Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Δεν πιστευω φιλε μου οτι αξιζει τον κοπο να βαλεις Arrow μπιελες.Μιλαμε για τριπλασια τιμη σχεδον.Παρε απο εδω

http://www.intengineering.com/Shop/Control/fp/SFV/32093

ενα σετακι μπιελες πιστονια(je) με λιγοτερα λεφτα απο οτι κανουν μονο οι arrow και θα εισαι κομπλε εως και 700+ που ισως ποτε δεν προκειται να δουμε..Νομιζω ολες οι μπιελες hi-beam (οπως και οι ατσαλινες arrow) που ειναι απο 4340 ατσαλι ειναι για πανω απο 200 αλογα ανα κιλινδρο..Βεβαια σιγουρα κατι καλυτερο θα εχουν...

Φίλε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον .. έχω πάρει από το συγκεκριμένο βελτιωτικό οίκο .. τα je 83 mm για , αυτοκίνητο ενός ενδιαφερόμενου.. όπου η τιμή ήταν τσάμπα.. της μπιέλες φοβάμαι?? , δεν το έχω για κόντρες το αυτοκίνητο μόνο... και τέλος ,, .. του πίνω το αίμα πρωί μεσημέρι βράδυ.. και ειδικά μέσα σε πιστές και βουνά..

Θα δω?? μάλλον integrated με βλέπω ... και θα κάνω τις παρελκόμενες αρκουδιές να δω τι θα γίνει , ..

Σε ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον .. έχω πάρει από το συγκεκριμένο βελτιωτικό οίκο .. τα je 83 mm για , αυτοκίνητο ενός ενδιαφερόμενου.. όπου η τιμή ήταν τσάμπα.. της μπιέλες φοβάμαι?? , δεν το έχω για κόντρες το αυτοκίνητο μόνο... και τέλος ,, .. του πίνω το αίμα πρωί μεσημέρι βράδυ.. και ειδικά μέσα σε πιστές και βουνά..

Θα δω?? μάλλον integrated με βλέπω ... και θα κάνω τις παρελκόμενες αρκουδιές να δω τι θα γίνει , ..

Σε ευχαριστώ και πάλι

Μην τις φοβασαι ο μισος πλανητης φοραει αυτες τις μπιελες..Ειναι δοκιμασμενη συνταγη.. :lol:

Αν παρεις και πιστονια γνωμη μου ειναι να ριξεις και συμπιεση.. :lol:

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Το ρυμαδάκι το έλυσα και είναι τέλειο .. παρόλο το σκίσιμο που έχει φαει ο κύλινδρος 0.3 oval ?? ... απλά δεν υπάρχουν τσιμουχακαι στις βαλβίδες .. και είναι λογικό ... παμε λοιπών για οδηγούς βαλβίδων βαλβίδες ελατήρια λίγο σκληρότερα κτλ .. η παραγγελιά έγινε για έμβολα και μπιέλες και τώρα λεω να την κάνω

την @@@@... TI, ΤTURBO να βάλω??

gerret 28-71

greddy 06-20g

garret 30 -76

k04 .. που έχω άφθονες ... και με την gt 28 rss που φοράω την δίνω ..

τι θα βάζατε ρε παίδες και γιατί .. εγώ παντός με την GT 28 RS πήγαινα μέχρι τρίτες μαζί με κ04 .. και μετά άνοιγα .. αλά όχι σε όλα.. για παράδειγμα .ο κάτοχος ενός A-3 μολυβί 370 hp …ανδρεανάκη μετά την τρίτη του έριχνα .. με αλλά πηγαίναμε μαζί και με αλλά ούτε που τα έβλεπα χαχα

Την γνώμη σας

Link to comment
Share on other sites

Το ρυμαδάκι το έλυσα και είναι τέλειο .. παρόλο το σκίσιμο που έχει φαει ο κύλινδρος 0.3 oval ?? ... απλά δεν υπάρχουν τσιμουχακαι στις βαλβίδες .. και είναι λογικό ... παμε λοιπών για οδηγούς βαλβίδων βαλβίδες ελατήρια λίγο σκληρότερα κτλ .. η παραγγελιά έγινε για έμβολα και μπιέλες και τώρα λεω να την κάνω

την @@@@... TI, ΤTURBO να βάλω??

gerret 28-71

greddy 06-20g

garret 30 -76

k04 .. που έχω άφθονες ... και με την gt 28 rss που φοράω την δίνω ..

τι θα βάζατε ρε παίδες και γιατί .. εγώ παντός με την GT 28 RS πήγαινα μέχρι τρίτες μαζί με κ04 .. και μετά άνοιγα .. αλά όχι σε όλα.. για παράδειγμα .ο κάτοχος ενός A-3 μολυβί 370 hp …ανδρεανάκη μετά την τρίτη του έριχνα .. με αλλά πηγαίναμε μαζί και με αλλά ούτε που τα έβλεπα χαχα

Την γνώμη σας

Νικο η γνωμη μου ειναι οτι με την μοναδικη λυση στα μπεκ που εχουμε μεχρι τωρα (rs4) η καλυτερη τουρμπινα ειναι η 2871r ΑΛΛΑ με 56 trim στον compressor δηλαδη αυτη:

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2871R_743347_4.htm

475 αλογα παροχη οσο δηλαδη φτανουν τα rs4 μπεκ και σπουλαρισμα απο πολυ χαμηλα..

