Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Πάντως για να επανέλθουμε στο θέμα μας, το dsg θέτει περιορισμούς στην ροπή που μπορεί να διαχειριστεί. Έως 26ΝΜ το 7αρι και έως 35ΝΜ το 6αρι.

Η AUDI το S3 και η SEAΤ το CUPRA το δίνουν μόνο με χειροκίνητο. Αρα όσοι έχουν βλέψεις για αύξηση της ισχύος και κυρίως της ροπής κατά την άποψή μου πρέπει να επιλέξουν χειροκίνητο για να ανησυχούν μόνο για τον κινητήρα και όχι και για το κιβώτιο.

Δεν είναι ακριβός έτσι πόσο παραπάνω το θες το 14αρι με το DSG7 ? http://img242.imageshack.us/img242/9577/golf6abttuning.jpg

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα πάω σε ένα φίλο που βάζει revo κάτι μου είπε από το τηλέφωνο περισσότερα όταν πάω εκεί απλά είναι καινούργιο ακόμη και δεν πρόλαβαν να βγάλουν αλλά ένας ένας σιγά σιγά θα σκάνε μύτη οι βελτιώσεις για DSG 7.

29 ροπή και 210 αλογάκια δεν είναι καλά?

Να το αφήσω? :)

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

στις γυναικες ομως τους αρεσει να βλεπουν αντρες να αλλαζουν χειροκινητα τις ταχυτητες...με τα αυτοματα τους θεωρουν λιγο καπως..(ρατσισμος δεν λεω αλλα ετσι ειναι...)

Ο άντρας στις γυναίκες δεν φαίνετε στο τιμόνι ούτε στις ταχύτητες και στους συμπλέκτες αλλού φαίνετε, άντρας για μένα είναι αυτός που κάνει μια γυναίκα να αισθάνεται γυναίκα........ρώτα και καμία φίλη σου

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Ο άντρας στις γυναίκες δεν φαίνετε στο τιμόνι ούτε στις ταχύτητες και στους συμπλέκτες αλλού φαίνετε, άντρας για μένα είναι αυτός που κάνει μια γυναίκα να αισθάνεται γυναίκα........ρώτα και καμία φίλη σου

το ξερω οτι θ αρχιζες να λες ολα αυτα τα κλασικα και σωστα...ουτε ειπα φιλε οτι αυτο κανει τον αντρα θα ταν αστειο αλιμονο!

αλλα ειναι μια νοτα εστω και μικρη που ειναι αντιθετη προς αυτο ;). και μου το xουν πει πολλες γυναικες :rolleyes:

βεβαια κοιτας τι αρεσει σε σενα και στη παρτυ σου!δεν θα σε κανει αυτο να αποφασισεις αλιμονο..απλα σου λεω τι επικρατει!~

Link to comment
Share on other sites

το ξερω οτι θ αρχιζες να λες ολα αυτα τα κλασικα και σωστα...ουτε ειπα φιλε οτι αυτο κανει τον αντρα θα ταν αστειο αλιμονο!

αλλα ειναι μια νοτα εστω και μικρη που ειναι αντιθετη προς αυτο ;). και μου το xουν πει πολλες γυναικες :rolleyes:

βεβαια κοιτας τι αρεσει σε σενα και στη παρτυ σου!δεν θα σε κανει αυτο να αποφασισεις αλιμονο..απλα σου λεω τι επικρατει!~

Για γυναίκες μίλησα όχι για κοριτσάκια

Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα πάω σε ένα φίλο που βάζει revo κάτι μου είπε από το τηλέφωνο περισσότερα όταν πάω εκεί απλά είναι καινούργιο ακόμη και δεν πρόλαβαν να βγάλουν αλλά ένας ένας σιγά σιγά θα σκάνε μύτη οι βελτιώσεις για DSG 7.

29 ροπή και 210 αλογάκια δεν είναι καλά?

