PiNiOn Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Μην ξεχνάμε το EU6 και ότι πλέον γίνεται μάχη για την κατανάλωση, αλλιώς μπορεί να είχε κ μεγαλύτερη ισχύ/ροπή. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 δεν διαφωνω αλλα και η reanault με τον 1.6 160ps τις προδιαγραφες euro6 δεν θα πληροι λογικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isim Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Καλημερα και καλως σας βρηκα. Εχω παραγγηλει ενα Golf 7 Highline και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις αν το Cruise Control που εχει απο το εργοστασιο ειναι το adaptive η το απλο. Οι πωλητες δεν εχουν ιδεα!!! Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Καλημερα και καλως σας βρηκα. Εχω παραγγηλει ενα Golf 7 Highline και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις αν το Cruise Control που εχει απο το εργοστασιο ειναι το adaptive η το απλο. Οι πωλητες δεν εχουν ιδεα!!! Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω; Εάν έχεις βάλει και το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων τότε είναι ενεργό αν όχι είναι απλό. Είναι Κάτι που πάει υποχρεωτικά με τιμόνι με χηρηστιρια. Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Εάν έχεις βάλει και το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων τότε είναι ενεργό αν όχι είναι απλό. Είναι Κάτι που πάει υποχρεωτικά με τιμόνι με χηρηστιρια. Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk το cruise control δεν ειναι με το ρανταρ και τον υπολογιστη αποστασης/ταχυτητας προπορευομενου αυτοκινητου (εξτρα εξοπλισμος) το συστημα αποφυγης συγκρουσης δουλευει απο 30κμ/ω και κατω πολυ χρησιμο και αποτελεσματικο!!!! αλλα δεν ερχεται με στανταρ εξοπλισμο kai στην πραξη...ελπιζω να ξερεις βραζιλιανικα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkalimer Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Καλημερα και καλως σας βρηκα. Εχω παραγγηλει ενα Golf 7 Highline και θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις αν το Cruise Control που εχει απο το εργοστασιο ειναι το adaptive η το απλο. Οι πωλητες δεν εχουν ιδεα!!! Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω; Είναι το απλό ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Επισης υπαρχει καποιο topic που μπορω να συστηθω; Kαλώς ήρθες!! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32110&hl= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 το cruise control δεν ειναι με το ρανταρ και τον υπολογιστη αποστασης/ταχυτητας προπορευομενου αυτοκινητου (εξτρα εξοπλισμος) το συστημα αποφυγης συγκρουσης δουλευει απο 30κμ/ω και κατω πολυ χρησιμο και αποτελεσματικο!!!! αλλα δεν ερχεται με στανταρ εξοπλισμο kai στην πραξη...ελπιζω να ξερεις βραζιλιανικα.... Τι εννοείς δεν είναι στάνταρ το cruise control ? Σε ποια έκδοση ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 To adaptive cruise control δεν ειναι στάνταρ Το cruise control όπως το ξέρουμε απο παλιά ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isim Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Επρεπε νατο παραγγειλω και αυτο αλλα πηγε 30000 απο τα extra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 (edited) Μεγαλος