mourh Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Εσύ το Golf δηλαδή το πήρες επειδή το οδηγούν καλύτεροι κάγκουρες? Μια BMW έχει απλά κορυφαία οδήγιση και κάθε βόλτα που κάνεις με μία είναι μιά απολαυστική οδηγική εμπειρία. Όλα τα λεφτά, αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ και πιστεύω αν είχες κι εσύ λίγο θα σε απασχολούσε τι τύποι ανθρώπων οδηγούν την ίδια BMW σαν την δική σου. παρε τα κουβαδακια σου κ πεξε παραπερα εσυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Χωρίς να θέλω να είμαι εριστικός, έχεις ποτε οδηγήσει bmw? ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Το πραγματικό πρόβλημα που έχει το group VAG, που θα επιδεινωθεί τώρα που ολοκληρώθηκαν οι τυπικότητες με την Porsche, είναι η βαθειά κρίση ταυτότητας.Αγοράζεις ΤΤ και από κάτω είναι Golf. Αγοράζεις Octavia και από κάτω είναι Golf. Αγοράζεις Fabia και μέσα του κρύβεται ένα Polo. Ξέρετε τί κοινό έχουν τα: Audi A3 1.8TFSI, Seat Leon 1.8TSI και skoda Octavia TSI? Είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Ο ίδιος εγκέφαλος. Ο ίδιος κινητήρας. Με διαφορετικά πλαστικά και καύκαλο. Ίδιος κινητήρας, ίδιο υποπλαίσιο, ίδια μηχανικά ανταλλακτικά. Για έναν στρατό αυτοκινήτων. Τελικά τί είναι αυτό που μετράει σε ένα αυτοκίνητο αν όχι η ψυχή του; εμενα μ αρεσει αυτο, ειναι πανω κατω ιδια αυτοκινητα με παραλαγιες. δε σ αρεσει το γκολφ ή σου πεφτει λιγο ακριβο περνεις λεον. σε χαλαει η σεατ, περνεις γκολφ, θελεις χωρους, πας στη σκοντα. αν κ παλι θες κατι πιο κυριλατο κ με καλυτερη (λιγο κατα τη γνωμη μου) ποιοτητα κατασκευης, βαζεις κατι παραπανω κ περνεις Α3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wh1t3w0lf Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Να μας ξαναβάλω στο θέμα του τοπικ Διαβάζω στα seat forums αρκετούς με LeonII cupra που τα έχουν παει 380-406hp. Με τρώει η περιέργεια αν εχουμε εδώ κανέναν γενναίο με GTI και Κ04 που έχει φτάσει σε αυτά τα νούμερα! Το ξέρω οτι το μοτέρ θα δουλεύει στο όριο με τέτοιες ρυθμίσεις αλλά η τρέλα είναι τρέλα Anyone?!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 (edited) κανα 2-3 αλλα οχι με Κ04... αυτα δε γινονται ουτε στα ονειρα!!! Edited May 19, 2009 by dubbeR_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wh1t3w0lf Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Μα αν δείς εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22137.0.html και εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg576051 και τέλος εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,21786.0.html τα cupra πλέον παίζουν μεταξύ 376-406hp ανάλογα με τι περιφερειακά φοράνε. Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra. Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Μα αν δείς εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22137.0.htmlκαι εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg576051 και τέλος εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,21786.0.html τα cupra πλέον παίζουν μεταξύ 376-406hp ανάλογα με τι περιφερειακά φοράνε. Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra. Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ υπαρχω εγω και ειμαι μπροστα απο το πιο δυνατο κουπρα με κ04 που υπαρχει αυτη τη στιγμη...