Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Καλημέρα,

στο vortex εδω και λίγο καιρο έχει κυκλοφορήσει ενας κωδικός για τα καινούργια injectors του S3.. Τα έχει βάλει κανείς απο εδώ?

Ξέρει κάποιος περισσότερα επι του θέματος? Τα εχει βάλει κανείς? Βοηθάνε στο πρόβλημα με τα κοψήματα??

Golfrs ??

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

στο vortex εδω και λίγο καιρο έχει κυκλοφορήσει ενας κωδικός για τα καινούργια injectors του S3.. Τα έχει βάλει κανείς απο εδώ?

Ξέρει κάποιος περισσότερα επι του θέματος? Τα εχει βάλει κανείς? Βοηθάνε στο πρόβλημα με τα κοψήματα??

Golfrs ??

Αν έχω καταλάβει καλά το θέμα με τα κοψίματα οφείλεται στην αντλία και όχι στα μπεκ. Δυστυχώς απ' ό,τι φαίνεται η αντλία του S3 είναι μεν διαφορετική -αφού το αυτοκίνητο έχει άλλους εκκεντροφόρους- αλλά της ίδιας παροχής με εκείνη του GTI και ίσως έχει και τον ίδιο χρόνο απόκρισης. Αν αλλάξεις τα μπεκ θα χρειαστείς σίγουρα άλλο πρόγραμμα και ειλικρινά στη θέση σου δε θα ήθελα να μπλέξω με τέτοια πράγματα (βλ. custom) αφού στα TFSI το μίγμα στον θάλαμο δεν είναι ομογενοποιημένο αλλά stratified, δηλαδή αλλού πιο φτωχό και αλλού πιο πλούσιο. Εξάλλου δε γνωρίζουμε στα σίγουρα ότι η ομπρέλλα ψεκασμού των μπεκ του S3 είναι ίδια με εκείνη των GTI. Απλώς μερικές σκέψεις για το τι μπορεί να συναντήσεις στην πορεία.

Εγώ με το ΤΤ 225 που ήταν πολύ πιο απλό από τα TFSI είχα τρομερά προβλήματα όταν άρχισα να σκαλίζω μίγμα και ανάφλεξη. Πρέπει να δεις μερικά StgIII 1.8Τ με 440άρια και 500+ μπεκ πως δουλεύουν και τι καίνε, θα τρομάξεις. Απορώ πως το έχουν φιλοσοφήσει δηλαδή, σε λίγο θα βάλουν και ποτιστήρια GARDENA από το Praktiker.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχω καταλάβει καλά το θέμα με τα κοψίματα ...

Πολύ σωστός ο συλλογισμός σου. Το θέμα είναι οτι ετσι οπως φαίνεται και πολύ σωστά λές, η αντλία είναι η ίδια. Τα μπέκ έχουν περι του 15% περισσότερη παροχή όμως...φαντάζομαι οτι δεν μπορεί να είναι τόσο λαλάκες που ενώ γνωρίζανε οτι είναι οριακή η αντλία ακόμα και για τα "μικρα" tfsi να έβαλαν την ίδια και στο S3.. για εμένα είναι (το πρόβλημα) στα μπέκ και αυτό γιατί ο χρόνος που έχουν για να τροφοδοτήσουν με καύσιμο, λόγω κατασκευής, είναι 1/4 απο οτι ισχύει στα "μη άμεσου ψεκασμού".. Έτσι ο επιστήμονας που το αναλύει λέει οτι στις 6000σαλ το injection timing πρέπει να είναι το πολύ 5msec.. κάτι το οποίο μπορεί να μην ισχύει απόλυτα σαν χρόνο και να μπορεί "οριακά" να γίνει 6,5 ...

Μου φαίνεται απολύτως λογικό λοιπόν να έβαλαν μπέκ περισσότερης παροχής για να λύσουν το πρόβλημα..οχι οτι είναι η λύση...κατι σαν ημίμετρο το βλέπω

Στο θέμα μας...έχει δοκιμάσει κανείς λοιπόν αυτά τα μπέκ?? Ή ακόμα καλύτερα.. τουρμπίνα απο το S3-cupra έχει προσπαθήσει κανείς να βάλει??

