Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Το έχω δεί το προγραμμα της ABT και έχει και καλό διάγραμμα αν κρίνω από τα λίγα που ξέρω.

Ωστόσο επίδή επικοινωνησα με τον Έλληνα αντιπροσωπο μου είπε 1450 ευρω.... ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Νομίζω πάντως ότι πληρώνεις το όνομα και την αξιοπιστία του οίκου!

Εγώ θα το προτιμούσα αν ήθελα να διαθέσω τα χρήματα μου προς αυτό το σκοπό.

Βλέπουμε μελλοντικά... Επίσης ανυπομωνω να δω αν θα βγάλει η ΜΤΜ προγραμμα δεν μπορώ να καταλαβω γιατι το έχει καθυστερησει τόσο...

Έχει κανεις κανα νεο?

Εχεις site η τηλεφωνο να μας δωσεις?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ποιος ειναι που οδηγει στο βιντεο αλλα θα σκοτωθει μου φαινεται...Ακου κραταγα το κινητο και αλλαζα ταχυτητες με το αλλο...Μπραβο πολυ υπευθυνο...Τι να πω απογοητευομαι...

Link to comment
Share on other sites

ελα αγορι καλημερα...

εγω φιλε εβαλα χειροποιητη απο downpipe και πισω με 60mm σωληνα! για τα αλογα που παιζουμε και για τις πιεσεις που παιζουμε δεν χρειαζεται ουτε καν 63.5... τωρα αν καποιος θελει να βαλει δεν ειναι κακο. δεν εχω μεσεο καζανακι και εχω μονο τελικο εντελως ελευθερο. το κοστος δεν ξεπερασε τα 650 ευρω και ειναι και αθορυβη. οποιος θελει πληροφοριες μπορει να με ρωτησει οτι θελει...

επισης η χοανη ειναι ετοιμη πλεον... φωτογραφιεσ θα βρειτε στο ακολουθο λινκ

μην σας φοβιζει το θεαμα! το αποτελεσμα ειναι παραπανω απο ικανοποιητικο...!

Τελικά, τι έβαλες? Από dp ή από καταλύτη??

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ποιος ειναι που οδηγει στο βιντεο αλλα θα σκοτωθει μου φαινεται...Ακου κραταγα το κινητο και αλλαζα ταχυτητες με το αλλο...Μπραβο πολυ υπευθυνο...Τι να πω απογοητευομαι...

Αυτο δεν ειναι τιποτα! Τα μπροστινα ελαστικα την πρωτη μερα που ειδα το αυτοκινητο ειχαν... 20psi - επρεπε να ξεκιναει καλα και να μη σπιναρει πολυ με 1η -2α!!! Παιδια, καλα τα γκαζια αλλα θελει προσοχη στους δρομους και οχι απερισκεψιες!

Link to comment
Share on other sites

Γενικα τωρα που το σκεφτομαι αν το gt βγαζει 180-190 στροφαλο ειναι λιγο βλακεια το προγραμματακι... για 10-20 αλογα 700 ευρω μου ακουγεται πολυ κακο για το τιποτα...

Για το 140 (150-160 στροφαλο) ωστοσο μου ακουγεται τελειο!

Link to comment
Share on other sites

Γενικα τωρα που το σκεφτομαι αν το gt βγαζει 180-190 στροφαλο ειναι λιγο βλακεια το προγραμματακι... για 10-20 αλογα 700 ευρω μου ακουγεται πολυ κακο για το τιποτα...

Για το 140 (150-160 στροφαλο) ωστοσο μου ακουγεται τελειο!

λογικο μου ακουγεται αλλα και 20-30 αλογα δεν ειναι ασχημα.

βεβαια δεν ειναι οτι καλυτερο η αναλογια (20-30 αλογα = 700 ευρω)

:(

Link to comment
Share on other sites

λογικο μου ακουγεται αλλα και 20-30 αλογα δεν ειναι ασχημα.

βεβαια δεν ειναι οτι καλυτερο η αναλογια (20-30 αλογα = 700 ευρω)

B)

Σχετικά με τα επώνυμα προγράμματα (oettinger,abt,nothelle....) που χτυπάνε πάνω απο 1000ρικο...είναι καλά λεφτά παιδιά.

Αυτό που πρέπει να νοιάζει όμως περισσότερο είναι η αξιοπιστία και οι εγγυήσεις που προσφέρει το καθ'ένα.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα επώνυμα προγράμματα (oettinger,abt,nothelle....) που χτυπάνε πάνω απο 1000ρικο...είναι καλά λεφτά παιδιά.

Αυτό που πρέπει να νοιάζει όμως περισσότερο είναι η αξιοπιστία και οι εγγυήσεις που προσφέρει το καθ'ένα.

