Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Ασε μη μπαινουμε στη διαδικασια...Παντως πριν βαλω Abt ειχα βαλει το demo της Revo..Kαι ποτε δε μπορεσα να βγαλω το ιχνος...Κατι μου λεει οτι αυτο μου δημιουργει το προβλημα..Ισως κ να κανω λαθος..

το εβαλα και εγω φιλε μου αλλα δεν βλεπω να κανει κατι!!!!οπως δουλευε δουλευει......

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο forum,

θα ήθελα να ενημερώσω πως σε μέτρηση που κάναμε στο PowerT σε Scoda Octavia με το stage ΙΙΙ της APR, το δυναμόμετρο έδειξε 445 άλογα και 54,6κ ροπής.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί μάλλον στο τευχος μαρτίου. Δυναμομέτρηση θα ποστάρω σύντομα από αλλο δυναμόμετρο γιατί το Power δεν μας τη δίνει ακόμη. Εαν έχετε προτίμηση στο δυναμόμετρο παρακαλω να μου το πείτε.

Να θυμήσω οτι το κιτ είναι με 2871 και το αμάξι φοράει μπιέλες.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο forum,

θα ήθελα να ενημερώσω πως σε μέτρηση που κάναμε στο PowerT σε Scoda Octavia με το stage ΙΙΙ της APR, το δυναμόμετρο έδειξε 445 άλογα και 54,6κ ροπής.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί μάλλον στο τευχος μαρτίου. Δυναμομέτρηση θα ποστάρω σύντομα από αλλο δυναμόμετρο γιατί το Power δεν μας τη δίνει ακόμη. Εαν έχετε προτίμηση στο δυναμόμετρο παρακαλω να μου το πείτε.

Να θυμήσω οτι το κιτ είναι με 2871 και το αμάξι φοράει μπιέλες.

Κοστα σε περιπτωση που εχουμε σασμαν dsg τι γινεται με το κιτ που αναφερεις???ειναι σχεδον βεβαιο οτι τοση ροπη δεν την αντεχει το dsg...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος οτι δεν αντέχει, οι πληροφορίες μου λένε οτι αντέχει μέχρι 60κ ροπής. Παρόλα αυτα αυτή τη στιγμη φτιάχνουμε ένα R32 MkV DSG με τουρμπο κιτ λίγο πιο δυνατό από αυτό με περίπου 58-60κ ροπής οπότε σε μια με δύο εβδομάδες θα έχουμε ελληνικά συμπεράσματα και όχι ιντερνετικά....

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος οτι δεν αντέχει, οι πληροφορίες μου λένε οτι αντέχει μέχρι 60κ ροπής. Παρόλα αυτα αυτή τη στιγμη φτιάχνουμε ένα R32 MkV DSG με τουρμπο κιτ λίγο πιο δυνατό από αυτό με περίπου 58-60κ ροπής οπότε σε μια με δύο εβδομάδες θα έχουμε ελληνικά συμπεράσματα και όχι ιντερνετικά....

αν θυμαμαι καλα το r32 εχει διαφορετικο dsg και αντεχει παραπανω ροπη..ευχαριστω για την απαντηση οποτε περιμενουμε νεα απο εβδομαδα!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ήρθε ο καιρός να αλλάξω τακάκια, ας πει όποιος έχει δοκιμάσει κάτι που του άρεσε, να πάρω καμιά ιδέα.

ferrodo

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ήρθε ο καιρός να αλλάξω τακάκια, ας πει όποιος έχει δοκιμάσει κάτι που του άρεσε, να πάρω καμιά ιδέα.

Γιωργο, δοκιμασε κατι σε συμβατικο υλικο, γιατι αν βαλεις κανενα Ferodo DS2500 κλπ θα "σφυριζει" και θα σου σπασει τα νευρα... Mε ενα κανονικο PAGID νομιζω θα εισαι ΟΚ. Αν το λιωνεις σε καταβασεις και πιστες, θα πρεπει να στραφεις σε ενα μεγαλυτερο κιτ φρενων.

Link to comment
Share on other sites

Τα Ds2500 όντως σφυρίζουν και τρώνε αρκετά γρήγορα τους δίσκους, αλλά είναι καλό και αποτελεσματικό φρένο. Και δεν ξέρω αν στρωθούν σωστά , αν θα σφυρίζουν τόσο.

Όσο για μεγαλύτερα φρένα, δεν το σκέφτομαι ακόμα. Θέλω να δω πόσο μπορώ να βελτιώσω τα εργοστασιακά και μετά. Πίστες δεν μπαίνω και σε δημόσιους δρόμους δεν κάνω υπερβολές. Προτιμώ να δώσω τα ίδια λεφτά για μια καλή ανάρτηση, παρά για φρένα.

