Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

230 πάνε. Μετά θέλουν πολλά για να ανέβουν. Και δε νομίζω ένα 230 τάπερ να είναι μπροστά από 1ο στάδιο OPC.

Εξαρτάται τι τάπερ, αν φοράει τα κέρατα του και κοντό κοροπήνιο , το ΟπC το έχει και μάλιστα άνετα..

Και 1ο στάδιο να είναι και μαμα, δεν υπάρχει το οπετσε.. :lol:

Υ.Γ Το τάπερ είναι 1200kg..

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται τι τάπερ, αν φοράει τα κέρατα του και κοντό κοροπήνιο , το ΟπC το έχει και μάλιστα άνετα..

Και 1ο στάδιο να είναι και μαμα, δεν υπάρχει το οπετσε.. :lol:

Υ.Γ Το τάπερ είναι 1200kg..

όπως επίσης και Golf GTi πρώτο στάδιο.

και δεν κατάλαβα γιατί να κάνει boom το corsa ?1.5 οβερ και με φορτίο 1.6.

Γιατι δεν λές το ίδιο και για τα TSi....?

Link to comment
Share on other sites

το tsi με τα 140 το εχει φθασει ηδη στα 240 η b&b εδω και καιρο...! και υπαρχει και gt φιλου με 230...! η μαλλον υπηρχε...!

Ο φιλος σου εχει αλλαξει και τουρμπινα???Και για τα Corsa OPC θα χρειαστουν και αλλα πραγματακια αλλαγη στο μοτερ(σφυραλατα..) για να φτασει τα 240+

Edited by gtas
Link to comment
Share on other sites

αναφερόμουν στο παλιό ταπερ.επίσης το καινουργιο typer εχει 0-100 σε 6.6. Δες πόσο έχει το GTi.επίσης σε πίστα που έχουν τρέξει (που εκεί έχουν καταφάξει το OPC) το ταπερ βγήκε σε χρόνο καλύτερο απο το GTi έστω και για λίγο και ποιό αργό και απο το παλιό ταπερ.

Επίσης ενα s2000 0-100 έχει 6.2...

Βρες ένα S2000 αυτός απο πρώτες στις 6.000 στροφές και εσύ με δευτέρα...

Επίσης μην πέρνεις πολύ θάρος με το TSi γιατι με πρόγραμμα δυναμομετρήθηκε Corsa OPC 230 και 31 ροπή μόνο με πρόγραμμα.και τωρα παει για εξάτμιση i/c...

(απάντηση στον αποστόλη).

οσο για το s2000 που είχα ανοίξει για πλάκα πέρασα δίπλα του για να τον τσιγλίσω και τελικά ήθελα κυάλια...

Επίσης ενα καλο ταπερ με σωστά πράγματα πάνω γύρω στα 240HP τότε είναι πολύ δύσκολα και για Astra OPC και για GTi πρόγραμμα.ούτε εγώ γουστάρω την φιλοσοφία του ιάπωνα αλλα και έτσι ράβουν.

Επίσης το s2000 έχει και 21 ροπή ενώ εσύ με πρόγραμα και τουρμπάτος 25!

Και έχω και φίλο με ibiza cupra που το πάει 400 ρόδα και φοβάμαι να μπώ.Το ibiza αμάξι για κόντρες.Και για ΚΑΤ ή κυπαρισάκια tongue.gif

Τι δουλειά εχει το corsa και το συγκρίνεις με το golf?

Σύγκρινε το με κανένα polo και με κανένα ibiza.

Και μόνο που ο 1400άρης του tsi συγκρίνεται με 1600άρια τούρμπο και 2λιτρα...αυτό κάτι πρέπει να σου λέει.

Αν κάποιος με πήγαινε κοπίο και μου έλεγε οτι το δικό του είναι 1400άρη....βάλε πωλείται!

Link to comment
Share on other sites

όπως επίσης και Golf GTi πρώτο στάδιο.

και δεν κατάλαβα γιατί να κάνει boom το corsa ?1.5 οβερ και με φορτίο 1.6.

Γιατι δεν λές το ίδιο και για τα TSi....?

Γιατι όπως έχει αποδειχθεί με του ανδριανάκη το opc οι μπιέλες του corsa δεν αντέχουν και πολλά πολλά...

+ Τα tsi δεν ύπαρχουν να βγάζουν 230+ , όλα γυρω στα 210-220 σταματάνε με φούλ πρώτο στάδιο, και συγκρατημένες ροπές...

