Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/29/2023 in all areas

  1. Καλησπέρα Ενημερωτικά η Castrol έχει βγάλει νέες συσκευασίες και καινούργιο σήμα στα λάδι της ως εταιρία
    3 points
  2. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!! Σειρά μου να φλεξάρω φωτογραφίες από τα καινούργια λάδια και συμπληρώματα για τα αυτοκίνητα της οικογένειας
    3 points
  3. Άρτι αφιχθέντα τα λάδια Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL, για τις επόμενες 2 αλλαγές (2 έτη).
    3 points
  4. ευχαριστω φιλε! οπως ξερεις και εσυ εχει πολλα μαιμου στην χωρα μας.αλλα αυτο μπορεις να το λυσεις ειτε φερνοντας απο εξω ,ειτε αγοραζοντας απο επισημο μεταπωλητη.μπορειτε να γκουγκλαρετε και να βρειτε την αντιπροσωπεια της στην ελλαδα,να ρωτησετε που δινουν επισημα ,σε ποια μαγαζια και να αγορασετε απο εκει. μετα..γενικα ,η καστρολ εχει χαμηλα σημεια αναφλεξης σε ολα τα λαδια της τωρα.ειναι για ησυχους οδηγους,χωρις εξαρσεις,συντηρητικη οδηγηση. το συγκεκριμενο εχει πολυ χαμηλο flash point . flash point (σημείο ανάφλεξης)= Όσο χαμηλότερο είναι το σημείο ανάφλεξης τόσο μεγαλύτερη είναι η τάση για το λάδι να υποστεί απώλεια εξάτμισης σε υψηλές θερμοκρασίες και να καίγεται σε ζεστά τοιχώματα κυλίνδρων και έμβολα. στους κινητηρες ειδικα που ειναι αμμεσου ψεκασμου αυτο πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερα. και αφου στα αλλα λαδια ειναι αρκετα υψηλοτερο το flash point γιατι να μην προτιμησω τα αλλα? οι υψηλες θερμοκρασιες,οχι παντα,εξαρτωνται και απο τον τροπο οδηγησης.αν καποιος πιανει κοκκινα η' οδηγει ζωηρα με δυνατες και αποτομες αλλαγες ταχυτητων τερματιζοντας τις στροφες εκει ειναι που αρχιζει το σημειο αναφλεξης. και εκει ειναι που αρχιζει το noack=the evaporation loss of lubricants in high-temperature operation.οσο πιο υψηλο flash point και χαμηλοτερο noack εχεις μια λαδαρα! αν εχει το λαδι σου πανω απο 230 τοτε μπορεις να γκαζωσεις αφοβα στα κοκκινα.αν εχει το λαδι και noack χαμηλοτερο απο 8% εχεις ενα φοβερο λαδι που αντεχει ακομα και σκληρη καταπονηση για ζωηρες βολτες.ενα τετοιο ηταν παλια το mobil 1 esp 5-30 μεχρι το 2016 που φτιαχνονταν απο vissom συνθετικο υλικο .ειχε flash point πανω απο 230 και noack 6.5% ! η το παλιο καλο 0-30 γερμανικο πρασινο- καστρολ ,που σου αρεσει τοσο πολυ - ακομα και το 0-40 που δεν καταλάβαιναν τιποτα ,δεν μειωνονταν το φιλμ τους ακομα και με σκληρη καταπονηση.ομως παλιες συνθεσεις αλλα υλικα τοτε. ολα ομως παιδια ειναι σχετικα με τις συνθεσεις και τα χαρακτηριστικα των λαδιων . ειναι πολλα που πρεπει να κοιταξεις για την συνθεση των λαδιων. να εξηγησω κατι σημαντικο.δεν ειναι παντα οι δεικτες απο μονοι τους που λενε ολη την αληθεια.απλα μας λενε μερικες πληροφοριες ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ για την συνθεση του λαδιου.ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ μας νοιαζει .και αυτο φαινεται πολυ απο τις αναλυσεις λαδιων.γιατι ναι μεν το motul 5-30 εχει χαμηλοτερο flash point απο 230,εχει 226 -δεν ειναι το ιδιο ομως με το 197 του καστρολ- οι αναλυσεις ομως εδειξαν οτι κραταει καλα σε νορμαλ χρηση,ζωηρη χρηση,οχι πιστα και αλλαγη μεχρι 10.000 χιλ.εχει μεσα λιγους εστερες.κλασσικο υλικο για την μοτουλ. το 0-30 σε Α3/Β4 βγηκε φετος ξανα σε αμερικη ομως μονο ...οχι με την ιδια παλια συνθεση αλλα ειναι εξισου καλο με το τοτε.και παροτι εχει μονο 210 flash point ειναι κλασης ανωτερο απο αυτα που σας εδειξα γιατι ειναι και ο συνδυασμος ολων των αλλων χαρακτηριστικων που το δειχνει αυτο. δες: https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/35873D9E7D50FF12802588DE005BE9D3/$File/bpxe-a9tnq9.pdf το -60 δειχνει οτι εχει πολυ ΡΑΟ πανω απο 50% και σιγουρα και κατι αλλο που το κανει φοβερα ανθεκτικο το φιλμ του στις καταπονησεις γιατι ειπαμε οτι το ΡΑΟ το εχει σαν πλεονεκτημα αυτο.γιαυτο και κοστιζει ακριβα. εχει ομως υψηλη τεφρα κατι που δεν αρεσει στους αμμεσου ψεκασμου. ομως γιατι να δωσεις τοσα παραπανω χρηματα για ενα τετοιο λαδι,αφου ουτε στην αλασκα ζεις για να θες -60 ,ουτε πιστα κανεις. οποτε πας σε ενα λαδι hydrocrack με ελαχιστο ΡΑΟ η' λιγους εστερες στην συνθεση του,που εχει πανω απο 230 φλασακι ,σαν αυτα που εδειξα πανω ,που ειναι ιδανικα για την χρηση σου,μερικα ειναι και πιο οικονομικα και εισαι οκ. τωρα αν μπορεις να βρεις αυτο το λαδι τοτε εισαι πολυ καλα,επισης.απο τα χοντρα 5-30 που υπαρχουν. https://shell-livedocs.com/data/published/en/1db58b94-a2ce-408a-9a45-2d45ca765d4a.pdf αν και σημαντικο ειναι να εχει το λαδι στην ετικετα και την εκγριση της mercedes 229.52 η' .51 για τα Χ30ρια η' .5 για τα Χ40ρια ειναι η πιο αυστηρη εγκριση,προδιαγραφη απο ολες . εγω θα διαλεγα απο τα αλλα που ποσταρα,οποιο σου αρεσει η' οποιο βρεις σε καλυτερη τιμη αν ειναι κριτηριο επιλογης σου και αυτο.
