Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Θέμα αξιοπιστίας δεν τίθεται γιατι απλά κανένας δεν ειναι τόσο μαλακάς να απενεργοποιησει τις ασφάλειες του med9...εξου και τα κοψήματα, αυτο με τα 130bar βέβαια δεν ξέρουμε τι επιπτώσεις μπορεί να έχει, αλλά για να το έκανε η APR, μετά η REVO και θα ακολουθήσουν κ.α κάτι λέει, εκτός και αν ο ανταγωνισμός πλέον τους έχει θολώσει για τα καλά

Link to comment
Share on other sites

+1 Κώστα αλλά ειδικά στον Κρίτωνα που αναφέρεσαι τον αδικείς, ξέρεις πόσα λαμόγια στην Ελλάδα με ΑΦΜ υπάρχουν? Μην τους βάζεις λοιπόν όλους στο ίδιο σακί γιατι τουλάχιστον όσον αφορά τον Κρίτωνα, αυτά τα 5 στα 100000 που λές τα έφτιαξε ενω η ρέβο όχι και δεν πιστεύω λόγω ασχετοσύνης αλλά απλά γιατί όσο γιγαντόνεται μια εταιρία δεν μπορεί ΠΟΤΕ να εχει 100% ευχαριστημένους πελάτες ειναι εμπορικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

1)Φανη, ο Κωστας (Vag-lover ή koukouroukou ή kostas-leon20vt ή δεν ξερω κι εγω τι αλλα nicknames χρησιμοποιει στα διαφορα αλλα ελληνικα forum VAG) κανει ενα μεγαλο λαθος! Θαβει tuners! Γνωριζω ποσο μεγαλος ειναι ο ανταγωνισμος για ενα μεριδιο σ αυτην την πιττα του τοσο βρωμικου - οπως καταντησε - χωρου που ονομαζεται tuning, γι αυτο και δεν γουσταρω να πολυχωθω, αλλα αυτο δεν πρεπει να ωθει κανεναν στο να παταει επι πτωματων για να πουλαει! Ειδικα οταν υπαρχουν πολλα... ραμματα για τη γουνα του! Καλα δεν φοβαται μη γραψει κανενας τιποτα εδω μεσα ή αλλου?

2)Πολυ φιλος μου και γνωστος ελληνας προγραμματιστης μου χε πει οτι ειναι αδυνατον οσο καλος και να σαι να μεινουν ολοι ευχαριστημενοι.Τα προβληματα που παρουσιαζονται σε καποια αυτοκινητα με επωνυμες λυσεις δεν ειναι η τεχνογνωσια των προγραμματιστων-τεχνικων της σοβαρης εταιριας - Aληθεια σου εστειλε ο Chris της Revo, που προσφερθηκε να μας βοηθησει, το προγραμμα που του στειλαμε πριν 1+ μηνα και που θα μας εφτιαχνε το rail pressure στα 130bar ή απλα ηθελε να δει τι καναμε ή δεν τα καταφερει ακομα να το κανει?) - αλλα α) το προγραμμα "κονσερβα" και β) η ποιοτητα ελεγχου- ανικανοτητα επεμβασης του εκαστοτε dealer της. Ειδες και με την ΜΤΜ. Οι ιδιοι ανθρωποι δεν μπορουσαν απο μακρυα να φερουν το επιθυμητο αποτελεσμα, ο dealer... τι να σου κανει ο ανθρωπος που δεν μπορουσε ουτε να ελενξει (χαλασμενη τρομπα- εκκεντρο) ουτε να επεμβει (προγραμμα), και τα καταφεραν οι ιδιοι ανθρωποι μονο οταν ανεβηκε το αυτοκινητο στη Γερμανια, που εγω που ασχολουμαι ξερω οτι αυτο ειναι μονοδρομος. Το ποσοστο φυσικα και δεν ειναι 5/10000... μη σου πω ποσο ειναι απο αυτα που μου ρχονται κατα δοσεις (και ειναι αμεσα συνεδεμενο με την πολυπλοκοτητα της μετατροπης)! Αλλα απο μακρυα ο καθενας μας θα ειχε μεγαλο ποσοστο αποτυχιας γιατι 1)δεν ξερω τι αυτοκινητο εχω να αντιμετωπισω (απο κατασταση ηλεκτρικων - μηχανικων, τι περιφερειακα φοραει μεχρι... ποσο σφιγμενο ειναι το wastegate,ολα αλλαζουν το αποτελεσμα ή/και δημιουργουν προβληματα) και 2) οι ρυθμισεις ειδικα στα TFSI, που κρινονται στη λεπτομερεια, δε γινονται ουτε με... Gameboy ανεβοκατεβαζοντας πιεσεις, ουτε με τηλεφωνηματα σε προγραμματιστες που βρισκονται 3000χλμ μακρυα, ουτε με e-mail! Γινονται με τον προγραμματιστη στη θεση του συνοδηγου και πολλες ωρες δοκιμων και ελεγχου. Δυστυχως για καποιους αυτη ειναι η ωμη πραγματικοτητα οσο πικρη κι αν ειναι αυτη! Ειναι προτιμοτερο αντι για πολυτελη σαλονια και πλουσια εγκαινια και catering να υπαρχει ΣΟΒΑΡΟ υλικο σε hardware / software για να μπορεσει να φτιαχτει το καθε αυτοκινητο! Και οταν βλεπεις οτι δεν τα καταφερες, που παντα υπαρχει τετοια πιθανοτητα, αν εχεις λαβει χρηματα τα δινεις αμεσα πισω και ζητας και ενα τεραστιο συγνωμη για την ταλαιπωρια που προξενησες. Αυτο για μενα ειναι σοβαροτητα και οχι απαραιτητα το βαρυγδουπο ονομα ή τα πολυτελη γραφεια... αυτο τουλαχιστον θεωρουσα σωστο εγω οταν πριν 5 χρονια εφτιαχνα το δικο μου Golf GTI,ετσι εκανα και χαμενος δε βγηκα. Τωρα οπως το βλεπει ο καθενας...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον..

Να γραψω και εγω την μικρη μου εμπειρια με το tuning του TFSI..

Στον 1.5 χρονο που εχω αυτο το αμαξι φοραγα προγραμα απο την Revo..(stage1)

Τοτε η μονη επεμβαση περαν του προγραματος ηταν μια εισαγωγη της neuspeed.

Ποτε,οσο καιρο το ειχα ετσι δεν ειχε καταφερει να δουλεψει..Παρουσιαζε τα γνωστα σε ολους μας κοψιματα..

