Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/2013 in all areas

  1. Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα ασχολούμασταν με αυτή την είδηση… αλλά το γεγονός πως «ξένο» αυτοκίνητο αναδεικνύεται για πρώτη φορά στην 34-ετη ιστορία του θεσμού ως το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς, την κάνει άξια αναφοράς. Ναι λοιπόν, το JCOTY (Japanese Car of the Year) βραβείο για το 2013 πήγε στην έβδομη γενιά Volkswagen Golf σε μία τελετή που έγινε στο περιθώριο του 2013 Tokyo Motor Show την προηγούμενη εβδομάδα. Το VW Golf κέρδισε 504 ψήφους από τους 60 κριτές έναντι 373 του Honda Fit/Jazz και 167 του Volvo V40. Αυτό είναι ένα πολύ ιδιαίτερο βραβείο για εμάς. Πρώτον, το Golf VII μας έγινε το πρώτο εισαγόμενο αυτοκίνητο που κέρδισε το JCOTY βραβείο και αυτό έγινε την 60η χρονιά από τότε που ξεκίνησαν οι εισαγωγές VW στην Ιαπωνία. Δήλωσε ο Shigeru Shoji, πρόεδρος της VW Japan. Σε τρία μικρότερα βραβείο που δόθηκαν για πρώτη φορά φέτος, το Outlander PHEV της Mitsubishi κέρδισε το “Innovation Award”, το Mazda6 κέρδισε το “Emotional Award” και τα εξελιγμένα από κοινού Suzuki Spacia και Mazda Flair Wagon κέρδισαν το “Small Mobility Award”. Τέλος, το “Special Achievement Award” πήγε στο Daihatsu Move για την τεχνολογία των εμπρός θέσεων που επιτρέπει σε ανθρώπους της τρίτης ηλικίας και σε ανθρώπους με αναπηρία να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται με ευκολία. Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Το Volkswagen Golf καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ιαπωνία! - AutoBlog.gr http://www.autoblog.gr/2013/11/25/volkswagen-golf-named-japanese-car-of-the-year/
    2 points
  2. Σε πρωτη φαση ας παραθεσω τις φωτογραφιες που υποσχεθηκα απο τον καθαρισμο της κυλινδροκεφαλης ο οποιος εγινε στα 205.000 χλμ περιπου Πολυ ζορι το λυσιμο... Μια πρωτη αποτιμηση της καταστασης (βαλβιδες εξαγωγης) Αφου λυθηκαν ολα τα παρεμφερη, εμεινε η κυλινδροκεφαλη στο τελος.. Μια αποψη απο τα flaps.. Κι εδω η κυλινδροκεφαλη στον παγκο.. Η κατασταση των βαλβιδων... Το μπλοκ με τα εμβολα.. Εγινε ενας επιφανειακος καθαρισμος και τοποθετηθηκε η φλατζα κεφαλη (Victor Reinz).. Ετοιμη και η καθαρισμενη πλεον κυλινδροκεφαλη με τσιμουχακια επισης Victor Reinz.. Το μονο θεμα που ειχε, το οποιο ανεφερα στο αναλογο θεμα του καθαρισμου των βαλβιδων, ηταν μεσα στου "οδηγους".. Ευτυχως ηταν σε αριστη κατασταση και δεν χρειαστηκε πλαναρισμα.. Πιστευω οτι ειναι ο πιο αποτελεσματικος τροπος για να αποτιμηθει και η κατασταση εσωτερικα της κυλινδροκεφαλης... Υ.Γ. Δεν θελω να το λαβετε ως διαφημιση, αλλα μονο και μονο για το ζορι που τραβηξε να φερει εις περας σε 1μιση μερα παρακαλω, την ολη διαδικασια θα ηθελα να ευχαριστησω προσωπικα και δημοσια τον μηχανικο μου Γιωργο Κωνσταντινιδη απο την Βεροια..
    2 points
  3. Μια φωτογραφία από το πλέον ακριβότερο συγκρότημα κατοικιών, το Pearl / Porto Arabia. Εκτος των πολλων άλλων, διαθέτει και 9 τεχνητά νησιά για την οικογένεια του Σεϊχη. The Pearl by Costas S. T., on Flickr 9 Islands by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  4. Καλησπερα,τρεμουλο καθολου αρα αποκλειεται πολλαπλασιαστης,τρομπα νερου αποκλειεται διοτι δεν εχει καμια σχεση,οσο αναφορα την αντλια λαδιου θα το τσεκαρω.Σημερα περασα απο τον μηχανικο μου και μου ειπε οτι μαλλον ειναι βαλβιδα λαδιου,αλλα πρεπει να το δει αν ειναι κοντα στο καρτερ η πανω στην μηχανη.θα παω αυριο να το αφησω και θα ενημερωσω. Ξερει κανεις που βρισκετε η βαλβιδα αυτη?μου ειπε οτι ειναι με σαν φυσα και οχι βιδωτη σαν μπουζι,ειδωμεν
    1 point
  5. Αχ!Μέχρι εδώ μύρισαν οι άκαυτες!
