Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Εσύ το Golf δηλαδή το πήρες επειδή το οδηγούν καλύτεροι κάγκουρες? Μια BMW έχει απλά κορυφαία οδήγιση και κάθε βόλτα που κάνεις με μία είναι μιά απολαυστική οδηγική εμπειρία. Όλα τα λεφτά, αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ και πιστεύω αν είχες κι εσύ λίγο θα σε απασχολούσε τι τύποι ανθρώπων οδηγούν την ίδια BMW σαν την δική σου.

παρε τα κουβαδακια σου κ πεξε παραπερα εσυ

Link to comment
Share on other sites

Το πραγματικό πρόβλημα που έχει το group VAG, που θα επιδεινωθεί τώρα που ολοκληρώθηκαν οι τυπικότητες με την Porsche, είναι η βαθειά κρίση ταυτότητας.

Αγοράζεις ΤΤ και από κάτω είναι Golf. Αγοράζεις Octavia και από κάτω είναι Golf. Αγοράζεις Fabia και μέσα του κρύβεται ένα Polo.

Ξέρετε τί κοινό έχουν τα: Audi A3 1.8TFSI, Seat Leon 1.8TSI και skoda Octavia TSI? Είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Ο ίδιος εγκέφαλος. Ο ίδιος κινητήρας.

Με διαφορετικά πλαστικά και καύκαλο. Ίδιος κινητήρας, ίδιο υποπλαίσιο, ίδια μηχανικά ανταλλακτικά. Για έναν στρατό αυτοκινήτων.

Τελικά τί είναι αυτό που μετράει σε ένα αυτοκίνητο αν όχι η ψυχή του;

εμενα μ αρεσει αυτο, ειναι πανω κατω ιδια αυτοκινητα με παραλαγιες. δε σ αρεσει το γκολφ ή σου πεφτει λιγο ακριβο περνεις λεον. σε χαλαει η σεατ, περνεις γκολφ, θελεις χωρους, πας στη σκοντα. αν κ παλι θες κατι πιο κυριλατο κ με καλυτερη (λιγο κατα τη γνωμη μου) ποιοτητα κατασκευης, βαζεις κατι παραπανω κ περνεις Α3.

Link to comment
Share on other sites

Να μας ξαναβάλω στο θέμα του τοπικ tongue.gif

Διαβάζω στα seat forums αρκετούς με LeonII cupra που τα έχουν παει 380-406hp.

Με τρώει η περιέργεια αν εχουμε εδώ κανέναν γενναίο με GTI και Κ04 που έχει φτάσει σε αυτά τα νούμερα!

Το ξέρω οτι το μοτέρ θα δουλεύει στο όριο με τέτοιες ρυθμίσεις αλλά η τρέλα είναι τρέλα tongue.gif

Anyone?!!

Link to comment
Share on other sites

Μα αν δείς εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22137.0.html

και εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg576051

και τέλος εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,21786.0.html

τα cupra πλέον παίζουν μεταξύ 376-406hp ανάλογα με τι περιφερειακά φοράνε.

Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra.

Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μα αν δείς εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22137.0.html

και εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg576051

και τέλος εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,21786.0.html

τα cupra πλέον παίζουν μεταξύ 376-406hp ανάλογα με τι περιφερειακά φοράνε.

Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra.

Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ tongue.gif

υπαρχω εγω και ειμαι μπροστα απο το πιο δυνατο κουπρα με κ04 που υπαρχει αυτη τη στιγμη...σε καλυψα???

Link to comment
Share on other sites

Μα αν δείς εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22137.0.html

και εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg576051

και τέλος εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,21786.0.html

τα cupra πλέον παίζουν μεταξύ 376-406hp ανάλογα με τι περιφερειακά φοράνε.

Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra.

Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ tongue.gif

Oι 2 πρωτες μετρησεις δεν ειναι σε ΜΑΗΑ. Η τελευταια εδειξε οτι η πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου ειναι 361ΗΡ! Οχι 388, αυτη ειναι η διορθωμενη και το καθε δυναμομετρο διορθωνει οπως θελει. Δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα ακρη με τα dyno και ειναι αδυνατον με λογικες ρυθμισεις να εχεις πανω απο 380ΗΡ "μετρημενα" με τα ΟΕΜ μπεκ σε ΜΑΗΑ.