    3 points
  5. τα total γενικα ειναι καλα λαδια σαν value for money..κατηγορια shell,motul.. αλλα πιο οικονομικα..εχω βαλει και εγω και ειμαι ευχαριστημενος..εδω βλεπουμε ενα μετριο προς καλο λαδι.. σαφως καλυτερο απο καστρολ..τα καστρολ για μενα αυτη η φουρνια που εχει τωρα ειναι τελευταια σε προτιμηση...ασε που ρισκαρω και για μαιμου..για μια νορμαλ χρηση ,κανονικη μην φοβαστε να βαλετε αυτα τα λαδια ..δλδ. χρηση πολης και κανα ταξιδακι εκτος.μην ψαχνετε δλδ. και πετατε χρηματα για το σουπερ λιπαντικο.ολα σχεδον για τετοια χρηση ιδια ειναι.αρκει να τηρειτε τον κανονα αλλαζω τα λαδια πιο νωρις δλδ. κοντα στα 8.000 χιλ η' 6-8 μηνες.αν πανε χρονο δεν θα εχετε προβλημα αλλα επειδη τα νεα λαδια,τα φτιαχνουν απο πιο φθηνα υλικα πλεον σαυτην την κατηγορια δεν κρατανε το φιλμ τους πανω απο εναν χρονο.εγω τα αλλαζω πιο νωρις να ειμαι ησυχος.το TBN ξαναλεω μην το κοιτατε πλεον δεν εχει νοημα με τα καυσιμα που εχουμε πλεον. το hths χρειαζεται ...και ισωςτο noack οσο πιο χαμηλο.δυστυχως αυτα τα 2 δεν τα ανακοινωνουν ολες οι εταιρειες.αλλα μας νοιαζουν μονο αν κανουμε λιγο πιο απαιτητικη χρηση δλδ. πιστα η' ταξιδια με υψηλες ταχυτητες.ολα ξεκινουν απο ενα ψηλο,ειναι απαιτηση της acea, 3.5 hths. εχει και mahleπου ειναι εξισου καλα με της ΜAnn,δεν ξερω σε τιμη τι παιζει βεβαια. ομως και εγω αν ειναι ιδια τιμη θα εβαζα της bosch..σε αλλα ανταλλακτικα δεν την εμπιστευομαι πλεον. εχει κιαλλα.πολ/στες,καποιος αισθητηρας,θελει ψαξιμο.. εδω εχουμε ενα πολυ καλο λαδι..γενικα η εταιρεια βγαζει πολυ καλα λαδια..ομως αυτο το λαδι ειναι που λεω οτι μπαινει για μια απαιτητικη χρηση οπως και της motul xcess με παρομοια χαρακτηριστικα. ειναι για πιστα η' μικτη χρηση,η' ταξιδια με υψηλες στροφες-ταχυτητες.για μια νορμαλ χρηση το hths ειναι μεγαλο εκτος αν εχεις μεγαλη δυνατη μηχανη.φυσικα το υψηλο hths,το χαμηλο ιξωδες στους 100 και το πολυ χαμηλο pourpoint μας δειχνει οτι εχει πολυ pao στην συνθεση του που σημαινει οτι το φιλμ του δεν σπαει ευκολα σε δυσκολες συνθηκες,ειναι πιο ανθεκτικο.ειναι ομως και ακριβο λογω της συνθεσης του. πτώση θερμοκρασίας του λαδιού συμβαινει λογω του pao,εχει αυτην την ιδιοτητα που δεν προσφερει ο υδρογοναθρακας,οπως επισης οτι κραταει δυνατα την συνθεση του οπως ειπαμε σε δυσκολες συνθηκες,δεν σπαει το φιλμ του οπως στα αλλα συνθετικα λαδια χωρις πολυ pao.αυτα ειναι τα 2 πλεονεκτηματα του pao.εχει ομως και πολλα μειονεκτηματα,οπως οτι χαλαει τα λαστιχα μεσα στον κινητηρα. οντως! και δεν το αξιζουν ..εγω που θελω να αλλαζω καθε 6 μηνες ,δεν την παλευω. και μην παρεις ποτε λαδι απο εκει..και ειδικα καστρολ.. ετσι ειναι και εγω το παλευω,η ακριβεια πλεον κτυπα παντου..κοιτω να βρω ενα λαδι που να πληρει τις προδιαγραφες της εταιρειας πρωτα, μετα να εχει καλα χαρκατηριατικα που θελω και φυσικα τελικο κριτηριο απο οσα διαλεξω η τιμη.δνε ειμαστε για πολυτελειες..εξαλλου και τα αυτοκινητα μας πλεον η καλη διαρκεια ζωης τους ειναι το πολυ 10 χρονια χωρις κοστοβορα προβληματα οσο καλα και να τα συντηρεις.αυτο καταλαβα και ας ειναι γερμανικα,ειναι αναλωσιμα πλεον οπως οτιδηποτε τεχνολογικο. αν ψωνιζει απο εκει διαλεξε πια λαδια θες και βαλε ειδοποιηση οταν γινονται προσφορες.μονο ετσι αξιζει και πρεπει να παρεις ποσοτητα για να σε συμφερει λογω των 10 ευρω εξοδα αποστολης. προσεξε ομως μια λετπμερεια.μην παρεις μεγαλη ποσοτητα απο ενα νεο λαδι που μολις βγηκε στην αγορα.γιατι ειναι συχνο φαινομενο αποτι βλεπω την μια χρονια να εχει εγκριση και την αλλη οχι για το αυτοκινητο σου.τα εχουν παιξει και οι εταιρειες αυτοκινητων με τα ορια οικονομιας και περιβαλλοντος και οι εταιρειες λαδιων που ψαχνουν να βρουν πως να παρουν εγκριση. στην πρωτη σου απαντησε. στην δευτερη οχι δεν αξιζουν και το εχω πει σε προηγουμενο ποστ γιατι.αυτα τα λαδια εχουν μεγαλο hths 4,1 ειναι φουλ ΡΑΟ και ειναι βαρια λαδια.δεν κανουν για νορμαλ χρηση και στην καλυτερη δεν σου προσφερουν κατι παραπανω και αδειαζεις τσαμπα την τσεπη σου.ειναι μια φαση μαρκετινγκ και παραπληροφορησης που υπηρξε χρονια στην ελλαδα και παντου γιατι δεν ξεραμε.ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση ,μεγαλους κινητηρες αλλα το πιο σημαντικο δεν εχουν ΕΚΓΡΙΣΗ. .γραφουν συμφωνα με.οχι εγκριση..η' λενε προτεινετε,οχι εγκριση ξαναλεω.αυτο εσενα δεν σε καλυπτει.. να ξερετε οτι ακομα και η blackstone,η εταιρεια που στελνουν πολλοι τα λαδια τους για αναλυση ,μου ειπαν οτι και αυτοι τα απλα hydrocrack λαδια χρησιμοποιουν οπως εμεις. να το συνεχισεις.εχει βγει το νεο ..εχει αλλαξει η συνθεση του πλεον,δεν ξερουμε πως τα παει ακομα αλλα η μομπιλ ειναι εγγυηση σε οτι βγαζει.τα χαρακτηριστικα λενε οτι δεν ειναι οπως το παλιο τοσο δυνατο αλλα σιγουρα ειναι καλης ποιοτητας.
    3 points
  6. Καλησπέρα & καλό μήνα σε όλους. Ονομάζομαι Πάνος, βρίσκομαι στην Χαλκίδα και έχω στην κατοχή μου το VW Polo MK1 πρώτης γενιάς. Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο από καινούργιο, πρώτο χέρι (της οικογένειας), πρόσφατα το απέκτησα, είναι σε πολύ κατάσταση, πλήρως λειτουργικό, απλά είναι σε ακινησία τα τελευταία 2-3 χρόνια. Έχω σκοπό το επόμενο διάστημα να ασχοληθώ σχετικά με κάποια μαζέματα (κοιτάω ήδη κάποια ανταλλακτικά) και να το κυκλοφορήσω πολύ πιθανόν με κλασσικές πινακίδες. Θα έχετε νεότερα μου ελπίζω σύντομα σχετικά με κάποιες απορίες και με την πορεία εξέλιξης του.
    3 points
  7. Gοlf με 85 ιππους ειναι σαν καρο φορτωμένο με τα μήλα
    2 points
  8. Καλησπέρα , Σύμφωνα με το εγχειρίδιο και το αυτοκόλλητο που έχει στο μηχανοστάσιο αναφέρει 0W30 VW 504/507. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μάλλον θα κοιτάξω για τα Mobil 1.
    2 points
  9. Καλημέρα στην Ομάδα , Ύστερα από αναμονή 10 μηνών παρέλαβα τέλη Ιουλίου το Golf GTI clubsport.(Πρωην κατοχος Tiguan MK2 2.0 TDI 4 motion) Θα ήθελα να ρωτήσω την ομάδα τι λάδι(Μάρκα) έχει να προτείνει για προδιαγραφή 504/507 με ιξώδες 0W/30 Επισυνάπτω και 2 φοτο κατα την παραλαβή του περί τα τέλη Ιουλίου . Όταν γυρίσω από το εξωτερικό σε κάνα 2μηνο θα ανεβάσω και άλλες φωτό.....
