KostasGtimk5 Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 (edited) 0 Edited March 30, 2007 by Boostmaniac Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Καλημέρα, στο vortex εδω και λίγο καιρο έχει κυκλοφορήσει ενας κωδικός για τα καινούργια injectors του S3.. Τα έχει βάλει κανείς απο εδώ? Ξέρει κάποιος περισσότερα επι του θέματος? Τα εχει βάλει κανείς? Βοηθάνε στο πρόβλημα με τα κοψήματα?? Golfrs ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Καλημέρα,στο vortex εδω και λίγο καιρο έχει κυκλοφορήσει ενας κωδικός για τα καινούργια injectors του S3.. Τα έχει βάλει κανείς απο εδώ? Ξέρει κάποιος περισσότερα επι του θέματος? Τα εχει βάλει κανείς? Βοηθάνε στο πρόβλημα με τα κοψήματα?? Golfrs ?? Αν έχω καταλάβει καλά το θέμα με τα κοψίματα οφείλεται στην αντλία και όχι στα μπεκ. Δυστυχώς απ' ό,τι φαίνεται η αντλία του S3 είναι μεν διαφορετική -αφού το αυτοκίνητο έχει άλλους εκκεντροφόρους- αλλά της ίδιας παροχής με εκείνη του GTI και ίσως έχει και τον ίδιο χρόνο απόκρισης. Αν αλλάξεις τα μπεκ θα χρειαστείς σίγουρα άλλο πρόγραμμα και ειλικρινά στη θέση σου δε θα ήθελα να μπλέξω με τέτοια πράγματα (βλ. custom) αφού στα TFSI το μίγμα στον θάλαμο δεν είναι ομογενοποιημένο αλλά stratified, δηλαδή αλλού πιο φτωχό και αλλού πιο πλούσιο. Εξάλλου δε γνωρίζουμε στα σίγουρα ότι η ομπρέλλα ψεκασμού των μπεκ του S3 είναι ίδια με εκείνη των GTI. Απλώς μερικές σκέψεις για το τι μπορεί να συναντήσεις στην πορεία. Εγώ με το ΤΤ 225 που ήταν πολύ πιο απλό από τα TFSI είχα τρομερά προβλήματα όταν άρχισα να σκαλίζω μίγμα και ανάφλεξη. Πρέπει να δεις μερικά StgIII 1.8Τ με 440άρια και 500+ μπεκ πως δουλεύουν και τι καίνε, θα τρομάξεις. Απορώ πως το έχουν φιλοσοφήσει δηλαδή, σε λίγο θα βάλουν και ποτιστήρια GARDENA από το Praktiker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Αν έχω καταλάβει καλά το θέμα με τα κοψίματα ... Πολύ σωστός ο συλλογισμός σου. Το θέμα είναι οτι ετσι οπως φαίνεται και πολύ σωστά λές, η αντλία είναι η ίδια. Τα μπέκ έχουν περι του 15% περισσότερη παροχή όμως...φαντάζομαι οτι δεν μπορεί να είναι τόσο λαλάκες που ενώ γνωρίζανε οτι είναι οριακή η αντλία ακόμα και για τα "μικρα" tfsi να έβαλαν την ίδια και στο S3.. για εμένα είναι (το πρόβλημα) στα μπέκ και αυτό γιατί ο χρόνος που έχουν για να τροφοδοτήσουν με καύσιμο, λόγω κατασκευής, είναι 1/4 απο οτι ισχύει στα "μη άμεσου ψεκασμού".. Έτσι ο επιστήμονας που το αναλύει λέει οτι στις 6000σαλ το injection timing πρέπει να είναι το πολύ 5msec.. κάτι το οποίο μπορεί να μην ισχύει απόλυτα σαν χρόνο και να μπορεί "οριακά" να γίνει 6,5 ... Μου φαίνεται απολύτως λογικό λοιπόν να έβαλαν μπέκ περισσότερης παροχής για να λύσουν το πρόβλημα..οχι οτι είναι η λύση...κατι σαν ημίμετρο το βλέπω Στο θέμα μας...