αριθμος ατυχηματων στην πολη γινονται με τον παρακατω τροπο και κοστιζουν τουλαχιστον 1000 ευρω !!!! μαλλον αξιζει τα εξτρα ευρω!!!!!!!! Edited March 11, 2014 by Rocky 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 εγώ στο δικό μου με 8000χλμ στο κοντέρ έχω από αγορά του αυτοκινήτου μέχρι σήμερα 7,5 λίτρα μέση κατανάλωση. Σε εθνική οδό με cruize control στα 140 όπου μπορούσα και σε διαδρομές των 200-500 χλμ μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα. Με 2500 χλμ σε αυτοκινητόδρομο και μέσα στην πόλη έχω 5,2 λίτρα μέση κατανάλωση συνολικά. Με Golf VII 1.6 TDI. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 Με 2500 χλμ σε αυτοκινητόδρομο και μέσα στην πόλη έχω 5,2 λίτρα μέση κατανάλωση συνολικά. Με Golf VII 1.6 TDI. Πολύ καλή κατανάλωση. Τόσο μου καίει ένα fiat 500 1,3cc diesel που έχω για δεύτερο, αλλά με όλα τα χιλιόμετρα μέσα στη πόλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 Πολύ καλή κατανάλωση. Τόσο μου καίει ένα fiat 500 1,3cc diesel που έχω για δεύτερο, αλλά με όλα τα χιλιόμετρα μέσα στη πόλη. Αυτός είναι και ο λόγος που προτίμησα το TDI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 (edited) Τι αυτονομία έχεις με ένα ρεζερβουάρ στο TDI?? Σε leasing Citroen C4 1.600 που έχω είδα 790 χλμ με το 1ο γέμισμα εντός πόλης όλα. Είναι τεράστια η διαφορά...! Edited March 15, 2014 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 820 χλμ αλλά δεν το έχω εξαντλήσει ποτέ για να το επιβεβαιώσω. 820 χλμ αλλά δεν το έχω εξαντλήσει ποτέ για να το επιβεβαιώσω. Με diesel V Power. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 5.5 με 6 λιτρα βλεπω σε ταξιδι με 120χλμ/ωρα. μεχρι και 750χλμ αυτονομια σε πληρες γεμισμα.εχω ενα μκ5 tsi. τι συμβαινει εδω ρε παιδια?ειναι τοσο οικονομικος ο tsi η ο tdi δεν ειναι τοσο οικονομικος οσο λεει η επισημη μετρηση? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Για να αρχίσει ο tdi να πλησιάζει τα νούμερα που δίνουν, θέλει στρώσιμο, από ότι έχω συζητήσει κ με αρκετούς κατόχους, επειδή οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο "σφικτοί" χρειάζονται ως κ 10 φορές τα χιλιόμετρα της βενζίνης για να πλησιάζουν τις τιμές που δίνουν, ο 1.6 tdi θέλει περίπου 8-10 χιλιάδες χλμ όπου κ γίνεται οικονομικότερος σε σημαντικό βαθμό... Ας περάσει λίγος καιρός, να γράψουν τα παιδιά αρκετά χιλιόμετρα κ μας ενημερώνουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Επειδη εχουμε 2 diesel στην οικογενεια αποδεδειγμενα δεν οτι ισχυει τετοιο πραγμα. Οι κινητηρες ερχονται στρωμενοι δεν εχουμε 1983. ισα ισα η καταναλωση ανεβαινει ελαχιστα 0.2-0.3 μετα τα 100.000 το εχουμε δει και στα 2 αυτοκινητα αυτο και τα 2 εχουν πανω απο 200.000 πλεον. Ο tsi δεν ειναι επουδενη ποιο οικονομικος απο τον diesel εκει που εσυ λες οτι εχεις 6 ο tdi παιζει στα 4.7 με 2 ατομα μεσα. Πριν λιγες μερες εκανα θεσσαλονικη καβαλα και καβαλλα θεσσαλονικη με σταθερα 93km και cruise 2 ατομα με golf 7 tdi 1.6 και ειχα 3.4 στην καταναλωση. Μεσα στην πολη ειναι καπου στα 5.2 οταν ο tsi ζοριζεται να ειναι στα 8-9 Μπορεις να δεις και ποσα βιντεο που υπαρχουν. Κατι μαλλον μπερδευεις ισως το νεο tsi 1,4-140 act που και αυτο ειναι κανα λιτρο+ κατω απο τα παλια tsi. ...