    2 points
  10. @nikdev @doggy Eγινε η αλλαγη κοντερ παιδια!!! επανηλθε ο δεικτης βενζινης και ευτυχως επανηλθε και η ενδειξη θερμοκρασιας περιβαλλοντος. οποτε η κατασταση ειχε επιδεινωθει(απο τα λαθος ρευματα λεω εγω). Αυτο το 2 σε 1(της επισκευης) ηταν το καλυτερο που μπορουσε να γινει. Επισης εκει που εγινε η αλλαγη (VCDS) μου ειπε οτι εγινε και update στο τελευταιο διαθεσιμο λογισμικο για το αυτοκινητο. Μου εφυγε ενα αγχος με αυτα.. οποτε μπορω τωρα να ασχοληθω λιγο με τον καλωπισμο του.
    2 points
  11. Ναι και από 1/11 μην χάσουν.. Ουρές τρέχουν ήδη για να πληρώσουν..
    2 points
  12. Καλησπέρα, σήμερα έγινε η αντικατάσταση της εργοστασιακής μπαταρίας τύπου AGM, με νέα επίσης εργοστασιακή. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος με τη διάρκεια της ζωής της, καθόσον παρόλο που ήταν κουμπωμένη και σε συντηρητή μπαταρίας (Ctek), άντεξε μόλις 5 έτη και 4 μήνες από την ημερομηνία της 1ης άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (ή 5,5 έτη από την ημερομηνία παραγωγής της). Συνήθως αντέχουν 7 έτη μου είπαν από την αντιπροσωπεία, στα 8 έτη άλλαξα αντίστοιχη AGM μπαταρία και στο προηγούμενο μου όχημα (BMW). Επί τη ευκαιρία, υπήρχε και τεχνική οδηγία σύσφιξης όλων των συστημάτων διανομής ρεύματος (ακροδέκτες, πόλους, ασφαλειοθήκη, κλπ) και βρέθηκαν πολλές ξεβιδωμένες βίδες! Τέλος, υπήρχε και αναβάθμιση στο Infotainment του αυτοκινήτου και η όποια έγινε κι αυτή.
    2 points
  13. κατι ακομα..οταν βλεπετε χαμηλο Viskosity Index: 159 ας πουμε στο λαδι της σελ πιο πανω αυτο σημαινει οτι εχει καλη βαση λαδιου και προσεγμενα προσθετα. βασικα η σελ σε συνεργασια με την μομπιλ εχουν φτιαξει μια εταιρεια https://www.infineum.com/en-gb/about/ με την οποια παραγουν προσθετα που δινουν και σε αλλες εταιρειες λαδιων και blenders .. μιλαμε για σοβαρες εταιρειες αυτες οι 2. πρωτοπορες με επενδυσεις σε ερευνα πανω στην επιστημη των λαδιων. αν ομως ποτε δειτε Viskosity Index απο 190 και πανω ,η LMoly το κανει συχνα αυτο, σε ενα λαδι ψιλο δλ. 30αρι τοτε μεινετε μακρια.αυτο σημαινει οτι το λαδι βασης δεν ειναι πολυ καλης ποιοτητας και στα προσθετα εχουν βαλει πολλους viscosity modifiers, μια φτηνη λυση για να ενισχυσουν και να διατηρήσουν το ιξωδες ψηλα,το οποιο ομως εχει το μειονεκτημα οτι χανεται σχετικα πολυ πιο γρηγορα απο ενα αλλo λαδι που εχει καλυτερη βαση λαδιου. οσο για το ιξωδες ..θα το ξαναπω..σημασια δεν εχει το ιξωδες αλλα το hths..αν απο τα χαρακτηριστικα του λαδιου συνδυαζονται με τετοιο τροπο που σας ανελυσα ωστα να δινουν ενα δυνατο αποτελεσμα καλης ποιοτητας προιοντος τοτε ενα 0-30 μπορει να ειναι καλυτερο και πιο δυνατο,πιο παχυ πιο ανθεκτικο αρα πιο καλο λαδι απο ενα 5-30. στην αμερικη ,οι γνωστες ,περισοτερο τα 0-30,0-40 κυνηγανε και αυτοι ξερουν πολυ καλα απο λαδια. απλα δεν υπαρχουν παντα καλυτερα λαδια σαυτα τα ιξωδη απο τα 5-30 ,5-40 επισης επαναλαμβανω οτι το τελικο αποτελεσμα εχει σημασια και οχι παντα τα επιμερους χαρακτηριστικα ,που ομως .αυτο το τελικο αποτελεσμα φαινεται ,σαν δεικτης, καταρχην απο τα χαρακτηριστικα αλλα και απο αναλυσεις - παρατηρησεις θερμοκρασιων και blackstone. ας πουμε εχω δει μετρησεις απο blackstone αλλα και χρηστων μετρησεις θερμοκρασιων οπου ενα mobil 1 fs 0-40, castrol 0-30 ηταν πολυ ανθεκτικα σε σκληρη χρηση ακομα και πιστας. ειδικα το 0-40 ειναι και το ΟΕΜ λαδι που βγαζει η πορσε σε ορισμενα μοντελλα της σε συνεργασια με την mobil.
    2 points
  14. Τελικά πήρα 35 ευρώ προχθές που είχε εκπτώσεις αυτο https://www.liqui-moly.com/en/longlife-iii-sae-5w-30-p003758.html#20820 από autodoc. θα το δοκιμάσω και θα σας πω. θα βγάλω και φώτο όταν μου έρθουν να το δείτε
    2 points
  15. στην ιδια κατηγορια με τα περισοτερα ειναι οσον αφορα την ποιοτητα.τα χαρακτηριστικα του ειναι μετρια προς καλα,ενα λαδι για 8-9000 χιλιομετρα. οι διαφορες που εχει με το 4200 ειναι στις προδιαγραφες.το 4200 εχει περισοτερες και 2 ακομα σημαντικες,η μια οπως ειπαμε ειναι η πιο σημαντικη της μερτσεντες. λεει μεσα https://www.q8oils.com/automotive/the-importance-of-the-mb-229-52-specification/ οχι οτι της βαγκεν δεν ειναι αυστηρη,μετα της μερτσεντες ειναι η πιο αυστηρη και καλο ειναι να εχουμε και τις 2 στο λαδι που θα χρησιμοποιησουμε αν ψαχνουμε την καλυτερη επιλογη λαδιου.αυτο πληρωνεις παραπανω στο 4200 οπως επισης οτι ειναι πιο χοντρο λαδι για Χ30αρι,το KV100 ειναι 12,2.
    2 points
  16. Ναι μονο κατα την εκκινηση για 1-2 δευτερολεπτα.
    2 points
  17. Σήμερα ήταν η μέρα που το T-roc εγινε T-rocket. Απο stock 150hp με 25kg ροπή φτάσαμε με μαμά μοτέρ στα 192hp με 33.5kg ροπή. Απο μαμα στις 3k στορφές είχε 120hp τώρα 170hp. 50 αλογα διαφορά στις 3K! Ζωντάνεψε για τα καλά. Και αυτά με "safe tune". Ο γιώργος κέντησε για stage 1 plus. Ήθελα να κάνει και λίγο burple / pop corn στα κατεβάσματα στις 3-4k rpm αλλά μου είπε οτι δεν θα αντέξουν τα εμβολα όποτε το αφήσαμε. Ολοκλήρωσα και το upgrade στο infotainmetn με τα γραφικά του R και τη δυνατότητα να αλλάζω χρώματα τόσο στο dashboard όσο και στην οθόνη τη μεγάλη. Σήμερα λοιπόν έκλεισε ενα κεφάλαιο μηνων και επιτέλους θα το ευχαριστηθώ κατάλληλα. Καλές βόλτες σε όλους! Πάντα με ασφάλεια και σύνεση!