Όσο για το Ταπερ, ρώτα τον καλλιμάνη με το κόκκινο τάπερ και τις παναγιάς τα μάτια πάνω και τον ανδρέα με το μαύρο(που αυτά τα 2 , είναι από τα καλύτερα στην αθήνα), πως κάθησε με εμένα , όταν ακόμα δεν φορούσα εξάτμιση...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι όπως έχει αποδειχθεί με του ανδριανάκη το opc οι μπιέλες του corsa δεν αντέχουν και πολλά πολλά...

σπασανε 2 opc corsa με 15000-20000χλμ και μονο προγραμμα ανδριανακη!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γιατι όπως έχει αποδειχθεί με του ανδριανάκη το opc οι μπιέλες του corsa δεν αντέχουν και πολλά πολλά...

+ Τα tsi δεν ύπαρχουν να βγάζουν 230+ , όλα γυρω στα 210-220 σταματάνε με φούλ πρώτο στάδιο, και συγκρατημένες ροπές...

Όσο για το Ταπερ, ρώτα τον καλλιμάνη με το κόκκινο τάπερ και τις παναγιάς τα μάτια πάνω και τον ανδρέα με το μαύρο(που αυτά τα 2 , είναι από τα καλύτερα στην αθήνα), πως κάθησε με εμένα , όταν ακόμα δεν φορούσα εξάτμιση...

Μα πές μου ποιό άλλο 1400άρη βγάζει 220 άλογα ή 210 έστω χωρίς άνοιγμα κινητήρα?

Link to comment
Share on other sites

δεν σύγκρινα corsa ε golf γιατι είναι άλλη κατηγορία.σύγκρινα τους κινητήρες.και μήν ξεχνάς οτι ο κινητήρας του corsa μπαίνει στο astra.

όσο για τον ανδριανάκη μιλάς για το corsa poy το ρύθμισε χωρίς εξάτμιση να βγάζει 240 με 1.7 πίεση.και το corsa είχε πέσει σε κοντράκια.οπότε λογικό να σπάσει.

το μοτέρ είναι αντέχει άνετα 240 δοκιμασμένα.

και ο ανδριανάκης δεν μου λέει κάτι για μένα.για την ελλαδίτσα καλός είναι για το εξωτερικό δεν νομίζω.όλοι ξέρουμε οτι ο ένας αντιγράφη απο τον άλλον προγράμματα

και εγώ είμαι 220 και δεν είμαι ούτε καν φουλ πρώτο στάδιο.

Link to comment
Share on other sites

δεν σύγκρινα corsa ε golf γιατι είναι άλλη κατηγορία.σύγκρινα τους κινητήρες.και μήν ξεχνάς οτι ο κινητήρας του corsa μπαίνει στο astra.

όσο για τον ανδριανάκη μιλάς για το corsa poy το ρύθμισε χωρίς εξάτμιση να βγάζει 240 με 1.7 πίεση.και το corsa είχε πέσει σε κοντράκια.οπότε λογικό να σπάσει.

το μοτέρ είναι αντέχει άνετα 240 δοκιμασμένα.

και ο ανδριανάκης δεν μου λέει κάτι για μένα.για την ελλαδίτσα καλός είναι για το εξωτερικό δεν νομίζω.όλοι ξέρουμε οτι ο ένας αντιγράφη απο τον άλλον προγράμματα

και εγώ είμαι 220 και δεν είμαι ούτε καν φουλ πρώτο στάδιο.

Τώρα εντάξει είσαι φάουλ , είναι κοινώς γνωστό οτι ο ανδριανάκης ρυθμίζει safe , μονο οταν είσαι φίλος του πολύ καλός και συγγενής ρυθμίζει "τέρμα"..

Ακόμα , "το είχε πέσει σε κοντράκια" δεν μου λεει τίποτα, γιατι και εγώ και ο κώστας και άλλα παιδια , τα λιώνουμε και τσίκ δεν έχουνε κάνει, και βγάζουνε και 80άλογα πάνω...

Επίσης , λές οτι στην ελλάδα ειναι καλός αλλα στο εξωτερικό δεν λεει τπτ, σκέψου οτι μπορεί τα ίδια να λένε στην Αυστρία για τον Digitune της Overload...

Μην είσαι απόλυτος, απλα κάποια πράγματα δεν θα γίνουν ποτε , εκτός και αν κατέβει ο god και πει " Θα κάνουμε το κόρσα 270"...

