prisoner Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 φίλε μου έχεις δίκιο,με 40 βαθμούς στο δωμάτιο,λίγο και η λάθος μετάφραση που έκανα έγραψα ότι να'ναι!ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 (edited) Εγω εχω το εξης προβλημα.Δεν μου κανει Overboost..Τι μπορει να φταίει??Μου ειπαν ισως η n75...Πια n75 Να προτιμήσω??Επισεις τελικη μου παει μεχρι 207χλμ και μετα με πεταει σε safe mode....Λεω να ξεκινήσω απο n75..Εσεις τι λετε?Πια να προτιμήσω?Το αμαξι ειναι 1.8t auq 180hp .... Edited February 6, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Oχι ειναι μαμα,μονο ενα φιλτρο κ&ν εχω μεσα στο κουτι του αντι του κανονικου δηλαδη εχω αυτο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Αλλαξα και εγω την 0C3 145 710 A με την καινούργια που το γράμμα ειναι Ε. Χάρη στον Κώστα , κοστος μόνο 30€ το ανταλλακτικό και το κοστος της bepanthol για το κάψιμο Την βλάβη την έβγαζε στο διαγνωστικο. Το απόγευμα θα κάνω μια βόλτα να το δώ πριν μια εβδομάδα μου έβγαλε στο διαγνωστικο misfire , το εσβησα και τώρα εδώ και μια εβδομάδα με 500 χιλιόμετρα δεν έβγαλε ξανά το vag com τίποτα. Να ασχοληθώ ή ήταν τυχαίο ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΗΛΕΙΟΣ ΒΕΡΝΙΚΟΣ Posted August 17, 2013 Report Share Posted August 17, 2013 ΚΑΛΙΣΠΕΡΑ ΦΟΙΛΙ KATOXOS GOLF 140 TSI GT 2007 ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΕ ΤΙΝΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ 15 SEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Πρόσεχε λίγο τα ελληνικά σου, και καλά το ποστ αλλά και το όνομα σου λάθος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Ο Κώστας απ τον Βόλο θα είναι.... σαφής και αναλυτικός. Το nickname Βασιλειος Βερνίκος.., αλλά τον λένε Κώστα... οτι ναναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΗΛΕΙΟΣ ΒΕΡΝΙΚΟΣ Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΛΟ ΚΩΜΠΙΟΥΤΕΡ ΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΛΑ ΣΑΣ ΕΝΩΧΛΟΥΝΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Γιατι τωρα προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις; Απλα γραφε σε κατανοητη μορφη για να μπορεσουμε να βοηθησουμε κ εμεις. Απο τα γραφομενα σου δεν βγαινει κανενα νοημα πως λοιπον να παρεις τις απαντησεις που ιες; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 δεν ενοχλεις κανεναν φιλε. και γω οταν γενηθηκα δεν επιασα κατευθειαν το λαπτοπ στα χερια αλλα το εχουμε πει 100 φορες, μπορει και παραπανω οτι πρεπει να γραφουμε στα ελληνικα και με μικρα γραματα. νομιζω οτι δεν χρειαζεται να εχεις μαστερ για να μπορεις να το κανεις αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΗΛΕΙΟΣ ΒΕΡΝΙΚΟΣ Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟ MAIL ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΑ, KE EΒΑΛΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΤΟ ΟΝΩΜΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ . ΝΑ ΞΕΡΗΣ ΠΡΙΝ 1 ΜΗΝΑ ΜΠΗΚΕ ΕΔΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΞΕΡΟ ΣΩΡΙ . ΚΩΣΤΑΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 πατα το κουμπι caps lock να αλλαξει ο τροπος γραφης απο κεφαλαια σε μικρα. στο δικο μου το πληκτρολογιο ειναι