έχει δοκιμάσει κανείς λοιπόν αυτά τα μπέκ?? Ή ακόμα καλύτερα.. τουρμπίνα απο το S3-cupra έχει προσπαθήσει κανείς να βάλει?? Βοηθήστε !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Πολύ σωστός ο συλλογισμός σου. Το θέμα είναι οτι ετσι οπως φαίνεται και πολύ σωστά λές, η αντλία είναι η ίδια. Τα μπέκ έχουν περι του 15% περισσότερη παροχή όμως...φαντάζομαι οτι δεν μπορεί να είναι τόσο λαλάκες που ενώ γνωρίζανε οτι είναι οριακή η αντλία ακόμα και για τα "μικρα" tfsi να έβαλαν την ίδια και στο S3.. για εμένα είναι (το πρόβλημα) στα μπέκ και αυτό γιατί ο χρόνος που έχουν για να τροφοδοτήσουν με καύσιμο, λόγω κατασκευής, είναι 1/4 απο οτι ισχύει στα "μη άμεσου ψεκασμού".. Έτσι ο επιστήμονας που το αναλύει λέει οτι στις 6000σαλ το injection timing πρέπει να είναι το πολύ 5msec.. κάτι το οποίο μπορεί να μην ισχύει απόλυτα σαν χρόνο και να μπορεί "οριακά" να γίνει 6,5 ...Μου φαίνεται απολύτως λογικό λοιπόν να έβαλαν μπέκ περισσότερης παροχής για να λύσουν το πρόβλημα..οχι οτι είναι η λύση...κατι σαν ημίμετρο το βλέπω Στο θέμα μας...έχει δοκιμάσει κανείς λοιπόν αυτά τα μπέκ?? Ή ακόμα καλύτερα.. τουρμπίνα απο το S3-cupra έχει προσπαθήσει κανείς να βάλει?? Βοηθήστε !! Θα βάλω αμέσως μετά το πάσχα στάδιο ΜΤΜ-3 το καινούριο, με τουρμπίνα απο S3 και θα σου πω αναλυτικά τότε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Καλημέρα,στο vortex εδω και λίγο καιρο έχει κυκλοφορήσει ενας κωδικός για τα καινούργια injectors του S3.. Τα έχει βάλει κανείς απο εδώ? Ξέρει κάποιος περισσότερα επι του θέματος? Τα εχει βάλει κανείς? Βοηθάνε στο πρόβλημα με τα κοψήματα?? Golfrs ?? 1)Τα injectors του S3 είναι κατα 12% μεγαλύτερης παροχής. 2)¶μα αλλάξει κανείς injectors θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρόγραμμα (όπως άλλωστε και με αλλαγές σε FPR, άν είναι σωστός) και στην προκειμένη περίπτωση custom 3)Το έχω ήδη αναφέρει σε ορισμένα άτομα που με έχουν ρωτήσει, ότι για τα κοψίματα δέν φταίει ούτε η αντλία αυτή καθ'αυτη ούτε τα injectors.Είναι ο συνδιασμός πολλών παραγόντων σε σχέση με το νέο πρόγραμμα που χαλάει το γλυκό.Κάτι ακούγεται όμως ότι η Revo έχει αλλάξει το πρόγραμμά της.... 4)Το turbo του S3 μπορεί να δουλέψει στον TFSI απλά δέν έχει φτάσει σάν "λύση" στο εξωτερικό, και ότι πρόγραμμα είναι made in Greece, εγώ δέν θα το εμπιστευόμουν.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 1)Τα injectors του S3 είναι κατα 12% μεγαλύτερης παροχής.2)¶μα αλλάξει κανείς injectors θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρόγραμμα (όπως άλλωστε και με αλλαγές σε FPR, άν είναι σωστός) και στην προκειμένη περίπτωση custom 3)Το έχω ήδη αναφέρει σε ορισμένα άτομα που με έχουν ρωτήσει, ότι για τα κοψίματα δέν φταίει ούτε η αντλία αυτή καθ'αυτη ούτε τα injectors.Είναι ο συνδιασμός πολλών παραγόντων σε σχέση με το νέο πρόγραμμα που χαλάει το γλυκό.