Να το αφήσω? ;)

Κάθε κατασκευή του ανθρώπου υπολογίζεται να αντέχει μέχρι κάποια όρια. Όταν ξεπερνάς αυτά τα όρια δεν σημαίνει ότι τις παίρνεις στο χέρι αλλά μειώνεις το περιθώρια ασφάλειας που έθεσε ο κατασκευαστής. Από την άλλη πάλι όταν ξεπερνάς αυτά τα όρια συνέχεια προφανώς έχεις σε βάθος χρόνου έλλειμα αξιοπιστίας.

Η VW σχεδίασε τον TSI των 1400 κ.εκ. να αποδίδει ισχύ από 122 έως και 170 PS. O 170 θεωρείται από πολλούς ήδη πιεσμένος.

Για τα 200 άλογα η VW ανέβηκε στα 2000κ.εκ. Όταν απο τον ίδιο κινητήρα θέλησε να βγάλει 40 άλογα παραπάνω άλλαξε τουρμπίνα μπεκ πρόγραμμα αλλά ενίσχυσε και το μπλοκ του κιμητήρα και τα έμβολα.Τώρα κάποιοι βελτιωτές (μαζί και η REVO) ανεβάζουν τον TFSI μόνο με πρόγραμμα στα 240 άλογα σε στάδιο 1, ενώ σε στάδιο 3 με αλλαγή τουρμπίνας, μπεκ κ.λ.π έχουν ακουστεί μέχρι και 300 άλογα.Σε κάθε περίπτωση σχεδόν κανένας από τους βελτιωτές δεν ασχολείται με την δομική αντοχή του κινητήρα όπως έκανε η VW για να ανέβει 40 άλογα (ή 65 αν θέλεις στην περίπτωση του S3).

Τώρα εσύ μου μιλάς για 210 άλογα από τον 1,4 Tsi και 29 ΝΜ ροπή όταν η VW έχει όριο τα 26ΝΜ. Μπορεί για μεγάλο χρονικό διάστημα να αντέξει ανάλογα και κάθε πότε ζητάς το max από το αυτοκίνητό σου. Τώρα όσον αφορά το ερώτημάσ σου, η άποψή μου είναι να το αφήσεις γιατί αν ανέβεις κι'άλλο μάλλον θα σε αφήσει το αμάξι σου.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε κατασκευή του ανθρώπου υπολογίζεται να αντέχει μέχρι κάποια όρια. Όταν ξεπερνάς αυτά τα όρια δεν σημαίνει ότι τις παίρνεις στο χέρι αλλά μειώνεις το περιθώρια ασφάλειας που έθεσε ο κατασκευαστής. Από την άλλη πάλι όταν ξεπερνάς αυτά τα όρια συνέχεια προφανώς έχεις σε βάθος χρόνου έλλειμα αξιοπιστίας.

Η VW σχεδίασε τον TSI των 1400 κ.εκ. να αποδίδει ισχύ από 122 έως και 170 PS. O 170 θεωρείται από πολλούς ήδη πιεσμένος.

Για τα 200 άλογα η VW ανέβηκε στα 2000κ.εκ. Όταν απο τον ίδιο κινητήρα θέλησε να βγάλει 40 άλογα παραπάνω άλλαξε τουρμπίνα μπεκ πρόγραμμα αλλά ενίσχυσε και το μπλοκ του κιμητήρα και τα έμβολα.Τώρα κάποιοι βελτιωτές (μαζί και η REVO) ανεβάζουν τον TFSI μόνο με πρόγραμμα στα 240 άλογα σε στάδιο 1, ενώ σε στάδιο 3 με αλλαγή τουρμπίνας, μπεκ κ.λ.π έχουν ακουστεί μέχρι και 300 άλογα.Σε κάθε περίπτωση σχεδόν κανένας από τους βελτιωτές δεν ασχολείται με την δομική αντοχή του κινητήρα όπως έκανε η VW για να ανέβει 40 άλογα (ή 65 αν θέλεις στην περίπτωση του S3).

Τώρα εσύ μου μιλάς για 210 άλογα από τον 1,4 Tsi και 29 ΝΜ ροπή όταν η VW έχει όριο τα 26ΝΜ. Μπορεί για μεγάλο χρονικό διάστημα να αντέξει ανάλογα και κάθε πότε ζητάς το max από το αυτοκίνητό σου. Τώρα όσον αφορά το ερώτημάσ σου, η άποψή μου είναι να το αφήσεις γιατί αν ανέβεις κι'άλλο μάλλον θα σε αφήσει το αμάξι σου.