Link to comment
Share on other sites

Νικο η γνωμη μου ειναι οτι με την μοναδικη λυση στα μπεκ που εχουμε μεχρι τωρα (rs4) η καλυτερη τουρμπινα ειναι η 2871r ΑΛΛΑ με 56 trim στον compressor δηλαδη αυτη:

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2871R_743347_4.htm

475 αλογα παροχη οσο δηλαδη φτανουν τα rs4 μπεκ και σπουλαρισμα απο πολυ χαμηλα..

¶ρη, αυτό το debate έχουμε με τον Κρίτωνα. Εκείνου του αρέσει πολύ η ιδέα αυτής της τουρμπίνας, εμένα πάλι καθόλου.

Από όσο θυμάμαι, η 2871 που είχε φορέσει κάποτε ο Φάνης είχε βγάλει οριακά 400 ίππους στο στρόφαλο.

Η Garrett συνηθίζει να είναι κάπως αισιόδοξη στις προβλέψεις της, αλλά κι εμείς συνηθίζουμε να διαβάζουμε λανθασμένα τα διαγράμματα συμπιεστή.

Τί εννοω (από το site της Garrett):

Horsepower 280 - 475

Displacement 1.8L - 3.0L

Αυτό σημαίνει περιληπτικά ότι για να βγάλεις 475 ίππους (περίπου 460lb/min όπου τελειώνει ο χάρτης) πρέπει να έχεις 3λιτρο κινητήρα και να τη δουλέψεις στο 1.25, όπου θα λειτουργεί με 60% efficiency.

Τι σημαίνει αυτό σε απλά ελληνικά: Σε 2λιτρο κινητήρα, που είναι 50% μικρότερος από τον 3λιτρο,

χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης για να αποζημιώσεις την έλλειψη κυβικών.

Δηλαδή είναι σχεδον σίγουρο ότι στο 1.7 θα βγάλεις οριακά 400 και κάτι ψιλά.

Αυτό θέλουμε;

Link to comment
Share on other sites

Το ρυμαδάκι το έλυσα και είναι τέλειο .. παρόλο το σκίσιμο που έχει φαει ο κύλινδρος 0.3 oval ?? ... απλά δεν υπάρχουν τσιμουχακαι στις βαλβίδες .. και είναι λογικό ... παμε λοιπών για οδηγούς βαλβίδων βαλβίδες ελατήρια λίγο σκληρότερα κτλ .. η παραγγελιά έγινε για έμβολα και μπιέλες και τώρα λεω να την κάνω

την @@@@... TI, ΤTURBO να βάλω??

gerret 28-71

greddy 06-20g

garret 30 -76

k04 .. που έχω άφθονες ... και με την gt 28 rss που φοράω την δίνω ..

τι θα βάζατε ρε παίδες και γιατί .. εγώ παντός με την GT 28 RS πήγαινα μέχρι τρίτες μαζί με κ04 .. και μετά άνοιγα .. αλά όχι σε όλα.. για παράδειγμα .ο κάτοχος ενός A-3 μολυβί 370 hp …ανδρεανάκη μετά την τρίτη του έριχνα .. με αλλά πηγαίναμε μαζί και με αλλά ούτε που τα έβλεπα χαχα

Την γνώμη σας

Nικο , αυτο που εχει μεγαλη σημασια ειναι να καθορισεις το τι ακριβως θελεις απο το αυτοκινητο σου .

Θελεις ενα αυτοκινητο για κοντρες και να μην σε περναει κανενας ή θελεις ενα αυτοκινητο που να μπαινει στην πιστα και να μην ειναι νεκρο μεχρι τις 4300σαλ ? Θελεις να ακολουθησεις δοκιμασμενες - οικονομικες λυσεις ή θες extreme λυσεις , αρκει να βγει ολη η δυναμη ? Γιατι ολα μαζι δεν γινονται.

Παντως , η αποψη μου ειναι να μην βαλεις κατι που να εχει μικρη διαφορα σε ισχυ με οτι ειχες , τουλαχιστον , ή ακομα και με τα πολυ δυνατα Κ04 .

Οταν πλεον τα δυνατα Κ04 παιζουν στα 380-390ΗΡ , ειναι λιγο καπως να στηνεις ενα Big turbo kit με σφυρηλατο μοτερ για +40ΗΡ. Ειναι λιγο. +10% σε ισχυ (και 0% σε ροπη)ειναι μικρη διαφορα για τοσο εκτεταμενη μετατροπη . Πρεπει να βγαλει τουλαχιστον +80-100ΗΡ , για να μπει καποιος στην διαδικασια .

Ο πιο περιοριστικος παραγοντας που εχει το μοτερ αυτο ειναι το στροφαρισμα . Σε ροπη ειναι ανθεκτικο (ειδικα με σφυρηλατο bottom end) , σε στροφαρισμα ομως οχι . Δεν αρεσει ουτε στο cam follower , ουτε στα ωστηρια . Πρεπει το στροφαρισμα να μεινει μεχρι τις 7300-7400σαλ max για αξιοπιστια . Αν λοιπον μπει ενα GT3582R που γυριζει καλα στις 5000σαλ , ο χρηστης εχει μονο 2200-2300σαλ για να δουλεψει , που ειναι σχετικα μικρο φασμα .

