XIONOULIS Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 καλα τι αλλαζουν που πεζει να πηγαινει και καλυτερα?εχει διαφορα απτο αν καιει λαδι το μοτερ με την αποδωση του σε αλογα πριν και μετα?στη δικια σας περιπτωση μια βαλβιδα και σωληνακι αναθυμιασεων ειναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 το σωληνακι με τη βαλβιδα τα χω βαλει και γω στο αμαξι και εχω κανει γυρω στα 400χλμ.το αμαξι δεν εχει αλλαξει καθολου ουτε στην επιδοση ουτε στη καταναλωση βενζινης ουτε τιποτα.για τη καταναλωση λαδιου θα δουμε.. ειμαι απαυτους που καινε 1,200-1,300 τα 1000χλμ και δε νομιζω θα λυσει το προβλημα μου.. για οτιδηποτε νεοτερο θα σας ενημερωσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 το σωληνακι με τη βαλβιδα τα χω βαλει και γω στο αμαξι και εχω κανει γυρω στα 400χλμ.το αμαξι δεν εχει αλλαξει καθολου ουτε στην επιδοση ουτε στη καταναλωση βενζινης ουτε τιποτα.για τη καταναλωση λαδιου θα δουμε.. ειμαι απαυτους που καινε 1,200-1,300 τα 1000χλμ και δε νομιζω θα λυσει το προβλημα μου.. για οτιδηποτε νεοτερο θα σας ενημερωσω. το σωληνακι με τη βαλβιδα τα χω βαλει και γω στο αμαξι και εχω κανει γυρω στα 400χλμ.το αμαξι δεν εχει αλλαξει καθολου ουτε στην επιδοση ουτε στη καταναλωση βενζινης ουτε τιποτα.για τη καταναλωση λαδιου θα δουμε.. ειμαι απαυτους που καινε 1,200-1,300 τα 1000χλμ και δε νομιζω θα λυσει το προβλημα μου.. για οτιδηποτε νεοτερο θα σας ενημερωσω. τωρα που εχεις κανει 400 χλμ σου εχει καψει τιποτα?για μετρα το και πες μας.λογικα πρεπει να σου εχει καψει 500 γρ τωρα.και γω ιδια καταναλωση με εσενα εχω και στα 250 χλμ που εχω κανει δεν εχει καψει σταλα ενω κανονικα θα επρεπε να εχει καψει 200 γρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leftos Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 καλα τι αλλαζουν που πεζει να πηγαινει και καλυτερα?εχει διαφορα απτο αν καιει λαδι το μοτερ με την αποδωση του σε αλογα πριν και μετα?στη δικια σας περιπτωση μια βαλβιδα και σωληνακι αναθυμιασεων ειναι... που λέει ο λόγος καλύτερα..απλά λέω, αν έχει αλλάξει κάτι σίγουρα δεν είναι προς το χειρότερο.βέβαια εμένα μου αλλάξανε και μοτέρ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 500 χλμ παιδια και δεν μου εχει καψει τιποτα!!!για να δουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnj Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 παιδια εγω λογο διακοπων που ημουν (χωρις το αμαξι) δν εχω κανει πολλα χιλιομετρα μονο 155 και δν εχει καψει τιποτα, νωρις ομως ακομη! ελπιζω να συνεχισει ετσι... ηθελα να κανω μια ερωτηση, μηπως καποιος γνωριζει στις ποσες στροφες εχουμε κοφτη? μεχρι τησ 7000 που αλλαζει το σπορ ταχυτητα δεν νομιζω οτι εχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 πως παμε με τα λαδια?????εγω το μετρησα πριν απο λιγο μετα απο 600 χλμ και ειχε καψει λιγο.βεβαια ειχα κανει μεγαλο δρομολογιο 30 χλμ και το αφησα μολις 5 λεπτα οποτε θα το αφησω κανα 20 λεπτο να κατσουν και θα το μετρησω παλι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 πως παμε με τα λαδια?????