Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

αν αλλαζες θα επαιρνες μηχανικο κιβωτιο?

Δε νομίζω ότι υπάρχουν και πολλοί που παίρνουν χειροκίνητο ξανά...

Προφανώς και είναι ρητορική η ερώτηση :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ο πονος σου Ηλια βασικα εγκειται στο 7αρι και οχι στο dsg γενικα και ειδικα στο 6αρι..

Επειδη ξερω οτι εισαι αρκετα αντικειμενικος με τις αποψεις σου και επειδη δεν εχω εμπειρια απο το 7αρι

παρα μονο απο το 6αρι μου, τελικα φαινεται οτι αυτα που ελεγαν δειλα-δειλα οι γνωμες για την συγκριση των δυο ειναι μαλλον αληθεια. Οτι δηλαδη υπολειπεται σε σπορ αισθηση απο το 6αρι αλλα αυτο ηταν λιγο πολυ αναμενομενο συμφωνα με τα κατασκευαστικα τους χαρακτηριστικα.

Παντως πιστευω οτι για καποιον που δεν εχει εμπειρια με το 6αρι οι διαφορες δεν φαινονται αλλα και παλι αυτο εξαρταται απο το τι περιμενει κανεις απο το συγκεκριμενο προιον. Μην ξεχναμε οτι στα υτοκινητα που μπαινει (122αρια/160αρια) δεν τα χαρακτηριζει τοσο ο σπορ χαρακτηρας τους εστω και αν αυτο ειναι το Scirocco.

Δηλ μην περιμενεις σπορ κιβωτιο σε αυτοκινητο που δεν ειναι σπορ (εστω και αν λεγεται).Ακομα το 6αρι που μπαινει στα 2λιτρα ειναι διαφορετικο στην λειτουργια του απο αυτο που εμπαινε στα 140αρια/170αρια.

Η VW δεν εβγαλε τα 122/140/160/170 με γνωμονα την σπορ οδηγηση οσο την σχετικα γρηγοροτερη μεταβαση σε συγκριση με τον ανταγωνισμο. Για την σπορ οδηγηση εχει τα gti, διλιτρα κλπ.

Παντως εγω με το 140αρι μου dsg ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν θα το αλλαζα.

Αληθεια εσυ που τελικα βρισκεις πιο πολλα αρνητικα απο θετικα στο dsg, οπως διαβασα σε προηγουμενο ποστ σου, αν αλλαζες θα επαιρνες μηχανικο κιβωτιο?

Και επιτελους μην κατακρινουμε τοσο ευκολα ενα κιβωτιο που ειναι εδω και χρονια μακραν μπροστα του ανταγωνισμου και το οποιο πρωτο και με σχετικα πολυ μικρο επιπλεον κοστος σου δινει μια γευση απο το τι θεωρειται τεχνολογικη εξελιξη που περνα απο πανακριβες αγωνιστικες κατασκευες στα χερια του απλου οδηγου.

Οσο για το αν υπαρχουν καλυτερα κιβωτια απο το 6αρι dsg στην κατηγορια του/κοστος, περιμενω στοιχεια και νουμερα, διαφορετικα ας μην λεγεται γιατι ειναι απλως ατοπο.

Εδω ακομα και ολοκληρη Mitsubishi που εμφανισε το smt/mmt η οπως αλλοιως λεγεται στο τελευταιο Evo και σε αυτοκινητο των 50000 ευρω δεν εχει καταφερει να φτασει την λειτουργια του dsg.

Και μην αναφερουμε κιβωτια Μ3/Μ5 με 10 προγραμματα και λοιπα γιατι ουτε το ιδιο κοστος εχουν ουτε απευθυνονται σε αναλογα αυτοκινητα.