Aπ οσα εχω δει , η GT3076R / 0.63 ειναι το μεγαλυτερο δυνατο turbo που μπορει να μπει , ωστε να εχει ενα power band 3000 σαλ με ασφαλη κοφτη . Η GT2871R / 0.86 θα εχει ακομα περισσοτερο φασμα λειτουργιας , αλλα ο συμπιεστης της ειναι οριακος , οταν τελειωσουν τα RS4 μπεκ . Αυτο σημαινει ενδεχομενως μικροτερη μακροζωια τουρμπινας . Αρα , με ιδια δυναμη , με την 2871 κερδιζουμε σε powerband , χανουμε σε αξιοπιστια αλλα και σε αναβαθμισημοτητα . Αν πχ βγουν μπεκ (φθηνα, γιατι ηδη λυσεις τροφοδοσιας υπαρχουν , αλλα οχι με 500 Ευρω...) , αλλο να θες 4 μπεκ , αλλο να θες αλλο τουρμπο , που μαλιστα δεν εχει και το ιδιο πατημα σε πολλαπλη και downpipe (αρα και αυτα θελουν αλλαγη) .

Οσον αφορα στο μοτερ μεσα , καλο ειναι να αλλαχτουν και τα εμβολα και οι μπιελες , αλλα ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟ θΕΜΑ ΤΟΥ OVERSIZE! Eαν το μπλοκ δεν απαιτει κατι τετοιο , καλυτερα να επιλεξεις std διασταση στα εμβολα και οχι oversized . Ηδη η αποσταση των χιτωνιων ειναι πολυ μικροτερη απο των 20vt .

Link to comment
Share on other sites

¶ρη, αυτό το debate έχουμε με τον Κρίτωνα. Εκείνου του αρέσει πολύ η ιδέα αυτής της τουρμπίνας, εμένα πάλι καθόλου.

Από όσο θυμάμαι, η 2871 που είχε φορέσει κάποτε ο Φάνης είχε βγάλει οριακά 400 ίππους στο στρόφαλο.

Η Garrett συνηθίζει να είναι κάπως αισιόδοξη στις προβλέψεις της, αλλά κι εμείς συνηθίζουμε να διαβάζουμε λανθασμένα τα διαγράμματα συμπιεστή.

Τί εννοω (από το site της Garrett):

Horsepower 280 - 475

Displacement 1.8L - 3.0L

Αυτό σημαίνει περιληπτικά ότι για να βγάλεις 475 ίππους (περίπου 460lb/min όπου τελειώνει ο χάρτης) πρέπει να έχεις 3λιτρο κινητήρα και να τη δουλέψεις στο 1.25, όπου θα λειτουργεί με 60% efficiency.

Τι σημαίνει αυτό σε απλά ελληνικά: Σε 2λιτρο κινητήρα, που είναι 50% μικρότερος από τον 3λιτρο,

χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης για να αποζημιώσεις την έλλειψη κυβικών.

Δηλαδή είναι σχεδον σίγουρο ότι στο 1.7 θα βγάλεις οριακά 400 και κάτι ψιλά.

Αυτό θέλουμε;

Γιατί να μην θέλουμε αυτό; Από τη στιγμή που αγοράζουμε ένα τέτοιο turbo, γιατί να μην το δουλέψουμε μέσα στην οφέλημη περιοχή πιέσεων του κατασκευαστή σύμφωνα με τον χάρτη του και να δουλέψουμε ένα μαγαλύτερο, εκτός αυτής της περιοχής.

Μέσα από τις ρυθμίσεις θα έχετε δει ότι αλλιώς συμπεριφέρεται ένα turbo εκτός και εντός του φάσματος πιέσεων που μπορεί και πρέπει για μένα να δουλέψει.

Ποιος ο λόγος να γυρνάει μια μεγαλύτερη τουρμπίνα, με μικρότερη πίεση, να έχει μεγαλύτερο λαγκ και να βγάζει τα ίδια άλογα από μια μικρότερη, με λιγότερο λαγκ, περισσότερη ροπή και σίγουρα λόγο πίεσης, πιο ζωηρή τουρμπίνα;

Υπάρχει μια κλίση στις μεγάλες τουρμπίνες, οι οποίες για μένα είναι λάθος. Δεν θέλω να έχω έναν γίγαντα, να τον έχω πληρώσει, να τον ταίζω όσο περισσότερο μπορώ και να τον δουλεύω 1bar. Και αυτός ο γίγαντας, να μου δουλεύει στο 1/3 της ημέρας. Θέλω να έχω έναν κανονικό, που να τον ταίζω όσο μπορώ, να τον δουλεύω 1,6-1,7 και να βγάζει ότι και ο γίγαντας, πιο πρόθυμα και στα 2/3 της ημέρας.

Βέβαια, μια τέτοια κίνηση απαιτεί ώριμες κινήσεις ( αλλαγή σωθικών ), κάτι στο οποίο είμαστε σχετικά ανώριμοι!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην θέλουμε αυτό; Από τη στιγμή που αγοράζουμε ένα τέτοιο turbo, γιατί να μην το δουλέψουμε μέσα στην οφέλημη περιοχή πιέσεων του κατασκευαστή σύμφωνα με τον χάρτη του και να δουλέψουμε ένα μαγαλύτερο, εκτός αυτής της περιοχής.

