Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Ερωτησούλα προς αυτούς που έχουν πρόγραμμα:

Στο φάσμα των στροφών 3500 με 4500 περίπου τι πιέσεις βλέπετε? (Όταν πατάτε τέρμα εννοέιται)

Από τότε που βάλατε πρόγραμμα έχετε προσέξει ενα ελαφρύ σκαλοματάκι παλι εκεί λίγο πριν τις 4000 στροφές? Σαν να αφήνετε το γκάζι για 1 δέκατο του δευτερολέπτου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά κάνα βιντεακι με 0-100 και 0-200 έχετε ανεβάσει από τα τσι που έχουν 200+ και 220+?

Είναι εύκολο να βάλετε κάνα link εδω να δούμε, άσχετα αν είναι revo, e-tuners, overload ή ότι άλλο...

Με έχετε βάλει στην μπρίζα και εμένα! Για τιμόνι gti για πρόγραμμα και πολλά άλλα, έλεος! :)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά κάνα βιντεακι με 0-100 και 0-200 έχετε ανεβάσει από τα τσι που έχουν 200+ και 220+?

Είναι εύκολο να βάλετε κάνα link εδω να δούμε, άσχετα αν είναι revo, e-tuners, overload ή ότι άλλο...

Με έχετε βάλει στην μπρίζα και εμένα! Για τιμόνι gti για πρόγραμμα και πολλά άλλα, έλεος! :lol:

Ο Κωστας (KostakisS) ειχε τραβηξει κατι βιντεακια : http://www.youtube.com/user/koOstakisSs

Oσο για τα χρηματα που μπορεις να ριξεις σε ενα αυτοκινητο (οχι μονο απο τιμονακια και προγραμματα , αλλα σε οτι μπορεις να φανταστεις...), θελει συνεση, για να μην μετατραπει το αυτοκινητο σε κουμπαρα διχως... πατο!

Link to comment
Share on other sites

Α οκ thanks...

Από ότι βλέπω τα 0-100 έρχονται μεταξύ 6,8-7,2 ?

Σίγουρα θέλει σύνεση, προσωπικά μου αρέσει το αμάξι να φαίνετε μαμά, δεν τα πάω τα πολλά πολλά και σίγουρα όχι φανταχτερά.

Δεν θέλω 240 άλογα αλλά για 200-205 ψήνομαι άνετα. Ποιο πολλά τα φοβάμαι, στο κάτω κάτω 1400cc είναι δεν απαιτώ και τόσα... Για παραπάνω θα πάρω το gti ή ακόμα καλύτερα να είμαστε καλά R20 (λέμε τώρα).

Link to comment
Share on other sites

230 εισαι μια χαρα γιατι τα υπολειπα τα παιρνεις απο εξατμιση κτλ.ειναι αλογα π ερχονται απο ΄΄υγεια΄΄΄του κινητηρα υπαρχουν και τσι 300 αλογα παντως και 260 στο club Ολα μια χαρα

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, μπορει να υπαρχουν αλλα το 'ολα μια χαρα' ειναι λιγο αισιοδοξο.

Για να βγουν αυτα τα 260!! (για τα 300 δεν εχω ακουσει) αρκετα πραγματα εχουν γινει και φυσικα υπαρχουν και δυσλειτουργιες περιστασιακα.

Το αλλο που πρεπει παντα να λεγεται ειναι οτι ακομα δεν υπαρχουν αποτελεσματα σε βαθος χρονου που θα δειχνουν ποσο 'μια χαρα' ειναι αυτα και οτι για φτασουν σε τετοια νουμερα οι ρυθμισεις ειναι κοντα στο max με οτι αυτο συνεπαγεται μελλοντικα σε θεματα αξιοπιστιας.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι ο κινητηρας σαν κατασκευη ειναι πολυ ανθεκτικος αλλα για τα περιφερειακα (αντλιες, τουρμπο, κομπρεσσορ κλπ) το μελλον θα δειξει και φυσικα σε συναρτηση με το ποσο επιθετικες ειναι οι ρυθμισεις.

Οποιαδηποτε μετατροπη εχει και τις αναλογες απωλειες λιγωτερο η περισσοτερο αναλογα με τι κανεις.

Link to comment
Share on other sites

230 εισαι μια χαρα γιατι τα υπολειπα τα παιρνεις απο εξατμιση κτλ.ειναι αλογα π ερχονται απο ΄΄υγεια΄΄΄του κινητηρα υπαρχουν και τσι 300 αλογα παντως και 260 στο club Ολα μια χαρα

300 αλογα 1.4 tsi??????

που ειναι αυτο????

Link to comment
Share on other sites

300 αλογα 1.4 tsi??????

που ειναι αυτο????

εξωτερικο αληθεια!!! και 280 να ειναι αν ειμαστε κακοι με δυναμομετρηση παλι πολλα ειναι//.

Link to comment
Share on other sites

300 αλογα 1.4 tsi??????

που ειναι αυτο????

εξωτερικο αληθεια!!! και 280 να ειναι αν ειμαστε κακοι με δυναμομετρηση παλι πολλα

Link to comment
Share on other sites

κ το λινκ να το δουμε κ εμεις?κ εγω εχω tsi αλλα οχι κ 230 κ ολα μια χαρα ενω ολα αυτα που φοραει τα εχουν βαλει για 140-170 αλογα.αντε να υπαρξει κ ενα safe margin αλλα απο τα 170-230 για 1.4 κινητηρα προσωπικα το βλεπω τραβηγμενο απο τα μαλλια.