τερμα αριστερα και τριτο απ το τελος. πατα το και πες μας το προβλημα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΗΛΕΙΟΣ ΒΕΡΝΙΚΟΣ Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 ευχαριστο φιλε, προχτεσ που ειχα παι διακοπεσ στο γυρισμο που ερχομουν απο το μετσοβο αρχιναη το golf για 20 δευτερολεπτα να μην εχη γκαζι κε φοβερα τηναγματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Βάλτο σε διαγνωστικο μπορεί να ειναι πολλά μπορεί να ειναι βαλβίδα γκάζιου,πεταλούδα βενζίνη και πολλά αλλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΗΛΕΙΟΣ ΒΕΡΝΙΚΟΣ Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 φιλε το ειχα βαλει πρην 15 μερεσ κε εγραφε βαλβιδα ρυθμησησ τησ πιεσησ του καυσιμου κε διακοπι σποραδικα .....κε σηστημα ρυθμησησ πιεσησ υπερ στατικα κε πιγα κε σενα αλον κε μου ειπαι αλαξε σκαστρα κε μια βαλβιδα η τη ν75 ι τη 249 κε θα εισαι οκ κωστασ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Αφου το ειχες βαλει στο διαγνωστικο και εβγαλε βλάβη, προχώρα στην επισκευή των βλαβών που σου βγαλε το διαγνωστικό και θα είσαι οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΗΛΕΙΟΣ ΒΕΡΝΙΚΟΣ Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 ευχαριστο να εισαι καλα φοιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Αλλαξε οτι λέει το διαγνωστικο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Golf gt170 κολητου, το ΠΣΚ που περασε 4 ατομα μεσα καναμε 650κμ, το θεμα ειναι οτι το αμαξι δεν τραβαει, τουρμπιζει κανονικα, δυσκολευετε σε ρεπριζ, κοντραρηστηκαμε στο δρομο με γνωστου golf με τα 140 αυτος με 2 ατομα και ειμασταν στα ισα, δεν ξεκολαγαμε με τιποατα, επησης η πτωση αποδοσης φενετε και απο την καταναλωση, με νορμαλ οδηγηση σε επαρχιακο δρομο, και σε εθνικη δεν περασαμε τα 120 ποτε, ειχε καταναλωση 5,6λιτρα στα 100, το φουλαραμε πριν φυγουμε και εχει ακομα βενζινη μεσα.!!! κουφο.!!!?? ...αυτο που παρατηρησα οταν το οδηγησα ειναι οτι μερικες φορες κανει κατι σαν σκαλοπατακι στο ξεκινημα, και οταν θες να επυταχηνεις με 4η απο 2500 τερμα γκαζι, ειναι απλα νεκρο, σαν να μην πατας γκαζι, αν το πατας σταδιακα αναιβαζει κανονικα το φυσοσαμε βλαβες καμια. τα χιλιομετρα του ειναι 115000κμ δεν εχει αλαχτει πειραχτει τιποτα απο πανω, ειναι ολα μαμα. καμια ιδεα?? Ν75 ή την ακουσε κανας λαμδα?? και τελος, μετα απο παρκαρησμα στον ηλιο κανα 3ωρο, με 35 βαθμους εξωτερικη, η οθονη mfa δεν φενοταν τιποτα, ηταν ολοκοκκινη, μετα απο κανα μιαμιση ωρα επανηλθε, αλλα ακομα και σημερα δεν εχει το κοντραστ που ειχε παλια, ειναι δηλ, σαν ξεθωριασμενη.... αυτα οποιαδηποτε βοηθεια καλοδεχουμενη, αν και του ειπα εγω του κολητου να το αφησει, ετσι, με ενα ατομο μεσα θα χτυπησει χαλαρα 4,5-5 λιτρα μεση καταναλωση......χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 η αλήθεια είναι οτι η ν75 δεν βγάζει σφάλμα αλλά εγω πιστεύω ότι το αυτοκινητο δεν έχει κάτι - με 4 άτομα και από ταξίδι με ζέστη καλώς πήγαινε κόπιες με ένα 140αρι με δύο άτομα το οποίο μπορεί να είναι και 150+ από το εργοστάσιο - για εμενα ας το δοκιμάσει μόνος του χωρίς άτομα και να δει πως πάει -επίσης το μαμα ιντερκουλερ με την ζέστη μετά από 2-3 πατηματα "πέφτει" με αποτέλεσμα να μειωνονται οι επιδόσεις- τελος για την οθόνη εχω διαβάσει παρόμοιο θέμα εδω μεσα για τα fsi ,ψάξε λίγο και θα το βρεις ,νομίζω δεν υπάρχει λύση από την αλλαγή της οθόνης το οποίο δεν συμφέρει οικονομικά ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Αυτό ακριβώς έχω παρατηρήσει πολλές φορές κι εγώ! Δλδ στην εθνική με 4η και 60-70 kmh και φουλ γκάζι για να κάνω προσπέραση το αυτοκίνητο κομπιάζει, δεν επιταχύνει και είμαι αβέβαιος αν θα καταφέρω τελικά να κάνω την προσπέραση γρήγορα! Άλλες φορές ήταν θέμα σκέψης η επιτάχυνση και τώρα καταντάει θέμα δευτερολέπτων (αρκετών). Με έχει προβληματίσει και μένα αυτό το θέμα γτ παλιότερα το αμάξι δεν είχε τέτοιο θέμα, η προσπέραση ήταν απλά διασκεδαστική και τώρα μερικές φορές σε δύσκολα σημεία σε κάνει να αναρωτιέσαι: "θα τα καταφέρω ή θα με προδόσει;" Να σημειώσω ότι το αμάξι είναι μαμά και πάντα είμαι μόνο εγώ στο αμάξι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 μαλον το προβλημα εαν δεν εχει αποδοση απο τησ 2500 στροφεσ και κανει και ενα κομπιασμα και ανεβαζη στροφεσ σαν ατμοσφαιρικο ειναι απο Ν75 ωσο αφορα το κατραν ειναι θεμα οθονησ και θελει αλλαγη το κατραν η οθονη εαν την βρησ ξεχωρηστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 να συνεχίσω στο ιδιο θεμα γιατι και εμενα μου παρουσιαζει πανω κατω το ιδιο προβλημα. μερικες φορες από τις 2000 εως τις 3000 στροφε μου κάνει μικρα κομπιάσματα αλλά από τις 3000 και πάνω ποτέ. σημερα γυρνώντας από ταξίδι φουλ φορτωμενο και aircodiotion ήμουν με 6η και 2000 στροφες , δρόμος πατρας, και σε καποια φαση που ανοιγει ο δρόμος δίνω γκαζι και δεν εκανε τιποτα σαν να μην έδινα έκανα κατέβασμα σε 5η και όλα οκ τώρα το βράδυ το έκανα scan με vag com κανένα πρόβλημα το έβαλα μπροστά για να δω εάν εχει missfires μια χαρά μαρσαρισμα μεχρι 4000 μια χαρα. να πω οτι έχω την αίσθηση οτι μεχρι τις 3000 εχει πέσει σε απόδοση και ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση την Ν75 την έχω αλλάξει κανα χρόνο γιατί μου παρουσίαζε τα ιδια είδα μια βελτίωση αλλά δεν λύθηκε τελειως. έχετε καμιά ιδεα τι μπορεί να είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted August 25, 2013 Report Share Posted August 25, 2013 Αυτό ακριβώς έχω παρατηρήσει πολλές φορές κι εγώ! Δλδ στην εθνική με 4η και 60-70 kmh και φουλ γκάζι για να κάνω προσπέραση το αυτοκίνητο κομπιάζει, δεν επιταχύνει και είμαι αβέβαιος αν θα καταφέρω τελικά να κάνω την προσπέραση γρήγορα! Άλλες φορές ήταν θέμα σκέψης η επιτάχυνση και τώρα καταντάει θέμα δευτερολέπτων (αρκετών). Με έχει προβληματίσει και μένα αυτό το θέμα γτ παλιότερα το αμάξι δεν είχε τέτοιο θέμα, η προσπέραση ήταν απλά διασκεδαστική και τώρα μερικές φορές σε δύσκολα σημεία σε κάνει να αναρωτιέσαι: "θα τα καταφέρω ή θα με προδόσει;" Να σημειώσω ότι το αμάξι είναι μαμά και πάντα είμαι μόνο εγώ στο αμάξι! πάντως 4η με 60 μιλάμε για περιπου 1800 στροφες ,αν εχεις μπαρομετρο θα παρατηρουσες οτι με φουλ γκαζι το αυτοκινητο σηκωνει πολυ πίεση και γενικα ζορίζεται αρκετα ,για εμενα πρεπει να το βοηθησεις με κατεβασμα σε 3η ειδικα αν οι συνθηκες είναι δυσκολες (ζεστη ,φορτωμενος ανηφορα κλπ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...