G, το ανάποδο προτείνω. Με GT2871 θα έχουμε μια μικρούλα τουρμπίνα (γιατί μικρούλες είναι οι 28άρες για 400βάλε άλογα)

που να δουλεύει υπερωρίες, σε σημείο που ΔΕΝ είναι η καλύτερή της απόδοση αλλά είναι ο μέγιστος αριθμός στροφών περιστροφής της.

Αυτό σημαίνει ότι θα έχει μειωμένη διάρκεια ζωής. Κι επειδή είναι ρουλεμανάτη, θα την πετάξουμε στα σκουπιδια όταν ερθει το τέλος της.

Αν μπει μεγαλύτερη, της οικογένειας των GT30, θα χάσεις μεν στο σπουλάρισμα αλλά λόγω μεγέθους δεν θα χρειάζεται να λειτουργεί στα όρια του χάρτη της.

Έτσι κερδίζεις δύο πράγματα: Καλύτερη απόδοση γιατί θα δουλεύεις πιο κοντά στη μέγιστη (όπως φαίνεται από τις καμπύλες απόδοσης στο χάρτη του συμπιεστή)

και μεγαλύτερη μακροζωία, γιατί θα δουλεύει στα 2/3 του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού στροφών/λεπτό.

Ποιος ο λόγος να γυρνάει μια μεγαλύτερη τουρμπίνα, με μικρότερη πίεση, να έχει μεγαλύτερο λαγκ και να βγάζει τα ίδια άλογα από μια μικρότερη, με λιγότερο λαγκ, περισσότερη ροπή και σίγουρα λόγο πίεσης, πιο ζωηρή τουρμπίνα;

1. Μακροζωία - η άλλη μπορεί να σπάσει αν τη ζορίσεις με 1.8 για λίγα πατήματα

2. Μεγαλύτερο potential ισχύος χωρίς κίνδυνο για την ακεραιότητά της αν ποτέ λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν με το μέγιστο μέγεθος μπεκ

Υπάρχει μια κλίση στις μεγάλες τουρμπίνες, οι οποίες για μένα είναι λάθος. Δεν θέλω να έχω έναν γίγαντα, να τον έχω πληρώσει, να τον ταίζω όσο περισσότερο μπορώ και να τον δουλεύω 1bar. Και αυτός ο γίγαντας, να μου δουλεύει στο 1/3 της ημέρας. Θέλω να έχω έναν κανονικό, που να τον ταίζω όσο μπορώ, να τον δουλεύω 1,6-1,7 και να βγάζει ότι και ο γίγαντας, πιο πρόθυμα και στα 2/3 της ημέρας.

Συμφωνώ απόλυτα. Όμως δεν είναι αυτή η περίπτωση γιατί το "κανονικό" turbo που λες θα δουλεύει υπερωρίες για μια ζωή,

σε μια περιοχή ισχύος που γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι δεν είναι αποδοτικό και με στόχο ισχύ που δεν πρόκειται να βγάλει.

Ο γίγαντας δεν είναι και τόσο γίγαντας όσο νομίζουμε, είναι απλώς μια ιδέα μεγαλύτερος για να κάνει τη δουλειά που

δε μπορεί να κάνει το μικρότερο αδερφάκι του. ¶λλα 40 άλογα δηλαδή.

Ο βασικός λόγος που δεν προχώρησαν οι 2871 ήταν επειδή έμοιαζαν πάρα πολύ με τις Κ04 σε επιδόσεις.

Ήταν μεγαλύτερες τόσο ώστε να βγάλουν 20 αλογα παραπάνω, αλλά όχι αρκετά μεγάλες για να δικαιολογήσουν τη φασαρία του

να τις βάλεις. ¶σε που αν χαλάσουν τις βάζεις στα σκουπίδια.

Βέβαια, μια τέτοια κίνηση απαιτεί ώριμες κινήσεις ( αλλαγή σωθικών ), κάτι στο οποίο είμαστε σχετικά ανώριμοι!

Σίγουρα! Τα 400 άλογα χωρίς σωθικά είναι σαν να νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις μια ζωή σεξ χωρίς προφυλάξεις και να μην αποκτήσεις παιδιά.

Μπορεί και να γίνει, αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα όσα αναφέρεις, με την προυπόθεση ότι ζητάμε την μέγιστη δύναμη με τις υπάρχοντες συνθήκες από μπεκ. Αλλά δεν τους ενδιαφέρει όλους η μέγιστη δύναμη. Εμένα θα μου άρεσε ένα τούρμπο, πλην Κ04, να μπορεί να βγάλει 360-380 άλογα πραγματικά, να μην είναι ψόφιο στις μεσαίες και να έχει και γραμμικότητα για να μπορώ να πάρω καμιά στροφή χωρίς να με τρομάξει. Και ας μην με βγάλει 50.000χλμ, ας αντέξει 30.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

πάντως βλέπω οτι εξω χρησιμοποιούν αρκετά την gt3071r oπως το κιτ που δίνει η bsh η και η gt3076r την οποια φοράει και το golf της usp motorsport που εχει εαν δεν κάνω λάθος 11. τα 400 μέτρα με 131 μιλια έξοδο... αλλα οπως ειπαν όλοι .....θες εντόσθια για πανω απο τα 380 κατα τη γνώμη μου... αλλά παντα ειναι τη ζητάς πόλι δύναμή ψιλα ή λιγότερη δύναμη παντού ? εγω παντος θα διάλεγα το δεύτερο πιστεύω οτι ειναι καλύτερο για καθημερινή χρήση...

