Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Σε ποιο σημείο το είδες? Γιατι με μια γρήγορη ματια στο 24_exhaust_turbocharger δεν είδα κάτι

Page 3 of 11

N21-10043

Στο 21_ όχι 24_

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Aυτο δεν το καταλαβα τωρα!Τι παει να πει δεν αξιζει?Που αξιζει?Τοτε γιατι μπαινεις στα φορουμ?Απλα για να λες οτι η ρεβο γαμαει και μολις σου λεμε νουμερα που δεν μας αρεσουν και ενω(παρτο και ετσι) εισαι υποχρεομενος να απαντησεις βγαζεις την ουρα σου απο εξω λεγοντας "δεν αξιζει"??

Αυτη ειναι η απαντηση της revo λοιπον?

Εμενα δεν με νοιαζει αν σπασουν η οχι!Ρωτησαμε γιατι η revo δουλευει με τοσες θερμοκρασιες (με αποδειξεις) και αν ειναι λογικο αυτο?

Εαν αυτο δεν ειναι θεμα για αναλυση για ενα φορουμ τοτε τι ειναι?Να τρωμε το κουτοχορτο που μας δινουν οι αλλοι και να λεμε και ευχαριστω στα τυφλά?Να το κανουμε αλλα vortex ?

Κωστα συγνωμη αλλα εισαι εντελως λαθος!

Στο φορουμ φιλε Αρη μπαινω απλως για να χαζευω, να διαβαζω και να γραφω κανα τεχνικο θεμα, ωστε να πλουτισουμε ολοι τις γνωσεις μας λιγο ή πολυ παραπανω.

Οτι κανετε και οι περισσοτεροι απο εσας δηλαδη.

Δειχνουν κατι παραπανω τα γραφομενα μου;

Παλι ομως δεν καταλαβα, που ακριβως εγραψα οτι το ρεβο γ@@@ει;

Οσο για το τεχνικο που με ρωτας, σου εχω ηδη απαντησει.

Η ρεβο προσφερει ενα προϊον, το οποιο μπορει να παραμετροποιειται κατα βουληση.

Θελεις δυναμη; Παιρνεις δυναμη.

Θελεις ακομα παραπανω; Ε τοτε θα πρεπει να γινεις λιγο ακομα πιο φτωχος, να δουλεψεις λιγο παραπανω πιεση, να ζητησεις λιγο παραπανω αβανς, χωρις ομως να γινεις επικινδυνος (το safe-mode καραδοκει παντα), αλλα εννοειται οτι δεν ειναι και για καθε μερα.

Switchability....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, κάθομαι και σας διαβάζω τόοοοοοοσες σελίδες και απορώ...

ΑΝ όλοι σας έχετε τόσες γνώσεις, γιατί τις σπαταλάτε εδώ μέσα και δεν πάτε να δουλέψετε για τους μεγάλους βελτιωτικούς οίκους, και μετά να τους υποστηρίξετε;

Αυτά, και καλό σας βράδυ... Πιστεύω πως δεν θέλει παραπάνω ανάλυση το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, κάθομαι και σας διαβάζω τόοοοοοοσες σελίδες και απορώ...

ΑΝ όλοι σας έχετε τόσες γνώσεις, γιατί τις σπαταλάτε εδώ μέσα και δεν πάτε να δουλέψετε για τους μεγάλους βελτιωτικούς οίκους, και μετά να τους υποστηρίξετε;

Αυτά, και καλό σας βράδυ... Πιστεύω πως δεν θέλει παραπάνω ανάλυση το θέμα...

offtopic.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θελεις δυναμη; Παιρνεις δυναμη.

Θελεις ακομα παραπανω; Ε τοτε θα πρεπει να γινεις λιγο ακομα πιο φτωχος, να δουλεψεις λιγο παραπανω πιεση, να ζητησεις λιγο παραπανω αβανς, χωρις ομως να γινεις επικινδυνος (το safe-mode καραδοκει παντα), αλλα εννοειται οτι δεν ειναι και για καθε μερα.

Switchability....

Ειδες που τα βγαζεις σιγα σιγα στην φορα!!!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το τεχνικο που με ρωτας, σου εχω ηδη απαντησει.

Η ρεβο προσφερει ενα προϊον, το οποιο μπορει να παραμετροποιειται κατα βουληση.

Θελεις δυναμη; Παιρνεις δυναμη.