Για να μην λεω και ψεματα,δουλευε το καλοκαιρι με 40οC... :)

Το ειχα μετρησει και στο δυναμομετρο του φωτεινελη(maha) και ειχε βγαλει 274 και 40.8 κιλα ροπη..Εικονικα βεβαια γιατι στον δρομο δεν υπηρχαν αφου πανω απο 5000στρ απλα δεν δουλευε..

Μετα εβαλα εξατμιση,σκαστρα ακομα και αντλια απο autotech και τα κοψιματα ακομα εκει..

Ακομα και με το sps που δοκιμασα και επαιξα με διαφορες ρυθμισεις τπτ δεν εγινε..

Για να μην τα πολυλογω λοιπον το αμαξι ηταν με μια λεξη Μπουρδελο,και εγω περιμενα τους αγγλους να ερθουν να μου το φτιαξουν..

Και φυσικα δεν ειμαι μονο εγω ετσι αλλα και ενα σωρο αλλα revo,giac,unitronic,apr...

Βεβαια αυτοι δεν υπαρχουν πουθενα οταν πας στον dealer της καθε εταιριας..ΜΟΝΟ εσυ εισαι με αυτο το προβλημα.. :)

Μετα απο μια τυχαια γνωριμια με τον Κριτωνα και τον Στελιο(e-tuners) αποφασισα να εμπιστευτω τα παιδια μηπως μπορουσαν και εκαναν κατι και το φτιαξουν..

Μετα απο αρκετα προγραμματα που δοκιμασαμε πολλες δοκιμες στον δρομο,και μια λυση που βρηκαν με την πιεση στην μπεκιερα να ειναι 130bar τα κοψιματα εξαφανιστικαν,εχω 1.7over μεσαιες kai 1.0bar στις 6000 και ενα αμαξι που για τα πραματα που εχει πανω γαζωνει!..

Ακομα και με 3οC τερμα φορτιο 6η ταχυτητα δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο κοψιμο και ολα αυτα με ενα μειγμα λ=0.81..

Δεν εχω κατι προσωπικα με την revo και την καθε ρεβο, παρολλη την ταλαιπωρια που εχω τραβηξει εξετειας τους,απλα ειναι αυτο που λεει ο Κριτωνας παραπανω..Δεν παρεχει καμια μα καμια υποστηριξη!

Οποιοδηποτε προβλημα σου παρουσιασει ουσιαστικα εισαι μονος σου..

Αντιθετα με τα παιδια αυτα,οπως και με οποιοδηποτε ελληνα προγραμματιστη που ΞΕΡΕΙ τι κανει,η υποστηριξη ειναι αμεση..Αυτο ειναι και το σημαντικοτερο πιστευω στο θεμα tuning..

Συγνωμη για το μακροσκελες ποστ απλα ειναι καποια πραματα που επρεπε να μαθευτουν!

Και μην θεωρηθει οτι κανω διαφημηση στον Κριτωνα και τον Στελιο επειδη τα παιρνω απο αυτους η δεν ξερω και εγω τι..

Μου εκαναν μια τελεια δουλεια,και η καλη δουλεια πρεπει να αναγνωριζεται...

Φιλικα ,Θωμας

Link to comment
Share on other sites

1)Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το εξής; Από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα αυτοκίνητο με πρόβλημα, δεν είναι ο εκάστωτε επώνυμος βελτιωτής ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να βρει την λύση και να επιδιορθώσει το πρόβλημα που υπάρχει;

2)Και από την στιγμή που μπορεί ένας να το κάνει, γιατί να μην μπορούν και οι άλλοι, οι επώνυμοι που και καλύτερα μέσα και ΄μεγαλύτερη τεχνογνωσία έχουν, λέμε τώρα.

3)Εγώ προσωπικά, που θέλω ότι καλύτερο για το αυτοκίνητο μου, δεν βάζω πρόγραμμα γιατί δεν υπάρχει αξιοπιστία. Και μην ακούσω πάλι για 5 στα 5000, γιατί δεν είναι ούτε μόνο 5, ούτε και 5000 αυτά που φοράνε, πλέον, REVO ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία και έχουν προβλήματα...

4)Το αν η επιλογή του Κρίτωνα είναι σωστή, ή ασφαλής, δεν έχει να λέει κάτι. Πως μπορεί κανείς να μιλάει για αξιοπιστία, από την στιγμή που υπάρχουν αυτοκίνητα με κοψήματα; Ας δούμε και του Κρίτωνα τα αυτοκίνητα πως συμπεριφέρονται μετά από 15000χλμ και τι ζημιές έχουν βγάλει και μετά εδώ θα είμαστε και πιστεύω ότι είμαστε όλοι αρκετά άντρες για να παραδεχτούμε το λάθος μας. Υποθέσεις κάναμε και στο παρελθόν και να που καταλήξαμε. Μην τρελαθούμε κιόλας. Ούτε μ@@@@ες είμαστε, ούτε θα αφήσουμε κανέναν να μας περάσει για μ@@@@ες.

Πολυ καλο ποστ, οτι σκεφτεται ο μεσος χρηστης...

1) Οταν ο βελτιωτης ειναι μακρυα, ο dealer σου λεει "περιμενουμε τους ...Αγγλους/Αμερικανους κλπ". Τοτε ή "περιμενεις τον απο... Αμερικης Θεο παιζοντας με τις ταπες των βαρελιων μεχρι να ωριμασει..." ή απευθυνεσαι καπου αλλου για να κανεις τη δουλεια σου!

2)Γιατι ειναι μακρυα!

3)Σωστο! Το πλεον αξιοπιστο προγραμμα για τον κινητηρα ειναι το εργοστασιακο. Για να ανεβασεις δυναμη χοντρικα πρεπει να σηκωσεις πιεση (= αυξημενη καταπονηση κυριως σε τουρμπινα,κινητηρα και μεταδοση),που αναγκαστικα θα κινηθεις σε αυξημενα AFR's (=μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσης, με τις γνωστες συνεπειες...)λογω συγκεκριμενου συστηματος τροφοδοσιας, αυξημενο αβανς (=ταση για πυρακια,αναγκη για καλο καυσιμο κλπ) κλπ... Αν δε σ ενδιαφερει να ειναι πανω απο 210ΗΡ, που ηδη αποδιδει ο κινητηρας με 100αρα, δεν υπαρχει καλυτερο προγραμμα απο το ΟΕΜ. Μ@λ@κες ειναι στη VW που για να "δηλωσουν" 230ΗΡ (=περιπου 250 δυναμομετρημενα αλογα!) χρησιμοποιουν ΑΛΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ/ Κ04/ Μπεκ? Αν ηταν το ιδιο αξιοπιστο, θα το κανανε με ενα αλλο προγραμμα και δε θα εμπαιναν σε τετοια εξοδα!