Λέω να δοκιμάσω τα ds2500 να δω τι αίσθηση θα έχω και να τα συνδιάσω με υψηλής πιέσεως σωληνάκια και ένα καλό υγρό. Πιστεύω ότι θα δω διαφορά προς το καλύτερο και θα κερδίσω αρκετά σε διάρκεια φρεναρίσματος. Μετά βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Τα Ds2500 όντως σφυρίζουν και τρώνε αρκετά γρήγορα τους δίσκους, αλλά είναι καλό και αποτελεσματικό φρένο. Και δεν ξέρω αν στρωθούν σωστά , αν θα σφυρίζουν τόσο.

Όσο για μεγαλύτερα φρένα, δεν το σκέφτομαι ακόμα. Θέλω να δω πόσο μπορώ να βελτιώσω τα εργοστασιακά και μετά. Πίστες δεν μπαίνω και σε δημόσιους δρόμους δεν κάνω υπερβολές. Προτιμώ να δώσω τα ίδια λεφτά για μια καλή ανάρτηση, παρά για φρένα.

Λέω να δοκιμάσω τα ds2500 να δω τι αίσθηση θα έχω και να τα συνδιάσω με υψηλής πιέσεως σωληνάκια και ένα καλό υγρό. Πιστεύω ότι θα δω διαφορά προς το καλύτερο και θα κερδίσω αρκετά σε διάρκεια φρεναρίσματος. Μετά βλέπουμε.

εγω μονο με τακακια ειδα διαφορα...και δεν σφυριζουν....

Link to comment
Share on other sites

Λέω να δοκιμάσω τα ds2500 να δω τι αίσθηση θα έχω και να τα συνδιάσω με υψηλής πιέσεως σωληνάκια και ένα καλό υγρό. Πιστεύω ότι θα δω διαφορά προς το καλύτερο και θα κερδίσω αρκετά σε διάρκεια φρεναρίσματος. Μετά βλέπουμε.

Ταπεινή μου γνώμη, δοκίμασε κάτι σε Ferodo λίγο καλύτερο σε σχέση με τα εργοστασιακά αλλά όχι τα DS2500.

Καταρχήν για να γλυτώσεις το σφύριγμα και κατα δεύτερον για να γλυτώσεις τους δίσκους σου.

Τα σωληνάκια υψηλής πιέσεως θα σου δώσουν αμεσότερη απόκριση στο απότομο φρενάρισμα και ευκολότερο μπλοκάρισμα τροχών, αν αυτό ζητάς. Κατά πάσα πιθανότητα δε θα σε βοηθήσουν να δεις διαφορά σε διάρκεια.

Link to comment
Share on other sites

Tα υγρά θα μου δώσουν περισσότερη διάρκεια γιατί τα εργοστασιακά ναι μεν είναι καλά, αλλά υπάρχουν και καλύτερα. Ίσως δοκιμάσω τα ds2000, δεν ξέρω ακόμα. Θα το σκεφτώ, αλλά όχι για τους δίσκους μου, για το ρημάδι το σφύριγμα.

Όσο για τα σωληνάκια, θα έχω πιο άμεσο φρένο, αλλά πιστέυω ότι θα δω διαφορά, ειδικά στο σκαλοπάτι που εμφανίζεται καθώς πιέζω όλο και περισσότερο το φρένο.

Μέχρι τέλος του μήνα, αν έχω προλάβει γιατί έχω και εξεταστική, θα τα έχω αλλάξει. Θα σας πω εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Tα υγρά θα μου δώσουν περισσότερη διάρκεια γιατί τα εργοστασιακά ναι μεν είναι καλά, αλλά υπάρχουν και καλύτερα. Ίσως δοκιμάσω τα ds2000, δεν ξέρω ακόμα. Θα το σκεφτώ, αλλά όχι για τους δίσκους μου, για το ρημάδι το σφύριγμα.

Όσο για τα σωληνάκια, θα έχω πιο άμεσο φρένο, αλλά πιστέυω ότι θα δω διαφορά, ειδικά στο σκαλοπάτι που εμφανίζεται καθώς πιέζω όλο και περισσότερο το φρένο.

Μέχρι τέλος του μήνα, αν έχω προλάβει γιατί έχω και εξεταστική, θα τα έχω αλλάξει. Θα σας πω εντυπώσεις.

Γιωργο τα ds 2000 φοραω αν τα στρωσεις καλα δεν σφυριζουν...offtopic ολα καλα με την εξεταστικη εσυ?γιατι εγω....τιτανικος...τουλαχιστον ευχομαι να παρω λιγες ωρες ακομα να φυγω το καλοκαιρι και ας χρωσταω μαθηματα.... ^_^ ^_^

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια δωστε μου τα φωτα σας,το GTI μου το εχω μαμα και θελω να βαλω ενα καλο φιλτρακι για να αναπνεει καλητερα η μηχανη.Πηγα σε ενα γνοστο μαγαζη στιν Ιερα οδο και μου ειπαν οτι κανει 390 εvro το κιτ!!!!!!Τοσο ακριβα εχει?PLS HELP!!!Και μου ειπε επισησ οτι του δεινει 12 αλογα!!

