Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/27/2023 in all areas

  1. Καλησπέρα στην παρέα. Κάνω έναν οδηγό για της μπαταρίας Varta και Bosch στο πώς μπορούμε να "διαβάσουμε" της μπαταρίας από της δύο αυτές μάρκες. Να ξεκαθαρίσουμε πρώτα από όλα ότι, εδώ και χρόνια η μπαταρία varta και Bosch κατασκευάζονται στα ΊΔΙΑ εργοστάσια και είναι στην ουσία η ίδιες μπαταρίες. Η μπαταρία έχει έναν κωδικό χτυπημένο επάνω της (δεν έχει καμία σημασία τι μάρκα είναι , ισχύουν ότι πω και γράψω τα ίδια και για της 2 μάρκες) Εδώ θα βάλω φωτογραφίες από την δικιά μου μπαταρία varta που έβαλα πρίν από λίγες ημέρες. Όπως βλέπετε από την φωτογραφία από τον κωδικό αυτό μας ενδιαφέρουν τα πρώτα 6 ψηφία του κωδικού που έχω σημαδέψει, δηλαδή το G2C 437. Πάμε τώρα να εξηγήσω στο πώς θα τα διαβάσετε αυτά τώρα. Το 437 σημαίνει το "4" το έτος κατασκευής της μπαταρίας "2024". Το"37" είναι ο μήνας της μπαταρίας και συγκεκριμένα ο "Ιανουάριος" Το γράμμα "G" σημαίνει το εργοστάσιο κατασκευής της χώρας που έχει φτιαχτεί η μπαταρία μας. Εδώ θα βάλω της χώρες και τα εργοστάσια που φτιάχνονται η μπαταρίες BOSCH και VARTA. +Ceska lipa (τσεχια) "C" +Burgos (Ισπανία)"E" +Rouen (Γαλλία)"F" +Guardamar (Ισπανία)"G" +Hanover (Γερμανία)"H" +Sargemin (Γαλλία) "S" +Zwickau (Γερμανία)"Z" +Austria (Αυστρία Βιέννη)"A" Αυτα είναι τα εργοστάσια και η χώρες παραγωγής τον μπαταριών. Τώρα βάζω άλλη φωτογραφία από την μπαταρία την δικιά μου η οποία το νούμερο 437 Το έχει χτυπημένο και σε άλλο σημείο στην μπαταρία επάνω της. Και εδώ άλλη μια φωτογραφία από τον επίσημο κατάλογο με της χρονολογίες και τους μήνες των μπαταριών Varta και Bosch Ο οποίος είναι μέχρι το 2029. Αν πάτε τώρα στο νούμερο το 437 που βλέπε στην φωτογραφία που έβαλα, και δείτε και το νούμερο στο 437 του πίνακα θα δείτε το έτος και τον μήνα.
    5 points
  2. Καλησπέρα Ενημερωτικά η Castrol έχει βγάλει νέες συσκευασίες και καινούργιο σήμα στα λάδι της ως εταιρία
    3 points
  3. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!! Σειρά μου να φλεξάρω φωτογραφίες από τα καινούργια λάδια και συμπληρώματα για τα αυτοκίνητα της οικογένειας
    3 points
  4. Άρτι αφιχθέντα τα λάδια Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL, για τις επόμενες 2 αλλαγές (2 έτη).
    3 points
  5. ευχαριστω φιλε! οπως ξερεις και εσυ εχει πολλα μαιμου στην χωρα μας.αλλα αυτο μπορεις να το λυσεις ειτε φερνοντας απο εξω ,ειτε αγοραζοντας απο επισημο μεταπωλητη.μπορειτε να γκουγκλαρετε και να βρειτε την αντιπροσωπεια της στην ελλαδα,να ρωτησετε που δινουν επισημα ,σε ποια μαγαζια και να αγορασετε απο εκει. μετα..γενικα ,η καστρολ εχει χαμηλα σημεια αναφλεξης σε ολα τα λαδια της τωρα.ειναι για ησυχους οδηγους,χωρις εξαρσεις,συντηρητικη οδηγηση. το συγκεκριμενο εχει πολυ χαμηλο flash point . flash point (σημείο ανάφλεξης)= Όσο χαμηλότερο είναι το σημείο ανάφλεξης τόσο μεγαλύτερη είναι η τάση για το λάδι να υποστεί απώλεια εξάτμισης σε υψηλές θερμοκρασίες και να καίγεται σε ζεστά τοιχώματα κυλίνδρων και έμβολα. στους κινητηρες ειδικα που ειναι αμμεσου ψεκασμου αυτο πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερα. και αφου στα αλλα λαδια ειναι αρκετα υψηλοτερο το flash point γιατι να μην προτιμησω τα αλλα? οι υψηλες θερμοκρασιες,οχι παντα,εξαρτωνται και απο τον τροπο οδηγησης.