Πιο δυνατος απο ολους οσους εχουν Κ04 θα ειναι αυτος που θα φοραει μπεκ RS4 και - εννοειται - ολα τα περιφερειακα. Αυτο εχει αποδειχτει στο δρομο και οτι και να λενε τα δυναμομετρα, οταν στην 5η ταχυτητα απο τις 5000 μεχρι τις 7000+, που δε μεσολαβουν αλλαγες ταχυτητων, προσφυση, κλπ, ενα αυτοκινητο ιδιου βαρους και αεροδυναμικης ανοιγει σε σχεση με ενα αλλο, αυτο σημαινει οτι ειναι περισσοτερα αλογα.

Link to comment
Share on other sites

Oι 2 πρωτες μετρησεις δεν ειναι σε ΜΑΗΑ. Η τελευταια εδειξε οτι η πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου ειναι 361ΗΡ! Οχι 388, αυτη ειναι η διορθωμενη και το καθε δυναμομετρο διορθωνει οπως θελει. Δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα ακρη με τα dyno και ειναι αδυνατον με λογικες ρυθμισεις να εχεις πανω απο 380ΗΡ "μετρημενα" με τα ΟΕΜ μπεκ σε ΜΑΗΑ.

Πιο δυνατος απο ολους οσους εχουν Κ04 θα ειναι αυτος που θα φοραει μπεκ RS4 και - εννοειται - ολα τα περιφερειακα. Αυτο εχει αποδειχτει στο δρομο και οτι και να λενε τα δυναμομετρα, οταν στην 5η ταχυτητα απο τις 5000 μεχρι τις 7000+, που δε μεσολαβουν αλλαγες ταχυτητων, προσφυση, κλπ, ενα αυτοκινητο ιδιου βαρους και αεροδυναμικης ανοιγει σε σχεση με ενα αλλο, αυτο σημαινει οτι ειναι περισσοτερα αλογα.

και επειδη δεν ειναι σε ΜΑΗΑ? δεν υπαρχουν αλλα δυναμομετρα? εγω παντως ποτε δε θα πηγαινα σε μαχα.... (δε βγαζει τροχο)

Link to comment
Share on other sites

Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra.

Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ tongue.gif

Από την δική μου προσωπική εμπειρία έχω σχηματίσει 2-3 υποκειμενικές απόψεις που συνοψίζονται στα εξής, τα cupra έχουν άλλο εγκέφαλο (ποιο ελαστικό στις αποκλίσεις ζητούμενου και παρεχόμενου καυσίμου) και άλλο μοτέρ από εμάς τους 200άρηδες με καλύτερο εκκεντροφόρο και πιο ενισχυμένα έμβολα. ¶ρα έχουν μεγαλύτερα περιθώρια σε ότι αφορά τα καύσιμα και παράλληλα βγάζουν ψηλά περισσότερη δύναμη με τα ίδια περιφερειακά λόγο εκκεντροφόρου. Δεν μιλάω για τρελά περισσότερη δύναμη αλλά πάντως περισσότερη. Επίσης ενδέχεται να αντέχουν περισσότερο και οι μπιέλες τους.

ΥΓ. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση που λένε ο Κρίτωνας και ο Κώστας, ότι δηλαδή αν βάλεις rs4 μπεκ λύνονται όλα τα παραπάνω :D :D :) Κώστα ελπίζω κάποια στιγμή να το δω και από κοντά το γκολφάκι μήπως ψηθώ ακόμα περισσότερο για τα μπεκ :D

Link to comment
Share on other sites

υπαρχω εγω και ειμαι μπροστα απο το πιο δυνατο κουπρα με κ04 που υπαρχει αυτη τη στιγμη...σε καλυψα???

Φαντάζομαι εννοείς (μέ βάση και το παρακάτω quote σε bold) οτι μπορεί στο δυναμόμετρο να βγάζεις λιγότερα απο αυτά τα cupra

αλλά στο δρόμο που μετράει πραγματικά είσαι μπροστά.

