Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Sign in to follow this  
gggocean

Golf - Απορία για εκκίνηση cold start

Recommended Posts

εχω golf tsi και εχω προσεξει οτι μονο οταν το εχω αφησει σε ζεστη για πολλες ωρες και παω να το βαλω μπροστα κανει πολυ θορυβο και ανεβαζει στροφες για κανα 2λεπτο μεχρι να επανερθει...αυτο ειναι προβλημα η οχι? παντως ο θορυβος δεν μου ακουγεται νορμαλ...

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα το πηρες το αμαξι;Αν εννοεις το cold start δεν ειναι προβλημα και δεν εχει σχεση ο ηλιος.

Edited by Νasos_p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα το πηρες το αμαξι;Αν εννοεις το cold start δεν ειναι προβλημα και δεν εχει σχεση ο ηλιος.

tο πηρα πριν ενα χρονο και οταν εχει κρυο δε το κανει ομως δε θα επρεπε για να ζεστανει την μηχανη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που σου συμβαίνει είναι το λεγόμενο cold start, το οποίο όμως λαμβάνει χώρα όταν είναι ζεστός ο καιρός κι όχι τόσο όταν είναι κρύος. Αυτό συμβαίνει γιατί ο καταλύτης είναι κρύος, σε αντίθεση με το περιβάλλον, και πρέπει να ζεσταθεί σχετικά γρήγορα ώστε να επιτύχει χαμηλούς ρύπους. Ο θόρυβος τώρα που ακούς δεν είναι ανησυχητικός, αλλά περίεργος και για να ησυχάσεις σου λέω ότι έτσι λειτουργούσε το Octavia 1.6 '02 που είχα όπως και το Fabia 1.2 '06 που επίσης είχα, όπως βέβαια και το Roomster 1.2Tsi που έχω τώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εθ

Αυτό που σου συμβαίνει είναι το λεγόμενο cold start, το οποίο όμως λαμβάνει χώρα όταν είναι ζεστός ο καιρός κι όχι τόσο όταν είναι κρύος. Αυτό συμβαίνει γιατί ο καταλύτης είναι κρύος, σε αντίθεση με το περιβάλλον, και πρέπει να ζεσταθεί σχετικά γρήγορα ώστε να επιτύχει χαμηλούς ρύπους. Ο θόρυβος τώρα που ακούς δεν είναι ανησυχητικός, αλλά περίεργος και για να ησυχάσεις σου λέω ότι έτσι λειτουργούσε το Octavia 1.6 '02 που είχα όπως και το Fabia 1.2 '06 που επίσης είχα, όπως βέβαια και το Roomster 1.2Tsi που έχω τώρα.

ευχαριστω πολυ...τωρα πρεπει να περιμενω να κατεβουν οι στροφες πριν ξεκινησω? γιατι παιρνει κανα δυλεπτο οπως ειπα συνηθως ή δε παιζει ρολο?

Edited by gggocean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ ανέκαθεν περίμενα να πέσουν οι στροφές, ακόμη κι όταν δεν το κάνει εγώ πάλι το περιμένω τουλάχιστο μισό λεπτό γιατί εν τω μεταξύ ανεβαίνει και η πίεση του λαδιού στα σωστά επίπεδα κλπ κλπ. Πολύς κόσμος το ξεκινά αμέσως το αυτοκίνητο. Νομίζω πως είναι στη διακριτική σου ευχέρεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σωστό θα είναι να περιμένεις να τελειώσει το cold start. Νομίζω δεν υπάρχει πρόβλημα για 2 λεπτάκια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατηρώ σε golf v ότι πολλές φορές το χειμώνα αν και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι χαμηλή (ας πούμε 7 C , καλή ώρα) κατά την κρύα εκκίνηση δεν ακολουθείται η γνωστή διαδικασία με την αύξηση των στροφών στις 1200 rpm και στη συνεχεία σταδιακή μείωση στις 700 rpm. Αντί αυτού εκκινεί απευθείας στις 700 rpm σαν να είναι ζεστό...