αν καποιος πιανει κοκκινα η' οδηγει ζωηρα με δυνατες και αποτομες αλλαγες ταχυτητων τερματιζοντας τις στροφες εκει ειναι που αρχιζει το σημειο αναφλεξης. και εκει ειναι που αρχιζει το noack=the evaporation loss of lubricants in high-temperature operation.οσο πιο υψηλο flash point και χαμηλοτερο noack εχεις μια λαδαρα! αν εχει το λαδι σου πανω απο 230 τοτε μπορεις να γκαζωσεις αφοβα στα κοκκινα.αν εχει το λαδι και noack χαμηλοτερο απο 8% εχεις ενα φοβερο λαδι που αντεχει ακομα και σκληρη καταπονηση για ζωηρες βολτες.ενα τετοιο ηταν παλια το mobil 1 esp 5-30 μεχρι το 2016 που φτιαχνονταν απο vissom συνθετικο υλικο .ειχε flash point πανω απο 230 και noack 6.5% ! η το παλιο καλο 0-30 γερμανικο πρασινο- καστρολ ,που σου αρεσει τοσο πολυ - ακομα και το 0-40 που δεν καταλάβαιναν τιποτα ,δεν μειωνονταν το φιλμ τους ακομα και με σκληρη καταπονηση.ομως παλιες συνθεσεις αλλα υλικα τοτε. ολα ομως παιδια ειναι σχετικα με τις συνθεσεις και τα χαρακτηριστικα των λαδιων . ειναι πολλα που πρεπει να κοιταξεις για την συνθεση των λαδιων. να εξηγησω κατι σημαντικο.δεν ειναι παντα οι δεικτες απο μονοι τους που λενε ολη την αληθεια.απλα μας λενε μερικες πληροφοριες ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ για την συνθεση του λαδιου.ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ μας νοιαζει .και αυτο φαινεται πολυ απο τις αναλυσεις λαδιων.γιατι ναι μεν το motul 5-30 εχει χαμηλοτερο flash point απο 230,εχει 226 -δεν ειναι το ιδιο ομως με το 197 του καστρολ- οι αναλυσεις ομως εδειξαν οτι κραταει καλα σε νορμαλ χρηση,ζωηρη χρηση,οχι πιστα και αλλαγη μεχρι 10.000 χιλ.εχει μεσα λιγους εστερες.κλασσικο υλικο για την μοτουλ. το 0-30 σε Α3/Β4 βγηκε φετος ξανα σε αμερικη ομως μονο ...οχι με την ιδια παλια συνθεση αλλα ειναι εξισου καλο με το τοτε.και παροτι εχει μονο 210 flash point ειναι κλασης ανωτερο απο αυτα που σας εδειξα γιατι ειναι και ο συνδυασμος ολων των αλλων χαρακτηριστικων που το δειχνει αυτο. δες: https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/35873D9E7D50FF12802588DE005BE9D3/$File/bpxe-a9tnq9.pdf το -60 δειχνει οτι εχει πολυ ΡΑΟ πανω απο 50% και σιγουρα και κατι αλλο που το κανει φοβερα ανθεκτικο το φιλμ του στις καταπονησεις γιατι ειπαμε οτι το ΡΑΟ το εχει σαν πλεονεκτημα αυτο.γιαυτο και κοστιζει ακριβα. εχει ομως υψηλη τεφρα κατι που δεν αρεσει στους αμμεσου ψεκασμου. ομως γιατι να δωσεις τοσα παραπανω χρηματα για ενα τετοιο λαδι,αφου ουτε στην αλασκα ζεις για να θες -60 ,ουτε πιστα κανεις. οποτε πας σε ενα λαδι hydrocrack με ελαχιστο ΡΑΟ η' λιγους εστερες στην συνθεση του,που εχει πανω απο 230 φλασακι ,σαν αυτα που εδειξα πανω ,που ειναι ιδανικα για την χρηση σου,μερικα ειναι και πιο οικονομικα και εισαι οκ. τωρα αν μπορεις να βρεις αυτο το λαδι τοτε εισαι πολυ καλα,επισης.απο τα χοντρα 5-30 που υπαρχουν. https://shell-livedocs.com/data/published/en/1db58b94-a2ce-408a-9a45-2d45ca765d4a.pdf αν και σημαντικο ειναι να εχει το λαδι στην ετικετα και την εκγριση της mercedes 229.52 η' .51 για τα Χ30ρια η' .5 για τα Χ40ρια ειναι η πιο αυστηρη εγκριση,προδιαγραφη απο ολες . εγω θα διαλεγα απο τα αλλα που ποσταρα,οποιο σου αρεσει η' οποιο βρεις σε καλυτερη τιμη αν ειναι κριτηριο επιλογης σου και αυτο.