4)Τα κοψιματα ειναι η προστασια του κινητηρα για να μην παθει κατι κακο. Ξερω πολλα αυτοκινητα εχω φτιαξει εγω ή αλλοι που... εζησαν και μετα απο 15000 χλμ με τελικες , κοντρες και λοιπους "βανδαλισμους"... Οπως ξερω και ΜΤΜ (που ειναι απο τα ηπια και σχετικα safe προγραμματα) να εχει σπασει τουρμπινα ή νορμαλ να εχει ραγισει καπακι! Αν υπολειτουργει το maf και νορμαλ να ειναι θα "στεγνωσει" και αν ο οδηγος ειναι καφτης και παει 10 λεπτα με 280χαω θα "τελειωσει" το τουρμπο και με το πιο ηπιο προγραμμα. Ενα ασφαλες AFR ειναι το πολυ μεχρι 12.1-12.2:1 γι αυτα τα μοτερ (με ιδανικο το 11.6-11.8:1), ενα ιδανικο αβανς να κανει ελαχιστη διορθωση και καλη πιεση για δυναμη, και μετα το πιο σημαντικο ειναι να καταλαβει ο χρηστης τι συμβαινει σε σχεση με ενα νορμαλ και ποσο αυξανεται (που οπως ειπαμε) παντα αυξανεται η καταπονηση. Απο κει και περα, ειναι θεμα χρησης αλλα δυστυχως καμια φορα και τυχης.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου μέσω χρήστη. Μπορεί να μην έχω σπουδάσει πάνω στο αντικείμενο αυτό, μπορεί να μην έχω ξοδέψει ώρες ατελείωτες διαβάζοντας στο νετ και παντού αλλού, αλλά κάποια βασικά πράγματα το γνωρίζω. Κανείς δεν έχει κατηγορήσει τους βελτιωτές για προβλήματα που έχει βγάλει κάποιο αμάξι τους το οποίο πρόβλημα θα μπορούσε να το είχε βγάλει και με εργοστασιακό σετάπ. Μιλάμε καθαρά για προβλήματα στο πρόγραμμα, ακόμα, μιας και δεν έχει καταφέρει κανείς άλλος στο Ελλάντα να ξεπεράσει το Stage 2 πέραν της ΜΤΜ, όπου έχουμε δει 2 αυτοκίνητα και πάνε αρκετά καλά. Της APR περιμένουμε να δούμε και αν μας κάνει και την τιμή ο GOLFRS να δούμε το αυτοκίνητο του όταν τελειώσει, τότε θα έχουμε όλες τις πτυχές.

Εδώ και 2 χρόνια σχεδόν, που έχουν αρχίσει και βελτιώνουν τα TFSI, έχει καταντήσει ατάκα το "έχεις κοψήματα;" Εκείνοι που τα έκαναν από την αρχή, συνεχίζουν και τα κάνουν. Όσοι ήταν τυχεροί και δεν είχαν τέτοια προβλήματα, κάνουν την προσευχή τους να μην αποκτήσουν αν αλλάξουν εισαγωγή ή αποφασίσουν να βάλουν εξάτμιση. Κάθε βράδυ...

Το τι φθορές έχει ένα αυτοκίνητο όταν το βελτιώνεις, ξέρω πολύ καλά, όπως ξέρω ότι αν η βελτίωση είναι σωστή και ειδικά το πρόγραμμα, με σωστά μίγματα, σωστές πιέσεις, ούτε θερμοκρασίες σηκώνει η τουρμπίνα, ούτε το αυτοκίνητο στεγνώνει ψηλά ούτε τίποτα. Η τουρμπίνα θα φτύσει πιο γρήγορα, αλλά αυτό εξαρτάται και από τον οδηγό, όσο και από το πρόγραμμα. Μιλάμε πάντα για λογική χρήση και όχι για 3-4 συνεχόμενα περάσματα Κερατέα. Τα κοψήματα, το αυτοκίνητο, τα κάνει για να προστατευθεί, σωστό. Αυτό είναι μια ένδειξη για να καταλάβει κανείς, ότι αυτά που ζητάει, δεν μπορεί να τα έχει. Ο Θωμάς παραπάνω, έχει ένα από τα πιο δυνατά, αν όχι το πιο δυνατό αυτοκίνητο με πρόγραμμα, αλλά δεν το είχε χαρεί μέχρι τώρα. Θα μπορούσε με ένα άλλο πρόγραμμα, πιο ήπιο, όχι με πιο ήπιες ρυθμίσεις, με νέο πρόγραμμα, να μην βγάλει 270+, να βγάλει 250 και το αυτοκίνητο να μην κάνει κιχ. Αλλά ξέχασα ότι υπάρχει ανταγωνισμός και παλεύουν όλοι για το πιο δυνατό και τα υπόλοιπα στα παλιά τους υποδήματα. Ας δουλέψει ένα και τα υπόλοιπα, ας δούλευαν όπως αυτό το ένα.

Link to comment
Share on other sites

1)Φανη, ο Κωστας (Vag-lover ή koukouroukou ή kostas-leon20vt ή δεν ξερω κι εγω τι αλλα nicknames χρησιμοποιει στα διαφορα αλλα ελληνικα forum VAG) κανει ενα μεγαλο λαθος! Θαβει tuners! Γνωριζω ποσο μεγαλος ειναι ο ανταγωνισμος για ενα μεριδιο σ αυτην την πιττα του τοσο βρωμικου - οπως καταντησε - χωρου που ονομαζεται tuning, γι αυτο και δεν γουσταρω να πολυχωθω, αλλα αυτο δεν πρεπει να ωθει κανεναν στο να παταει επι πτωματων για να πουλαει! Ειδικα οταν υπαρχουν πολλα... ραμματα για τη γουνα του! Καλα δεν φοβαται μη γραψει κανενας τιποτα εδω μεσα ή αλλου?