εγω το μετρησα πριν απο λιγο μετα απο 600 χλμ και ειχε καψει λιγο.βεβαια ειχα κανει μεγαλο δρομολογιο 30 χλμ και το αφησα μολις 5 λεπτα οποτε θα το αφησω κανα 20 λεπτο να κατσουν και θα το μετρησω παλι νεώτερα???????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 (edited) το αφησα μιση ωριτσα να κατσουν γιατι οπως ειπα ειχα κανει πολλα χλμ και με τσιτα τα γκαζια 150-160 χλμ.ολα κομπλε δεν μου εχει καψει σταλα.οποτε στα 600 χλμ δεν μου εκαψε τιποτα!!!τωρα παλι σε ενα μηνα νεοτερα καθοτι το αμαξι σημερα πληθυκε σκεπαστηκε και εγω απο δευτερα φευγω με αδεια!!!καλο μου καλοκαιρι!!!!! Edited August 18, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnj Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 το αφησα μιση ωριτσα να κατσουν γιατι οπως ειπα ειχα κανει πολλα χλμ και με τσιτα τα γκαζια 150-160 χλμ.ολα κομπλε δεν μου εχει καψει σταλα.οποτε στα 600 χλμ δεν μου εκαψε τιποτα!!!τωρα παλι σε ενα μηνα νεοτερα καθοτι το αμαξι σημερα πληθυκε σκεπαστηκε και εγω απο δευτερα φευγω με αδεια!!!καλο μου καλοκαιρι!!!!! καλό καλοκαίρι φίλε κ να χαρείς την άδεια σου! Το δικό μου στα λίγα 250 χιλιόμετρα που έχω κάνει κ αρκετά από αυτά στην τσίτα δεν έχει κάψει τίποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 αντε μακαρι ρε παιδες να ησυχασουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted August 20, 2012 Report Share Posted August 20, 2012 update. μετα απο 1100χλμ περιπου με τα σωληνακια εκαψα 600γρ. αρχιδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted August 20, 2012 Report Share Posted August 20, 2012 Τι λές ρε φίλε δεν έγινε κάτι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 20, 2012 Report Share Posted August 20, 2012 γαμ#@$ησε τα.......να υποθεσω χαλαρη οδηγηση χωρις κοφτες....για παρηγορια μην νομιζεται οτι ειστε μονοι..ολα τα γτι καινε λαδι...τα γκολφ αμα πας κοφτες φευγει και μισο με 1 λιτρο λαδιου στα 6000- 7000 χιλιαδες κλμ 5-35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Τι λές ρε φίλε δεν έγινε κάτι? ναι εγινε.απ το 1200 επεσα στο 600. ουαου! αλλαζω μοτερ σεπτεμβρη.- γαμ#@$ησε τα.......να υποθεσω χαλαρη οδηγηση χωρις κοφτες....για παρηγορια μην νομιζεται οτι ειστε μονοι..ολα τα γτι καινε λαδι...τα γκολφ αμα πας κοφτες φευγει και μισο με 1 λιτρο λαδιου στα 6000- 7000 χιλιαδες κλμ 5-35 το αμαξι γενικα δε το συνηθιζω να το πηγαινω κοφτες γιατι δεν εχει νοημα.αλλα οτι το κυνηγαω το κυνηγαω. και τα αυτα τα 1100χλμ γιναν οοοολα σε εθνικες.εκει που ΚΑΙ ΚΑΛΑ δε καιει τοσο...κλαιν μαιν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnj Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 όταν μαζέψω κανα φράγκο να κάνω τη δυναμομέτρηση θα σου πω αν έκαναν κάτι τέτοιο...(πάντως το αμάξι καλύτερο το λες, χειρότερο από ό,τι πριν όχι!) φιλε εσυ πως τα πας απο λαδια, ολα καλα? ναι εγινε.απ το 1200 επεσα στο 600. ουαου! αλλαζω μοτερ σεπτεμβρη.- το αμαξι γενικα δε το συνηθιζω να το πηγαινω κοφτες γιατι δεν εχει νοημα.