μια ερωτηση με την ευκαιρια αν κ δεν ειναι για εδω αλλα επειδη αυτο το thread το διαβαζουν κυριως tsiκιδες

τα αμορτισερ gt sport με του gt ειναι ιδια?θελω να βρω διαφορες κ σε αυτο εχω κολλησει (ως τωρα βρηκα μονο τα μπροστα φρενα 288-312)

Link to comment
Share on other sites

κ το λινκ να το δουμε κ εμεις?κ εγω εχω tsi αλλα οχι κ 230 κ ολα μια χαρα ενω ολα αυτα που φοραει τα εχουν βαλει για 140-170 αλογα.αντε να υπαρξει κ ενα safe margin αλλα απο τα 170-230 για 1.4 κινητηρα προσωπικα το βλεπω τραβηγμενο απο τα μαλλια.

μια ερωτηση με την ευκαιρια αν κ δεν ειναι για εδω αλλα επειδη αυτο το thread το διαβαζουν κυριως tsiκιδες

τα αμορτισερ gt sport με του gt ειναι ιδια?θελω να βρω διαφορες κ σε αυτο εχω κολλησει (ως τωρα βρηκα μονο τα μπροστα φρενα 288-312)

δεν ειναι καθολου πολλα τα 230(γιατι τα 190 200 τα παιρνεισ με το προγραμμα τα υπολοιπα τα παιρνεις με τι βελτιωση των περιφεριακων αρα μεχρι και καλο κανεις. του gt ειναι λιγο πιο σκληρα και 1.5 χαμηλωμενα.αν θελετε τα πουλας με 17.000Km βαζω Pss10 ;)

Link to comment
Share on other sites

εξακριβωμενο απο ΕΤΚΑ?ρωταω γιατι εχω ως τωρα 4 απαντησεις που ειναι διαφορετικες απο την δικια σου

δεν θελω να το παιξω δυσπιστος αλλα Δεν ειναι πιο χαμηλο για σκληροτητα δε ξερω.καλοπουλητα

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει το 260 ειναι σχετικο. Αν θυμαμαι απο δυναμομετρηση ειχα δει καπου 245.

Παντως εχω δει σε Αγγλια, μαλιστα χτες το εβλεπα αλλα το εσβησα και δεν θυμαμαι τωρα τη σελιδα, tsi (170) με αλλαγη ομως τουρμπινας φυσικα + προγραμμα + αντλια βενζινης + φρενα + αναρτηση κλπ που δεν θυμαμαι τωρα , στα 275 αλογα, που ετρεχε και για μια σεζον σε καποιο αγγλικο πρωταθλημα.

Αλλα υπηρξε οπως καταλαβαινετε αρκετη τροποποιηση.

Παντως απ'οτι λεγανε ηταν αξιοπιστο (αλλα και παλι μηπως θα ελεγαν το αντιθετο??).

Link to comment
Share on other sites

με αλλαγη ομως τουρμπινας φυσικα

Μα εδω δεν ειχε αναφερθει οτι λογω κατασκευης του κινητηρα δεν γινετε να αλλαχτει η τουρμπινα στα tsi η κανω λαθος?

Link to comment
Share on other sites

λαθος ενας εδω την εχει αλλαξει με κ04 αν θυμαμαι καλα

Λαθος και για σενα...Εχει τροποποιησει την Κ03 που εχετε με σωθηκα απο Κ04....Εσας πολλαπλη και τουρμπινα ειναι 1!Δεν γινετε να αλλαζετε τουρμπινες ετσι...Οποτε για να εβγαλε 275 αλογα TSI ποση τροποποιηση θα ειχε πεσει φανταστειτε! :rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

Λαθος και για σενα...Εχει τροποποιησει την Κ03 που εχετε με σωθηκα απο Κ04....Εσας πολλαπλη και τουρμπινα ειναι 1!Δεν γινετε να αλλαζετε τουρμπινες ετσι...Οποτε για να εβγαλε 275 αλογα TSI ποση τροποποιηση θα ειχε πεσει φανταστειτε! :rolleyes::D

Και ποσα ευρω δεν ρωτας καλυτερα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πολλά άλογα ρε παιδιά, ποιος ο λόγος, το σωστότερο είναι να πάρεις άλλο αμάξι αν ζητάς τέτοιες επιδόσεις όχι 1400cc. Πάντως 200-210 καλά είναι, ο TSI δεν μασάει από 200 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτησούλα προς αυτούς που έχουν πρόγραμμα:

Στο φάσμα των στροφών 3500 με 4500 περίπου τι πιέσεις βλέπετε? (Όταν πατάτε τέρμα εννοέιται)

Από τότε που βάλατε πρόγραμμα έχετε προσέξει ενα ελαφρύ σκαλοματάκι παλι εκεί λίγο πριν τις 4000 στροφές? Σαν να αφήνετε το γκάζι για 1 δέκατο του δευτερολέπτου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Κανείς?

εγω εκει βλεπω 1,5 bar......

lag δεν εχω δει στο δικο μου προγραμμα..........

Link to comment
Share on other sites

Κανείς?

Αυτο το "lag" το χω δει και γω.Αλλα απο τι εχω καταλαβει ειναι καθαρα θεμα esp το οποιο σου κοβει..Δοκιμασε με esp off σε καλο δρομο να γραπωνει και να μην ειναι κατω γυαλι,και θα δεις οτι δεν θα στο κανει.Τουλαχιστον σε μενα ετσι γινεται συνηθως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.