Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Ανοιξε με το S3 απο σταση και δεν ειχαν επαφη.και μετα ανοιξανε ρολλαριστα και ηταν το S3 μισο φτερο μπροστα..αυτα..

8P;):o

Κρίμα στα λεφτά.....

Αλλά εντάξει.... τουλάχιστον δέν κάνει κοψίματα.........

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν κανει κοψιματα με την gt2871..

με το s3 κοπια πηγαιναν,και ηταν revo με boost 9 timing9..

ενδεικτικα επειδη δυστηχως ειχα και ρεβο αλλα και sps με τiming9 και 100αρα καλη βενζινη το αμαξι μου εκανε μεχρι και -10cf...Οποτε πρεπει να ηταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ η ¨100αρα¨ του S3 για να δουλευει με τοσο αβανς..

Και ναι οντως το συγκεκριμενο ηταν 350 αλογα..

Οπως και του φανη εξαλλου στο οποιο ημουν παρον στην δυναμομετρηση..

Εσυ ρε rs πολυ μιλας..Αντε να δουμε το τερας σου με την κ04 και τα 500τροχο..(στον εναν)

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κιόλας αλλά είναι λογικό ενα S3 με πρόγραμμα που ΚΑΙ πιο βαρύ είναι ΚΑΙ περισσότερες απώλειες έχει να είναι μισό φτερό ΜΠΡΟΣΤΑ από ενα StgIII VRS με 350 άλογα?

Και όλο αυτό δηλαδή θα λυθεί με μπεκ? Να περιμένουμε δηλαδή να έρθουν οι 997 με τους DFI κινητήρες μήπως και κάνουν τα μπεκ τους σε μας. Τότε ΙΣΩΣ να δούμε και 400 άλογα με ισχυρότερα εντόσθια και ΙΣΩΣ να ρίξουμε και καμια καρότσα σε εκείνο το StgI/II S3. Ξέχασα: Και δεν παίρνουμε κατ' ευθείαν μια Porsche γιατι τελικά μία η άλλη θα μας έρθει έτσι όπως πάμε.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κιόλας αλλά είναι λογικό ενα S3 με πρόγραμμα που ΚΑΙ πιο βαρύ είναι ΚΑΙ περισσότερες απώλειες έχει να είναι μισό φτερό ΜΠΡΟΣΤΑ από ενα StgIII VRS με 350 άλογα?

Και όλο αυτό δηλαδή θα λυθεί με μπεκ? Να περιμένουμε δηλαδή να έρθουν οι 997 με τους DFI κινητήρες μήπως και κάνουν τα μπεκ τους σε μας. Τότε ΙΣΩΣ να δούμε και 400 άλογα με ισχυρότερα εντόσθια και ΙΣΩΣ να ρίξουμε και καμια καρότσα σε εκείνο το StgI/II S3. Ξέχασα: Και δεν παίρνουμε κατ' ευθείαν μια Porsche γιατι τελικά μία η άλλη θα μας έρθει έτσι όπως πάμε.

Πές τα ρε ¶ρη γιατί θα τρελλαθούμε εδω μέσα !!!

Όσο για το δικό μου, εγώ δέν βγαίνω να το διαφημίζω, οπότε δέν περιμένω και κριτική απο κανέναν..........

Αααα..και άν διαβάσεις παραπάνω....του Φάνη δέν είναι 350....είναι...400...(σύμφωνα με τον κ.Κρίτωνα και τα Αμερικάνικα standard...)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Πές τα ρε ¶ρη γιατί θα τρελλαθούμε εδω μέσα !!!

Όσο για το δικό μου, εγώ δέν βγαίνω να το διαφημίζω, οπότε δέν περιμένω και κριτική απο κανέναν..........

Αααα..και άν διαβάσεις παραπάνω....του Φάνη δέν είναι 350....είναι...400...(σύμφωνα με τον κ.Κρίτωνα και τα Αμερικάνικα standard...)

Ηρεμηστε ρε παιδια το συγκεκριμενο S3 ειναι απο τα καλυτερα και ειναι 350 αλογα 8P;) και εχει δικιο ο Θωμας μην πατε να φατε τον φανη.. :oΡε Θωμα τι πιεση δουλευε του Φανη??

Edited by Shaddow20
Link to comment
Share on other sites

Ηρεμηστε ρε παιδια το συγκεκριμενο S3 ειναι απο τα καλυτερα και ειναι 350 αλογα 8P;) και εχει δικιο ο Θωμας μην πατε να φατε τον φανη.. :o

Εδώ θα με συγχωρέσεις αλλά ακούμε ακούμε και τελικά άλλα βλέπουμε.

Εμένα δέν με νοιάζει τί και πώς πάει το S3...

