Jump to content
Numb

Intercooler S3 σε Gti Mk5

Recommended Posts

Συγγνώμη κιόλας, αλλα σαν διευκρύνηση ο RS είναι αντίθετος με το θέμα i/c s3...Καλύτερα να ευχαριστήσεις τον Δημήτρη(dk_supra) που "ανοιξε" τα ματια σε πολλους εδω μέσα....

Και τι σκοπό έχει ένα ακόμα πόστ με περιγραφή , εφόσον υπάρχει ήδη αναλυτική περιγραφή απο τον Δημήτρη....

Μάλιστα...

Επειδή λοιπόν και εγώ έχω καιρό να γίνω κακός, και απο ότι φαίνεται έχει γίνει της μόδας να "την λέμε" στον GolfRS μπάς και κεντρίσουμε

την προσοχή του κοινού....έχω να πώ τα εξής για τα παραπάνω γραφούμενα...

1)Καλό είναι όταν γράφουμε κάτι να παρακολουθούμε και τα υπόλοιπα posts ενός forum για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα, και όχι να πεταγόμαστε για θέμα εντυπωσιασμού όταν έχουμε στύση (κοινώς όταν μας κ@υλώσει)

2)Το "αφιερωμένο στον GolfRS" το παληκάρι το έγραψε γιατί του ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΘΕΙ απο μένα να γράψει τις εντυπώσεις του και ΟΧΙ γιατι εγώ του "άνοιξα τα μάτια" όπως λές.¶σχετα λοιπόν τα σχόλιά σου στο θέμα...

3)Εγώ έκανα απλά αναφορά/link στο post του dk_supra και ΟΥΔΕΠΟΤΕ ζήτησα ή πήρα credit για ότι γράφτηκε εκεί.Μπράβο στο παληκάρι που το έκανε και το έγραψε και αναλυτικά, αλλά πάλι ΑΣΧΕΤΟ με αυτά που γράφεις.

4)Το κατα πόσο ένα post έχει "σκοπό" όπως λές δέν το κρίνω ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε κανενας μας, γιατι τότε χάνεται ο έννοια του φόρουμ, και υπάρχει λογοκρισία.Μπορούμε άν θές να ψάξουμε το πόσα "άσκοπα" post έχουν γίνει, αλλά δέν θα τελειώναμε ποτέ.΄Το παληκάρι την εμπειρία του έγραψε, και αυτό δέν ενοχλεί κανέναν.Σάν να μας λές δηλαδή ότι άν εγώ πάω και αλλάξω λάδια, και με γδύσουν, να μήν σου το πώ, γιατί έχει ξαναειπωθεί..Λάθος...

5)Εγώ απο την αρχή δήλωσα ότι είμαι αντίθετος με την ιδεα του S3 FMIC όχι γιατί δέν είναι καλύτερο απο του Gti.Σαφώς μπορεί και να είναι.Το πρόβλημα μου εμένα είναι γιατί να δώσω 600 Ευρώ για ΤΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ, ενώ μπορώ να δώσω για ένα σαφώς πιο αποδοτικό IC είτε απο την Forge ή την APR.Κοινώς;;Μπορεί να είναι καλύτερο αλλά δέν είναι value for money...

Αυτά τα ολίγα...

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...

Επειδή λοιπόν και εγώ έχω καιρό να γίνω κακός, και απο ότι φαίνεται έχει γίνει της μόδας να "την λέμε" στον GolfRS μπάς και κεντρίσουμε

την προσοχή του κοινού....έχω να πώ τα εξής για τα παραπάνω γραφούμενα...

Φυσικά όλοι παρατηρήσατε με τι έξυπνο τρόπο σημείωσα τι θα γίνει σε αυτό το thread (με το post μου στην προηγούμενη σελίδα).

Αλλά, ο RS δεν τσιμπάει πλέον όταν τον πειράζετε και απαντάει όμορφα emoticon_42.gifemoticon_42.gif

btw RS o puck είναι πολύ οκ από κοντά δεν ξέρω γιατί έχετε κόντρα αλλά νταξ, relax

Edited by mayh3m
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις τη γνώμη μου, όχι μόνο δεν στην είπε, αλλά δεν απευθύνθηκε καν σε 'σένα. Επίσης, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο άμεσο όφελος από το να συγκεντρώνεις την προσοχή του "κοινού", και πόσο μάλλον να το επιδιώκεις λέγοντάς την σε κάποιον. Όσο για τα point, συμφωνώ μέχρι ενός σημείου με το 2ο και εν μέρη με το 4ο αλλά για άλλους λόγους από αυτούς που αναφέρεις.