Αα ωραία ο λόγος και ο αντίλογος τροφή για συζήτηση αρχίζουμε λοιπόν.

Κατ αρχήν ο κινητήρας των 122 ίππων δεν έχει καμία σχέση με τους κινητήρες 140 160 και 170 μιλάμε για άλλη κατασκευή, από ότι μας πληροφόρησαν οι γερμανοί ο συγκεκριμένος τύπος έχει ξεπεράσει τα 300.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα και απόδειξη της αξιοπιστίας είναι ότι τόσο καιρό που κυκλοφορεί δεν ακούστηκε η τουλάχιστον δεν αναφέρθηκε πρόβλημα σε κινητήρα νορμάλ η βελτιωμένου, όποτε αν αντέχει 300+ και ο βελτιωμένος αντέξει 299 δεν νομίζω ότι αποτελεί πρόβλημα αφού στατιστικά ένα μεγάλο ποσοστό έχει πουλήσει το αυτοκίνητο πριν την συμπλήρωση των χιλιομέτρων αυτών, αλλά και πάλι γνωρίζω οδηγούς που έχουν ξεπεράσει το όριο των 300 (εμπορικοί αντιπρόσωποι εταιριών, πλασιέ.) χωρίς πρόβλημα, και ένας από αυτούς είναι βελτιωμένος προσωπικά το γνωρίζω αυτό, τώρα αν κάποιοι τον θεωρούν τσιτωμένο δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν έχει σαφώς μεγάλη απόδοση σε σχέση με τα κυβικά του αλλά έτσι είναι η τεχνολογία βελτιώνεται και βελτιώνει, να θυμίσω ότι καi ο ανταγωνισμός στα 1400 με υπερσυμπιεστή αποδίδει εκεί στα 155 άλογα (π.χ.Mito tjet)

Τώρα στα 2000 cc είναι αλλά τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν από μια βελτίωση, έχουμε καινούργιους κινητήρες και ενισχυμένους όπως λες ο λόγος δεν είναι ότι φοβηθήκαν μήπως δεν αντέξει αλλά είναι η πολιτική της Volkswagen να πατά πάνω σε ένα σύνολο και να παρουσιάζει τον ίδιο κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις,(ένα παρόμοιο παράδειγμα είναι των εταιριών κατασκευής επεξεργαστών Intel, amd βγάζουν μια cpu και αλλάζοντας τον πολλαπλασιαστή η το FSB παρουσιάζουν πολλά μοντέλα στην αγορά με την ιδία cpu ) είναι οικονομικά συμφέρουσα γι αυτήν να εξελίξει έναν κινητήρα πασπαρτού παρά να φτιάξη 4, 5 διαφορετικούς οπότε δικαιολογείτε και η ενίσχυση δεν είναι θέμα αξιοπιστίας απλά το ίδιο μπλοκ μπορείς να το δεις και με 260 άλογα, (ο παλιός 18Τ AGU ξεκινά από 150 ps) δεν είναι για τα 40 άλογα αλλά για μελλοντική βελτίωση .

Τώρα την πολιτική των οίκων βελτιώσεων δεν μπορώ να την σχολιάσω γιατί εκεί μπαίνουν στο παιχνίδι άλλοι παράμετροι ,και να θυμίσω κάτι που μερικές φορές ξεχνάμε ότι οι ανοχές ενός Volkswagen κινητήρα, σασμάν και ούτω κάθε εξής είναι πολύ μεγάλες η πράξη αυτό έχει αποδείξει .

Τα μανουαλ σασμάν πάνε πιο ψηλά από 29 ροπή και 200 αλογάκια σε σχέση με το DSG 7 ?

Δεν είναι καλά?

Αυτό για αυτούς που λένε ότι είναι μονόδρομος το μανουαλ για βελτίωση .

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

H VW όπως λες δοκιμάζει και τους κινητήρες της για 300.000 χλμ πριν τους βγάλει στην παραγωγή.

