wolfburg Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Που την βρηκες αυτή ; Εδώ στον Βόλο στον αμορτισερά μου. Μαυραντζάς λέγεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enigma2 Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Καλησπέρα κ από μένα. αν θες να βάλεις ανάρτηση ρυθμιζόμενη πας υποχρεωτικά σε κάνα 1000 αρικο και.. ένα θα σου πω.. είχα βάλει τις ρυθμιζόμενες της TA Tecnics άντεξαν ένα μήνα και μετά ετριζαν λες και είχα μέσα κλωσσοπουλα. Στην εξαγωγή σπασμένη ανάρτηση.. πιγα χωρίς να μου έχει πει κανείς σε αντικατάσταση της προηγούμενης στην fk. Απαράδεκτη.. έσπασε σε δύο εβδομάδες και φυσικά ο μάστορας δεν το παραδέχτηκε. Αφού του τις έφερα στο κεφάλι έβαλα κανονικές όχι ρυθμιζομενες και λόγο σκληρές και βρήκα την υγεία μου... Μακριά από αυτές ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ.... Άποψη μου... Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Δεν λέω, άκρως δελεαστικές οι τιμές των εν λόγω ρυθμιζόμενων αναρτήσεων και μπαίνεις στην διαδικασια να το σκεφτεις να την αγορασεις...αλλα όπως λένε και στο χωριο μου, ''η φθήνια τρώει τον παρά...'', όπερ μεθερμηνευόμενο θα πληρωσεις κατι που θεωρεις καλο σε πολυ φθηνη τιμη, αλλα ειναι σχεδον βεβαιο πως σε συντομο χρονικο διαστημα θα χρειαστει να το ξαναπληρωσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laris Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 ειναι ρυθμιζομενη σε σκληροτητα ή απλα σε υψος...? μονο σε υψος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliaskoun Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Καλησπέρα, έχω το golf V GT του 2007 και θέλω να αλλάξω ανάρτηση 120.000 χλμ(ίσως και ελατήρια).Ξέρει κανείς να μου πεί τι μαμά ανάρτηση φοράει το συγκεκριμένο μοντέλο μιας και θέλω την ίδια.Προτείνετε κάποιον στον νόμο Αττικής για εγκατάσταση και αξία του σετ? Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliaskoun Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Καλησπέρα, έχω το golf V GT του 2007 και θέλω να αλλάξω ανάρτηση 120.000 χλμ(ίσως και ελατήρια).Ξέρει κανείς να μου πεί τι μαμά ανάρτηση φοράει το συγκεκριμένο μοντέλο μιας και θέλω την ίδια.Προτείνετε κάποιον στον νόμο Αττικής για εγκατάσταση και αξία του σετ? Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Καλημερα!!! Εχω βαλει 18αρες ζαντες και εχω τα μαμα τα αμορτισερ. Παρατηρησα οτι καμια φορα βρισκει το λαστιχο στον θολο. Μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξω αναρτηση για να ειναι ενταξη επιδη η μαμα ειναι πολυ μαλακη αναρτηση και γιαυτο βρησκει. Ποια μου προτινετε? Θελω κατι οικονομικο. και δεν ξερω αν πρεπει να αλλαξω και ελατιρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas123 Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Καλησπερα,ηρθε ο καιρος να αλλαζουμε σιγα σιγα τις αναρτησεις και καποιος μου προτεινε την Koni fsd! Εχει κανεις εμπειρια απο την συγκεκριμενη αναρτηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 (edited) Αναλογως τι δυνατοτητες που θες να σου παρεχει το αυτοκινητο κοιτας και την αναρτηση που θα βαλεις θες ανεση πας στα μανισια η στα koni fsd θες στριψιμο πας σε ελατηρια χαμηλωτος eibach η h&r και αμορτισερ bilstein κιτρινο το sprint οχι to sport η koni κιτρινο η μια coilover αλλα υποψιν οτι το αμαξι θα γινει σκληρο για τους ελληνικους δρομους και ενδεχομενος να τριζει και λιγο. Edited May 2, 2013 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas123 Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Αναλογως τι δυνατοτητες που θες να σου παρεχει το αυτοκινητο κοιτας και την αναρτηση που θα βαλεις θες ανεση πας στα μανισια η στα koni fsd θες στριψιμο πας σε ελατηρια χαμηλωτος eibach η h&r και αμορτισερ bilstein κιτρινο το sprint οχι to sport η koni κιτρινο η μια coilover αλλα υποψιν οτι το αμαξι θα γινει σκληρο για τους ελληνικους δρομους και ενδεχομενος