Trapezas Posted September 4, 2021 Report Posted September 4, 2021 Καλησπερα στην ομάδα, Καινουργιος στο forum... Τα δυο θέματα που με αφορουν είναι πρωτον η αλλαγή για τα πρωτα λάδια, διαφωνώ απόλυτα για την αλλαγή μετά από 2 χρόνια ή στα 30000 χλμ. Μπορώ να τ αλλάξω νωρίτερα και με τα 5w-30 θα είμαι οκ;θα το δεχτεί η αντιπροσωπεια;το αμάξι είναι με 1800 χλμ στο στρωσιμο . Δευτερο θέμα η κατανάλωση, δεν μ βγαίνουν με τίποτα τα νουμερα π δίνει εργοστάσιακα και μέχρι στιγμής οδηγώντας αρκετά συντηρητικά η κατανάλωση μ είναι 6.8/100χλμ , και είναι βάση βενζίνης που συμπληρώνω και όχι με βάση τον υπολογιστή Quote
topmar Posted September 4, 2021 Report Posted September 4, 2021 Λάδια αλλαγή στο μισό διάστημα που λέει ο κατασκευαστής, ήτοι 15.000ΚΜ, χωρίς μηδενισμό ένδειξης.Οι πραγματικές καταναλώσεις είναι όσο ανακοινώνει το εργοστάσιο συν 50%.Λάδια ότι ρευστότητα προβλέπει ο κατασκευαστής. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 291HP DSG7 R-Line 7seater 1 Quote
tsikis007 Posted September 5, 2021 Report Posted September 5, 2021 Άμεση αλλαγή των πρώτων λαδιών. Τύπος λαδιού αυτόν που συνιστά η VW. Αλλαγές Λ+Φ κάθε 10Κ χλμ. ή στον χρόνο. Σου εύχομαι καλά και χωρίς προβλήματα χλμ. 2 Quote
Hellas4x4 Posted September 7, 2021 Report Posted September 7, 2021 Θα συμφωνήσω με τον topmar... Μην ξεπεράσεις τα 15.000 στα πρώτα λάδια... είναι νωρίς πάντως να αλλάξεις τα πρώτα λάδια (1.800χλμ που λες ότι έχεις)... 1 Quote
Trapezas Posted September 7, 2021 Author Report Posted September 7, 2021 Καλησπερα και ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές, η λογική μου είναι να αλλάξω γυρω στα 5000-7000 σαν πρωτη φορα μαζί με φίλτρο και έπειτα κάθε 10000 ή στο χρόνο μαζί με φίλτρο... Είμαι;ι σε δίλημμα μεταξυ 5w-30 ή0-20 Quote
gianniskar Posted September 7, 2021 Report Posted September 7, 2021 Την ίδια λογική ακολούθησα και γω με πρώτη αλλαγή στα 5.000 και λάδι 5w30. Θα δείξει αν είναι σωστό ή όχι σχετικά με το 0w20!Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Derv_7 Posted September 7, 2021 Report Posted September 7, 2021 2 hours ago, Trapezas said: Καλησπερα και ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές, η λογική μου είναι να αλλάξω γυρω στα 5000-7000 σαν πρωτη φορα μαζί με φίλτρο και έπειτα κάθε 10000 ή στο χρόνο μαζί με φίλτρο... Είμαι;ι σε δίλημμα μεταξυ 5w-30 ή0-20 άλλαζε λάδια κάθε 10-12 χιλιάδες και βάλε οτι ορίζει ως κύρια προδιαγραφή το εργοστασιακό μάνουαλ. Αν ορίζει ως κύρια προδιαγραφή την VW 508 00 βάζεις 0w20. Αν θες να διαβάσεις και άλλες απόψεις δες το ήδη υπάρχων θέμα παρακάτω. Αλλά για να μην ζαλίσεις άλλο το μυαλό σου κάνε αυτό που σου πρότεινα πριν. Quote
Hellas4x4 Posted September 8, 2021 Report Posted September 8, 2021 Δώσε βάση όταν κοιτάς για λάδια και τι θερμοκρασίες γράφει (συνήθως το manual έχει έναν πίνακα)... Εγώ πχ έφερα αμάξι από Γερμανία και είχε μέσα λάδια για χαμηλές θερμοκρασίες. Έβαλα τον τύπο που ορίζει ο κατασκευαστής για θερμοκρασίες στην Ελλάδα, με βάση τον πίνακα του manual και εννοείται μιλώντας και με συνεργεία για το τι τύπο βάζουν στο συγκεκριμένο μοτέρ... Quote