Οι (περισσότεροι) βελτιωτές που αναβαθμίζουν την ισχύ μέσω αναπρογραμματισμού του εγκεφάλου, αφήνουν τη δοκιμή στους πελάτες τους, για να μην πω ότι τους πρώτους τους χρησιμοποιούν σαν "πειραματόζωα".

Προφανώς για να σε προλάβω υπάρχουν και σωστοί βελτιωτές που προσφέρουν ολοκληρωμάνα πακέτα και με εγγύηση μόνο που τότε ξεφευγουμε οικονομικά.

Η τεχνολογία συμφωνώ ότι βελτιώνεται και βελτιώνει αρκεί αυτό να μη γίνεται μονομερώς και εις βάρος κάποιων άλλων εξαρτημάτων. Είμαι δηλαδή υπέρ της ολιστικής και όχι μεμονωμένης βελτίωσης.Αυτό που δεν ειπώθηκε ως τώρα είναι πολλές φορές η αύξηση της ιπποδύναμης μόνο με πρόγραμμα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ομοιογένεια του αυτοκινήτου που ναι μεν γίνεται γρηγορώτερο στις ευθείες αλλά χειρότερο στις στροφές.Ασε που οι περισσότεροι μένουν μόνο στην αύξηση ισχύος και παραμελούν τα υπόλοιπα(φρένα, ανάρτηση κ.λ.π)

Την πολιτική της VW με κοινά εξαρτήματα σε όλο το group όλοι την ξέρουμε. Αυτό που έίπα όμως είναι ότι όταν ανέβασε την ισχύ από τα 200 στα 230 (GTI E30) ή 265(AUDI) δεν το έκανε μόνο με πρόγραμμα. Που διαφωνείς σ'αυτό;

Το κλείνω εδώ γιατί βγήκαμε πάλι off topic και κάποιοι δίκαια θα διαμαρτυρηθούν.

Link to comment
Share on other sites

Για γυναίκες μίλησα όχι για κοριτσάκια

μιλαμε για ηλικιες απο 16 μεχρι 40+ νομιζω ειναι μια χαρα ;) μετα δεν ξερω σορρυ!ας κανουμε gallop αχαχα

Link to comment
Share on other sites

ολες μα ολες ξερουν να οδηγανε manual η εχουν δει τον πατερατους να οδηγαει....οποτε να τρελενονται με τις αλλαγες δεν παιζει.μονο αυτο θα σας πω,μονο που βλεπουν πως γινονται τοσο γρηγορα οι αλλαγες (βλεπε S)τρελενονται.ασε που μετα θελουν να το δοκιμασουναυτα για τους λιγους τυχερους...:)

Link to comment
Share on other sites

Σε μερικά από αυτά που ανέφερες θα συμφωνήσω και σε αλλά θα ήθελα να τοποθετηθώ αλλά όπως είπες είμαστε off topic και πρέπει να το σταματήσουμε εδώ ελπίζω οι φίλοι που μας διαβάζουν να έβγαλαν τα συμπεράσματα τους. :)

Link to comment
Share on other sites

Απορω που υπαρχουν ακομα καποιοι που δε τους αρεσει το DSG!!!και για να ξερεις, οσες γυναικες ειδαν το DSG μου, μετα ηθελαν να το δοκιμασουν και το εκαναν οσες δοκιμασαν και εμενα....

τρελενονται ολες με το αυτοματο κιβωτιο.

αλλα για να μιλησουμε τωρα σοβαρα, πραγματικα δεν προκετιαι να ξανααγορασω αυτοκινητο δισως DSG

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως να πω την αμαρτια μου ενα DSG ειδικα για την κινηση και το σταματα ξεκινα θα το ηθελα.

Παρολα αυτα η αισθηση να καρφωνεις εσυ τις ταχυτητες ειδικα οταν επιταχυνεις σε μια κοντρα ειναι μοναδικη. με τη λογικη ομως να εχεις καλυτερη οικονομια και ξεκουραση στο αμαξι, τοτε ενα DSG θα ηταν πολυ καλη λυση.