    2 points
  18. Αν έχεις δυνατότητα πάρε δισκόπλακες της ATE,TRW, Ferodo Premier, Hella High Carbon ή αντιπροσωπείας όχι brembo, είναι κακής ποιότητας οι απλές οικονομικές σειρές. Θες να κάνεις retrofit 312 φρένα ? Στο πορτπαγκάζ, κάτω από τη μοκέτα θα βρεις ένα αυτοκόλλητο με διάφορους κωδικούς όπως 1ZE, 1ZJ, 1ZQ (288mm) 1ZA, 1ZK, 1ZL, 1ZB, 1ZU (312mm) αναλόγως κωδικού είναι και τα φρένα που έχει το αυτοκίνητό σου.
    2 points
  19. Καλημέρα, από εδώ: https://www.ebay.de/itm/125648825555?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=3fRmAkrwQvO&sssrc=4429486&ssuid=f1PEWpf1Rd-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    2 points
  20. Καλησπέρα, μέτρηση τυχαία σήμερα, του βάθους πέλματος των ελαστικών Pirelli Scorpion Verde Seal Inside (255/40R20), με χρήση 1,5 έτους - 20.275 ΚΜ, έως σήμερα. Ελάχιστη μέτρηση βάθους πέλματος = 6,8mm Μεγίστη μέτρηση βάθους πέλματος = 7,0mm Μέσος Όρος βάθους πέλματος ελαστικών = 6,9mm. Συγκριτικά, αν θυμάμαι καλά, τα προηγούμενα Continental ContiSportContact5 SUV που είχα, στα ίδια χιλιόμετρα χρήσης είχαν τη διπλάσια φθορά (γύρω στα 5,8-6mm). Αυτό θεωρητικά (εάν συνεχίζεται ο ίδιος ρυθμός φθοράς) μεταφράζεται σε διπλάσια χιλιομετρική απόδοση των συγκεκριμένων ελαστικών, σε σχέση με τα προηγούμενα Continental (που αλλάχτηκαν μετά από 45.000 ΚΜ χρήσης). Υ.Γ: Στην Αγγλία διαβάζω για 60-70.000 μίλια χρήσης, μέχρι την αλλαγή των συγκεκριμένων ελαστικών!
    2 points
  21. Αν και παλιό το θέμα αυτό θα απαντήσω μιας και έκανα stage 1 στο δικό μου 2016 1,6 Tdi ,την έκανα εδώ https://tuningonroad.com/ Πριν από την βελτίωση μου πέρασε 2 update της εταιρείας που είχαν βγει και δεν είχαν περάσει απο την αντιπροσωπεία που το πήγαινα για σέρβις .πριν το πάω το αμάξι έκανα μια δυναμομετρηση και έβγαλε μαμά 118Ηp Και 18 κιλά παραπάνω ροπή απο ότι λέει η μαμά (καλό αυτό ) Έχω κάνει 1500 χλμ και όπως μου είπε και αυτή την εβδομάδα είναι να ξανά κάνω δυναμομέτρηση για να δω τα τελικά νούμερα ,σε αίσθηση εγώ κατάλαβα λίγο καλύτερο νεύρο ,και λίγο καλύτερη κατανάλωση .ακόμα μου έφτιαξε λίγο την πρώτη που έσπαγε αμέσως (αυτό το ζήτησα εγώ ) . Μόλις έχω τα νούμερα από την 2τερη δυναμομετρηση θα τα γράψω . Μέχρι στιγμής όλα καλά .
    2 points
  22. Καλησπέρα! τώρα τα είδα τα μνματα. Δυστηχώς έκλεισε το καναλι στο telegram και δεν μπορώ να βρώ κατι. Το https://mibsolution.one δουλεύει ακόμη πάντως αλλά πιο ειναι τι εκει μέσα.... Προσωπικά με εχει βολέψει τόσο πολύ το performance monitor που αν μπώ ποτέ ξανα στη διαδικασια να το αναβαθμήσω θα βρώ πρώτα τα σωστά αρχεία και μετά θα το ξαναπειράξω. Μπορεί να λέω και μπαρούφα αλλά αν ρωτήσετε σε κανενα προγραμματιστή ECU να ξέρει-μπορεί να σας το κανει.
    2 points
  23. Καλησπέρα σε όλους σας! Όταν σου λέει η πολυμελής οικογένειά σου, ότι αποφάσισε να πάρει πολλά πράγματα για τις διακοπές αυτή τη φορά, οπότε τα συνήθη 570L χώρου αποσκευών σε 7θεσια διάταξη δεν επαρκούν (230L χώρου αποσκευών + 340L μπαγκαζιέρας), τότε χρειάζονται πιο δραστικά μέτρα! Τώρα, με 2.683L αποσκευών (230L χώρου αποσκευών + 2.453L τρέιλερ), πιστεύω να χωρέσουν όλα!
    2 points
  24. Καλημέρα, έτοιμοι για άλλη μια εξόρμηση καλοκαιριού, για να ξεμουδιάσουν και τα 300 άλογα!
    2 points
  25. Καλημερα σε ολους , τελικα εγινε η αναβαθμιση σε stage 1,2,3. Τα αποτελεσματα ειναι θεωρω καλα 512bhp 60kg ροπη. σε μετρηση 0-100 στα 3,4 . Δεν εχει γινει αναβαθμιση στα φρενα που θα γινει σε 2-3 μηνες.
    2 points
  26. Το πρώτο, το κίτρινο pad είναι για το compound και η γούνα για το polish. Μετά θέλει και κερί ή την νέα μόδα κεραμική. Σε ότι αφορά τα βουρτσάκια, είχα πάρει ένα κουτί με 4 μέσα, από Κίνα, με σκληρή τρίχα και από Ελλάδα πείρα της Κ2 το άσπρο με μαλακή τρίχα. Κατέληξα να χρησιμοποιώ το Κ2 μόνο. Θέλει ελάχιστη πίεση πάνω στα πατάκια, εγώ με αυτό καθαρίζω και εσωτερικά το δάπεδο του αυτοκινήτου. Για καθαριστικό χρησιμοποιώ το green star της koch chemie, αραιωμένο 1 προς 20.
    2 points
  27. Εγώ πρόσφατα έκανα γυάλισμα στην Corolla. Με αλοιφαδόρο που μπαίνει στο δράπανο. Έκανα για αρχή καλό πλύσιμο και πέρασα Πύλο 3m Και μετά χρησιμοποίησα αυτές της κρέμες. Και τελικό μετά Το πέρασα όλο το αμάξι με γούνα στο δράπανο
    2 points
  28. Καλημέρα https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-services/about-your-car/customer-information/takata-airbag-recall-campaign.html
    2 points
  29. Καλημέρα και από μένα, Γιάννη με λένε κι έχω το vw polo 6r tdi 1.6. Λατρεύω τα volkswagen και είχα παλιότερα στη Γερμανία όπου έμενα το golf 3.
    2 points
  30. 25η Μαρτίου, πάνω από τη μονή Φιλοσόφου στην Αρκαδία.
    2 points
  31. Το καινούργιο όχημα μου Corolla 1998 G6 1300cc 6αρι κυβωτιο. Για την ώρα την αφήνω στην άκρη την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Γιατί είναι τραγική η κατάσταση....
    2 points
  32. Ναι απόλυτα σωστο αυτό που γραφεις . Το καταλαβαίνω.Αντε να το ολοκληρώσεις να το δούμε στην επομενη συνάντηση. Ακους doggy??
