Jump to content
Guest

Golf 4 - Ξαφνική Απώλεια Τιμονιού Και Υποβοήθησης Σεβρο

Recommended Posts

Λοιπόν παίδες απόψε το βράδυ εκεί που είχα σταθερή πορεία ξαφνικά κοκαλώνει το τιμόνι ( μπορούσα να το γυρίσω ελάχιστα με δυσκολία ) και το φρένο ( επίσης μπορούσα να το πατήσω ελάχιστα)! Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, είχα νεκρά σε κατηφόρα, κεντρικό δρόμο γύρω στα 100 χιλ. Το γελοίο είναι πως το έπαθα σε στροφή άλλα ευτυχώς ήταν ανοιχτή ο δρόμος καλός και δεν είχα μεγάλη ταχύτητα. Όλο το βράδυ αυτό σκεφτόμουν καθώς γύριζα σπίτι.

 

Τα φώτα σας, τι μπορεί να είναι, φυσικά και το πάω συνεργείο απλά θέλω μια γνώμη και από εδώ! :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Να υποθέσουμε πως έσβησαν όλα τα ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινητου επίσης κατά το συμβάν;

Πώς επανήλθε σε κανονική λειτουργία μετά;

Να επισημάνω πως ενώ ήσουν ήδη με 100 χλμ / ωρα, το τιμόνι δεν ειναι και τόσο δύσκολο (όσο αν ειναι τελείως ακίνητο) να το κινήσεις (φαντάζομαι το σοκ της έλλειψης υποβοήθησης βέβαια), τα δε φρένα εχουν 2-3 φρενιές και μετα τελειώνουν, πάνε σε αλλα μετρα μετά για να σταματήσει το αυτοκινητο. Εσυ όμως λες πως το τιμόνι γύριζε ελάχιστα, το δε πεντάλ του φέρνουν δεν μπορούσες να το πατήσεις. Τι ισχύει;

Το λεω γιατι βρίσκω κομματάκι περίεργο να μπλόκαρε η κολόνα του τιμονιού και η υδραυλικη υποβοήθηση των φρενών ταυτόχρονα, ενώ ολα τα αλλα λειτουργούσαν στο σύνολό τους.

Το καλο ειναι οτι εισαι καλα και αυτο μετράει πάνω απ´ όλα.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσουμε πως έσβησαν όλα τα ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινητου επίσης κατά το συμβάν;

Πώς επανήλθε σε κανονική λειτουργία μετά;

Να επισημάνω πως ενώ ήσουν ήδη με 100 χλμ / ωρα, το τιμόνι δεν ειναι και τόσο δύσκολο (όσο αν ειναι τελείως ακίνητο) να το κινήσεις (φαντάζομαι το σοκ της έλλειψης υποβοήθησης βέβαια), τα δε φρένα εχουν 2-3 φρενιές και μετα τελειώνουν, πάνε σε αλλα μετρα μετά για να σταματήσει το αυτοκινητο. Εσυ όμως λες πως το τιμόνι γύριζε ελάχιστα, το δε πεντάλ του φέρνουν δεν μπορούσες να το πατήσεις. Τι ισχύει;

Το λεω γιατι βρίσκω κομματάκι περίεργο να μπλόκαρε η κολόνα του τιμονιού και η υδραυλικη υποβοήθηση των φρενών ταυτόχρονα, ενώ ολα τα αλλα λειτουργούσαν στο σύνολό τους.

Το καλο ειναι οτι εισαι καλα και αυτο μετράει πάνω απ´ όλα.

Αν εννοείς το καντράν χωρίς να είμαι σίγουρος, ναι, έμεινε ακίνητο. Το συμβάν κράτησε μερικά δευτερόλεπτα και αμέσως μετά ήρθε στα αρχικά του χωρίς να επέμβω, απλά από μόνο του. Φυσικά και το κίνησα άλλα ελάχιστα ( εάν δεν γινόταν αυτό πως θα έπαιρνα τη στροφή; ), τα δε φρένα έπιαναν επίσης ελάχιστα ίσα που μπορούσα να πατήσω το πεντάλ, ήταν σκληρά λες και κάτι εμπόδιζε!

 

Φίλε δεν γνωρίζω το πρόβλημα, αυτό που διευκρίνισα είναι πως εκείνη τη στιγμή ένιωσα το τιμόνι και τα φρένα κοκαλωμένα, αυτή την αίσθηση είχα καθώς οδηγούσα απ`τα νορμάλ σε κάτι τέτοιο!

Αυτό είναι απώλεια υποπίεσης, σου κόπηκε το σωληνάκι

Τι ακριβώς είναι αυτό επειδή δεν γνωρίζω και πολλά, σαν ζημιά είναι μεγάλη στο κόστος επισκευής;

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα από το συμβάν που όντως είναι λογικό να τα χρειάστηκες, γιατί είχες νεκρά σε κατηφόρα; Σε φρενάρισμα πανικού επιβαρύνεις μόνο τα φρένα και δε φρενάρεις καθόλου με τον κινητήρα για πρόσθετη υποβοήθηση.