    1 point
  6. Πάντως η αληθεια να λέγεται , το συγκεκριμένο όντως το ισχυριζόνταν ο Playmaker και τότε είχε αναφερθει στο συγκεκριμενο άρθρο απο το ξενο foroum απλά η "διαφωνία¨ ήταν για μεγαλυτερες πιεσεις κα το πόσο επαρκουσε η μαμα σκάστρα, εγώ εκει επέμενα ότι η forge είναι καλύτερη ,
    1 point
  7. Απο σήμερα διαθέσιμο το πακέτο R-Line, και το εξωτερικό και το εσωτερικό..
    1 point
  8. ευτυχος που το ξανακανανε σαν το 5αρι...σιγουρα πρωτα ο θεος θα προσπαθησω να την κανω αυτην την μοντα..
    1 point
  9. Καλοριζικο και πολλα ασφαλη χιλιομετρα!
    1 point
  10. Και δεν κάνεις μια βόλτα μέχρι τη Βέροια ένα διήμερο....... πιο φθηνά θα σου βγει Μιχάλη.
    1 point
  11. Γνωστός έλληνας τραγουδιστής ερμηνεύει "δεν πα' να βρέχει"!!! αυτό ακριβώς ταιριάζει στην σημερινή μας συνάντηση! Όπως φαίνεται δεν μας πτώει ούτε ο καιρός αλλά ούτε και οι αλλαγές της σημερινής βόλτας μας. Περάσαμε υπέροχα νομίζω, όπως πάντα μάλλον.... ευχαριστούμε όλα μας τα μέλη και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις 4/12 με ένα δυνατό secret location meeting...... Stay tunned!!!
    1 point
  12. Eίμαι, σχεδόν, καθημερινός χρήστης του δρόμου, από την ημέρα που τον εγκαινίασε ο Έβερτ. Ατύχημα, στην στην συγκεκριμένη διαδρομή, δεν έχω δει ποτέ. (Ίσως έτυχε). Πιο πάνω, που γίνεται δύο λωρίδων/κατεύθυνση, (από 4/κατεύθυνση που είναι πριν), ναι, πολλά, και σχεδόν, καθημερινά. Επίσης, από το 1974, (που οδηγώ μόνος), και 1962, (στην αγκαλιά του μπαμπά σε ηλικία 3 ετών), δεν έχω προκαλέσει ποτέ ατύχημα. Νάμαστε! (PEUGEOT 404S μοντ. 1960)
    1 point
  13. πάντως φίλε μέχρι και μύνηση θα τους έκανα κυνηγα τους όσο μπορείς
    1 point
  14. Μια φορά ένας Κινέζος πούλησε την ψυχή του στο διάβολο. Τρεις μέρες μετά... χάλασε !!