    3 points
  6. τα total γενικα ειναι καλα λαδια σαν value for money..κατηγορια shell,motul.. αλλα πιο οικονομικα..εχω βαλει και εγω και ειμαι ευχαριστημενος..εδω βλεπουμε ενα μετριο προς καλο λαδι.. σαφως καλυτερο απο καστρολ..τα καστρολ για μενα αυτη η φουρνια που εχει τωρα ειναι τελευταια σε προτιμηση...ασε που ρισκαρω και για μαιμου..για μια νορμαλ χρηση ,κανονικη μην φοβαστε να βαλετε αυτα τα λαδια ..δλδ. χρηση πολης και κανα ταξιδακι εκτος.μην ψαχνετε δλδ. και πετατε χρηματα για το σουπερ λιπαντικο.ολα σχεδον για τετοια χρηση ιδια ειναι.αρκει να τηρειτε τον κανονα αλλαζω τα λαδια πιο νωρις δλδ. κοντα στα 8.000 χιλ η' 6-8 μηνες.αν πανε χρονο δεν θα εχετε προβλημα αλλα επειδη τα νεα λαδια,τα φτιαχνουν απο πιο φθηνα υλικα πλεον σαυτην την κατηγορια δεν κρατανε το φιλμ τους πανω απο εναν χρονο.εγω τα αλλαζω πιο νωρις να ειμαι ησυχος.το TBN ξαναλεω μην το κοιτατε πλεον δεν εχει νοημα με τα καυσιμα που εχουμε πλεον. το hths χρειαζεται ...και ισωςτο noack οσο πιο χαμηλο.δυστυχως αυτα τα 2 δεν τα ανακοινωνουν ολες οι εταιρειες.αλλα μας νοιαζουν μονο αν κανουμε λιγο πιο απαιτητικη χρηση δλδ. πιστα η' ταξιδια με υψηλες ταχυτητες.ολα ξεκινουν απο ενα ψηλο,ειναι απαιτηση της acea, 3.5 hths. εχει και mahleπου ειναι εξισου καλα με της ΜAnn,δεν ξερω σε τιμη τι παιζει βεβαια. ομως και εγω αν ειναι ιδια τιμη θα εβαζα της bosch..σε αλλα ανταλλακτικα δεν την εμπιστευομαι πλεον. εχει κιαλλα.πολ/στες,καποιος αισθητηρας,θελει ψαξιμο.. εδω εχουμε ενα πολυ καλο λαδι..γενικα η εταιρεια βγαζει πολυ καλα λαδια..ομως αυτο το λαδι ειναι που λεω οτι μπαινει για μια απαιτητικη χρηση οπως και της motul xcess με παρομοια χαρακτηριστικα. ειναι για πιστα η' μικτη χρηση,η' ταξιδια με υψηλες στροφες-ταχυτητες.για μια νορμαλ χρηση το hths ειναι μεγαλο εκτος αν εχεις μεγαλη δυνατη μηχανη.φυσικα το υψηλο hths,το χαμηλο ιξωδες στους 100 και το πολυ χαμηλο pourpoint μας δειχνει οτι εχει πολυ pao στην συνθεση του που σημαινει οτι το φιλμ του δεν σπαει ευκολα σε δυσκολες συνθηκες,ειναι πιο ανθεκτικο.ειναι ομως και ακριβο λογω της συνθεσης του. πτώση θερμοκρασίας του λαδιού συμβαινει λογω του pao,εχει αυτην την ιδιοτητα που δεν προσφερει ο υδρογοναθρακας,οπως επισης οτι κραταει δυνατα την συνθεση του οπως ειπαμε σε δυσκολες συνθηκες,δεν σπαει το φιλμ του οπως στα αλλα συνθετικα λαδια χωρις πολυ pao.αυτα ειναι τα 2 πλεονεκτηματα του pao.εχει ομως και πολλα μειονεκτηματα,οπως οτι χαλαει τα λαστιχα μεσα στον κινητηρα. οντως! και δεν το αξιζουν ..εγω που θελω να αλλαζω καθε 6 μηνες ,δεν την παλευω. και μην παρεις ποτε λαδι απο εκει..και ειδικα καστρολ.. ετσι ειναι και εγω το παλευω,η ακριβεια πλεον κτυπα παντου..κοιτω να βρω ενα λαδι που να πληρει τις προδιαγραφες της εταιρειας πρωτα, μετα να εχει καλα χαρκατηριατικα που θελω και φυσικα τελικο κριτηριο απο οσα διαλεξω η τιμη.δνε ειμαστε για πολυτελειες..εξαλλου και τα αυτοκινητα μας πλεον η καλη διαρκεια ζωης τους ειναι το πολυ 10 χρονια χωρις κοστοβορα προβληματα οσο καλα και να τα συντηρεις.αυτο καταλαβα και ας ειναι γερμανικα,ειναι αναλωσιμα πλεον οπως οτιδηποτε τεχνολογικο. αν ψωνιζει απο εκει διαλεξε πια λαδια θες και βαλε ειδοποιηση οταν γινονται προσφορες.μονο ετσι αξιζει και πρεπει να παρεις ποσοτητα για να σε συμφερει λογω των 10 ευρω εξοδα αποστολης. προσεξε ομως μια λετπμερεια.μην παρεις μεγαλη ποσοτητα απο ενα νεο λαδι που μολις βγηκε στην αγορα.γιατι ειναι συχνο φαινομενο αποτι βλεπω την μια χρονια να εχει εγκριση και την αλλη οχι για το αυτοκινητο σου.τα εχουν παιξει και οι εταιρειες αυτοκινητων με τα ορια οικονομιας και περιβαλλοντος και οι εταιρειες λαδιων που ψαχνουν να βρουν πως να παρουν εγκριση. στην πρωτη σου απαντησε. στην δευτερη οχι δεν αξιζουν και το εχω πει σε προηγουμενο ποστ γιατι.αυτα τα λαδια εχουν μεγαλο hths 4,1 ειναι φουλ ΡΑΟ και ειναι βαρια λαδια.δεν κανουν για νορμαλ χρηση και στην καλυτερη δεν σου προσφερουν κατι παραπανω και αδειαζεις τσαμπα την τσεπη σου.ειναι μια φαση μαρκετινγκ και παραπληροφορησης που υπηρξε χρονια στην ελλαδα και παντου γιατι δεν ξεραμε.ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση ,μεγαλους κινητηρες αλλα το πιο σημαντικο δεν εχουν ΕΚΓΡΙΣΗ. .γραφουν συμφωνα με.οχι εγκριση..η' λενε προτεινετε,οχι εγκριση ξαναλεω.αυτο εσενα δεν σε καλυπτει.. να ξερετε οτι ακομα και η blackstone,η εταιρεια που στελνουν πολλοι τα λαδια τους για αναλυση ,μου ειπαν οτι και αυτοι τα απλα hydrocrack λαδια χρησιμοποιουν οπως εμεις. να το συνεχισεις.εχει βγει το νεο ..εχει αλλαξει η συνθεση του πλεον,δεν ξερουμε πως τα παει ακομα αλλα η μομπιλ ειναι εγγυηση σε οτι βγαζει.τα χαρακτηριστικα λενε οτι δεν ειναι οπως το παλιο τοσο δυνατο αλλα σιγουρα ειναι καλης ποιοτητας.