Θελεις ακομα παραπανω; Ε τοτε θα πρεπει να γινεις λιγο ακομα πιο φτωχος, να δουλεψεις λιγο παραπανω πιεση, να ζητησεις λιγο παραπανω αβανς, χωρις ομως να γινεις επικινδυνος (το safe-mode καραδοκει παντα), αλλα εννοειται οτι δεν ειναι και για καθε μερα.

Switchability....

εννοεις στην πορεια?

Link to comment
Share on other sites

Ειδες που τα βγαζεις σιγα σιγα στην φορα!!!!! ;)

¶ρη μάλλον δέν κατάλαβες τί πρόσπάθησε να σου πεί ο Κώστας..

Μήν "δαιμονοποιείς" καταστάσεις, απλά και μόνο επειδή κάποιος σου είπε κάτι.

Και ο Φάνης "άκουσε" κάποια πράγματα, που ήταν λάθος, και του κόστισαν...ένα APR stage 3...

Και επειδή το πράγμα έχει αρχίσει να γίνεται κουραστικό...μήπως να αρχίσουμε να μιλάμε πλέον στο παρόν thread ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ τεχνικά, για να προσφέρουμε και λίγο γνώση...αλλά να δούμε και ποιός αντέχει βρέ αδερφέ..... ;)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

¶ρη μάλλον δέν κατάλαβες τί πρόσπάθησε να σου πεί ο Κώστας..

Μήν "δαιμονοποιείς" καταστάσεις, απλά και μόνο επειδή κάποιος σου είπε κάτι.

Και ο Φάνης "άκουσε" κάποια πράγματα, που ήταν λάθος, και του κόστισαν...ένα APR stage 3...

Και επειδή το πράγμα έχει αρχίσει να γίνεται κουραστικό...μήπως να αρχίσουμε να μιλάμε πλέον στο παρόν thread ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ τεχνικά, για να προσφέρουμε και λίγο γνώση...αλλά να δούμε και ποιός αντέχει βρέ αδερφέ..... ;)

Σου έχω πει οταν μιλας για μενα να προσέχεις τι λες γιατι μονο ανακρίβιες πετας.

Το κιτ της APR οπως ερχεται αξιζει τον κοπο σε σχέση με κ04 αυτό που είπα αλλά δεν το κατάλαβες ειναι για οποιονδήποτε σκέφτεται να βάλει bt χρησιμοποιώντας τα μπεκ του s3 τότε δεν αξίζει γιατι άνετα και οικονομικότερα κάνει την δουλειά του με την Κ04.

Link to comment
Share on other sites

Σου έχω πει οταν μιλας για μενα να προσέχεις τι λες γιατι μονο ανακρίβιες πετας.

Το κιτ της APR οπως ερχεται αξιζει τον κοπο σε σχέση με κ04 αυτό που είπα αλλά δεν το κατάλαβες ειναι για οποιονδήποτε σκέφτεται να βάλει bt χρησιμοποιώντας τα μπεκ του s3 τότε δεν αξίζει γιατι άνετα και οικονομικότερα κάνει την δουλειά του με την Κ04.

Μήν ανησυχείς και ξέρω πολύ καλά τι λέω (και δέν πετάω όπως το λές...)

Σημασία έχει ότι άν απο την αρχή καταλάβαινες αυτό που σου είχα πεί και όχι αυτό που ακουγες απο άλλους (δηλαδή τις δυνατότητες της Κ04) τότε δέν θα είχες το ερέθισμα να πάς προς την APR.

Γιατι εσύ μπορεί να ξεχνάς, αλλά εγώ θυμάμαι την συζήτησή μας πριν απο κάμποσο καιρό, όταν με είχες ρωτήσει ποιά ήταν η γνώμη μου για το κίτ της APR (ήταν ακόμα στα προσχέδια τότε) και αν θα ήταν σωστό να το περιμένεις, και όταν αποφάσισες να ακολουθήσεις τον δρόμο της Κ04 (έστω και ΜΤΜ γιατι αυτήν είχες τότε), δυστυχώς όμως και απο εκεί δέν είδες φώς, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατι όπως αποδείχτηκε, άλλα σου είχαν πεί (ή νόμιζες) ότι σου έβαλαν, και άλλα ήταν στην πραγματικότητα...