Αν δεν την θέλεις, τα παραπάνω δεν γράφτηκαν ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Αφαιρώ το σχόλιο στον τίτλο του θέματος γιατί... έτσι, δεν μου αρέσει...

Μπράβο !!!

Σωστός !!

Αφού ρώτησες το παληκάρι που το έγραψε και σου έδωσε το ΟΚ...είσαι κύριος...

Τον ρώτησες δέν τον ρώτησες;;;...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ηξεραν ακομη.Παντως στην Αμερικη κοστιζει περιπου οσο και το FORGE.

Καλά αυτό άστο...

Εγώ σου λέω απο τώρα υπολόγιζε γύρω στο ενάμισι....

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα "i/c S3 σε Gti Mk5", νομιζω οτι σηκωνει λιγο παραπανω συζητηση.

Οι περισσοτεροι γνωριζετε τι ακριβως κανει και τι προσφερει ενα i/c, γνωριζετε επισης οτι το συγκεκριμενο μοτερ φοραει front-mount cooler (μετωπης), ειναι αρκετα μεγαλο σε επιφανει, αρα ηδη ειναι αρκετα αποδοτικο.

Καμια σχεση με το "παιδικο" i/c που ειχε ο 20vt, οπου εκει η αλλαγη του ειναι σχεδον επιτακτικη για καποιον που θελει να ξεζουμισει τον κινητηρα απο αλογα.

Στην περιπτωση ομως του 2λιτρου, νομιζω οτι μεχρι ΦΠΕ το συγκεκριμενο ψυγειο κανει πολυ καλη δουλεια, οποτε η αντικατασταση του με μεγαλυτερο/ικανοτερο, προσωπικα πιστευω οτι ειναι λιγο υπερβολη.

Για S3 setup, εκει ειναι αλλη η κουβεντα, οπως επισης και για το edition30 ή το Cupra.

Αυτα θα ελεγα οτι θελουν σιγουρα καποια επεμβαση...

Link to comment
Share on other sites

Προς όποιον έχει κάνει τη μετατροπή, ή γνωρίζει από έγκυρες πηγές:

Έχετε δει θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής, με εργοστασιακό και S3 intercooler; Για πιο αντικειμενική σύγκριση, θα πρέπει να μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο πριν και μετά την μετατροπή. Και την ίδια, ή αρκετά κοντινή εξωτερική θερμοκρασία.

Link to comment
Share on other sites

Προς όποιον έχει κάνει τη μετατροπή, ή γνωρίζει από έγκυρες πηγές:

Έχετε δει θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής, με εργοστασιακό και S3 intercooler; Για πιο αντικειμενική σύγκριση, θα πρέπει να μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο πριν και μετά την μετατροπή. Και την ίδια, ή αρκετά κοντινή εξωτερική θερμοκρασία.

Εγώ μπορώ να σου πώ πάντως πώς χτές που έκανα πάλι looging με εξωτερικη θερμοκρασία 27 βαθμών περιπου κατέγραψα θερμοκρασία εισαγωγής...36 βαθμούς κελσίου....σε άνοιγμα κιόλας.... withstupid.gif

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μπορώ να σου πώ πάντως πώς χτές που έκανα πάλι looging με εξωτερικη θερμοκρασία 27 βαθμών περιπου κατέγραψα θερμοκρασία εισαγωγής...36 βαθμούς κελσίου....σε άνοιγμα κιόλας.... withstupid.gif

Ωραία τώρα πρέπει να πάρουμε και τιμή από αυτοκίνητο με S3 intercooler σε ανάλογες συνθήκες. Αν και:

Το δικό σου αυτοκίνητο πρέπει να έχει κάποιες μετατροπές (δεν γνωρίζω αν και τι άλλο έχεις αλλάξει εκτός του τελικού), οπότε, εκτός και αν υπάρχει ολόιδιο setup με το δικό σου, θα πρέπει να περιμένουμε κάποιες διαφορές, πιθανότατα μικρές.

Η βελτίωση που προσφέρει το συγκεκριμένο intercooler φαντάζομαι συνίσταται κυρίως στην πιο σταθερή απόδοση έναντι του μικρότερου, όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία (μεγαλύτερη εξωτερικά/διαδοχικά ή συνεχή ανοίγματα), πράγμα που σημαίνει ότι σε normal θερμοκρασίες θα περιμέναμε μικρές διαφορές στις θερμοκρασίες εισαγωγής οι οποίες θα μεγαλώνουν όσο αυξάνεται και η εξωτερική θερμοκρασία. Οπότε καλό θα ήταν να ελεγχούν και περιπτώσεις σε αυτές τις συνθήκες για να έχουμε μία πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Γενικά η καλύτερη περίπτωση σύγκρισης είναι το ίδιο αυτοκίνητο πριν και μετά τη μετατροπή, χωρίς να έχει αλλαχθεί κάτι άλλο, και όσο το δυνατόν στις ίδιες εξωτερικές θερμοκρασίες και συνθήκες πίεσης (υψόμετρο, υγρασία κλπ ~ ίδια περιοχή γενικά).