Βοηθήστε !!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο συλλογισμός σου. Το θέμα είναι οτι ετσι οπως φαίνεται και πολύ σωστά λές, η αντλία είναι η ίδια. Τα μπέκ έχουν περι του 15% περισσότερη παροχή όμως...φαντάζομαι οτι δεν μπορεί να είναι τόσο λαλάκες που ενώ γνωρίζανε οτι είναι οριακή η αντλία ακόμα και για τα "μικρα" tfsi να έβαλαν την ίδια και στο S3.. για εμένα είναι (το πρόβλημα) στα μπέκ και αυτό γιατί ο χρόνος που έχουν για να τροφοδοτήσουν με καύσιμο, λόγω κατασκευής, είναι 1/4 απο οτι ισχύει στα "μη άμεσου ψεκασμού".. Έτσι ο επιστήμονας που το αναλύει λέει οτι στις 6000σαλ το injection timing πρέπει να είναι το πολύ 5msec.. κάτι το οποίο μπορεί να μην ισχύει απόλυτα σαν χρόνο και να μπορεί "οριακά" να γίνει 6,5 ...

Μου φαίνεται απολύτως λογικό λοιπόν να έβαλαν μπέκ περισσότερης παροχής για να λύσουν το πρόβλημα..οχι οτι είναι η λύση...κατι σαν ημίμετρο το βλέπω

Στο θέμα μας...έχει δοκιμάσει κανείς λοιπόν αυτά τα μπέκ?? Ή ακόμα καλύτερα.. τουρμπίνα απο το S3-cupra έχει προσπαθήσει κανείς να βάλει??

Βοηθήστε !!

Θα βάλω αμέσως μετά το πάσχα στάδιο ΜΤΜ-3 το καινούριο, με τουρμπίνα απο S3 και θα σου πω αναλυτικά τότε.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

στο vortex εδω και λίγο καιρο έχει κυκλοφορήσει ενας κωδικός για τα καινούργια injectors του S3.. Τα έχει βάλει κανείς απο εδώ?

Ξέρει κάποιος περισσότερα επι του θέματος? Τα εχει βάλει κανείς? Βοηθάνε στο πρόβλημα με τα κοψήματα??

Golfrs ??

1)Τα injectors του S3 είναι κατα 12% μεγαλύτερης παροχής.

2)¶μα αλλάξει κανείς injectors θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρόγραμμα (όπως άλλωστε και με αλλαγές σε FPR, άν είναι σωστός) και στην προκειμένη περίπτωση custom

3)Το έχω ήδη αναφέρει σε ορισμένα άτομα που με έχουν ρωτήσει, ότι για τα κοψίματα δέν φταίει ούτε η αντλία αυτή καθ'αυτη ούτε τα injectors.Είναι ο συνδιασμός πολλών παραγόντων σε σχέση με το νέο πρόγραμμα που χαλάει το γλυκό.Κάτι ακούγεται όμως ότι η Revo έχει αλλάξει το πρόγραμμά της....

4)Το turbo του S3 μπορεί να δουλέψει στον TFSI απλά δέν έχει φτάσει σάν "λύση" στο εξωτερικό, και ότι πρόγραμμα είναι made in Greece, εγώ δέν θα το εμπιστευόμουν....

Link to comment
Share on other sites

1)Τα injectors του S3 είναι κατα 12% μεγαλύτερης παροχής.

2)¶μα αλλάξει κανείς injectors θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρόγραμμα (όπως άλλωστε και με αλλαγές σε FPR, άν είναι σωστός) και στην προκειμένη περίπτωση custom

3)Το έχω ήδη αναφέρει σε ορισμένα άτομα που με έχουν ρωτήσει, ότι για τα κοψίματα δέν φταίει ούτε η αντλία αυτή καθ'αυτη ούτε τα injectors.Είναι ο συνδιασμός πολλών παραγόντων σε σχέση με το νέο πρόγραμμα που χαλάει το γλυκό.Κάτι ακούγεται όμως ότι η Revo έχει αλλάξει το πρόγραμμά της....

4)Το turbo του S3 μπορεί να δουλέψει στον TFSI απλά δέν έχει φτάσει σάν "λύση" στο εξωτερικό, και ότι πρόγραμμα είναι made in Greece, εγώ δέν θα το εμπιστευόμουν....

Ευχαριστώ.

2) Εαν δηλαδή κάποιος απλά αλλάξει injectors και με το κατάλληλο για αυτά πρόγραμμα θεωρείς οτι θα λυσει τα κοψήματα έχοντας μέγιστη για το setup αυτό απόδοση...εννοώ να λύσει οριστικά το θέμα χωρίς να χρειαστεί "πατέντες" βλέπε μειωμενη πίεση κτλ κτλ ?

Ασχετο. Μόλις εκανα σωστό update tongue.gif στο ΕΤΚΑ μου και είδα:

Αλλη τουμπίνα το Cupra, άλλη το GTI 30..

702C το GTI 30 701 E το cupra..

Τα injetors όμως τα ίδια..σαν του S3 ενα πράμα B)

Link to comment
Share on other sites

H 702C είναι του S3. Ίσως γι' αυτό το Cupra έχει 1ο στάδιο κοντά στα 290 και το Ε30 στα 305+?