Καλά κατάλαβα;

Oι 2 πρωτες μετρησεις δεν ειναι σε ΜΑΗΑ. Η τελευταια εδειξε οτι η πραγματικη δυναμη του αυτοκινητου ειναι 361ΗΡ! Οχι 388, αυτη ειναι η διορθωμενη και το καθε δυναμομετρο διορθωνει οπως θελει. Δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα ακρη με τα dyno και ειναι αδυνατον με λογικες ρυθμισεις να εχεις πανω απο 380ΗΡ "μετρημενα" με τα ΟΕΜ μπεκ σε ΜΑΗΑ.

Πιο δυνατος απο ολους οσους εχουν Κ04 θα ειναι αυτος που θα φοραει μπεκ RS4 και - εννοειται - ολα τα περιφερειακα. Αυτο εχει αποδειχτει στο δρομο και οτι και να λενε τα δυναμομετρα, οταν στην 5η ταχυτητα απο τις 5000 μεχρι τις 7000+, που δε μεσολαβουν αλλαγες ταχυτητων, προσφυση, κλπ, ενα αυτοκινητο ιδιου βαρους και αεροδυναμικης ανοιγει σε σχεση με ενα αλλο, αυτο σημαινει οτι ειναι περισσοτερα αλογα.

¶ρα να μη ψαρώνω πολύ απο τις δυναμομετρήσεις και να κοιτάμε πάντα τη δύναμη στο δρόμο.

Got it!

Από την δική μου προσωπική εμπειρία έχω σχηματίσει 2-3 υποκειμενικές απόψεις που συνοψίζονται στα εξής, τα cupra έχουν άλλο εγκέφαλο (ποιο ελαστικό στις αποκλίσεις ζητούμενου και παρεχόμενου καυσίμου) και άλλο μοτέρ από εμάς τους 200άρηδες με καλύτερο εκκεντροφόρο και πιο ενισχυμένα έμβολα. ¶ρα έχουν μεγαλύτερα περιθώρια σε ότι αφορά τα καύσιμα και παράλληλα βγάζουν ψηλά περισσότερη δύναμη με τα ίδια περιφερειακά λόγο εκκεντροφόρου. Δεν μιλάω για τρελά περισσότερη δύναμη αλλά πάντως περισσότερη. Επίσης ενδέχεται να αντέχουν περισσότερο και οι μπιέλες τους.

Όταν λέμε 200αρι GTI με K04 setup, δεν εννούμε και όλα τα παραπάνω (πιστόνια, μπιέλες, μπεκ, μπουζί, εκκεντροφόροι, στρόφαλος κλπ);

Ώστε να γίνει δηλαδή όμοιο με Edition30/Cupra και με την προσθήκη και καλύτερου IC να γίνουν απολύτως όμοια με S3.

Ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά; :angry:

Edited by lup0
Link to comment
Share on other sites

και επειδη δεν ειναι σε ΜΑΗΑ? δεν υπαρχουν αλλα δυναμομετρα? εγω παντως ποτε δε θα πηγαινα σε μαχα.... (δε βγαζει τροχο)

Και καλά θα κάνεις να μην πας γιατί θα στενοχωρηθείς... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι εννοείς (μέ βάση και το παρακάτω quote σε bold) οτι μπορεί στο δυναμόμετρο να βγάζεις λιγότερα απο αυτά τα cupra

αλλά στο δρόμο που μετράει πραγματικά είσαι μπροστά.

Καλά κατάλαβα;

¶ρα να μη ψαρώνω πολύ απο τις δυναμομετρήσεις και να κοιτάμε πάντα τη δύναμη στο δρόμο.

Got it!

Όταν λέμε 200αρι GTI με K04 setup, δεν εννούμε και όλα τα παραπάνω (πιστόνια, μπιέλες, μπεκ, μπουζί, εκκεντροφόροι, στρόφαλος κλπ);

Ώστε να γίνει δηλαδή όμοιο με Edition30/Cupra και με την προσθήκη και καλύτερου IC να γίνουν απολύτως όμοια με S3.

Ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά; :angry:

Συνήθως βάζουν από το S3 την τουρμπίνα, τα μπεκ, το ιντερκούλερ και όλα τα κολάρα και τα σωληνάκια όπως αυτά που πάνε την σκάστρα στο μπροστά μέρος συν μια πιο μεγάλη εξάτμιση και όχι τα εντόσθια του μοτέρ. Και εγώ έτσι το έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε 200αρι GTI με K04 setup, δεν εννούμε και όλα τα παραπάνω (πιστόνια, μπιέλες, μπεκ, μπουζί, εκκεντροφόροι, στρόφαλος κλπ);

Ώστε να γίνει δηλαδή όμοιο με Edition30/Cupra και με την προσθήκη και καλύτερου IC να γίνουν απολύτως όμοια με S3.

Ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά; :angry:

Όταν λέμε S3setup, εννοούμε τουρμπινοπολλαπλή, μπεκ και i/c. Μέχρι στιγμής, πιστόνια, μπιέλες, έκκεντρα και στρόφαλοι είναι στη σφαίρα της φαντασίας. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κανείς τα τελευταία, πέρα από τον Numb που είχε βάλει μπιέλες.

Link to comment
Share on other sites

Και καλά θα κάνεις να μην πας γιατί θα στενοχωρηθείς... :angry:
επειδη βγαζει τα λιγοτερα ειναι κ το πιο σωστο? δε συμφωνω. δεν παω γιατι

1ον μου πεφτει μακρυα

2ον δε θα δω τροχο.

3ον το αμαξι μετρηθηκε σε μαχα οταν μπηκε το προγραμμα κ με 23 βαθμους κελσιου. εβγαλε 252 κ διορθωμενη 255.

αλλα τοτε τ αμαξι ειχε 3000 χλμ. μετα τα 7-8 αρχισε να ανοιγει, η διαφορα ηταν αισθητη......

Α! το βασικοτερο, απωλειες στο τροχο 55 αλογα!!!! Ε Γ@ΜΗΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ Κ 70-80 ΕΥΡΩ!

Link to comment
Share on other sites

επειδη βγαζει τα λιγοτερα ειναι κ το πιο σωστο? δε συμφωνω. δεν παω γιατι

1ον μου πεφτει μακρυα

2ον δε θα δω τροχο.

3ον το αμαξι μετρηθηκε σε μαχα οταν μπηκε το προγραμμα κ με 23 βαθμους κελσιου. εβγαλε 252 κ διορθωμενη 255.

αλλα τοτε τ αμαξι ειχε 3000 χλμ. μετα τα 7-8 αρχισε να ανοιγει, η διαφορα ηταν αισθητη......

Α! το βασικοτερο, απωλειες στο τροχο 55 αλογα!!!! Ε Γ@ΜΗΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ Κ 70-80 ΕΥΡΩ!

Επειδή σου βγάζει τα λιγότερα, είναι το πιο απαισιόδοξο. Τι προτιμάς, να σου λέει λιγότερα από όσα είσαι και ας είσαι πιο δυνατός, ή να σου βγάζει πράσινα άλογα μονο και μόνο για να είσαι ευχαριστημένος;

Για την μέτρηση στο τροχό, δεν μπορώ να το σχολιάσω, μιας και δεν μπορώ να καταλάβω το κόλημα αρκετών με τον συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης. Το μέτρημα στον τροχό, είναι πολύ πιο δύσκολο και για να δεις αξιόπιστα αποτελέσματα, πρέπει το δυναμόμετρο να είναι καλό και αυτός που το ρυθμίζει να είναι αστέρι.

Η δύναμη που σου έβγαλε τότε, είναι απόλυτα λογική. Εφόσον άνοιξε κιόλας περισσότερο το μοτερ σου, πρέπει να είσαι γύρω στα 260-265. Εκεί παίζουν και τα περισσότερα με πρόγραμμα. Φουλ πρώτο στάδιο, αγγίζεις τα 270-275. Όποιος νομίζει ότι έχει περισσότερα, πλανάται οικτρά.

Link to comment
Share on other sites

Α! το βασικοτερο, απωλειες στο τροχο 55 αλογα!!!! Ε Γ@ΜΗΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ Κ 70-80 ΕΥΡΩ!

