Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

295 αλογα με κ03s και μαμα μπεκ το βλεπω δυσκολο..

kai γω περιεργο το ειδα αλλα τα βγαλε στο δυναμομετρο του evoland. γι αυτο μαλλον θα φταιει το προγραμμα. στη ρεβο μου παν οτι τα καλα βγαζουν 280. μεχρι εκει. για καποιο λογο εβγαλα παραπανω κ το προγραμμα δεν ανταποκρινεται οπως πρεπει. τουλαχιστον αυτο πιστευω μετα απο απειρους πειραματισμους με τη σκαστρα, αλλαγη του φιλτρου καυσιμου, των μπουζι και ελενχο ολων των σωληνών για τυχων διαρροες

Link to comment
Share on other sites

οταν εννοεις βελτιωτικα,φανταζομαι εννοεις νιτρα ή αγωνιστικες βενζινες,γιατι αλλος τροπος δεν υπαρχει για να ξεπερασει τα 400...βεβαια φλερταρεις να ξανα κανεις πασχα και στις 2 περιπτωσεις...με λιγο κοπο ισως να αγγιζει τα 390 πραγματικα αλογα με οριακες ρυθμισεις και φυσικα με μεγαλα μπεκ...

με βελτιωτικα βενζινης. ρωτηστε τον Αντωνη με το κουπρα απ τη Κρητη. εχει κ εναν φιλο (Σωκρατη) με το ιδιο αυτοκινητο και ειναι εκει που προανεφερα.....

δυναμομετρο με δυναμομετρο διαφερει. οπως κ οι καιρικες συνθηκες κ.α. εχουν ανεβασει κ βιντεακι στο youtube τα παιδια

Edited by ΧΑΝΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται....

Μετά το S3 i/c , θα έρθει και το front mount του TTRS....Ας ελπίσουμε να έχει και την σωστή τιμή....

audi-tt-rs-hc-2009-9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πες μας οτι σου κακοπέφτει ενα tt rs...

Μα δεν είπε ότι του κακοπέφτει... ότι είναι κουκλεντίστικο είπε :lol:

Edited by iasonas
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου κακοπέφτει. Ωραίος κινητήρας, λάθος αυτοκίνητο. Σα να σου προσφέρουν τα βυζιά της Πάμελα ¶ντερσον στο κορμί της Λουκά. Μπορώ να έχω τα ίδια βυζιά στο σώμα της Τζούλιας Αλεξανδράτου? Μπορώ να έχω δηλαδή ενα RS4/5/6 με αυτόν τον κινητήρα και την καλή τετρακίνηση? Εκεί που όλα δένουν μεταξύ τους!

Link to comment
Share on other sites

Τι να τον κάνεις τον 2.5 σε RS;;; Είναι ποτέ δυνατόν να βγάλεις το piece of art μοτέρ του RS6 για να βάλεις ένα "μισό" μοτέρ;;;

Link to comment
Share on other sites

Eντάξει να 'ουμε, γράψε λάθος. Μπορούμε να το έχουμε στο 4άρι άντε και στο 5άρι? Σε κάτι που έχει τον κινητήρα κατά μήκος και τετρακίνηση που δεν περιλαμβάνει την αντιπαθητική λέξη Haldex? Ακόμα καλύτερα: Μπορούμε να το έχουμε με πίσω κίνηση? Ω ρε μανούλαμ!

Ας βγει κάτι τέτοιο κι εγώ ευχαρίστως ξηλώνω το i/c για να το εφαρμόσω στο κομμωτριοάμαξο, τη γαμπριάτικη κουκλεντίστικη μπανιέρα του Νεοκλή.

Link to comment
Share on other sites

Το tts ειναι ενα απο τα πιο όμορφα(κατά τη γνώμη μου) και πιο ικανα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.

Για το tt rs δεν μπορω να φανταστώ πόσο καλύτερο θα είναι αλλα σίγουρα ελάχιστα αυτοκίνητα θα μπορούν να το απειλήσουν σε πραγματικές συνθήκες.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα ειδικά όταν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία από ένα αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Το tts ειναι ενα απο τα πιο όμορφα(κατά τη γνώμη μου) και πιο ικανα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.

Για το tt rs δεν μπορω να φανταστώ πόσο καλύτερο θα είναι αλλα σίγουρα ελάχιστα αυτοκίνητα θα μπορούν να το απειλήσουν σε πραγματικές συνθήκες.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα ειδικά όταν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία από ένα αυτοκίνητο.

