Jump to content
geologist

Πιθανή (;) Λύση Στην Κατανάλωση Λαδιού (Gti)

Recommended Posts

Ρε παιδια τιποτα ? κανενας δεν εχει κανενα νεο? εγω ακομη περιμενω το διαβοητο σωληνακι!! Ελεος!

Και εγω που το εβαλα τι καταλαβα!Καει παλι ισως πιο λιγο αλλα το προβλημα δεν λυθηκε απο βδομαδα συμπηρωνω τα 1000χλμ και παω για μετρηση.

Παντως να παρεις τηλ. τα κεντρικα γιατι οι αντιπροσωποι ειναι λιγο για το π......... ετσι μου κανανε και μενα και μολις πηρα κοσμοκαρ τηλ.σε 2 μερες το αλλαξανε.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, θα τους παρω (τους εχω πρηξει, αλλα δουλεια τους ειναι, σωστα?)

Απο εμενα να δεις τι πρηξιμο θα φανε!Γιατι και πολυ υπομονη εχουμε κανει,θελω να δω τι θα μου πει οταν θα δει οτι εκαψε παλι λαδι,γιατι ελεγε οτι δεν φταει το μοτερ(σιγα σε πιστεψαμε :hyper: )αλλα η σωληνα των αναθυμιασεων!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ Δευτέρα , Τρίτη θα το έχω το αμάξι είναι έτυμο δόκιμες κάνουν .Θα βάλω Φώτο απο κινητήρα μόλις το πάρω νεοτέρα για λάδια μετά από χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ .POLO GTI ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΔΙΑΟΛΑΚΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ??? ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ 1 ΛΙΤΡΟ ΑΝΑ 1000 ΧΛΜ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΤΛ.ΑΛΑΞΑΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΑ 1000 ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ 500ml.ΠΕΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΒΑΣΑΝΟ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ Η ΟΧΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ .POLO GTI ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΔΙΑΟΛΑΚΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ??? ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ 1 ΛΙΤΡΟ ΑΝΑ 1000 ΧΛΜ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΤΛ.ΑΛΑΞΑΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΑ 1000 ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ 500ml.ΠΕΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΒΑΣΑΝΟ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ Η ΟΧΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Σου εύχομαι ότι καλύτερο, με το καλό να επισκευαστεί για να μπορέσεις να το χαρείς..

Απλά όσο μπορείς απέφυγε τα κεφαλαία γιατί είναι σαν να φωνάζεις.

Edited by Thunderer
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα!Λοιπον μετα το ελεγχο σημερα και το αναμενομενο αποτελεσμα και τσακωμο,γιατι αλλιως δεν παιρνουν χαμπαρι σε δεκα εργασιμες ερχεται ο καινουργιος κινητηρας.Ελπιζω να ειναι η τελευταια φορα που μιλαμε για μετρησεις και τα σχετικα αποτελεσματα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πηρά το αμάξι .Κοίταξα να βγάλω Φώτο αλλά δεν φαίνονται με το κιν πρέπει να έχει φώς εντωμεταξύ φαίνετε μόνο αυτός πάνω αριστερά κοντά στα υγρά του ψυγείου ο άλλος είναι κάπου μέσα μέσα κάτω από το φίλτρο αλλά δεν μπορώ να τον βγάλω φωτογραφία νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω και νέα άτομα στο φόρουμ που προχωράνε σε αλλαγή κινητήρα,

παρακαλούνται όλα τα παιδιά να ενημερώνουν εδώ για τα αποτελέσματα,

ώστε να έχουμε πιο αξιόπιστο δείγμα και να μπορέσουμε να μιλήσουμε για οριστική λύση του προβλήματος.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωση στο θεμα με τα λαδια,στα 2400 που το κοιταξα σημερα ειχαμε σχεδον 400ml τα οποια και παλι ειναι πολλα αλλα καμια σχεση με το 1lt/1000km που ειχαμε πριν.Αντε να δουμε.