2)Πολυ φιλος μου και γνωστος ελληνας προγραμματιστης μου χε πει οτι ειναι αδυνατον οσο καλος και να σαι να μεινουν ολοι ευχαριστημενοι.Τα προβληματα που παρουσιαζονται σε καποια αυτοκινητα με επωνυμες λυσεις δεν ειναι η τεχνογνωσια των προγραμματιστων-τεχνικων της σοβαρης εταιριας - Aληθεια σου εστειλε ο Chris της Revo, που προσφερθηκε να μας βοηθησει, το προγραμμα που του στειλαμε πριν 1+ μηνα και που θα μας εφτιαχνε το rail pressure στα 130bar ή απλα ηθελε να δει τι καναμε ή δεν τα καταφερει ακομα να το κανει?) - αλλα α) το προγραμμα "κονσερβα" και β) η ποιοτητα ελεγχου- ανικανοτητα επεμβασης του εκαστοτε dealer της. Ειδες και με την ΜΤΜ. Οι ιδιοι ανθρωποι δεν μπορουσαν απο μακρυα να φερουν το επιθυμητο αποτελεσμα, ο dealer... τι να σου κανει ο ανθρωπος που δεν μπορουσε ουτε να ελενξει (χαλασμενη τρομπα- εκκεντρο) ουτε να επεμβει (προγραμμα), και τα καταφεραν οι ιδιοι ανθρωποι μονο οταν ανεβηκε το αυτοκινητο στη Γερμανια, που εγω που ασχολουμαι ξερω οτι αυτο ειναι μονοδρομος. Το ποσοστο φυσικα και δεν ειναι 5/10000... μη σου πω ποσο ειναι απο αυτα που μου ρχονται κατα δοσεις (και ειναι αμεσα συνεδεμενο με την πολυπλοκοτητα της μετατροπης)! Αλλα απο μακρυα ο καθενας μας θα ειχε μεγαλο ποσοστο αποτυχιας γιατι 1)δεν ξερω τι αυτοκινητο εχω να αντιμετωπισω (απο κατασταση ηλεκτρικων - μηχανικων, τι περιφερειακα φοραει μεχρι... ποσο σφιγμενο ειναι το wastegate,ολα αλλαζουν το αποτελεσμα ή/και δημιουργουν προβληματα) και 2) οι ρυθμισεις ειδικα στα TFSI, που κρινονται στη λεπτομερεια, δε γινονται ουτε με... Gameboy ανεβοκατεβαζοντας πιεσεις, ουτε με τηλεφωνηματα σε προγραμματιστες που βρισκονται 3000χλμ μακρυα, ουτε με e-mail! Γινονται με τον προγραμματιστη στη θεση του συνοδηγου και πολλες ωρες δοκιμων και ελεγχου. Δυστυχως για καποιους αυτη ειναι η ωμη πραγματικοτητα οσο πικρη κι αν ειναι αυτη! Ειναι προτιμοτερο αντι για πολυτελη σαλονια και πλουσια εγκαινια και catering να υπαρχει ΣΟΒΑΡΟ υλικο σε hardware / software για να μπορεσει να φτιαχτει το καθε αυτοκινητο! Και οταν βλεπεις οτι δεν τα καταφερες, που παντα υπαρχει τετοια πιθανοτητα, αν εχεις λαβει χρηματα τα δινεις αμεσα πισω και ζητας και ενα τεραστιο συγνωμη για την ταλαιπωρια που προξενησες. Αυτο για μενα ειναι σοβαροτητα και οχι απαραιτητα το βαρυγδουπο ονομα ή τα πολυτελη γραφεια... αυτο τουλαχιστον θεωρουσα σωστο εγω οταν πριν 5 χρονια εφτιαχνα το δικο μου Golf GTI,ετσι εκανα και χαμενος δε βγηκα. Τωρα οπως το βλεπει ο καθενας...

Κρίτωνα ξέρεις ποσο σε εκτιμάω αλλά ο Κώστας σε αυτά που λέει έχει απόλυτο δίκιο!!! Βέβαια το λάθος του είναι να τους βάζει όλους στο ίδιο σακί, πιστεύω, βέβαια λιγάκι ηθελημένα μιας και αρχίζεις να γινέσαι "απειλητικός".

Τι εννοώ??? Με το internet πλέον οι πληροφορίες διαδίδονται σε χρόνο dt, επίσης στα διάφορα forum υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες μέλη, πορωμένα θα έλεγα, οι οποίοι είναι όλοι υποψήφιοι πελάτες και της ρεβο και της ΜΤΜ και της APR και της Giac και της Unitronic και όλων των υπολοίπων που υπάρχουν και ξεχνάω. Για κακή τους τύχη βρέθηκε ένας "μαγκάκος", με υπόβαθρο, κλασεις ανώτερο και των υψηλόβαθμων υπαλλήλων που στελεχώνουν αυτές τις εταιρίες (αλήθεια που είναι τα πτυχία σας κύριοι τεχνικοί των Ρεβο,APR,MTM,GIAC κ.α??). Αυτός ο μάγκας εχει επιτυχία 100% στο να διορθώνει τα όποια κουσούρια έχουν τα αυτοκινητα των δυσσαρεστημένων πελατών τους και μάλιστα σε ποσοστό 100% το πετυχαίνει! Τι περιμένεις λοιπόν να σου πει ο οποιοσδήποτε υπάλληλος της οποιασδήποτε εταιρίας??? Μπράβο σου? Εισαι Μάγκας? Τον παίζουμε εμείς? Η απάντηση φυσικά είναι όχι βέβαια και το μοναδικό τους όπλο υπεράσπισης είναι στατιστικοί αριθμοί, εγκαταστάσεις, φήμη και πελατεία, άσχημη φήμη ελλήνων βελτιωτών, και άλλους "ασεμνους" τρόπους υπεράσπισης των ονομάτων και των προϊόντων τους. Αυτό που κάνει λοιπόν εμπορικά είναι μονόδρομος και πολυ καλά το κάνει και όχι μονο ο Κώστας αλλά ο κάθε Κώστας που αντιπροσωπεύει ενα επωνυμάτο προϊόν μιας επωνυμότατης φίρμας. Εδώ ακόμα σέρνονται στα δικαστήρια APR και Ρέβο για να λύσουν τις διαφορές τους...

Γνώμη μου Κρίτωνα είναι πως δεν έχεις τα μέσα να τους πολεμήσεις ούτε στα forums και θα έπρεπε να αφήσεις τους ευχαριστημένους πελάτες σου να το κάνουν για σένα και να μην έρχεσαι σε αντιπαράθεση με εταιρείες που η αξία τους και η φήμη τους είναι άπιαστη για σένα προς το παρών. Τέλος συνέχισε την καλή δουλειά που κάνεις και σύντομα θα ανταμοιφθείς πανηγυρικά!

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα ξέρεις ποσο σε εκτιμάω αλλά ο Κώστας σε αυτά που λέει έχει απόλυτο δίκιο!!! Βέβαια το λάθος του είναι να τους βάζει όλους στο ίδιο σακί, πιστεύω, βέβαια λιγάκι ηθελημένα μιας και αρχίζεις να γινέσαι "απειλητικός".