thodoris91 Posted September 14, 2021 Report Posted September 14, 2021 Για την κατανάλωση καυσίμου περίμενε να στρώσει πρώτα είναι πολύ νωρίς ακόμα Quote
Trapezas Posted September 21, 2021 Author Report Posted September 21, 2021 (edited) Καλημερα σε όλους και πάλι On 8/9/2021 at 11:04 ΠΜ, Hellas4x4 said: Δώσε βάση όταν κοιτάς για λάδια και τι θερμοκρασίες γράφει (συνήθως το manual έχει έναν πίνακα)... Εγώ πχ έφερα αμάξι από Γερμανία και είχε μέσα λάδια για χαμηλές θερμοκρασίες. Έβαλα τον τύπο που ορίζει ο κατασκευαστής για θερμοκρασίες στην Ελλάδα, με βάση τον πίνακα του manual και εννοείται μιλώντας και με συνεργεία για το τι τύπο βάζουν στο συγκεκριμένο μοτέρ... Καλημερα θερμοκρασίες ειναι στους 96 μόνο μια φορά σε εθνική και τημερα με το καυσωνα που είχαμε, είδα 102 χωρίς να το τρέχω τ αμάξι, κάτι που πιστευω οτι οκ δικαιολογείται, σε ότι αφορά τα λάδια μέσα στο manual λέει για 5-30 ή 0-20 , και γι αυτό μ φάνηκε περιεργο , απλά το 5-30 έχει χρησιμοποιηθεί και σε προηγουμενο αυτοκίνητο και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Τώρα κατανάλωση ας περιμενω κι άλλο αλλά μ φαίνεται ότι δεν αλλάζει κάτι και χωρίς να το έχω πιεσει το αμάξι μέχρι στιγμης Edited September 21, 2021 by Trapezas Quote
gianniskar Posted September 21, 2021 Report Posted September 21, 2021 Καλημερα σε όλους και πάλι Καλημερα θερμοκρασίες ειναι στους 96 μόνο μια φορά σε εθνική και τημερα με το καυσωνα που είχαμε, είδα 102 χωρίς να το τρέχω τ αμάξι, κάτι που πιστευω οτι οκ δικαιολογείται, σε ότι αφορά τα λάδια μέσα στο manual λέει για 5-30 ή 0-20 , και γι αυτό μ φάνηκε περιεργο , απλά το 5-30 έχει χρησιμοποιηθεί και σε προηγουμενο αυτοκίνητο και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Τώρα κατανάλωση ας περιμενω κι άλλο αλλά μ φαίνεται ότι δεν αλλάζει κάτι και χωρίς να το έχω πιεσει το αμάξι μέχρι στιγμηςΕσυ τι λάδι έχεις τρ και είδες 102 χωρίς πίεση;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Trapezas Posted September 21, 2021 Author Report Posted September 21, 2021 1 ώρα πριν , gianniskar said: Εσυ τι λάδι έχεις τρ και είδες 102 χωρίς πίεση; Sent from my iPhone using Tapatalk Ότι φοράει εργοστασιακα, όταν λέω δεν το έτρεχα εννοώ 110-120χλμ/ώρα , συγγνώμη για τη διατύπωση Quote
Derv_7 Posted February 1, 2022 Report Posted February 1, 2022 Για να μην ανοίγω άλλο θέμα παραθέτω 4 βιντεάκια για το βασικό service του 1.0 tsi. Ο τύπος μιλάει Γερμανικά αλλά δείχνει πολύ καλά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις. 1 Quote
Derv_7 Posted February 1, 2022 Report Posted February 1, 2022 Στο τέταρτο βιντεάκι εκεί που δείχνει την αλλαγή λιπαντικού χρησιμοποιεί mobil 0w20 το οποίο έχει και πράσινο χρώμα. Not bad…. Quote
gianniskar Posted February 1, 2022 Report Posted February 1, 2022 Πάντως στο fb υπάρχουν πολλές αναφορές για τον δικό μας κινητήρα ότι καταναλώνει το 0w20 περίπου μετά τις 12.000.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Trapezas Posted February 2, 2022 Author Report Posted February 2, 2022 13 hours ago , Derv_7 said: Στο τέταρτο βιντεάκι εκεί που δείχνει την αλλαγή λιπαντικού χρησιμοποιεί mobil 0w20 το οποίο έχει και πράσινο χρώμα. Not bad…. Καλησπερα, πολυ χρησιμα τα βιντεάκια. Λοιπόν Δευτέρα είχα παει αντιπροσωπεία για πρωτο service λάδια στα 7000χλμ Λένε ότι έβαλαν 0-20 castrol Άλλαξαν και φίλτρο, όσο χρέωσαν λάδια φίλτρο άλλο τόσο χρέωσαν εργατικά λίγο ξεφτίλα. Σε κουβέντα που έπιασα με ένα από τα παιδια εκεί μου είπε 0-20 με 5-30 πολυ μικρές διάφορες ίσως τσιμπάει λίγο με 0-20 και μάλιστα μ είπε αν δω ότι έχω θέμα να προσθεσω 5-30 . Ότι μου είπε σας λέω, τώρα αυτά τα μπακαλιστικα όλα ίδια είναι δεν τα πολυ καταλαβαίνω η αλήθεια είναι. Quote