    2 points
  33. Σε ευχαριστώ πολυ πάντως που μου απάντησες θα το κοιτάξω ακόμα περισσότερο και θα δώσω βάση στον θερμοστάτη μπορεί να τον αλλάξω κιόλας μπας καο φτιάξει φθηνός είναι έτσι και αλλιώς η θα το πάω να το δει και κάποιος άλλος σε ευχαριστώ και πάλι πολυ να σαι καλά… δεν ξέρω και πολλά να στέλνω μηνύματα από εδώ και αυτό τυχαία το έγραψα και μου απάντησες πίστευα ότι δεν το έχω γράψει σωστά
    1 point
  34. Καλησπέρα, μέχρι το τέλος της εβδομάδας αυτής θα έχουν μπει ξανά και τα χειμερινά ζαντολάστιχα, εν όψει της χειμερινής περιόδου 23-24. Σήμερα μέτρησα τα καλοκαιρινά μου Pirelli Scorpion Verde Seal Inside, τα οποία με 22.500 ΚΜ χρήσης έως τώρα, έχουν βάθος πέλματος 6,7mm (πίσω) και 6,2mm (εμπρός). Τα δε χειμερινά Pirelli Sottozero Winter W210 Serie II που θα μπουν, έχουν κάτι λιγότερο από 20.000 ΚΜ χρήσης και βάθος πέλματος 5,8mm (πίσω) και 6mm (εμπρός). Καλό χειμώνα με ασφάλεια στους δρόμους σε όλους λοιπόν!
    1 point
  35. πολυ καλη προταση/συμβουλη..μια χαρα ειναι και για πιστα το μομπιλ.ειπαμε το ιξωδες δεν εχει σημασια οσον αφορα τα ευρωπαικα αυτοκινητα παραγωγης,μονο το hths,πρεπει να αρχιζουμε να το εμπεδωνουμε ολοι σιγα-σιγα.και φυσικα η συνθεση του λαδιου.δεν μειονεκτει σε τιποτα απο τα αγωνιστικα λαδια.εχετε υποψιν σας οτι μερικα αγωνιστικα τρεχουν με 0-30,0-40 και δεν ειναι τυχαιο ,mobil.λογω καλης συνθεσης και σωστου hths ,ιδιου και μερικες φορες μεγαλυτερου απο τα 5-30
    1 point
  36. γνωριζω οτι το 507 ειναι για 5-30.. δεν γνωριζω ομως ολους τους κινητηρες τι παιρνουν. το δικο σου ειναι? απο ενα ψαξιμο νομιζω οτι ειδα οτι παιρνει και 0-30,κανω λαθος? αλλα δεν εχει διαφορά. μολις ειδα στην υπογραφη σου οτι εβαλες προγραμμα. συνηθως στα βελτιωμενα προτεινεται και ενα λαδι με μεγαλυτερο hths κοντα στο 3.8-9, γιατι εχουν αυξημενες απαιτησεις. αλλα 5-30 η' 0-30 με μεγαλυτερο hths απο 3.6 δεν υπαρχει ακομα και στα ρεντλαιν που ειναι εκτος εγκρισεων. και εκτος προδιαγραφων ιξωδους δλδ. ενω προτεινεται ΜΟΝΟ 5-30 εγω δεν προκειται να συμβουλευσω κανεναν να βαλει μεγαλυτερο δλδ. 5-40 επειδη δεν δινει πληροφορια για το λαδι της σελ που επελεξες (ακομα και να το ζητησεις με μειλ δεν θα σου στειλουν την πληροφορια,ειναι απο αυτες) θεωρω οτι ειναι στο 3.6 απο τα χαρακτηριστικα που δινει ,οποτε εισαι καλυμμενος.
    1 point
  37. Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα εντός εγγύησης (μέχρι το 2025) Για αρχή θα βάλω πάλι πίσω τις original λάμπες αλογόνου, μπας και το κάνει πιο εύκολο στην διάγνωση
    1 point
  38. Οχι μονο τα Bar Σε psi απο τα settings. Θελει αρκετό σκαλισμά μεσω Obd για τα KW σε Hp αλλά όσο εψαξα στο net δεν τοχω βρει πουθενα. Θα τον ρωτήσω να δω τι μπορεί να κάνει.
    1 point
  39. Τέλος Μαϊου φόρεσα τα Falken Sincera SN110 Ecorun 175/65 R14 82T. Ήμουνα ανάμεσα σε Falken Sincera, Michelin Energy+, Goodyear Efficient Grip Τρέχει προωθητική από την εταιρία με 1 χρόνο εγγύηση αντικατάστασης για οποιοδήποτε λόγω οπότε τα προτίμησα. Η αλλαγή έγινε διότι τα προηγούμενα Firestone, σε έλεγχο που έκανα είχαν ρωγμές εσωτερικά στα πλαϊνά οπότε ήταν επιβεβλημένη. (Ψάχνοντας περισσότερο, βρήκα φθορά στα μπροστινά top mount, με αποτέλεσμα παραμόρφωση της γωνίας των αμορτισέρ οπότε ζοριζόταν το ελαστικό από τη μέσα πλευρά. Έφτασα στο συμπέρασμα διότι το περίεργο ήταν τα πίσω ελαστικά να είναι σαν καινούργια). Τα Firestone τα έχω βάλει 3 φορές οπότε με παραξένεψε η συγκεκριμένη κατάσταση και το έψαξα λιγάκι.. αλλά είπα ν΄αλλάξω και μάρκα. Σαν πρώτη εντύπωση, συγκράτησα το εξαιρετικά αθόρυβο πάτημα και μετά από ~2500χλμ πλέον έχω να πω τα παρακάτω. -Μαλακά πλαϊνά, έχει εξαιρετική άνεση και κρατάει τους θορύβους του οδοστρώματος-θόλου σε χαμηλό επίπεδο -Χάνει στην σαφήνεια τιμονιού σε γρήγορες αλλαγές πορείας. -Πολύ καλό στο στεγνό, καλό στο στεγνό φρενάρισμα. -Πολύ καλό στην οδήγηση με νερό, φρενάρισμα και υδρολίσθηση. -Σε μεγάλες ταχύτητες 170-190 δημιουργεί μια ασάφεια, βέβαια είναι και μικρή η διάσταση πέλματος, αλλά και μαλακό το πλαινό - σκελετός του. (Μην ξεχνάμε τα όρια του δείκτη) -Ζεσταίνεται πολύ γρήγορα και δεν προβληματίζει εντός πόλης σε ξεκινήματα (ανηφόρες - γυαλί κλπ) αλλά και φρεναρίσματα. Εν όψει λοιπόν φθινοπώρου θα δείξει το ελαστικό και την ουσιαστική του απόδοση στις ανάλογες συνθήκες..
    1 point
  40. 1 point
  41. δεν σου ειπα να μην το σκαλισεις? στο ειπα! μην αναβαθμιζεις τετοια πραγματα. ΠΟΤΕ δεν εχω δει κατι καλυτερο. Μονο προβληματα δημιουργουνται. Απορω πραγματικα γιατι βγαζουν τετοιες αναβαθμισεις.