Εκτός και άν θέλεις να μας πείσεις (ή καλύτερα να με πείσεις) ότι άμα απο την αρχή είχες κάνει ένα καλό S3 setup (ούτε ΜΤΜ stage 2, ούτε stage 3, ούτε τίποτα) και έβγαζες 350 άλογα με 3-4 χιλιάρικα, θα τα ξήλωνες ΟΛΑ, για να δώσεις 10000 για 50 άλογα παραπάνω.......

Αυτό είναι το ζήτημα;

Link to comment
Share on other sites

κάνεις λάθος δεν πειράζει μολις μεγαλώσεις θα καταλαβεις πως big toys for big boys αυτο ειναι το tuning..

Μπά...

Μάλλον εσύ κάνεις λάθος πλέον..

Και καλύτερα πηγαίνει στην περίπτωσή μας "Big toys for big pockets"

¶ς χρώσταγες τα 10000 του κίτ για να εξοφλήσεις το αμάξι σου, και να δούμε άν θα τα έδινες.

Μήν "συγκρίνεσαι" με το 99% του "πληθυσμού" του tuning...

Εντελώς άκυρο... <_<

Link to comment
Share on other sites

Εδω το εργοστασιο για να σου δωσει 30αλογα παραπανω που κάνει το 30 edition πόσα ζητάει? Για να φτιάξεις ενα αμάξι σωστά πρέπει να τα χώσεις όλα τα άλλα τα θεωρώ ιστοριά να παίζουμε

Link to comment
Share on other sites

Εδω το εργοστασιο για να σου δωσει 30αλογα παραπανω που κάνει το 30 edition πόσα ζητάει? Για να φτιάξεις ενα αμάξι σωστά πρέπει να τα χώσεις όλα τα άλλα τα θεωρώ ιστοριά να παίζουμε

ΚΑΜΙΑ σχέση όμως το παραπάνω παράδειγμα έτσι ;;

1)Στο Edition 30 δέν πληρώνεις απλά τα 30 άλογα, πληρώνεις το "image"

2)Στο Edition 30 δέν πληρώνεις απλά τα 30 άλογα, πληρώνεις την εργοστασιακή αξιοπιστία

3)Στο Edition 30 δέν πληρώνεις απλά τα 30 άλογα, πληρώνεις τον "αναβαθμισμένο κινητήρα"

4)Στο Edition 30 δέν πληρώνεις απλά τα 30 άλογα, πληρώνεις το αλλαγμένο interior/exterior

5)Στο Edition 30 δέν πληρώνεις απλά τα 30 άλογα, πληρώνεις πιθανή μεταπωλητική αξία

6)Στο Edition 30 δέν πληρώνεις απλά τα 30 άλογα, πληρώνεις...."ότι άλλο ξέχασα"

αλλά σίγουρα όμως ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΟΝΟ τα 30 άλογα.

Και για να το δείς και απο μιά άλλη οπτική πλευρά, η VW θα μπορούσε να βγάλει το Edition 30 ANETA με 230 άλογα με απλό προγραμματισμό.Πίστεψέ με το 90% των ατόμων που το αγόρασαν, δέν ενδιαφέρονται/ενδιαφέρονταν να το βελτιώσουν, ούτε και ξέρουν ΚΑΝ τί είναι η Κ04.Γιατί λοιπόν το έκανε;;;Γιατί "δέν πληρώνεις απλά τα 30 άλογα"

Τώρα βέβαια εάν εσύ ΣΟΒΑΡΑ πιστεύεις ότι με τα 10000 που έδωσες/θα δώσεις στην APR θα έχεις..."εργοστασιακή ιπποδύναμη"...........................................................................

.......................................................................μπάάά άσε....δέν σε έχω για τόσο χαζό οπότε δέν το βάζω κάν σάν πιθανότητα......

P.S.Και κάτι ακόμα....Με 4000 Ευρώ και ΟΕΜ ανταλλακτικά....κατα την γνώμη σου γίνεται "λιγότερο σωστά" ένα αμάξι;;; :mellow:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Ξεκολλάτε λίγο με το πόσο βαθιά είναι η τσέπη του καθενός. Το θέμα βελτίωση συνδέεται άμεσα με το πόσα λεφτά έχει κανείς να ξοδέψει. Το ότι ο Φάνης ξόδεψε ένα κάρο λεφτά και έφτιαξε ένα καλό αυτοκίνητο δεν πάει να πει ότι κέρδισε και τις γνώσεις. Σε αντίθεση με κάποιους άλλους που δεν έχουν τόσα λεφτά αλλά έχουν μείνει με την γνώση.

