Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/18/2019 in all areas

  1. Θέλω να δηλώσω απερίφραστα ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιπαράθεσης ή διένεξης μαζί σου ή με οποιαδήποτε άλλο μέλος της κοινότητας. Η παρουσία σου κοσμεί τον χώρο του φόρουμ και σε ευχαριστώ για τον χρόνο και τις γνώσεις σου που μοιράζεσαι μας. Απλώς μου αρέσει να διαβάζω γιατί η γνώση είναι δύναμη. Η γνώση είναι αυτή που μας οπλίζει απέναντι στους αλαζόνες Γερμανούς και σε οποιονδήποτε άλλον. Η γνώση ήταν αυτή που ξεσκέπασε τους κάθε λογής απατεώνες του diesel gate της vw Για δείτε τι έπαθαν. Οι ίδιοι άνθρωποι σε μας αρνούνται τα πάντα. Από τα μοτέρ που καίνε 1 λίτρο λάδι κάθε 2000 Km και τις αστοχίες του αισθητήρα Knox έως τα αυτοκίνητα που σβήνουν μέσα στη μέση της διασταύρωσης.
    2 points
  2. Μην νομιζετε οτι με τα γνησια θα σωθειτε ολα βγαινουν απο τα ιδια εργοστασια μην σας ξεγελανε απλα της αντιπροσωπειας εχουν σφραγιδα της εταιρειας και το πληρωνεις χρυσο..για αυτο μη τρελαινεσαι και του εμποριου να βαλεις την ιδια δουλεια κανουν ,απλα δεν θα εχει σφραγιδα vw αλλα θα κανει την δουλεια του.τωρα αν εσυ εισαι ψωνιο και θελεις να σκορπας περιισσια λεφτα για ανταλλακτικα γνησιο δικο σου θεμα.αλλα επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι μη σκορπατε τα λεφτα σας για γνησια ολα την ιδια δουλεια κανουν vw η μη vw..αποψη απο ενα μελος που εχει αμαξι 15χρονια και οταν χαλαει βαζει μη γνησιο και δουλευει αψογα το αμαξι μου.
    2 points
  3. Αγαπητέ φίλε Nikdev , χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης η διαξιφισμού μαζί σού η με κάποιον άλλον. Και επειδή εδώ πέρα συζήτηση κάνουμε Θέλω να σου θυμίσω ότι πριν από μερικά χρόνια είχε γίνει ντόρος για κάποια λάδια ENEOS. Τα οποία είχε γίνει ο χαμός και όλη λέγανε τότε (Όχι εσύ προσωπικά μην παρεξηγηθώ ) Ότι βάλτε από αυτά τα λάδια τα eneos και ότι τα συγκεκριμένα λάδια αυξάνουν τα άλογα του αυτοκινήτου από 5 έως 10 άλογα παραπάνω, και όλη τρέχανε τότε να βάλουν από αυτά τα λάδια και να πηγαίνουν να κάνουν δυναμομετρηση. (Άλλη έλεγαν ότι είδαν παραπάνω άλογα άλλη όχι και πάει λέγοντας) Είχαν γίνει και εκπομπές τότε και διάφορες εκδηλώσεις για τα λάδια αυτά. Τότε δεν θυμάμαι να ίδρωσε και το αυτί κανενός, και να είπε ρε τι κάνετε εκεί πέρα, και μην βάζετε από αυτά τα λάδια γιατί είναι έτσι η αλλιώς.... Τότε όση έβαλαν από αυτά, μετά από καιρό έλεγαν μην βάζετε γιατί το καίει κτλ. Και κατηγορούσαν τα tsi σαν μοτέρ ότι φταίνε.. Κάποιοι ομως που διαβάζουν εδώ μέσα το club βγαίνει μια εικόνα προς τα έξω (να το χαρακτηρίσω κάπως έτσι ) ότι υπάρχει μια γενικη κατεύθυνση στο ότι μόνο το 5W-30 είναι, και κανενα άλλο λάδι... Αλλά εδώ πέρα όπως βλέπουμε τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ από το 2007 (όταν κάπου εκεί βγήκε ο TSI ?) έως τώρα το 2019. (Επειδή μερικές φορές ο γραπτώς λόγος είναι λιγο παρεξηγήσιμος καταλαβαίνεις τι θέλω να πω) Εδώ όπως βλέπουμε όλη μας και παλιοί κάτοχοι και καινούργιοι, η VW έχει αλλάξει καποια πράγματα. Πώς εσείς που υποστηρίζετε ότι το 5W-30 είναι το σωστότερο? Με τι αποδείξεις και με τι δεδομένα Του 2007? Πώς εσείς είστε η σωστή και η άλλη είναι λάθος? Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να βγάλω ξεκάθαρη εικόνα στο θέμα του λαδιού. Εγώ το 2010 που είχα το 1.2TSI 105hp, τότε η VW στα λάδια του έλεγε, λάδια 5W-30 Castrol EDGE προδιαγραφή 504/507 και SERVICE στα 15.000 χιλιόμετρα η στο χρόνο, όποιο έρθει πρώτο από τα 2. Και τώρα το σωτήριο έτος 2019 λέει ότι 5W-30 ότι είναι λάδι για 30.000 χιλιόμετρα η στα 2 χρόνια όποιο έρθει πρώτο. (Και αυτό πρέπει να ξεκίνησε μάλλον κάπου το 2013? Αν κρίνω από το δικό Μου αμάξι που έχω αγοράσει πρόσφατα το οποίο είναι τέλη του 2013-αρχες του 2014.)