    1 point
  42. τα amsoil που γνωριζω απο ποιο μαγαζι τα πηρες,δεν εχουν εγκριση κατασκευαστη approval παντα,μερικες φορες εχουν και το αναγραφουν.συνηθως οχι,γιαυτο προσοχη.η εγκριση ειναι αυτο που μας προστατευει οτι αγοραζουμε το σωστο λαδι.οι 2 εταιρειες αυτη και η ρεντλαιν θεωρουν οτι μπορουν να παραγουν καλυτερο λαδι απο αυτο που ζητανε οι κατασκευαστες.δνε θελουν οι καταναλωτες να ειναι σκλαβοι των εγκρισεων,ειναι δικα τους λογια οχι δικα μου.αν κρινετε οτι αυτος ειναι σωστος τροπος εμποριου και λειτουργιας καλα κανετε,εγω φαρμακο που δεν εχει εκγριση απο τον εοφ δεν αγοραζω παντως.βασικα οι εταιρειες αυτες δεν βγαζουν και τιποτα διαφορετικο απο τις αλλες,και μην ξεχνατε κατι πολυ σημαντικο,το λαδι που βγαζουν ειναι κυριως για σκληρη χρηση,για αγωνιστικη,οχι μικτη θα εξηγησω πιο κατω.μην μασατε απο το τρελο μαρκετινγκ οτι οσο πιο συνθετικο και υψηλα νουμερα ειναι το σωστο,μαλλον το καλυτερο οπως διαφημιζουν αυτοι.υπαρχει ενα οριο σαυτο για την νορμαλ χρηση.εμεις θελουμε το σωστο λαδι για την σωστη χρηση. γιατι αυτο μπορει να συμβει.εδω ειναι που θελω να πληροφορησω ολους οτι το πιο σημαντικο χαρακτηρισιτκο ενος λαδιου ειναι το hths. αυτο καθοριζει εαν ενα λαδι ειναι ψιλο η' χοντρο και οχι τοσο ο βαθμος,20-30-40. π.χ ενα καστρολ 0-30 μπορει να εχει κινηματικο στους 100 βαθμους=12 και hths= 3.6 και ενα αλλο καστρολ 5-30 μπορει να εχει κινηματικο στους 100 =12 και hths=3.5 το πρωτο ειναι πιο χοντρο λαδι με μικροτερο ιξωδες-βαρος.και αυτο το πετυχαινε λογω της πιο συνθετικης συνθεσης δλδ. πιο πολυ ΡΑΟ. και αυτος ειναι ενας απο τους λογους που το παλιο γερμανικο καστρολ 0-30 α3/β4 ξεπουλησε σε ολη την γερμανια και αμερικη σαν ζεστο ψωμι. εχει και αλλα πιο πολλα παραδειγματα. η αληθεια ειναι κανεις δεν μπορει να εξηγησει γιατι γινεται αυτο.μια απλοικη εξηγηση ειναι αυτη που λεμε οτι ειναι αναλογα τον κινητηρα.ομως μηπως ειναι οτι δεν οδηγουμε ποτε το ιδιο? δλδ. μπορει οταν εχανες με το ενα λαδι ,ασυνειδητα να πατουσες πιο πολυ γκαζι,η' να εκανες πολυ ρελαντι μεσα σε πολη κ.λ.π.για να καταλαβουμε εαν οντως εκαψε σε σχεση με ενα αλλο λαδι πριν αποριφθει πρεπει να κανουμε συγκρισεις σε ελεγχομενο επαναλαμβανομενο περιβαλλον.αλλα αφου εχουμε και αλλες επιλογες,δεν μαμιεται. απο χρηστες ομως των LM που κανουν πολλες αναλυσεις εχει βγει συμπερασμα οτι γενικα η αποδοση τους πεφτει σχετικα γρηγορα.αν και πιστευω οτι ειναι καλα λαδια ,σιγουρα δεν τα θεωρω ανωτερα απο τα αλλα,δεν ειναι μπουτικ λαδι ,λογω τιμης και μαρκετινγκ οπως παρουσιαζεται.για μενα ειναι στην ιδια κατηγορια με καστρολ.σελ κ.λ.π. ειναι πολυ καλα τα λαδια της fuchs. κανουν την δουλεια τους οπως ολα.υπαρχει μια φημη να μην εμπιστευεστε τα χαρακτηριστικα που αναγραφει στα τεχνικα φυλλαδια της. στο συγκεκριμενο κινητηρα που τον εχω και εγω της bmw μονο η βενζινη δεν φταιει.ειναι μια μαλακια που λενε ορισμενοι μηχανικοι γιατι δεν ξερουν τι φταιει.οποιος πει δεν ξερω ειναι καλος μηχανικος. σε αντιπροσωπεια ,επειδη πηγα για δευτερη φορα ανα 60.000 χιλ να αλλαξω μπεκ ,μου ειπε ο αρχιμηχανικος ,οτι μονο το 20% της μεσογειου του κινητηρα αυτου εχει το προβλημα.που δεν ειναι και λιγο.γιαυτο ακουστηκε.επομενως στην ιταλια-γαλλια-ισπανια εχουν τοσο κακες βενζινες οπως εμεις? παρτο και αλλιως.εγω ειχα 2 αυτοκινητα πιο παλια,ιταλικα.οι βενζινες σαν ποιοτητα παντα ακουγοταν οτι ηταν χαλια.δεν ειχα το παραμικρο προβλημα σε κινητηρα. παρτο ακομα πιο αλλιως,ολοι οι αλλοι κινητηρες ολων των αμαξιων γιατι δεν εχουν θεματα παρομοια με αυτον τον κινητηρα? εκεινα την ιδια βενζινη δεν βαζουν? αστο εγω ξερω καλυτερα οτι αυτος ο κινητηρας μου δεν ειναι σοι.εχει κακη σχεδιαση,ειναι στεναχωρος και εχει πολυ κακη τροφοδοσια και αναβει ευκολα.καποιοι αφαιρουν και το καπακι για να μην θερμαινεται δεν ξερω εαν πιανει αλλα τοση απλεπισια υπαρχει.εχει τοσα προβληματα γυρω απο την τοφοδοσια που το προβλημα στα μπεκ προκυπτει απο εκει,γιατι σε αλλλους bmw κινητηρες αμμεσου ψεκασμου δεν υπαρχει προβλημα.μην ξανακουσω για βενζινες. αυτος οχι μονο ειδικος δεν ειναι αλλα ειναι και πολυ πονηρος .για να σε ευχαριστησει το ειπε αυτο γιατι ειναι μεγαλη βλακεια αυτο που ειπε.ξερει τι εχιε σφηνωθει στο μυαλο σου,οπως και σε πολλους οδηγους στον κοσμο ολο. το ξαναλεμε,δεν εχει καμμια σχεση η εξωτερικη θερμοκρασια με την θερμοκρασια λαδιου μεσα στον κινητηρα. για την θερμοκρασια του λαδιου εχουμε το συστημα ψυξης και τον θερμοστατη που κανει την δουλεια και δεν ανεβαζει θερμοκρασια και οχι το λαδι.και μιλαμε για την θερμοκρασια της μηχανης οχι για τη εξωτερικη.η εξωτερικη δεν επηραζει καθολου.η μηχανη ανεβαζει θερμοκρασιες υπερδιπλασιες απο την εξωτερικη,αν θα βαλουμε ενα ιξωδες πανω θα μας κρατησει δλδ την μηχανη κρυα? μεσα στην μηχανη εχει 100 βαθμους και θα την επηρεασει το 40αρι εξω? ειναι μια παλαιομενη αντιληψη που ισχυε για τα μονοτυπα λαδια ,τα παλια. τωρα ο δευτερος αριθμος 30-40 και το πιο θα επιλεξουμε αν υπαρχει στην γκαμα που μας δινει η εταιρεια σαν τα συνιστωμενα.εμεις επιλεγουμε οχι συμφωνα με την εξωτερικη θερμοκρασια οπως λανθασμενα πιστευουμε αλλα συμφωνα με την χρηση και το υψομετρο. 5-30 εαν κανουμε χρηση πολης και μικρες διαδρομες.