σωστα

Link to comment
Share on other sites

Στο 1.400άρη TSI του Golf GT έχει εφαρμοστεί το δεύτερο στάδιο βελτίωσης της Trip Team, το οποίο πέρα απ’ τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και την εισαγωγή με επένδυση carbon, περιλαμβάνει επίσης νέο σύστημα εξαγωγής από το down pipe και πίσω με διάμετρο σωλήνας 63,5 mm, καθώς και έξτρα intercooler που λειτουργεί παράλληλα με το εργοστασιακό.

O ελληνικός βελτιωτικός οίκος υπόσχεται ισχύ περίπου 210 ίππους στο στρόφαλο, τιμή που όπως διαπιστώσαμε στο δυναμόμετρο επαληθεύεται και με το παραπάνω. Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν στο GT τα πανίσχυρα φρένα του R32 και αντικαταστάθηκαν τα εργοστασιακά ελατήρια με πεντάποντα της H&R.

Τα ρέστα του ο βελτιωμένος ΤSI τα δίνει στις μεσαίες στροφές. Ειδικά μέχρι τις 4.000 rpm, η ροπή του σ’ εξιτάρει. Το overboost είναι πιο έντονο και πολλές φορές πατάς και αφήνεις συνεχώς το γκάζι επίτηδες, μόνο και μόνο για να νιώσεις τη βίαιη επιτάχυνση. O ΤSI, αν σανιδώσεις λίγο πιο πάνω απ’ τις 2.000 rpm, σηκώνει 1,7 bar πίεση, στη συνέχεια την κρατάει στα 1,5 bar μέχρι τις 4.000 rpm και σταδιακά, μέχρι τις 6.000 rpm περίπου, τη ρίχνει στο 1 bar. Πιο ψηλά η πίεση βουτάει στα 0,5 bar με ανάλογη πτώση της απόδοσης.

Τα ρέστα του ο βελτιωμένος ΤSI τα δίνει στις μεσαίες στροφές. Ειδικά μέχρι τις 4.000 rpm, η ροπή του σ’ εξιτάρει. Το overboost είναι πιο έντονο και πολλές φορές πατάς και αφήνεις συνεχώς το γκάζι επίτηδες, μόνο και μόνο για να νιώσεις τη βίαιη επιτάχυνση. O ΤSI, αν σανιδώσεις λίγο πιο πάνω απ’ τις 2.000 rpm, σηκώνει 1,7 bar πίεση, στη συνέχεια την κρατάει στα 1,5 bar μέχρι τις 4.000 rpm και σταδιακά, μέχρι τις 6.000 rpm περίπου, τη ρίχνει στο 1 bar. Πιο ψηλά η πίεση βουτάει στα 0,5 bar με ανάλογη πτώση της απόδοσης.

http://www.drive.gr/index.php?option=com_c...0&Itemid=58

ΠΗΓΗ : DRIVE MAGAZINE

Πως σας ακουγεται αυτο το προγραμμα?? Εχει ακουσει κανεις τιποτα??

Link to comment
Share on other sites

Στο 1.400άρη TSI του Golf GT έχει εφαρμοστεί το δεύτερο στάδιο βελτίωσης της Trip Team, το οποίο πέρα απΆ τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και την εισαγωγή με επένδυση carbon, περιλαμβάνει επίσης νέο σύστημα εξαγωγής από το down pipe και πίσω με διάμετρο σωλήνας 63,5 mm, καθώς και έξτρα intercooler που λειτουργεί παράλληλα με το εργοστασιακό.

O ελληνικός βελτιωτικός οίκος υπόσχεται ισχύ περίπου 210 ίππους στο στρόφαλο, τιμή που όπως διαπιστώσαμε στο δυναμόμετρο επαληθεύεται και με το παραπάνω. Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν στο GT τα πανίσχυρα φρένα του R32 και αντικαταστάθηκαν τα εργοστασιακά ελατήρια με πεντάποντα της H&R.

Τα ρέστα του ο βελτιωμένος ΤSI τα δίνει στις μεσαίες στροφές. Ειδικά μέχρι τις 4.000 rpm, η ροπή του σΆ εξιτάρει. Το overboost είναι πιο έντονο και πολλές φορές πατάς και αφήνεις συνεχώς το γκάζι επίτηδες, μόνο και μόνο για να νιώσεις τη βίαιη επιτάχυνση. O ΤSI, αν σανιδώσεις λίγο πιο πάνω απΆ τις 2.000 rpm, σηκώνει 1,7 bar πίεση, στη συνέχεια την κρατάει στα 1,5 bar μέχρι τις 4.000 rpm και σταδιακά, μέχρι τις 6.000 rpm περίπου, τη ρίχνει στο 1 bar. Πιο ψηλά η πίεση βουτάει στα 0,5 bar με ανάλογη πτώση της απόδοσης.