Ειναι οπως τα λες. Οσα παραπονα και να ειχα με το DSG στο TSi, τουλαχιστον μου εδινε οχι μονο την αισθηση, αλλα ηταν και πραγματικοτητα, οτι το κιβωτιο, ηταν, how should I put this?, σπορ, εστω αν και το αμαξι δεν ηταν. Στο Scirocco παιδια, απλα εχω ξενερωσει. Πηγα και οδηγησα σημερα το manual , και δεν εχει καμμια σχεση με το DSG7. Αφηστε που το TSi πριν την αναβαθμιση στο software ειχε ενα πεταγμα, γαμωτο. Αυτο το Scirocco ειναι τοσο γραμικο που ωρες ωρες νομιζεις οτι ειναι ατμοσφαιρικο. Ειμαι τοσο απογοητευμενος που πηρα σημερα στην Karenta να κλεισω ραντεβου αυριο για να το αλλαξω. Και ειμαι πολυ σοβαρος. Υπολογιζω να μου δωσουν ¤21-¤22Κ και να βαλω ¤10Κ διαφορα να παρω το GTi VI. Απλα δεν το αντεχω αυτο το αμαξι με αυτο το κιβωτιο. Ναι το ξερω οτι το εχω 15 ημερες, αλλα οποιος θελει που εχει TSi, GT DSG V να ερθει να οδηγησει το δικο μου. Θα φαει μεγαλο ξενερωμα

Δε νομίζω ότι υπάρχουν και πολλοί που παίρνουν χειροκίνητο ξανά...

Προφανώς και είναι ρητορική η ερώτηση :)

Σχεδον σωστος. Αν ειναι να παρω το DSG7 καλυτερα manual. Και για να μην μπερδευουμε τον κοσμο. Αλλο το DSG7 που βαζει η VW στα "φτηνα" μοντελα, και αλλο το S-tronic/DSG 7 "Αριστουργημα" που μπαινει στο Q5 Που εχει παρει φιλος μου

Link to comment
Share on other sites

Και ενα off-topic-maker.gif για να κλεισω. Μαλλον παρα ειμαι Golfakias τελικα γιατι βαρεθηκα το 90% που εχει Scirocco να νομιζει οτι εχει παρει DBS. Ημαρτον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω βοηθεια ρε παιδια!!!!!!!!!!! Αφηστε με στον πονο μου :lol:

Επειδη βαριεμαι να γραφω τα ιδια και τα ιδια, οτι γραφεις απλα δεν ισχυει. Τωρα τα "μαθηματα" που μου λες οτι το πηγα κοκκινο και οχι κοφτη, δηλαδη θελει πολυ σκεψη να καταλαβεις οτι ο κοφτης βρισκεται στα κοκκινα? ;) Και αν δεν το ξερεις, κοφτες το DSG ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ.

Αντε μια εβδομαδα να με τρελανετε εμεινε, take advantage of it :lol:

Σορρυ δεν ξέρω αν συνεχίζω να σε τρελάνω :whistling: αλλά διαφωνώ:

Κόφτης στροφών είναι αυτό που κόβει το γκάζι τελείως, αν ο κινητήρας φτάσει ορισμένες στροφές.

Σήμερα έκανα δοκιμή: Στο Μ έπαιζα κανονικά με το γκάζι (για λίγο, δεν έχω σκοπό να καταστρέψω τον κινητήρα) στο διάστημα από 6000 έως 6400, χωρίς παραμικρό πρόβλημα με 1η και 2α (δεν είχα περιθώριο για μεγαλύτερες ταχύτητες). Συμπέρασμα: ο κόφτης δεν βρίσκεται στις 6000 στροφές (Παρόλο που η VW από κει το χει βαμμένο με κόκκινο :wacko: )!!!! Λίγο πριν φτάσω 6500 το DSG κάνει την αλλαγή. Ίσος δεν υπάρχει κόφτης στα αμάξια με DSG (αν το φόρτωσαν στο το ίδιο το DSG την αποφυγή των υπερβολικών στροφών)

Φιλικά kio :)

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

Ειναι οπως τα λες. Οσα παραπονα και να ειχα με το DSG στο TSi, τουλαχιστον μου εδινε οχι μονο την αισθηση, αλλα ηταν και πραγματικοτητα, οτι το κιβωτιο, ηταν, how should I put this?, σπορ, εστω αν και το αμαξι δεν ηταν. Στο Scirocco παιδια, απλα εχω ξενερωσει. Πηγα και οδηγησα σημερα το manual , και δεν εχει καμμια σχεση με το DSG7. Αφηστε που το TSi πριν την αναβαθμιση στο software ειχε ενα πεταγμα, γαμωτο. Αυτο το Scirocco ειναι τοσο γραμικο που ωρες ωρες νομιζεις οτι ειναι ατμοσφαιρικο. Ειμαι τοσο απογοητευμενος που πηρα σημερα στην Karenta να κλεισω ραντεβου αυριο για να το αλλαξω. Και ειμαι πολυ σοβαρος. Υπολογιζω να μου δωσουν ¤21-¤22Κ και να βαλω ¤10Κ διαφορα να παρω το GTi VI. Απλα δεν το αντεχω αυτο το αμαξι με αυτο το κιβωτιο. Ναι το ξερω οτι το εχω 15 ημερες, αλλα οποιος θελει που εχει TSi, GT DSG V να ερθει να οδηγησει το δικο μου. Θα φαει μεγαλο ξενερωμα

