XIONOULIS Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 να ρωτησω το ασχετο...τι σχεση εχει ο tfsi μετον tsi....ποιες οι διαφορες τους και ποια τα καλα και τα κακα του καθενα στα 2000 cc...???ακουω οτι μι διαφορα εχουν μεσα και κατα τα αλλα ειναι ιδιοι με τον τσι...ξερει κανεις???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 να ρωτησω το ασχετο...τι σχεση εχει ο tfsi μετον tsi....ποιες οι διαφορες τους και ποια τα καλα και τα κακα του καθενα στα 2000 cc...???ακουω οτι μι διαφορα εχουν μεσα και κατα τα αλλα ειναι ιδιοι με τον τσι...ξερει κανεις???? http://mechluke.blogspot.com/2009/02/tsiunplugged.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Δεν νομίζω ότι αναφέρεται σε αυτό. Μάλλον τις διαφορές του TFSI 2.000 cm3 που έμπαινε στο GTI MKV με τον TSI 2.000 cm3 που μπαίνει στο GTI MK VI θέλει να μάθει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Δεν νομίζω ότι αναφέρεται σε αυτό. Μάλλον τις διαφορές του TFSI 2.000 cm3 που έμπαινε στο GTI MKV με τον TSI 2.000 cm3 που μπαίνει στο GTI MK VI θέλει να μάθει. Εαν κατάλαβα λάθος , ζητώ συγνώμη ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 εγω παντως ευχαριστω και για το λινκ αφου αν καταλαβα καλα εχω ενα τσι στα 2000 cc με μονη διαφορα οτι δεν δουλευει σαν downsizing αλλα ειναι διλιτρος,στο τροπο λειτουργειας εκχυσης καυσιμου ειναι ο ιδιος με τους τσι. απο εκει και περα για τις επιδοσεις των τσι 2000cc και tfsi 2000cc πως πανε τα πραγματα ???ο τfsi παει να γινει δεινοσαυρος???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotiris_golf Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 APR stage4...??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 APR stage4...??????? Οι βελονα δεν σκαλωνει πουθενααα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 βρε παιδια εμαθα οτι σε μαμα gti 5 αν βαλεις προγραμμα μονο και το πατησεις μετα 5 φορες πχ,αρχιζει και κοβει αλογα μονο του το μοτερ για να μην πεσει σε safe mode η τουρμπινα,λογω μικρου μαμα ιντερκοολερ...αληθευει????και απτα 250 πχ πας στα 230 και πεφτεις συνεχως....οσο ανοιγεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 (edited) βρε παιδια εμαθα οτι σε μαμα gti 5 αν βαλεις προγραμμα μονο και το πατησεις μετα 5 φορες πχ,αρχιζει και κοβει αλογα μονο του το μοτερ για να μην πεσει σε safe mode η τουρμπινα,λογω μικρου μαμα ιντερκοολερ...αληθευει????και απτα 250 πχ πας στα 230 και πεφτεις συνεχως....οσο ανοιγεις Οι εγκέφαλοι αυτοί, αν διαβάσουν αυξημένες θερμοκρασίες, κόβουν αβανς και σε extreme περιπτώσιες κόβουν και πίεση ώστε να προστατευτεί το μοτέρ. Δεν είναι κάτι που πρέπει να σε προβληματίσει, αντιθέτως είναι μια πολυ καλή δικλείδα ασφαλειας. Επειτα, εξαρτάται απο τις συνθηκες. Αν έξω έχει -5, όσο και να το πατας, δεν πρόκειται να χάσεις ούτε άλογο. Στο κατακαλόκαιρο όμως, ακόμα και μαμα να το έχεις χωρίς πρόγραμμα, αν κάνεις καναδυο καλα πατηματα έχεις χάσει ένα σταύλο άλογα. Edited November 18, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drmdtsap Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 (edited) παιδια καλημερα.