Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

aaaxxxxxx τελεια περναμε και με πολυ γελιο....αλλα..εμενα απο χθες με εχοθν πιασει το ψυχολογικα μου μετα την αλλαγη του cam και αρχιζω να σκεφτομαι σοβαρα τους schrick....ποσο ειπαμε πανε?μετα δηλαδη μονο το cam θα εχω να ελεγχω?δεν ειχα σκοπο για αμεση αλλαγη αλλα ομολογω οτι τα ψυχολογικα μου χτυπισαν TILT...και μετα σε ποιον θα γινει η εγκατασταση???την παρασκευη παω για αλλαγη σετ ημαντες?ηταν σημερα αλλα δεν εχουν ερθει...τι να προσεξω κατα την αλλαγη?

Link to comment
Share on other sites

aaaxxxxxx τελεια περναμε και με πολυ γελιο....αλλα..εμενα απο χθες με εχοθν πιασει το ψυχολογικα μου μετα την αλλαγη του cam και αρχιζω να σκεφτομαι σοβαρα τους schrick....ποσο ειπαμε πανε?μετα δηλαδη μονο το cam θα εχω να ελεγχω?δεν ειχα σκοπο για αμεση αλλαγη αλλα ομολογω οτι τα ψυχολογικα μου χτυπισαν TILT...και μετα σε ποιον θα γινει η εγκατασταση???την παρασκευη παω για αλλαγη σετ ημαντες?ηταν σημερα αλλα δεν εχουν ερθει...τι να προσεξω κατα την αλλαγη?

Αγαπητέ Ανέστη....

Μάλλον δέν έχεις καταλάβει καλά το όλο θέμα.

Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ απο την αρχή.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Το Gti ηταν του Μακη(Numb)..κ το λεω διοτι ετυχε να ημουν μπροστα.

του μακη το αμαξι οντως ειναι πολυ καλο οποτε λογικο το αποτελεσμα.νομιζω αυτο το απτημα που λες εγινε στην εηυθεια του ριμπας κιολας... :lol:

Link to comment
Share on other sites

aaaxxxxxx τελεια περναμε και με πολυ γελιο....αλλα..εμενα απο χθες με εχοθν πιασει το ψυχολογικα μου μετα την αλλαγη του cam και αρχιζω να σκεφτομαι σοβαρα τους schrick....ποσο ειπαμε πανε?μετα δηλαδη μονο το cam θα εχω να ελεγχω?δεν ειχα σκοπο για αμεση αλλαγη αλλα ομολογω οτι τα ψυχολογικα μου χτυπισαν TILT...και μετα σε ποιον θα γινει η εγκατασταση???την παρασκευη παω για αλλαγη σετ ημαντες?ηταν σημερα αλλα δεν εχουν ερθει...τι να προσεξω κατα την αλλαγη?

καλησπερα.στα ποσα χιλιομετρα τους αλλαζεις τους ιμαντες;σου ειπαν ποσο κανουν;

Link to comment
Share on other sites

οντος ειμαι εκτος θεματος...rs sorry...απλα ειχα διαβασει στην προηγουμενη σελιδα για τους εκκεντροφορους....απο s3 και κατι αλλα αλλα απ οτι καταλαβαινω μονο απο schrick θα δω προκοπη..και ειπα να πεταξω την εξυπναδα μου σαν μικρος και ελαφρομυαλος....θα ειμαι πιο προσεκτικος αλλη φορα.....οταν τελειωσει το θεμα αν θελεις δωσε μου πληροφοριες για τους εκκ.ευχαριστω και συγνωμη σε ολους και παλι...

Link to comment
Share on other sites

οντος ειμαι εκτος θεματος...rs sorry...απλα ειχα διαβασει στην προηγουμενη σελιδα για τους εκκεντροφορους....απο s3 και κατι αλλα αλλα απ οτι καταλαβαινω μονο απο schrick θα δω προκοπη..και ειπα να πεταξω την εξυπναδα μου σαν μικρος και ελαφρομυαλος....θα ειμαι πιο προσεκτικος αλλη φορα.....οταν τελειωσει το θεμα αν θελεις δωσε μου πληροφοριες για τους εκκ.ευχαριστω και συγνωμη σε ολους και παλι...

Μήν το παίρνεις στραβά, δέν σε μαλλώνω, απλά σαν συμβουλή ΞΕΧΝΑ τις "εξωτικές" αλλαγές, και όταν έρθει η ώρα (που μακάρι να μήν..) πήγαινέ το σε μία αντιπροσωπεία...Αυτοί θα ξέρουν τί να κάνουν.....

Link to comment
Share on other sites

πήγαινέ το σε μία αντιπροσωπεία...Αυτοί θα ξέρουν τί να κάνουν.....

