XIONOULIS Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 εγω τα σβησα τα σχολια μιας και σκεφτηκα.οτι τα προβληματα τα ξερετε και πλεον τα ζειτε.δεν χρειαζεται καποιος να σας τα θυμιζει...αμα ξερετε καποιον που να θελει τετοιο προειδοποιηστετον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Το πρόβλημα δεν το έχουμε μόνο εμείς .Ο κινητήρας είναι έτσι φτιαγμένος δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό απλά σε κάποιους τυχαίνει να μην καίει .Η χωρίς να έχω την γνώσει μόνο κάποιος ιδικός μπορεί να μας πει η εταιρεία επιμένει σε λάθος λάδια με αποτέλεσμα να έχουμε αυτά τα προβλήματα . Διαβάστε εδώ και θα δείτε ότι σε κάποιους δεν έκαιγε αλλά άρχισε να καίει μετά.Αυτό μου θυμίζει κάποια δικά μας περιστατικά . http://www.psclub.gr...e8b8164991d1ba1 Και γενικά το πρόβλημα το ακούω για τα λάδια είτε να καίνε πολύ είτε λιγότερο είτε καθόλου στα άμεσου ψεκασμού γενικά . Με λύγα λόγια πιστεύω αν ο κινητήρας καίει ανά 1000 κμ μέχρι 500 μλ δεν μπορείς να κάνεις κάτι γιατί και να αλαλάξει χατιρικώς θα το κάνουν και κορώνα γραμματέα παίζεις τι θα σου κάτσει. Ας μην θεωρουμε φυσιολογικο οτι καιει λαδια επειδη και αλλο ενα παρόμοιο μοτέρ έκαιγε(αυτό της pegeuot). Το 1.4 TSI 180αρι CAVE είναι ολοιδιο με το 1.4 TSI 160αρι CAVD το οποιο δεν έχει κανένα πρόβλημα καταναλωσης λαδιου και τα 160αρια(golf/scirocco/eos) ιδιο λιπαντικό με τα 180αρια παίρνουν ,γιατι δεν καινε? . Για τα προηγουμενα 1.4 TSI Twincharger(turbo-compressor 140 και 170αρια) δεν αναφέρομαι είναι προηγουμενης γενιάς από τα CAVD/CAVE αλλα παρολαυτα οι αναφορες για καταναλωση λαδιου ηταν μικρές και της τάξεως των 100ml στα 10.000χμ . Τα δικα σας στην καλυτερη να εχουν 100ml στα 1.000! Ελπιζω να υπαρχουν οντως παιδια που ελυσαν το προβλημα τους και απλα οι υπολοιποι να πεφτετε πανω σε ανακυκλωμενα μοτερ που ειχαν το προβλημα και σας τα ξαναβαζουν! Εγω όποιον ξερω να θελει να παρει Cupra/FR/Polo GTI/Audi A1 185 ΛΕΩ ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑ~ Παρολαυτα καπιοι seatακιδες δεν τους νοιαζει αν καιει το θεωρουν φυσιολογικο, βάζουν δικα τους 10w40 λάδια για να μην καιει τοσο και γενικα δεν τους νοιαζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) Δεν το λέω φυσιολογικό απλά έτσι δουλεύει αυτός προβληματικά θες να το πω έτσι δουλεύει πάντως . Τώρα γιατί δεν καίνε οι κινητήρες που ανέφερες δεν γνωρίζω αλλά σίγουρα κάτι αλλάζει με αυτόν για αλλιώς δεν θα είχαμε τέτοια προβλήματα .. Το φυσιολογικό το λέω με το σκεπτικό ότι η εταιρεία αν το αμάξι καίει μέχρι 500μλ στα 1000 αν θέλει μπορεί να σου ρίξει άκυρο γιατί μέχρι τόσο δικαιολογεί και δεν το κάνει μόνο η vw αλλά όλες . Edited December 16, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 ρε παιδιά δεν γίνεται να τυχαίνει σε κάποιους ο νέος κινητήρας να καίει και σε άλλους να μην καίει.....στη τύχη είναι? εμένα αν όντως ο δικός μου και άλλων μερικών παιδιών δεν κάψει μου μυρίζεται αυτό που λέει παραπάνω ο the winner ότι δηλαδή βάζουν τους ίδιους ανακυκλωμένους κινητήρες.εμένα μου τόνισαν στην αντιπροσωπεία ότι πριν μπει ο νέος κινητήρας θα τον βγάλουν φωτό και μαζί με κάτι κωδικούς θα τα έστελναν μέσω (email προφανώς) στο εργοστάσιο στην Γερμανία για να βεβαιωθούν ότι όντως είναι ο βελτιωμένος κινητήρας και όχι ένας από τους παλιούς (εγώ καταλαβαίνω ότι μάλλον είχαν στοκ από κινητήρες παλιούς <<τύπου>>) γιατί αλλιώς γιατί να πάρουν έγκριση ότι πρόκειται για το νέο κινητήρα???????υπήρχε περίπτωση να είναι ο παλιός????????μήπως σιγά σιγά ξετυλίγεται το κουβάρι?