Edited by thodorispolo
Link to comment
Share on other sites

προφανως κατι δεν ειχα μετρησει σωστα....θελω να πω οτι τα μετραγα πολυ νωρις ωστε δεν προλαβαιναν να πεσουν.

το θεωρω φυσικο να καιει γιατι μου εκαιγε το tsi απο αλλαγη σε αλλαγη 700 γραμμαρια δεν θα καψει το gti?δεν ξερω δεν εχω συναντησει γερμανικο αμαξι που δεν καιει λαδια καθολου.το bmw και το polo του αδερφου καιει το γκολφ του πατερα μου και ο οπελ παλι καει

Προσωπικα σαν οικογενεια ειχαμε απο το 2002 μεχρι και τωρα 8 bmw απο ε36 μεχρι ε92 μεταξυ αυτων 320i 316i 335i και μια ε46 m3 (οτι καλυτερο ειχα στο γκαραζ μου)Ποτε κανενα δεν εκαψε λαδι και ποτε κανενα δεν εβγαλε προβλημα στα μηχανικα του.Εν ολιγοις ποτε δε πηγα συνεργειο κανενα απο τα 8 για αλλο λογο περα απο το τυπικο sercice.Ειχα 2 vw μεχρι τωρα και βγηκαν α.....α.Polo 1,2 tsi my10\2010 με αφησε 2 φορες απο το γνωστο προβλημα με το wastegate και λογω ηλεκτρονικων αλλη μια σε εθνικη οδο.Βγαζω τις αλλες σε ακυρα μερη.Polo my8/2011 gti.Aπο τη μερα που το πηρα και για τα επομενα 22300km αλλαξα 3 κινητηρες και και μονο οταν τους εστειλα εξωδικο συγκινηθηκαν.Το μονο π μ ελεγαν ειναι ''Ελα μωρε θα το φτιαξουμε''.Πιστευω οτι οχι μονο εγω αλλα ολοι μας εδω μεσα παθαμε ενα ψυχολογικο θεματακι με το θεμα αυτο.Δε πιστευω οτι ολα τα vw εχουν θεματα αν και κατα καιρους ξεφυτρωνουν απλα το polaki δε το προσεξαν καθολου.Βιαστηκαν πολυ να βγει στην αγορα βιαστηκαμε και μεις να το παρουμε και να τα αποτελεσματα.Ενα καλο πραγματικα αυτοκινητο να βρισκεται σε αυτα τα χαλια.

Edited by thodorispolo
Link to comment
Share on other sites

ειχες 1.2 tsi και ηξερες για τα gti και πηγες και πήρες το gti??

Aς επαιρνες κάποιο αλλο μεσα απο το group

Τουλαχιστον η αλλη καροτσα(cupra) τα μισα ειναι πρωτο σταδιο και τα σκιζουν ολη μερα και ας καινε λαδι .

Εσεις ολη μερα συνεργειο

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωση στο θεμα με τα λαδια,στα 2400 που το κοιταξα σημερα ειχαμε σχεδον 400ml τα οποια και παλι ειναι πολλα αλλα καμια σχεση με το 1lt/1000km που ειχαμε πριν.Αντε να δουμε.

Έχεις κάνει αλλαγή κινητήρα ;Αν έχεις κάνει πώς το δουλεύεις το αμάξι μέσα στην πολύ εκτός ;το στρώνεις,το πατάς ;

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνει αλλαγή κινητήρα ;Αν έχεις κάνει πώς το δουλεύεις το αμάξι μέσα στην πολύ εκτός ;το στρώνεις,το πατάς ;

Εχω κανει 2 αλλαγες μεχρι στιγμης.Το εστρωνα μεχρι τα 2000km τωρα σιγα σιγα αρχιζω και το παταω σιγα σιγα μεχρι τα 4000km που θα το ανοιξω μια πολυ καλη και μετα αμεσως αλλαγη λαδιων φιλτρα κτλ...

ειχες 1.2 tsi και ηξερες για τα gti και πηγες και πήρες το gti??