σιγουρα θα ξερουν??????? :wacko::wacko:

Link to comment
Share on other sites

δεν το πειρα στραβα...οχι για κανενα λογο!ξερεις πως ο λογος σου μετραει πολυ για μενα..απλα μου εχουν μαθει να σεβομαι την εμπειρια..και τους συνανθρωπους μου..και στην προκειμενη περιπτωση εκανα σφαλμα..απλα αναγνωριζω το λαθος μου...τεσπα νομιζω οτι βγηκα πολυ εκτος θεματος τωρα...οσο για τις εξωτικες λυσεις πιστευεις οτι ειναι περιτη η θα υπαρξει προβλημα εαν προχωρισω σε αυτην την αλλαγη?απλα εχω ιοθετισει αυτο που ειχες πει καποτε"αν κανεις κατι καν το σωστα με την πρωτη φορα"και σκεφτηκα οτι στην επομενη αλλαγη cam να αλλαχτουν και οι εκκεντροφοροι και να βαλω αυτο το προγραμα επιτελους!!!!για s3 εκκεντροφορους η cupra που προαναφερθηκαν δεν το συζηταω, καθολου!η schrick(οσο κι αν ποναει η τιμη)η B...θελω κατι που να μην εχω αμφιβολιες για μελλοντικα "τραβηγματα"...για αντλια δεν εχω βλεψεις...αφου θελω να επικεντροθω σε ενα καλο 1 σταδιο και θαβω μια για παντα ονειρα για κ04 και τρελες πιεσεις...

Link to comment
Share on other sites

Στα χιλιόμετρα δέν μπορώ να σε βοηθήσω, άν θές θα στείλω ένα email και θα σου πώ.

Όταν λέω "λάδωμα", εννοώ γρασσάρισμα (και απο ότι ξέρω η Forge δίνει κάποιο γράσσο μαζί με την σκάστρα...)

Εγώ όταν την είχα πάρει δέ μου έδωσαν κανένα γράσσο, απλά μου είπαν μιά στο τόσο να την καθαρίζω και να της βάζω λίγη βαζελίνη :wacko::thumbsup::wacko: ( και εκεί μου γεννήθηκε η απορία: γιατί βαζελίνη? Στον κ@λο μου θα την βάλω????? )

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν την είχα πάρει δέ μου έδωσαν κανένα γράσσο, απλά μου είπαν μιά στο τόσο να την καθαρίζω και να της βάζω λίγη βαζελίνη :wacko::thumbsup::wacko: ( και εκεί μου γεννήθηκε η απορία: γιατί βαζελίνη? Στον κ@λο μου θα την βάλω????? )

Πολυχρηστική η σκάστρα.... :thumbsup:<_<;) ;) :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πολυχρηστική η σκάστρα.... :wacko: :wacko: :thumbsup: :thumbsup: <_<;)

Συμφωνώ, αλλά άν μου έρθει να κλ@σω και κρατήσει πίεση και μετά κάνει τσούφ τί θα συμβεί?

Θα επιβιώσει κανένας τριγύρω μου ή θα μιλάμε για παράπλευρες απώλειες? ;):lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν την είχα πάρει δέ μου έδωσαν κανένα γράσσο, απλά μου είπαν μιά στο τόσο να την καθαρίζω και να της βάζω λίγη βαζελίνη :wacko::thumbsup::wacko: ( και εκεί μου γεννήθηκε η απορία: γιατί βαζελίνη? Στον κ@λο μου θα την βάλω????? )

Πρέπει να της βάζεις όσο το δυνατόν πιο λεπτόρευστο λιπαντικό, που να μην είναι όμως λάδι.

Επειδή έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις όπου η σκάστρα κόλλαγε ανοικτή λόγω καρβουνιλας ανάμεσα στο έμβολο και το χιτώνιό του και το αυτοκίνητο έσβηνε κάθε τρεις και λίγο, καλό είναι μια φορά τον μήνα να την ανοίγεις και να ελέγχεις/καθαρίζεις το έμβολο.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να της βάζεις όσο το δυνατόν πιο λεπτόρευστο λιπαντικό, που να μην είναι όμως λάδι.

Επειδή έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις όπου η σκάστρα κόλλαγε ανοικτή λόγω καρβουνιλας ανάμεσα στο έμβολο και το χιτώνιό του και το αυτοκίνητο έσβηνε κάθε τρεις και λίγο, καλό είναι μια φορά τον μήνα να την ανοίγεις και να ελέγχεις/καθαρίζεις το έμβολο.

Μιά φορά το μήνα???? Εγώ απο τότε που την έβαλα ( κοντά ένα χρόνο τώρα ) δέ την έχω ανοίξει ποτέ....