Αντιθέτως αρκετές φορές το κατακαλόκαιρο κατά την κρύα εκκίνηση  μπαίνει σε διαδικασία αύξησης των στροφών στις 1200 rpm

Μήπως εισέρχονται και άλλοι παράγοντες πλην της θερμοκρασίας ;

Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έχω παρατηρήσει & εγώ σε Audi 1.4 TFSI, έχω παρατηρήσει δε στην πρώτη διαδικασία & αρρυθμίες από τις 1200 μέχρι να πέσει στις 700 στροφές. Αν το έχει ρωτήσει κάποιος στο συνεργείο σε τεχνικό, θα ήθελα & γω μια απάντηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατηρώ σε golf v ότι πολλές φορές το χειμώνα αν και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι χαμηλή (ας πούμε 7 C , καλή ώρα) κατά την κρύα εκκίνηση δεν ακολουθείται η γνωστή διαδικασία με την αύξηση των στροφών στις 1200 rpm και στη συνεχεία σταδιακή μείωση στις 700 rpm. Αντί αυτού εκκινεί απευθείας στις 700 rpm σαν να είναι ζεστό...

Αντιθέτως αρκετές φορές το κατακαλόκαιρο κατά την κρύα εκκίνηση  μπαίνει σε διαδικασία αύξησης των στροφών στις 1200 rpm

Μήπως εισέρχονται και άλλοι παράγοντες πλην της θερμοκρασίας ;

Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο ;


Ναι ειναι συχνο φαινομενο. Δεν ειναι μονο απο τη θερμοκρασια αλλα απο το ποσο υγρασια υπαρχει στην ατμοσφαιρα. Οποτε για παραδειγμα εαν κατακαλοκαιρο βγαλει υγρασια το βραδυ εχει μεγαλες πιθανοτητες να ξεκινησει με cold start.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το έχω παρατηρήσει & εγώ σε Audi 1.4 TFSI, έχω παρατηρήσει δε στην πρώτη διαδικασία & αρρυθμίες από τις 1200 μέχρι να πέσει στις 700 στροφές. Αν το έχει ρωτήσει κάποιος στο συνεργείο σε τεχνικό, θα ήθελα & γω μια απάντηση.

Το εχω δει κ στο δικο μου αυτο συνηθως οταν ειναι σε ανωμαλο επιπεδο μεχρι να ζεσταθει μετα ολα κομπλε. Αυτο το εχω ρωτησει αλλα δεν πηρα καποια απαντηση. Γνωμη μου ειναι οτι γινεται απο την υγρασια κ αν το αμαξι δεν εκανε cold start εκεινη τη φορα γιατι πχ δεν το «ειδε»


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα από την αρχή κάνει cold start χειμώνα καλοκαίρι υπό οποιεσδήποτε συνθήκες όπως είναι και το σωστό. Λιγότερο το καλοκαίρι περισσότερο το χειμώνα. Δεν ρίχνετε μια μάτια μήπως σας έχει χαλάσει κάποιος αισθητήρας?


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , SkyNet said:

Εμένα από την αρχή κάνει cold start χειμώνα καλοκαίρι υπό οποιεσδήποτε συνθήκες όπως είναι και το σωστό. Λιγότερο το καλοκαίρι περισσότερο το χειμώνα. Δεν ρίχνετε μια μάτια μήπως σας έχει χαλάσει κάποιος αισθητήρας?


Sent from my iPad using Tapatalk

Λογικά το σωστό είναι όταν είναι κρύο να κάνει πάντα cold start.

Εκτός αυτού, ζεστό σε ρελαντί στα φανάρια μου παρουσιάζει κάτι "ωραιότατες" αρρυθμίες.

Πεταλούδα καθάρισαν αλλά δέν βελτιώθηκε.

Edited by geopro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα πρωί, 2 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, ξεκίνημα απευθείας στις 800 στροφές. Τι να πω...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σήμερα πρωί, 2 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, ξεκίνημα απευθείας στις 800 στροφές. Τι να πω...

