Touran Vangelis Posted December 27, 2015 Report Posted December 27, 2015 Χρόνια πολλά σε όλους! Το αυτοκίνητό μου είναι το Touran 1.6FSI του 2003, τώρα δεν θα αναφερθώ στα παλιά προβλήματα αλλά σε αυτό που προέκυψε πρόσφατα: Ταξίδεψα για 100km, έκανα μια στάση 5 λεπτών και όταν ξεκίνησα πάλι, στα πρώτα 800 μέτρα, το αυτοκίνητο ξαφνικά έχασε ισχύ, έσβησε και όταν σταμάτησα, διαπίστωσα φωτιά στο χώρο του κινητήρα (βέβαια το μόνο που κάηκε ήταν η πλαστική ποδιά κάτω και μπροστά από τον κινητήρα). Έγινε κατάσβεση με πυροσβεστήρα σκόνης. Η διάγνωση σου συνεργείου (εξουσιοδοτημένο) ήταν η εξής: ένας πολλαπλασιαστής βραχυκυκλωμένος, ο οποίος ενδεχομένως οδήγησε στην υπερθέρμανση του καταλύτη ο οποίος έδωσε φωτιά στην πλαστική ποδιά, ενώ δεν υπήρχε καμιά διαρροή, κανένα σωληνάκι καυσίμου σπασμένο ή φθαρμένο, ούτε καλώδιο καμένο) ή μήπως "πήρα από κάτω" καμιά πχ πλαστική σακούλα η οποία και να ανεφλέγη από τον καταλύτη. Δεν είναι ότι δεν θέλω να εμπιστευτώ την άποψη των τεχνικών του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, αλλά από περιέργεια θα ήθελα να ξέρω: αν κάποιος άλλος είχε ποτέ ανάλογο πρόβλημα και τι εξήγηση του δόθηκε, αν κάποιος έχει τις τεχνικές γνώσεις να μπορέσει να μας πει πώς μπορεί να προκλήθηκε η φωτιά, αν σκόνη του πυροσβεστήρα που την εισπνεύσαμε και κατά την πυρόσβεση αλλά και μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου από το συνεργείο μέχρι να το πλύνουμε μπορεί να είναι βλαβερή αν το υπολείμματα της σκόνης του πυροσβεστήρα στον κινητήρα (δεν τόλμησα να τον πλύνω) μπορεί να προκαλούν τον λίγο καπνό που βλέπω όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και ανοίγω το καπό. Ευχαριστώ για το χρόνο σας όσοι ασχοληθείτε με την περίπτωσή μου και πάλι καλές γιορτές σε όλους! Quote
Passatoukos Posted December 27, 2015 Report Posted December 27, 2015 Πέρσυ ίδια εποχή κυνηγιόμουν με τον κολλητό μου με ένα Mercedes. Δούλευα το αμάξι στον κόφτη για ώρα,χώρις να αφησω πουθενα. Ο καταλύτης ήταν βουλώμενος,τα καυσαέρια προφανώς δεν φεύγαν και γυρνάγαν πίσω. Το χταπόδι έγινε κίτρινο,άρπαξε η προστασία που έχει εκεί σαν αλουμινοχαρτο ενα πράγμα,άρπαξε και η ποδια,και μου έλεγε η κοπελα μ οτι κάτι μυριζει καμμενο. (Εγώ συνεχίζα κόφτες δεν ειχα αφησει),τις ελεγα οτι ειναι τα φρενα :lol: Σταματάω βλεπω καπνους ανοιγω καπο,και βλεπω φλογα :lol: Πηρα και εγώ πυροσβεστηρα και εριξα,εσβησε. Το πήγα συνεργειο,μου ειπαν οτι στα 190.000 ειχε βουλώσει ο καταλυτης,τον άλλαξα,αλλαξα και ενα σωληνακι που καηκε και την ποδια,και όλα κομπλε. Απο τότε (60.000-70.000) χλμ όσο σκισιμο και να εχει φαει δεν εχει ξαναβγαλει ουτε ιχνος φωτιας :lol: 1 Quote
Touran Vangelis Posted December 27, 2015 Author Report Posted December 27, 2015 Ευχαριστώ Passatoukos! Στην περίπτωσή μου δεν έχουμε να κάνουμε με κόφτες. Το max των στροφών ήταν <4.500 Όσο για τον καταλύτη μάλλον έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το δείχνουν τα λαμπάκια και γιατί δεν το δείχνει ο εγκέφαλος του συνεργείου? Quote