Εμένα με νοιάζει ότι ενα ΜΑΜΑ αμάξι με απλό software και 4κίνηση πατάει σε ΡΟΛΑΡΙΣΤΕΣ ένα

αμάξι με Stage III, Garrett, και της Παναγιάς τα μάτια......

Τί περίεργος που είναι ο κόσμος ε;;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτά που γράφονται ώρες ώρες μπορεί να γίνουν και παγίδα για ενθουσιώδεις ανυποψίαστους. Δηλαδή από τη μία κάνουμε διαφήμιση στο προϊόν μας (πρόγραμμα) που έδεσε τη συνταγή (APR kit) και έβγαλε 400 άλογα (...) αλλά ξεχνάμε να αναφέρουμε μια μικρή λεπτομέρεια, πως δηλ. πάμε χειρότερα από ενα S3 1ου σταδίου με αρκετά περιττά κιλά, χαμηλότερη συμπίεση και τετρακίνηση. Το τι φταίει δε είμαι κατάλληλος να το αναλύσω, αλλά η νοημοσύνη μου δε μου επιτρέπει να δεχτώ την εκδοχή των μπεκ. Το S3 δηλαδή τι μπεκ φορούσε?

Όπως επίσης φωνάζουμε για τα Revo πως είναι επικίνδυνα αλλά τουρμπίνες τελικά έχουν σπάσει και σε Unitronic, και σε ΜΤΜ ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτά που γράφονται ώρες ώρες μπορεί να γίνουν και παγίδα για ενθουσιώδεις ανυποψίαστους. Δηλαδή από τη μία κάνουμε διαφήμιση στο προϊόν μας (πρόγραμμα) που έδεσε τη συνταγή (APR kit) και έβγαλε 400 άλογα (...) αλλά ξεχνάμε να αναφέρουμε μια μικρή λεπτομέρεια, πως δηλ. πάμε χειρότερα από ενα S3 1ου σταδίου με αρκετά περιττά κιλά, χαμηλότερη συμπίεση και τετρακίνηση. Το τι φταίει δε είμαι κατάλληλος να το αναλύσω, αλλά η νοημοσύνη μου δε μου επιτρέπει να δεχτώ την εκδοχή των μπεκ. Το S3 δηλαδή τι μπεκ φορούσε?

Όπως επίσης φωνάζουμε για τα Revo πως είναι επικίνδυνα αλλά τουρμπίνες τελικά έχουν σπάσει και σε Unitronic, και σε ΜΤΜ ακόμα.

Εύγε ρε συ ¶ρη. worthy.gifworthy.gif

Είναι καλό να βλέπει κανεις ότι υπάρχει ακόμα λογική εδώ μέσα.

Γιατι γίνομαι εγώ ο κακός μετά....

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω τίποτα με τον Φάνη, ο άνθρωπος κάνει ό,τι νομίζει για να πάει το αυτοκίνητό του καλύτερα.

Αυτό που με εκνευρίζει είναι η έμμεση διαφήμιση των e-tuners που συνοδεύεται πότε με κινδυνολογία και πότε με τη μισή αλήθεια.

Επίσης, το συμπέρασμα στο οποίο τελικά καταλήγω είναι πως τα κιτ από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού είναι αν μη τι άλλο εκτός Ελληνικής πραγματικότητας. Ας κυκλοφορούσε εκεί το S3 να δούμε τι γνώμη θα είχαν οι κύριοι για τα StgIII τους. Συγνώμη φίλοι μου, αλλά το να πάρω Αμερικάνικο κιτ για το ευρωπαϊκό μου αυτοκίνητο είναι σαν να πηγαίνω σε Ιταλικό εστιατόριο για να φάω σούσι.

Link to comment
Share on other sites

Εύγε ρε συ ¶ρη. worthy.gifworthy.gif

Είναι καλό να βλέπει κανεις ότι υπάρχει ακόμα λογική εδώ μέσα.

Γιατι γίνομαι εγώ ο κακός μετά....

Μη το λες Δημήτρη, υπάρχει πολύ λογική εδώ μέσα αλλά δυστυχώς την καλύπτει πότε ο φόβος μήπως μας χλευάσουν, πότε τα συμφέροντα και πότε η παντελής αδιαφορία. Τα περισσότερα λέγονται από στόμα σε στόμα και τελικά τίποτα δε γράφεται.

Link to comment
Share on other sites

Μά ούτε και γω έχω τίποτα με τον Φάνη.

Και γώ άμα είχα τα χρήματα, θα ψαχνόμουν.

Ίσως να μήν έκανα τις ίδιες επιλογές, αλλά άμα σου περισσεύουν, τουλάχιστον ΕΧΕΙΣ επιλογές.