σε καλυψα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Μα αν δείς εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22137.0.htmlκαι εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg576051 και τέλος εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,21786.0.html τα cupra πλέον παίζουν μεταξύ 376-406hp ανάλογα με τι περιφερειακά φοράνε. Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra. Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ Oι 2 πρωτες μετρησεις δεν ειναι σε ΜΑΗΑ. Η τελευταια εδειξε οτι η πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου ειναι 361ΗΡ! Οχι 388, αυτη ειναι η διορθωμενη και το καθε δυναμομετρο διορθωνει οπως θελει. Δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα ακρη με τα dyno και ειναι αδυνατον με λογικες ρυθμισεις να εχεις πανω απο 380ΗΡ "μετρημενα" με τα ΟΕΜ μπεκ σε ΜΑΗΑ. Πιο δυνατος απο ολους οσους εχουν Κ04 θα ειναι αυτος που θα φοραει μπεκ RS4 και - εννοειται - ολα τα περιφερειακα. Αυτο εχει αποδειχτει στο δρομο και οτι και να λενε τα δυναμομετρα, οταν στην 5η ταχυτητα απο τις 5000 μεχρι τις 7000+, που δε μεσολαβουν αλλαγες ταχυτητων, προσφυση, κλπ, ενα αυτοκινητο ιδιου βαρους και αεροδυναμικης ανοιγει σε σχεση με ενα αλλο, αυτο σημαινει οτι ειναι περισσοτερα αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 υπαρχω εγω και ειμαι μπροστα απο το πιο δυνατο κουπρα με κ04 που υπαρχει αυτη τη στιγμη...σε καλυψα??? με K04 είσαι ακόμα ή έχεις αλλάξει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Oι 2 πρωτες μετρησεις δεν ειναι σε ΜΑΗΑ. Η τελευταια εδειξε οτι η πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου ειναι 361ΗΡ! Οχι 388, αυτη ειναι η διορθωμενη και το καθε δυναμομετρο διορθωνει οπως θελει. Δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα ακρη με τα dyno και ειναι αδυνατον με λογικες ρυθμισεις να εχεις πανω απο 380ΗΡ "μετρημενα" με τα ΟΕΜ μπεκ σε ΜΑΗΑ.Πιο δυνατος απο ολους οσους εχουν Κ04 θα ειναι αυτος που θα φοραει μπεκ RS4 και - εννοειται - ολα τα περιφερειακα. Αυτο εχει αποδειχτει στο δρομο και οτι και να λενε τα δυναμομετρα, οταν στην 5η ταχυτητα απο τις 5000 μεχρι τις 7000+, που δε μεσολαβουν αλλαγες ταχυτητων, προσφυση, κλπ, ενα αυτοκινητο ιδιου βαρους και αεροδυναμικης ανοιγει σε σχεση με ενα αλλο, αυτο σημαινει οτι ειναι περισσοτερα αλογα. και επειδη δεν ειναι σε ΜΑΗΑ? δεν υπαρχουν αλλα δυναμομετρα? εγω παντως ποτε δε θα πηγαινα σε μαχα.... (δε βγαζει τροχο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra.Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ Από την δική μου προσωπική εμπειρία έχω σχηματίσει 2-3 υποκειμενικές απόψεις που συνοψίζονται στα εξής, τα cupra έχουν άλλο εγκέφαλο (ποιο ελαστικό στις αποκλίσεις ζητούμενου και παρεχόμενου καυσίμου) και άλλο μοτέρ από εμάς τους 200άρηδες με καλύτερο εκκεντροφόρο και πιο ενισχυμένα έμβολα. ¶ρα έχουν μεγαλύτερα περιθώρια σε ότι αφορά τα καύσιμα και παράλληλα βγάζουν ψηλά περισσότερη δύναμη με τα ίδια περιφερειακά λόγο εκκεντροφόρου. Δεν μιλάω για τρελά περισσότερη δύναμη αλλά πάντως περισσότερη. Επίσης ενδέχεται να αντέχουν περισσότερο και οι μπιέλες τους. ΥΓ. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση που λένε ο Κρίτωνας και ο Κώστας, ότι δηλαδή αν βάλεις rs4 μπεκ λύνονται όλα τα παραπάνω :D Κώστα ελπίζω κάποια στιγμή να το δω και από κοντά το γκολφάκι μήπως ψηθώ ακόμα περισσότερο για τα μπεκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wh1t3w0lf Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 (edited) υπαρχω εγω και ειμαι μπροστα απο το πιο δυνατο κουπρα με κ04 που υπαρχει αυτη τη στιγμη...σε καλυψα??? Φαντάζομαι εννοείς (μέ βάση και το παρακάτω quote σε bold) οτι μπορεί στο δυναμόμετρο να βγάζεις λιγότερα απο αυτά τα cupra αλλά στο δρόμο που μετράει πραγματικά είσαι μπροστά. Καλά κατάλαβα; Oι 2 πρωτες μετρησεις δεν ειναι σε ΜΑΗΑ. Η τελευταια εδειξε οτι η πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου ειναι 361ΗΡ! Οχι 388, αυτη ειναι η διορθωμενη και το καθε δυναμομετρο διορθωνει οπως θελει. Δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα ακρη με τα dyno και ειναι αδυνατον με λογικες ρυθμισεις να εχεις πανω απο 380ΗΡ "μετρημενα" με τα ΟΕΜ μπεκ σε ΜΑΗΑ.Πιο δυνατος απο ολους οσους εχουν Κ04 θα ειναι αυτος που θα φοραει μπεκ RS4 και - εννοειται - ολα τα περιφερειακα. Αυτο εχει αποδειχτει στο δρομο και οτι και να λενε τα δυναμομετρα, οταν στην 5η ταχυτητα απο τις 5000 μεχρι τις 7000+, που δε μεσολαβουν αλλαγες ταχυτητων, προσφυση, κλπ, ενα αυτοκινητο ιδιου βαρους και αεροδυναμικης ανοιγει σε σχεση με ενα αλλο, αυτο σημαινει οτι ειναι περισσοτερα αλογα. ¶ρα να μη ψαρώνω πολύ απο τις δυναμομετρήσεις και να κοιτάμε πάντα τη δύναμη στο δρόμο. Got it! Από την δική μου προσωπική εμπειρία έχω σχηματίσει 2-3 υποκειμενικές απόψεις που συνοψίζονται στα εξής, τα cupra έχουν άλλο εγκέφαλο (ποιο ελαστικό στις αποκλίσεις ζητούμενου και παρεχόμενου καυσίμου) και άλλο μοτέρ από εμάς τους 200άρηδες με καλύτερο εκκεντροφόρο και πιο ενισχυμένα έμβολα. ¶ρα έχουν μεγαλύτερα περιθώρια σε ότι αφορά τα καύσιμα και παράλληλα βγάζουν ψηλά περισσότερη δύναμη με τα ίδια περιφερειακά λόγο εκκεντροφόρου. Δεν μιλάω για τρελά περισσότερη δύναμη αλλά πάντως περισσότερη. Επίσης ενδέχεται να αντέχουν περισσότερο και οι μπιέλες τους. Όταν λέμε 200αρι GTI με K04 setup, δεν εννούμε και όλα τα παραπάνω (πιστόνια, μπιέλες, μπεκ, μπουζί, εκκεντροφόροι, στρόφαλος κλπ); Ώστε να γίνει δηλαδή όμοιο με Edition30/Cupra και με την προσθήκη και καλύτερου IC να γίνουν απολύτως όμοια με S3. Ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά; Edited May 20, 2009 by lup0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 και επειδη δεν ειναι σε ΜΑΗΑ? δεν υπαρχουν αλλα δυναμομετρα? εγω παντως ποτε δε θα πηγαινα σε μαχα.... (δε βγαζει τροχο) Και καλά θα κάνεις να μην πας γιατί θα στενοχωρηθείς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Φαντάζομαι εννοείς (μέ βάση και το παρακάτω quote σε bold) οτι μπορεί στο δυναμόμετρο να βγάζεις λιγότερα απο αυτά τα cupraαλλά στο δρόμο που μετράει πραγματικά είσαι μπροστά. Καλά κατάλαβα; ¶ρα να μη ψαρώνω πολύ απο τις δυναμομετρήσεις και να κοιτάμε πάντα τη δύναμη στο δρόμο. Got it! Όταν λέμε 200αρι GTI με K04 setup, δεν εννούμε και όλα τα παραπάνω (πιστόνια, μπιέλες, μπεκ, μπουζί, εκκεντροφόροι, στρόφαλος κλπ); Ώστε να γίνει δηλαδή όμοιο με Edition30/Cupra και με την προσθήκη και καλύτερου IC να γίνουν απολύτως όμοια με S3. Ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά; Συνήθως βάζουν από το S3 την τουρμπίνα, τα μπεκ, το ιντερκούλερ και όλα τα κολάρα και τα σωληνάκια όπως αυτά που πάνε την σκάστρα στο μπροστά μέρος συν μια πιο μεγάλη εξάτμιση και όχι τα εντόσθια του μοτέρ. Και εγώ έτσι το έκανα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Όταν λέμε 200αρι GTI με K04 setup, δεν εννούμε και όλα τα παραπάνω (πιστόνια, μπιέλες, μπεκ, μπουζί, εκκεντροφόροι, στρόφαλος κλπ);Ώστε να γίνει δηλαδή όμοιο με Edition30/Cupra και με την προσθήκη και καλύτερου IC να γίνουν απολύτως όμοια με S3. Ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά; Όταν λέμε S3setup, εννοούμε τουρμπινοπολλαπλή, μπεκ και i/c. Μέχρι στιγμής, πιστόνια, μπιέλες, έκκεντρα και στρόφαλοι είναι στη σφαίρα της φαντασίας. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κανείς τα τελευταία, πέρα από τον Numb που είχε βάλει μπιέλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Και καλά θα κάνεις να μην πας γιατί θα στενοχωρηθείς... επειδη βγαζει τα λιγοτερα ειναι κ το πιο σωστο? δε συμφωνω. δεν παω γιατι 1ον μου πεφτει μακρυα 2ον δε θα δω τροχο. 3ον το αμαξι μετρηθηκε σε μαχα οταν μπηκε το προγραμμα κ με 23 βαθμους κελσιου. εβγαλε 252 κ διορθωμενη 255. αλλα τοτε τ αμαξι ειχε 3000 χλμ. μετα τα 7-8 αρχισε να ανοιγει, η διαφορα ηταν αισθητη...... Α! το βασικοτερο, απωλειες στο τροχο 55 αλογα!!!! Ε Γ@ΜΗΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ Κ 70-80 ΕΥΡΩ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 με K04 είσαι ακόμα ή έχεις αλλάξει ? κ04 εχει ακομα το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 επειδη βγαζει τα λιγοτερα ειναι κ το πιο σωστο? δε συμφωνω. δεν παω γιατι 1ον μου πεφτει μακρυα 2ον δε θα δω τροχο. 3ον το αμαξι μετρηθηκε σε μαχα οταν μπηκε το προγραμμα κ με 23 βαθμους κελσιου. εβγαλε 252 κ διορθωμενη 255. αλλα τοτε τ αμαξι ειχε 3000 χλμ. μετα τα 7-8 αρχισε να ανοιγει, η διαφορα ηταν αισθητη...... Α! το βασικοτερο, απωλειες στο τροχο 55 αλογα!!!! Ε Γ@ΜΗΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ Κ 70-80 ΕΥΡΩ! Επειδή σου βγάζει τα λιγότερα, είναι το πιο απαισιόδοξο. Τι προτιμάς, να σου λέει λιγότερα από όσα είσαι και ας είσαι πιο δυνατός, ή να σου βγάζει πράσινα άλογα μονο και μόνο για να είσαι ευχαριστημένος; Για την μέτρηση στο τροχό, δεν μπορώ να το σχολιάσω, μιας και δεν μπορώ να καταλάβω το κόλημα αρκετών με τον συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης. Το μέτρημα στον τροχό, είναι πολύ πιο δύσκολο και για να δεις αξιόπιστα αποτελέσματα, πρέπει το δυναμόμετρο να είναι καλό και αυτός που το ρυθμίζει να είναι αστέρι. Η δύναμη που σου έβγαλε τότε, είναι απόλυτα λογική. Εφόσον άνοιξε κιόλας περισσότερο το μοτερ σου, πρέπει να είσαι γύρω στα 260-265. Εκεί παίζουν και τα περισσότερα με πρόγραμμα. Φουλ πρώτο στάδιο, αγγίζεις τα 270-275. Όποιος νομίζει ότι έχει περισσότερα, πλανάται οικτρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Α! το βασικοτερο, απωλειες στο τροχο 55 αλογα!!!! Ε Γ@ΜΗΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ Κ 70-80 ΕΥΡΩ! Υποστηριζουνε οτι αυτη ειναι η πραγματικη μετρηση λαμβανοντας υποψιν τους παραγοντες οπως αεροδυναμικη αντισταση,τριβη απο τα λαστιχα κτλ..