Κάτι ακούγεται όμως ότι η Revo έχει αλλάξει το πρόγραμμά της.... 4)Το turbo του S3 μπορεί να δουλέψει στον TFSI απλά δέν έχει φτάσει σάν "λύση" στο εξωτερικό, και ότι πρόγραμμα είναι made in Greece, εγώ δέν θα το εμπιστευόμουν.... Ευχαριστώ. 2) Εαν δηλαδή κάποιος απλά αλλάξει injectors και με το κατάλληλο για αυτά πρόγραμμα θεωρείς οτι θα λυσει τα κοψήματα έχοντας μέγιστη για το setup αυτό απόδοση...εννοώ να λύσει οριστικά το θέμα χωρίς να χρειαστεί "πατέντες" βλέπε μειωμενη πίεση κτλ κτλ ? Ασχετο. Μόλις εκανα σωστό update στο ΕΤΚΑ μου και είδα: Αλλη τουμπίνα το Cupra, άλλη το GTI 30.. 702C το GTI 30 701 E το cupra.. Τα injetors όμως τα ίδια..σαν του S3 ενα πράμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 (edited) H 702C είναι του S3. Ίσως γι' αυτό το Cupra έχει 1ο στάδιο κοντά στα 290 και το Ε30 στα 305+? Edited March 30, 2007 by S8N Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 (edited) Τα νούμερα του Cupra Stg I είναι αυτά που είδα σε μια δυναμομέτρηση Unitronic παρεπιπτόντως στο Vortex. Edited March 30, 2007 by S8N Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Ευχαριστώ.2) Εαν δηλαδή κάποιος απλά αλλάξει injectors και με το κατάλληλο για αυτά πρόγραμμα θεωρείς οτι θα λυσει τα κοψήματα έχοντας μέγιστη για το setup αυτό απόδοση...εννοώ να λύσει οριστικά το θέμα χωρίς να χρειαστεί "πατέντες" βλέπε μειωμενη πίεση κτλ κτλ ? Ασχετο. Μόλις εκανα σωστό update στο ΕΤΚΑ μου και είδα: Αλλη τουμπίνα το Cupra, άλλη το GTI 30.. 702C το GTI 30 701 E το cupra.. Τα injetors όμως τα ίδια..σαν του S3 ενα πράμα Όχι δέν θα δεί λύση, γιατί όπως είπα παραπάνω το πρόβλημα δέν είναι η έλλειψη καυσίμου "γενικά", αλλά σε ορισμένες στροφές και υπο ορισμένες συνθήκες.Πρόσωρινή λύση μπορεί να προσφαίρει μία προσαρμογή στο πρόγραμμα, με κάποιες υποχωρήσεις στην απόδοση, ή αναμονή για τις βελτιωμένες αντλίες, όχι όμως για λόγους παροχής....... Όσο για το δεύτερο, ναι το Cupra έχει άλλη τουρμπίνα απο το S3 και απο ότι πήρε το μάτι μου έχει άλλη "ψυχρή πλευρά" το τούρμπο.Όχι όμως ρελλές διαφορές, και δέν νομίζω ότι θα φαινόταν σάν διαφορά σε προγραμματισμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 (edited) Θα βάλω αμέσως μετά το πάσχα στάδιο ΜΤΜ-3 το καινούριο, με τουρμπίνα απο S3 και θα σου πω αναλυτικά τότε. Γιατι βγηκε? Στο θέμα μας...έχει δοκιμάσει κανείς λοιπόν αυτά τα μπέκ?? Ή ακόμα καλύτερα.. τουρμπίνα απο το S3-cupra έχει προσπαθήσει κανείς να βάλει??Βοηθήστε !! Σε λιγες μερες θα ξερουμε ακριβως φιλε! Edited March 31, 2007 by dubbeR_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 (edited) Κυριοι επιτελους!Η μαμα mtm εκανε το θαυμα της! Το κιτ με την κ04 τουρμπινα του s3 βγηκε!Τα αλογα ειναι 310 και η τιμη του στα 6600 ευρω .Οποιος εχει απο πριν το προγραμμα και την εξατμηση της mtm αφαιρουνται φυσικα!