Καμια μετρηση της vw δεν αναφερεται σε πραγματικες καταναλωσεις εχει κατηγορηθει πολακις για αυτα τα κολπα..και οχι μονο η vw... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 5.5 με 6 λιτρα βλεπω σε ταξιδι με 120χλμ/ωρα. μεχρι και 750χλμ αυτονομια σε πληρες γεμισμα.εχω ενα μκ5 tsi. τι συμβαινει εδω ρε παιδια?ειναι τοσο οικονομικος ο tsi η ο tdi δεν ειναι τοσο οικονομικος οσο λεει η επισημη μετρηση? Πάντως εγώ μίλησα για 5,2 μικτή κατανάλωση μέσα και έξω από την πόλη. Με 120 χλμ/ώρα έχουμε κάπου 4,2 - 4,5 λίτρα κατανάλωση. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για φθηνότερο καύσιμο οπότε η οικονομία είναι δεδομένη. Βάλε και μηδενικά τέλη και φθηνότερα σέρβις και μεγαλύτερη αντοχή του πετρέλαιοκινητήρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 αρα η μεγαλη διαφορα ειναι στην εντος πολης καταναλωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Επειδη εχουμε 2 diesel στην οικογενεια αποδεδειγμενα δεν οτι ισχυει τετοιο πραγμα. Οι κινητηρες ερχονται στρωμενοι δεν εχουμε 1983. ισα ισα η καταναλωση ανεβαινει ελαχιστα 0.2-0.3 μετα τα 100.000 το εχουμε δει και στα 2 αυτοκινητα αυτο και τα 2 εχουν πανω απο 200.000 πλεον. Ο tsi δεν ειναι επουδενη ποιο οικονομικος απο τον diesel εκει που εσυ λες οτι εχεις 6 ο tdi παιζει στα 4.7 με 2 ατομα μεσα. Πριν λιγες μερες εκανα θεσσαλονικη καβαλα και καβαλλα θεσσαλονικη με σταθερα 93km και cruise 2 ατομα με golf 7 tdi 1.6 και ειχα 3.4 στην καταναλωση. Μεσα στην πολη ειναι καπου στα 5.2 οταν ο tsi ζοριζεται να ειναι στα 8-9 Μπορεις να δεις και ποσα βιντεο που υπαρχουν. Κατι μαλλον μπερδευεις ισως το νεο tsi 1,4-140 act που και αυτο ειναι κανα λιτρο+ κατω απο τα παλια tsi. ...Καμια μετρηση της vw δεν αναφερεται σε πραγματικες καταναλωσεις εχει κατηγορηθει πολακις για αυτα τα κολπα..και οχι μονο η vw... 93km? χαρά στο κουράγιο σου :Ρ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Μην συγκρίνουμε τα ασύγκριτα, βενζινοκινητήρας με πετρελαιοκινητήρα έχουν χαώδη διαφορά στην κατανάλωση. Ανεξάρτητα με το τι ανακοινώνουν οι εταιρείες, που σωστά ο Katsas αναφέρει τα μαιμού λίτρα μέσης κατανάλωσης που ανακοινώνονται από πολλές εταιρείες και την VW μέσα σε αυτές, η ουσία είναι τι βλέπει ο καθένας στην καθημερινότητα του. Έχοντας λοιπόν ένα Leon tsi 125 εταιρικό έβλεπα 450 χλμ αυτονομία εντός πόλης με μικτή οδήγηση. Με ένα diesel βλέπω πλέον 800χλμ. Αν συμπεριλάβουμε και την διαφορά στην τιμή του καυσίμου είναι χαοτικά τα πράγματα. Δεν είναι όλα ρόδινα όμως, επιλέγοντας ένα diesel αφενός πρέπει να συνηθίσεις αυτό το μικρό εύρος στροφών στην λειτουργία του, αλλά και τις χαμηλές επιδόσεις σε σύγκριση με ένα αξιόλογο βενζινοκίνητο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 (edited) 572 χλμ αυτονομια εντος πολης χωρις καμια προσπαθεια οικονομικης οδηγησης σε νορμαλ mode με το 1.4 ACT ...και με νυχτερινα πενταλεπτα στα 180 (εξοδος ΑΟ σε ΕΟ Λαμιας) Edited March 20, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 αν συγκρινουμε οδηγικα το 1.6tdi 105ps με το 1.2tsi 105ps υπαρχει διαφορα σε δυναμη,γραμμικοτητα,ρεπριζ,επιταχυνση? υπαρχει καποιος που τα εχει οδηγησει και τα δυο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...