Aς επαιρνες κάποιο αλλο μεσα απο το group

Τουλαχιστον η αλλη καροτσα(cupra) τα μισα ειναι πρωτο σταδιο και τα σκιζουν ολη μερα και ας καινε λαδι .

Εσεις ολη μερα συνεργειο

Οταν το πηρα το gti δεν ειχε ακουστει πολυ το προβλημα ή δε το ειχα ψαξει εγω...Ηθελα να δωσω το tsi να παρω κατι αλλο μηπως γλυτωσω...Πηγα να παρω alfa giulietta με τα 170 hp και δε το κρατουσαν το polo ...πηγα ford παλι το ιδιο..Oποτε μονο η vw το κρατουσε και πηγα παλι εκει...Παντως 3η φορα δεν εχει....Καλυτερα να το ριξω σε κανενα γκρεμο....

Link to comment
Share on other sites

Οταν το πηρα το gti δεν ειχε ακουστει πολυ το προβλημα ή δε το ειχα ψαξει εγω...Ηθελα να δωσω το tsi να παρω κατι αλλο μηπως γλυτωσω...Πηγα να παρω alfa giulietta με τα 170 hp και δε το κρατουσαν το polo ...πηγα ford παλι το ιδιο..Oποτε μονο η vw το κρατουσε και πηγα παλι εκει...Παντως 3η φορα δεν εχει....Καλυτερα να το ριξω σε κανενα γκρεμο....

Μη με παρεξηγήσεις γι' αυτό που θα σου πω αλλά άφησες το 1.2 tsi για να γλιτώσεις κα πήρες το gti? Εκτός απροόπτου, ότι πρόβλημα και να βγάλει το 1.2 δεν συγκρίνεται με αυτό που συμβαίνει στους κατόχους gti.

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω και γω μετα την αλλαγη κινητηρα, μετα τα πρωτα 1100 km εκαψε περιπου 200ml, αλλα θα πρεπει να περιμενω γιατι ειναι στην φαση του στρωσιματος και μετα θα δουμε αν και ποσο καιει.

Παντως σημερα εκανα και επεκταση εγγυησης (το εχω 22 μηνες και μπορεις να κανεις επεκταση εγγυησης μεχρι τους 23 μηνες) με 415 Ε για 2 χρονια. Με τοσα που εχει βγαλει τολμας να το αφησεις ετσι ???...

Α, και περα του κινητηρα, αλλαζω τωρα ΚΑΙ τον πολυδισκο γιατι μου εκανε αυτο το "τρρρρρρρρρρρρρ" οπως ελεγε και ενας φιλος απο αυτο το φορουμ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ την κλειδαρια του τιμονιου γιατι σκαλωνε το κλειδι στην εκκινηση...

Αυτα προς το παρον...

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνετε τσάμπα χαρήκαμε. :suicide:

Άλλοι που έχουν κάνει αλλαγή και δεν μας έχουν πει εξελίξεις θα τους παρακαλούσα να μας ενημερώσουν αν μπορούν.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνετε τσάμπα χαρήκαμε. :suicide:

Άλλοι που έχουν κάνει αλλαγή και δεν μας έχουν πει εξελίξεις θα τους παρακαλούσα να μας ενημερώσουν αν μπορούν.

Μην απογοητεύεστε ρε, στο σρώσιμο είναι ακόμα. Θα σταματήσει να καίει, υπομονή θέλει λίγο στην αρχή..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους... Εγώ ύστερα από αρκετό διάβασμα στο Ίντερνετ κ μετά από ένα site που διάβασα αμερικανικό ήταν αν θυμάμαι καλά εξηγούσε ο τύπος εκεί πέρα ότι τους turbo κινητήρες πρέπει από την αρχή να τους σκιζεις... Τώρα θα μου πείτε πιο είναι το site που διάβασα για να το κάνω ανάρτηση εδώ... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το ξανά βρω...πάντως ύστερα από την αλλαγή του κινητήρα δεν ακολούθησα το εβλαβικό στρώσιμο που είχα κάνει την πρώτη φορά... Αντιθέτος με το που έβαλα το νέο κινητήρα το μόνο που περιμένω είναι να ανεβεί η θερμοκρασία στα λάδια...κ μετα ξεκιναει το παιχνιδι συνέχεια κοφτες κ φρένα με κατέβασματα ταχυτήτων...Αποτέλεσμα αυτών να έχω κάνει τα πρώτα 1000km κ να μην έχει κάψει ούτε σταγόνα ενώ τα λάδια είναι καταξανθα σα τη Victoria Silvstedt..καλώς κακός αυτό έκανα για αλλαγή αυτή τη φορά κ έχει ο θεός....