Κι εμενα καμια φορα δεν κανει αλλα εγω για να ειμαι σιγουρος σηκωνω λιγες στροφες για λιγη ωρα σαν να το κανω εγω. Δεν ειναι το ιδιο βεβαια αλλα απο το τπτ κατι ειναι κ αυτο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

μην ανυσηχείτε είναι φυσιολογικό ,έχει συζητηθεί αρκετες φορες,δουλευει ανάποδα ,δηλαδή το καλοκαιρι με 30 βαθμους δουλευει φουλ και τωρα με 0 βαθμους καθολου-

 

η συγκεκριμενη λειτουργία γ'ινεται για να ζεσταθει γρήγορα μηχανη καταλυτης κλπ προκειμενου να εχουμε χαμηλοτερους ρυπους-

 

οποτε όταν εξω εχει ζεστη εκμεταλευεται τον "ζεστο" αερα για να πετυχει πιο γρηγορα το συγκεκριμενο αποτελεσμα ,όταν εχει κρυο εξω δεν εχει νοημα

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
μην ανυσηχείτε είναι φυσιολογικό ,έχει συζητηθεί αρκετες φορες,δουλευει ανάποδα ,δηλαδή το καλοκαιρι με 30 βαθμους δουλευει φουλ και τωρα με 0 βαθμους καθολου-
 
η συγκεκριμενη λειτουργία γ'ινεται για να ζεσταθει γρήγορα μηχανη καταλυτης κλπ προκειμενου να εχουμε χαμηλοτερους ρυπους-
 
οποτε όταν εξω εχει ζεστη εκμεταλευεται τον "ζεστο" αερα για να πετυχει πιο γρηγορα το συγκεκριμενο αποτελεσμα ,όταν εχει κρυο εξω δεν εχει νοημα
 
 


Δεν έχει νόημα αυτό που αναφέρεις. Προφανώς όταν έχει κρύο πρέπει να γίνει cold start και μάλιστα σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα προκειμένου να έρθουν όλα στη σωστή θερμοκρασία.
Θα μας εξηγήσεις τι εννοείς?


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

το cold start γίνεται για χαμηλοτερους ρυπους και όχι για να ερθουν όλα στην σωστή θερμοκρασία( κατι το οποίο επιτυγχανεται  απο εμας οδηγώντας σε χαμηλες στροφες για όσο χρονικο διαστημα  χρειαζεται μεχρι να ζεσταθει το λαδι το νερο  κλπ )

όπως και να εχει σε όλα τα tsi  το καλοκαιρι  το cold start δουλευει full ενω όσο περισσότερο το κρύο δουλευει λιγότερο ως και καθολου όπτε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
το cold start γίνεται για χαμηλοτερους ρυπους και όχι για να ερθουν όλα στην σωστή θερμοκρασία( κατι το οποίο επιτυγχανεται  απο εμας οδηγώντας σε χαμηλες στροφες για όσο χρονικο διαστημα  χρειαζεται μεχρι να ζεσταθει το λαδι το νερο  κλπ )
όπως και να εχει σε όλα τα tsi  το καλοκαιρι  το cold start δουλευει full ενω όσο περισσότερο το κρύο δουλευει λιγότερο ως και καθολου όπτε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
 
 
 


Το cold start γίνεται και για τους 2 λόγους. Ο πιο σημαντικός είναι να έρθουν όλα στη σωστή θερμοκρασία καθώς επηρεάζεται άμεσα το a/f ratio.
Όσο για το ότι αναφέρεις ξαναλέω ότι δεν ισχύει. Και στα 2 tsi της οικογένειας το cold start λειτουργεί κανονικά χειμώνα καλοκαίρι.
Εξήγησε μας παρακαλώ το σκεπτικό γιατί θεωρείς ότι το χειμώνα δεν υπάρχει cold start.


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι σχεση έχει το a/f ratio κατι το οποιο ρυθμιζεταιι απο τον εγκεφαλο αναλογα με το φορτιο του κινητηρα ,τις στροφες κλπ όταν κατα κυριο λογο είσαι εν κινησει

(τοτει πρεπει να πετυχει την ιδανικοτερη αναλογια καυσιμου οξυγόνου -στο cold start το μειγμα είναι πιο πλουσιο γιατι λογω της χαμηλης θερμοκρασιας δεν επιτρεπεται η σωστη καυση του)

 

 

ξαναλεω ,το cold start δεν εχει να κανει με αυτο που λες να έρθουν όλα στην σωτη θερμοκρασία ...τι εννοείς "όλα"

 