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα όσα αναφέρεις, με την προυπόθεση ότι ζητάμε την μέγιστη δύναμη με τις υπάρχοντες συνθήκες από μπεκ. Αλλά δεν τους ενδιαφέρει όλους η μέγιστη δύναμη. Εμένα θα μου άρεσε ένα τούρμπο, πλην Κ04, να μπορεί να βγάλει 360-380 άλογα πραγματικά, να μην είναι ψόφιο στις μεσαίες και να έχει και γραμμικότητα για να μπορώ να πάρω καμιά στροφή χωρίς να με τρομάξει. Και ας μην με βγάλει 50.000χλμ, ας αντέξει 30.000χλμ.

φιλε μου δεν υπαρχει turbo κ04 η και μεγαλυτερο που να ειναι γραμμικο για να μπενεις σε στροφες

εδω με s3 setup και δεν μπορεις να μπεις και εσυ ψαχνεις να βαλεις και μεγαλυτερη?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κρίτωνα μου το είχες ξανά πει για 28 -71, και σε κάποια σημεία θα συμφωνήσω μαζί σου , δεν με νοιάζει το ποίος με περνάει στη ευθεία, το θέμα είναι ότι πρέπει να κόψω τις μ____ες στο δρόμο και στις πιστές .. και να φτιάξω ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρίση , αφού έτσι και αλλιώς αυτοκίνητο για πιστά και rally αγόρασα και θα ηρεμίσω .. λεω τώρα ??

Αλλά ο salex με προβληματίζει , τι να κάνω στο 1.7 τα 400 άλογα ... όχι πως είναι λίγα μην τρελαθούμε , αλλά όταν βλέπω κ04 με 380 hp και σε περίπτωση έκρηξης της τουρμπίνας με λίγα λεφτά χονδρικής ξανά βάζεις την ίδια και σε 3 ώρες τοποθέτηση είναι καλά.. και βλέπω ότι δεν σπανέ οι π_____ς να πουλήσουμε και καμία..

Πάλι ο geopan έχει και την λογική του στις τελευταίες του σειρές.. ο γίγαντας θέλει κυβικά για να γυρίσει και φαει ..

Η κρίση μου είναι βασισμένη πάνω σε κ04 ,, χαμηλά καλύτερη από την gt 28 rss και ψιλά ελάχιστες διάφορες.. δεν περίμενα ότι οι κ04 θα εξελιχθούν σε εφάμιλλες επιδόσεις με πολλά turbo kit..

Παντός ρεκτιφιέ θα κάνω και συμπίεση θα δώσω , ελατήρια σκληρότερα βρήκα.. ψάχνω εκκεντροφόρους με λίγο μεγαλύτερη διάρκεια , για να κρυώνω τον χώρο καύσης.. η τουρμπίνα τελευταία ...έχουμε χρόνο μέχρι την πέμπτη που θα κλίσω το μοτέρ μου

Σας ευχαριστώ για τις γνώμες σας και συμβουλές σας .. κανονίστε να βρεθούμε σε καμία πιστά να οδηγήσουμε παρέα ένα golf 4 kit car … θα ερχόμουν εγώ στα μέρη σας αλλά έχω 190 τελική στην 6η στις 8.600 fire.gif θα γέμιση ο κόσμος ανταλλακτικά..... στην εθνική μπαμ και τέλος για 25,,,δετερόλεπτα μπορώ να παω στον κόφτη.. :)

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενες λέξεις
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου δεν υπαρχει turbo κ04 η και μεγαλυτερο που να ειναι γραμμικο για να μπενεις σε στροφες

εδω με s3 setup και δεν μπορεις να μπεις και εσυ ψαχνεις να βαλεις και μεγαλυτερη?

Ποιος είπε ότι με Κ04 δεν μπορείς να στρίψεις; Ένα Κ03 πρώτο στάδιο με ένα Κ04 πρώτο στάδιο, το Κ04 στρίβει καλύτερα και αυτό γιατί στις μεσαίες, εκεί που το Κ03 βγάζει 40 κιλά και το αυτοκίνητο χαζεύει, το Κ04 θα σου δώσει αυτή τη ροπή 1000στροφές παραπάνω. Πόσο μάλλον μια τουρμπίνα μεγαλύτερη ελαφρώς, που θα έχει το ίδιο σπουλάρισμα και θα βγάζει ροπή όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος είπε ότι με Κ04 δεν μπορείς να στρίψεις; Ένα Κ03 πρώτο στάδιο με ένα Κ04 πρώτο στάδιο, το Κ04 στρίβει καλύτερα και αυτό γιατί στις μεσαίες, εκεί που το Κ03 βγάζει 40 κιλά και το αυτοκίνητο χαζεύει, το Κ04 θα σου δώσει αυτή τη ροπή 1000στροφές παραπάνω. Πόσο μάλλον μια τουρμπίνα μεγαλύτερη ελαφρώς, που θα έχει το ίδιο σπουλάρισμα και θα βγάζει ροπή όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

Καλα βαλε κ04 στο αυτοκινητο σου και θα δεις τι εχει να γινει στις στροφες

στην θεωρια καλα τα πας, μολις το κ04 το δουλεψεις στις στροφες θελω να δω αν θα μπορεις να μαζεψεις τα ασημαζευτα!