Ρε συ Ηλία είσαι απίστευτος, δεν υπάρχεις worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ δεν ξέρω αν συνεχίζω να σε τρελάνω :lol: αλλά διαφωνώ:

Κόφτης στροφών είναι αυτό που κόβει το γκάζι τελείως, αν ο κινητήρας φτάσει ορισμένες στροφές.

Σήμερα έκανα δοκιμή: Στο Μ έπαιζα κανονικά με το γκάζι (για λίγο, δεν έχω σκοπό να καταστρέψω τον κινητήρα) στο διάστημα από 6000 έως 6400, χωρίς παραμικρό πρόβλημα με 1η και 2α (δεν είχα περιθώριο για μεγαλύτερες ταχύτητες). Συμπέρασμα: ο κόφτης δεν βρίσκεται στις 6000 στροφές (Παρόλο που η VW από κει το χει βαμμένο με κόκκινο :wacko: )!!!! Λίγο πριν φτάσω 6500 το DSG κάνει την αλλαγή. Ίσος δεν υπάρχει κόφτης στα αμάξια με DSG (αν το φόρτωσαν στο το ίδιο το DSG την αποφυγή των υπερβολικών στροφών)

Φιλικά kio :)

Εκει ειναι ο κοφτης φιλε μου 6500-6600. Κανενα DSG εκτος αν εχεις το 6αρι και περασεις προγραμα για το DSG δεν σου κραταει την σχεση στον κοφτη. Δοκιμασε στο Μ με 2αρα η 3η, για λιγα χλμ το λεω, αν θελεις δοκιμασε και 5η tongue.gif και θα δεις οτι θα αλλαξει μονο του.

Να γραψω και αυτο. Σημερα βραδυ στην αττικη οδο, southbound, στο υψος του Alpha, ειπα να δω καμμια τελικη. Μεχρι 223 ειδα με 6η ψιλοκατηφορα και το αμαξι δεν εδινε αλλο. Αυτο για μερικους που το εχουν παει 250+ το 160ps ;)

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Ηλία είσαι απίστευτος, δεν υπάρχεις worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Αληθεια λεω. Αν δει το post o Panozz το ξερει οτι εκλεισα ραντεβου αυριο στις ανταλλαγες να το επιβεβαιωση. Αν δεν εχεις δουλεια ελα μαζι μου να πιουμε και καφεδακι μετα :)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι οπως τα λες. Οσα παραπονα και να ειχα με το DSG στο TSi, τουλαχιστον μου εδινε οχι μονο την αισθηση, αλλα ηταν και πραγματικοτητα, οτι το κιβωτιο, ηταν, how should I put this?, σπορ, εστω αν και το αμαξι δεν ηταν. Στο Scirocco παιδια, απλα εχω ξενερωσει. Πηγα και οδηγησα σημερα το manual , και δεν εχει καμμια σχεση με το DSG7. Αφηστε που το TSi πριν την αναβαθμιση στο software ειχε ενα πεταγμα, γαμωτο. Αυτο το Scirocco ειναι τοσο γραμικο που ωρες ωρες νομιζεις οτι ειναι ατμοσφαιρικο. Ειμαι τοσο απογοητευμενος που πηρα σημερα στην Karenta να κλεισω ραντεβου αυριο για να το αλλαξω. Και ειμαι πολυ σοβαρος. Υπολογιζω να μου δωσουν ¤21-¤22Κ και να βαλω ¤10Κ διαφορα να παρω το GTi VI. Απλα δεν το αντεχω αυτο το αμαξι με αυτο το κιβωτιο. Ναι το ξερω οτι το εχω 15 ημερες, αλλα οποιος θελει που εχει TSi, GT DSG V να ερθει να οδηγησει το δικο μου. Θα φαει μεγαλο ξενερωμα

Εγω κατι αναλογο εκανα με το πρωτο tsi μου που το αλλαξα σχεδον πανω στον χρονο γιατι απλα δεν αντεχα αλλο

την λειτουργια του συμπλεκτη εκτος του οτι και ειχε σκληρηνει και πατινιαριζε ευκολα.