Τι εννοώ??? Με το internet πλέον οι πληροφορίες διαδίδονται σε χρόνο dt, επίσης στα διάφορα forum υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες μέλη, πορωμένα θα έλεγα, οι οποίοι είναι όλοι υποψήφιοι πελάτες και της ρεβο και της ΜΤΜ και της APR και της Giac και της Unitronic και όλων των υπολοίπων που υπάρχουν και ξεχνάω. Για κακή τους τύχη βρέθηκε ένας "μαγκάκος", με υπόβαθρο, κλασεις ανώτερο και των υψηλόβαθμων υπαλλήλων που στελεχώνουν αυτές τις εταιρίες (αλήθεια που είναι τα πτυχία σας κύριοι τεχνικοί των Ρεβο,APR,MTM,GIAC κ.α??). Αυτός ο μάγκας εχει επιτυχία 100% στο να διορθώνει τα όποια κουσούρια έχουν τα αυτοκινητα των δυσσαρεστημένων πελατών τους και μάλιστα σε ποσοστό 100% το πετυχαίνει! Τι περιμένεις λοιπόν να σου πει ο οποιοσδήποτε υπάλληλος της οποιασδήποτε εταιρίας??? Μπράβο σου? Εισαι Μάγκας? Τον παίζουμε εμείς? Η απάντηση φυσικά είναι όχι βέβαια και το μοναδικό τους όπλο υπεράσπισης είναι στατιστικοί αριθμοί, εγκαταστάσεις, φήμη και πελατεία, άσχημη φήμη ελλήνων βελτιωτών, και άλλους "ασεμνους" τρόπους υπεράσπισης των ονομάτων και των προϊόντων τους. Αυτό που κάνει λοιπόν εμπορικά είναι μονόδρομος και πολυ καλά το κάνει και όχι μονο ο Κώστας αλλά ο κάθε Κώστας που αντιπροσωπεύει ενα επωνυμάτο προϊόν μιας επωνυμότατης φίρμας. Εδώ ακόμα σέρνονται στα δικαστήρια APR και Ρέβο για να λύσουν τις διαφορές τους...

Γνώμη μου Κρίτωνα είναι πως δεν έχεις τα μέσα να τους πολεμήσεις ούτε στα forums και θα έπρεπε να αφήσεις τους ευχαριστημένους πελάτες σου να το κάνουν για σένα και να μην έρχεσαι σε αντιπαράθεση με εταιρείες που η αξία τους και η φήμη τους είναι άπιαστη για σένα προς το παρών. Τέλος συνέχισε την καλή δουλειά που κάνεις και σύντομα θα ανταμοιφθείς πανηγυρικά!

Δυστυχως, εχεις δικιο... η διαφορα ειναι οτι δεν θελω να πολεμησω κανεναν. Αυτο το κανω καταρχην επειδη μου αρεσει... οπως γουσταρε ο Δημητρης με το supra που πηγε στην ΑΕΜ και εδωσε εκατομμυρια για να τον μαθουν να ρυθμιζει. Το μονο που μου τη δινει ειναι να μου τη λενε, οταν εγω δε λεω για κανεναν (ακολουθοντας συμβουλη φιλου μου επιτυχημενου προγραμματιστη, που μου προτεινε να μεινω οσο πιο low profile γινεται,ξερεις τι εχω μεσα στο λαπτοπ μου και τι θα μπορουσα να δειξω...!) και ειδικα οταν ειναι ιδιωτες που δεν βρισκω το λογο, οχι οτι οταν εισαι επαγγελματιας ειναι λογικο να φερεσαι ετσι! Σαν ανθρωπος εχω καποια υπομονη, αλλα οχι και ανεξαντλητη, γι αυτο και ειπα οσα ειπα που ουσιαστικα ειναι μειον μου το να γινονται φασαριες! Ετσι κι αλλιως θα τα ακουει ο κοσμος σε "dolby surround" απο ΤοΜ, vio, Αρη κλπ...

Link to comment
Share on other sites

..... και ειδικα οταν ειναι ιδιωτες που δεν βρισκω το λογο, οχι οτι οταν εισαι επαγγελματιας ειναι λογικο να φερεσαι ετσι! Σαν ανθρωπος εχω καποια υπομονη, αλλα οχι και ανεξαντλητη, γι αυτο και ειπα οσα ειπα που ουσιαστικα ειναι μειον μου το να γινονται φασαριες! Ετσι κι αλλιως θα τα ακουει ο κοσμος σε "dolby surround" απο ΤοΜ, vio, Αρη κλπ...

Μάλιστα...

Προφανώς το "παρακαλώ να μήν γίνονται αναφορές στο πρόσωπό μου γιατι δέν ξαναποστάρω εδώ" δέν σας λέει κάτι...

Όμορφα λοιπόν κ.Κρίτωνα που βαλθήκατε να σώσετε τον "ταλαιπωρημένο/βελτιωμένο" κόσμο των απανταχού TFSIάκηδων, να σάς στείλω εγώ αύριο 2-3 άτομα ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΣΑΜΠΑ;;;Γιατι περι αυτού ο λόγος πλέον.Όλοι στον κ.Κρίτωνα παίδες που "διορθώνει" αμάξια για την ψυχή της μάνας του !!!

Τώρα βέβαια...άν πρόκειται ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ μέσω ενός φόρουμ, τα περι "έχω υπομονή", "low profile" και τα ρέστα εγώ τα ακούω βερεσέ..

Πολύ ποιητικό να παίζει κανείς τον Ρομπέν των Δασών, αρκεί να μήν μας περνάει και για ηλίθιους.ΕΛΕΟΣ !!! :)

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...

Προφανώς το "παρακαλώ να μήν γίνονται αναφορές στο πρόσωπό μου γιατι δέν ξαναποστάρω εδώ" δέν σας λέει κάτι...

Όμορφα λοιπόν κ.Κρίτωνα που βαλθήκατε να σώσετε τον "ταλαιπωρημένο/βελτιωμένο" κόσμο των απανταχού TFSIάκηδων, να σάς στείλω εγώ αύριο 2-3 άτομα ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΣΑΜΠΑ;;;Γιατι περι αυτού ο λόγος πλέον.Όλοι στον κ.Κρίτωνα παίδες που "διορθώνει" αμάξια για την ψυχή της μάνας του !!!

Τώρα βέβαια...άν πρόκειται ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ μέσω ενός φόρουμ, τα περι "έχω υπομονή", "low profile" και τα ρέστα εγώ τα ακούω βερεσέ..