dasauto Posted December 27, 2015 Report Posted December 27, 2015 (edited) M@@@@@ιες του αερα σου λενε, ποια υπερθερμανση του καταλυτη και ποιος βραχυκυκλωμενος πολλαπλασιαστης μπορει να προκαλεσει υπερθερμανση του καταλυτη στα 800μ πορεια??? Και να βραχυκυκλωσε πολλαπλασιαστης δεν θα το καταλαβαινες?? θα σου εκανε θεματα πριν την σταση που εκανες. Κατι αλλο εγινε και αρπαξε φωτια, κατι ακουμπησε πανω στον καταλυτη ή στην πολλαπλη εξαγωγης. Για να πυρωσει η εξαγωγη και ο καταλυτης εξωτερικα πρεπει να πηγαινεις φετες 5-6000στροφες κανα 15λεπτο. Το εχω δει πολλες φορες στο 16αρι 4αρι που ειχα να λαμπιριζει κιτρινος, την 1η φορα ειχα τρομαξει, φωτια ποτε δεν πηρε. Edited December 27, 2015 by dasauto 1 Quote
Touran Vangelis Posted December 27, 2015 Author Report Posted December 27, 2015 (edited) Αρκετά ενδιαφέρουσα η απάντησή σου Dasauto σ' ευχαριστώ! Edited December 27, 2015 by Touran Vangelis Quote
XIONOULIS Posted December 27, 2015 Report Posted December 27, 2015 εγω που παω κομματια πολλες φορες,,,,,θα χα γινει κινητο πυραναλωμα!!!!χαχαχαχαχαχ..οχι σιγουρα κατι ακουμπησε που δεν επρεπε!! 1 Quote
nikdev Posted January 12, 2016 Report Posted January 12, 2016 Βαγγέλη τσέκαρε το αμάξι και για διαρροές λαδιού εκτός από τον καταλύτη. 1 Quote
Touran Vangelis Posted June 21, 2016 Author Report Posted June 21, 2016 Σε ευχαριστώ (αν και λίγο καθυστερημένα). Καμιά διαρροή! Quote
Χάρης7 Posted June 21, 2016 Report Posted June 21, 2016 (edited) Ιδιο ακριβως προβλημα σε Passat FSI 2.0 του 2007. Καμμενος πολλαπλασιαστης αλλα φαινοτανε αν εβγαζες το καπακι πανω απο τη μηχανη. Εσενα λες πηρε φωτια η ποδια οποτε δεν ειμαι σιγουρος τι εννοεις. Παντως με αλλαγη πολλαπλασιαστη και εντος εγγυησης μαλιστα ολα λυθηκαν. Το αμαξι δεν ειχε εγγυηση αλλα τον πολλαπλασιαστη τον καλυψαν. Τον ειδες οτι ηταν καμμενος; Ειναι γνωστο προβλημα αυτο. Edited June 21, 2016 by Χάρης7 Quote
man25 Posted June 21, 2016 Report Posted June 21, 2016 Ιδιο ακριβως προβλημα σε Passat FSI 2.0 του 2007. Καμμενος πολλαπλασιαστης αλλα φαινοτανε αν εβγαζες το καπακι πανω απο τη μηχανη. Εσενα λες πηρε φωτια η ποδια οποτε δεν ειμαι σιγουρος τι εννοεις. Παντως με αλλαγη πολλαπλασιαστη και εντος εγγυησης μαλιστα ολα λυθηκαν. Το αμαξι δεν ειχε εγγυηση αλλα τον πολλαπλασιαστη τον καλυψαν. Τον ειδες οτι ηταν καμμενος; Ειναι γνωστο προβλημα αυτο. Είχες κάνει την ανάκληση προ 4-5 ετών που είχε έρθει για τον 2.0 fsi και τους πολλαπλασιαστες του; (Εμένα σε μοντέλο 2006 είχε έρθει ανάκληση) Quote
activious Posted June 22, 2016 Report Posted June 22, 2016 μεταφορα στην σωστη ενοτητα..προσεχουμε που ανοιγουμε τα θεματα μας..οχι οπου αν ειναι...υπαρχουν οι σωστες ενοτητες για καθε θεμα... Quote