Link to comment
Share on other sites

Η 2871 στο 1,7 δεν βγαζει οριακα 400 αλογα. Αντίθετα βγαζει 450 άλογα. Το σεταπ αυτο το φοραμε εμεις σαν APR σε ολα τα STAGE 3 αυτοκίνητα και το Skoda το οποίο ειχε παρουσιαστεί στο power είχε βγάλει 445 άλογα με τον κόφτη στις 6800. Αυτη τη στιγμή το αυτοκίνητο έχει κόφτη στις 7500 και είναι αρκετα πιο δυνατο από τότε.

VIDEO 2871

Edited by kostas@aprgreece
Link to comment
Share on other sites

Η 2871 στο 1,7 δεν βγαζει οριακα 400 αλογα. Αντίθετα βγαζει 450 άλογα. Το σεταπ αυτο το φοραμε εμεις σαν APR σε ολα τα STAGE 3 αυτοκίνητα και το Skoda το οποίο ειχε παρουσιαστεί στο power είχε βγάλει 445 άλογα με τον κόφτη στις 6800. Αυτη τη στιγμή το αυτοκίνητο έχει κόφτη στις 7500 και είναι αρκετα πιο δυνατο από τότε.

Κώστα μου μπράβο τους αν αυτό συμβαίνει.

Ωστόσο σημειώνω πως όταν είχαν την ευκαιρία να αποδείξουν εν Ελλάδι τους ισχυρισμούς τους, με σφυρήλατο μοτέρ - ούτε καν εργοστασιακό - δεν το έκαναν με επιτυχία.

Παρότι ήρθε ομάδα από την APR και ασχολήθηκαν εντατικά με το θέμα, αντίθετα με τις προβλέψεις μας και εκπληρώνοντας τις πιο απίστευτες προσδοκίες όλων μας.

Δεν τα κατάφεραν αλλά όχι επειδή ήταν ανίκανοι ή ανίδεοι. Το αντίθετο, γνώριζαν πολύ καλά τί έκαναν. Αλλά στην πράξη απέτυχαν λόγω των περιορισμών των επιλογών τους.

Ο λόγος για τον οποίο δεν υπάρχουν αυτά τα άλογα είναι οι προδιαγραφές του κατασκευαστή της τουρμπίνας.

Βέβαια λίγοι μπορούν να τις διαβάσουν σωστά, αλλά είναι η πικρή αλήθεια.

Προσωπικά δηλώνω μεγάλος οπαδός της APR γιατί έχουν ποιοτικά προιόντα και πάντοτε κάνουν προσεκτική δουλεία στα κιτ τους.

Αλλά δυστυχώς οι προβλέψεις και βαρύγδουπες ανακοινώσεις τους είναι εκτός πραγματικότητας.

Όχι επειδή το γράφω εγώ -η τελευταία τρύπα του ζουρνά- αλλά επειδή το λέει (σε αριθμούς και διαγράμματα) η Garrett.

Geopan, πολύ λίγα αυτοκίνητα μπορούν και στρίβουν με τόση πολλή ισχύ σε δύο τροχούς. Νίκο να είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει καμία τουρμπίνα που να ταιριάζει για πίστα εκεί

που θέλεις να πας. Γιατί η ισχύς που θέλεις δεν ταιριάζει για πίστα, πολύ περισσότερο πάνω σε μια πλατφόρμα όπως το Golf. Μέχρι 300 ίππους κάτι γίνεται, με αναρτήσεις, μπλοκέ και ό,τι καλύτερο από λάστιχα.

Από εκεί και πέρα το χάος, γιατί με 40+ κιλά ροπής στους μπροστινούς τροχούς μόνο να στρίψεις με αξιώσεις δεν μπορείς, με ένα αυτοκίνητο που σπινιάρει σαν τρελό σε κάθε ευκαιρία.

Link to comment
Share on other sites

SALEX .. πιστεύω με ισχυρά τεκμήρια προσωπικών εμπειριών .. ότι η ροπή και δύναμη δεν παίζει ρόλο στις στροφές ... υπάρχουν οδιγηκές τεχνικές που αμφισβητούν κάθε δύναμη και ροπή ,

δεν έχω καθόλου esp στο αυτοκίνητο μου ούτε abs , και πρόβλημα το πως θα βάλω την δύναμη στην πιστά δεν είχα ποτέ .. ότι track day έκανα είναι για να αποδείξω σε ένα διαφορετικό κοινό από τους κοντράκιδες των 30 δευτερόλεπτων , ότι ένα αυτοκίνητο 1400 κιλών και μπροστοκίνητο μπορεί να περάσει σε χρόνο κάθε ατμοσφαιρικό ελαφρύ με μπλόκε και σχέσεις πχ saxo , Honda και όχι μόνο

.. εάν αναλογιστεί .. κάποιος ότι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο 240 ειπών και 980 κιλών με σχέση κρονοπινίου 4,154 με 1, 263 τελικη της 6ης στις 8000 rpm = 4 των ειπώ με τελική 180 χιλιόμετρα .. με ρεκόρ πίστας 1 .07 .65 .. και έρχεται ένα golf και κάνει 1.09. 80 ...και είναι ένα καλό πολιτικό αυτοκίνητο τίποτα άλλο.. .