gianniskar Posted February 2, 2022 Report Posted February 2, 2022 Ενδιαφέρον! Δες τι θερμοκρασίες βλέπεις τρ και ενημέρωσε σε παρακαλω!Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
balander Posted February 6, 2022 Report Posted February 6, 2022 Αντιπροσωπεια, 5-30 μου εβαλαν castrol edge 2 Quote
loyros Posted June 15 Report Posted June 15 έλεος πια με τα συνεργεία και το 05-30 επειδή είναι πασπαρτου και φθηνότερο το πλασάρουν ως το κατάλληλο, ο κινητήρας αυτός είναι για 0-20 τελεία. Σταγόνα στα 12κ από τη στιγμή που βγήκε από την αντιπροσωπεία σε DFNA κινητήρα. Quote
tsikis007 Posted June 19 Report Posted June 19 On 15/6/2025 at 9:07 ΠΜ, loyros said: έλεος πια με τα συνεργεία και το 05-30 επειδή είναι πασπαρτου και φθηνότερο το πλασάρουν ως το κατάλληλο, ο κινητήρας αυτός είναι για 0-20 τελεία. Σταγόνα στα 12κ από τη στιγμή που βγήκε από την αντιπροσωπεία σε DFNA κινητήρα. Για πίεσε τον κινητήρα και ανέβασε στροφές για να μάθουμε αν καίγεται το νεράκι 0W-20. Quote
OMINUS Posted June 19 Report Posted June 19 (edited) 7 hours ago , tsikis007 said: Για πίεσε τον κινητήρα και ανέβασε στροφές για να μάθουμε αν καίγεται το νεράκι 0W-20. Καλησπέρα. Αν και δεν έχω Polo, το Hyundai i30 που έχω με τον 1500cc και 160hp λάδι 0W-20 λέει ο κατασκευαστής, έχω κάνει συνολικά 8000χιλιομετρα και δεν έχω εντοπίσει να καίει λάδια.. Και σαν εναλλακτική η Hyundai δίνει και το 5W-30 για τον κινητήρα τον ίδιο. Συγκεκριμένα μου γράφει για τα λάδια το εξής API SN PLUS: 0W20 Και ACEA A5/B5: Helix Ultra AH 5W30 Edited June 19 by OMINUS Quote
tsikis007 Posted June 20 Report Posted June 20 On 19/6/2025 at 4:19 ΜΜ, OMINUS said: Καλησπέρα. Αν και δεν έχω Polo, το Hyundai i30 που έχω με τον 1500cc και 160hp λάδι 0W-20 λέει ο κατασκευαστής, έχω κάνει συνολικά 8000χιλιομετρα και δεν έχω εντοπίσει να καίει λάδια.. Και σαν εναλλακτική η Hyundai δίνει και το 5W-30 για τον κινητήρα τον ίδιο. Συγκεκριμένα μου γράφει για τα λάδια το εξής API SN PLUS: 0W20 Και ACEA A5/B5: Helix Ultra AH 5W30 Αν δεν επιλέξεις ένα ποιοτικό 5W-30 σε λίγο καιρό θα ψάχνεις που πάει το λάδι. Γιατί αυτά τα σούπερ ουάου λεπτόρευστα λάδια 0W-20, 0W-16, 0W-8 που θα σώσουν τον πλανήτη έχουν υψηλό βαθμό εξάτμισης. Ένα λάδι με γελοίο δείκτη HT/HS στους 150C 2.6 το μόνο που κάνει είναι να τρώει τον κινητήρα. Τυχαίο ότι οι κατασκευαστές δικύκλων στα υγρόψυκτικα βάζουν 10W-40 (HT/HS στους 150C 3.5) και στα αεροψυκτικα 10W-50. Η Ferrari βάζει 5W-40 C3 API SN (HT/HS στους 150C 3.5) Η Nissan για το GT-R35 βάζει 0W/40 (HT/HS στους 150C 3..7. Εναλλακτικά 10W-40 (HT/HS στους 150C 3.5) όμως με άμεση αλλαγή. Αν θε να γράψεις πολλές χιλιάδες χλμ κάνε αυτό που σου λέω δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Quote