ειδικα στην κοντρα με βοηθαει πολυ το DSG γιατι πολυ απλα αλλαζουν πολυ ποιο γρηγορα οι ταχυτητες καθως εχω δυο συμπλεκτες. τωρα αν θελεις και με το DSG αλλαζεις εσυ τις ταχυτητες απο το τιμονι, οποτε τι σε κανει να θελεις το χειροκινητο; η αγνοια σου πως εκτος απο αυτοματο ειναι και σειριακο δηλαδη το γεγονος οτι μπορεις να κανεις μονος σου τις αλλαγες οπως και στο χειροκινητο; δηαλδη στην χειροτερη περιπτωση πυο θελεις εσυ ηνα ελενχεις τις αλλγες, ε το κανεις και με το DSG ξερεις. οποτε κανενα επιχειρημα υπερ του χειροκινητου δεν ευσταθει!

ελεος πια με την εμονη σας στο χειροκινητο, οδηγηστε, μαθετε τι σημαινει το DSG και μετα τα λεμε.

Link to comment
Share on other sites

Απορω που υπαρχουν ακομα καποιοι που δε τους αρεσει το DSG!!!και για να ξερεις, οσες γυναικες ειδαν το DSG μου, μετα ηθελαν να το δοκιμασουν και το εκαναν οσες δοκιμασαν και εμενα....

τρελενονται ολες με το αυτοματο κιβωτιο.

αλλα για να μιλησουμε τωρα σοβαρα, πραγματικα δεν προκετιαι να ξανααγορασω αυτοκινητο δισως DSG

Το ακούσαμε και αυτό! Δηλαδή για να μαμήσουμε θα πρέπει να έχουμε απαραιτήτως DSG. Γι'αυτό δε μου καθότανε η μικρή τη προηγούμενη εβδομάδα επειδή είμαι με manual!!

Πλάκα κάνω και εγώ, και για να σοβαρευτούμε πιστεύω πως πρέπει να είμαστε αρκετά περήφανοι που η VW έχει ένα από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Βέβαια για αυτοκίνητο 20,000 ευρώ είναι αρκετά τα 2,000 που ζητάει -αυτός είναι ο λόγος που δεν το επέλεξα άλλωστε.

Πάντως όλα τα αυτόματα κιβώτια στις μέρες μας δεν δημιουργούνται με κύριο σκοπό την οδηγική απόλαυση, όσο την οικονομία καυσίμου και την άνεση/ευκολία (εντός & εκτός πόλης).

Η σειριακή λειτουργία του κιβωτίου βέβαια προφέρει σε αίσθηση αλλά για να κάνεις χρόνο σε πίστα καλύτερο από ένα ολόιδιο αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο θα πρέπει να μάθεις να χρησιμοποιείς και τα δυο πόδια στην οδήγηση.... (αριστερό-φρένο, δεξί-γκάζι).

Τέλος εγώ προσωπικά έχω και κάποιες αμφιβολίες για την αξιοπιστία των DSG (δε λέω ότι τα χειροκίνητα είναι χειρότερα ή καλύτερα, απλά εδώ στο ελλαδιστάν αν πάθεις κάτι εκτός εγγύησης δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος με τεχνογνωσία να στο επισκευάσει (το DSG) αφού οι αντιπροσωπίες που αντιμετωπίζουν πρώτες τα προβλήματα αυτά προχωρούν στην αλλαγή ολόκληρου του σασμάν και δε μπαίνουν στο κόπο να το ανοίξουν....

Link to comment
Share on other sites

αντε παιδια 7 ταχυτητες στο dsg παμε για 8 φορτηγα θα τα κανουμε τα αυτοκινητα!

ηρεμα ρε φιλε...μου λες τη seat λες και ειναι η subaru:D

Η subaru ουτε ζωγραφιστο δεν εχει ακομα κιβωτιο τυπου dsg. Θα ηθελε αλλα πολλα τα λεφτα για την εξελιξη του.

Η mitsubishi εχει βγαλει το sst (κατι παροποιο του dsg, γιατι αραγε?)για το lancer evo το τελευταιο.

Αλλα τι ξερουν και αυτοι απο σπορ οδηγηση??