 

Στο συμβάν τώρα, αν σου έσβησαν όλα τα ηλεκτρικά, το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό. Αν δεν έσβησαν δεν ξέρω αν φρένα και τιμόνι έχουν διαφορετική υδραυλική υποβοήθηση αν και η λογική λέει ότι έτσι είναι, άρα μπορεί να υπάρχει πρόβλημα αντλίας.

 

Αν κοβόταν απλά ένα σωληνάκι, θα είχες απώλεια υδραυλικού υγρού και δε θα επανερχόταν, άσε που θα ήταν και πιο σταδιακό και όχι τόσο απότομο εκτός πια και αν το σψληνάκι έφευγε τελείως από τη θέση του ή κοβόταν εντελώς, αλλά δε θα επανερχόταν.

 

Γενικά προσωπικά το εντοπίζω μάλλον προς ηλεκτρικό.

Link to comment
Share on other sites

λογικα καποια αντλια θα ειχε στιγμιαια απολεση παροχης ρευματος...

καποιο ρελε κανενα σωληνακι 1002 μπορει να ειναι ακομα και η ιδια η αντλια.

τσεκαρε μια υγρα φρενων τιμονιου ετσι απο περιεργεια

Link to comment
Share on other sites

Κανε εναν ελενχο, αν σβησεις το αμαξι και πας μετα απο 5-10 λεπτα, χωρις να βαλεις μπροστα, πατα το πενταλ του φρενου, ειναι μαλακο ή σκληρο?

Link to comment
Share on other sites

καλο απογευμα , ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχε σε mazca 4 η γυναικα μου πηγενε με 50 ταχασε και παρολιγον ατυχημα ευτυχως ολα καλα , εγινε αλλαγη μπαταριας και ολα επανηλθαν στα φυσιολογικα τους , αυτα  αν βοηθω σε τιποτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας αν ειναι σφιγμενοι. Κατόπιν ένα check με Vag com να δεις ποιες βλάβες υπάρχουν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μηπως εβαλες μετα το συμβαν ταχυτητα.και τοτε επανηλθε?

Ναι, προσπάθησα με ταχύτητα άλλα δεν θυμάμαι εάν επανήλθε αμέσως μετά την προσπάθεια της ταχύτητας. Αυτό που θυμάμαι είναι πως κράτησε πολύ λίγο -  ήταν γρήγορο. Δεν ξέρω εάν έπαιξε ή όχι ρόλο η ταχύτητα.

καλο απογευμα , ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχε σε mazca 4 η γυναικα μου πηγενε με 50 ταχασε και παρολιγον ατυχημα ευτυχως ολα καλα , εγινε αλλαγη μπαταριας και ολα επανηλθαν στα φυσιολογικα τους , αυτα  αν βοηθω σε τιποτα.

Κοίτα η αλήθεια είναι πως η μπαταρία χρειάζεται αλλαγή, αν και στη μέτρηση δεν έδειξε τόσο χάλια (λεγόμενα συνεργείου). Επειδή υποψιάζομαι πως η μπαταρία ευθύνεται για κάποιες βλάβες που αντιμετωπίζω μάλλον θα την αλλάξω.

Edited by GOLF1999
Link to comment
Share on other sites

εμενα κατι μου λεει οτι για καποιο λογο σου εσβησε το αμαξι(αυτο πρεπει να κοιταξεις...για ποιο λογο σου εσβησε) και μετα με το αλαλουμ που εγινε,εβαλες ταχυτητα και αφησες συμπλεκτη,και ετσι ξαναπηρε μπροστα...

Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας αν ειναι σφιγμενοι. Κατόπιν ένα check με Vag com να δεις ποιες βλάβες υπάρχουν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Τόσο ρόλο μπορεί να παίζει η μπαταρία. Δηλαδή απ`ότι καταλαβαίνω είναι ζήτημα ηλεκτρολογικό; Είσαι το δεύτερο άτομο που μου προτείνει έλεγχο μπαταρίας.

εμενα κατι μου λεει οτι για καποιο λογο σου εσβησε το αμαξι(αυτο πρεπει να κοιταξεις...για ποιο λογο σου εσβησε) και μετα με το αλαλουμ που εγινε,εβαλες ταχυτητα και αφησες συμπλεκτη,και ετσι ξαναπηρε μπροστα...

Το αμάξι εάν μου έσβηνε δεν θα είχε αναμένες τις φωτεινές ενδείξεις του καντράν, ύστερα θα ήταν νεκρό, το αμάξι λειτουργούσε κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Δες λίγο τη μπαταρία, έχεις αναφέρει κι άλλο ένα πρόβλημα με το καντράτ και τις ενδείξεις.

Κάνε μια μέτρηση φορτίου (όχι τάσης) αν βγεί ανεπαρκής κάνε μια αλλαγή να ξεμπερδεύεις.

Link to comment
Share on other sites

Σε ibiza που είχα παλαιότερα 2004mod, όσες φορές μου είχε ανάψει το λαμπάκι του υδραυλικού και δε λειτουργούσε ή υποβοήθηση στην εκκίνηση ήταν μπαταρία.

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.