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τώρα πρέπει να πάρουμε και τιμή από αυτοκίνητο με S3 intercooler σε ανάλογες συνθήκες. Αν και:

Το δικό σου αυτοκίνητο πρέπει να έχει κάποιες μετατροπές (δεν γνωρίζω αν και τι άλλο έχεις αλλάξει εκτός του τελικού), οπότε, εκτός και αν υπάρχει ολόιδιο setup με το δικό σου, θα πρέπει να περιμένουμε κάποιες διαφορές, πιθανότατα μικρές.

Η βελτίωση που προσφέρει το συγκεκριμένο intercooler φαντάζομαι συνίσταται κυρίως στην πιο σταθερή απόδοση έναντι του μικρότερου, όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία (μεγαλύτερη εξωτερικά/διαδοχικά ή συνεχή ανοίγματα), πράγμα που σημαίνει ότι σε normal θερμοκρασίες θα περιμέναμε μικρές διαφορές στις θερμοκρασίες εισαγωγής οι οποίες θα μεγαλώνουν όσο αυξάνεται και η εξωτερική θερμοκρασία. Οπότε καλό θα ήταν να ελεγχούν και περιπτώσεις σε αυτές τις συνθήκες για να έχουμε μία πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Γενικά η καλύτερη περίπτωση σύγκρισης είναι το ίδιο αυτοκίνητο πριν και μετά τη μετατροπή, χωρίς να έχει αλλαχθεί κάτι άλλο, και όσο το δυνατόν στις ίδιες εξωτερικές θερμοκρασίες και συνθήκες πίεσης (υψόμετρο, υγρασία κλπ ~ ίδια περιοχή γενικά).

Βασικά παίζει ΜΕΓΑΛΟ ρόλο το γεγονός ότι είμαι ακόμα με το μαμα πρόγραμμα/πιέσεις.Αυτό, σε συνδιασμό με την πλήρη απελευθέρωση εισαγωγής/εξάτμισης έχει δράσει ευεργετικότατα τόσο στις θερμοκρασίες αλλά αξίσου και στην κατανάλωση.Για όποιον λοιπόν παίζει ρόλο η κατανάλωση και το τί βάζει στο τεπόζιτο του μηνιαίως, απλά να πώ ότι με τις μετατροπές αυτές το αμάξι έριξε την μέση κατανάλωση (απο όπως το πήρα) κατα 2 ΛΙΤΡΑ στα 100 km., και πάντα με μικτή οδήγηση (και σκίσιμο) χωρίς οικονομία.Αρκετά σημαντικό πιστεύω.

Σε τσιπαρισμένα όμως αυτοκίνητα αμφιβάλω άν θα είναι τόσο χαμηλές οι θερμοκρασίες.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Ξεφεύγουμε, αλλά γιατί μία διαφορετική εισαγωγή να ρίξει την κατανάλωση; Καλύτερη ή χειρότερη, θα πρέπει να μπορεί να προσφέρει τουλάχιστον την ίδια ποσότητα αέρα με πριν, αν όχι περισσότερη (εφόσον έχει αλλαχτεί προς αύξηση της απόδοσης). Στην καλύτερη περίπτωση, το μίγμα θα πρέπει είναι πλουσιότερο σε αέρα, άρα και σε βενζίνη(σταθερός λόγος), που σημαίνει μεγαλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη όμως κατανάλωση. Εκτός και αν αλλάξει η χημική σύσταση των καυσίμων (οξυγόνο και βενζίνη στην συγκεκριμένη περίπτωση), δεν βλέπω το πως μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση, ειδικά αν υπάρχει αύξηση δύναμης (ροπή/ιπποδύναμη). Το να παρατηρήσεις μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τσιπαρισμένο αυτοκίνητο, περίπου ίδιας απόδοσης, θα είχε ίσως κάποια λογική. Σε αυτοκίνητο με βελτιωμένη απόδοση, δεν μου φαίνεται δυνατή η μείωση καυσίμου (απλά γιατί αυτή η αύξηση προέρχεται από εκμεταλεύσιμη αύξηση της ποσότητας καυσίμου). Για να πετύχεις κάτι τέτοιο πρέπει να επέμβεις στη σύσταση των καυσίμων (π.χ. περισσότερα οκτάνια = πιο αποδοτική βενζίνη σε συνδυασμό με πιο καθαρό οξυγόνο -που εν μέρη και ως έναν βαθμό μπορεί να επιτευχθεί με ένα φίλτρο- ή άλλου είδους αέριο) ή στον κύκλο του κινητήρα. Γενικά πάντως, η κατανάλωση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες τους οποίους δεν έχουμε πάντα υπόψην.