να τριζει και λιγο. Σε ευχαριστω πολυ η αληθεια ειναι οτι λογω συνεχων ταξιδιων η πλαστιγκα θελω να γερνει προς την ανεση με ενα λιγο καλυτερο κρατημα απο τα μανισια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Σε ευχαριστω πολυ η αληθεια ειναι οτι λογω συνεχων ταξιδιων η πλαστιγκα θελω να γερνει προς την ανεση με ενα λιγο καλυτερο κρατημα απο τα μανισια! φιλε πριν κανεις οτιδηποτε σιγουρεψου,αν η ζαντα ειναι σε σωστη διασταση,οπως κ το λαστιχο! στη συνεχεια που ακριβως βρισκει? σε ολοκληρο το θολο ή σε ενα βιδακι που προεξεχει! κανονικα δεν θα επρεπε να βρισκει καπου! σιγουρεψου τί ακριβως ειναι κ μετα πηγαινε στην αναρτηση... το φανταζεσαι να προβεις σε μια δαπανηρη αναρτηση κ να εχεις το ίδιο προβλημα???? επίσης αν ειναι να κανεις αυτη την επενδυση πήγαινε σε κατι σωστο κ οχι σε ημιμετρα (γνωμη μου!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Σε ευχαριστω πολυ η αληθεια ειναι οτι λογω συνεχων ταξιδιων η πλαστιγκα θελω να γερνει προς την ανεση με ενα λιγο καλυτερο κρατημα απο τα μανισια Αν θες ανεση και καλυτερο κρατημα μπορεις να βαλεις και τα bilstein τα κιτρινα τα sport που δεν ειναι για χαμηλωμα ειναι καλυτερα απο τα fsd ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas123 Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Αν θες ανεση και καλυτερο κρατημα μπορεις να βαλεις και τα bilstein τα κιτρινα τα sport που δεν ειναι για χαμηλωμα ειναι καλυτερα απο τα fsd ! Ωραια σε ευχαριστω θα το κοιταξω και για τα Β6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azk342 Posted June 27, 2013 Report Share Posted June 27, 2013 τι έκανες τελικά ποια πήρες. Σε ρωτάω γιατί με ενδιαφέρι και εμένα, έχουμε το ίδιο αμάξι με τα ίδια γουστα. πάνω από όλα να είναι άνετο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted June 27, 2013 Report Share Posted June 27, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dentalgeo Posted October 14, 2013 Report Share Posted October 14, 2013 Καλησπερα κι απο εμενα.Προσφατα εβαλα προγραμμα στην γκολφω κι αλλαχτηκαν κι οι ζαντες(golf tsi gt sport απο 16" σε 17").Το προβλημα που εχω τωρα ειναι οτι το αμαξι παιρνει κλησεις στις στροφες και θελω να βαλω καινουρια αναρτηση(τωρα φοραει μαμα ελατηρια με bilstein b4 τα οποια εχουν περιπου 40000 χλμ).Το θεμα ειναι οτι εχω μπερδευτει.Ο μηχανικος μου λεει να βαλω bilstein b8 sprint με ελατηρια hr και χαμηλωμα 2 ποντους.Ενας γνωστος μου λεει να βαλω coilover αναρτηση της ap η οποια βγαινει και πιο οικονομικη σαν λυση.Ενας αλλος γνωστος λεει να βαλω τα b6sport.Εγω αυτο που ζηταω ειναι να ειναι λιγο σφιχτο τ´αμαξι χωρις να παιρνει κλησεις στις στροφες οπως τωρα και να μην κοπαναει στις λακουβες.Εσεις τι προτεινετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Καλησπερα κι απο εμενα.Προσφατα εβαλα προγραμμα στην γκολφω κι αλλαχτηκαν κι οι ζαντες(golf tsi gt sport απο 16" σε 17").Το προβλημα που εχω τωρα ειναι οτι το αμαξι παιρνει κλησεις στις στροφες και θελω να βαλω καινουρια αναρτηση(τωρα φοραει μαμα ελατηρια με bilstein b4 τα οποια εχουν περιπου 40000 χλμ).Το θεμα ειναι οτι εχω μπερδευτει.Ο μηχανικος μου λεει να βαλω bilstein b8 sprint με ελατηρια hr και χαμηλωμα 2 ποντους.Ενας γνωστος μου λεει να βαλω coilover αναρτηση της ap η οποια βγαινει και πιο οικονομικη σαν λυση.Ενας αλλος γνωστος λεει να βαλω τα b6sport.Εγω αυτο που ζηταω ειναι να ειναι λιγο σφιχτο τ´αμαξι χωρις να παιρνει κλησεις στις στροφες οπως τωρα και να μην κοπαναει στις λακουβες.Εσεις τι προτεινετε; Σου προτεινω να διαβασεις το θεμα bilstein και hr. Οι αναρτησεις και το στησιμο ειναι κατι υποκειμενικο για τον καθενα. Αυτο που εσενα σου φαινεται ικανοποιητικο εμενα ισως δεν με καλυπτει, γι' αυτο καλο ειναι να ακουσεις μερικες γνωμες, να δεις και το προφιλ του καθε οδηγου - αυτοκινητου και μετα να παρεις τις προτεινομενες λυσεις και ναποφασισεις. Υγ. Ετσι οπως σε κοβω, καλυτερα να πας σε b6 bilstein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dentalgeo Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Σ´ευχαριστω πολυ!