    3 points
  7. Επίσης αυτά που έχω γράψει και δείχνω στης φωτογραφίες, θα τα βρείτε και στης ΓΝΉΣΙΕΣ ΜΠΑΤΑΡΊΕΣ της VW και γενικά σε μπαταρίες που είναι Varta και Bosch. Και να δώσω και ένα ακόμα στοιχείο Στην φωτογραφία από την μπαταρία μου θα δείτε ότι υπάρχει και ένα ακόμα ψηφίο , που γράφει CGUA Από μια έρευνα που έχω κάνει, αν γράφει στην μπαταρία τα παρακάτω γράμματα C / V / E Τα γράμματα αυτά σημαίνουν ότι . Το ( E )είναι μπαταρία που προορίζονται για τα εργοστάσια τον αυτοκινήτων. Το ( V ) είναι για το λιανικό εμπόριο. Το ( C ) είναι κατασκευή για εντολή συνεργάτη.
    2 points
  8. Gοlf με 85 ιππους ειναι σαν καρο φορτωμένο με τα μήλα
    2 points
  9. Καλησπέρα , Σύμφωνα με το εγχειρίδιο και το αυτοκόλλητο που έχει στο μηχανοστάσιο αναφέρει 0W30 VW 504/507. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μάλλον θα κοιτάξω για τα Mobil 1.
    2 points
  10. Καλημέρα στην Ομάδα , Ύστερα από αναμονή 10 μηνών παρέλαβα τέλη Ιουλίου το Golf GTI clubsport.(Πρωην κατοχος Tiguan MK2 2.0 TDI 4 motion) Θα ήθελα να ρωτήσω την ομάδα τι λάδι(Μάρκα) έχει να προτείνει για προδιαγραφή 504/507 με ιξώδες 0W/30 Επισυνάπτω και 2 φοτο κατα την παραλαβή του περί τα τέλη Ιουλίου . Όταν γυρίσω από το εξωτερικό σε κάνα 2μηνο θα ανεβάσω και άλλες φωτό.....
    2 points
  11. @nikdev @doggy Eγινε η αλλαγη κοντερ παιδια!!! επανηλθε ο δεικτης βενζινης και ευτυχως επανηλθε και η ενδειξη θερμοκρασιας περιβαλλοντος. οποτε η κατασταση ειχε επιδεινωθει(απο τα λαθος ρευματα λεω εγω). Αυτο το 2 σε 1(της επισκευης) ηταν το καλυτερο που μπορουσε να γινει. Επισης εκει που εγινε η αλλαγη (VCDS) μου ειπε οτι εγινε και update στο τελευταιο διαθεσιμο λογισμικο για το αυτοκινητο. Μου εφυγε ενα αγχος με αυτα.. οποτε μπορω τωρα να ασχοληθω λιγο με τον καλωπισμο του.
    2 points
  12. Ναι και από 1/11 μην χάσουν.. Ουρές τρέχουν ήδη για να πληρώσουν..
    2 points
  13. Καλησπέρα, σήμερα έγινε η αντικατάσταση της εργοστασιακής μπαταρίας τύπου AGM, με νέα επίσης εργοστασιακή. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος με τη διάρκεια της ζωής της, καθόσον παρόλο που ήταν κουμπωμένη και σε συντηρητή μπαταρίας (Ctek), άντεξε μόλις 5 έτη και 4 μήνες από την ημερομηνία της 1ης άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (ή 5,5 έτη από την ημερομηνία παραγωγής της). Συνήθως αντέχουν 7 έτη μου είπαν από την αντιπροσωπεία, στα 8 έτη άλλαξα αντίστοιχη AGM μπαταρία και στο προηγούμενο μου όχημα (BMW). Επί τη ευκαιρία, υπήρχε και τεχνική οδηγία σύσφιξης όλων των συστημάτων διανομής ρεύματος (ακροδέκτες, πόλους, ασφαλειοθήκη, κλπ) και βρέθηκαν πολλές ξεβιδωμένες βίδες! Τέλος, υπήρχε και αναβάθμιση στο Infotainment του αυτοκινήτου και η όποια έγινε κι αυτή.