Με εναν γρηγορο υπολογισμο διαπιστωσα οτι χρειαζομαι 2500 ευρω για να το αποκτησω!Εφυγαααααααα!! http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=TT8J147 Edited April 3, 2007 by arisgti Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Πολυ καλη κινηση Αρη!! Πιστευω οτι το αμαξι θα ξυριζει μετα!! Περιμενουμε νεοτερα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Κυριοι επιτελους!Η μαμα mtm εκανε το θαυμα της!Το κιτ με την κ04 τουρμπινα του s3 βγηκε!Τα αλογα ειναι 310 και η τιμη του στα 6600 ευρω .Οποιος εχει απο πριν το προγραμμα και την εξατμηση της mtm αφαιρουνται φυσικα!Με εναν γρηγορο υπολογισμο διαπιστωσα οτι χρειαζομαι 2500 ευρω για να το αποκτησω!Εφυγαααααααα!! http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...p;FZID=GOLF5147 Στο link παντως δέν φαίνεται κάτι σάν αυτό που λές.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 (edited) Το αλλαξα παιδια το λινκ ξανακοιταξτε! http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=TT8J147 Edited April 3, 2007 by arisgti Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Το αλλαξα παιδια το λινκ ξανακοιταξτε!http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=TT8J147 Ρε σύ θα μας τρελλάνεις ;; Πού το είδες αυτό;; Εγώ δέν βλέπω τίποτα πάλι... :o Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted April 4, 2007 Report Share Posted April 4, 2007 Να υποθέσω οτι εννοεί 2,0TFSI 147 kW (200hp) Front Conversion kit AUDI TT TFSI 310PS (228kW) front incl. exhaust system, MTM Turbokit w exhaust manif 7.015 EUR » Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted April 4, 2007 Report Share Posted April 4, 2007 Γεια σου Φανη, πραγματι χαθηκες Το recall που ρωτησες, υπαρχει και για bwa και για axx. Aπλα δεν εναι υποχρεωτικο απο οτι μου ειπε η αντιπροσωπια της Πατρας. Εγω τουλαχιστον δεν θα το κανω ακομα, γιατι απο οτι ακουσα μπορει να ειναι και λιγο χειροτερο σε επιδοσεις απο το ειδη υπαρχον. Βεβαια στο μελλον ισως το κανω, γιατι θα βγαλει και η mtm προγραμμα που παταει επανω στο νεο recall και θα τα περασω μια και καλη. Αληθεια εφερε η mtm το νεο προγραμμα ή οχι ακομα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Eγω χθες το ξαναμετρησα με VAG COM και παλι εχω προβλημα με τη πιεση μιας και συνεχεια ειμαι 0,2 κατω απο το requested. Την επομενη Πεμπτη θα παω να αλλαξω τη σκαστρα και ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα.Η ανησυχια μου ειναι πως αν δε φταιει η σκαστρα και βαλουμε VAG COM πανω και το παμε βολτα θα φανει το προγραμμα και θα με ζαλισουν...