Αυτό όμως που με εκνευρίζει είναι η "θεοποίηση" ορισμένων πραγμάτων, που απο ότι φαίνεται γίνεται αδίκως, και αποσκοπεί κάπου...Το πού, το κρινει ο καθένας μόνος του.

Εγώ δέν έχω να πουλήσω τίποτα.... 8P;)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Πάντως για τις εταιρίες που λές , εγω ξέρω 1 πράγμα και δεν αλλάζει: "Κάνουν πάρτυ με τα λεφτά μας και μας γράφουν ξέρεις που", Γιατι ρε Χάρη δεν εννοείται καμία εταιρία να μην έχει βρεί πως λύνεται το πρόβλημα των κοψιμάτων στις μεσαίες, Τρόμπες βγήκαν- η Autotech έχει έλειψη και η κάθε Χ Revo,Giac,Uni κτλ τα ξύνει, ε ρε αδερφέ δεν το δέχομαι! Και στην τελική να έρχεται ο έλληνας βελτιωτης που ΕΚΑΤΣΕ και ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ και ΜΕΛΕΤΗΣΕ και να σου βγάζει δύναμη αυτοκίνητα χωρις κιχ. Τουλάχιστον αυτον ξέρεις που θα τον βρείς , αν γίνει τιποτα.! Τον άγγλο , γάλλο , πορτογάλο , τι θα τον κάνεις - που θα τον βρείς?

Εδώ δε θα συμφωνήσω. Δηλαδή ο Κρίτωνας έκατσε, ασχολήθηκε, μελέτησε περισσότερο από τη Revo, την ΜΤΜ ή δεν ξέρω εγώ ποιον? Και σε ποιο αυτοκίνητο έκατσε, ασχολήθηκε, μελέτησε? Στο δικό του? Γιατι την τελευταία φορά που τον είδα είχε ενα 4άρι GTI με AGU κινητήρα και όχι TFSI με ΑΧΧ/BWA.

Όσο για το που θα βρεις τον βελτιωτή σου, πίστεψέ με είναι πιο εύκολο να πας στη Δοϊράνης ή στα κεντρικά της Revo και να τους τρίψεις μια τουρμπίνα στα μούτρα παρά να τον ψάχνεις στον Μάμμο μήπως και εμφανιστεί. Το να έχεις εταιρεία με δηλωμένη έδρα και αποδείξεις παροχής υπηρεσιών είναι ενα avantage, δε νομίζεις?

Τέλος πάντων, όπως έγραψε και ο Μπούφης στο S3 Club, αν το δικό μου αυτοκίνητο είχε κοψίματα θα προτιμούσα να του δώσω imodium από το να βάλω κάποιον να σκαλίζει παραμέτρους και blocks που δε γνωρίζω.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Εδώ δε θα συμφωνήσω. Δηλαδή ο Κρίτωνας έκατσε, ασχολήθηκε, μελέτησε περισσότερο από τη Revo, την ΜΤΜ ή δεν ξέρω εγώ ποιον? Και σε ποιο αυτοκίνητο έκατσε, ασχολήθηκε, μελέτησε? Στο δικό του? Γιατι την τελευταία φορά που τον είδα είχε ενα 4άρι GTI με AGU κινητήρα και όχι TFSI με ΑΧΧ/BWA.

Όσο για το που θα βρεις τον βελτιωτή σου, πίστεψέ με είναι πιο εύκολο να πας στη Δοϊράνης ή στα κεντρικά της Revo και να τους τρίψεις μια τουρμπίνα στα μούτρα παρά να τον ψάχνεις στον Μάμμο μήπως και εμφανιστεί. Το να έχεις εταιρεία με δηλωμένη έδρα και αποδείξεις παροχής υπηρεσιών είναι ενα avantage, δε νομίζεις?

Τέλος πάντων, όπως έγραψε και ο Μπούφης στο S3 Club, αν το δικό μου αυτοκίνητο είχε κοψίματα θα προτιμούσα να του δώσω imodium από το να βάλω κάποιον να σκαλίζει παραμέτρους και blocks που δε γνωρίζω.

Επειδή ο Κρίτωνας έχει το δικό του επικοινωνιακό στυλ, ακούστε τα κι από μένα που δεν μπορώ τα πολλά λόγια.

Ορίστε τα γεγονότα, αμφισβητήστε τα αν μπορείτε:

1. Κανένα πρόγραμμα ξένου ή Έλληνα βελτιωτή δεν λειτουργεί με πίεση μπεκιέρας στα 130bar ούτε τροποποιημένη λειτουργία στο μεταβλητό χρονισμό.