    2 points
  14. κατι ακομα..οταν βλεπετε χαμηλο Viskosity Index: 159 ας πουμε στο λαδι της σελ πιο πανω αυτο σημαινει οτι εχει καλη βαση λαδιου και προσεγμενα προσθετα. βασικα η σελ σε συνεργασια με την μομπιλ εχουν φτιαξει μια εταιρεια https://www.infineum.com/en-gb/about/ με την οποια παραγουν προσθετα που δινουν και σε αλλες εταιρειες λαδιων και blenders .. μιλαμε για σοβαρες εταιρειες αυτες οι 2. πρωτοπορες με επενδυσεις σε ερευνα πανω στην επιστημη των λαδιων. αν ομως ποτε δειτε Viskosity Index απο 190 και πανω ,η LMoly το κανει συχνα αυτο, σε ενα λαδι ψιλο δλ. 30αρι τοτε μεινετε μακρια.αυτο σημαινει οτι το λαδι βασης δεν ειναι πολυ καλης ποιοτητας και στα προσθετα εχουν βαλει πολλους viscosity modifiers, μια φτηνη λυση για να ενισχυσουν και να διατηρήσουν το ιξωδες ψηλα,το οποιο ομως εχει το μειονεκτημα οτι χανεται σχετικα πολυ πιο γρηγορα απο ενα αλλo λαδι που εχει καλυτερη βαση λαδιου. οσο για το ιξωδες ..θα το ξαναπω..σημασια δεν εχει το ιξωδες αλλα το hths..αν απο τα χαρακτηριστικα του λαδιου συνδυαζονται με τετοιο τροπο που σας ανελυσα ωστα να δινουν ενα δυνατο αποτελεσμα καλης ποιοτητας προιοντος τοτε ενα 0-30 μπορει να ειναι καλυτερο και πιο δυνατο,πιο παχυ πιο ανθεκτικο αρα πιο καλο λαδι απο ενα 5-30. στην αμερικη ,οι γνωστες ,περισοτερο τα 0-30,0-40 κυνηγανε και αυτοι ξερουν πολυ καλα απο λαδια. απλα δεν υπαρχουν παντα καλυτερα λαδια σαυτα τα ιξωδη απο τα 5-30 ,5-40 επισης επαναλαμβανω οτι το τελικο αποτελεσμα εχει σημασια και οχι παντα τα επιμερους χαρακτηριστικα ,που ομως .αυτο το τελικο αποτελεσμα φαινεται ,σαν δεικτης, καταρχην απο τα χαρακτηριστικα αλλα και απο αναλυσεις - παρατηρησεις θερμοκρασιων και blackstone. ας πουμε εχω δει μετρησεις απο blackstone αλλα και χρηστων μετρησεις θερμοκρασιων οπου ενα mobil 1 fs 0-40, castrol 0-30 ηταν πολυ ανθεκτικα σε σκληρη χρηση ακομα και πιστας. ειδικα το 0-40 ειναι και το ΟΕΜ λαδι που βγαζει η πορσε σε ορισμενα μοντελλα της σε συνεργασια με την mobil.
    2 points
  15. Τελικά πήρα 35 ευρώ προχθές που είχε εκπτώσεις αυτο https://www.liqui-moly.com/en/longlife-iii-sae-5w-30-p003758.html#20820 από autodoc. θα το δοκιμάσω και θα σας πω. θα βγάλω και φώτο όταν μου έρθουν να το δείτε
    2 points
  16. στην ιδια κατηγορια με τα περισοτερα ειναι οσον αφορα την ποιοτητα.τα χαρακτηριστικα του ειναι μετρια προς καλα,ενα λαδι για 8-9000 χιλιομετρα. οι διαφορες που εχει με το 4200 ειναι στις προδιαγραφες.το 4200 εχει περισοτερες και 2 ακομα σημαντικες,η μια οπως ειπαμε ειναι η πιο σημαντικη της μερτσεντες. λεει μεσα https://www.q8oils.com/automotive/the-importance-of-the-mb-229-52-specification/ οχι οτι της βαγκεν δεν ειναι αυστηρη,μετα της μερτσεντες ειναι η πιο αυστηρη και καλο ειναι να εχουμε και τις 2 στο λαδι που θα χρησιμοποιησουμε αν ψαχνουμε την καλυτερη επιλογη λαδιου.αυτο πληρωνεις παραπανω στο 4200 οπως επισης οτι ειναι πιο χοντρο λαδι για Χ30αρι,το KV100 ειναι 12,2.
    2 points
  17. Ναι μονο κατα την εκκινηση για 1-2 δευτερολεπτα.
    2 points
  18. Τα fsi αν δεν κάνω λάθος φοράνε ίδιο κωδικό με τα πρώτα tsi (bmy,blg κλπ)...εγώ πριν δύο χρόνια που άλλαξα σε tsi 122 είχε γύρω στα 400€ το.σετ , αλλά χρειάζονται και επιπλέον κάποια επιπλέον πράγματα που δεν περιλαμβάνονται (φλάντζα καθρέφτη κλπ)
    2 points
  19. Σήμερα ήταν η μέρα που το T-roc εγινε T-rocket. Απο stock 150hp με 25kg ροπή φτάσαμε με μαμά μοτέρ στα 192hp με 33.5kg ροπή. Απο μαμα στις 3k στορφές είχε 120hp τώρα 170hp. 50 αλογα διαφορά στις 3K! Ζωντάνεψε για τα καλά. Και αυτά με "safe tune". Ο γιώργος κέντησε για stage 1 plus. Ήθελα να κάνει και λίγο burple / pop corn στα κατεβάσματα στις 3-4k rpm αλλά μου είπε οτι δεν θα αντέξουν τα εμβολα όποτε το αφήσαμε. Ολοκλήρωσα και το upgrade στο infotainmetn με τα γραφικά του R και τη δυνατότητα να αλλάζω χρώματα τόσο στο dashboard όσο και στην οθόνη τη μεγάλη. Σήμερα λοιπόν έκλεισε ενα κεφάλαιο μηνων και επιτέλους θα το ευχαριστηθώ κατάλληλα. Καλές βόλτες σε όλους! Πάντα με ασφάλεια και σύνεση!