Για αυτό σας λέω να το αφήσουμε το όλο θέμα με τα πόσα έχει σκάσει ο καθένας μας στο αμάξι του. ¶λλος μπορεί με μια Κ04 να είναι ικανοποιημένος και με 4000€ να κάνει την δουλειά του. Κάποιος άλλος μπορεί να μην είναι και να θέλει 50-60 άλογα παραπάνω. Τώρα αν τα χρήματα τα παραπάνω που θα χρειαστεί φτάνουν στην διαφορά των 6000€ δεν το γνωρίζω. Πάντως σίγουρα δεν θα χρειαστεί 4000€ για 350 και το ίδιο ποσό για 400 άλογα.

GolfRS το προγραμμάτισες το αυτοκίνητο; Είναι εντάξει; Μετά το πρόγραμμα πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

Ξεκολλάτε λίγο με το πόσο βαθιά είναι η τσέπη του καθενός. Το θέμα βελτίωση συνδέεται άμεσα με το πόσα λεφτά έχει κανείς να ξοδέψει. Το ότι ο Φάνης ξόδεψε ένα κάρο λεφτά και έφτιαξε ένα καλό αυτοκίνητο δεν πάει να πει ότι κέρδισε και τις γνώσεις. Σε αντίθεση με κάποιους άλλους που δεν έχουν τόσα λεφτά αλλά έχουν μείνει με την γνώση.

Για αυτό σας λέω να το αφήσουμε το όλο θέμα με τα πόσα έχει σκάσει ο καθένας μας στο αμάξι του. ¶λλος μπορεί με μια Κ04 να είναι ικανοποιημένος και με 4000¤ να κάνει την δουλειά του. Κάποιος άλλος μπορεί να μην είναι και να θέλει 50-60 άλογα παραπάνω. Τώρα αν τα χρήματα τα παραπάνω που θα χρειαστεί φτάνουν στην διαφορά των 6000¤ δεν το γνωρίζω. Πάντως σίγουρα δεν θα χρειαστεί 4000¤ για 350 και το ίδιο ποσό για 400 άλογα.

GolfRS το προγραμμάτισες το αυτοκίνητο; Είναι εντάξει; Μετά το πρόγραμμα πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο;

Πιστεύεις ότι άμα το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο θα το κρατούσα κρυφό;;

Δέν μπορώ να τρέξω περισσότερο τα πράγματα.

ΗΔΗ τα έχω τρέξει μόνος μου ΠΟΛΥ..... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Καλά ακόμα για κ04 προγραμματισμό περιμένεις?....εισαι αργος ρε παιδι μου τστστστσ

Καλα μήν αγχώνεσαι.

Και εσύ το ΑΝΑΛΟΓΟ περιμένεις....(έ άντε και κάτι ακόμα...)

Link to comment
Share on other sites

¶ρη μάλλον δέν κατάλαβες τί πρόσπάθησε να σου πεί ο Κώστας..

Μήν "δαιμονοποιείς" καταστάσεις, απλά και μόνο επειδή κάποιος σου είπε κάτι.

Και ο Φάνης "άκουσε" κάποια πράγματα, που ήταν λάθος, και του κόστισαν...ένα APR stage 3...

Και επειδή το πράγμα έχει αρχίσει να γίνεται κουραστικό...μήπως να αρχίσουμε να μιλάμε πλέον στο παρόν thread ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ τεχνικά, για να προσφέρουμε και λίγο γνώση...αλλά να δούμε και ποιός αντέχει βρέ αδερφέ..... :D

Ρε συ θα με τρελανεις? :D

Για τεχνικα μιλησα και μαλιστα για θερμοκρασιες πραγμα που ενδιαφερει ολλους!Τωρα γιατι θελετε να το περασετε "ετσι" ειναι αλλο θεμα!

Και ασε το μου ειπε καποιος κατι στο εχω πει 300 φορες για πολλα λογκς που εχω δει

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν τα εχω!απο mtm κ04 τα εχει ο φανης και απο το s3 με το ρεβο τα εχει ο ιδιοκτητης,κοινος ας τα ανεβασουν αυτοι που τα εχουν

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.