μήπως όντως προτιμόυν να βάλουν τους <<Στοκ>> κινητήρες μήπως και πετύχει κάποιος και γλιτώσουν έξοδα??? εγώ πάντως αυτό που κατάλαβα είναι ότι για να μου πουν ότι πρέπει να πάρουν το οκ ότι πρόκειται για το νέο κινητήρα προφανώς υπήρχε και περίπτωση να βάλουν ότι να ναι άρα σε κάποιους βάζουν τους ίδιους και τους ίδιους.......... εγώ έχω 1600χλμ και κανονικά θα μου άναβε λαμπάκι όπου να ναι.χθες το κοίταξα και ήταν τέρμα πάνω η στάθμη.βέβαια ακόμα κάνω υπομονή δεν παίρνω θάρρος Δεν το λέω φυσιολογικό απλά έτσι δουλεύει αυτός προβληματικά θες να το πω έτσι δουλεύει πάντως . Τώρα γιατί δεν καίνε οι κινητήρες που ανέφερες δεν γνωρίζω αλλά σίγουρα κάτι αλλάζει με αυτόν για αλλιώς δεν θα είχαμε τέτοια προβλήματα .. Το φυσιολογικό το λέω με το σκεπτικό ότι η εταιρεία αν το αμάξι καίει μέχρι 500μλ στα 1000 αν θέλει μπορεί να σου ρίξει άκυρο γιατί μέχρι τόσο δικαιολογεί και δεν το κάνει μόνο η vw αλλά όλες . και γιατί σε μερικούς δεν καίει και σε άλλους καίει???????κάτι δεν πάει καλά.στην αρχή όλοι είχαμε θέμα με τα λάδια.μετά με τους νέους κινητήρες σε πολλούς σταμάτησε να καίει και σε άλλους συνέχισε να καίει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Δεν τους συμφέρει και επίσης αν έχεις παρατηρήσει δεν έχουν στοκ τουλάχιστον εμενα στην βιαμαρ καναν παραγγελία από εξωτερικό τώρα από εξωτερικό να κάνουν αυτό που λες χλομό το κόβω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 ρε παιδιά δεν μπορώ να εξηγλησω αλλιώς το ότι σε άλλους δεν καίει και σε άλλους καίει...π.χ εγώ και εσύ βάλαμε ίδιο κινητήρα. εμένα 1600χλμ δεν έχει κάψει9μην το ματιάσω), εσένα έχει κάψει.όσο διαφορετικά και αν οδηγάμε δεν γίνεται 2 ίδιοι κινητήρες να απέχουν τόσο πολύ.εκτός και αν εμένα μου τα κάψει μαζεμένα... ένα παράδειγμα έφερα. άρα κάτι άλλο φταίει.γιατί να δεχτώ ότι στην αρχή όλοι είχαμε ελατωματικούς κινητήρες και αν όχι όλοι τότε το 90% σίγουρα.μετά που όλοι βάλαμε τους ίδιους βελτιωμένους γιατί να γίνεται αυτό?έπρεπε η να καίει σε όλους πάλι ή όχι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 και γιατί σε μερικούς δεν καίει και σε άλλους καίει???????κάτι δεν πάει καλά.στην αρχή όλοι είχαμε θέμα με τα λάδια.μετά με τους νέους κινητήρες σε πολλούς σταμάτησε να καίει και σε άλλους συνέχισε να καίει... Γιατί ο κινητήρας είναι ότι νάνε αποτυχία.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί καίει και σε άλλους όχι αλλά σιγά σιγά μαζεύονται αρκετοί με τον νέο βελτιωμένο που καίνε . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) δεν το δέχομαι αυτό που λες περί αποτυχίας...ότι έχει μέσα ο δικός μου έχει και ο δικός σου.ρομπότ τους φτιάχνουν δεν γίνεται στον έναν κινητήρα να έιπαν <<α εδώ βάζουμε καλά υλικά>> και στον άλλο <<α εδώ βάλε ότι να ναι>> ...εκτός και αν όντως οι μηχανές επαναστάτησαν!!!!!!! κάτι άλλο φταίει πάντως αν αυτόι που έλυσαν το πρόβλημά τους με τα λάδια σταμάτησαν να ποστάρουν εδώ επειδή έλυσαν το πρόβλημα τους τότε ντροπή τους..... έστω μία ενημέρωση.δηλαδή εμένα αν σταματήσει να καίει δεν ξαναγράφω και στα αρ΄΄'@δια μου για του άλλους????? μόνο όταν έχουμε πρόβλημα καιγόμαστε και γράφουμε το ένα ποστ μετά το άλλο??? από εμένα πάντως είτε καίει είτε όχι ενημέρωση θα έχετε όλοι.... Edited December 16, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Δεν αντιλέγω το πώς φτιάχνονται αλλά όταν βγάζεις ας πούμε 50 αμάξια και τα 48 έχουν πρόβλημα στον κινητήρα τον αλλάζεις ξανά έχουν κάνεις 2 χρόνια να βγάλεις σωστή λύση βάζεις πιο καλούς κινητήρες και καλά αλλά και έτσι είναι λαχείο. Ε δεν το λες επιτυχία αυτό χειρότερα αποτυχία το λες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Εμένα πάντως με τον νέο κινητήρα έχω κάνει 500χλμ.μέχρι στιγμής δέν μου έχει κάψει.περμένω να κάνω 1000 να δουμε.