Η μόνη απόδειξη που υπήρχε μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν κάτι logs της APR μέσα στο vortex, αλλά ουδέποτε είδα κανένα να λειτουργεί με τέτοια πίεση καυσίμου.

Κι εγώ ό ίδιος αναρωτιέμαι πόσο άκυροι πρέπει να είναι που δεν το έχουν καταφέρει ακόμα. Γιατί αποτελέσματα είχαμε, έχουμε και συνεχίζουμε να έχουμε.

Τα βλέπετε με τα μάτια σας, γιατί να χρειαστεί να διαφημίσουμε κάτι;

2. Για ποιό λόγο αμφισβητείς τη νομιμότητα της παροχής υπηρεσιών μου; Αυτό είναι κακόβουλη συκοφαντία. Για ξανασκέψου το, θυμήσου ότι συνάδελφος είσαι και ξέρεις καλύτερα τί σημαίνει έδρα, παροχή υπηρεσιών μηχανικού με νόμιμες αποδείξεις και επίσημη έναρξη. Όταν αποφασίσεις να βάλεις πρόγραμμα σε εμάς, θα πάρεις τη δική σου όπως τόσοι και τόσοι άλλοι. Αντίθετα με μεγάλες εταιρείες του χώρου που δουλεύουν στη μαυρίλα, χωρίς αποδείξεις κι απειλούν κιόλας με ΣΔΟΕ και πράσσινα άλογα.

Αντί να προσπαθείτε να βγάλετε παράνομους και κλέφτες τους Έλληνες που προσπαθούν καθημερινά με ζήλο να κάνουν κάτι αξιόλογο, κάντε κάτι χρήσιμο και παραθέστε τα πραγματικά τεχνικά σας σχόλια. Γιατί η βελτίωση του επιπέδου τεχνογνωσίας των forum βοηθά όλους.

Το να υπάρχει κάποιος τεχνικός επιστήμονας νομικά και νόμιμα υπεύθυνος για την βελτίωση του αυτοκινήτου είναι απαραίτητο. Στη Γερμανία αυτό ζητείται στην έγκριση TUV. Στην Ελλάδα σε λίγο θα εκφράζεται με τη μελέτη βελτίωσης, εγκεκριμένη από το Υπουργείο Μεταφορών. Η κατάσταση δεν μπορεί να παραμείνει στα σημερινά της χάλια.

3. Ούτε στη Δοιράνης, ούτε πουθενά αλλού δίνουν εγγυήσεις ή αντικαθιστούν τουρμπίνες. Γιατί δεν υπάρχει υπεθυνότητα έναντι των πελατών.

Το χαρτί που έχεις κι εσύ -όπως και άλλοι- στα χέρια σου είναι ένα άχρηστο χαρτί. Γιατί δεν έρχεται από την ΜΤΜ αλλά από τον τοπικό dealer (ούτε καν αντιπρόσωπο σύμφωνα με τους ίδιους τους Γερμανούς).

Ποιόν θεωρείς λοιπόν περισσότερο επαγγελματία και υπεύθυνο έναντι του πελάτη του:

Έναν ξένο, που ζει στο εξωτερικό, στέλνει μέσω email μια ωραία κονσέρβα πρόγραμμα για ένα αυτοκίνητο, που δεν έχει δει ποτέ από κοντά και αυτό το θεωρεί tuning;

Ή μήπως έναν Έλληνα που έχει Ελληνική υπηκοότητα, ελληνικό ΑΦΜ, ελληνική άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, ελληνική έδρα, ελληνικές και νόμιμες αποδείξεις παροχής υπηρεσιών και ύπαρξη ως οντότητα;

Και ναι, εγώ έκατσα και διάβασα και έψαξα και ένας θεός ξέρει τί έκανα μέχρι που βρήκα πως στην ευχή δουλεύει η ρύθμιση της μπεκιέρας (και όχι μόνο).

¶ι στην ευχή του θεού λοιπόν και η Revo και η MTM και όποιος άλλος ευλογημένος πιστεύει ότι είναι φωστήρας.

Πείτε τους όταν τους μιλήσετε ότι στο ελλάντα τα καταφέρνουμε και χωρίς σωτήρες.

Link to comment
Share on other sites

Πές τα ρε ¶ρη γιατί θα τρελλαθούμε εδω μέσα !!!

Όσο για το δικό μου, εγώ δέν βγαίνω να το διαφημίζω, οπότε δέν περιμένω και κριτική απο κανέναν..........

Αααα..και άν διαβάσεις παραπάνω....του Φάνη δέν είναι 350....είναι...400...(σύμφωνα με τον κ.Κρίτωνα και τα Αμερικάνικα standard...)