Υποστηριζουνε οτι αυτη ειναι η πραγματικη μετρηση λαμβανοντας υποψιν τους παραγοντες οπως αεροδυναμικη αντισταση,τριβη απο τα λαστιχα κτλ..Εαν δεις οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα τοσο αυξανεται η διαφορα αποκλισης στον τροχο λογω αεροδυναμικης αντιστασης..Εγω προσωπικα τους πιστευω...

Link to comment
Share on other sites

Φουλ πρώτο στάδιο, αγγίζεις τα 270-275. Όποιος νομίζει ότι έχει περισσότερα, πλανάται οικτρά.

275 ειχα βγαλει εγω σαν πρωτο σταδιο(χωρις μπεκ) στα σπατα και τα ειχα ολα τερμα..

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι εννοείς (μέ βάση και το παρακάτω quote σε bold) οτι μπορεί στο δυναμόμετρο να βγάζεις λιγότερα απο αυτά τα cupra

αλλά στο δρόμο που μετράει πραγματικά είσαι μπροστά.

Καλά κατάλαβα;

αν παμε σε ιδιο δυναμομετρο με ενα τετοιο κουπρα με καθαρες βενζινες πρατηριου δεν προκειται να βγαλει κανενα οσα το γκολφ,μιας και κανενα δεν φοραει μεγαλα μπεκ...ολα αυτα τα καταλαβαινεις και σε ενα πατημα βεβαια,οταν ξερεις τι ειναι το αλλο αμαξι...δεν ειναι αναγκη να τρεχεις στα δυναμομετρα να κυνηγας το απολυτο νουμερο. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια κ γω κατι ενδυκτικο ηθελα, απλα να δω κ τροχο. αν ηταν πειραια το μαχα παιζει κ να πηγαινα. στου EVOLAND εβγαλα 295 με εξατμιση ΜΤΜ (ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΤΕΛΙΚΟ) REVO2, σκαστρα forge + INJEN ΜΕ"ΚΟΥΒΕΡΤΑ" Κ ΑΛΛΗ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ. εκανα αρκετες δυναμομετρησεις κ πειραματιζομουν με εισαγωγη και water injection το οποιο τελικα δεν εβαλα. οταν ζεσταθηκε λιγο μου δειξε κ 12 αλογα κατω. αν παω τωρα με 30 βαθμους κελσιου θα δειξει πιο κατω, οπως κ αν παω με 7 μπορει να βγαλει κ λιγο ακομα. σχετικα ειναι ολα.......... (οι απωλειες ηταν 19 με 20 αλογα)

Link to comment
Share on other sites

επισης ο κουκουμελιδης μου πε οτι εχω μια αλλη αντλια εργοστασιακη, αλλα καινουριου τυπου, λιγο καλυτερη. δεν ξερω αν δινει κατι..... (εχει μια μπλε κουκιδα πανω) οι ρυθμισεις του ρεβο ειναι 9-6-9

Link to comment
Share on other sites

παιδια λετε να μπορουμε να τοποθετησουμε το ρολλερ που φοραει στο c/f ο tsi και στον tfsi??θυμαμαι πριν πολυ καιρο καποιος ειχε αναφερει την ιδεα να εφτιαχνε ρολλερ..τωρα το εβγαλε η vw λετε να γινεται???

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια κ γω κατι ενδυκτικο ηθελα, απλα να δω κ τροχο. αν ηταν πειραια το μαχα παιζει κ να πηγαινα. στου EVOLAND εβγαλα 295 με εξατμιση ΜΤΜ (ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΤΕΛΙΚΟ) REVO2, σκαστρα forge + INJEN ΜΕ"ΚΟΥΒΕΡΤΑ" Κ ΑΛΛΗ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ. εκανα αρκετες δυναμομετρησεις κ πειραματιζομουν με εισαγωγη και water injection το οποιο τελικα δεν εβαλα. οταν ζεσταθηκε λιγο μου δειξε κ 12 αλογα κατω. αν παω τωρα με 30 βαθμους κελσιου θα δειξει πιο κατω, οπως κ αν παω με 7 μπορει να βγαλει κ λιγο ακομα. σχετικα ειναι ολα.......... (οι απωλειες ηταν 19 με 20 αλογα)

Εσυ πατησες με ενα octavia 5 rs προσφατα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.