφορά, τότε μάλλον είσαι για N75. Στο διαγνωστικό δε βγάζει πρόβλημα στη Ν75 αλλά "μειωμένη απόδοση τούρμπο". Τι να πω ρε φιλε ξαφνικα απο την επομενη μερα φαινονται ολα οκ, δεν ξερω. Κομπιασμα ειχα από τις 1000 έως 3500, όσο δηλαδη δουλευε ο κομπρεσσορας. Απλα μου φαινοταν πολυ υποτονικός!! Αυτο που παρατηρω ειναι μια μικρη καθυστερηση σαν ενα μικρο σκαλοπατι στο ανοιγμα του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted July 24, 2010 Report Share Posted July 24, 2010 Τι να πω ρε φιλε ξαφνικα απο την επομενη μερα φαινονται ολα οκ, δεν ξερω. Κομπιασμα ειχα από τις 1000 έως 3500, όσο δηλαδη δουλευε ο κομπρεσσορας. Απλα μου φαινοταν πολυ υποτονικός!! Αυτο που παρατηρω ειναι μια μικρη καθυστερηση σαν ενα μικρο σκαλοπατι στο ανοιγμα του... το ιδιο βλεπω και εγω και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλλαξω βαλβιδες (Ν75,Ν249) ή φταιει τοσο πολυ η ζεστη και το επηρεαζει? απο την αλλη, περσι που το θυμαμαι παλι ζεστη ειχε αλλα δεν ηταν τοσο ψοφιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 24, 2010 Report Share Posted July 24, 2010 Ακριβως τα σημαδια για ν75... αλλαξτε την και αν εχετε και την παλια σκαστρα και αυτην . Σκαστρα αλλαζουμε καθε 2χρονια η 60.000 ακομα και την καινμοπυρια να εχουμε ...παιρνει μποσικα γενικα το εχω δει με τα ματια μου .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 το ιδιο βλεπω και εγω και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλλαξω βαλβιδες (Ν75,Ν249) ή φταιει τοσο πολυ η ζεστη και το επηρεαζει? απο την αλλη, περσι που το θυμαμαι παλι ζεστη ειχε αλλα δεν ηταν τοσο ψοφιο... Αυτο ειναι που με τρελαινει ρε φιλε, οτι και περυσι ειχε ζεστη!!! Τελος παντων στην αντιπροσωπεια ο τεχνικος (τον οποιο εμπιστευομαι απολυτα) μου πε οτι δεν ειναι Ν 75 γιατι οταν εχει προβλημα αυτη το κομπιασμα γινεται στις 3500 στροφες και πανω, ενω η σκαστρα θα εμφανιζαι βλαβη. Το πιο πιθανο ειναι η ζεστη ή η κακης ποιοτητας βενζινη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Αυτο ειναι που με τρελαινει ρε φιλε, οτι και περυσι ειχε ζεστη!!! Τελος παντων στην αντιπροσωπεια ο τεχνικος (τον οποιο εμπιστευομαι απολυτα) μου πε οτι δεν ειναι Ν 75 γιατι οταν εχει προβλημα αυτη το κομπιασμα γινεται στις 3500 στροφες και πανω, ενω η σκαστρα θα εμφανιζαι βλαβη. Το πιο πιθανο ειναι η ζεστη ή η κακης ποιοτητας βενζινη!! εγω δεν εμπιστευομαι κανενα στην αντιπροσωπεια.και αν ειναι κακης ποιοτητας βενζινη, τι εκανε? κοιταξε το φιλτρο βενζινης? ενας φιλος σε προηγουμενο post αναφερει οτι ειχε παρομοιο προβλημα και τελικα λυθηκε αλλαζοντας το φιλτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkb tsi Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 παιδια καλησπερα αλλαξα σημερα την n75 στην χαλκιδα στον σταθοπουλο γιατι μου εκανε τα γνωστα κολπα.Καθως την αλλαζε ο μηχανικος παρατηρησα στην εισαγωγη της τουρμπινας γυρω γυρω κ απο κατω λαδια το ειπα στον μηχανικο κ μου λεει θα χανει λιγο το ορινκ που κουμπωνει το κολαρο στην τουρμπινα δεν ειναι τιποτα.Εμενα δεν μου αρεσε ομως ειχε πολλα λαδια κ αφου επεμενα τελικα το ειδε κ εκεινος κ ειπε οτι πραγματι ειναι πολλα.Βγαλαμε την εισαγωγη κ πραγματι ειχε κοπει το ορινκ δυστηχως δεν ειχαν ομως κ το ξανακουμποσαμε στο βαλε βγαλε ομως κοπηκε εντελως κ ξεφυσαγε εντελως μετα φυσικα χωρις να ανεβαζει πιεση καθολου.πηρα τηλ σστην αντιπρωσοπεια στην Λειβαδια κ αφου το ειχαν πηγα το πηρα κ το αλλαξα μονος μου βγαζοντας ξανα την εισαγωγη.