    2 points
  4. Το πορτ μπαγκαζ μου επιτέλους είδαμε το φως το αληθινό! Έγινε μέρα, δεν παλεύεται η κατάσταση, Δυστυχώς το κινητό έμεινε από μπαταρία και δεν μπορούσα να βγάλω μια τώρα το βράδυ. Αύριο θα ανεβάσω μία το βράδυ. ΥΓ Αν δεν σου κάνει κόπο ξανά θύμισε το μου το πρωί,
    1 point
  5. υπαρχουν σαιτς ελληνικα με ανταλλακτικα που ταιριαζουν σε vw αλλα αν ειναι γνησια δεν ξερω αλλα ταιριαζουν απολυτα με τα γνησια και μιλαω γερμανικα οχι κινεζικα
    1 point
  6. Όταν αναζητάς ανταλλακτικά μια προσέγγιση είναι η εξής : Μπαίνεις σε on line catalogs των σοβαρών οίκων όπως : hella , valeo ,ate , pagid , continental , Mann κλπ. Άλλωστε και η μαμά vw από εκεί προμηθεύεται. Βρίσκεις τον κωδικό του ανταλλακτικού και στη συνέχεια το αναζητάς από κάποιο κατάστημα όπως αυτό Να σου δώσω ένα παράδειγμα : Ας πούμε για το δικό μου Golf V 1.4 FSI, BLN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδ.: HU 712/6 x - BOSCH - Κωδ.: 1 457 429 301 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδ.: C 3083 Φίλτρο βενζίνας MANN-FILTER – Κωδ.: WK 69 Φίλτρο καμπίνας MANN-FILTER – Κωδ.: CUK 2939 - BOSCH - Κωδ.: 1987432397 Μπουζί NGK ZFR6S-Q - BOSCH FGR6HQE0 Βαλβολίνη: VW G 052 512 A2 - FUCHS sintofluid fe sae 75W Μπαταρία: VARTA D24 - BOSCH S4 002 Βίδα εκκένωσης κάρτερ SWAG - Κωδικός: 32915374 Ροδέλα τάπας λαδιού SWAG - Κωδικός: 99907215 , VAG ORIGINAL - Κωδικός: N0138492 Ιμάντας δυναμό:VAG 6Q0 260 849A , ΟΕΜ κωδικός:6PK1736 Αντιψυκτικό G12 Plus , VW TL 774 F Υαλοκαθαριστήρες BOSCH - εμπρός Κωδ.: A 936 S , πίσω Κωδ.: A 330 H Αυτά τα αναλώσιμα είναι γνήσια , απλώς δεν φέρουν το λογότυπο vw. Και μόνο για το δικό μου για να εξηγούμαστε. Θα φτιάξεις μια βάση δεδομένων , στην αρχή με τα βασικά , στη συνέχεια θα την εμπλουτίζεις διαρκώς. Θα εκπλαγείς ευχάριστα με το πόσο φτηνότερα μπορείς να τα αγοράσεις.
    1 point
  7. Επισης με το ν αγοραζει καποιος τα γνησια ανταλλακτικα ειναι πιο ευκολο απο τα ψαχνει να βρει και να ξεχωρισει τα καλα οεμ απο τα μαπα! Ναι μεν ειναι πιο ακριβο ενα ανταλλακτικο μονο και μονο επειδη γραφει επανω vw, αλλα ειναι και πιο ευκολο να πεις αυτο θα παρω απο τα κατσεις να διαλεξεις αναμεσα στις τοσες φιρμες που κυκλοφορουν. εμεις εδω μπορει να εχουμε ενα φορουμ και να υπαρχουν 10 ατομα που να δινουν συμβουλες επειδη ξερουν αλλα να μην ξεχναμε οτι χωρις αυτους επειδη ο καθε ενας εδω μεσα λεει το μακρυ του και το κοντο του (λογικο μιας και ετσι γινεται κουβεντα σ ενα φορουμ) θα ειχαν κλαψει αρκετοι τα οχηματα τους απο κακες συμβουλες.