αλλα οτι το κυνηγαω το κυνηγαω. και τα αυτα τα 1100χλμ γιναν οοοολα σε εθνικες.εκει που ΚΑΙ ΚΑΛΑ δε καιει τοσο...κλαιν μαιν απο την αντιπροσωπεια σου ειπαν για αλλαγη μοτερ τον σεπτεμβρη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Invisible Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Ε ρε γαμωτο! Δηλαδη ο φιλος δημ.gti ταλαιπωρειται ακομη. Κριμα . Ισως πρεπει να κανουν και αλλαγη rings και σωληνακια και ολο το μοτερ μη σας πω. Εγω παντως θα τους αφησω να κανουν ο,τι αποφασισουν. Αν στην επομενη δοκιμη δε λυθει το θεμα, το παω δικαστηρια να ζητησω τα λεφτα μου πισω. Μονο ετσι γινεται δουλεια. Φιλε δημ. σου προτεινω να συνταξεις επιστολη που θα στειλεις συστημενη σε cosmocar και αντιπροσωπο, με ημερομηνιαμυπογραφη δικη σου και πληροφοριες για τις εως τωρα ενεργειες και να τους ενημερωσεις οτι θα ασκησεις τα νομιμα δικαιωματα σου. Μονο τοτε θα ζοριστουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 ναι εγινε.απ το 1200 επεσα στο 600. ουαου! αλλαζω μοτερ σεπτεμβρη.- το αμαξι γενικα δε το συνηθιζω να το πηγαινω κοφτες γιατι δεν εχει νοημα.αλλα οτι το κυνηγαω το κυνηγαω. και τα αυτα τα 1100χλμ γιναν οοοολα σε εθνικες.εκει που ΚΑΙ ΚΑΛΑ δε καιει τοσο...κλαιν μαιν Φίλε εγώ πάω στο garage 3 Σεπτέμβρίου για να μου εφαρμόσουν τη λύση. Αν δεν πετύχει τί κάνουμε όμως? Εσένα τι σου είπαν ακρίβώς ότι θα γίνει με τη δική σου περίπτωση που δεν πέτυχε η λύση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 (edited) η αποφαση να αλλαξω μοτερ εχει παρθει πριν βαλω τα σωληνακια πανω αφου μιλησα με ενα υπευθυνο του σερβις και του πα τι γινεται με τη περιπτωση μου. απ τα 10000-11000 χλμ καιει 1+ λιτρο τα 1000χλμ..και εχω 23000!σκεφτειτε λοιπον ποσες φορες εχω παει στην αντιπροσωπεια..και τους τελευταιους 4-5 μηνες με εχουν στο περιμενε για τη νεα τους οδηγια.τους ειπα πολυ ηρεμα και ευγενικα φυσικα,γιατι με φωνες και γαμωσταυριδια ποτε δεν εβγαλε κανεις ακρη,οτι πλεον το μοτερ που φοραω πανω δεν ειναι καθαρο και οτι μετα απο χιλιομετρα θα μου βγαλει θεματα και οτι πρεπει να μπουν οι δικηγοροι στη μεση για να μπορεσουμε να συνεννοηθουμε?εχω προβλημα,το βλεπεις,λυστο!τι πιο απλο.και το πιο απλο παραδειγμα ειναι τα μπουζι..και του λεω φερε τωρα ενα μπουζοκλειδο να βγαλουμε τα μπουζι,θα κλαψεις.και φυσικα μου πε ΄΄καταλαβαινω τι λες δε χρειαζεται''. τα σωληνακια τα εβαλα πανω δοκιμαστικα για να δουμε πως θα παει..αλλα.. οποτε το σεπτεμβρη νεο καινουριο καθαρο μοτερ και θα δουμε.αν δε λυθει και τοτε παμε στα δικαστηρια. και το προβληα φιλε invisible ειναι τα ελατηρια.ουτε τα σωληνακια ουτε παπαριες αλλες. αυτα απο μενα Edited August 21, 2012 by δημ.gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Δηλαδή ρε φίλε εγω τώρα τι πρέπει να κάνω? Να βάλω τη μαύρη ζώνη του καράτε και να μπω μέσα και να τους πω ητάν ή επι τάς? Εμένα κάθε 1000 μου τρώει ένα λίτρο. Τώρα έχω 11000, σκέψου πόσες φορές πήγα. Πές μου ακριβώς τί να τους πώ για να μου αλλάξουν και εμένα μηχανή, πες μου κάτι στη γλώσσα τους τελοσπάντων, γιατί κάθε φορά μου αρχίζουν