θα ηθελα να ρωτησω κατι που αφορα gti mkv. τις τελευταιες ημερες, δεν ξερω αν το εκανε και πιο πριν, οταν ειναι κρυο ακουγεται ενα μικρο σε ενταση τριξιμο απο τον κινητηρα επαναλλαμβανομενο που μολις ζεσταθει ο κινητηρας σταματαει.τι παιζει να ειναι?το διαπιστωσα οταν βγηκα απο το αυτοκινητο ενω δουλευε ο κινητξρας και ετσι το καταλαβα. Edited November 18, 2010 by drmdtsap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 παιδια καλημερα.θα ηθελα να ρωτησω κατι που αφορα gti mkv. τις τελευταιες ημερες, δεν ξερω αν το εκανε και πιο πριν, οταν ειναι κρυο ακουγεται ενα μικρο σε ενταση τριξιμο απο τον κινητηρα επαναλλαμβανομενο που μολις ζεσταθει ο κινητηρας σταματαει.τι παιζει να ειναι?το διαπιστωσα οταν βγηκα απο το αυτοκινητο ενω δουλευε ο κινητξρας και ετσι το καταλαβα. Ο ψεκασμος των μπεκ ειναι φυσιολογικο μην σε ανησυχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotiris_golf Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Οι βελονα δεν σκαλωνει πουθενααα... Πουθενα λεμε!!!! VW POWER!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 (edited) να ρωτησω το ασχετο ειδα στην αδεια οτι ο τυπος κiνητηρα μου ειναι BWA αυτο τωρα τι σημαινει οσο αφορα τους εκεντροφορους και τα προβληματα που βγαζουν βαση των τυπων???? Edited December 3, 2010 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 (edited) παιδια αξιεζει ολοσωμη sypersprint gia golf gti v sta 400-500 eyro???διαβαζω οτι ειναι καλυτερη της μιλτεκ στην 24 σελ αλλα στεκει???εντυπωση μου κανει λογω οτι μαλλον μαρκετινκ ειχα για τις κορυφαιες τις μιλτεκ.γνωμες? μεταχειρισμενη παντα Edited December 11, 2010 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 αν ειναι turbo back με καταλύτη καλό πάρτην και μην το πεις ουτε του παπα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) δεν ξερω θα ρωτησω....και κατι αλλο τα μπεκ του σ3 ειναι ιδια με του εdition 30????? 2.επισης μου αφηνουν σ3 σεταπ στα 1700 ευρο και μου λενε και με προγραμμα σε αυτα χωρις ιντερκοολερ και κανα δυο κολαρα που του λειπουν μεταχειρισμενα,ειναι κατι που με προβληματιζει.δεν θελω πανω απο 280 σε καμια περιπτωση(απλα το σκεφτομαι με φουλ σταδιο 1 σε αυτα τα αλογα,απλα δεν ξερω αν θα τα ξεπερασω τα χρηματα τα 1700 και κανω μαμακια που δεν πηρα το σ3...δεν εχω αλλο αμαξι δικο μου για να κινουμαι και το θελω αντο κρατησω χρονια αρα παιζει για μενα ποιο σημαντικο ρολο η αξιοπιστια του κινητηρα και οχι να του πιω το αιμα+οτι στη κο4 θα θελω και αλλα φρενα.... σκεφτομαι κατι σε 1.ιντερκοολερ σ3 2.μπεκ σ3 3.προγραμμα custom πλεον 4.εξατμιση μιλτεκ-σουπερσπριντ οτι κατσει(katalitis 200 τρυπες(ισως HJS) 5.εισαγωγη newspeed evoms 6.Skastra OEM DV 06H 145 710 D Edited January 5, 2011 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 δεν ξερω θα ρωτησω....και κατι αλλο τα μπεκ του σ3 ειναι ιδια με του εdition 30????? Τα μπεκ του S3 είναι ίδια ακριβώς με αυτά του Ed30. Όπως και με αυτά του Leon II Cupra 2.0TFSI. Και του Scirocco R. Πρακτικά ίδιοι κινητήρες είναι όλοι αυτοί, με ίδιες τουρμπίνες και λίγο διαφορετικά περιφερειακά εις ό,τι αφορά το intercooler. 