Link to comment
Share on other sites

Ξεφεύγουμε, αλλά γιατί μία διαφορετική εισαγωγή να ρίξει την κατανάλωση; Καλύτερη ή χειρότερη, θα πρέπει να μπορεί να προσφέρει τουλάχιστον την ίδια ποσότητα αέρα με πριν, αν όχι περισσότερη (εφόσον έχει αλλαχτεί προς αύξηση της απόδοσης). Στην καλύτερη περίπτωση, το μίγμα θα πρέπει είναι πλουσιότερο σε αέρα, άρα και σε βενζίνη(σταθερός λόγος), που σημαίνει μεγαλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη όμως κατανάλωση. Εκτός και αν αλλάξει η χημική σύσταση των καυσίμων (οξυγόνο και βενζίνη στην συγκεκριμένη περίπτωση), δεν βλέπω το πως μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση, ειδικά αν υπάρχει αύξηση δύναμης (ροπή/ιπποδύναμη). Το να παρατηρήσεις μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τσιπαρισμένο αυτοκίνητο, περίπου ίδιας απόδοσης, θα είχε ίσως κάποια λογική. Σε αυτοκίνητο με βελτιωμένη απόδοση, δεν μου φαίνεται δυνατή η μείωση καυσίμου (απλά γιατί αυτή η αύξηση προέρχεται από εκμεταλεύσιμη αύξηση της ποσότητας καυσίμου). Για να πετύχεις κάτι τέτοιο πρέπει να επέμβεις στη σύσταση των καυσίμων (π.χ. περισσότερα οκτάνια = πιο αποδοτική βενζίνη σε συνδυασμό με πιο καθαρό οξυγόνο -που εν μέρη και ως έναν βαθμό μπορεί να επιτευχθεί με ένα φίλτρο- ή άλλου είδους αέριο) ή στον κύκλο του κινητήρα. Γενικά πάντως, η κατανάλωση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες τους οποίους δεν έχουμε πάντα υπόψην.

Σημασία έχει ότι εγώ έχω δεί διαφορά στην κατανάλωση, και με 32 κιλά ροπής.Τώρα γιατί έγιωε αυτό....Πάντως δέν είναι ότι δέν το πατάω... new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω κι εγώ μία ερωτησούλα; ;)

Εγώ που έχω tsi 140 αξίζει να κάνω κάτι τέτοιο ή πάει πολύ; ;)

Γίνεται να μπει το i/c του s3 και αν ναι θα έχει διαφορά ή θα είναι μικρή και θα κλαίω τα ωραία μου €;

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω κι εγώ μία ερωτησούλα; ;)

Εγώ που έχω tsi 140 αξίζει να κάνω κάτι τέτοιο ή πάει πολύ; ;)

Γίνεται να μπει το i/c του s3 και αν ναι θα έχει διαφορά ή θα είναι μικρή και θα κλαίω τα ωραία μου ¤;

γινεται να μπει...αλλα τι να το κανεις?...φταστο 200+ αλογα και μετα ναι βαλτο...

εκτος αν σκοπευεις να το πας εκει οποτε οκ!!

Link to comment
Share on other sites

Δε σκέφτομαι σε καμία περίπτωση να το φτάσω 200 hp, το πολύ πολύ να πάει κάάάάάάποια στιγμή μέχρι τα 170 και αν.

Απλά επειδή, ίσως, έχω μια άκρη για αγορά και για να μπει πιο φτηνά (από γνωστό φίλου κτλ), θέλω να ξέρω αν έχει κάποιο νόημα να μπει στο μάμα με τα 140. Θα έχει κάποια διαφορά έτσι; και αν όχι τότε όταν έξω θα ψήνεται ο τόπος το κατακαλόκαιρο με 45 βαθμούς θα έχει κάποια διαφορά;

Ή ακόμα και αν δεν έχει διαφορά σε άλογα κτλ, είναι καλό που θα ψύχεται ο κηνητήρας με μεγαλύτερο i/c ( για μακροζωία) ή δεν αξίζει για τα λεφτά του η διαφορά;

Edited by Tallman
Link to comment
Share on other sites

¶στο για τώρα, φίλα τα ¤ σου για βενζίνες μιας και έρχονται δύσκολοι καιροί. Βάλτο από καλοκαίρι πάλι. Τώρα δεν το χρειάζεσαι και τόσο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.