Οσο για την seat σιγουρα στην ιεραρχια της vag ειναι σιγουρα κατω απο την vw αλλα συγχρονως

προσφερει αυτοκινητα (cupra/fr) που στην κατηγορια τους και στα λεφτα τους ειναι ασυναγωνιστα, και αντικειμενικα ειναι και σημειο αναφορας ως προς τα οδηγικα τους χαρακτηριστικα και αποδοση κινητηρων. Εξ'αλλου ειναι η μονη που συμμετεχει σε αγωνες πιστας (wtcc αν δεν κανω λαθος) με τα leon και με αρκετες διακρισεις καθοτι εχουν ξεχωριστο τμημα seat sport που ασχολειται ειδικα με το θεμα.

Αλλα ειπαμε, τι ξερουν και αυτοι απο σπορ οδηγηση??

Link to comment
Share on other sites

Η subaru ουτε ζωγραφιστο δεν εχει ακομα κιβωτιο τυπου dsg. Θα ηθελε αλλα πολλα τα λεφτα για την εξελιξη του.

Η mitsubishi εχει βγαλει το sst (κατι παροποιο του dsg, γιατι αραγε?)για το lancer evo το τελευταιο.

Αλλα τι ξερουν και αυτοι απο σπορ οδηγηση??

Οσο για την seat σιγουρα στην ιεραρχια της vag ειναι σιγουρα κατω απο την vw αλλα συγχρονως

προσφερει αυτοκινητα (cupra/fr) που στην κατηγορια τους και στα λεφτα τους ειναι ασυναγωνιστα, και αντικειμενικα ειναι και σημειο αναφορας ως προς τα οδηγικα τους χαρακτηριστικα και αποδοση κινητηρων. Εξ'αλλου ειναι η μονη που συμμετεχει σε αγωνες πιστας (wtcc αν δεν κανω λαθος) με τα leon και με αρκετες διακρισεις καθοτι εχουν ξεχωριστο τμημα seat sport που ασχολειται ειδικα με το θεμα.

Αλλα ειπαμε, τι ξερουν και αυτοι απο σπορ οδηγηση??

Μη μου σιγρινεις με subaru ιεροσυλια.ας μην εχει το κιβωτιο εχει αλλα καλα..και το evo Που το συγρινουν με subaru γι αυτους που ξερουν ιεροσυλια ειναι.αντε να παει να φτιαξει κανενα κλιματισιτκο ι Mitsusbisi

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πώς η συζήτηση έχει να κάνει με το DSG, και όχι με Subaru kai Mitsubishi.

Πιστεύω πώς το DSG σε κάθε περίπτωση είναι επίτευγμα. Έαν αξίζει την διαφορά

χρημάτων θα μπορέσουν να το κρίνουν εκείνει που αποφάσισαν να το βάλουν,

διότι θα εχουν ώσ μέτρο σύγκρισεις και το χειροκίνητο.

Προσωπικά υποστήριζα μιά ζωή το χειροκίνητο, εως ότου οδήγησα μια φορά το DSG ;-)

Link to comment
Share on other sites

Μη μου σιγρινεις με subaru ιεροσυλια.ας μην εχει το κιβωτιο εχει αλλα καλα..και το evo Που το συγρινουν με subaru γι αυτους που ξερουν ιεροσυλια ειναι.αντε να παει να φτιαξει κανενα κλιματισιτκο ι Mitsusbisi

Φιλε μου ξεφυγες παλι.

Εδω μιλαμε για το dsg (και τα παρομοια του εφοσον υπαρχουν) και εσυ συγκρινεις subaru/evo.

Εγω εκανα μια αναφορα στο οτι η mitsubishi εχει και εξελισσει ενα κιβωτιο τυπου dsg και εσυ αρχισες να λες περι συγκρισης evo/impreza, ασχετο δηλαδη.

Και για να ξερεις και κατι γιατι ατυχως ο λογος σου δειχνει αγνοια βασικων στοιχειων.

Πληροφοριακα η mitsubishi σαν ομιλος ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστικος της Ιαπωνιας κατασκευαζοντας απο

καρφιτσες μεχρι πλοια και διαστημικα εξαρτηματα.Με οτι ασχολειται ειναι στον καθε τομεα απο τις καλυτερες παγκοσμιως.