Δέν έχω αντιμετωπίσει βέβαια κανένα πρόβλημα αλλά με βάζετε σε σκέψεις...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν την είχα πάρει δέ μου έδωσαν κανένα γράσσο, απλά μου είπαν μιά στο τόσο να την καθαρίζω και να της βάζω λίγη βαζελίνη :wacko::thumbsup::wacko: ( και εκεί μου γεννήθηκε η απορία: γιατί βαζελίνη? Στον κ@λο μου θα την βάλω????? )

:thumbsup:<_<;);):lol: sorry που επεμβένω αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ....

...νά 'σαι καλά :lol:

Link to comment
Share on other sites

Το "λεπτόρευστο" που αναφέρθηκε δέν κάνει δουλειά.Μήν λέμε ότι νάναι.... <_<

Ούτε είπαμε να βάλει ΣΤΟΚΟ. popeye.gif

Απλά θέλει ένα λιπαντικο (γράσσο) που να παραμένει.

Η Forge απο ότι θυμάμαι προτείνει το "Mobil 1 Synthetic Grease"

http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorO...tic_Grease.aspx

Όσο για την βαζελίνη......ουδέν σχόλιο....

P.S.Ήθελα να'ξερα, άν δέν τα έλεγα εγώ αυτά, πού είναι όλοι οι βελτιωτές να τα πούνε;;

Link to comment
Share on other sites

δεν το πειρα στραβα...οχι για κανενα λογο!ξερεις πως ο λογος σου μετραει πολυ για μενα..απλα μου εχουν μαθει να σεβομαι την εμπειρια..και τους συνανθρωπους μου..και στην προκειμενη περιπτωση εκανα σφαλμα..απλα αναγνωριζω το λαθος μου...τεσπα νομιζω οτι βγηκα πολυ εκτος θεματος τωρα...οσο για τις εξωτικες λυσεις πιστευεις οτι ειναι περιτη η θα υπαρξει προβλημα εαν προχωρισω σε αυτην την αλλαγη?απλα εχω ιοθετισει αυτο που ειχες πει καποτε"αν κανεις κατι καν το σωστα με την πρωτη φορα"και σκεφτηκα οτι στην επομενη αλλαγη cam να αλλαχτουν και οι εκκεντροφοροι και να βαλω αυτο το προγραμα επιτελους!!!!για s3 εκκεντροφορους η cupra που προαναφερθηκαν δεν το συζηταω, καθολου!η schrick(οσο κι αν ποναει η τιμη)η B...θελω κατι που να μην εχω αμφιβολιες για μελλοντικα "τραβηγματα"...για αντλια δεν εχω βλεψεις...αφου θελω να επικεντροθω σε ενα καλο 1 σταδιο και θαβω μια για παντα ονειρα για κ04 και τρελες πιεσεις...

Φίλε Ανέστη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά όπως θα σου πούν και αυτοί που πλέον με ξερουν και απο κοντά, δέν επιδιώκω την "επιβεβαίωση".Αυτά που γράφω τα γράφω απλά γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, και σε όποιον αρέσουν..

Για όλα τα παραπάνω που λές, χωρίς να μπώ σε λεπτομέρειες και αναλύσεις, θα σου πώ ΞΑΝΑ τα ακόλουθα.ΟΤΑΝ και ΑΝ το αμάξι σου χρειαστεί κάποια αλλαγή/αντικατάσταση (και φυσικά εφόσον πρόκειται για πλέον ΓΝΩΣΤΟ θέμα..) θα πάς στην αντιπροσωπεία, και θα σου βάλουν ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.¶σε τα Schrick, τα ΒiC και τα Tsik.....Είναι για.."άλλες περιπτώσεις...".

Κοίτα να απολαμβάνεις το αμαξάκι σου, και καλά χιλιόμετρα... <_<

Link to comment
Share on other sites

Και οι Schrick αν δεν δοκιμαστούν στις "άλλες περιπτώσεις" δεν θα ξέρουμε να πούμε με σιγουριά κάτι.

Εργοστασιακοί εκκεντροφόροι και πάλι εργοστασιακοί. Μια χαρά είναι μέχρι στιγμής.

Πάντως το όλο θέμα με τους Schrick, πρέπει να το δούμε και από θέμα ισορροπιών. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχουμε ταχύτερη φθορά του cf και σπάσιμο αυτού πριν προλάβουμε να διαγνώσουμε το οτιδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

χθες την εβγαλα και την "καθαρισα" την σκαστρα μετα απο 10.000 χλμ περιπου

τι να καθαρισω δηλαδη??? ολοκάθαρη ήταν !

την καθαρισα με καθαριστικο για καρμπιρατερ (αφου εβγαλα ολες τις τσιμουχες)

την αφησα να στεγνωσει, την σκουπισα και για γρασσο πήγα σε γνωστο μου μηχανικο και μου εδωσε λίγο γρασσο "ειδικο" για πλατινες. (σαν βαζελίνη ήταν πάντως! χαχαχα)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.