Τα ρέστα του ο βελτιωμένος ΤSI τα δίνει στις μεσαίες στροφές. Ειδικά μέχρι τις 4.000 rpm, η ροπή του σΆ εξιτάρει. Το overboost είναι πιο έντονο και πολλές φορές πατάς και αφήνεις συνεχώς το γκάζι επίτηδες, μόνο και μόνο για να νιώσεις τη βίαιη επιτάχυνση. O ΤSI, αν σανιδώσεις λίγο πιο πάνω απΆ τις 2.000 rpm, σηκώνει 1,7 bar πίεση, στη συνέχεια την κρατάει στα 1,5 bar μέχρι τις 4.000 rpm και σταδιακά, μέχρι τις 6.000 rpm περίπου, τη ρίχνει στο 1 bar. Πιο ψηλά η πίεση βουτάει στα 0,5 bar με ανάλογη πτώση της απόδοσης.

http://www.drive.gr/index.php?option=com_c...0&Itemid=58

ΠΗΓΗ : DRIVE MAGAZINE

Πως σας ακουγεται αυτο το προγραμμα?? Εχει ακουσει κανεις τιποτα??

:o :o :o :o :o :o

Link to comment
Share on other sites

Στο 1.400άρη TSI του Golf GT έχει εφαρμοστεί το δεύτερο στάδιο βελτίωσης της Trip Team, το οποίο πέρα απ’ τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και την εισαγωγή με επένδυση carbon, περιλαμβάνει επίσης νέο σύστημα εξαγωγής από το down pipe και πίσω με διάμετρο σωλήνας 63,5 mm, καθώς και έξτρα intercooler που λειτουργεί παράλληλα με το εργοστασιακό.

O ελληνικός βελτιωτικός οίκος υπόσχεται ισχύ περίπου 210 ίππους στο στρόφαλο, τιμή που όπως διαπιστώσαμε στο δυναμόμετρο επαληθεύεται και με το παραπάνω. Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν στο GT τα πανίσχυρα φρένα του R32 και αντικαταστάθηκαν τα εργοστασιακά ελατήρια με πεντάποντα της H&R.

Τα ρέστα του ο βελτιωμένος ΤSI τα δίνει στις μεσαίες στροφές. Ειδικά μέχρι τις 4.000 rpm, η ροπή του σ’ εξιτάρει. Το overboost είναι πιο έντονο και πολλές φορές πατάς και αφήνεις συνεχώς το γκάζι επίτηδες, μόνο και μόνο για να νιώσεις τη βίαιη επιτάχυνση. O ΤSI, αν σανιδώσεις λίγο πιο πάνω απ’ τις 2.000 rpm, σηκώνει 1,7 bar πίεση, στη συνέχεια την κρατάει στα 1,5 bar μέχρι τις 4.000 rpm και σταδιακά, μέχρι τις 6.000 rpm περίπου, τη ρίχνει στο 1 bar. Πιο ψηλά η πίεση βουτάει στα 0,5 bar με ανάλογη πτώση της απόδοσης.

Τα ρέστα του ο βελτιωμένος ΤSI τα δίνει στις μεσαίες στροφές. Ειδικά μέχρι τις 4.000 rpm, η ροπή του σ’ εξιτάρει. Το overboost είναι πιο έντονο και πολλές φορές πατάς και αφήνεις συνεχώς το γκάζι επίτηδες, μόνο και μόνο για να νιώσεις τη βίαιη επιτάχυνση. O ΤSI, αν σανιδώσεις λίγο πιο πάνω απ’ τις 2.000 rpm, σηκώνει 1,7 bar πίεση, στη συνέχεια την κρατάει στα 1,5 bar μέχρι τις 4.000 rpm και σταδιακά, μέχρι τις 6.000 rpm περίπου, τη ρίχνει στο 1 bar. Πιο ψηλά η πίεση βουτάει στα 0,5 bar με ανάλογη πτώση της απόδοσης.

http://www.drive.gr/index.php?option=com_c...0&Itemid=58

ΠΗΓΗ : DRIVE MAGAZINE

Πως σας ακουγεται αυτο το προγραμμα?? Εχει ακουσει κανεις τιποτα??

το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχει κυκλοφορισει εδω και καιρο και ειναι απλα καλο... εχει βγει και καλυτερο gt οπως και tsi... και απλα αναβαθμιστηκε για να μπει σε περιοδικο και τπτ αλλο... εχουμε ξεπερασει τα 210 αλογα στροφαλο πλεον...!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το παράλληλο i/c δεν μαρέσει. Βάλε ένα S3 και καθάρισες.