Διαβασα ολα τα posts και μαλλον καταληγω σε bilstein b8+Hr.Τιμη γυρω στα 810 μου ειπε ο μηχανικος μου.Ειδωμεν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 κοιτα για ρυθμιζομενη καθ υψος. υπαρχουν με τοποθετηση και ευθυγραμμιση σετ εως 400€.(ευθυγραμμιση 30€ και εργασια 70€) η χειροτερη ρυθμιζομενη ειναι πολυ καλυτερη απο το παντρεμα οποιουδηποτε αμορτισερ και ελατηριου.αυτο λεει η εμπερια μου σε 4 αυτοκινητα και αρκετα σετ που εχω δοκιμασει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 http://www.jom.de/gb/Lowering/JOM-BlueLine/Volkswagen/Golf-V http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/index.php/cat/c3066_Golf-5-Golf-3066.html Tωρα φοραω τα TA,και ειμαι ευχαριστημενος. ΚΟΡΥΦΑΙΑ αναρτηση για τα λεφτα της η VMAX ρυθμιζομενη σε σκληροτητα που ειχα στο AUDI A3 1.8 tsi που ειχα...την ειχα παρει 500€ αν θυμαμαι καλα... http://www.v-maxx.com/uk/show-products/xxtreme-coilover-kits/3/3055/3065/ τωρα 810€ για αμορτισερ και ελατηρια απλα τα θεωρω κοροιδια...προσωπικη αποψη παντα!!! με την vmax σκληραινεις ή μαλακωνεις το αμαξι σε 2 λεπτα χωρις να ανεβει ραμπα το αυτοκινητο....κυριολεκτικα σε 2 λεπτα ομως... σε αναρτηση εχω ψαχτει αρκετα..οτι θελετε ρωτηστε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dentalgeo Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Κι εγω στην αρχη το σκεφτομουν για ρυθμιζομενη και μαλιστα την ΤΑ που αναφερεις την βρηκα σε πολυ καλη τιμη αλλα με φρεναρε αυτο το ποστ που διαβασα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36888.Επισης εχω ακουσει καλα λογια για την AP απο ατομα που την φορανε σε scirocco.Η VMAX σου κοπαναγε στις λακουβες? Οπα καποιο λαθος εκανα συγγνωμη.Με φρεναρε αυτο το ποστ που διαβασαhttp://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36888.Εχω επισης ακουσει καλα λογια για την AP απο ατομα που την φορανε σε scirocco.Η VMAX κοπαναγε στις λακουβες? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36888 Και για την AP εχω ακουσει καλα λογια απο ατομα που την φορανε στο scirocco.Η VMAX κοπαναγε στις λακουβες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 τι να σου πω....αλλος εχει βαλει KW ή bilstein pss και εχει προβληματα...ειναι τι θα σου κατσει... το μονο θεμα που εχω ειναι που δεν περασα στις σπειρες του ελατηριου το πλαστικο καλυμα που ειχα απο τις VMAXX και οταν περναω απο ανωμαλιες βρισκουν οι σπειρες μεταξυ τους και εχω θορυβο απο τις σπειρες (οχι παντα,οταν περναω λακουβες κτλ). δεν ειπα οτι ειναι οι καλυτερες αλλα για ενα budget 400€ την θεωρω τιμια και καλη προταση για να εχω χαμηλωμα και σφιχτο αμαξι.... η αναρτηση ειναι τι θελει ο καθενας...το αμαξι μου για την γυναικα μου ειναι σκληρο,για εμενα τελειο,για εσενα αν το οδηγησεις μαλακο κοκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Μακραν καλυτερες οι ρυθμιζομενες στο επιβεβαιωνω, οσο για τις ΤΑ τις αγορασα και μπορω να σου οτι εαν τις παρεις παρε και τα ελατηρια προφορτισης, βεβαια με 400 ευρω δεν παιρνεις racing αναρτηση αλλα παιρνεις μια πολυ καλη αναρτηση βολτας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dentalgeo Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Ενταξει με πεισατε Κλινω προς VMAXX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 (edited) Πάντως "μεγάλες κλίσεις" δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αλλάζουμε ελατήρια/αμορτισέρ ή τουλάχιστον μόνο αυτά, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι αντιστρεπτικές και πολλές φορές εκεί πάσχει ένα αυτοκίνητο. Με σχετικά χαμηλό κόστος συνήθως η διαφορά είναι μεγάλη, ακόμα και με εργοστασιακές λύσεις (πχ από Gti). Edited October 16, 2013 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...