Πολύ ποιητικό να παίζει κανείς τον Ρομπέν των Δασών, αρκεί να μήν μας περνάει και για ηλίθιους.ΕΛΕΟΣ !!! :)

Ουδέποτε ο άνθρωπος εμένα και σε πολλούς άλλους πήρε χρήματα, ούτε καν δέχτηκε! Σε αυτούς που χρεώνει να είσαι σίγουρος ότι ειναι αρκετά λιγότερα απο αυτά του ανταγωνισμού, έτσι και αλλιώς το παλικάρι δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα και κάπως πρέπει να βγάζει τα προς το ζήν, μην γίνεσαι υπερβολικός γιατι εχεις καταντήσει γραφικός

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι Φάνη. Ο RS έχει δίκιο σε αυτό που λέει. Το γιατί το έκανε σε σένα και σε κάποιον άλλον τσάμπα δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει το ότι θα πάρει σε μένα λεφτά. Εγώ τι είμαι και θα χρεωθώ, κορόιδο; Έτσι θα σκεφτεί κάποιος που δεν ξέρει τι έχεις κάνει εσύ, ο χ και ο ψ στο αυτοκίνητο του και σε βοήθησε ο Κρίτωνας με τα προβλήματα που αντιμετώπιζες. Το γεγονός όμως είναι ότι και αν δεν σου πήρε χρήματα, γιατί μπορεί να είσαι ο κολλητός, του αδερφός του και εγώ δεν ξέρω τι, δεν το λες δημόσια. Καλοπροαίρετα το έκανες για να δείξεις πόσο νοιάζεται ο Κρίτωνας, αλλά δεν το λες με αυτόν τον τρόπο. Γιατί τώρα ο RS έχει το δίκιο με το μέρος του και σας κατηγορεί για διαφήμιση. Μην το πάρει κανείς στραβά αυτό που γράφω. Δεν κατηγορώ κάποιον για διαφήμιση, αλλά αναφέρω το πως έχει η εικόνα μέχρι στιγμής.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι Φάνη. Ο RS έχει δίκιο σε αυτό που λέει. Το γιατί το έκανε σε σένα και σε κάποιον άλλον τσάμπα δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει το ότι θα πάρει σε μένα λεφτά. Εγώ τι είμαι και θα χρεωθώ, κορόιδο; Έτσι θα σκεφτεί κάποιος που δεν ξέρει τι έχεις κάνει εσύ, ο χ και ο ψ στο αυτοκίνητο του και σε βοήθησε ο Κρίτωνας με τα προβλήματα που αντιμετώπιζες. Το γεγονός όμως είναι ότι και αν δεν σου πήρε χρήματα, γιατί μπορεί να είσαι ο κολλητός, του αδερφός του και εγώ δεν ξέρω τι, δεν το λες δημόσια. Καλοπροαίρετα το έκανες για να δείξεις πόσο νοιάζεται ο Κρίτωνας, αλλά δεν το λες με αυτόν τον τρόπο. Γιατί τώρα ο RS έχει το δίκιο με το μέρος του και σας κατηγορεί για διαφήμιση. Μην το πάρει κανείς στραβά αυτό που γράφω. Δεν κατηγορώ κάποιον για διαφήμιση, αλλά αναφέρω το πως έχει η εικόνα μέχρι στιγμής.

Σωστος

Link to comment
Share on other sites

1)Φανη, ο Κωστας (Vag-lover ή koukouroukou ή kostas-leon20vt ή δεν ξερω κι εγω τι αλλα nicknames χρησιμοποιει στα διαφορα αλλα ελληνικα forum VAG) κανει ενα μεγαλο λαθος! Θαβει tuners! Γνωριζω ποσο μεγαλος ειναι ο ανταγωνισμος για ενα μεριδιο σ αυτην την πιττα του τοσο βρωμικου - οπως καταντησε - χωρου που ονομαζεται tuning, γι αυτο και δεν γουσταρω να πολυχωθω, αλλα αυτο δεν πρεπει να ωθει κανεναν στο να παταει επι πτωματων για να πουλαει! Ειδικα οταν υπαρχουν πολλα... ραμματα για τη γουνα του! Καλα δεν φοβαται μη γραψει κανενας τιποτα εδω μεσα ή αλλου?

Εχεις εντελως λαθος.

Δεν θαβω "tuners", θαβω αυτους που "νομιζουν" οτι ειναι tuners.

Π.χ. tuner ειναι ο κ. Ανδριανακης, tuner ειναι ο κ. Μαραβελλιας. (και αρκετοι αλλοι)

Παντως εχεις σωστα σε κατι.

Στην προκειμενη παταω επι πτωματων, αλλα οχι για να πουλησω.

Αναγκη για να πουλησω μεσα σε ενα φορουμ δεν εχω εγω, αλλα εσυ.

Εμενα η προυσια μου ειναι καθαρα για να διαβαζω αποψεις, να βλεπω πως αντιλαμβανεται ο πολυς κοσμος τη βελτιωση γενικα και σε καποιες περιπτωσεις να κανω καποιες επιλεκτικες επεμβασεις, απλως και μονο για να εμπλουτισουν γνωμη καποιοι ή ακομα κι εγω ή για να διορθωσω ανακριβιες που γραφονται, απλως για να μην παραπληροφορειται ο κοσμος.

Οσο για τα "ραματα" που αναφερεις, φανταζομαι εννοεις 1-2 περιπτωσεις που μπορει εσυ να διορθωσες, απο δυσαρεστημενους πελατες επωνυμων προϊοντων.

Θα επρεπε λοιπον να ξερεις οτι τουλαχιστον ο Θωμας (μιας και εγραψε και γνωριζω καλα τι εχει συμβει), απο την αρχη αντιμετωπιζε προβλημα με το αυτοκινητο του, αλλα για καποιους δικους του λογους δεν ηθελε να επεμβουμε οσο θα επρεπε.

Επισης, οταν οι επωνυμοι του χωρου φλασαρανε τα TFSi, εσυ εψαχνες ακομα τι τσιπακι θα κολησεις στα 1,8Τ και βρισκοντας ενα ετοιμο και προσφορο εδαφος, ηρθες τωρα να βγεις ο λυτρωτης των παντων!

Ελεος!

Μπες στην κεντρικη σελιδα της CARGATE και βρες το Εταιρεια-->δικτυο συνεργατων revo ανα την Ελλαδα (λειπουν και 3-4 ακομη) και στειλτους ενα ενημερωτικο mail οτι εαν εχουν προβληματα με κοψιματα, να σου στελνουν προσκληση να πηγαινεις να τους τα διορθωνεις.

Οσο για το "αφιλοκερδος", καλα κανεις και το γραφεις δημοσια, γιατι παραμονευει και το ΣΔΟΕ...

Και βεβαια, μην μπερδευεσαι βλεποντας "πολεμο" απο μερους μου.