Kανείς δεν είπε ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα και τα 2. Το θέμα είναι ότι σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι. Και για να ακριβολογήσω, κάποιος θα το αγόραζε άνετα, ενώ κάποιος άλλος όχι. Προσωπική εμπειρία δεν χρειάζεσαι για να ξέρεις αν αυτό που βλέπεις σου αρέσει ή όχι.

S8N, αυτό που περιγράφεις, υπάρχει και έχει σήμα την προπέλα. Πίσω κίνηση, 2 σαλιγκαράκια και είναι και πιο όμορφο από μια χελώνα με 4 ρόδες. Και αν θέλεις να σε περνάνε για γαμπρό, το παίρνεις και σε γκάμπριο και είσαι ασυναγώνιστος.

Link to comment
Share on other sites

S8N, αυτό που περιγράφεις, υπάρχει και έχει σήμα την προπέλα. Πίσω κίνηση, 2 σαλιγκαράκια και είναι και πιο όμορφο από μια χελώνα με 4 ρόδες. Και αν θέλεις να σε περνάνε για γαμπρό, το παίρνεις και σε γκάμπριο και είσαι ασυναγώνιστος.

ναι αλλά ποιο εννοείς ?

http://i270.photobucket.com/albums/jj111/tfsi_v/135i.jpg

ή

http://i270.photobucket.com/albums/jj111/t...catdeHAMANN.jpg

Edited by auber002b
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βολεύομαι και με το 1ο! Ο άλλος όμως καθώς οικογενειάρχης, το 2ο του ταιριάζει καλύτερα. Αρκετά όμως με τα εκτός θέματος για να μην πάρει και άλλες διαστάσεις

Link to comment
Share on other sites

Το tts ειναι ενα απο τα πιο όμορφα(κατά τη γνώμη μου) και πιο ικανα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.

Για το tt rs δεν μπορω να φανταστώ πόσο καλύτερο θα είναι αλλα σίγουρα ελάχιστα αυτοκίνητα θα μπορούν να το απειλήσουν σε πραγματικές συνθήκες.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα ειδικά όταν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία από ένα αυτοκίνητο.

Γελιόμαστε η μου φαίνεται? Αν ως πραγματικές συνθήκες λαμβάνεις αυτές που βιώνουμε καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, τότε ελάχιστα αυτοκίνητα μπορούν να απειλήσουν ακόμη κι ενα Mini Cooper S.

Το πόσο ικανό είναι το TTS το γνωρίζω πολύ καλά. Δεν είμαι αιθεροβάμων: Είναι εξίσου ικανό με ενα S3. Το ότι είναι κατασκευασμένο κατά ένα μεγάλο ποσοστό από αλουμίνιο και με χαμηλότερο κέντρο βάρους μπορεί να του δίνει ενα προβάδισμα αλλά εγώ προσωπικά δε δίνω πλέον δεκάρα για τέτοια χαρακτηριστικά. Όσον αφορά την εμφάνιση, κάποιοι μπορεί να το βλέπουν και να λιώνουν. Μωρό μου sorry, είχα το MkI ΤΤ 225 Coupe το οποίο αν μη τι άλλο είχε πολύ περισσότερα να πει όταν παρουσιάστηκε και μάλιστα είχε κάνει και τεράστιο ντόρο.

Στα περί ισοπέδωσης τώρα: Έζησα με το ΜκΙ ΤΤ 225 για έξι χρόνια και μπούχτισα. Μπούχτισα μέχρι αηδίας. Μπούχτισα με την ποιότητα, μπούχτισα με την οδική συμπεριφορά του τρόμου, μπούχτισα με την κωλοαεροδυναμική, μπούχτισα με τη γιαλαντζί τετρακίνηση, μπούχτισα με την αξιοπιστία, μπούχτισα με τη βελτιωσιμότητα, μπούχτισα με τη δήθεν πολυτέλεια, μπούχτισα να μου πιάνουν τον πισινό στα service, μπούχτισα να είμαι συνέχεια συνεργείο, μπούχτισα με το value for money. Μπούχτισα να βλέπω το ίδιο μοτέρ και την ίδια μετάδοση σε άπειρα άλλα αυτοκίνητα και το μόνο που να μπορώ να επιδείξω παραπάνω είναι ενα Bauhaus design, δύο θέσεις λιγότερες, λίγο αλουμίνιο στο εσωτερικό και μια υπέρογκη τιμή να κρέμεται στην ούγια γιατί η μάσκα έχει 4 κύκλους και οι πίσω κολώνες δένονταν στα φτερά με ακτίνες λέιζερ. Ας δένονταν και με ακτίνες ποδηλάτου, χέστηκα.