αυτό που ήθελα να κάνω το έκανα .. κανένας με κανένα golf δεν θα κάνει 09 στα μέγαρα.. το στοίχημα το κέρδισα , και αρκετά ακόμα που αφορούν την δουλεία μου..

τώρα σε καμία περίπτωση δεν φιλοδοξώ να έχω το δυνατότερο golf .. θέλω απαλά να ξεπεράσω ξεκούραστα τα 370 hp με ροπή .. και για αυτό σας ρώτησα γιατί είστε πιο έμπειροι από εμένα στο θέμα turbo.. kit ,

Link to comment
Share on other sites

Με κάνετε να νιώθω ώρες ώρες σαν τον Παγκαλο.

Οριακά συγκρατώ τις απαντήσεις μου, γιατί επειδή δεν έχουμε γνωριστεί προσωπικά, θα νομίζετε ότι σας κοροιδεύω ή οτι προσπαθώ να σας θίξω!

SALEX .. πιστεύω με ισχυρά τεκμήρια προσωπικών εμπειριών .. ότι η ροπή και δύναμη δεν παίζει ρόλο στις στροφές ... υπάρχουν οδιγηκές τεχνικές που αμφισβητούν κάθε δύναμη και ροπή ,

Νίκο αν ειλικρινά το πιστεύεις αυτό που γράφεις τότε δύο πράγματα πρέπει να συμβαίνουν:

1. Να έχεις ένα πολύ ήπια ρυθμισμένο αυτοκίνητο

2. Να μην έχεις οδηγήσει δικίνητο turbo αυτοκίνητο με πραγματικά 370 άλογα στους δύο μπροστινούς τροχούς.

Η ροπή και η δύναμη είναι αυτά που παίζουν αποκλειστικά και μόνο ρόλο στις στροφές, όταν το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι σωστά στημένο.

δεν έχω καθόλου esp στο αυτοκίνητο μου ούτε abs , και πρόβλημα το πως θα βάλω την δύναμη στην πιστά δεν είχα ποτέ .. ότι track day έκανα είναι για να αποδείξω σε ένα διαφορετικό κοινό από τους κοντράκιδες των 30 δευτερόλεπτων , ότι ένα αυτοκίνητο 1400 κιλών και μπροστοκίνητο μπορεί να περάσει σε χρόνο κάθε ατμοσφαιρικό ελαφρύ με μπλόκε και σχέσεις πχ saxo , Honda και όχι μόνο

Επειδή εσύ είσαι καλός στο τιμόνι, αυτό δεν σημαίνει οτι ο γενικός κανόνας δεν ισχύει: Στην πίστα των Μεγάρων, τα μικρά ατμοσφαιρικά κάνουν πάρτυ.

Έρχεται μετά ένα στημένο 106 και κάνει καλύτερο χρόνο από σένα με μόλις 145 ίππους.

.. εάν αναλογιστεί .. κάποιος ότι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο 240 ειπών και 980 κιλών με σχέση κρονοπινίου 4,154 με 1, 263 τελικη της 6ης στις 8000 rpm = 4 των ειπώ με τελική 180 χιλιόμετρα .. με ρεκόρ πίστας 1 .07 .65 .. και έρχεται ένα golf και κάνει 1.09. 80 ...και είναι ένα καλό πολιτικό αυτοκίνητο τίποτα άλλο.. .

Χωρίς να θέλω με κανένα τρόπο να υποβαθμίσω την αξία του χρόνου σου, 2 δευτερόλεπτα ανά γύρο είναι αιώνες μέσα στην πίστα. Έχω προσωπικό φίλο που έκανε

χρόνο πολύ πιο κοντά με το δικό σου, με ούτε 145 άλογα στο στρόφαλο κι ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί για να πηγαίνει στη δουλειά του κάθε πρωί.

Αν σκοπός σου είναι οι αναβάσεις και οι πίστες τότε η λύση είναι μια:

Πάρε ένα ατμοσφαιρικό με κλειστές σχέσεις κιβωτίου και καλό στήσιμο εκ της γεννήσεώς του.

Μην ταλαιπωρείς ένα αυτοκίνητο που δεν σχεδιάστηκε με γνώμονα αυτό που θέλεις να κάνεις, γιατί ψάχνεις για απαντήσεις εκεί που δεν υπάρχουν.

Στο ερώτημα που έθεσες, δεν υπάρχει τουρμπίνα που να σε καλύπτει - εκτός κι αν δουλέψεις σε χαμηλή πίεση, δηλαδή 1 bar.

