activious Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 μακαρι να ειναι αυτο...να δουμε αν εχει καποιος αλλος προβλημα να το δοκιμασει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 @JIMBAK32 Ήσουν τυχερός! Βέβαια, ένας γνώστης με log βλέπει τη N75 πως δουλεύει, αν θα βγάλει το σφάλμα ξεφύσωτης βαλβίδας και εφόσον κοιτάει το μοτέρ και Ν75, η φύσα κάνει μπαμ, αρκεί βέβαια να σκύψει και να λερώσει το χεράκι του. Καλό είναι να πηγαίνουμε τα αυτοκίνητά μας σε εξειδικευμένους σε Tfsi-Tsi μοτέρ τεχνικούς, όχι γενικά Vag. Παντού υπάρχουν διάφορες κατηγορίες μαστόρων. Τα μοτέρια αυτά θέλουν καλή γνώση και διάγνωση πέραν των κλασικών μεθόδων. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosmk6 Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Καλησπερα παιδια.Εμενα το δικο μου με ν75 με κωδικο 06F 906 283 F και σκαστρα forge κλειστου τυπου εβγαλε αυτα Μπορει καποιος να βοηθησει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIMBAK32 Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 Παιδιά Έλυσα το πρόβλημα μου .Μετά από σχεδόν ένα μήνα το αυτοκίνητο δουλεύει άριστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 Ωραια, πως το ελυσες; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 (edited) Καλησπερα, κατοχος golf V 122 ps, είχα κάποιες "κλωτσίες" στα χαμηλα και ενα check engine (n316 αλλαχτηκε) και ελεγα να αλλαξω και την n249 προληπτικα μέσω ενος βοηθητικου DIY Που βρηκα εδω (αν εβλεπα ποσο ευκολο ηταν να αλλαζα και την n316 να γλιτωνα την αντιπροσωπια..) ισχύει ότι τα 122 δεν εχουν n75 ; Δεν μπορεσα να την εντοπισω στο μηχανοστασιο, εκτος και αν ειχα αλλο παλαιοτερο κωδικο (?) Κατι ακομη, στην αλλαγη της βαλβιδας , θα χρειαστω vag com λογω του βγαλε βαλε; Edited March 20, 2017 by TimZr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 (edited) Δεν θα χρειαστείς vagcom, η Ν75 είναι απαραίτητη και στο 122 για τον έλεγχο πίεσης. Αν δεν έχεις κάποια βλάβη ή πτώση απόδοσης δεν συντρέχει λόγος αλλαγής. Τη Ν75 θα την εντοπίσεις λίγο κάτω και δεξιά από την εισαγωγής της τουρμπίνας σου. Edited March 21, 2017 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 (edited) Εχω μια εντύπωση μειώμενης απόδοσης (μπορει να ειναι και ψυχολογικο), η αλήθεια ειναι οτι εχει αλλαχτει μονο μια φορα απο προηγουμενο κατοχο (εχω 110Κ χλμ τώρα). Ευχαριστώ πολυ για την απάντηση! Edited March 21, 2017 by TimZr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 (edited) 8 hours ago , nikdev said: Δεν θα χρειαστείς vagcom, η Ν75 είναι απαραίτητη και στο 122 για τον έλεγχο πίεσης. Αν δεν έχεις κάποια βλάβη ή πτώση απόδοσης δεν συντρέχει λόγος αλλαγής. Τη Ν75 θα την εντοπίσεις λίγο κάτω και δεξιά από την εισαγωγής της τουρμπίνας σου. Μετα απο λιγη επιμονή βρηκα τις δυο βαλβίδες, δεξιά Ν75 (03c 906 283 Β ) και αριστερα να υποθεσω σκαστρα? Δεν καταφερα να βγαλω ακρη με τις τορξοβιδες να δω κωδικο. Τελικα διαφερει λιγο απο την φωτο Edited March 21, 2017 by TimZr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Αν οπως λες εχεις 122 αν ανοιξεις το καπω δυσκολο να μοιαζει με τη φωτογραφια που εβαλεςSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 4 λεπτά πριν , nikdev said: Αν οπως λες εχεις 122 αν ανοιξεις το καπω δυσκολο να μοιαζει με τη φωτογραφια που εβαλες Sent from my iPhone using Tapatalk Golf V Sportline 122, του 07! Απλα το καπάκι του εχω βγάλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Για πηγαινε ριξε μια ματιαSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 3 λεπτά πριν , nikdev said: Για πηγαινε ριξε μια ματια Sent from my iPhone using Tapatalk Φωτογραφία απο το κινητό μου είναι, τι ματιά να ρίξω?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Η φωτογραφια που εβαλες δειχνει μοτερ 140/170. Αυτη που εβαλα ειναι Απο 122.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 (edited) 16 λεπτά πριν , nikdev said: Η φωτογραφια που εβαλες δειχνει μοτερ 140/170. Αυτη που εβαλα ειναι Απο 122 Sent from my iPhone Οριστε πηγα κατω. Edited March 21, 2017 by TimZr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Αυτο ειναι 140/170 μοτερ οχι 122Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 19 hours ago , nikdev said: Αυτο ειναι 140/170 μοτερ οχι 122 Sent from my iPhone using Tapatalk Ευχαριστώ πολυ για ολα, αλλαξα Ν75 (λευκα **νια), φαίνεται να εχω καλύτερη μετάβαση, και απόκριση απο χαμηλά προς το τουρμπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Όλα καλά πλέον με το 140άρι σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassa Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Καλησπέρα σε όλους. Νέος κάτοχος ενός Golf 6 tsi 122ps (caxa) και άσχετος εντελώς . Το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο και είναι μοντέλο 2012. Μετά από 1000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, τις τελευταίες μέρες παρατήρησα μικρό τρέμουλο στο ρελαντί κάποια σκορτσαρίσματα στις χαμηλές με 4η -5η. Σήμερα το αμάξι δεν είχε την ίδια απόδοση όπως πριν, ήταν πολύ πεσμένο σαν να μη δούλευε η τουρμπίνα. Έχει κανείς ιδέα το τι μπορεί να φταίει? Παίζει να είναι Ν75? η σκάστρα έχω την εντύπωση πως ξεφυσάει. Σας ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas31 Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Καλου κακού να αλλάξεις σκαστρα μαζι με Ν75. Εγω ειχα αλλαξει μονο σκαστρα αλλα δεν αρκουσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassa Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Έχεις τον ίδιο κινητήρα με τα 122? Είχες ανάλογα συμπτώματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas31 Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Ναι το ίδιο. Τα συμπτώματα τα εχω οταν κανω αλλαγη απο υγραεριο σε βενζίνη, μεχρι να συνηθίσει ο εγκέφαλος την αλλαγη πιεσεων για 10 περίπου km. Οταν αλλαξα την Ν75 βελτιωθηκε κατα 80% το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassa Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Γνωρίζει κάποιος τους κωδικούς ανταλλακτικών για Ν75 και Ν249 για tsi 122 caxa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fkd Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 (edited) Για MK6 tsi 122 caxa N75-> 06F 906 283 F (€33 τιμη απο ΕΤΚΑ) N249-> 06H 145 710 D (€70 τιμη απο ΕΤΚΑ) Edited April 28, 2017 by fkd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...