Ξέρεις όμως με τι μπούχτισα περισσότερο? Μπούχτισα με τον κόσμο που το αγόραζε. Παιδιά πλουσίων γονέων που δεν εργάστηκαν ποτέ και που δε σεβάστηκαν ποτέ αυτό που είχαν. 40άρηδες σε κρίση μέσης ηλικίας. Γκομενιάρηδες που δε μπορούσαν να ξεχωρίσουν το παγούρι του νερού από το κάρτερ. Λαϊκάντζες με χρυσό ρολόι και πορσελάνινο δόντι που τα έφερναν από Γερμανία, τα έφτιαχναν και μόλις έβλεπαν Porsche και M3 και τους κολλούσαν από πίσω. Κάφροι. Κτήνη. Λεχρίτες. Οι λίγοι καλοί και φιλότιμοι που τα οδηγούσαν -κάποιοι ρομαντικοί τα οδηγούν ακόμη- εξαφανίστηκαν, καταπλακώθηκαν από αυτή τη πλέμπα. Οι υπόλοιποι μεταπήδησαν σε άλλα μοντέλα. Το ίδιο έκαναν βέβαια και ορισμένοι κάφροι.

Όλα αυτά λοιπόν αγαπητέ μου καθώς και 9 επιπλέον χρόνια με group VAG αυτοκίνητα είναι αρκετά για να μπορώ σήμερα να ισοπεδώνω ό,τι νομίζω.

Εν πάσει περιπτώσει, αυτό για το οποίο μίλησα εξ' αρχής αφορά την εμφάνιση, θέμα καθαρά υποκειμενικό θα συμφωνήσεις, και τη χρηστικότητα του αυτοκινήτου. Θες κουπέ αυτοκίνητο που να είναι φονέας γιγάντων και γκομενοπαγίδα? Παρ'το. Με γεια σου και χαρά σου. Να ξέρεις όμως πως το μέγεθος μετράει στη ρημάδα τη ζωή. Κι εγώ δε συμβιβάζομαι με δύο θέσεις και με Haldex. Πολύ περισσότερο, δεν αντέχω να οδηγώ αυτοκίνητο που με χαρακτηρίζει ως τζόβενο, γερο-μπαμπαλή κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι κριμα να θεωρεί κάποιος ανασταλτικό παράγοντα αγοράς αμαξιού την κατηγορία ανθρώπων που "υποτιθεται" ότι το αγοράζουν και να φοβάται μη χαρακτηριστεί καπως.

Όσο για το παλιό tt δεν μπορω να το συγκρίνω με το νέο γιατι το ειχα οδηγησει και εκεινο αρκετά και στο φινάλε θα έπρεπε να ξέρεις ότι έπαιρνες ένα υπερτιμολογημένο golf 4 με άλλο κοστούμι.

Για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του για κάποια εχεις δίκιο ενώ για άλλα ξέρω ατομα που τους ενθουσίαζαν.

Για να το ελαφρύνω: Καπου είχα διαβάσει ότι το παλιο ττ καμπριο είχε βγει "gay car of the year 2004"...

Αλλα το tt rs ειναι τοσο "κακο" που δε νομιζω οτι μπορεις να του προσαψεις τετοια κουσουρια!

Link to comment
Share on other sites

Γελιόμαστε η μου φαίνεται? Αν ως πραγματικές συνθήκες λαμβάνεις αυτές που βιώνουμε καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, τότε ελάχιστα αυτοκίνητα μπορούν να απειλήσουν ακόμη κι ενα Mini Cooper S.

Το πόσο ικανό είναι το TTS το γνωρίζω πολύ καλά. Δεν είμαι αιθεροβάμων: Είναι εξίσου ικανό με ενα S3. Το ότι είναι κατασκευασμένο κατά ένα μεγάλο ποσοστό από αλουμίνιο και με χαμηλότερο κέντρο βάρους μπορεί να του δίνει ενα προβάδισμα αλλά εγώ προσωπικά δε δίνω πλέον δεκάρα για τέτοια χαρακτηριστικά. Όσον αφορά την εμφάνιση, κάποιοι μπορεί να το βλέπουν και να λιώνουν. Μωρό μου sorry, είχα το MkI ΤΤ 225 Coupe το οποίο αν μη τι άλλο είχε πολύ περισσότερα να πει όταν παρουσιάστηκε και μάλιστα είχε κάνει και τεράστιο ντόρο.