Ολα οκ τωρα αλλα ρε παιδια ξανα κανει το κομπιασμα οχι τοσο εντονα βεβαια οσο πριν την αλλαγη της n75 κ ουτε σκαλοπατι εχει στην αλλαγη κομπρεσορα τουρμπο αλλα μεταξι 2300 2700 ανεβαζει σαν ατμοσφαιρα τι μπορει να φταιει η καινουργια βαλβιδα μουφα?σκαστρα εχω αλλαξει.Δεν θελω να μπω σε περιπετειες με τις αντιπρωσοπειες μηχανικος ειμαι κ εγω αλλα σε αλλο κλαδο κ φυσικα δεν εχω την πολιτικη των αντιπρωσοπειων. sorry για το μακρη ποστ. δεχτες αποψεις κ γνωμες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 παιδια καλησπερα αλλαξα σημερα την n75 στην χαλκιδα στον σταθοπουλο γιατι μου εκανε τα γνωστα κολπα.Καθως την αλλαζε ο μηχανικος παρατηρησα στην εισαγωγη της τουρμπινας γυρω γυρω κ απο κατω λαδια το ειπα στον μηχανικο κ μου λεει θα χανει λιγο το ορινκ που κουμπωνει το κολαρο στην τουρμπινα δεν ειναι τιποτα.Εμενα δεν μου αρεσε ομως ειχε πολλα λαδια κ αφου επεμενα τελικα το ειδε κ εκεινος κ ειπε οτι πραγματι ειναι πολλα.Βγαλαμε την εισαγωγη κ πραγματι ειχε κοπει το ορινκ δυστηχως δεν ειχαν ομως κ το ξανακουμποσαμε στο βαλε βγαλε ομως κοπηκε εντελως κ ξεφυσαγε εντελως μετα φυσικα χωρις να ανεβαζει πιεση καθολου.πηρα τηλ σστην αντιπρωσοπεια στην Λειβαδια κ αφου το ειχαν πηγα το πηρα κ το αλλαξα μονος μου βγαζοντας ξανα την εισαγωγη.Ολα οκ τωρα αλλα ρε παιδια ξανα κανει το κομπιασμα οχι τοσο εντονα βεβαια οσο πριν την αλλαγη της n75 κ ουτε σκαλοπατι εχει στην αλλαγη κομπρεσορα τουρμπο αλλα μεταξι 2300 2700 ανεβαζει σαν ατμοσφαιρα τι μπορει να φταιει η καινουργια βαλβιδα μουφα?σκαστρα εχω αλλαξει.Δεν θελω να μπω σε περιπετειες με τις αντιπρωσοπειες μηχανικος ειμαι κ εγω αλλα σε αλλο κλαδο κ φυσικα δεν εχω την πολιτικη των αντιπρωσοπειων. sorry για το μακρη ποστ. δεχτες αποψεις κ γνωμες. Για ενημερωτικούς λόγους, μήπως παίζει καμια φωτό του ORing να τσεκάρουμε και οι υπόλοιποι τα δικά μας προληπτικά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkb tsi Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 ναι απο το δυκτιο μια του συγκεκριμενου o-ring αλλα για να τσεκαρεις πρεπει να βγαλεις το σωληνα της εισαγωγης που παει απο το την πεταλουδα στο τουρμπο εχει 2 το μεγαλο στην πεταλουδα που δυσκολα χαλαει γιατι δεν εχει θερμοκρασιες κ το αλλο στην τουρμπινα που εχει προβλημα λογο θερμοκρασιων.υποψην κοστος μολις 2,70 αλλα αν ξεφυσαει απο εκει ειναι ψοφίμι το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 παιδια μια ερωτηση αλλη η βαλβιδα μεταγωγης (αυτη ειναι για την αλλαγη απο κομπρεσσορ σε τουρμπο?) και αλλη η Ν75? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 παιδια μια ερωτηση αλλη η βαλβιδα μεταγωγης (αυτη ειναι για την αλλαγη απο κομπρεσσορ σε τουρμπο?) και αλλη η Ν75? Η βαλβιδα μεταγωγης ειναι η Ν75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΙΜΑ ΜΕ ΤΟ GOLF ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GT ME TA 170PS. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΠΟΣ ΠΗΓΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΓΥΝΕΤΕ Η ΑΛΑΓΗ ΑΠΟ TURBO SE KOMPRESSORA H TO ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΙΔΑ ΝΑ ΄ΝΕΚΡΩΝΕΙ΄ ΤΟ ΚΓΑΖΙΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΚΟΒΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΚΑΖΙ!!!!!!!!!!!! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΝΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΟΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 σου εβγαλε καποια κιτρινη ενδειξη φιλε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 σου εβγαλε καποια κιτρινη ενδειξη φιλε?? ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 ισως καποιο παιδι με gt να μπορεσει να σε βοηθησει καλυτερα..απλα αν σου εβγαζε κιτρινη λαμπα ισως ητανε απο καυσιμο..κοιτα ν 75 η την αλλη την βαλβιδα που εχετε ν289 283..δεν θυμαμαι κωδικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Δεν μου εβγαλε καμια ενδειξη ολη μερα ηταν μια χαρα οπος παντα το εσβησα κατα της 9 παω να το βαλω μπροστα στης 10 και καταλαβα το προβλημα οταν πηγα να κανω μια προσπεραση που τελεικα δν εγεινε γιατι ο δειχτης των στροφων εμεινε στις 3.000 και νεκρωσε το κγαζι.... ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Kλασσική η συνταγη.Αντιπροσωπεία έλεγχος με διαγνωστικό θα σου βρει κάποιο σφάλμα, μετά θα αλλάξεις καμιά Ν75 ή Ν249 ή όπως αλλιώς τα λένε και μετά όλα καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 αφου δεν σου κανει κανενα θορυβο σα λαμαρινα τοτε πρεπει να εισαι καλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Καλημερα και το προβλημα συσεχειζετε.... αρα λοιπον αντιπροσωπεια. Κανενα ηχο απο λαμαρινα δεν ακουω φιλε mourh μονο το νεκρωμα του κγαζιου και οπος ξανα ειπα και χορις καμια ενδειξη!!! Ευχαριστω για τις απαντισεις σας στο προβλημα μου και παλι καλημερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 αλαγγη Ν75 ...και εαν εχεις την παλια σκαστρα αλλαξε και αυτη . Τα ανταλακτικα αυτα καλο ειναι να τα αλλαζουμε ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩς ΚΑΘΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ πεφτει η αποδοση τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Καλημερα και παλι!!! μπερδεμενα τα πραγματα με το GOLFAKI mou τωρα που το ξανα εβαλα μπροστα το αμακσι μου αναψε στο ταμπο το λαμπακι πως εχει καει καπια λυχνια τελεικα αφτη ηταν του stop και αφου αναψε το λαμπακι το αμαξι πηγενει κανονικα και μαλιστα καλητερα στην αλαγη που κανει στις 3000 στροφες δεν κοβει καθολου. Τωρα αν δεν εχει καμια σχεση η λυχνια με το νεκρωμα του γκαζιου που εκανε εχθες καποιος ας απαντηση.... Ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν σας κουρασα!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 καμια σχεση ...το προβλημα που περιγραφεις ειναι η αδυναμια καλης λειτουργιας βαλβιδας Ν75 και ειναι γνωστο προβλημα ειδικα στα πρωτα gt ...Ακομα και αν δεν στο ξανακανει πανε αλλαξετ την ...ειδικα αν δεν την αλλαξες ποτε απο τοτε που εχεις το αυτοκινητο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 καμια σχεση ...το προβλημα που περιγραφεις ειναι η αδυναμια καλης λειτουργιας βαλβιδας Ν75 και ειναι γνωστο προβλημα ειδικα στα πρωτα gt ...Ακομα και αν δεν στο ξανακανει πανε αλλαξετ την ...ειδικα αν δεν την αλλαξες ποτε απο τοτε που εχεις το αυτοκινητο . Φιλε Θανο ευχαριστω για τις συμβουλες σου και το αμαξι απο δευτερα αντιπροσωπεια!!!!! ειναι μοντελο 12/07 και εχει μονο 20.000χλμ οπος και να εχει εγω θα πω να μου ανικαταστισουν την βαλβιδα με μια καινουρια και να το ελενξουν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Ρίξε και μια ματιά εδώ. Τα ίδια προβλήματα είχα και εγώ. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31850&view=findpost&p=339812 Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...