Καμια ιδεα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 (edited) ... Edited April 12, 2007 by ioannitis Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Για όσους δέν επισκέπτονται συχνα το Vortex, το stage 3 της APR θα αποδείδει 370 άλογα με τις μαμά μπιέλες, και 400 άλογα με αλλαγή. Το κόστος θα ανέρχεται στα 4000 Ευρώ στήν Αμερική (σιγά μήν έχει τόσο εδώ). Σιγα σιγά καθαρίζει το τοπίο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Μα γιατί το λες αυτό... To StIII+ για τα 225άρια 1.8Τ κόστιζε 4.999 δολλάρια στην Αμερική και 8.700 Ευρώ εδώ (11.500 δολλάρια). Εξάλλου τώρα δεν υπάρχει αντιπρόσωπος APR εδώ. Και μια ερώτηση για ΜΤΜ: Γνωρίζει κανείς εαν ήρθε επιτέλους το πρόγραμμα για J εγκέφαλο σε BWA μοτέρ? Το δικό μου ήταν 'H' από το εργοστάσιο αλλά μετά το recall μεταπηδήσε σε 'J'. Νομίζω ο Tonino είχε το ίδιο πρόβλημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Και μια ερώτηση για ΜΤΜ: Γνωρίζει κανείς εαν ήρθε επιτέλους το πρόγραμμα για J εγκέφαλο σε BWA μοτέρ? Το δικό μου ήταν 'H' από το εργοστάσιο αλλά μετά το recall μεταπηδήσε σε 'J'. Νομίζω ο Tonino είχε το ίδιο πρόβλημα? ολα ενταξει το ξαναεβαλα το προγραμμα και μαλιστα το εβαλα την αλλη μερα μετα την συναντηση μας στο la pasteria.αντε να κανονοισουμε καμια συναντηση να τα πουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Εδω υπολογιζε 8000+ ευρώ να είσαι μέσα....βλέπεις στο Αμερικα το πρόγραμμα κάνει 500δολαρια (450ευρω) ενω στο Ελλαντα 100ευρω370αλογα με τα μαμα σωθικα μου ακουγονται πολλα. Μετα θα εμπιστευτω μια εταιρια που πουλαει κωδικα με προβλημα (fuel cuts)? Θυμάσε τον Αυγουστο που τους εκραζα στο Vortex και μου έλεγαν όλοι πως το αμάξι μου έχει προβλημα, και τωρα υστερα απο 7μηνες εχει γινει το κλασσικότερο πρόβλημα σε τσιπαρισμένα ΤΦΣΙ? Η μηπως την ρεβο, που και αυτοι μου ελεγαν, πως το αυτοκινητο εχει προβλημα και ο κωδικας τους ειναι ενταξει? Και αυτοι ύστερα απο μηνες λένε πως ειναι κοντα στην διορθωση του συγκεκριμένου προβλήματος (δεν το κανει σε ολα τα αμαξια)!!!! Τελικα ειχε δικιο απο την αρχή η ΜΤΜ που έλεγε πως μονο αυτοί μπορουν να το κανουν να δουλεψει χωρις προβληματα.... Καλυτερα λοιπον να προτιμησω να δωσω μια διαφορα 2000ευρω (μιας και φοραω την 4εξατμιση τους) για να βαλω την κ04 και να εχω 310αλογα και το κεφαλι μου ησυχο παρα να αρχισω παλι τα πειραματα. Δυστιχως εχασα την εμπιστοσυνη μου και στην APR και στην Ρεβο και ας ηταν ποιο δυνατο το προγραμμα τους, τους βαρεθηκα!!!! +1 και μαλιστα αυτο με τα 310...πολυ δελεαστικο.μου φενεται θα μπω σε εξοδα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Εγώ στέκομαι στο Κ04 κιτ, δεν θελω παραπάνω, είναι ακριβά σπόρ , πανω απο τα 300+ Όσο για το 313, Όλοι σχολιάζουν και εδώ και στο vortex χωρίς να ξέρουν, το 313 δεν θα υπάρξει πλέον σαν 313 μιας και το setup s3 βγάζει αυτα τα άλογα (310), ετοιμάζεται κιτ με την Κ16 , για 400 και 53kgm ροπής, οποτε οσοι "βιαστηκαν και το βάλανε" τωρα θα χαίρονται τα 400 με ένα πρόγραμα και κανα μπιελοπιστονο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...