Link to comment
Share on other sites

Νεοκλή, νομίζω του Καλλιμάνη ήταν το χθεσινό τάπερ.

Και με πιο οπc πάτησε , με ένα γαλάζιο - courtney &milltek & εισαγωγή & κοολερ?

Και δηλώνει 290? :wacko:;):lol::lol::lol::lol::lol:

Υ.Γ Μάλλον μετα τα χουνέρια που του κάναμε , έχει αρχήσει και δηλώνει πιο ρεαλιστικά νούμερα...

Link to comment
Share on other sites

το ότι είναι μείων σε αυτον τον κινητήρα οι μπιέλες δεν είναι στανταρ να μην αντέχει τα 240.στην αγγλιά μέχρι εκεί τα βελτιώνουν.δεν μίλησα για 270.αλλα ούτε για 250.είπα μέχρι 240.και αν πιστευεις ότι ένα αμάξι αντέχει κάθε βράδυ κόντρες και σε μηχανές με μικρά κιβηκα και πολλά αλογα.γιατι χαίρω πολύ οι 2.0Λ δεν παθαίνουν και τίποτα.άλλο να παλευεις με 1.4 1.6 με μια τουρμπίνα κο3 με πιέσης 1,5+ κάθε μέρα.λογικό είναι να σπάσει.

Link to comment
Share on other sites

το ότι είναι μείων σε αυτον τον κινητήρα οι μπιέλες δεν είναι στανταρ να μην αντέχει τα 240.στην αγγλιά μέχρι εκεί τα βελτιώνουν.δεν μίλησα για 270.αλλα ούτε για 250.είπα μέχρι 240.και αν πιστευεις ότι ένα αμάξι αντέχει κάθε βράδυ κόντρες και σε μηχανές με μικρά κιβηκα και πολλά αλογα.γιατι χαίρω πολύ οι 2.0Λ δεν παθαίνουν και τίποτα.άλλο να παλευεις με 1.4 1.6 με μια τουρμπίνα κο3 με πιέσης 1,5+ κάθε μέρα.λογικό είναι να σπάσει.

Και τα 2λιτρα με πρόγραμμα κλπ Κ03 έχουν και τέτοιες πιέσεις δουλεύουν όμως...

Και με πιο οπc πάτησε , με ένα γαλάζιο - courtney &milltek & εισαγωγή & κοολερ?

Και δηλώνει 290? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Υ.Γ Μάλλον μετα τα χουνέρια που του κάναμε , έχει αρχήσει και δηλώνει πιο ρεαλιστικά νούμερα...

Γαλάζιο ήταν σίγουρα. tongue.gif

Μαμά δηλώνει. Τώρα τι φοράει...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα εντάξει είσαι φάουλ , είναι κοινώς γνωστό οτι ο ανδριανάκης ρυθμίζει safe , μονο οταν είσαι φίλος του πολύ καλός και συγγενής ρυθμίζει "τέρμα"..

Ακόμα , "το είχε πέσει σε κοντράκια" δεν μου λεει τίποτα, γιατι και εγώ και ο κώστας και άλλα παιδια , τα λιώνουμε και τσίκ δεν έχουνε κάνει, και βγάζουνε και 80άλογα πάνω...

Επίσης , λές οτι στην ελλάδα ειναι καλός αλλα στο εξωτερικό δεν λεει τπτ, σκέψου οτι μπορεί τα ίδια να λένε στην Αυστρία για τον Digitune της Overload...

Μην είσαι απόλυτος, απλα κάποια πράγματα δεν θα γίνουν ποτε , εκτός και αν κατέβει ο god και πει " Θα κάνουμε το κόρσα 270"...

συμφωνω μαζι σου

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Νεοκλή η αλήθεια να λέγεται, ο Γιάννης ρυθμίζει πολύ safe... Βρε ποιανού το VF34 S3 δουλεύει λ=13.0:1? Και ποιανού το GTI MkIV με S3 setup δουλεύει 13.8:1? Μετρημένα από ανταγωνιστή του αλλά διασταυρωμένα και με Zeitronix wideband? Ρώτα την Παρασκευή να σου πουν. Βρε ποιος μου 'λεγε και για κατι πειραγμένα CZT που είδαν τι χρώμα έχει το εσωτερικό του μοτέρ τους? Εκείνα βέβαια έχουν πιστόνια από πλαστελίνη, αλλά αν το γνωρίζεις και εντούτοις το ζορίζεις στο tuning είσαι κανίβαλος...