Το εδωσα πισω απο εκει που το ειχα παρει ανταλλαγη και παρηγγειλα το ιδιο με dsg και λιγο πιο φορτωμενο.

Μπορει να εχασα 5 κατι χιλ, αλλα δεν το συζηταω οτι εκανα αυτο που τελικα ηθελα και ειμαι πλεον ευχαριστημενος. Αν και παλι κατι μου στραβωνε σιγουρα θα το αλλαζα παλι γιατι απλα δεν μπορω να συμβιβαστω με καταστασεις.

Οποτε Ηλια και εγω στην θεση σου το ιδιο θα εκανα εφοσον δεν μπορεις να 'τα βρεις' με το αυτοκινητο.

Gti (και με dsg φυσικα αν γινεται) οσο ειναι καιρος ακομα με τα μειωμενα τελη.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Εγω κατι αναλογο εκανα με το πρωτο tsi μου που το αλλαξα σχεδον πανω στον χρονο γιατι απλα δεν αντεχα αλλο

την λειτουργια του συμπλεκτη εκτος του οτι και ειχε σκληρηνει και πατινιαριζε ευκολα.

Το εδωσα πισω απο εκει που το ειχα παρει ανταλλαγη και παρηγγειλα το ιδιο με dsg και λιγο πιο φορτωμενο.

Μπορει να εχασα 5 κατι χιλ, αλλα δεν το συζηταω οτι εκανα αυτο που τελικα ηθελα και ειμαι πλεον ευχαριστημενος. Αν και παλι κατι μου στραβωνε σιγουρα θα το αλλαζα παλι γιατι απλα δεν μπορω να συμβιβαστω με καταστασεις.

Οποτε Ηλια και εγω στην θεση σου το ιδιο θα εκανα εφοσον δεν μπορεις να 'τα βρεις' με το αυτοκινητο.

Gti (και με dsg φυσικα αν γινεται) οσο ειναι καιρος ακομα με τα μειωμενα τελη.

Φυσικα με DSG. Ειναι πια μονοδρομος για εμενα, με τοσα χλμ που κανω καθημερινα. Θα σας ενημερωσω το απογευματακι τι εγινε στην Καρεντα. Το θυμαμαι παντως που το εγραφες στο myphone οτι ειχες παρει το manual και μετα αγορασες το DSG πριν απο κανα 1 1/2 χρονο περιπου αν δεν απατωμαι

Link to comment
Share on other sites

Και ενα off-topic-maker.gif για να κλεισω. Μαλλον παρα ειμαι Golfakias τελικα γιατι βαρεθηκα το 90% που εχει Scirocco να νομιζει οτι εχει παρει DBS. Ημαρτον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:(:lol:

Link to comment
Share on other sites

ρε ηλία εσύ δεν ήσουν αυτός που έλεγες ότι δεν σου αρέσει το DSG 7? η έχω καταλάβει λάθος :D θα έχω χάσει επεισόδια

Τόσες μέρες αυτό συνεχίζει να λέει... B)B)

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα με DSG. Ειναι πια μονοδρομος για εμενα, με τοσα χλμ που κανω καθημερινα. Θα σας ενημερωσω το απογευματακι τι εγινε στην Καρεντα. Το θυμαμαι παντως που το εγραφες στο myphone οτι ειχες παρει το manual και μετα αγορασες το DSG πριν απο κανα 1 1/2 χρονο περιπου αν δεν απατωμαι

Παραγγελια Ιουλιο 2008 και παραλαβη Νοεμβριο 2008.

Link to comment
Share on other sites

ρε ηλία εσύ δεν ήσουν αυτός που έλεγες ότι δεν σου αρέσει το DSG 7? η έχω καταλάβει λάθος :D θα έχω χάσει επεισόδια

Ναι για το 7αρι ελεγε.

Το GTI εχει ακομα το 6αρι, το καλο.