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Τα νούμερα του Cupra Stg I είναι αυτά που είδα σε μια δυναμομέτρηση Unitronic παρεπιπτόντως στο Vortex.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ.

2) Εαν δηλαδή κάποιος απλά αλλάξει injectors και με το κατάλληλο για αυτά πρόγραμμα θεωρείς οτι θα λυσει τα κοψήματα έχοντας μέγιστη για το setup αυτό απόδοση...εννοώ να λύσει οριστικά το θέμα χωρίς να χρειαστεί "πατέντες" βλέπε μειωμενη πίεση κτλ κτλ ?

Ασχετο. Μόλις εκανα σωστό update tongue.gif στο ΕΤΚΑ μου και είδα:

Αλλη τουμπίνα το Cupra, άλλη το GTI 30..

702C το GTI 30 701 E το cupra..

Τα injetors όμως τα ίδια..σαν του S3 ενα πράμα B)

Όχι δέν θα δεί λύση, γιατί όπως είπα παραπάνω το πρόβλημα δέν είναι η έλλειψη καυσίμου "γενικά", αλλά σε ορισμένες στροφές και υπο ορισμένες συνθήκες.Πρόσωρινή λύση μπορεί να προσφαίρει μία προσαρμογή στο πρόγραμμα, με κάποιες υποχωρήσεις στην απόδοση, ή αναμονή για τις βελτιωμένες αντλίες, όχι όμως για λόγους παροχής.......

Όσο για το δεύτερο, ναι το Cupra έχει άλλη τουρμπίνα απο το S3 και απο ότι πήρε το μάτι μου έχει άλλη "ψυχρή πλευρά" το τούρμπο.Όχι όμως ρελλές διαφορές, και δέν νομίζω ότι θα φαινόταν σάν διαφορά σε προγραμματισμό.

Link to comment
Share on other sites

Θα βάλω αμέσως μετά το πάσχα στάδιο ΜΤΜ-3 το καινούριο, με τουρμπίνα απο S3 και θα σου πω αναλυτικά τότε.

Γιατι βγηκε?

Στο θέμα μας...έχει δοκιμάσει κανείς λοιπόν αυτά τα μπέκ?? Ή ακόμα καλύτερα.. τουρμπίνα απο το S3-cupra έχει προσπαθήσει κανείς να βάλει??

Βοηθήστε !!

Σε λιγες μερες θα ξερουμε ακριβως φιλε!

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

Κυριοι επιτελους!Η μαμα mtm εκανε το θαυμα της!

Το κιτ με την κ04 τουρμπινα του s3 βγηκε!Τα αλογα ειναι 310 και η τιμη του στα 6600 ευρω .Οποιος εχει απο πριν το προγραμμα και την εξατμηση της mtm αφαιρουνται φυσικα!Με εναν γρηγορο υπολογισμο διαπιστωσα οτι χρειαζομαι 2500 ευρω για να το αποκτησω!Εφυγαααααααα!!

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=TT8J147

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Κυριοι επιτελους!Η μαμα mtm εκανε το θαυμα της!

Το κιτ με την κ04 τουρμπινα του s3 βγηκε!Τα αλογα ειναι 310 και η τιμη του στα 6600 ευρω .Οποιος εχει απο πριν το προγραμμα και την εξατμηση της mtm αφαιρουνται φυσικα!Με εναν γρηγορο υπολογισμο διαπιστωσα οτι χρειαζομαι 2500 ευρω για να το αποκτησω!Εφυγαααααααα!!

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...p;FZID=GOLF5147

Στο link παντως δέν φαίνεται κάτι σάν αυτό που λές.... :o

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω οτι εννοεί

2,0TFSI 147 kW (200hp) Front Conversion kit AUDI TT TFSI 310PS (228kW) front

incl. exhaust system, MTM Turbokit w exhaust manif 7.015 EUR »

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Φανη, πραγματι χαθηκες ;)

Το recall που ρωτησες, υπαρχει και για bwa και για axx.

Aπλα δεν εναι υποχρεωτικο απο οτι μου ειπε η αντιπροσωπια της Πατρας.

Εγω τουλαχιστον δεν θα το κανω ακομα, γιατι απο οτι ακουσα μπορει να ειναι και λιγο χειροτερο σε επιδοσεις απο το ειδη υπαρχον.

Βεβαια στο μελλον ισως το κανω, γιατι θα βγαλει και η mtm προγραμμα που παταει επανω στο νεο recall και θα τα περασω μια και καλη.

Αληθεια εφερε η mtm το νεο προγραμμα ή οχι ακομα?