Ακομα και τα κλιματιστικα που ειρωνικα ανεφερες ειναι τα καλυτερα στην κατηγορια τους.

Και τα 122αρια tsi, mitsubishi τουρμπινα εχουν, ετσι για να μην ξεχνιομαστε.

Οσο για αυτοκινητα , αν θεωρεις οτι η συγκριση evo/impreza ειναι ιεροσυλια τοτε απεχεις μακραν της πραγματικοτητας. Ενημερωσου σωστα για να μην εκτιθεσαι.

Τελος παντων το θεμα μας ειναι αλλο και εκει να μενουμε.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

αν dsg και χειροκινητο ειχαν ιδια τιμη ναι βαζε πολλους σε σκεψη...τωρα με +2000?ειναι πολλα τα λευτα!

Αν είχαν την ίδια τιμή, δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα με δεδομένο ότι το dsg είναι εξαιρετικό. Εξάλου οφείλω να παραδεχτώ ότι εμείς με τα χειροκίνητα δεν μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί κριτές αφού δεν ζήσαμε με το συγκεκριμένο κιβώτιο αλλά το οδηγήσαμε στην καλύτερη περιστασιακά.

Από αυτούς που το αγόρασαν οι περισσότεροι εκφράζονται με τα καλύτερα λόγια, ενώ υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι ενώ το βάλαν στα αυτοκίνητά τους εκφράζουν σοβαρούς προβληματισμούς για τον τρόπο που αντιδρά υπό κάποιες συνθήκες, χωρίς όμως να λένε ότι το μετανοιώσαν. Αυτοί κυρίως΄είναι που ζητάν το κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητο και το dsg δεν τους το δίνει πάντα, πέρα του ότι δεν σου επιτρέπει να έχεις τον πλήρη έλεγχο και αυτό δεν πολυαρέσει σε ενα σπορτιφ οδηγό. Βέβαια όταν κάποιος τα δίνει +2000 Ευρώ για dsg δύσκολα στη συνέχεια παραδέχεται ότι κακώς το έβαλλε.

Πέραν όλων όμως επειδή ότι βελτιώνει την άνεση, αργά ή γρήγορα(και με τη μείωση του κόστους) θα το ζητάν όλο και περισσότεροι νομίζω ότι όπως και στην Αμερική έτσι και στην Ευρώπη το μέλλον είναι τα αυτόματα. Απλώς ο Ευρωπαίος ως ποιο απαιτητικός από τους Αμερικανούς περιμένει ένα ποιο μοντέρνο γρήγορα αυτόματο που να λειτουργεί και ως ημιαυτόματο. Εδώ εχουν καθιερωθεί ενα σωρό αυτοματισμοί πολλοί από τους οποίους θα μπορούσαν να λείπουν προς όφελος του βάρους και των λιγότερων προβλημάτων.

Εν κατακλείδει, αν κάποιος κινείται με το αυτοκίνητό του συχνά και καθημερινά στο κέντρο της πόλης και είναι διατεθειμένος να πληρώσει το τίμημα ας το βάλλει. Αν κινείται κυρίως εκτός και με δεδομένο ότι οι τουρμπάτοι κινητήρες της VW έχουν ροπή από χαμηλά, μπορεί να κινείται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και με το χειροκίνητο πατόντας στη ροπή.

Σε όσους αρέσουν τα γκάτζετ μάλλον θα το επιλέξουν ανεξάρτητα από το τι θα πούμε εμείς.Πολλοί επιλέγουν και πληρώνουν αδρα αυτόματα ανακλινόμενους καθρέπτες και καθίσματα και πιστεύω ότι δεν το κάνουν γιατί βαρίούνται να τους σπρώξουν να κλείσουν όταν παρκάρουν σε στενό δρόμο ή να ρυθμίσουν το κάθισμα χειροκίνητα.

Σταθμίστε τις ανάγκες, τα οικονομικά και τις προτεραιότητες και η απόφαση δική σας.