Προς Θεου, εαν σε πολεμουσα, θα επρεπε να σε βλεπω και σαν εχθρο μου.

Απλως με ενοχλει η ευκολη παραπληροφορηση και τα μεγαλα λογια, ειδικα οταν οι αναφορες ειναι για κολοσους του χωρου οπως οι revo, apr, mtm κ.λ.π.

Τελος απο μενα και πολλα εγραψα...

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...

Προφανώς το "παρακαλώ να μήν γίνονται αναφορές στο πρόσωπό μου γιατι δέν ξαναποστάρω εδώ" δέν σας λέει κάτι...

Όμορφα λοιπόν κ.Κρίτωνα που βαλθήκατε να σώσετε τον "ταλαιπωρημένο/βελτιωμένο" κόσμο των απανταχού TFSIάκηδων, να σάς στείλω εγώ αύριο 2-3 άτομα ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΣΑΜΠΑ;;;Γιατι περι αυτού ο λόγος πλέον.Όλοι στον κ.Κρίτωνα παίδες που "διορθώνει" αμάξια για την ψυχή της μάνας του !!!

Τώρα βέβαια...άν πρόκειται ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ μέσω ενός φόρουμ, τα περι "έχω υπομονή", "low profile" και τα ρέστα εγώ τα ακούω βερεσέ..

Πολύ ποιητικό να παίζει κανείς τον Ρομπέν των Δασών, αρκεί να μήν μας περνάει και για ηλίθιους.ΕΛΕΟΣ !!! ;)

Bρε Δημητρη δεν θυμασαι τι σου ειπα για τη Ρουλα Βροχοπουλου? Ειδες που σου πα να μην κανεις βαρυγδουπες δηλωσεις οτι "Φευγω...δεν παει αλλο πια...χωριζω..." κλπ και ξαναγραφεις?

Ακου Δημητρη, αυτη η δουλεια ειναι γεματη απο κακοπροαιρετους και "πονηρηδιδες" και ξερω πολυ καλα πως να τους αντιμετωπιζω, και ειναι πολυ δυσκολοτερο πραγμα κι απο το να ρυθμιζω EVO με 600+ΗΡ με τον μαμα εγκεφαλο!Λοιπον για να σου λυσω και την τελευταια σου απορια, που κανονικα δεν επρεπε να ασχοληθω καν και ουτε πρεπει να απολογηθω και ουτε και θα ξαναγινει, εγω με το φιλο μου που ασχολουμαστε με αυτον τον σκατοχωρο ειμαστε ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠ και οπως εισαι εσυ Οδοντιατρος και παρεχεις υπηρεσιες σου ΝΟΜΙΜΑ το ιδιο ισχυει και για μας! Αν ερθει ενας φιλος σου, του κανεις ενα σφραγισμα και δεν του παρεις χρηματα θα ρθω να σου ζητησω το λογο (γιατι το εκανες τσαμπα και αν παριστανεις τη μητερα Τερεζα) ή θα εχω την απαιτηση επειδη το εμαθα οποιον σου φερνω να το φτιαχνεις τσαμπα? Δεν εχεις τι να γραψεις για την ποιοτητα της δουλειας μας και γραφεις π@π@ριες που γελανε και οι πετρες! Ειπα εγω πουθενα οτι θα φτιαχτουν ολοι τσαμπα και "παρτε κοσμε"? Ειναι δυνατον να πιστεψει καποιος οτι θα φτιαχτουν ολοι? Το χαζο παριστανεις και διατυπωνεις ρητορικες ερωτησεις ή εισαι απλα κακοπροαιρετος? Μπορει και το δικο σου αυτοκινητο να εφτιαχνα τσαμπα αν ειχες διαφορετικη σταση, πιο... εξυπνη εστω και προσπιουμενος! Μαλωνες με το Φανη και πηρε η μπαλα κι εμενα, ενω πριν 2-3 μηνες μου λεγες ποσο σωστα τα λεω και μονο εγω σε καταλαβαινω! Θυμασαι? Δε θα στο φτιαξω πλεον, και αυτο ειναι υπερανω χρηματων! Αγορινα μου, οπως εσυ εχεις χρυσοπληρωσει τα μηχανηματα σου για να κανεις αυτη τη δουλεια που κανεις, το ιδιο ισχυει και για μας με τη διαφορα οτι ακομα που εχουμε ορεξη δουλευουμε απο το πρωι μεχρι τα μεσανυχτα και το 99% των εργατοωρων δεν πληρωνονται, οπως επισης οτι ειναι μια δουλεια που θα μπορουσα να πληρωνω για να την κανω, οχι τσαμπα ή να πληρωνομαι! Βαριεμαι να ασχολουμαι ομως με μελετη κλιματισμου σε ενα κτηριο και ασχοληθηκα με το να ρυθμιζω ΜΕΚ! και να σου πω και το αλλο... γουσταρω περισσοτερο να ρυθμιζω του Φανη τσαμπα, να βελτιωνομαι σαν μηχανικος και να πηγαινουμε για καφε και ανοιγματα μετα, παρα οταν με καλουν για να περασω ενα προγραμμα "φασον" σε ενα tfsi stage1.Απλα πρεπει να βγαλεις και καποια χρηματα καπως.

Τα φορουμ ετσι οπως εχουν εξελιχθει ειναι μερος για να δειχνεις τη δουλεια σου! Και μαλιστα πολυ δυσκολο μερος αφου και το παραμικρο να γινει μαθαινεται! Κανεναν δεν περναω για ηλιθιο! Ηλιθιο περναει καποιος καποιον που του περνει τα χρηματα, δεν μενει ικανοποιημενος και δεν αναλαμβανει την ευθυνη του ειτε η εδρα ειναι τα "Ανακτορα του Μπακινγκχαμ" ειτε το... δεξι μπακετ, οπως λεει ο Κωστας! Οι περισσοτερες εταιριες κανουν προσφορες στα κλαμπ αμεσα ή διαφημιζονται μεσω των υπαλληλων τους ή μεσω πελατων τους ή πληρωνουν (σε πιο σοβαρες καταστασεις στο εξωτερικο πχ Vortex...).Για ποια διαφημιση μιλας, που ουτε τη σελιδα μου δεν εχουμε βαλει στην υπογραφη? Διαφημιση μου εκαναν αυτοι που φτιαχτηκαν, και καλα εκαναν (σε αλλο κλαμπ εσβηναν τα ποστ γιατι η διοικηση "περιειχε" και επαγγελματιες που θιγονταν τα συμφεροντα τους), και σε πληροφορω το δειγμα ειναι ελαχιστο! Ετσι θα εκανα και γω αν ειχα ταλαιπωρηθει και καποιος με εφτιαχνε...