Στα περί ισοπέδωσης τώρα: Έζησα με το ΜκΙ ΤΤ 225 για έξι χρόνια και μπούχτισα. Μπούχτισα μέχρι αηδίας. Μπούχτισα με την ποιότητα, μπούχτισα με την οδική συμπεριφορά του τρόμου, μπούχτισα με την κωλοαεροδυναμική, μπούχτισα με τη γιαλαντζί τετρακίνηση, μπούχτισα με την αξιοπιστία, μπούχτισα με τη βελτιωσιμότητα, μπούχτισα με τη δήθεν πολυτέλεια, μπούχτισα να μου πιάνουν τον πισινό στα service, μπούχτισα να είμαι συνέχεια συνεργείο, μπούχτισα με το value for money. Μπούχτισα να βλέπω το ίδιο μοτέρ και την ίδια μετάδοση σε άπειρα άλλα αυτοκίνητα και το μόνο που να μπορώ να επιδείξω παραπάνω είναι ενα Bauhaus design, δύο θέσεις λιγότερες, λίγο αλουμίνιο στο εσωτερικό και μια υπέρογκη τιμή να κρέμεται στην ούγια γιατί η μάσκα έχει 4 κύκλους και οι πίσω κολώνες δένονταν στα φτερά με ακτίνες λέιζερ. Ας δένονταν και με ακτίνες ποδηλάτου, χέστηκα.

Ξέρεις όμως με τι μπούχτισα περισσότερο? Μπούχτισα με τον κόσμο που το αγόραζε. Παιδιά πλουσίων γονέων που δεν εργάστηκαν ποτέ και που δε σεβάστηκαν ποτέ αυτό που είχαν. 40άρηδες σε κρίση μέσης ηλικίας. Γκομενιάρηδες που δε μπορούσαν να ξεχωρίσουν το παγούρι του νερού από το κάρτερ. Λαϊκάντζες με χρυσό ρολόι και πορσελάνινο δόντι που τα έφερναν από Γερμανία, τα έφτιαχναν και μόλις έβλεπαν Porsche και M3 και τους κολλούσαν από πίσω. Κάφροι. Κτήνη. Λεχρίτες. Οι λίγοι καλοί και φιλότιμοι που τα οδηγούσαν -κάποιοι ρομαντικοί τα οδηγούν ακόμη- εξαφανίστηκαν, καταπλακώθηκαν από αυτή τη πλέμπα. Οι υπόλοιποι μεταπήδησαν σε άλλα μοντέλα. Το ίδιο έκαναν βέβαια και ορισμένοι κάφροι.

Όλα αυτά λοιπόν αγαπητέ μου καθώς και 9 επιπλέον χρόνια με group VAG αυτοκίνητα είναι αρκετά για να μπορώ σήμερα να ισοπεδώνω ό,τι νομίζω.

Εν πάσει περιπτώσει, αυτό για το οποίο μίλησα εξ' αρχής αφορά την εμφάνιση, θέμα καθαρά υποκειμενικό θα συμφωνήσεις, και τη χρηστικότητα του αυτοκινήτου. Θες κουπέ αυτοκίνητο που να είναι φονέας γιγάντων και γκομενοπαγίδα? Παρ'το. Με γεια σου και χαρά σου. Να ξέρεις όμως πως το μέγεθος μετράει στη ρημάδα τη ζωή. Κι εγώ δε συμβιβάζομαι με δύο θέσεις και με Haldex. Πολύ περισσότερο, δεν αντέχω να οδηγώ αυτοκίνητο που με χαρακτηρίζει ως τζόβενο, γερο-μπαμπαλή κλπ.

+10000

γεια στο στομα σου, βρε αγορι.

και στο κατω κατω της γραφης προτιμοτερο ειναι να παρεις ενα s3 sportback dsg και πανοραμα ηλιοροφη, που ειναι και ποιο χρηστικο και οχι τοσο κραυγαλεο οσο το ΤΤ και κανουν ακριβως την ιδια δουλεια στο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι κριμα να θεωρεί κάποιος ανασταλτικό παράγοντα αγοράς αμαξιού την κατηγορία ανθρώπων που "υποτιθεται" ότι το αγοράζουν και να φοβάται μη χαρακτηριστεί καπως.

για αυτο τον λογο δε θα παρω ΠΟΤΕ BMW (τα πιο ελεινα ατομα τα εχω δει σε bmw κ στα υπολοιπα μοντελα φυσικα γενικα ο ελληνας ειναι αρκετα ελεινος οσοι εξησαν εστω κ λιγο εξω θα καταλαβουν γιατι κ σε ποιο τομεα αναφερομαι)

Link to comment
Share on other sites

+10000

γεια στο στομα σου, βρε αγορι.