]400 με τι μπεκ?ρε μην κολλαει το κεφαλι σας,η τουρμπινα που φοραει ειναι και για 400 αλλα και παραπανω απλα περιμενουν τα μπεκ.με του s3 εβγαλε 350.

Edited by kostas gti
Link to comment
Share on other sites

400 με τι μπεκ?ρε μην κολλαει το κεφαλι σας,η τουρμπινα που φοραει ειναι και για 400 αλλα και παραπανω απλα περιμενουν τα μπεκ.με του s3 εβγαλε 350.

Να σε βοηθήσω λίγο, γιατι άλλες φορές λέμε άλλα, και όταν μας βολεύει λέμε πάλι άλλα....

Σημερα, το δυναμομετρο σταματησε στα 350ΗΡ μετα τη ρυθμιση του Stage III της APR (στο 1.65bar max), (ΜΑΗΑ Σπατα / ΙSO, που ισοδυναμει με 400+HP@Dynapack/SAE, οπως μετραει η APR)

Η APR διαφημίζει το κιτ της με 380 άλογα, κοινώς και καλά του Φάνη έβγαλε με S3 μπέκ 20 άλογα παραπάνω (λόγια του βελτιωτή)

Δεδομένου ότι ΚΑΝΕΙΣ δέν ξέρει τί απόδοση έχουν τα μπέκ της APR (σκεφτόμαστε όλοι πάνω απο S3 αλλά κανείς δέν γνωρίζει) ΠΟΣΑ περισσότερα περιμένεις να δώσει;;;

Και κάτι ακόμα.¶μα είναι να κανιβαλίσω το αμάξι μου για να πάω κόπιες με S3...ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

Link to comment
Share on other sites

Να σε βοηθήσω λίγο, γιατι άλλες φορές λέμε άλλα, και όταν μας βολεύει λέμε πάλι άλλα....

Η APR διαφημίζει το κιτ της με 380 άλογα, κοινώς και καλά του Φάνη έβγαλε με S3 μπέκ 20 άλογα παραπάνω (λόγια του βελτιωτή)

Δεδομένου ότι ΚΑΝΕΙΣ δέν ξέρει τί απόδοση έχουν τα μπέκ της APR (σκεφτόμαστε όλοι πάνω απο S3 αλλά κανείς δέν γνωρίζει) ΠΟΣΑ περισσότερα περιμένεις να δώσει;;;

Και κάτι ακόμα.¶μα είναι να κανιβαλίσω το αμάξι μου για να πάω κόπιες με S3...ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

τα πραγματικα αλογα που εχει το αμαξι ειοναι 350 κι οχι φυσικα 400 σε καμια περιπτωση 8P

Link to comment
Share on other sites

τα πραγματικα αλογα που εχει το αμαξι ειοναι 350 κι οχι φυσικα 400 σε καμια περιπτωση ;)

Δηλαδή μόλις μου είπες ότι δέν εμπιστεύεσαι τον ίδιο τον βελτιωτή του αυτοκινήτου έτσι ;; :o

Και άμα δέν τον εμπιστεύεσαι στην ιπποδύναμη.....γιατί τον εμπιστεύεσαι στο ΠΩΣ την εβγαλέ;;;

Μήπως τελικά τα πράγματα πάνε εκεί που ΘΕΛΟΥΜΕ να τα πάμε;;; <_<

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μόλις μου είπες ότι δέν εμπιστεύεσαι τον ίδιο τον βελτιωτή του αυτοκινήτου έτσι ;; :o

Και άμα δέν τον εμπιστεύεσαι στην ιπποδύναμη.....γιατί τον εμπιστεύεσαι στο ΠΩΣ την εβγαλέ;;;

Μήπως τελικά τα πράγματα πάνε εκεί που ΘΕΛΟΥΜΕ να τα πάμε;;; <_<

μηπως τελικα δεν καταλαβαινεις οτι τα μπεκ δεν αρκουνε για τιποτα παραπανω γι αυτο και σταματαει εκει το αμαξι???

Link to comment
Share on other sites

μηπως τελικα δεν καταλαβαινεις οτι τα μπεκ δεν αρκουνε για τιποτα παραπανω γι αυτο και σταματαει εκει το αμαξι???

Νομιζω εχετε ξεχασει μια λεπτομερεια.... tongue.giftongue.gif του Φανη το αυτοκινητο χθες δεν ηταν ετοιμο να παει με μεγαλη πιεσηκαι γι αυτο ηταν 350 αλογα νομιζω χθες..το σιγουρο ειναι οτι δεν ηταν με την πιεση που προκειται να δουλεψει.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Αν και καινούριος σε αυτό το φόρουμ θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τη διαφωνία μου με το ’’ αρκετά λιγότερη δύναμη’’. Εγώ φοράω Ανδριανάκη με τις ήπιες όπως λες και εσύ ρυθμίσεις με 1.35 όβερ +vflow+ μηχανική σκάστρα και στο δρόμο που έχω δοκιμάσει με αυτοκίνητο του Κρίτωνα με παρόμοιο σεταπ με το δικό μου στέκεται αξιοπρεπέστατα για να μην σου πω ότι πάνε κόπιες.