    2 points
  20. Αν έχεις δυνατότητα πάρε δισκόπλακες της ATE,TRW, Ferodo Premier, Hella High Carbon ή αντιπροσωπείας όχι brembo, είναι κακής ποιότητας οι απλές οικονομικές σειρές. Θες να κάνεις retrofit 312 φρένα ? Στο πορτπαγκάζ, κάτω από τη μοκέτα θα βρεις ένα αυτοκόλλητο με διάφορους κωδικούς όπως 1ZE, 1ZJ, 1ZQ (288mm) 1ZA, 1ZK, 1ZL, 1ZB, 1ZU (312mm) αναλόγως κωδικού είναι και τα φρένα που έχει το αυτοκίνητό σου.
    2 points
  21. Καλημέρα, από εδώ: https://www.ebay.de/itm/125648825555?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=3fRmAkrwQvO&sssrc=4429486&ssuid=f1PEWpf1Rd-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    2 points
  22. Καλησπέρα, μέτρηση τυχαία σήμερα, του βάθους πέλματος των ελαστικών Pirelli Scorpion Verde Seal Inside (255/40R20), με χρήση 1,5 έτους - 20.275 ΚΜ, έως σήμερα. Ελάχιστη μέτρηση βάθους πέλματος = 6,8mm Μεγίστη μέτρηση βάθους πέλματος = 7,0mm Μέσος Όρος βάθους πέλματος ελαστικών = 6,9mm. Συγκριτικά, αν θυμάμαι καλά, τα προηγούμενα Continental ContiSportContact5 SUV που είχα, στα ίδια χιλιόμετρα χρήσης είχαν τη διπλάσια φθορά (γύρω στα 5,8-6mm). Αυτό θεωρητικά (εάν συνεχίζεται ο ίδιος ρυθμός φθοράς) μεταφράζεται σε διπλάσια χιλιομετρική απόδοση των συγκεκριμένων ελαστικών, σε σχέση με τα προηγούμενα Continental (που αλλάχτηκαν μετά από 45.000 ΚΜ χρήσης). Υ.Γ: Στην Αγγλία διαβάζω για 60-70.000 μίλια χρήσης, μέχρι την αλλαγή των συγκεκριμένων ελαστικών!
    2 points
  23. Αν και παλιό το θέμα αυτό θα απαντήσω μιας και έκανα stage 1 στο δικό μου 2016 1,6 Tdi ,την έκανα εδώ https://tuningonroad.com/ Πριν από την βελτίωση μου πέρασε 2 update της εταιρείας που είχαν βγει και δεν είχαν περάσει απο την αντιπροσωπεία που το πήγαινα για σέρβις .πριν το πάω το αμάξι έκανα μια δυναμομετρηση και έβγαλε μαμά 118Ηp Και 18 κιλά παραπάνω ροπή απο ότι λέει η μαμά (καλό αυτό ) Έχω κάνει 1500 χλμ και όπως μου είπε και αυτή την εβδομάδα είναι να ξανά κάνω δυναμομέτρηση για να δω τα τελικά νούμερα ,σε αίσθηση εγώ κατάλαβα λίγο καλύτερο νεύρο ,και λίγο καλύτερη κατανάλωση .ακόμα μου έφτιαξε λίγο την πρώτη που έσπαγε αμέσως (αυτό το ζήτησα εγώ ) . Μόλις έχω τα νούμερα από την 2τερη δυναμομετρηση θα τα γράψω . Μέχρι στιγμής όλα καλά .
    2 points
  24. Καλησπέρα! τώρα τα είδα τα μνματα. Δυστηχώς έκλεισε το καναλι στο telegram και δεν μπορώ να βρώ κατι. Το https://mibsolution.one δουλεύει ακόμη πάντως αλλά πιο ειναι τι εκει μέσα.... Προσωπικά με εχει βολέψει τόσο πολύ το performance monitor που αν μπώ ποτέ ξανα στη διαδικασια να το αναβαθμήσω θα βρώ πρώτα τα σωστά αρχεία και μετά θα το ξαναπειράξω. Μπορεί να λέω και μπαρούφα αλλά αν ρωτήσετε σε κανενα προγραμματιστή ECU να ξέρει-μπορεί να σας το κανει.
    2 points
  25. Καλησπέρα σε όλους σας! Όταν σου λέει η πολυμελής οικογένειά σου, ότι αποφάσισε να πάρει πολλά πράγματα για τις διακοπές αυτή τη φορά, οπότε τα συνήθη 570L χώρου αποσκευών σε 7θεσια διάταξη δεν επαρκούν (230L χώρου αποσκευών + 340L μπαγκαζιέρας), τότε χρειάζονται πιο δραστικά μέτρα! Τώρα, με 2.683L αποσκευών (230L χώρου αποσκευών + 2.453L τρέιλερ), πιστεύω να χωρέσουν όλα!
    2 points
  26. Καλημέρα, έτοιμοι για άλλη μια εξόρμηση καλοκαιριού, για να ξεμουδιάσουν και τα 300 άλογα!
    2 points
  27. Καλημερα σε ολους , τελικα εγινε η αναβαθμιση σε stage 1,2,3. Τα αποτελεσματα ειναι θεωρω καλα 512bhp 60kg ροπη. σε μετρηση 0-100 στα 3,4 . Δεν εχει γινει αναβαθμιση στα φρενα που θα γινει σε 2-3 μηνες.