αλλαγη οχι πανω απο 8.000 και πολυ λεω καποιοι μιλουν για 5.000,εγω πιστευω 8.000 αποτι εχω δει σε φωτογραφιες η΄το πολυ 6 μηνες ειναι τελεια.0-30 για την ιδια χρηση αλλα σε υψομετρο η΄πολυ κρυο για τον πρωτο δεικτη. τα 5-40 ειναι αντιστοιχα για πιο ζωηρη οδηγηση σε αυτοκινητοδρομους,πιστα η' και μικτη χρηση. το 0-40 το ιδιο αλλα σε πιο μεγαλο υψομετρο και πολυ κρυα περιοχη,αλασκα ας πουμε. ομως θα εχετε ακουσει οτι το καστρολ 0-30 που ειπαμε οπως και το 0-40 παλια μομπιλ και καστρολ ,το εβαζαν και για μεσα στην πολη και για αυτοκινητοδρομους ,γιατι ολα ειναι σχετικα,αυτα τα λαδια ηταν αρκετα συνθετικα στην συσταση τους και αντεχαν σε ενα ζεστο κλιμα πιο πολυ σε μικτη χρηση αποτι ενα καστρολ 5-30 π.χ που ειναι απο φτωχοτερη συνθεση. μαιμου σελ δεν εχω ακουσει μεχρι τωρα αλλα μπορει ολα αντιγραφονται αμα θελουν.τα GTLειναι καλα λαδια αλλα οχι ανωτερα.εχουν το προνομιο οτι ανεβαζουν την αποδοση τους και την σταθεροτητα τους αμεσως απο τη πρωτη χρηση ,ενω τα λαδια απο τις αλλες συνθεσεις αργουν λιγο.αυτο δεν σημαινει οτι το συνολικο τελικο προιον ειναι ανωτερο απο αλλα.το μοναδικο πλεονεκτημα που δεν αφορα τους οδηγους αλλα τους ανθρωπους ειναι οτι ειναι πιο καθαρα στην παραγωγη τους για το περιβαλλον και πιο φθηνα να παραχθουν.τιποτα αλλο αξιοσημειωτο. μα ισα-ισα ειναι η μονη που χωνει το περισοτερο χρημα ειδικα στις αγορες ασιας και αμερικης,χαμος γινεται.μπηκε και στην φορμουλα ενα,τρελλο χρημα εκει.η Liqui Moly παροτι παλια σχετικα εταιρεια εγινε γνωστη τα τελευταια 20 χρονια λογω μαρκετιγνκ και μονο,κανεις δεν την ηξερε παλια. δεν ειναι παραξενο αλλα οχι και συχνο.και παλαιοτερα υπηρχε στην bmw ll01 5-30 ,που τωρα ειναι ολα 5-40,οπως επισης υπαρχει το μοτουλ xclean 5-40 gen που ειχε μαζι την bmw ll04 με την ενλογω VW 502 00 / 500 00 /505 01 που ειναι σπανιο γιατι συνηθως η bmw ll04 παει μαζι με την VW 504.γινονται σπανια αυτα. δεν ξερω αλλα με αυτα που βλεπουν τα ματια μου και την χαλαρη ελεκτικη και τιμωριτικη νομοθεσια ολα ειναι πιθανα. δεν ξερω πλεον για ευρωπη,το συμβολαιο ηταν να ξανασυζητηθει πριν μηνες,στην αμερικη παντως απο περσυ καστρολ ξανα για 5 χρονια. οπως ειπες ενας διαολος ειναι ,στειλτον στον διαολο να ησυχασει. δεν χρειαζεται κανενα engine flushστην μηχανη σου ,το λαδι κανει ολη την δουλεια και εχει μεσα οτι χρειαζεσαι ,οπως και καθαριστικα σαν αυτο.οτι αναλυση εχω δει λενε οτι απο τιποτα εως καθολου βοηθησε. κανε πλυση οπως εδειξα σε πισω ποστ μου,δες, η' οπως λεει σωστα ο φιλος πιο κατω που σχολιαζω αλλα χωρις το μαραφετι αυτο. σωστη πρωτη παραγραφος.το Mobil 1 Esp 5w30 μην το φοβασαι για μαιμου δεν ειναι καστρολ.στην τριτη τα χαλαμε αλλα το διορθωσες παλι μονος σου στο τελος . πληρωνεις τσαμπα παραπανω χρηματα για ενα υπερτιμημενο λαδι-μαρκετινγκ ειδηση,απο φετος ,σε κανα μηνα μου ειπαν ερχονται ξανα με ολες τις εγκρισεις.σιγουρα δεν ειναι σαν συνθεση οπως το παλιο,εχει αλλαξει αλλα ειναι παλι πολυ σπουδαιο λαδι και sp. μπες τε να δειτε μεσα στην μομπιλ τα τεχνικα στοιχεια.και το 0-40 το ιδιο,καλο λαδι. δοκιμασε το 4110.ειναι πολυ καλυτερο εχει δεικτη κινηματικο 190. αν λεει μπορεις να πας σε 30αρι .οχι για την εξωτερικη θερμοκρασια αλλα για την χρηση.αν οδηγεις χαλαρα με γνωμονα την οικομια τοτε μεινει στο 20 .αν οδηγεις πιο ζωηρα και δεν σε ενδιαφερει η μικρη αποκλιση προς τα πανω στην οικονομια πανε στο 30αρι δεν ειναι φθηνοτερα ολα τα 40αρια.παρε το μομπιλ 0-40 ενα απο τα πιο περιζητητα λαδια εβερ σε ολο τον κοσμο η' της μοτουλ πιο φθηνα απο τα 30αρια και θα σε πληρωσω εγω. φθνηνοτερα ειναι αυτα που βαζουν αυτοι πρωτον γιατι ειναι βαρελι ,δευτερον γιατι μαλλον ειναι τα καστρολ mangiatec που ειναι οντως οχι μονο φθηνο αλλα ξεπερασμενο. μην το περδευετε με τα πειρακια,ειναι αλλο πραγμα τα πειρακια. anti knock ειναι για τα πειρακια. το LSPI να ξερετε αφορα ολους τους μικρους τουρμπο κινητηρες κατω των 2000 κε.οσοι εχετε μεινει με μεγαλυτερο κινητηρα στην ελλαδα τοτε δεν πρεπει να ανυσηχειτε για LSPI δεν διαφωνω εντελως αν και εξηγησα για την χρηση.κοιταξτε το θεμα προτινωμενο απο μια γκαμα ιξωδων που μας δινει ο κατασκευαστης ,προκυπτει απο το οτι απευθυνεται στον μεσο οδηγο και την εκμεταλευση του οχηματος που κανει.δλδ. μια μεση μικτη οδηγηση χαλαρη μεσα στην πολη και λιγο ταξιδια με βαση την οικονομια.ομως βαση χρησης αν ειναι διαφορετικη μπορουμε να ανεβουμε .στο τελος με τα προσθετα διαφωνω καθετα το εχουμε πει αλλα αυτοι πουλανε πολλα,μην πω πιο πολλα απο τα λαδια,οποτε γιαυτο ολη η διαφημιση.προσθετα οτι χρειαζεται τα εχουν τα λαδια μας,δεν χρειαζεται κιαλλα. καθολου πλεον.και στην ευρωπη και στην αμερικη εχουμε καυσιμα που τοΤΒΝ πλεον δεν παιζει κανενα ρολο,μην σε απασχολει. οσο για το ιξωδες δεν παιζει απο μονο του τοσο πολυ ρολο.ειναι ενας δεικτης καλος αλλα οχι ο πιο σημαντικος .το καστρολ 0-30 που ειπα εχει μονο 167 ιξωδες αλλα εχει συνδυσαμο αλλων που ειναι ανωτερο απο λαδια που εχουν ιξωδες 190.η ποιοτητα του λαδιου φαινεται απο συνδυασμους χαρακτηριστικων ενδειξεων : εαν εχεις KIV 100 μικρο και HTHS πολυ μεγαλο και pour point πολυ χαμηλο - 50 η΄-60 τοτε εχεις λαδαρα. εαν εχεις KIV 100 μεγαλο και HTHS= μικρο πανω απο 3.5 αλλα οχι πανω απο 3.7 τοτε εχεις μετριο λαδι.αλλοι δεικτες ειναι το ιξωδες που δειχνουν μια ποιοτικη συνθετικη βαση λαδιου οπως και το flash point. αυτα οσο το μεγαλυτερο τοσο το καλυτερο.