2.επισης μου αφηνουν σ3 σεταπ στα 1700 ευρο και μου λενε και με προγραμμα σε αυτα χωρις ιντερκοολερ και κανα δυο κολαρα που του λειπουν μεταχειρισμενα,ειναι κατι που με προβληματιζει.δεν θελω πανω απο 280 σε καμια περιπτωση(απλα το σκεφτομαι με φουλ σταδιο 1 σε αυτα τα αλογα,απλα δεν ξερω αν θα τα ξεπερασω τα χρηματα τα 1700 και κανω μαμακια που δεν πηρα το σ3...δεν εχω αλλο αμαξι δικο μου για να κινουμαι και το θελω αντο κρατησω χρονια αρα παιζει για μενα ποιο σημαντικο ρολο η αξιοπιστια του κινητηρα και οχι να του πιω το αιμα+οτι στη κο4 θα θελω και αλλα φρενα.... Φρένα καλό είναι να βάλεις, ακόμη και πρώτο στάδιο να είσαι. Είναι η καλύτερη και αποδοτικότερη βελτίωση σε ένα αυτοκίνητο γιατί είναι βελτίωση ασφαλείας. Από εκεί και πέρα με μια Κ04, τα μπεκ του S3 και τα υπόλοιπα μέρη του κιτ που χρειάζεσαι μπορείς να βγάλεις 280 ή 300 ίππους χωρίς να κάνεις τη ζωή δύσκολη στον κινητήρα ή την τουρμπίνα σου. Επί τη ευκαιρία, ρίξε μια ματιά στον οδηγό για S3 Setup που είχε γράψει ο Νεοκλής http://www.etuners.gr/forum/viewtopic.php?t=215 . Περιλαμβάνει όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζεσαι. σκεφτομαι κατι σε 1.ιντερκοολερ σ3 2.μπεκ σ3 3.προγραμμα custom πλεον 4.εξατμιση μιλτεκ-σουπερσπριντ οτι κατσει(katalitis 200 τρυπες(ισως HJS) 5.εισαγωγη newspeed 6.Skastra OEM DV 06H 145 710 D Ταπεινή μου γνωμη, αν σημαδεύεις τους 300 ίππους αρκεί να βάλεις μόνο τα απολύτως απαραίτητα του S3 setup. Με αυτό τον τρόπο θα είναι σαν να έχεις ένα πρώτο στάδιο Ed30. Αν βάλεις και όλα τα περιφερειακά που σκέφτεσαι τότε με τις ίδιες ρυθμίσεις το αυτοκίνητο θα αποδώσει το λιγότερο 320+ ίππους, απλά και μόνον λόγω καλής ροικότητας. Όπως και να έχει, 1700Ε μαζί με όλα αυτά (όχι τα αμέσως απο πάνω αλλά τα αρχικώς δηλωθέντα) είναι καλή τιμή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) δεν ξερω θα ρωτησω....και κατι αλλο τα μπεκ του σ3 ειναι ιδια με του εdition 30????? 2.επισης μου αφηνουν σ3 σεταπ στα 1700 ευρο και μου λενε και με προγραμμα σε αυτα χωρις ιντερκοολερ και κανα δυο κολαρα που του λειπουν μεταχειρισμενα,ειναι κατι που με προβληματιζει.δεν θελω πανω απο 280 σε καμια περιπτωση(απλα το σκεφτομαι με φουλ σταδιο 1 σε αυτα τα αλογα,απλα δεν ξερω αν θα τα ξεπερασω τα χρηματα τα 1700 και κανω μαμακια που δεν πηρα το σ3...δεν εχω αλλο αμαξι δικο μου για να κινουμαι και το θελω αντο κρατησω χρονια αρα παιζει για μενα ποιο σημαντικο ρολο η αξιοπιστια του κινητηρα και οχι να του πιω το αιμα+οτι στη κο4 θα θελω και αλλα φρενα.... σκεφτομαι κατι σε 1.ιντερκοολερ σ3 2.μπεκ σ3 3.προγραμμα custom πλεον 4.εξατμιση μιλτεκ-σουπερσπριντ οτι κατσει(katalitis 200 τρυπες(ισως HJS) 5.