Link to comment
Share on other sites

Και....................για να επανερχομαστε στο θεμα μας. Το tsi 140? , μιλαω προσωπικα, πειτε οτι φτανει 200 αλογα ενταξει μεχρι εδω? Για να το φτασουμε και για να μιλαμε για σωστη βελτιωση, δεν πρεπει λογικα να ξοδευτουν πανω κατω κανα 7000 ευρω? (λεμε τωρα)Θελει προγραμμα, εξατμιση απο τα αντερα του μεχρι τον προφηλακτηρα, μηχανικη βελτιωση και μη μου πειτε οχι, εστω κτ ψιλα , αναρτησεις, φρενα, ζαντολαστιχα, αλλο δικο-πλατο γιατι με τον υπαρχον μπααααααααααα. Ξεχασα κτ αλλο (σιιιιιγουρα ναι)!!! Και σιγουρα θα τον χασω τον υπνο μου, μην παρω κανα τουρμπο στο ενα χερι και τον κομπρεσσορα στο αλλο. Αν ειναι να δωσω 22.000 για tsi + 7000 βελτιωση= 29000€. Δεν παιρνω καλυτερα αν οχι ενα gti, τουλαχιστον ενα gt ( καμμια σχεση βεβαιως με gti) αλλα τουλαχιστον θα εχω το κεφαλακι μου ησυχο.

Link to comment
Share on other sites

Και....................για να επανερχομαστε στο θεμα μας. Το tsi 140? , μιλαω προσωπικα, πειτε οτι φτανει 200 αλογα ενταξει μεχρι εδω? Για να το φτασουμε και για να μιλαμε για σωστη βελτιωση, δεν πρεπει λογικα να ξοδευτουν πανω κατω κανα 7000 ευρω? (λεμε τωρα)Θελει προγραμμα, εξατμιση απο τα αντερα του μεχρι τον προφηλακτηρα, μηχανικη βελτιωση και μη μου πειτε οχι, εστω κτ ψιλα , αναρτησεις, φρενα, ζαντολαστιχα, αλλο δικο-πλατο γιατι με τον υπαρχον μπααααααααααα. Ξεχασα κτ αλλο (σιιιιιγουρα ναι)!!! Και σιγουρα θα τον χασω τον υπνο μου, μην παρω κανα τουρμπο στο ενα χερι και τον κομπρεσσορα στο αλλο. Αν ειναι να δωσω 22.000 για tsi + 7000 βελτιωση= 29000¤. Δεν παιρνω καλυτερα αν οχι ενα gti, τουλαχιστον ενα gt ( καμμια σχεση βεβαιως με gti) αλλα τουλαχιστον θα εχω το κεφαλακι μου ησυχο.
Θεωρώ ότι τα απολύτως "απαραίτητα" είναι εκτός από πρόγραμμα, εξάτμιση full (1000-1500¤), ανάρτηση (600-1000¤) και καλύτερα φρένα (300-400¤). Δηλαδή με πολύ καλά έως άριστα πράματα περίπου 3500¤...
Link to comment
Share on other sites

Και....................για να επανερχομαστε στο θεμα μας. Το tsi 140? , μιλαω προσωπικα, πειτε οτι φτανει 200 αλογα ενταξει μεχρι εδω? Για να το φτασουμε και για να μιλαμε για σωστη βελτιωση, δεν πρεπει λογικα να ξοδευτουν πανω κατω κανα 7000 ευρω? (λεμε τωρα)Θελει προγραμμα, εξατμιση απο τα αντερα του μεχρι τον προφηλακτηρα, μηχανικη βελτιωση και μη μου πειτε οχι, εστω κτ ψιλα , αναρτησεις, φρενα, ζαντολαστιχα, αλλο δικο-πλατο γιατι με τον υπαρχον μπααααααααααα. Ξεχασα κτ αλλο (σιιιιιγουρα ναι)!!! Και σιγουρα θα τον χασω τον υπνο μου, μην παρω κανα τουρμπο στο ενα χερι και τον κομπρεσσορα στο αλλο. Αν ειναι να δωσω 22.000 για tsi + 7000 βελτιωση= 29000¤. Δεν παιρνω καλυτερα αν οχι ενα gti, τουλαχιστον ενα gt ( καμμια σχεση βεβαιως με gti) αλλα τουλαχιστον θα εχω το κεφαλακι μου ησυχο.