Που αποκλείεται να καταφέρεις να βγάλεις 370 με τόση λίγη πιέση. Γιατί αν βγάλεις τόσα, δεν θα μπορείς να στρίψεις.

Ακόμη και το μπλοκέ με τη τροποποιημένη ανάρτηση και τα ημισλίκ δεν θα είναι αρκετά για να μη σπινιάρεις 2α και 3η με τόση ισχύ.

Link to comment
Share on other sites

καλυσπερα παιδια

δοκιμασα το gti 5 dsg ΦΠΕ που εχω σε 0-400 σε RWYB

και εκανε 0-400 14,3 και ταχυτυτα εξοδου 163χιλ/ωρα

πως σας φαινονται τα νουμερα?

Link to comment
Share on other sites

Καλα βαλε κ04 στο αυτοκινητο σου και θα δεις τι εχει να γινει στις στροφες

στην θεωρια καλα τα πας, μολις το κ04 το δουλεψεις στις στροφες θελω να δω αν θα μπορεις να μαζεψεις τα ασημαζευτα!

Κοίταξε να δεις, η θεωρία από την πράξη απέχει πολύ μακρία, αλλά δεν μπορώ να ακούω ότι ένα gti με κ04 δεν μπορεί να στρίψει. Σίγουρα λόγω ροπής, δεν θα είναι τόσο ρυθμίσιμο μέσα στη στροφή, αλλά λόγω δύναμης, θα έχεις καλύτερη έξοδο. Απλά πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο προσέγγισης και με ένα turn in σίγουρα πιο αργό. Αλλά όσο αφορά σε συνθήκες πίστας, με μαμά στήσιμο, θα είσαι σίγουρα πιο γρήγορος. Στο βουνό, σε κλειστά κομμάτια, εκεί θα καις απλά λάστιχο και θα είσαι πιο αργός.

Η δική μου πείρα λέει ότι σαν μαμά και προσθιοκίνητο, έκανα καλύτερο χρόνο στον καρτόδρομο από wrx του 07 και στα Μέγαρα, είμαι μπροστά από wrx νορμάλ και impreza gt ( 270 άλογα και 1200 κιλά ) και ας σπινιάριζα σε όλη την Κ8-Κ9 2α και 3η! Και σίγουρα ξέρω ότι αν είχα μια Κ04 και μου έβγαζε όλη τη ροπή στις 3500στρ, θα σπινιάριζα πολύ λιγότερο στις κλειστές, αλλά η μπιέλα θα έμπαινε σε τροχιά μετά από 10 γύρους.

Οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν απέχω πολύ από την πράξη ούτε θέλω να το παίξω έξυπνος. Απλά επειδή έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα, όλα ανάλογα στα στάδια βελτίωσης που βρίσκονται, θέλουν και άλλη αντιμετώπιση.

Για τα υπόλοιπα που λέει ο Salex, θα συμφωνήσω, αλλά θα τονίσω ότι κάνουμε συγκρίσεις μεταξύ ομοίων πραγμάτων. Και εμείς έχουμε Golf και συζητάμε αν αυτό το Grand Turismo Internationale θα καταφέρει να στρίψει με διάφορα τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

καλυσπερα παιδια

δοκιμασα το gti 5 dsg ΦΠΕ που εχω σε 0-400 σε RWYB

και εκανε 0-400 14,3 και ταχυτυτα εξοδου 163χιλ/ωρα

πως σας φαινονται τα νουμερα?

Είσαι 1 δευτερόλεπτο κάτω από αυτό που δηλώνει ο κατασκευαστής για 0-400 και κάνεις καλύτερο χρόνο από ένα μαμά S3. Εγώ θα έλεγα ότι ο χρόνος σου είναι πολύ καλός! Μπράβο!

Link to comment
Share on other sites

καλυσπερα παιδια

δοκιμασα το gti 5 dsg ΦΠΕ που εχω σε 0-400 σε RWYB

και εκανε 0-400 14,3 και ταχυτυτα εξοδου 163χιλ/ωρα

πως σας φαινονται τα νουμερα?

Μμμ καλος ο χρονος αλλα πρεπει να ψαχτεις ακομη περισσοτερο.DSG που ξεκιναει πολυ καλα κ αλλαγες τελειες επρεπε να ησουν κατω απο 14 εχω την εντυπωση...

Link to comment
Share on other sites

καλυσπερα παιδια

δοκιμασα το gti 5 dsg ΦΠΕ που εχω σε 0-400 σε RWYB

και εκανε 0-400 14,3 και ταχυτυτα εξοδου 163χιλ/ωρα

πως σας φαινονται τα νουμερα?

Καλος ειναι, Νικο, ο χρονος σου , αν υπολογισουμε οτι ειχες και καποιο νεκρο χρονο "αντιδρασης".

θυμαμαι με τον Αρη (οταν ειχε την Κ03 ακομα και με 275+ΗΡ) , που ειχαμε κουμπωσει το VBox , δεν γινοταν κατω απο 14,2-14,3sec το 400αρι (6ταχυτο , αλλα οι αλλαγες του ηταν σαν... DSG!).

Ειναι καθαρα θεμα προσφυσης πιστευω και οχι δυναμης . Οσο πιο καλα βαλεις τη δυναμη κατω , τοσο πιο καλο χρονο γραφεις .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.