    2 points
  28. Το πρώτο, το κίτρινο pad είναι για το compound και η γούνα για το polish. Μετά θέλει και κερί ή την νέα μόδα κεραμική. Σε ότι αφορά τα βουρτσάκια, είχα πάρει ένα κουτί με 4 μέσα, από Κίνα, με σκληρή τρίχα και από Ελλάδα πείρα της Κ2 το άσπρο με μαλακή τρίχα. Κατέληξα να χρησιμοποιώ το Κ2 μόνο. Θέλει ελάχιστη πίεση πάνω στα πατάκια, εγώ με αυτό καθαρίζω και εσωτερικά το δάπεδο του αυτοκινήτου. Για καθαριστικό χρησιμοποιώ το green star της koch chemie, αραιωμένο 1 προς 20.
    2 points
  29. Εγώ πρόσφατα έκανα γυάλισμα στην Corolla. Με αλοιφαδόρο που μπαίνει στο δράπανο. Έκανα για αρχή καλό πλύσιμο και πέρασα Πύλο 3m Και μετά χρησιμοποίησα αυτές της κρέμες. Και τελικό μετά Το πέρασα όλο το αμάξι με γούνα στο δράπανο
    2 points
  30. Καλημέρα https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-services/about-your-car/customer-information/takata-airbag-recall-campaign.html
    2 points
  31. Καλημέρα και από μένα, Γιάννη με λένε κι έχω το vw polo 6r tdi 1.6. Λατρεύω τα volkswagen και είχα παλιότερα στη Γερμανία όπου έμενα το golf 3.
    2 points
  32. Καλησπέρα και πάλι (και σε αυτό το thread)! Σας παρουσιάζω το Golf μου, αγορασμένο 6/2005 από τον πρώτο ιδιοκτήτη του, στην κατοχή μου από 11/2023 με ~191000km, τώρα με ~196000km. Είναι το 1.4 FSI Trend, σε αρκετά καλή κατάσταση για την ηλικία του. Στα 5000km που έχω κάνει αυτόν τον καιρό, έχω διαπιστώσει διάφορα πράγματα που μου κάνουν εντύπωση (προέρχομαι από ιταλικό 30ετίας), άλλα θετική και άλλα αρνητική. Εν συντομία, το βρίσκω ικανοποιητικότατο για την πόλη (μένω στο κέντρο της Αθήνας) και για περιαστικές διαδρομές.
    1 point
  33. To οτι χρησιμοποιουνται απο πολλες εταιριες δεν λεει απολυτως τιποτα. Ακομη βγαινουν κινητηρες 1.500 , 1.800 , 2.000 κυβικα....Οπως και να χει...εγω αναφερω την προσωπικη μου αποψη και μονο.Για δικο μου αυτοκινητο δεν θα αγοραζα ποτε καποιο με 1000αρη κινητηρα εκτος αν μιλαμε για την μικρη κατηγορια οπως ενα micra για παραδειγμα. Καποιος μπορει να οδηγειται στην συγκεκριμενη επιλογη για λογους κοστους,οκ....αυτο ομως δεν αναιρει ολα τα υπολοιπα.
    1 point
  34. Σε ευχαριστώ πολυ πάντως που μου απάντησες θα το κοιτάξω ακόμα περισσότερο και θα δώσω βάση στον θερμοστάτη μπορεί να τον αλλάξω κιόλας μπας καο φτιάξει φθηνός είναι έτσι και αλλιώς η θα το πάω να το δει και κάποιος άλλος σε ευχαριστώ και πάλι πολυ να σαι καλά… δεν ξέρω και πολλά να στέλνω μηνύματα από εδώ και αυτό τυχαία το έγραψα και μου απάντησες πίστευα ότι δεν το έχω γράψει σωστά
    1 point
  35. Μπορείς να πας σε LM https://www.liqui-moly.com/el/gr/top-tec-4210-0w-30-p005106.html#21604 ή σε και σε castrol https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/CA4A69042505FD1B802588EE00563475/$File/wepp-ckt8y5.pdf Τα mobil θεωρητικά είναι τα καλύτερα https://novitron.gr/product/mobil-1-esp-0w-30 Στη θέση σου θα ξεκινούσα με τα castrol. Αν όμως το βάζει σε πίστα πολλές φορές στην θέση σου θα πήγαινα σε 5w-30 και σε ποιό εξιδεικευμένα π/χ red line Professional-Series 5W30TD EURO Motor Oil ή θα έκανα ποιο συχνές αλλαγές.
    1 point
  36. 1 point
  37. @alex12 ευχαριστώ για τα αναλυτικά σχόλια σου ,βρήκα το revenol vmp στα 59€ το 5 λίτρο . Μια χαρά την βρίσκω την τιμή ,ποιο φθηνό από το amsoil που βάζω . Το μόνο μαγαζί που βρήκα Αθήνα είναι το LubeOil .
    1 point
  38. Γράψε καμιά πληροφορία παραπάνω. Το ταξίδι πόσα χλμ ? Να το μαντέψουμε? Το έχεις χρόνια το αυτοκίνητο ή τώρα το μαθαίνεις ?
    1 point
  39. Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα εντός εγγύησης (μέχρι το 2025) Για αρχή θα βάλω πάλι πίσω τις original λάμπες αλογόνου, μπας και το κάνει πιο εύκολο στην διάγνωση
    1 point
  40. Φέτος αγοράστηκε από shell στα 23,90 τα 10λ. Δε θέλω να φανταστώ πόσο θα τα έχει φέτος η vw!!!