:thumbsup::thumbsup:

μπηκαν ολοι οι κατοχοι ρεβο τωρα για να το υποστηριξουν,απορω αν πηρατε μονοι σας αυτη την αποφαση???

Ο αντιπροσωπος της ΡΕΒΟ μας πηρε τηλεφωνο και μας ειπε κανουνε ντου στο ΡΕΒΟ, μαζευτειτε υποστηριξτε το, και αμα δεν πιασει αυτο ριξτε και ξυλο. :angry2:;)

Ας σοβαρευτουμε λιγο γιατι τα διαβαζουν τριτοι και γελανε... :D

Βασικά εγώ περίμενα να σκάσουν μύτη οι ικανοποιημένοι λίγο νωρίτερα, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.

Οπως επανω...

*Τον θωμα τον ξέρω και ξέρω τι τράβηξε μέχρι το αμάξι του να είναι αμάξι... 1 χρόνο τώρα περιμένει να γίνει καλοκαίρι μπας και ανοίξει λίγο και δουλέψει ρολόι...

Αποτι θυμαμαι το συγκεκριμενο ειχε βγαλει 270 στο MAHA μονο φιλτρο εισαγωγη που ειναι και απο τα πιο υψηλα νουμερα. Αν κατεβαζε τις ρυθμισεις του ΔΕΝ θα ελυνε σε μεγαλο βαθμο το προβλημα?

Αλήθεια, τελικά τι έγινε με του Φάνη το αμάξι? Μέχρι στιγμής έχω διαβάσει πως πέρασε 997 S αλλά τον πέρασε S3 <_< με πρόγραμμα. Το ίδιο S3 είχε ανοίξει με Cayman S και τον ήπιε. Τελικά οδηγούμαι στο συμπέρασμα πως η Cayman S είναι γρηγορότερη από την 997 S. Καημένη Porsche, έβαλες τα χεράκια σου κι έβγαλες τα ματάκια σου.

Ενδιαφερον αυτο....

Ανοιξε με το S3 απο σταση και δεν ειχαν επαφη.και μετα ανοιξανε ρολλαριστα και ηταν το S3 μισο φτερο μπροστα..αυτα..το Cayman s μαλλον ειναι γρηγορετερο απο την Carrera 997s,το συγκεκριμενο ομως.. ;)

Αποτι εμαθα ανοιξαν στην Κερατεα, οποτε ειχε πολυ σπιναρισμα βεβαια απο ρολαριστες ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ριξει τουλαχιστον 2-3 καροτσια στο S3.

:o:o:o

Κρίμα στα λεφτά.....

Αλλά εντάξει.... τουλάχιστον δέν κάνει κοψίματα.........

Ναι δυστυχως εχεις δικιο...

και ηταν revo με boost 9 timing9..

ενδεικτικα επειδη δυστηχως ειχα και ρεβο αλλα και sps με τiming9 και 100αρα καλη βενζινη το αμαξι μου εκανε μεχρι και -10cf...Οποτε πρεπει να ηταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ η ¨100αρα¨ του S3 για να δουλευει με τοσο αβανς..

Και ναι οντως το συγκεκριμενο ηταν 350 αλογα..

Ακριβως. Δεν νομιζω παντως να ηταν με αγωνιστικη αλλα σιγουρα πρεπει να δουλευε 9-6 το παιδι. 9-9 ειναι πολυ βιαιο και σιγουρα πηγαινει χειροτερα αποτι στο 9-6

Τελικά αυτά που γράφονται ώρες ώρες μπορεί να γίνουν και παγίδα για ενθουσιώδεις ανυποψίαστους. Δηλαδή από τη μία κάνουμε διαφήμιση στο προϊόν μας (πρόγραμμα) που έδεσε τη συνταγή (APR kit) και έβγαλε 400 άλογα (...) αλλά ξεχνάμε να αναφέρουμε μια μικρή λεπτομέρεια, πως δηλ. πάμε χειρότερα από ενα S3 1ου σταδίου με αρκετά περιττά κιλά, χαμηλότερη συμπίεση και τετρακίνηση. Το τι φταίει δε είμαι κατάλληλος να το αναλύσω, αλλά η νοημοσύνη μου δε μου επιτρέπει να δεχτώ την εκδοχή των μπεκ. Το S3 δηλαδή τι μπεκ φορούσε?