εαν εχει δλδ. μικρο ιξωδες στους 100 , μεγαλο δεικτη στο φιλμ, πολυ χαμηλο pour point εισαι καλυμενος οτι εχει βρει λαδαρα οπως το 0-30 που σου ειπα .που δεν υπαρχει πια εδω ,μονο στην αμερικη κυκλοφορει ξανα σε α3/β4 εκδοση.εχει και εδω αλλα σε πιο ελαφρια εκδοση ,καλο ειναι ομως παλι σε σχεση με 5-30αρια. Leichtlauf High Tech 5W-40 καλο λαδι για νορμαλ χρηση,εχει και καλυτερα ομως σε αυτην την τιμη.γενικα τα LM σε σχεη με αλλες μαρκες ειναι υπερτιμημενα λογω μαρκετιγκ. τα εχεις βαλει λιγο λαθος στο μυαλο σου και τα εχεις μπερδεψει.βασικα μην συγκρινεις 2 διαφορετικες εκδοσεις α3/β4 με c3 .τα πρωτα εχουν παντα πιο πολυ τεφρα .δεν μπορεις να συγκρινεις λαδια 5-30 απο την μια και 5-40 απο την αλλη,ειναι διαφορετικες εκδοσεις.τωρα το TBN ειναι το μονο που πλεον δεν ειναι ζητουμενο.ξεχνα το.ειναι το ασημαντο χαρακτηριστικο.γιατι? γιατι υπαρχουν λαδια που εχουν μεν χαμηλο αλλα μειωνεται λογω καλυτερων προσθετων πιο αργα απο ενα αλλο που εχει υψηλο αλλα χανεται γρηγορα. τα LM εδω τα πανε σχετικα καλα.και οπως ειπα πιο πανω εξηγησα γιατι δεν ειναι σημαντικο πλεον λογω καλυτερων καυσιμων.ειναι ο τελευταιος δεικτης που κοιτας η' μαλλον δνε κοιτας.πιο πριν εχιε πιο σημαντικους οπως το noack, οξειδωσης . ομως ενας ειναι ο πιο σημαντικος το HTHS. οχι δεν ψυχολογικο,εχει παρατηρηθει απο πολλους χρηστες.το θεμα ομως ηχου δεν σημαινει κατι κακο για το λαδι.ο ηχος διαφερει απο λαδι σε λαδι λογω διαφορετικων προσθετων.σιγουρα και πως αλλεπιδρουν αυτα με την καθε μηχανη αλλα και τα εναπομεινοντα απο αλλη μαρκα αν υπηρχε πριν μπει το μομπιλ. εχω βαλει.μαρεσουν και σαν ηχος και σαν αποδοση.σαν διαρκεια ομως δεν ειναι για πανω απο 8.000 συμφωνα με τον τροπο οδηγησης μου,που ειναι ζωηρος.μετα εσπασαν αμεσως μην πω πιο νωρις. γιατι ειναι υποδεεστερο? μιαχαρα ειναι.ειναι διαφορετικο.αλλου απευθυνεται το ενα αλλου το αλλο.το καθε ενα απο αυτα εχει απαιτησεις.το xclean στοχευει σε καθαροτερη εξατμιση-φιλτρα-καταλυτες και το xcess σε καθαροτητα κινητηρα.το xcess πρωτης γεννιας δεν το βαζουμε οταν εχουμε φιλτρα dpf-gpf.αυτη ειναι η διαφορα τους,αν παιρνει και τις απαιτησεις τοτε μην σου πω οτι ειναι και καλυτερο το xcess.υπαρχει μια θεωρια οτι καποιοι κινητηρες αμμεσου ψεκασμου δεν πρεπει να βαζουν vw 502 λογω υψηλων επικαθισεων απο τον μεγαλο αριθμο saps. πολυ σωστη διαδικασια αλλα να ξερεις χωρις το καθαριστικο παλιτο ιδιο αποτελεσμα θα ειχες.προσοχη με αυτα γιατι ποτε δεν ξερετε τι θα κανουν στα λαστιχακια μεσα.με ρεγουλα. τωρα για την χωρητικοτητα λες η πισα να εμποδιζε να γεμισεις? αν δεν κανεις πιστα το amsoil τζαμπα το πληρωνεις και δεν εχει και εκγριση ξαναλεω.
    1 point
  43. Ο ιδιώτης πιο δύσκολα θα γυρίσει τα χιλιόμετρα και πλέον με το κτεο μπορεί και να μην το τολμήσει. Ο μαντράς όμως επειδή πολλά τα φέρνει από έξω θα το κάνει πριν το φέρει ώστε να μην έχει αυτό το θέμα.
    1 point
  44. Βιβλιογραφία σημαίνει οτι το αμάξι το ξέρουν το εν λόγω από έξω και ανακατωτά. Σημαίνει οτι εγώ με το ταπεινό μου vw up! όλα τα σερβις τα έκανα εκεί με αποτέλεσμα στα 220.000 να μην καίει σταγόνα λάδι. Σημαίνει οτι στα 30.000 χιλιόμετρα με πήρανε τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία οτι ενώ φοράει 10-40 λάδια τους ήρθε ενημέρωση από το εργοστάσιο να αλλάξουμε λάδια σε 5-30. Σιγά μην το ήξερε ο κυρ Μπάμπης της γειτονιάς που έχει συνεργείο. Εάν επιθυμείτε να κρατήσετε το αμάξι σας και δεν επιθυμείτε να το μετατρέψετε σε ένα άψυχο κουφάρι που ο ένας τεχνικός θα λέει άλλαξε την καδένα, ο άλλος θα λέει άλλαξε την πεταλούδα γκαζιού και ο τρίτος θα λέει μάλλον είναι κάποια φύσα, μονόδρομος είναι η αντιπροσωπεία να πάτε και να σας το συμμαζέψει. Εάν δείχνει την βλάβη της πεταλούδας του γκαζιού, κάντε εκεί την αλλαγή και μην ταλαιπωρείστε άδικα και εσείς και το παραδάκι σας.
    1 point
  45. Ευχαριστώ πολύ, αυτό θα κάνω.
    1 point
  46. Τελικα λυθηκε ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει φωτα xenon και στα αριστερα του φαναριου ειχε αφησει χημα ενα μεταλλικο κουτακι που λογικα ητανε για μετασχηματιστη ρευματος .. Τα ξυλωσα τελειως και εβαλα LED h7 και ολα ησυχησαν
    1 point
  47. Όχι JR ρε παιδιά, είναι άθλιες ζάντες, ποιοτικά και εμφανισιακά. Γέμισε η αγορά από δαύτες μέσα στην κρίση και μετά γεμίζουν οι αγγελίες μεταχειρισμένων με τις κινεζοζάντες. Για τις SR συμφωνώ θέλει 18 και πάνω, 19 ιδανικό, το 17 είναι πολύ μικρό. Έχω φίλο με 5άρι Gti κόκκινο, τις άλλαξε στη βδομάδα με 18άρες, χάνοντας και κανένα 250άρι € μαζί με τα λάστιχα. Από 16->18 θα ανέβει η κατανάλωση +1λ/100 και ρεπρίζ με 155ps θα πέσει αρκετά το αυτοκίνητο. Καλύτερα να περίμενες και να πάρεις μια σωστή ζάντα, ίσως και εργοστασιακή.πχ. Pretoria 6άρι με BBS SR 19"
    1 point
  48. https://www.amazon.co.uk/Volkswagen-5QF071151-T-Slot-Tiguan-Silver/dp/B01EJCLNOQ
    1 point
  49. Dgiagiwtis Για να μην θεωρηθεί διαφήμιση προς κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί ή ιστότοπο, ο κωδικός του ανταλλακτικού που ψάχνεις είναι ο εξής: 6R0858855B. Χρησιμοποίησε τον για να βρεις το διαχωριστικό που ψάχνεις.
    1 point
  50. έφυγες με ελαφρά όχι σύντομα αλλά αμεσότατα.κακως τα κράτησες τόσο πολύ.εγω βαριά 10000χλμ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.