Link to comment
Share on other sites

Το ακούσαμε και αυτό! Δηλαδή για να μαμήσουμε θα πρέπει να έχουμε απαραιτήτως DSG. Γι'αυτό δε μου καθότανε η μικρή τη προηγούμενη εβδομάδα επειδή είμαι με manual!!

Πλάκα κάνω και εγώ, και για να σοβαρευτούμε πιστεύω πως πρέπει να είμαστε αρκετά περήφανοι που η VW έχει ένα από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Βέβαια για αυτοκίνητο 20,000 ευρώ είναι αρκετά τα 2,000 που ζητάει -αυτός είναι ο λόγος που δεν το επέλεξα άλλωστε.

Πάντως όλα τα αυτόματα κιβώτια στις μέρες μας δεν δημιουργούνται με κύριο σκοπό την οδηγική απόλαυση, όσο την οικονομία καυσίμου και την άνεση/ευκολία (εντός & εκτός πόλης).

Η σειριακή λειτουργία του κιβωτίου βέβαια προφέρει σε αίσθηση αλλά για να κάνεις χρόνο σε πίστα καλύτερο από ένα ολόιδιο αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο θα πρέπει να μάθεις να χρησιμοποιείς και τα δυο πόδια στην οδήγηση.... (αριστερό-φρένο, δεξί-γκάζι).

Τέλος εγώ προσωπικά έχω και κάποιες αμφιβολίες για την αξιοπιστία των DSG (δε λέω ότι τα χειροκίνητα είναι χειρότερα ή καλύτερα, απλά εδώ στο ελλαδιστάν αν πάθεις κάτι εκτός εγγύησης δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος με τεχνογνωσία να στο επισκευάσει (το DSG) αφού οι αντιπροσωπίες που αντιμετωπίζουν πρώτες τα προβλήματα αυτά προχωρούν στην αλλαγή ολόκληρου του σασμάν και δε μπαίνουν στο κόπο να το ανοίξουν....

και ομως πιστεψε με η οδηγικη απολαυση που σου χαριζει το DSG ειναι το κατι αλλο.

και μαλιστα το λεω εγ που μεχρι πριν 3 χρονια ημουν κατα των αυτοματων κιβωτιων.....

Link to comment
Share on other sites

και ομως πιστεψε με η οδηγικη απολαυση που σου χαριζει το DSG ειναι το κατι αλλο.

και μαλιστα το λεω εγ που μεχρι πριν 3 χρονια ημουν κατα των αυτοματων κιβωτιων.....

Φίλε μου πως εννοείς την οδηγική απόλαυση; Γιατί για ο καθένας από μας την αντιλαμβάνεται με διαφορετικό τρόπο .

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου πως εννοείς την οδηγική απόλαυση; Γιατί για ο καθένας από μας την αντιλαμβάνεται με διαφορετικό τρόπο .

Ακριβως γι'αυτο δεν εχει πραγματικο νοημα η συζητηση.

Ο καθενας μας εχει τα δικα του κριτηρια περι 'οδηγικης απολαυσης' που ειναι αδιαπραγματευτα κατα καποιο τροπο (αν και συνηθως προσωρινα σε νεαροτερες ηλικιες).

Τωρα αν μερικων συμφωνουν μεταξυ τους αυτο δεν εχει και καμμια σημασια.

Με κανενα τροπο ομως το τι θεωρει καποιος 'καλυτερο' κρινοντας απο τον εαυτο του δεν ειναι σωνει και καλα

και καλυτερο για τους υπολοιπους.

Δεν θα αναφερθω σε χαρακτηρισμους 'ανδρικο' κλπ γιατι μονο ανωριμοτητα και λανθανουσα επαρση δειχνουν.

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen DSG Statistics

VW sells one millionth DSG, next million on the way

1 million DSG ? Volkswagen celebrates the bestselling gearbox

Kassel has produced the dual-clutch gearbox for the Group since 2003

Latest 7-speed DSG now available

Wolfsburg/Kassel, 05 February 2008 DSG three letters that stand for supreme shift comfort, economy and sportiness. Together with staff from the Kassel.

Τα σχόλια σας παρακαλώ

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.