Όπως επίσης φωνάζουμε για τα Revo πως είναι επικίνδυνα αλλά τουρμπίνες τελικά έχουν σπάσει και σε Unitronic, και σε ΜΤΜ ακόμα.

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω τίποτα με τον Φάνη, ο άνθρωπος κάνει ό,τι νομίζει για να πάει το αυτοκίνητό του καλύτερα.

Αυτό που με εκνευρίζει είναι η έμμεση διαφήμιση των e-tuners που συνοδεύεται πότε με κινδυνολογία και πότε με τη μισή αλήθεια.

Επίσης, το συμπέρασμα στο οποίο τελικά καταλήγω είναι πως τα κιτ από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού είναι αν μη τι άλλο εκτός Ελληνικής πραγματικότητας. Ας κυκλοφορούσε εκεί το S3 να δούμε τι γνώμη θα είχαν οι κύριοι για τα StgIII τους. Συγνώμη φίλοι μου, αλλά το να πάρω Αμερικάνικο κιτ για το ευρωπαϊκό μου αυτοκίνητο είναι σαν να πηγαίνω σε Ιταλικό εστιατόριο για να φάω σούσι.

Ακριβως. :o

Link to comment
Share on other sites

μηπως τελικα δεν καταλαβαινεις οτι τα μπεκ δεν αρκουνε για τιποτα παραπανω γι αυτο και σταματαει εκει το αμαξι???

Μάλλον εσύ δέν ΘΕΣ να καταλαβεις...

1)Το αμαξι σταματάει εκει που θέλουμε να σταματάει (ή μέχρι να σπάσει)

2)Τα μπέκ μπορεί να φτάνουν μέχρι τα 350 (400 Αμερικάνικα-άλλο φρούτο αυτό-) αλλά σύμφωνα με τον ΒΕΛΤΙΩΤΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ είναι 20 περισσότερα απο ΟΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΙΤ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΕΚ

3)¶ν 350 ΕΣΤΩ άλογα σε μπροστοκίνητο δέν μπορούν να περάσουν 350 (ΠΟΣΑ;<_< άλογα σε 4κίνητο ΑΠΟ ΡΟΛΛΑΡΙΣΤΕΣ...Ε φίλε μου....ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ!!!!!

Θές να γυρίσουμε τώρα στην συζήτηση περι βελτιωτών ;;;Τα κατάλαβες τα παραπάνω;;;

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς Στέλιο εσύ είσαι Μηχανολόγος (ή Ηλεκτρολόγος, δε θυμάμαι) και ασχολείσαι με βελτιώσεις αυτοκινήτων, εγώ Πολιτικός Μηχανικός και ασχολούμαι με κτήρια. Όταν κάποιος θέλει να κινηθεί εναντίον μου υπάρχουν οι Πολεοδομίες, τα Δικαστήρια και το Τεχνικό Επιμελητήριο και μπορεί να μου θυροκολλήσει την αγωγή ή την καταγγελία του στο γραφείο μου. Όπου είναι και η έδρα μου και η οποία δεν έχει σχέση με τη διεύθυνση του σπιτιού μου.

Όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα δεν είναι συγκρίσιμα. Δε μου κάνεις μια μελέτη υδραυλικής εγκατάστασης ή θέρμανσης ή πυροπροστασίας που έχει τη σφραγίδα σου, έχει περάσει ΕΛΕΓΧΟ από κάποια Δημόσια Αρχή και η οποία ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμοσθεί και η οποία έχει ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ και ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ από κάποιον φορέα. Βάζεις εναν υπολογιστή και αλλάζεις παραμέτρους λειτουργίας ενός κινητήρα. Αν λοιπόν πάθω κάτι πως θα αποδείξω τι φταίει? Θα πάω στο ΤΕΕ? Θα μου πουν να πάρω το αυτοκίνητο και να το βάλω στον πισινό μου. Θα πάω στην αντιπροσωπεία? Σιγά μην ασχοληθούν με μένα, θα πουν 'ας πρόσεχες'. Δεν αμφισβητώ λοιπόν την νομιμότητα της επιχείρησής σου, αλλά την εξασφάλιση και την κατοχύρωση των πελατών σου. Πώς θα αποδείξω την κακοτεχνία στο δικό σου επάγγελμα?