και στο κατω κατω της γραφης προτιμοτερο ειναι να παρεις ενα s3 sportback dsg και πανοραμα ηλιοροφη, που ειναι και ποιο χρηστικο και οχι τοσο κραυγαλεο οσο το ΤΤ και κανουν ακριβως την ιδια δουλεια στο δρομο.

ΠΟοπποπο , ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΑ με την *μη επιτρεπόμενη λέξη*! Πάρτο πια να σε περνάμε όλοι μαζί tony-slowmotion ;):lol: :lol: :lol:

για αυτο τον λογο δε θα παρω ΠΟΤΕ BMW (τα πιο ελεινα ατομα τα εχω δει σε bmw κ στα υπολοιπα μοντελα φυσικα γενικα ο ελληνας ειναι αρκετα ελεινος οσοι εξησαν εστω κ λιγο εξω θα καταλαβουν γιατι κ σε ποιο τομεα αναφερομαι)

Χωρίς να θέλω να είμαι εριστικός, έχεις ποτε οδηγήσει bmw?

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω καθησει στην θεση του οδηγου μονο συνοδηγου αλλα χωρις να θελω να γινω κ εγω εριστικος ντρεπομαι αν μπω σε bmw με τους ελληναραδες που τις οδηγουν

οσο για την πισω κινηση ε οκ θα βρεθει αλλη εταιρια που να μας ικανοποιει το αισθημα της μπαντας

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω καθησει στην θεση του οδηγου μονο συνοδηγου αλλα χωρις να θελω να γινω κ εγω εριστικος ντρεπομαι αν μπω σε bmw με τους ελληναραδες που τις οδηγουν

οσο για την πισω κινηση ε οκ θα βρεθει αλλη εταιρια που να μας ικανοποιει το αισθημα της μπαντας

Εσύ το Golf δηλαδή το πήρες επειδή το οδηγούν καλύτεροι κάγκουρες? Μια BMW έχει απλά κορυφαία οδήγιση και κάθε βόλτα που κάνεις με μία είναι μιά απολαυστική οδηγική εμπειρία. Όλα τα λεφτά, αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ και πιστεύω αν είχες κι εσύ λίγο θα σε απασχολούσε τι τύποι ανθρώπων οδηγούν την ίδια BMW σαν την δική σου.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω πως ειναι να οδηγεις μια m3 η μια 335 αλλα μια 740 και 530 που ειχε καποτε ο πατερας μου δεν ειναι οτι καλυτερο..ισως φταιει το νεαρο της ηλικιας μου που δεν μπορουσα να την εκτιμησω αλλα προτημω 1000 φορες το gti μου....

Link to comment
Share on other sites

Το πραγματικό πρόβλημα που έχει το group VAG, που θα επιδεινωθεί τώρα που ολοκληρώθηκαν οι τυπικότητες με την Porsche, είναι η βαθειά κρίση ταυτότητας.

Αγοράζεις ΤΤ και από κάτω είναι Golf. Αγοράζεις Octavia και από κάτω είναι Golf. Αγοράζεις Fabia και μέσα του κρύβεται ένα Polo.

Ξέρετε τί κοινό έχουν τα: Audi A3 1.8TFSI, Seat Leon 1.8TSI και skoda Octavia TSI? Είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Ο ίδιος εγκέφαλος. Ο ίδιος κινητήρας.

Με διαφορετικά πλαστικά και καύκαλο. Ίδιος κινητήρας, ίδιο υποπλαίσιο, ίδια μηχανικά ανταλλακτικά. Για έναν στρατό αυτοκινήτων.

Τελικά τί είναι αυτό που μετράει σε ένα αυτοκίνητο αν όχι η ψυχή του;

Link to comment
Share on other sites

Αγοράζεις ΤΤ και από κάτω είναι Golf.

ΑΓΟΡΑΖΕΣ tt και απο κάτω ήταν Golf.

To tt που κυκλοφορεί σε αντίθεση με το παλιό, είναι διαφορετικό και μοναδικό αμάξι, δε μοιράζεται το πάτωμά του με κανένα άλλο, χώρια που είναι αλουμινένιο.

Οι κινητήρες σε όσα ανέφερες είναι κοινοί αλλα και γιατι να μην είναι όταν οι κινητήρες του Group VAG είναι κορυφαίοι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.