Μου φαίνεται οτι μόνο στην ιδέα του tuning σε πιάνει ένας τρόμος....tongue.gif

έχουμε και λέμε,

1. Πρόγραμμα = 800

2. Εξάτμιση = 1000

3. Ανάρτηση = 800++

4. Φρένα = 300-400

= 3.000 ζεστά

Είσαι λοιπόν ένα 1ο στάδιο , που θα στρίβει καλύτερα, θα φρενάρει καλύτερα , θα τραβάει καλύτερα και θα είναι καλύτερο γενικά...

Δεν είναι λοιπόν ανάγκη , να τα κάνεις όλα μαζι...Θα χάσεις το νόημα, απλά όπως φροντίζεις τώρα τακτικά τα σέρβις του , όταν είσαι 40 άλογα πάνω από μαμα πρέπει να φροντίζεις 2 φορες τα σέρβις του αν τα θες όλα εν τάξη και άριστα..Δεν θα μου το καίς , και μετα θα λυπάσαι τα 40ευρώ των λαδιών κάθε 7500χλμ...

Link to comment
Share on other sites

Νεοκλή η αλήθεια να λέγεται, ο Γιάννης ρυθμίζει πολύ safe... Βρε ποιανού το VF34 S3 δουλεύει λ=13.0:1? Και ποιανού το GTI MkIV με S3 setup δουλεύει 13.8:1? Μετρημένα από ανταγωνιστή του αλλά διασταυρωμένα και με Zeitronix wideband? Ρώτα την Παρασκευή να σου πουν. Βρε ποιος μου 'λεγε και για κατι πειραγμένα CZT που είδαν τι χρώμα έχει το εσωτερικό του μοτέρ τους? Εκείνα βέβαια έχουν πιστόνια από πλαστελίνη, αλλά αν το γνωρίζεις και εντούτοις το ζορίζεις στο tuning είσαι κανίβαλος...

Κοίτα οτι είναι πάγια τακτική όλων των προγραματιστών να "στεγνώνουν το μοτέρ" πρίν τον κόφτη είναι γνωστό....

Ακόμα και σε αυτούς που μετράνε με λάμδες... ;P tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Και....................για να επανερχομαστε στο θεμα μας. Το tsi 140? , μιλαω προσωπικα, πειτε οτι φτανει 200 αλογα ενταξει μεχρι εδω? Για να το φτασουμε και για να μιλαμε για σωστη βελτιωση, δεν πρεπει λογικα να ξοδευτουν πανω κατω κανα 7000 ευρω? (λεμε τωρα)Θελει προγραμμα, εξατμιση απο τα αντερα του μεχρι τον προφηλακτηρα, μηχανικη βελτιωση και μη μου πειτε οχι, εστω κτ ψιλα , αναρτησεις, φρενα, ζαντολαστιχα, αλλο δικο-πλατο γιατι με τον υπαρχον μπααααααααααα. Ξεχασα κτ αλλο (σιιιιιγουρα ναι)!!! Και σιγουρα θα τον χασω τον υπνο μου, μην παρω κανα τουρμπο στο ενα χερι και τον κομπρεσσορα στο αλλο. Αν ειναι να δωσω 22.000 για tsi + 7000 βελτιωση= 29000¤. Δεν παιρνω καλυτερα αν οχι ενα gti, τουλαχιστον ενα gt ( καμμια σχεση βεβαιως με gti) αλλα τουλαχιστον θα εχω το κεφαλακι μου ησυχο.

Εγω ακομα δεν εχω καταλαβει πως αλλαζουν την τουρμπινα στο tiguan και το κανουν 240 αλογα (ABT)και στο golf δεν το κανουν.Καποις που να ξερει να μου πει.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι όπως έχει αποδειχθεί με του ανδριανάκη το opc οι μπιέλες του corsa δεν αντέχουν και πολλά πολλά...

+ Τα tsi δεν ύπαρχουν να βγάζουν 230+ , όλα γυρω στα 210-220 σταματάνε με φούλ πρώτο στάδιο, και συγκρατημένες ροπές...

Όσο για το Ταπερ, ρώτα τον καλλιμάνη με το κόκκινο τάπερ και τις παναγιάς τα μάτια πάνω και τον ανδρέα με το μαύρο(που αυτά τα 2 , είναι από τα καλύτερα στην αθήνα), πως κάθησε με εμένα , όταν ακόμα δεν φορούσα εξάτμιση...

ξερουμε και οι 2 καλα για το γνωστο gt που εβγαλε 230 και το ελιωνε σε πιστες και σε κοντρες ο κατοχος του και χωρις αλλγη τουρμπινας...!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.