Ελπιζω να σου λυθηκαν οι αποριες τωρα και να μην ξαναασχοληθεις μαζι μου. Δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα εξαλλου ;) !

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι Φάνη. Ο RS έχει δίκιο σε αυτό που λέει. Το γιατί το έκανε σε σένα και σε κάποιον άλλον τσάμπα δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει το ότι θα πάρει σε μένα λεφτά. Εγώ τι είμαι και θα χρεωθώ, κορόιδο; Έτσι θα σκεφτεί κάποιος που δεν ξέρει τι έχεις κάνει εσύ, ο χ και ο ψ στο αυτοκίνητο του και σε βοήθησε ο Κρίτωνας με τα προβλήματα που αντιμετώπιζες. Το γεγονός όμως είναι ότι και αν δεν σου πήρε χρήματα, γιατί μπορεί να είσαι ο κολλητός, του αδερφός του και εγώ δεν ξέρω τι, δεν το λες δημόσια. Καλοπροαίρετα το έκανες για να δείξεις πόσο νοιάζεται ο Κρίτωνας, αλλά δεν το λες με αυτόν τον τρόπο. Γιατί τώρα ο RS έχει το δίκιο με το μέρος του και σας κατηγορεί για διαφήμιση. Μην το πάρει κανείς στραβά αυτό που γράφω. Δεν κατηγορώ κάποιον για διαφήμιση, αλλά αναφέρω το πως έχει η εικόνα μέχρι στιγμής.

Κοιταξε να δεις και εγω κανω δουλειές τσάμπα και αλλού τα πέρνω, στην κριση μου ειναι να διαλέξω αυτους που θα εξυπηρετήσω (γιατι διαφορους λογους εκτος διαφημισης) και αυτούς που θα χρεώσω. Αν εσενα σαν πελάτη σε χαλάει να πληρώσεις τα μισα απο την Ρεβο, APR, κλπ επειδή σε κάποιους χαρίζω και σε κάποιους τα πέρνω, ειναι κατι που πραγματικά θα έπρεπε να το δείς με βοήθεια ψυχιάτρου

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Εδώ και αρκετά post δεν διαβάζω κάτι ουσιαστικό περί GTI tuning που είναι και το θέμα μας. Απλά μια κόντρα του "Ποιός την έχει μεγαλύτερη"

Διαφημίσεις κτλ δεν χρειάζεται κανένας νομίζω, ο καθένας χτίζει το όνομά του και κερδίζει την εμπιστοσύνη του πελάτη.

Το κλειδώνω μιας και ξεφύγατε κι εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να μάθω ποιός κόβει απόδειξη και ποιός όχι.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Ξανανοίγω το θέμα, ελπίζω οι τόνοι να έπεσαν.

Δεν σβήνω κάτι ώστε να βλέπετε τι ΔΕΝ πρέπει κάνετε σε αυτό το forum. Έλεος ρε παίδες, όχι άλλο ξεκατίνιασμα! Σκεφτείτε τον άμοιρο owner που θέλει να μάθει πληροφορίες χωρίς κοκορομαχίες.

Link to comment
Share on other sites

επειδη δεν εχω tfsi μοτερ θα ηθελα να μαθω αν στην δυναμομετρηση τα κοψιματα φενονται?

αν ναι φενονται σε μορφη <<κοιλιας>> η σαν <<καρδιογραφημα>>?

ρωταω γιατι εχω δει καποιες δυναμομετρησεις με προγραμμα και στο φασμα 4500-5500σ.α.λ. παρουσιαζουν μια κοιλια.

Link to comment
Share on other sites

Ξανανοίγω το θέμα, ελπίζω οι τόνοι να έπεσαν.

Δεν σβήνω κάτι ώστε να βλέπετε τι ΔΕΝ πρέπει κάνετε σε αυτό το forum. Έλεος ρε παίδες, όχι άλλο ξεκατίνιασμα! Σκεφτείτε τον άμοιρο owner που θέλει να μάθει πληροφορίες χωρίς κοκορομαχίες.

Εκανες λάθος η όλη αντιπαράθεση ήταν στα πλαίσια συζήτησης για 2.0TFSI, μηπως τα "πέρνεις" απο καποιους κε Στοιλα??

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Ξέρεις ότι χρηματίζομαι δλδ? Πόσο γελοίος μπορεί να είσαι? Τόσο πολύ?

10% warn σε μένα που έπεσα στην παγίδα της γελοιότητάς σου και 10% σε σένα γιατί μόλις άνοιξα το θέμα πετάχτηκες σαν κόκορας να κάνεις off topic όταν οι τόνοι έχουν πέσει.

edit:

Α ρε Stoilas διαπλεκόμενε !!! tongue.gif

Είδες? Χρηματίζομαι κιόλας, θα μας το πει ο Κος Φάνης, 3 μήνες μέλος...

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση κρισης ετσι για να ξεφυγουμε κι απο τα περι διαπλοκης..Εξαλλου ολοκληρη κυβερνηση ειναι διαπλεκομενη ο stoilas θα εμενε εξω??? tongue.gif Πλακα κανω μη τσιμπας ok stoilas???? tongue.giftongue.gif Λοιπον μπορει καποιος να βοηθησει και να μου πει που βαζω το προγραμμα της mtm stage 1 στην Αθηνα?? Και ποσο περιπου θα μου κοστισει?? Ευχαριστω guys!! :D

Link to comment
Share on other sites

3 Μηνες μελος? μηπως κανεις κάποιο λάθος? Για ρωτα λίγο τον ιδρυτη και θα καταλαβεις...

Κωστακη ασε τα σαπια και πετα οτι warn θελεις, το στόμα μου δεν θα το βουλωσεις

Link to comment
Share on other sites

επειδη δεν εχω tfsi μοτερ θα ηθελα να μαθω αν στην δυναμομετρηση τα κοψιματα φενονται?

αν ναι φενονται σε μορφη <<κοιλιας>> η σαν <<καρδιογραφημα>>?

ρωταω γιατι εχω δει καποιες δυναμομετρησεις με προγραμμα και στο φασμα 4500-5500σ.α.λ. παρουσιαζουν μια κοιλια.

Βεβαιως και φαινονται!

Ανεβαζω μια δυναμομετρηση μου παλια και με τα βελακια εξηγω πανω στην καμπυλη της ροπης πιο κοψιμο ειναι και απο τι!

Στις 2500 στροφες που κανει μια πτωση μην το λαβεις υποψιν ειναι απο πατιναρισμα λογο οτι θελει δισκοπλατο το αμαξι!

post-2150-1199730810_thumb.jpg

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.