όταν πχ το λαδι το οποίο είναι το πρωτο το οποίο προκειμενου να δουλεψουν σωστα όλα τα μηχανικα μερη ,για να φτασει τους 50 βαθμους τωρα με το κρυο θελει κανα 10 λεπτο εν κινησει,κατι αντιστοιχο και με το νερο που για να φτασει τους 90 βαθμους θελει παλι ωρα -το cold start δεν εχει να κανει με τα παραπανω αλλα είναι μονο για γρηγοροτερο ζεσταμα του καταλυτη για χαμηλοτερους ρυπους

 

τέλος όταν η εξωτερικη θερμοκρασια είναι χαμηλη δεν εχει κανενα νοημα να δουλεψει το αυτοκινητο σε υψηλες στροφες (κατι που γινεται στο cold start) γιατι το συγκεκριμενο θα είναι επιπονο για ολα τα μηχανικα μερη (αντιξοες συνθηκες)

 

αν ψαξεις στο forum υπαρχουν πολλά θεματα σχεικα πχ

 

τέλος δεν ειπα ότι δεν υπάρχει cold start το χειμωνα ,είπα ότι δεν είναι τόσο έντονο όσο το καλοκαρι και ναι σε καποιες φορες μπορει να μην δουλεψει καθολου

 

υποψιν δεν μιλάω για tdi αλλά για tsi , για τους diesel κινητηρες δεν εχω αποψη πως ή ποτε δουλευει το cold start

Edited by DIMIV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάμε στα βασικά γιατί νομίζω ξεχνάμε την αρχή λειτουργίας του αυτοκινήτου.
Φυσικά και χρειάζεται να δουλέψει σε (λίγες) επιπλέον στροφές το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση. Μάλιστα όσο πιο κρύο κάνει τόσο πιο παρατεταμένος είναι ο χρόνος αυτός.
Όταν κάνει κρύο υπάρχουν οι αντίστοιχοι χάρτες σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα προκειμένου το μοτέρ καθώς και όλα τα περιφερειακά (μαζί φυσικά λάδι καταλύτης κτλ) να φτάσουν τη σωστή θερμοκρασία. Γιατί γίνεται αυτό?
Γιατί η λειτουργία της μηχανής μας είναι σε υψηλότερη θερμοκρασία από το περιβάλλον και η βενζίνη είναι πιο δύσκολο να κάνει σωστή καύση κατά την εξάτμιση όταν είναι κρύα.
Όταν εκκινουμε το αυτοκίνητο μας και δεδομένου ότι προσπαθεί να φτάσει πάντα την στοιχείο μετρική καύση προσθέτει επιπλέον καύσιμο όταν είναι κρύο. Για να μην σβήσει με το επιπλέον καύσιμο αντίστοιχα ανεβάζει και τις στροφές του κινητήρα για φύγει γρηγορότερα από τους κυλίνδρους. Κατά τη διαδικασία αυτή εξυπακούεται ότι το λάδι ζέσταινεται και γίνεται πιο λεπτορρευστο για να λιπαίνει σωστά, ο καταλύτης αντίστοιχα κτλ.
Προφανώς το χειμώνα η διαδικασία είναι πιο δύσκολη με αποτέλεσμα λίγο περισσότερες στροφές / χρονο cold start.
Θυμηθείτε οι πιο παλιοί τι κάναμε με τα καρμπυρατέρ τότε που είχαν το λεγόμενο “chok” το οποίο έκανε ακριβώς αυτή τη δουλειά: έριχνε επιπλέον καύσιμο στους κυλίνδρους ειδάλλως έσβηνε

Όσο για καταπονήσεις που αναφέρεις είναι σίγουρα μετρημένες από τον κατασκευαστή (και σίγουρα πολύ λιγότερες όταν χωρίς φορτίο είναι στις 1200 1300rpm)

Σίγουρα παίζει το ρόλο της και η περιβαλλοντική συνείδηση αλλά είναι δευτερεύουσας σημασίας.
Αν δεν κάνουν σωστό cold start τα αυτοκίνητα σας και ειδικά το χειμώνα κάντε έναν έλεγχο.
Καλά Χριστούγεννα


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago , SkyNet said:

Αν δεν κάνουν σωστό cold start τα αυτοκίνητα σας και ειδικά το χειμώνα κάντε έναν έλεγχο.
Καλά Χριστούγεννα


Sent from my iPad using Tapatalk

 

ξερω πανω απο 10 ατομα προσωπικα με tsi και έχουν ακριβως την ιδια συμπεριφορα στο πολυ κρύο,επισης πολλά παιδια εδω μέσα λενε το ίδιο πραμα-

 

εσυ όμως πιστευεις ότι το διικο σου δουλευει όπως θα έπρεπε ...κανε και εσυ έναν ελεγχο για καλο και για κακο.προσωπικα το αυτοκινητο μου κλεινει 8 χρονια  και ουδεποτε έχει βγαλει σφαλμα για την συγκεκριμενη λειτουργία ή σφαλμα σε αισθητηρα που να σχετιζεται με το cold start

 

Καλα Χριστουγεννα

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
ξερω πανω απο 10 ατομα προσωπικα με tsi και έχουν ακριβως την ιδια συμπεριφορα στο πολυ κρύο,επισης πολλά παιδια εδω μέσα λενε το ίδιο πραμα-
 
εσυ όμως πιστευεις ότι το διικο σου δουλευει όπως θα έπρεπε ...κανε και εσυ έναν ελεγχο για καλο και για κακο.προσωπικα το αυτοκινητο μου κλεινει 8 χρονια  και ουδεποτε έχει βγαλει σφαλμα για την συγκεκριμενη λειτουργία ή σφαλμα σε αισθητηρα που να σχετιζεται με το cold start
 
Καλα Χριστουγεννα


Αν θεωρείς επιχείρημα το “ότι ξέρω κάποιους που λειτουργεί με τον ίδιο τροπο” πάω πάσο.
Αναμένω ακόμα την επιχειρηματολογία σου σχετικά με το γιατί συμβαίνει αυτό όπως και οι υπόλοιποι.
Όσο για το αυτοκίνητο μου μην ανησυχείς μια χαρά λειτουργει.
Χρόνια πολλά και πάλι και μάθετε να δέχεστε την σωστή κριτικη.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηρεμια δεν θα χαλαστουμε για ενα cold start χριστουγεννιατικα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago , SkyNet said:

 


Αν θεωρείς επιχείρημα το “ότι ξέρω κάποιους που λειτουργεί με τον ίδιο τροπο” πάω πάσο.
Αναμένω ακόμα την επιχειρηματολογία σου σχετικά με το γιατί συμβαίνει αυτό όπως και οι υπόλοιποι.
Όσο για το αυτοκίνητο μου μην ανησυχείς μια χαρά λειτουργει.
Χρόνια πολλά και πάλι και μάθετε να δέχεστε την σωστή κριτικη.


Sent from my iPhone using Tapatalk

το ότι γνωρίζω ατομα που το αυτοκινητο τους λειτουργουν με τον ιδιο τροπο δεν είναι επιχειρημα είναι μια διαπιστωση

επιχειρηματα ανεφερα  σε προηγουμενς απαντησεις

δεν ανησυχω για το αυτοκινητο σου ,το αντιθετο μαλλον

 

τελος ποια κριτική ;; δεν κρινουμε εδω χαρακτηρες ,συμπεριφορες κλπ προσπαθουμε να βγαλουμε μια ακρη για μια λειτουργια του αυτοκινητου

 

 

τελος καλό  είναι να μαθεις  και εσυ να μην εισαι τοσο απολυτος ,δεν ειναι όλα ασπρο μαυρο -

 

μπορει πχ στα 14αρια tsi με τα 160 170ps οι χαρτες για το cold start να είναι με τον τροπο που περιγραφω εγω ,μπορει σε άλλα αυτοκινητα του ομιλου να είναι διαφορετικη η συγκεκριμενη λειτουργια (με μικροδιαφορες)

 

αυτα ,το κουρασαμε νομιζω το θεμα

 

 

ΥΓ Νίκο (Nikdev) γνωρίζεις αν μπορεις μεσω προγραμματος να απενεργοποιηθεί η συγκεκριμενη λειτουργία ;Ψαχνω αρκετο καιρο κατι αναλογο και δεν μπορω να βρω κατι

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...