Πολλές φορές έχουν γίνει στραβές (όχι με σένα συγκεκριμένα αλλά με Έλληνες 'βελτιωτές') και το ποιηματάκι είναι ένα από τα ακόλουθα: "Είσαι καύτης, ο κινητήρας σου είχε πρόβλημα εξ' αρχής/από το εργοστάσιο, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε σκίσει και είχε γυρίσει τα Km, έχω άλλους 100 πελάτες με τα ίδια πράγματα και κανείς δεν έχει πρόβλημα, είναι φυσιολογικό, είναι αναμενόμενο, σου είχα πει να δώσεις άλλα 10 εκατομμύρια ευρώ να βάλουμε και μπιέλες/πιστόνια/intercooler/ψυγείο λαδιού/μπεκ/βολάν/κλπ και αρνήθηκες, σε προειδοποίησα, έβαλες χέρι, το σκάλισε άλλος κ.ο.κ."

Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, οι Έλληνες βελτιωτές δε βάζουν κονσέρβες? Εγώ ξέρω ότι όποιος πάει με 1.8Τ και VF το ίδιο πρόγραμμα του βάζετε και εσείς και ο Ανδριανάκης, κάνετε εναν έλεγχο αν δουλεύει σωστά και ας είναι καλά ο Motronic και οι ρυθμίσεις που κάνει από μόνος του.

Το αν η εγγύηση του Τρυφωνίδη έχει αξία κωλόχαρτου επίτρεψέ μου να το ξέρω καλύτερα. Το αν αναγνωρίζεται ως αντιπρόσωπος ή όχι το αποδεικνύουν τα δεκάδες e-mails που τους έχω αποστείλει με ερωτήματα και για τα οποία με παραπέμπουν πάντα στον Τρυφωνίδη. Εν πάσει περιπτώσει ο Τρυφωνίδης δεν περιμένει να ζήσει από τις βελτιώσεις, να είσαι σίγουρος. Ούτε σωτήρας είπε πως είναι, πληρώθηκε γι' αυτό που έκανε και καλά μάλιστα.

Και για να τελειώνουμε: Παράνομο και κλέφτη δεν έβγαλα κανέναν συμπατριώτη μου χωρίς να έχω αποδείξεις. Αυτό που ανέφερα για σας συγκεκριμένα είναι πως ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ οτι τα μπεκ είναι αιτία ενα αυτοκίνητο 350 ίππων να είναι πίσω από ενα άλλο αντίστοιχης ιπποδύναμης, βαρύτερο και με περισσότερες απώλειες. Μπορεί να μη φταίει το πρόγραμμα αλλά το hardware. Μην περιμένεις από μένα τεχνικά σχόλια και επίδειξη τεχνογνωσίας. Εγώ είμαι "μπετατζής" και σε τέτοια θέματα κρίνω εκ του αποτελέσματος. Και το αποτέλεσμα λέει πως ενα S3 με βελτίωση 900 Ευρώ ήταν μπροστά από το προσθιοκίνητο και ελαφρύτερο RS με βελτίωση δεκαπλάσιας αξίας.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

[Και για να τελειώνουμε: Παράνομο και κλέφτη δεν έβγαλα κανέναν συμπατριώτη μου χωρίς να έχω αποδείξεις. Αυτό που ανέφερα για σας συγκεκριμένα είναι πως ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ οτι τα μπεκ είναι αιτία ενα αυτοκίνητο 350 ίππων να είναι πίσω από ενα άλλο αντίστοιχης ιπποδύναμης, βαρύτερο και με περισσότερες απώλειες. Μπορεί να μη φταίει το πρόγραμμα αλλά το hardware. Μην περιμένεις από μένα τεχνικά σχόλια και επίδειξη τεχνογνωσίας. Εγώ είμαι "μπετατζής" και σε τέτοια θέματα κρίνω εκ του αποτελέσματος. Και το αποτέλεσμα λέει πως ενα S3 με βελτίωση 900 Ευρώ ήταν μπροστά από το προσθιοκίνητο και ελαφρύτερο RS με βελτίωση δεκαπλάσιας αξίας.

Σε αυτο θα συμφωνησουν ολοι πιστευω.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί μου, δεν έχει σημασία αν ήταν ή όχι έτοιμο. Στη φάση αυτή είχαν την ίδια ιπποδύναμη? Ναι. Ηταν πιο ελαφρύ το RS? Ναι. Είχε υψηλότερη συμπίεση? Ναι. Είχε μεγαλύτερη τουρμπίνα? Ναι. Είχε της Παναγιάς τα μάτια? Ναι. Είχε και λιγότερες απώλειες? Ναι. Ήταν παρ' όλα αυτά πίσω? Ναι. Κόστισε όσο ενα νεφρό? Ναι. Αξίζει τον κόπο να το φτάσεις στα όρια (450 SAE???) για να είσαι δίπλα σε ενα τελικά πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (τετρακίνητο και με ενα προγραμματάκι μόνο)? Το ερώτημα είναι ρητορικό. Τι διαφημίζουμε λοιπόν τότε Στέλιο και Κρίτωνα?

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.