Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

στην αγγλια υπαρχει ηδη tsi με Κ03 απο gti πανω 250+ αλογα... το ειχε παρουσιαση πριν κανα μηνα περιπου σε ξενο περιοδικο...!

και ελπιζω πως συντομα θα το δουμε και στην ελλαδα....!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε αποστολη με υποχρεωσες....

Εγω νομιζα 250+ με full stage 1, χωρις αλαγες σε τουρμπο κτλ...ειπα και εγω... :lol:

οχι ρε με την ΚΚΚ 250 αλογα... tongue.gif

αν και να σου πω εχω εναν στην δουλεια μου ππου εχει ενα ibiza fr και υποστιριζει οτι με την κ03 εχει 280 αλογα... ;):o

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω κανενα παραπονο μεχρι στιγμης και το αμαξι δεν εχει κανει κιχ

καπου ανεφερες οτι το εχεις 3 μηνες? δηλαδη 3 μηνες να μην εχει κανει κιχ το θεωρεις μεγαλο επιτευμα?

δηλάδη αν στο εναν χρονο σπασει θα πεις, ενταξει ρε παιδια αντεξε ενα χρονο μια χαρα ηταν?

δεν μπορω να φανταστω οτι υπαρχουν πολλοι που περνουν ενα αμαξι και προτιμαν να το κανουν τουμπανο και ας μην αντεξει πανω απο χρονο!!!

προσωπικα εμενα το gti δεν μου κανει κλικ

??? ενω το TSI ????

Link to comment
Share on other sites

καπου ανεφερες οτι το εχεις 3 μηνες? δηλαδη 3 μηνες να μην εχει κανει κιχ το θεωρεις μεγαλο επιτευμα?

δηλάδη αν στο εναν χρονο σπασει θα πεις, ενταξει ρε παιδια αντεξε ενα χρονο μια χαρα ηταν?

δεν μπορω να φανταστω οτι υπαρχουν πολλοι που περνουν ενα αμαξι και προτιμαν να το κανουν τουμπανο και ας μην αντεξει πανω απο χρονο!!!

??? ενω το TSI ????

υπαρχει ανθρωπος που ειχε το προγραμμα πολυ καιρο πανω σε med 9.5 gt και ετρεχε σε πιστες σε κοντρες σε οτι θελεις και το αμαξι δουλευε στεγνο και δεν επαθε τπτ και ακομα το εχει και το αμαξι ειναι μια χαρα. γιατι τετοια απαισιοδοξια? το gti δεν μου κανει κλικ για την κατηγορια των 2.0.

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος είναι πρόθυμος να φτιάξει project car διαθέτοντας άφθονο χρόνο και χρήμα, όλα γίνονται.

Απλώς το σύστημα δοκιμή/λάθος μπορεί να καταλήξει στο να είναι συμφερότερη η αγορά ενός GTi από την αρχή.

Ασχέτως του αν είναι η όχι καλό το GTI στην κατηγορία του (που κατά την γνώμη μου είναι) προσωπικά θα ένιωθα πολύ καλύτερα έχοντας 250 άλογα από το 2λιτρο TFSI απ’ότι 250 άλογα από το 1.4 TSI. Συν του ότι η συνολική καμπύλη ροπής στα tuned 2λιτρα μοτέρ είναι πολύ πιο ομαλή και γεμάτη απ’ότι στα 1.4.

Όσο για το τι αντέχει και πόσο, με τα TSI θα γίνει πιστεύω ότι ακριβώς και με τα 1.8 20VT: ρυθμίσεις - δοκιμές – σπασμένα μοτέρ – νέες ρυθμίσεις – νέες δοκιμές – λιγότερα σπασμένα μοτέρ – κτλ, κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος είναι πρόθυμος να φτιάξει project car διαθέτοντας άφθονο χρόνο και χρήμα, όλα γίνονται.

Απλώς το σύστημα δοκιμή/λάθος μπορεί να καταλήξει στο να είναι συμφερότερη η αγορά ενός GTi από την αρχή.

Ασχέτως του αν είναι η όχι καλό το GTI στην κατηγορία του (που κατά την γνώμη μου είναι) προσωπικά θα ένιωθα πολύ καλύτερα έχοντας 250 άλογα από το 2λιτρο TFSI απΆότι 250 άλογα από το 1.4 TSI. Συν του ότι η συνολική καμπύλη ροπής στα tuned 2λιτρα μοτέρ είναι πολύ πιο ομαλή και γεμάτη απΆότι στα 1.4.

Όσο για το τι αντέχει και πόσο, με τα TSI θα γίνει πιστεύω ότι ακριβώς και με τα 1.8 20VT: ρυθμίσεις - δοκιμές – σπασμένα μοτέρ – νέες ρυθμίσεις – νέες δοκιμές – λιγότερα σπασμένα μοτέρ – κτλ, κτλ.

και το δικο μου project car ειναι. το 1ο med 17.5 pου ανοιχτηκε ο εγκεφαλος και αναβαθμιστηκε στην ελλαδα τουλαχιστο...