Γνώμη μου πάντως αν ο κινητήρας δεν κάνει πάνω από 10.000χλμ δεν είμαι σίγουρος για τίποτα.cupra φίλου μου μεχρι 7.500 που έκανε και την πρώτη αλλαγή δεν του είχε κάψει,στις 11.000 που το ξαναπήγε είχε κάψει 500ml.Ανεξήγητο!Βέβαια ο αντιπρόσωπος τα βρήκε όλα φυσιολογικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Αραγε του μελουσ tsolia το αυτοκινητο να ειναι ακομα οκ?Εχει καιρο να γραψει και θελω να μαθω αν συνεχιζει να ειναι οκ απο θεμα καταναλωσης λαδιου γιατι αν στο μελλον αρχισει να καιει και εμενα περισσοτερο σκεφτομαι να κανω οτι εκανε και αυτος μιας και με την vw δεν βλεπω φως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Να αναφέρω αλλη μια περιπτωση σαν του Τσολια από Αγγλια μερια project car της APR Fabia vRS DSG7 180αρι STAGE 3 έσπασε ελατήριο (μαμα) και αποφάσισαν να αλλάξουν πιστόνια-ελατήρια με σφυρίλατα . Αναφέρουν οτι πλέον δεν καιει λάδι ενω με τα μαμά έκαιγε λάδι θα έβαζαν πάλι τα μαμά αλλά η εκεί αντιπροσωπεία τους είπε οτι η καταναλωση λαδιου δεν θα σταματήσει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 @methana: εβαλε aftermarket ελατηρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 @methana: εβαλε aftermarket ελατηρια καλος τον.που χάθηκες ωρέ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 εδω παρατηρω.. απλα logαρω / γραφω σπανια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Μια ερώτηση παιδιά σήμερα έβγαλα το καπάκι το πλαστικό από πάνω γιατί είδα κάτι σαν λαδί σε ένα σωληνάκι χοντρό μετά τον παπά αυτό που φεύγει από εκεί που βάζεις λάδια και φτάνει στον πλαστικό μετά τον παπα χμ λέτε να είναι αιτία για τα λάδια αυτό ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 καποια φωτο απο το σημειο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) Στο κίτρινο βελάκι μετά τον παπά που έχω γράψει. Είναι ο σωλήνας που φτάνει μέχρι την τάπα του λαδιού με την κίτρινη γραμμή. Edited December 17, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Εδώ που φαίνετε καλύτερα εκει που έχω βάλει το βελάκι που φαίνετε ένα κυκλικό πλαστικό εκεί έχει μαζέψει λάδι σταγόνες ανάμεσα στο σωλήνα και στο πλαστικό στεφάνι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Αυτο ειναι το σωληνακι αναθυμιασεων και ειναι αυτό που αλλαζαν μεσα στο καλοκαιρι για να λυσουν το προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Μου πέρασε από το μυαλό αυτό χμ έμενα δεν μου το άλλαξαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 χμ γιατι δεν στο αλλαξαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 ρε παιδια.... ο ανακατασκευασμενος κινητηρας εχει και ημερομηνια που ανακατασκευαστηκε στο κιτρινο αυτοκολητο. Δεν ειναι δυνατον να βαλουν διαφορετικο κινητηρα σε καμια περιπτωση. Βαζουν ανταλλακτικο το οποιο υποτιθεται οτι ειναι σωστο. Οχι παντα ομως. Οι κινητηρες δεν ειναι δυνατο να ειναι ολοιδιοι τους κατασκευαζουν μηχανηματα με κοπτικα εργαλεια, κλπ τα οποια ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ. Αν πεσεις σε τετοια περιπτωση (του φθαρμενου εργαλειου) τοτε εισαι απο τους ατυχους. Εγω πιστευω οτι αρχικα πρεπει να υπηρχε προβλημα στην γραμμη παραγωγης των κινητηρων. Τα ανταλλακτικα που βαζουν ειναι υποτιθεται μεσα στα ορια ανοχων του κατασκευαστη γι αυτο καιει αλλο λιγωτερο αλλο περισσοτερο. Εδω ειναι θεμα τυχης αλλος λιγο αλλος λιγωτερο, κλπ. Το γεγονος ειναι οτι ο κινητηρας ειναι EURO 5 οποτε για να πετυχουν επιδοσεις, οικονομια, χαμηλους ρυπους εχουν αφησει μεγαλυτερο κενο μεταξυ ελατηριου και χιτωνιων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 εσυ πως παει σου καει?καμια εξελιξη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...