    1 point
  15. Ο ξενιτεμένος στην Αμερική γιος, γράφει στη μαμά του: "Μαμά, επιτέλους αποκτήσαμε παιδί. Αλλά η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη αγελάδα, με αποτέλεσμα κάθε μέρα που περνάει το παιδί μας όλο και μαυρίζει". Και η μητέρα του απαντάει: "Γιόκα μου, κι εγώ δεν είχα γάλα όταν γεννήθηκες εσύ, κι αναγκαστήκαμε να σου δίνουμε γάλα από την κατσίκα.Αλλά όπως καταλαβαίνω τα κέρατα τώρα τα βγάζεις..." :p
    1 point
  16. GOLV VI CAVD Προγραμμα : revo stg2 Βελτίωση : εισαγωγη pipercross-full εξατμιση 63,5-200αρης καταλυτης-intercooler s3 -forge σκαστρα -forge wg (Η δυναμομετρηση είναι στο maha Φωτεινέλη ,πριν γίνει υβριδικο-η νεα δυναμομετρηση με τα καινουρια specs σε κανα μηνα)
    1 point
  17. @nikdec φαινεται μικρή η φωτό σου. Ορίστε και το δικο μου Dyno το οποιο είχε γίνει στον Τσακανίκα Scirocco 1.4 TSI 160hp , CAVD κωδικός μοτερ, DSG7 Βελτιώσεις στο συγκεκριμένο Dyno : Εισαγωγή BSH True Seal , Πρόγραμμα E-Tuners
    1 point
  18. Ευχαριστώ τον Κώστα (Doggy), για την άμεση ανταπόκριση στις προτάσεις μου που αφορούσε τη δημιουργία αυτής της ενότητας με ολοκληρωμένες παρουσιάσεις - δυναμομετρήσεις. Stage 1 ΦΠΕ Αμάξι : Golf V Tsi BMY μοτέρ Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Revo St2 100oct, I/C S3 . Εργοστασιακή Σκάστρα, Εργοστασιακή WG, Βενζίνη EKO 100oct. Το αμάξι είχε πρόγραμμα από το 2008 απροβλημάτιστα χωρίς να το μετρήσω ποτέ. H Δυναμομέτρηση έγινε πριν πάω σε Υβριδικό τούρμπο για να ξέρουμε που βρισκόμαστε. 233άλογα και 31κιλά ροπής Stage 2 Hybrid Μέσα στο 2012 αποφάσισα να μετρήσω το νέο setup: Αμάξι : Golf V Tsi BMY μοτέρ Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Etuners 100oct, Αντλία HPFP, I/C S3 Υβριδική Τουρμπίνα K04-023, Εργοστασιακή Σκάστρα, Forge WG (κίτρινο ελατήριο), Βενζίνη EKO 100oct. Το πρόγραμμα ζητήθηκε ασφαλές και όχι με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση. Δούλεψα περίπου 1,5 χρόνο το συγκεκριμένο setup, ~45,000 χλμ μέχρι να το αλλάξω το 2013.. 265 άλογα και 37 κιλά ροπή Stage 3 Hybrid Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Etuners 100oct, Αντλία HPFP, I/C S3 Υβριδική Τουρμπίνα K04-049/064, Εργοστασιακή Σκάστρα, Forge WG (κίτρινο ελατήριο), Βενζίνη EKO 100oct. 273άλογα και 38κιλά ροπή. Μετά το Dyno η WG σφίχτηκε λιγάκι οπότε πιστεύω είμαστε σίγουρα πλέον 275-280άλογα και 38-39κιλά ροπής. Και πάλι το πρόγραμμα είναι σχετικά ήπιο όπως και πριν (σσ. 6700rpm κόφτης) και ασφαλές μείγμα. Το επόμενο διάστημα δούλεψα ένα υβρίδιο full 064 άξονα - φτερωτή με κόφτη στις 7200 και υπερασφαλές μείγμα, το αυτοκίνητο δεν το μέτρησα ποτέ, αυτό που κέρδισε ήταν καλύτερο spool λόγω biller φτερωτής και ελάχιστα ίσως ψηλά. Δική μου εκτίμηση 280-290άλογα και 40kgr+ροπή, αγγίζοντας πλέον τα όρια για εργοστασιακό μοτέρ. Stage 3 Hybrid Update... Pending Αναμένεται dyno με το νέο υβρίδιο + μεθανόλη
    1 point
  19. Ωραίο θέμα! κάνω την αρχή με το ταπεινό μου 4άρι, που λόγω κρίσης σταμάτησε να αναβαθμίζεται. fmic, σκάστρα, κολάρα και αγελάδα σιλικόνης, downpipe 63.5, μπουζί ιριδίου, καταλυτης 200αρης και φυσικά προγραμμά. Δυο προγράμματα σε 2 διαφορετικούς εγγεφάλους, plug 'n play. 1η 2η
    1 point