τους επιστημονικούς όρους και δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά. Σε ευχαριστώ φίλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Δηλαδή ρε φίλε εγω τώρα τι πρέπει να κάνω? Να βάλω τη μαύρη ζώνη του καράτε και να μπω μέσα και να τους πω ητάν ή επι τάς? Εμένα κάθε 1000 μου τρώει ένα λίτρο. Τώρα έχω 11000, σκέψου πόσες φορές πήγα. Πές μου ακριβώς τί να τους πώ για να μου αλλάξουν και εμένα μηχανή, πες μου κάτι στη γλώσσα τους τελοσπάντων, γιατί κάθε φορά μου αρχίζουν τους επιστημονικούς όρους και δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά. Σε ευχαριστώ φίλε. φιλε δε χρειαζεται να τους αρχισεις με επιστημονικους ορους και σοφιες..δεν ειμαι μηχανολογος ουτε εγω.το χομπυ μου ειναι. θα τους πεις οτι δε παει αλλο αυτη η κατασταση και οτι και σωληνακια να μου βαλετε με ολο αυτο το λαδι που καιγεται ηδη δε βοηθαμε στη μακροζωια του μοτερ.και οτι θες αλλο καινουριο.εγω του ειπα οτι πλεον το θεμα εχει γινει ψυχολογικο γιατι δε μπορω να φευγω για ενα ταξιδι και να χω αγχος μη μου αναψει λαμπακι λαδιου πχ.πλεον το αμαξι δεν χρηστικο. με λιγα λογια την αληθεια πες τους με σωστο τροπο και θα τη βγαλεις την ακρη σου. ελπιζω να βοηθησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted August 25, 2012 Report Share Posted August 25, 2012 (edited) @δήμ.gti: Καθαρά δικιά μου γνωμη, νομίζω ότι επειδή έχει κάψει πολυ λάδι ο κινητήρας σου ειναι αδύνατον να ανταπεξέλθει στην λύση των Γερμανών.. Προφανώς πρέπει να αλλαχτεί ο κινητήρας σου+βαλβίδα+σωληνακια και θα είσαι ok.. Οι υπόλοιποι πως τα βλέπετε τα πράγματα μετα την αλλαγή; Συνεχίζεται το προβλημα; Πιστεύω πάντως, με τις λίγες γνώσεις που έχω, ότι όντως αυτο ήταν το προβλημα. Βγάζει κ νόημα να φταίει αυτο. Edited August 25, 2012 by PoLo*** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted August 26, 2012 Author Report Share Posted August 26, 2012 Δυστυχώς ΔΕΝ έχει βρεθεί η "λύση", τουλάχιστον για μένα. Σε 1000 χλμ μου έκαψε περίπου 250 ml λάδι, δηλαδή όσο έκαιγε και πριν. Ίσως λίγο λιγότερο, αλλά και τι να λέει... Οι υπόλοιποι έχετε κανένα νέο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Φίλε geologist το αμάξι πότε το παρέλαβες και πόσα χιλιόμετρα καις λάδι μέχρι σήμερα; Απ' ότι καταλαβαίνω η λύση βαλβίδας δεν είναι ικανή να λύσει πλήρως το πρόβλημα. Αυτό που έλεγαν για νέο κινητήρα μέσα στο καλοκαίρι τι ήταν;; Ο ίδιος κινητήρας απλά με άλλα σωληνάκια;; Η' μήπως έχει βγει όντως νέου τύπου κινητήρας με άλλα ελατήρια και βαλβίδα και σωληνάκια κλπ;; Γιατί αν είναι έτσι κανονικά πρέπει να σας αλλάξουν τον κινητήρα με τον καινούργιο εφ' όσον είναι ok φυσικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted August 26, 2012 Author Report Share Posted August 26, 2012 Έχω το αμάξι από το Μάρτιο του '11, 26000 χλμ και καίει από την αρχή σταθερά περίπου 300 ml ανά 1000 χλμ. Νομίζω ο φίλος Leftos είχε γράψει για αλλαγή κινητήρα + σωληνάκια-βαλβίδα, όχι για "νέου τύπου" κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...