    1 point
  8. επειδη ηταν ειρωνικη η nouli μην ξεσπας πανω στον nikdev. επειδη και εγω ειχα την ιδια απορια πολυ καιρο τωρα οσο εχω ψαξει δεν εχω βρει κατι. γι αθηνα μιλαμε παντα. δεν ξερω ομως και κατα ποσο μπορει καποιος να πουλησει γνησια καινουργια ανταλλακτικα αν δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος η επισημος συνεργατης. σκεψου οτι σε carglass πηγαινεις για να βαλεις παρμπριζ και δεν ειναι vw αυτο που σου βαζουν, αλλα oem.
    1 point
  9. Μαμά και μόνο. Επίσης δεν άλλαξες ήδη υγρά κατά την τοποθέτηση γιατί να αλλάξεις πάλι σε λίγους μήνες; Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Στην περίπτωση του σταθερού service, αν ίσχυε αυτό που λες θα το έγραφε το βιβλίο του κατασκευαστή ως εξής : Σταθερό service : vw 502 ή εναλλακτικά vw 504 , vw 508. Δεν το λέει έτσι όμως ! Έχουμε σαφή αλλαγή πλεύσης της vw σε σχέση με ότι δήλωνε μόλις πρότινος. Κάποια στιγμή πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι επίμαχες οδηγίες vw 504 , vw 508 έχουν ως μόνο αντίκρυσμα τη στήριξη του “οικολογικού” αφηγήματος της vw. Όσον αφορά την άποψη σου ότι η οδηγία vw 502 έχει λιγότερα πρόσθετα από τα vw 504 , vw 508 μάλλον θα πρέπει να την επανεξετάσεις. Ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Ο λόγος του ότι είναι η “ψαλίδα” του ιξώδους τόσο “κλειστή” καθώς και το ότι είναι low saps αυτά είναι τεχνικώς εφικτά μόνο με την μικρότερη περιεκτικότητα σε πρόσθετα. Έχεις αναρωτηθεί γιατί το vw 508 βγαίνει μόνο σε ιξώδες με τόση μικρή “ψαλίδα” 0w-20 ; Όλα τα λιπαντικά παράγονται μονοτυπα 0 SAE , 10ρια , 20αρια ,30αρια και ούτε κάθε εξής. Το μεταβλητό multigrade (πχ 5w-40) επιτυγχάνεται με τη χρήση προσθέτων. Το vw 508 έχει αναγκαστικά λιγότερα πρόσθετα που ρυθμίζουν το multigrade , καθώς και η επίτευξη low saps αναγκαστικά οφείλεται σε λιγότερα πρόσθετα. Μάλλον δεν πρέπει να μπήκες στο κόπο να διαβάσεις την κατατοπιστική ανάλυση της amsoil. Μέχρι πρότινος υποστήριζες ότι οι νέοι κινητήρες vw έχουν πολύ μικρές ανοχές και για αυτό ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστα λιπαντικά όπως το 0w-20 . Τι συνέβη τώρα και για σταθερό service ζητούν vw 502 μόνον. Αλλάζουν οι ανοχές τους ; Μάλλον θα πρέπει να το επανεξετάσεις και αυτό.
    1 point
  11. Παιδιά δεν χρειάζεται και τόσο ψάξιμο και τρελα το όλο θέμα με τα λάδια. Ειναι παλιο θεμα και κλασικο σε ολα τα φόρουμ! Η καλύτερη συνταγή ειναι αλλαγες ανα 10.000χλμ ή χρόνο και λάδια 5/30 ή 5/40 για καλοκαίρι.... η μάρκα Επίσης ειναι κατι το σχετικο, αλλά απο προσωπική γνώμη απο τα καλύτερα 5/30 ειναι το mobil. Σε 5/40 πολυ καλα είναι της liqui moly, αλλά και τα χρυσα τα castrol αρκεί να ειναι γνήσια. Μην αναλώνεστε και αγχώνεστε με κωδικους και οδηγίες και τα σχετικά.
    1 point
  12. το βάψιμο δε ξέρω, αυτή την απορία έχω. θα δείξει... η αγορά πήγε στα 12,5€
    1 point
  13. Δεν ήξερα ότι έπρεπε να εγκαταστήσω τη σχετική εφαρμογή στο κινητό. Θεωρούσα ότι είναι service του android . Την εγκατέστησα και παίζει μια χαρά! Sent from my SM-A520F using Tapatalk
    1 point
  14. Δυναμο ειναι.
    1 point
  15. Λαμπες αλλαζεις αλλα δε θα εχεις σωστο φωτισμο γιαυι τα κατοπτρα ειναι φτιαγμενα για απλες λαμπες Ε και? Και στο lada samara ειχε υαλοκαθαριστηρες στα φωτα. Το αν εχει ενα αμαξι και στα απλα φωτα πλυστικα ειναι αλλο απο αυτο που συζηταμε. Εκει δεν ειναθ υποχρεωτικο. Εγω λεω πως στα εργοστασιακα ξενον πρεπει να ειναι και ειναι υποχρεωτικο γιατι με λερωμενο τζαμι η αποτελεσματικότητα του ξενον μειωνεται περισσοτερο απ οτι στο αλογονου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.