Η διαφήμιση της TT είναι σχετικά παλιά, έχει αρκετούς μήνες που την είχα αναφέρει. Τότε είχε κάνει

προγραμματισμούς μόνο σε MED 9, τώρα δεν ξέρω...

Αν κάποιος την έχει δοκιμάσει , ας εκφέρει γνώμη..

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το παράλληλο i/c δεν μαρέσει. Βάλε ένα S3 και καθάρισες.

Η διαφήμιση της TT είναι σχετικά παλιά, έχει αρκετούς μήνες που την είχα αναφέρει. Τότε είχε κάνει

προγραμματισμούς μόνο σε MED 9, τώρα δεν ξέρω...

Αν κάποιος την έχει δοκιμάσει , ας εκφέρει γνώμη..

Ο Τριποτέρης μετά απο το μπάμ που είχε κάνει το 2007 με τα προγράμματα...ο οποίος είχε και στάδιο για gt που περιελάμβανε και αλλαγή τούρμπο 230hp(!!!)... εξαφανίστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Ο Τριποτέρης μετά απο το μπάμ που είχε κάνει το 2007 με τα προγράμματα...ο οποίος είχε και στάδιο για gt που περιελάμβανε και αλλαγή τούρμπο 230hp(!!!)... εξαφανίστηκε.

δεν χρειαζεται αλλαγη τουρμπο για να πας 230 χιχιχιχιχι!

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται αλλαγη τουρμπο για να πας 230 χιχιχιχιχι!

Πάντως φίλε αυτό με την αλλαγή τούρμπο το έχω δεί και σε αυστριακό οίκο.

Αν βρώ το site θα το επισυνάψω!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως φίλε αυτό με την αλλαγή τούρμπο το έχω δεί και σε αυστριακό οίκο.

Αν βρώ το site θα το επισυνάψω!!

εννοεις B&B ?????

το εχουνε κανει ηδη εξωτερικο... ειχα δει ενα jetta 240 αλογα και 31 κιλα ροπης με αλλη τουρμπινα... πιθανοτατα Κ04. θεριζε...!

Link to comment
Share on other sites

εννοεις B&B ?????

το εχουνε κανει ηδη εξωτερικο... ειχα δει ενα jetta 240 αλογα και 31 κιλα ροπης με αλλη τουρμπινα... πιθανοτατα Κ04. θεριζε...!

Να δώ φίλε 1400άρι να φουσκώνει Κ04 και ας πεθάνω!

Link to comment
Share on other sites

Καμιά υβριδική ίσως.. Αλλά τα πειράματα έχουν και κινδύνους... Ας δούμε πως πάει με την υπάρχουσα

τουρμπίνα και τα προγράμματα κονσέρβα... Και μετά βλέπουμε.. Αν και 1400cc είναι λίγα για tuning, πως να το κάνουμε..

Όποιος θέλει παραπάνω πάει σε 2.0ΤFSI - 1.8 20VT rocket.gif

Πάντως Revo,Apr,Mtm ακόμα δεν έχουν βγάλει ακόμα... παρόλο που έχουν περάσει τόσοι μήνες από την επίσημη κυκλοφορία του 1.4TSI

ΥΓ. Τα παιδιά με πρόγραμμα που γράφουν τις εντυπώσεις τους μας βοηθούν όλους.. και αξίζουν ένα ευχαριστώ worthy.gif

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καμιά υβριδική ίσως.. Αλλά τα πειράματα έχουν και κινδύνους... Ας δούμε πως πάει με την υπάρχουσα

τουρμπίνα και τα προγράμματα κονσέρβα... Και μετά βλέπουμε.. Αν και 1400cc είναι λίγα για tuning, πως να το κάνουμε..

Όποιος θέλει παραπάνω πάει σε 2.0ΤFSI - 1.8 20VT rocket.gif

Πάντως Revo,Apr,Mtm ακόμα δεν έχουν βγάλει ακόμα... παρόλο που έχουν περάσει τόσοι μήνες από την επίσημη κυκλοφορία του 1.4TSI

ΥΓ. Τα παιδιά με πρόγραμμα που γράφουν τις εντυπώσεις τους μας βοηθούν όλους.. και αξίζουν ένα ευχαριστώ worthy.gif

Για Apr τσεκαρε το καλύτερα!

Παίζει κάτι για 192 άλογα αν δε κάνω λάθος.

Θέλει πάντως ψάξιμο γιατί δε το βρήκα στο site της Apr αλλά σε παρακλάδι!!

Link to comment
Share on other sites

Για Apr τσεκαρε το καλύτερα!

Παίζει κάτι για 192 άλογα αν δε κάνω λάθος.

Θέλει πάντως ψάξιμο γιατί δε το βρήκα στο site της Apr αλλά σε παρακλάδι!!

Μάλλον αυτό θα λες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.