    1 point
  41. Ναι οντως και εγω οσα αμαξια βλεπω που εχουν πληρες βιβλιο σερβις τα κοιταζω λιγο παραπανω απο τα κανονικα Σε ευχαριστω
    1 point
  42. Αν εξαφανιζεται με συμπλελτη μηπως εχει να κανει με σασμαν?
    1 point
  43. Βιβλιογραφία σημαίνει οτι το αμάξι το ξέρουν το εν λόγω από έξω και ανακατωτά. Σημαίνει οτι εγώ με το ταπεινό μου vw up! όλα τα σερβις τα έκανα εκεί με αποτέλεσμα στα 220.000 να μην καίει σταγόνα λάδι. Σημαίνει οτι στα 30.000 χιλιόμετρα με πήρανε τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία οτι ενώ φοράει 10-40 λάδια τους ήρθε ενημέρωση από το εργοστάσιο να αλλάξουμε λάδια σε 5-30. Σιγά μην το ήξερε ο κυρ Μπάμπης της γειτονιάς που έχει συνεργείο. Εάν επιθυμείτε να κρατήσετε το αμάξι σας και δεν επιθυμείτε να το μετατρέψετε σε ένα άψυχο κουφάρι που ο ένας τεχνικός θα λέει άλλαξε την καδένα, ο άλλος θα λέει άλλαξε την πεταλούδα γκαζιού και ο τρίτος θα λέει μάλλον είναι κάποια φύσα, μονόδρομος είναι η αντιπροσωπεία να πάτε και να σας το συμμαζέψει. Εάν δείχνει την βλάβη της πεταλούδας του γκαζιού, κάντε εκεί την αλλαγή και μην ταλαιπωρείστε άδικα και εσείς και το παραδάκι σας.
    1 point
  44. Καλησπέρα σε όλους σας. Περιοδική μέτρηση λαδιών στο αμάξι της υπογραφής, μετά από 9.000 ΚΜ χρήσης των Castrol Edge Professional FST 5w30 (εκ των οποίων τα 1600 ΚΜ συνεχόμενα σε δύσκολες διαδρομές, σε διάστημα 2 ημερών, με σχεδόν 15 ώρες λειτουργίας/ημέρα). Ένδειξη στο max, δεν περίμενα κάτι διαφορετικό βέβαια! Επόμενη μέτρηση τέλος καλοκαιριού (με πρόχειρη εκτίμηση συνόλου 15.000 ΚΜ χρήσης τους) ακριβώς την ημέρα της αλλαγής τους, με κλείσιμο έτους χρήσης τους.
    1 point
  45. Ευχαριστώ πολύ, αυτό θα κάνω.
    1 point
  46. Τελικα λυθηκε ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει φωτα xenon και στα αριστερα του φαναριου ειχε αφησει χημα ενα μεταλλικο κουτακι που λογικα ητανε για μετασχηματιστη ρευματος .. Τα ξυλωσα τελειως και εβαλα LED h7 και ολα ησυχησαν
    1 point
  47. Εγώ βλέπω ότι μπήκε ρώτησε και από τότε δε ξαναμπήκε. Ούτε ο ίδιος δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει αν απαντήθηκε σήμερα αυτό το τεράστιας σημασίας ερωτημα
    1 point
  48. Με τη σειρά που τα βάζω, προτείνεται από την Castrol: 1) Castrol Edge 5W-40 A3/B4 2) Castrol Edge 0W-20 LL 3) Castrol Edge 5W-30 LL 4) Castrol GTX 5W-30 C3 Κακώς σου έβαλαν το Magnatec 5W-40, τη φτηνότερη λύση. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  49. απλα ειναι μια μετρηση % του μηχανηματος που ανεβηκε το αυτοκινητο πανω (σε κατι ραουλα) βαλαμε το βαρος το ειδος του αυτοκινητου εγινε μετρηση πριν κ μετα την επεμβαση κ μετρηθηκε εκ του αποτελεσματος.Οσο για τις δισκοπλακες αν στραβωσουν δεν αγχωνομαι καθως ο μαστορας ειναι δικος μου ανθρωπος κ θα αναλαβει το οτιδηποτε.Πηγα κ στην αντιπροσωπεια κ τα ειδαν κ ειπαν οτι ειναι καλα...Το θεμα με την δομηκοτητα με απασχολει ακομα κ το εχω υπο παρακολουθηση.τα τακακια ας φαγωθουν πιο γρηγορα δεν με απασχολει οσο το θεμα του γρηγοροτερου φρεναρισματος.Οι πλακες βγηκανε κ τρυπηθηκαν κατοπιν καλουπιου που εγινε σε υπολογιστη απο υπαρχων brembo καλουπι κ Φυσικα οι μαμα εταιριες δεν θα εκαναν το παραπανω οχι τοσο για αυτο που αναφερεις αλλα για οικονομικους λογους αλλωστε φιλε KIRRA (παντελης αν θυμαμαι καλα) αυτο ειναι κ το προφανες Ο καιρος θα δειξει αν στραβωσουν πιο ευκολα η οχι παντος στα 60.000 θα τα αλλαζα οπως κ να εχει.αλλα 30.000 μενουν ΥΓ τα παραπανω τα εκανα εγω δεν τα προτεινω απλα λεω τι εκανα εγω για να βελτιωσω το αποτελεσμα το οποιο κ εχει γινει κατα την αποψη μου παντα επισης για το τρυπημα δεν εδωσα λεφτα μονο για τα σωληνακια κ τα υγρα dot5
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.