Link to comment
Share on other sites

παρελαβα πριν μια βδομαδα το gti vi με dsg κλπ κλπ κλπ βαζοντας την S μ εκανε δυο τρις φορες αποτομο κατεβασμα και δυνατο τρανταγμα δεν μπορω να καταλαβω γιατι?

Link to comment
Share on other sites

ρε ηλία εσύ δεν ήσουν αυτός που έλεγες ότι δεν σου αρέσει το DSG 7? η έχω καταλάβει λάθος ;) θα έχω χάσει επεισόδια
Ναι για το 7αρι ελεγε.

Το GTI εχει ακομα το 6αρι, το καλο.

Σωστα. Το 6αρι το γουσταρω, το 7αρι αντε γεια!!!!!!!!

παρελαβα πριν μια βδομαδα το gti vi με dsg κλπ κλπ κλπ βαζοντας την S μ εκανε δυο τρις φορες αποτομο κατεβασμα και δυνατο τρανταγμα δεν μπορω να καταλαβω γιατι?

Εξαρτατε το ειδους του τρανταγματος. Πρεπει να γινει συγκεκριμενος. Καμμια φορα το κανει αυτο ειδικα στις υψηλες στροφες και αν ο δρομος γλιστραει και εσυ συνεχιζεις να δινεις μερικες φορες στην αλλαγη κοπαναει. Αυτο εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

παρελαβα πριν μια βδομαδα το gti vi με dsg κλπ κλπ κλπ βαζοντας την S μ εκανε δυο τρις φορες αποτομο κατεβασμα και δυνατο τρανταγμα δεν μπορω να καταλαβω γιατι?

golfin μια συμβουλη λιγο offtopic,θα σου ελεγα τωρα που εισαι στο στρωσιμο να μην χρησιμοποιεις καθολου την s,ναι μεν διίστανται οι αποψεις σχετικα με το στρωσιμο του αυτοκινήτου,ομως η s ειναι ειδικη περιπτωση,είναι το άλλο ακρο,πινει το αιμα του κινητηρα σε καθε ευκαιρια ! και παλι προσωπικη μου αποψη,λιγη υπομονη μεχρι τα 1500 τουλαχιστον και μετα αρχισε και παιζε με τα + , - το s καλου κακου θα σου ελεγα να το αφησεις για μετα τα 4-5000

Link to comment
Share on other sites

Και η ρυθμιση του dsg στα gti ειναι πιο επιθετικη απο τα tsi/gt.

Καλυτερα για την αρχη και μεχρι τουλαχιστον τα 5000 χλμ να δουλευεται στο D (αυτο συνιστω εγω καθοτι ολη η λειτουργια του ελεγχεται ηλεκτρονικα) και στο Μ με γρηγορες αλλαγες και χωρις κοφτες.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το D το S (DSG7), και ελάχιστα έως καθόλου είχα βάλει το χειροκίνητο mode. Εδώ και 2-3 μέρες έχω αρχίσει και το δουλεύω και εκεί(με το μοχλό, τα αυτάκια στο τιμόνι δε με πολυβολεύουν), και παρατήρησα 2 πράγματα : Αλλάζει σχέση πιο γρήγορα(ή τουλάχιστον δίνει αυτή την εντύπωση), και αν το πας όπως πρέπει μπορεί να ρίξει περισσότερο την κατανάλωση από ότι αν αλλάζει μόνο του....

Link to comment
Share on other sites

Τα αυτακια θελουν αρκετη προπονηση.

Οπως ειπες στην θεση Μ εχεις καλυτερη αισθηση των αλλαγων και με προσοχη μπορεις να κινηθεις λιγο οικονομικοτερα.

Link to comment
Share on other sites

εγω 99% τ οαφηνω να κανει μονο του ολη τη δουλεια και δεν ασχολουμε με τα αυτακια. κοιταω το δρομο και ασχολουμε με τον δρομο.

ακοαμ και σε κοντρες το αφηνω μονο του να αποφασιζει.

Link to comment
Share on other sites

dsg γιατι τα manual της vw ειναι χειροτερα απο τα hundai του 96...

Αν το ηξερα....

Τωρ ατη πατησα...

Αν και προσωπικά είμαι υπέρ του DSG, δεν μπορω να πώ πώς έιχα προβλήματα με το χειροκίνητο.

Το μόνο πρόβλημα (Golf III kai Golf V) ήταν η όπισθεν μερικές φορές.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.