Edited by CROSSFIRE_GTI
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια δωστε μου τα φωτα σας,το GTI μου το εχω μαμα και θελω να βαλω ενα καλο φιλτρακι για να αναπνεει καλητερα η μηχανη.Πηγα σε ενα γνοστο μαγαζη στιν Ιερα οδο και μου ειπαν οτι κανει 390 εvro το κιτ!!!!!!Τοσο ακριβα εχει?PLS HELP!!!Και μου ειπε επισησ οτι του δεινει 12 αλογα!!

προφανος σου μιλησε για εισαγωγη....γνωμη μου μην βαλεις φιλτρακι...πεταμενα λεφτα..βαλε εισαγωγη κατ ευθειαν...

Link to comment
Share on other sites

κανενα link φιλε μου πεζει για να δω πως ειναι και που μπενει,και καμια τιμουλα πανω κατω?Ευχαριστο.

αν δεν θελεις να βγαλεις τον παπα για φιλτροχοανη,βαλε μια σκουπα καρπον για καλυτερη αναπνοη,ειναι η καλυτερη λυση

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει τα Ferrodo DS2000 εδώ και 15000km και τα συμπεράσματα μου είναι:

α) Υπάρχει μια σχετική βελτίωση της απόδοσης κυρίως σε σκληρή χρήση.

β) Έχει αυξηθεί σημαντικά η διάρκεια ζωής των τακακιών χωρίς σημαντική επιπλέον φθορά στις δισκόπλακες

γ) Κάποιες φορές σφυρίζουν

Link to comment
Share on other sites

κανενα link φιλε μου πεζει για να δω πως ειναι και που μπενει,και καμια τιμουλα πανω κατω?Ευχαριστο.

αν θελεις μια καλη λυση ειναι to κιτακι εισαγωγης carbonio πουλαει το μελος dogo argentino σε καινουργη κατασταση....αξιζει.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο τα ds 2000 φοραω αν τα στρωσεις καλα δεν σφυριζουν...offtopic ολα καλα με την εξεταστικη εσυ?γιατι εγω....τιτανικος...τουλαχιστον ευχομαι να παρω λιγες ωρες ακομα να φυγω το καλοκαιρι και ας χρωσταω μαθηματα.... :D:lol:

Εγώ αύριο δίνω το πρώτο μάθημα και θα δίνω κάθε Δευτέρα. Ευνοικό πρόγραμμα για μένα. Μακάρι να πάω καλά, γιατί από ναυάγια, άλλο τίποτα.

Έχω βάλει τα Ferrodo DS2000 εδώ και 15000km και τα συμπεράσματα μου είναι:

α) Υπάρχει μια σχετική βελτίωση της απόδοσης κυρίως σε σκληρή χρήση.

β) Έχει αυξηθεί σημαντικά η διάρκεια ζωής των τακακιών χωρίς σημαντική επιπλέον φθορά στις δισκόπλακες

γ) Κάποιες φορές σφυρίζουν

Για αυτό το κομμάτι δεν συμφωνώ. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά επειδή ξέρω ότι δεν είναι μαλακά τακάκια, τους δίσκους πρέπει να τους τρώνε πιο σύντομα από τα εργοστασιακά. Αλλά τι 40.000χλμ τι 30.000χλμ η διάρκεια των δίσκων. Το να έχεις αποτελεσματικότερα φρένα, είναι σημαντικότερο.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό το κομμάτι δεν συμφωνώ. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά επειδή ξέρω ότι δεν είναι μαλακά τακάκια, τους δίσκους πρέπει να τους τρώνε πιο σύντομα από τα εργοστασιακά. Αλλά τι 40.000χλμ τι 30.000χλμ η διάρκεια των δίσκων. Το να έχεις αποτελεσματικότερα φρένα, είναι σημαντικότερο.

Είναι σκληρά αλλά όχι τόσο όσο τα 2500 ή 3000. Συμφωνώ στα υπόλοιπα Geopan

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αύριο δίνω το πρώτο μάθημα και θα δίνω κάθε Δευτέρα. Ευνοικό πρόγραμμα για μένα. Μακάρι να πάω καλά, γιατί από ναυάγια, άλλο τίποτα.

αυτο το προγραμμα τι πιεσεις ανεβαζει? :D

Link to comment
Share on other sites

αυτο το προγραμμα τι πιεσεις ανεβαζει? :lol:

Ανάλογα τα αποτελέσματα. Αν περάσεις κάμποσα, τότε είσαι μια χαρά από πιέσεις και από θερμοκρασίες. Αν όχι, ανεβαίνουν οι πιέσεις, αυξάνονται οι θερμοκρασίες και στο τέλος, μπαμ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.