και επισης ειναι και το 1ο μου αμαξι χεχε!

Link to comment
Share on other sites

και το δικο μου project car ειναι. το 1ο med 17.5 pου ανοιχτηκε ο εγκεφαλος και αναβαθμιστηκε στην ελλαδα τουλαχιστο...

και επισης ειναι και το 1ο μου αμαξι χεχε!

Με τα med τι παίζει???

Παλιά μοντέλα med 9.5 και καινούργια med 17.5 ή tsi 140 med 17.5 και gt 170 med 9.5.

Δώσε μια εξήγηση γιατί εδώ έχω φάει med...α!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πιστευεις φιλε πως εχεις την ''εμπειρια'' με οτι αυτο συνεπαγεται, να μπορεις νε σεταρεις ενα προγραμμα στο δρομο στα μετρα σου??? ;) Δεν οδηγουμε καμια Mc Laren Mercedes...( α ρε πουτ....Hamilton μας τρελανες παλι... :lol: )

Δεν θελω να το παιξω ειδικος ουτε να παινεψω την REVO και την καθε REVO που βγαζει προγραμμα....αλλα να λεμε οτι ενα προγραμμα κονσερβα που βγαζει 200+ αλογα δεν μας κανει και θελουμε προγραμμα κομμενο και ραμμενο στα μετρα μας λες και θα αγορασουμε κοστουμακι για το γαμο του ξαδερφου της θειας μας.....τι να πω, μπορει να τα βλεπω εγω υπερβολικα τα πραγματα... :o

Γι 'αυτό ο καθένας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει, άλλος θέλει να το τσιτώσει τέρμα και άλλος να το βάλει μια φορά και να μην ασχοληθεί ξανά. Προσωπικά επειδή έχω μιλήσει με αρκετούς, είτε βάλω κονσέρβα είτε χειροποίητο θα προτιμήσω κάποιον που είναι απολύτως συζητήσιμος και πάνω απ όλα γνώστης και ότι θα χρειαστώ θα έιναι εκεί παρά να βάλω ένα οποιοδήποτε επώνυμο κονσερβα (που θα το χρυσοπληρώσω) και αύριο να μη με ξέρει. Γιατί αν νομίζετε ότι αν βάλεις ένα επώνυμο πρόγραμμα δεν θα έχεις ποτέ κανένα απολύτως πρόβλημα μάλλον δε σας τα έχουν πει καλά!
Link to comment
Share on other sites

Με τα med τι παίζει???

Παλιά μοντέλα med 9.5 και καινούργια med 17.5 ή tsi 140 med 17.5 και gt 170 med 9.5.

Δώσε μια εξήγηση γιατί εδώ έχω φάει med...α!!!!

ECU med 9.5 φορουσαν τα γκολφ που ειχαν κατασκευαστει πριν 2007 νονιζω.Απο το 2007 και μετα φορανε τον νεο med 17.5.Η διαφορα τους ειναι οτι μεχρι τωρα δεν μπορουσαν να τους προγραμματισουν χωρις να βγει ο εγκεφαλος.Αλλα η Ρεβο ειναι η πρωτη που μπορεσε να το κανει χωρις να χρειαζεται να βγει η ecu

Link to comment
Share on other sites

και το δικο μου project car ειναι. το 1ο med 17.5 pου ανοιχτηκε ο εγκεφαλος και αναβαθμιστηκε στην ελλαδα τουλαχιστο...

και επισης ειναι και το 1ο μου αμαξι χεχε!

Γειά σου απόστόλη έβαλα εξάτμιση χειροποιητη από downpipe μέχρι τελικό στην Gp Exhaust στο περιστέρι, το αυτοκινητο φυσάει σταμάτησε να κάνει και το κόμπιασμα από τον κομπρέσορα στον τούρμπο πάει αρκετά καλά πρέπει να ξαναβρεθούμε να δούμε πως πάνε είμαι περιεργος να δω διαφορές από πριν.

Link to comment
Share on other sites

το gti δεν μου κανει κλικ για την κατηγορια των 2.0.

Γιατι δε λες ρε Αποστολε οτι δεν εχεις τα λεφτα για το Gti? Ειναι δυνατον να μη σου κανει κλικ το GTi και να σου κανει το TSi? Give me a break............. Και εμενα δε μου κανει κλικ η Μ3 για αυτο θα παρω τη 316 και θα τη τουμπανιασω. Ειναι λογικη αυτη δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

ECU med 9.5 φορουσαν τα γκολφ που ειχαν κατασκευαστει πριν 2007 νονιζω.Απο το 2007 και μετα φορανε τον νεο med 17.5.Η διαφορα τους ειναι οτι μεχρι τωρα δεν μπορουσαν να τους προγραμματισουν χωρις να βγει ο εγκεφαλος.Αλλα η Ρεβο ειναι η πρωτη που μπορεσε να το κανει χωρις να χρειαζεται να βγει η ecu

Λαθος.