Εαν δεις οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα τοσο αυξανεται η διαφορα αποκλισης στον τροχο λογω αεροδυναμικης αντιστασης..Εγω προσωπικα τους πιστευω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 (edited) Φουλ πρώτο στάδιο, αγγίζεις τα 270-275. Όποιος νομίζει ότι έχει περισσότερα, πλανάται οικτρά. 275 ειχα βγαλει εγω σαν πρωτο σταδιο(χωρις μπεκ) στα σπατα και τα ειχα ολα τερμα.. Edited May 20, 2009 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Φαντάζομαι εννοείς (μέ βάση και το παρακάτω quote σε bold) οτι μπορεί στο δυναμόμετρο να βγάζεις λιγότερα απο αυτά τα cupraαλλά στο δρόμο που μετράει πραγματικά είσαι μπροστά. Καλά κατάλαβα; αν παμε σε ιδιο δυναμομετρο με ενα τετοιο κουπρα με καθαρες βενζινες πρατηριου δεν προκειται να βγαλει κανενα οσα το γκολφ,μιας και κανενα δεν φοραει μεγαλα μπεκ...ολα αυτα τα καταλαβαινεις και σε ενα πατημα βεβαια,οταν ξερεις τι ειναι το αλλο αμαξι...δεν ειναι αναγκη να τρεχεις στα δυναμομετρα να κυνηγας το απολυτο νουμερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Ρε παιδια κ γω κατι ενδυκτικο ηθελα, απλα να δω κ τροχο. αν ηταν πειραια το μαχα παιζει κ να πηγαινα. στου EVOLAND εβγαλα 295 με εξατμιση ΜΤΜ (ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΤΕΛΙΚΟ) REVO2, σκαστρα forge + INJEN ΜΕ"ΚΟΥΒΕΡΤΑ" Κ ΑΛΛΗ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ. εκανα αρκετες δυναμομετρησεις κ πειραματιζομουν με εισαγωγη και water injection το οποιο τελικα δεν εβαλα. οταν ζεσταθηκε λιγο μου δειξε κ 12 αλογα κατω. αν παω τωρα με 30 βαθμους κελσιου θα δειξει πιο κατω, οπως κ αν παω με 7 μπορει να βγαλει κ λιγο ακομα. σχετικα ειναι ολα.......... (οι απωλειες ηταν 19 με 20 αλογα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 επισης ο κουκουμελιδης μου πε οτι εχω μια αλλη αντλια εργοστασιακη, αλλα καινουριου τυπου, λιγο καλυτερη. δεν ξερω αν δινει κατι..... (εχει μια μπλε κουκιδα πανω) οι ρυθμισεις του ρεβο ειναι 9-6-9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 παιδια λετε να μπορουμε να τοποθετησουμε το ρολλερ που φοραει στο c/f ο tsi και στον tfsi??θυμαμαι πριν πολυ καιρο καποιος ειχε αναφερει την ιδεα να εφτιαχνε ρολλερ..τωρα το εβγαλε η vw λετε να γινεται??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Ρε παιδια κ γω κατι ενδυκτικο ηθελα, απλα να δω κ τροχο. αν ηταν πειραια το μαχα παιζει κ να πηγαινα. στου EVOLAND εβγαλα 295 με εξατμιση ΜΤΜ (ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΤΕΛΙΚΟ) REVO2, σκαστρα forge + INJEN ΜΕ"ΚΟΥΒΕΡΤΑ" Κ ΑΛΛΗ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ. εκανα αρκετες δυναμομετρησεις κ πειραματιζομουν με εισαγωγη και water injection το οποιο τελικα δεν εβαλα. οταν ζεσταθηκε λιγο μου δειξε κ 12 αλογα κατω. αν παω τωρα με 30 βαθμους κελσιου θα δειξει πιο κατω, οπως κ αν παω με 7 μπορει να βγαλει κ λιγο ακομα. σχετικα ειναι ολα.......... (οι απωλειες ηταν 19 με 20 αλογα) Εσυ πατησες με ενα octavia 5 rs προσφατα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...