  20. ευχαριστω για τις απαντησεις. θα το συζητησω για τα μπουζι, υγρα φρενων τα εχει υπολογισει στη τιμη , τακακια εχει. επειδη γνωριζα ποιος το ειχε για αυτο λεω για το προγραμμα. βεβαια το χερι στη φωτια για κανενα. Οπως λεει ο granset θα τον αφησω μαλλον το συμπλεκτη προς το παρον ελπιζοντας οτι δε θα χαλασει κατι αλλο λογω συμπλεκτη. ισως αντλιες. η αληθεια ειναι οτι δε ξερω
    1 point
  21. Επειδη τυγχανει να ειναι η δουλεια μου (μηχανικος αυτοκινητων-εγκαταστατης κιτ υγραεριοκινησης) μου επιτρεπετε να πω δυο λογια.Η υγραεριοκινηση δεν ειναι καμια απατη ....απλα σας τα ειπαν αλλιως.Δεν υπαρχει φιλε μου acidarrow ουτε χλωρη ουτε ξερη καυση....υπαρχει αναλογια η αερα/καυσιμου.Θα συμφωνησω οτι οταν κανω ενα αυτοκινητο να καει και υγραεριο δεν παυει να ειναι μια μετατροπη και οχι εργοστασιακο....αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να εχει επιτυχια και να δουλεψει σαν εργοστασιακο.Φιλε acidarrow αν ψαχτεις λιγο με εξωτερικο θα δεις οτι ηδη αντιπροσωπιες πουλανε αυτοκινητα με χρηση βενζινης/lpg... μαλιστα σε καποιες μαρκες υπηρχαν εδω και μια δεκαετια (mercedez-benz) απλα δεν τα βλεπαμε εδω στην Ελλαδα. Το Α και το Ω σε μια εγκατασταση υγραεριου ειναι η ΣΩΣΤΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ του αυτοκινητου. Σωστη εγκατασταση....ποιοτητα υλικων οπως και το κιτ υγραεριου να ειναι καποιο επωνυμο και οχι οπως καποιες μαρκες που δεν υπαρχει τεχνικη υποστηριξη/ανταλ/κα. Ολες οι ηλεκτ/γικες ενωσεις θα πρεπει να ειναι κολλημενες με καλαϊ και οχι τσακισμενα καλωδια κτλ.να υπαρχη σωστη μονωση.οπως και χωροταξια (ομορφα τακτοποιημενα μακρια απο θερμοκρασιες και νερα) Σωστη ρυθμιση.....στοιχειομετρικη αναλογια αερα/υγραεριου ειναι 15.5/1 στοιχειομετρικη αναλογια βενζινης 14,7/1.Χωρις αναλυτη καυσαεριων δουλεια δεν γινεται ....και σταματημενο στο συνεργειο αλλα στον δρομο σε ολες τις συνθηκες φορτιου.Εγω προσωπικα χρησιμοποιω wideband λ της innovate που ειναι για χρηση υγραεριου/lpg.Απο την στοιχειομετρια καταλαβαινουμε οτι με lpg ειμαστε πιο πλουσιοι σε μειγμα...αυτο συμβαινει για να υπαρχει η εξωμαλυνση της υγρης μορφης βενζινης με την αερια κατασταση του lpg.Γι΄αυτο με το lpg καιμε ελαχιστα παραπανω σε σχεση με την βενζινη.δλδ αν καιω 8l/100km με το lpg θα καιω 8.5-8.7l/100km.Με σωστη ρυθμιση δεν υπαρχει πτωση αποδοσης!Δεν το συζητω για αναλυση καυσαεριων !!!! Ζημιες- Το 70% των ζημιων και μιλαμε για χοντρες ζημιες οπως βαλβιδες λιωμενες -πιστονια τρυπια-κτλ.φταιει η λαθος ρυθμιση- κακη εγκατασταση Δυστηχως υπαρχουν και αυτοι στο χωρο μας και ειναι και αρκετοι!!!!Επισης υπαρχουν καποιοι κινητηρες που δεν το <<σηκωνουν>> το lpg καθαρα απο κραματων μεταλλων...πχ(Ford, Nissan Xtrail, Qashqai, micra 12< mazda που εχουν κινητηρες Ford οπως το 3 mazda 6 ...volvo s40 και αυτο κινητηρα ford ..........κτλ)Δυστηχως οι επιτιδειοι εγκαταστατες δεν προειδοποιουν τους πελατες εαν το αυτοκινητο τους δεν κανει για χρηση lpg σκεφτοντας μονο το οικονομικο ωφελος της στιγμης....! Βρειτε καποιον εμπιστο εγκαταστατη και μην ακουτε μονο το τι θα σας πλασαρει.Πειτε να σας δειξουν δειγματα δουλειας τους και ακομα καλυτερα αυτοκινητο ιδιο με το δικο σας .Δειτε το σαν επενδυση στο αυτοκινητο σας...επενδυεται ενα ποσο 800-1000Ε και αν κανετε 10-15000χλμ το χρονο πετυχαινεται ωφελος περιπου στα 500Ε. Προσωπικο μου αυτοκινητο Golf 4 1,4 16v 2002 BCA κινητηρας Lpg εδω και 28.000 ...87.000 εχει συνολικα.Με 42l lpg κανω περιπου 520-530χλμ. Για οτι απορια εχετε με το Lpg χαρα μου να βοηθησω!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.