H πρωτη ειναι η εταιρια Frieling-Racing προμηθευτης εξοπλισμου βελτιωτων.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δε λες ρε Αποστολε οτι δεν εχεις τα λεφτα για το Gti? Ειναι δυνατον να μη σου κανει κλικ το GTi και να σου κανει το TSi? Give me a break............. Και εμενα δε μου κανει κλικ η Μ3 για αυτο θα παρω τη 316 και θα τη τουμπανιασω. Ειναι λογικη αυτη δηλαδη?

+1

Link to comment
Share on other sites

+1

...στην τιμή των 20000 σίγουρα δεν έχεις καλύτερη επιλογή από το TSI...

...στην τιμη των 30000 σίγουρα έχεις καλύτερες επιλογές από το gti.....

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δε λες ρε Αποστολε οτι δεν εχεις τα λεφτα για το Gti? Ειναι δυνατον να μη σου κανει κλικ το GTi και να σου κανει το TSi? Give me a break............. Και εμενα δε μου κανει κλικ η Μ3 για αυτο θα παρω τη 316 και θα τη τουμπανιασω. Ειναι λογικη αυτη δηλαδη?

δεν εχω τα λεφτα να παρω gti και εχω τα λεφτα να ριξω 4000-5000 ευρω στο tsi για να το κανω stage 2? + τα 2500 που εχω δωσει ηδη... πως το βλεπεις? και πες με και βλακα δεν εχω προβλημα δικη μου επιλογη ειναι :D και να παρω το μοτερ στο χερι παλι θα δωσω αλλα τοσα για να το φτιαξω...! αυτα!

Link to comment
Share on other sites

...στην τιμή των 20000 σίγουρα δεν έχεις καλύτερη επιλογή από το TSI...

...στην τιμη των 30000 σίγουρα έχεις καλύτερες επιλογές από το gti.....

+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Link to comment
Share on other sites

+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

αν και δεν ειναι επι του θεματος... gti θα περνα μονο το edition30 που φοραει την k04 η αν επερνα gti θα πηγαινε για s3 setup με την μια... επισης στην κατηγορια του gti περνω leon cupra 2 και με 2500 ειμαι στα 350+ αλογα! και σορρυ για τα επανειλημενα ποστς

Link to comment
Share on other sites

ακριβα γουστα....

φιλε δεν το φυσαω το χρημα...δεν εχω παραπονο... και στο gsxr που ειχα ειχα ριξει 4500 ευρω και ειχε γινει 172 αλογα τροχο... αλλοι πανε και τα σκανε σε μπουζουκια εμενα μου αρεσει να τα σκαω εκει

Link to comment
Share on other sites

αλλοι πανε και τα σκανε σε μπουζουκια εμενα μου αρεσει να τα σκαω εκει

μαζι σου σε αυτο...

απλα εγω ειμαι της αποψης να μην ριχνω πολλα λεφτα στο αμαξι, απλα να τα μαζευω για το επομενο...

συμφωνω με το tuning γενικα αλλα μεχρι ενα σημειο που ειναι value for money...

δηλαδη γενικα το stage 1, το εγκρινω...

απλα οταν τα λεφτα πλησιαζουν ενα αμαξι ανωτερης κατηγοριας τοτε προτιμαω να παω κατευθειαν εκει...

και ειναι και τι χρηση κανεις... αν το εχεις παρκαρισμενο και το κυκλοφορεις μονο για γουστα οκ...

αμα κανεις 91000κμ με δικο σου αμαξι σε 2μιση χρονια οπως εγω τοτε θελεις να ειναι και αξιοπιστο..

γουστα ειναι ολα...

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

Λαθος.

H πρωτη ειναι η εταιρια Frieling-Racing προμηθευτης εξοπλισμου βελτιωτων.

ok η ρεβο ειναι η δευτερη.

Link to comment
Share on other sites

...στην τιμή των 20000 σίγουρα δεν έχεις καλύτερη επιλογή από το TSI...

...στην τιμη των 30000 σίγουρα έχεις καλύτερες επιλογές από το gti.....

Aν και τελειως off topic δε συμφωνω... οτι επιλογες εχεις για στα 30.000 για το GTI τις ιδιες εχεις και στα 22.000 για το TSI

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν ειναι επι του θεματος... gti θα περνα μονο το edition30 που φοραει την k04 η αν επερνα gti θα πηγαινε για s3 setup με την μια... επισης στην κατηγορια του gti περνω leon cupra 2 και με 2500 ειμαι στα 350+ αλογα! και σορρυ για τα επανειλημενα ποστς

Mε την λογικη αφου κοιτας μονο τα αλογα, στην κατηγορια του TSI επερνες και το OCTAVIA GT και με 2.500 Ε θα ησουν γυρω στα 300 hp ...

Link to comment
Share on other sites

Mε την λογικη αφου κοιτας μονο τα αλογα, στην κατηγορια του TSI επερνες και το OCTAVIA GT και με 2.500 Ε θα ησουν γυρω στα 300 hp ...

Είναι λίγο παλιό.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.