εισαγωγη newspeed 6.Skastra OEM DV 06H 145 710 D ...1700 μεταχειρισμενο προφανως το σετακι? και γιατι το βγαζει ο πωλητης, λογω καταναλωσης ή του ηπιε το αιμα? Κοιτα αν ειναι καλη κατασταση και με προγραμμα μαζι αξιζει οπως λες ακομη και να χρειαστουν καποια κολλαρα, φλαντζες κλπ. Επειδη την ψαχνω και εγω με τους ιδιους προβληματισμους με σενα το φθηνοτερο που βρηκα καινουργιο χωρις προγραμμα ειναι αυτο http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=viewProd&productId=1109 και το μονο που με προβληματιζει ειναι τα μπεκ RS4 που εχει και το τελωνειο πως το γλυτωνουμε. Αν εχεις κανα κολλητο αμερικη μερια να παρουμε δυο σετ μαζι!! Επισης βαλε στα εξοδα την τοποθετηση και μια βελτιωμενη αντλια ολοκληρη ή εντοσθια μονο όπως αυτο που εχει το κιτακι παραπανω για να μην εχεις κοψιματα κλπ . Edited December 12, 2010 by soukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 ...και επισης αν δεν βαλεις Κ04 και κρατησεις τη μαμα τουρμπινα, τα μπεκακια του S3 τι θα σου δωσουν και πως θα συνεργαστουν με τα προγραμματα που τα περισσοτερα stage 1, 2 ειναι ρυθμισμενα για τα μαμα? ..παραπανω καταναλωση μονο το βλεπω και δυσλειτουργειες. Γνωμη μου ειναι βαλε το intercooler απο s3 που το χρειαζεται το αμαξι, την εξατμιση, προγραμμα και εχεις κανει μια καλη αρχη, αξιοπιστα και ομορφα και βλεπεις για παρακατω αργοτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Τα μπεκ του s3 ειναι αχρηστα αν δεν μπει k04. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 μια χαρα μου ακουγεται...οχι τιποτα απλα σε βενζινες εχω 2-3/4 προγραμματος μτμ...σε χρηματα...εδω σκεφτομαι σοβαρα το lpg να του βαλω να γλυτωσω....στο χρονικο διαστημα 2 μηνων...4000 κλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GGT_29 Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Παιδια χρόνια πολλα, Εχω GTI Edition 30 και σκέφτομαι για εισαγωγή και πρόγραμμα απο GIAC. Είναι κανείς που έχει βάλει? Εντυπώσεις για την λειτουργία και την δύναμη του αυτοκινήτου? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-edition 30 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Παιδια χρόνια πολλα, Εχω GTI Edition 30 και σκέφτομαι για εισαγωγή και πρόγραμμα απο GIAC. Είναι κανείς που έχει βάλει? Εντυπώσεις για την λειτουργία και την δύναμη του αυτοκινήτου? Ευχαριστώ. για σου φιλε εγω εχω ενα GTI Edition 30 κ εχω βαλει evoms k revo ειναι απο τισ καλυτερεσ εισαγωγες κατα την γνωμη μου τωρα για το προγραμα καλη ειναι κ η GIAC οτι αλλο θες πες μου..εμενα ειναι stage 2+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drmdtsap Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 καποιος εχει φορεσει προγραμμα απο reloaders(αν το λεω καλα) σε gti mkv? οντως φτανει 265 αλογα? τιμη γνωριζετε? η καταναλωση στα ανοιγματα θα εκτοξευτει στα υψη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-edition 30 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 καποιος εχει φορεσει προγραμμα απο reloaders(αν το λεω καλα) σε gti mkv? οντως φτανει 265 αλογα? τιμη γνωριζετε? η καταναλωση στα ανοιγματα θα εκτοξευτει στα υψη? εγω προσοπηκα δεν την ξερω θα σου προτηνα μια επωνυμη λυση να εχεισ κ το κεφαλι σου ησυχο τωρα απο θεμα καταναλωσης ξερω οτι αν δεν το πατασ θα καιει λιγοτερο γτ θα εχει περισοτερη ροπη κ δεν θα ζοριζεται αλλα αν το πατασ θα καει περισοτερο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...