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ όλους τους συν-ταλαίπορους ιδιοκτήτες.

Εν συντομία:

Έκαιγε λάδια από αρχή.

Αλλάξανε βαλβίδες και τα σχετικά. Τίποτα όμως

Αλλάγή κινητήρα τον Γενάρη.

Προσθήκη κιτ με τα σωληνάκια για την κατανάλωση τον Αύγουστο.

Σήμερα κατανάλωση 750ml στα 1000Km.

Μέτρηση, ερώτηση στην Γερμανία. Απάντηση αλλαγή κινητήρα. Σήμερα 13 Νοεμβρίου η ενημέρωση.

Ξεφτυλίκι....

Έχω αρχίσει διαδικάσιες με δικηγόρο.

Μιλάμε ότι κοροιδεύουν πολύ κόσμο παγκοσμίως.......

Δεν μπορούμε να το δημοσιοποιήσουμε σε ένα περιοδικό να πάρει διάσταση; Είμαι διαθέσιμος να πράξουμε συλλογικά.

παρακολουθώ το forum και αναμένω νεότερα..

Link to comment
Share on other sites

Οπως τα λες φιλε μου για περιοδικό ειναι τα ξεφτυλικια τους ....αλλα κανένας δεν το κάνει ολοι συμβιβάζεστε με το να πηγαινετε στο συνεργειο και να λενε τα παραμυθια τους 2-3 χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται να το δημοσιεύσουν ….. Το πρόβλημα είναι παγκόσμιο έχεις ακούσει να το δημοσιεύουν πουθενά .. μεγάλα περιοδικά του χώρου; Ένα να γράψει για αυτό το θέμα και την ταλαιπωρία που αντιμετωπίζουν χειλάδες καταναλωτές θα γίνει βούκινο και να δεις μετά πως πέφτουν οι ανακλήσεις.

Χαιρετώ όλους τους συν-ταλαίπορους ιδιοκτήτες.

Εν συντομία:

Έκαιγε λάδια από αρχή.

Αλλάξανε βαλβίδες και τα σχετικά. Τίποτα όμως

Αλλάγή κινητήρα τον Γενάρη.

Προσθήκη κιτ με τα σωληνάκια για την κατανάλωση τον Αύγουστο.

Σήμερα κατανάλωση 750ml στα 1000Km.

Μέτρηση, ερώτηση στην Γερμανία. Απάντηση αλλαγή κινητήρα. Σήμερα 13 Νοεμβρίου η ενημέρωση.

Ξεφτυλίκι....

Έχω αρχίσει διαδικάσιες με δικηγόρο.

Μιλάμε ότι κοροιδεύουν πολύ κόσμο παγκοσμίως.......

Δεν μπορούμε να το δημοσιοποιήσουμε σε ένα περιοδικό να πάρει διάσταση; Είμαι διαθέσιμος να πράξουμε συλλογικά.

παρακολουθώ το forum και αναμένω νεότερα..

Πολύ που άλλαξαν κινητήρα πριν το καλοκαίρι βασικά άνοιξη να πω για να είμαι μέσα τους έκαιγε μπορεί και περισσότερο μόνο στις τελευτές αλλαγές ακούμε θετικά στα πρώτα κμ.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια εχω κοντα στα 200χλμ με το νεο κινητηρα.δεν προκειται να τα μετρησω μονος μου θελω να παω στην αντιπροσωπεια να κανω εκπληξη στον εαυτο μου

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.