Link to comment
Share on other sites

Eγω χθες το ξαναμετρησα με VAG COM και παλι εχω προβλημα με τη πιεση μιας και συνεχεια ειμαι 0,2 κατω απο το requested. Την επομενη Πεμπτη θα παω να αλλαξω τη σκαστρα και ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα.Η ανησυχια μου ειναι πως αν δε φταιει η σκαστρα και βαλουμε VAG COM πανω και το παμε βολτα θα φανει το προγραμμα και θα με ζαλισουν...Καμια ιδεα?

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δέν επισκέπτονται συχνα το Vortex, το stage 3 της APR θα αποδείδει 370 άλογα με τις μαμά μπιέλες, και 400 άλογα με αλλαγή.

Το κόστος θα ανέρχεται στα 4000 Ευρώ στήν Αμερική (σιγά μήν έχει τόσο εδώ).

Σιγα σιγά καθαρίζει το τοπίο.... ^_^:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μα γιατί το λες αυτό... To StIII+ για τα 225άρια 1.8Τ κόστιζε 4.999 δολλάρια στην Αμερική και 8.700 Ευρώ εδώ (11.500 δολλάρια).

Εξάλλου τώρα δεν υπάρχει αντιπρόσωπος APR εδώ.

Και μια ερώτηση για ΜΤΜ: Γνωρίζει κανείς εαν ήρθε επιτέλους το πρόγραμμα για J εγκέφαλο σε BWA μοτέρ? Το δικό μου ήταν 'H' από το εργοστάσιο αλλά μετά το recall μεταπηδήσε σε 'J'. :whistling: Νομίζω ο Tonino είχε το ίδιο πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Και μια ερώτηση για ΜΤΜ: Γνωρίζει κανείς εαν ήρθε επιτέλους το πρόγραμμα για J εγκέφαλο σε BWA μοτέρ? Το δικό μου ήταν 'H' από το εργοστάσιο αλλά μετά το recall μεταπηδήσε σε 'J'. :rolleyes: Νομίζω ο Tonino είχε το ίδιο πρόβλημα?

ολα ενταξει το ξαναεβαλα το προγραμμα και μαλιστα το εβαλα την αλλη μερα μετα την συναντηση μας στο la pasteria.αντε να κανονοισουμε καμια συναντηση να τα πουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εδω υπολογιζε 8000+ ευρώ να είσαι μέσα....βλέπεις στο Αμερικα το πρόγραμμα κάνει 500δολαρια (450ευρω) ενω στο Ελλαντα 100ευρω

370αλογα με τα μαμα σωθικα μου ακουγονται πολλα. Μετα θα εμπιστευτω μια εταιρια που πουλαει κωδικα με προβλημα (fuel cuts)?

Θυμάσε τον Αυγουστο που τους εκραζα στο Vortex και μου έλεγαν όλοι πως το αμάξι μου έχει προβλημα, και τωρα υστερα απο 7μηνες εχει γινει

το κλασσικότερο πρόβλημα σε τσιπαρισμένα ΤΦΣΙ? Η μηπως την ρεβο, που και αυτοι μου ελεγαν, πως το αυτοκινητο εχει προβλημα και ο κωδικας τους ειναι ενταξει?

Και αυτοι ύστερα απο μηνες λένε πως ειναι κοντα στην διορθωση του συγκεκριμένου προβλήματος (δεν το κανει σε ολα τα αμαξια)!!!!

Τελικα ειχε δικιο απο την αρχή η ΜΤΜ που έλεγε πως μονο αυτοί μπορουν να το κανουν να δουλεψει χωρις προβληματα....

Καλυτερα λοιπον να προτιμησω να δωσω μια διαφορα 2000ευρω (μιας και φοραω την 4εξατμιση τους) για να βαλω την κ04 και να εχω 310αλογα και το κεφαλι μου ησυχο παρα να αρχισω παλι τα πειραματα. Δυστιχως εχασα την εμπιστοσυνη μου και στην APR και στην Ρεβο και ας ηταν ποιο δυνατο το προγραμμα τους, τους βαρεθηκα!!!!

+1

και μαλιστα αυτο με τα 310...πολυ δελεαστικο.μου φενεται θα μπω σε εξοδα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στέκομαι στο Κ04 κιτ, δεν θελω παραπάνω, είναι ακριβά σπόρ , πανω απο τα 300+

Όσο για το 313, Όλοι σχολιάζουν και εδώ και στο vortex χωρίς να ξέρουν, το 313 δεν θα υπάρξει πλέον σαν 313 μιας και το setup s3 βγάζει αυτα τα άλογα (310), ετοιμάζεται κιτ με την Κ16 , για 400 και 53kgm ροπής, οποτε οσοι "βιαστηκαν και το βάλανε" τωρα θα χαίρονται τα 400 με ένα πρόγραμα και κανα μπιελοπιστονο..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.