nikdev Posted February 18, 2019 Report Share Posted February 18, 2019 Ξαναδιάβασε τι σου έγραψα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted February 18, 2019 Report Share Posted February 18, 2019 Φίλε και Εγώ όταν Τον πήρα το gt 170hp 2007 όταν το πήγα αντιπροσωπεία για σέρβις στα 15.000 χιλιόμετρα μου είπαν πως έχουν εντολές το πρώτο σέρβις στα 30.000 κ έμεινα παγωτό λίγο λαδιών κ καλά longline.Να μην στα πολυλογω Μέχρι τα 60.000 έκανα 2 αλλαγές λαδιών μέχρι να το ψάξω καλυτερα κ Επειδή είχα κάποια θέματα με ν75 ν249 καδένα, ήχο τρακτέρ.Πιστευω πως αν τα έκανα όλα στα 15.000 θα γλίτωνε αρκετά η τουλάχιστον θα γινότανε πολύ αργοτεραΣτάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 On 18/2/2019 at 7:09 ΜΜ, alexandros29 said: Φίλε και Εγώ όταν Τον πήρα το gt 170hp 2007 όταν το πήγα αντιπροσωπεία για σέρβις στα 15.000 χιλιόμετρα μου είπαν πως έχουν εντολές το πρώτο σέρβις στα 30.000 κ έμεινα παγωτό λίγο λαδιών κ καλά longline.Να μην στα πολυλογω Μέχρι τα 60.000 έκανα 2 αλλαγές λαδιών μέχρι να το ψάξω καλυτερα κ Επειδή είχα κάποια θέματα με ν75 ν249 καδένα, ήχο τρακτέρ.Πιστευω πως αν τα έκανα όλα στα 15.000 θα γλίτωνε αρκετά η τουλάχιστον θα γινότανε πολύ αργοτερα Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πραγματικά είναι κρίμα να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Υπήρξε νοήμων άνθρωπος που σε οδήγησε να κρατήσεις λιπαντικό για 30Κ χιλιόμετρα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 Και όμως η απάντηση του στο ίδιο ερώτημα και απορία που ειχεςειναι ότι αυτές τις οδηγίες έχουμε αυτές σας λεμεΣτάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 (edited) 51 λεπτά πριν , alexandros29 said: Και όμως η απάντηση του στο ίδιο ερώτημα και απορία που ειχεςειναι ότι αυτές τις οδηγίες έχουμε αυτές σας λεμε Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ελπίζω η νέα οδηγία vw 508 (0W-20) να μην έχει την κατάληξη της παλαιάς vw 503 (0W-30) που οδήγησε σε δυσάρεστες εκπλήξεις πολλούς κινητήρες μετά την λήξη της εγγύησης. Τι θα λένε τότε ; Αυτές τις οδηγίες είχαμε ; Edited March 3, 2019 by geopro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 Θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλέψει για το τι λάδι να προτιμήσω για τη μακροζωία του κινητήρα? 0w20 ή 5w30 μένω Αθήνα και θα τα αλλάζω κάθε 10.000. αυτοκίνητο polo 1.0 tsi 115 02/19 παρέλαβα. 800 χιλιόμετρα έχω κάνει. Θεωρώ ιδανικά τα λάδια που φοράει τώρα γιατι βλέπω καλές θερμοκρασίες λειτουργίας λαδιού αλλά δεν ξέρω τι φοράει από το εργοστάσιο..Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 8 hours ago , gianniskar said: Θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλέψει για το τι λάδι να προτιμήσω για τη μακροζωία του κινητήρα? 0w20 ή 5w30 μένω Αθήνα και θα τα αλλάζω κάθε 10.000. αυτοκίνητο polo 1.0 tsi 115 02/19 παρέλαβα. 800 χιλιόμετρα έχω κάνει. Θεωρώ ιδανικά τα λάδια που φοράει τώρα γιατι βλέπω καλές θερμοκρασίες λειτουργίας λαδιού αλλά δεν ξέρω τι φοράει από το εργοστάσιο.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το βιβλίο του αμαξιού τι λάδι προτείνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 504 00 ή 508 00.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 1 hour ago , gianniskar said: 504 00 ή 508 00. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το 5w-30 πιστεύω είναι μια χαρά? Και τα 10.000 που λες μια χαρά είναι για αλλαγή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 (edited) 12 hours ago , gianniskar said: 504 00 ή 508 00. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Στίς φωτογραφίες πού ανέβασες από το βιβλίο τού αυτοκινήτου άν προσέξει κανείς θα δεί ότι η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων είναι αυτή πού οδηγεί τά πράγματα σέ οδηγία VW 504 & VW 508. Χωρίς φίλτρο δουλεύει καί μέ οδηγία VW 502. Επιπρόσθετα σέ χώρες μέ άλλη σύσταση καυσίμου (όπως Ηνωμένες πολιτείες) η συμμόρφωση με 504 & 508 απορρίπτεται. Η VW 504 , αλλά περισότερο η VW 508 έχουν περιβαλλοντολογικό προσανατολισμό , διαστρεβλωμένη όμως λόγω μάρκετινγκ. Τί θά έκανα στή θέση σου ; Αν θέλεις νά πάς by the book , μπορείς νά επιλέξεις ένα πολύ καλό VW 504 5w-30 με ισχυρό φίλμ προστασίας ( τό οποίο νά πλησιάζει αυτό τών 5w-40 ) Ενα τέτοιο είναι τό Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 Edited March 4, 2019 by geopro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 Βάλε ένα καλό 5W-30. Αλλαγή το μέγιστο 10Κ χλμ ή στον χρόνο, όποιο έρθει πρώτο. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το έχω ξανα γράψει αλλά θα το ξαναγράψω. Το λάδι τρώει τηγάνισμα λιπαίνοντας την τουρμπίνα. Χρησιμοποιώ δυο τύπους λαδιού (για διαφορετικά αυτοκίνητα), έχω επιλέξει Liqui Moly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Αλλά έχω ερώτηση...1. Το 0w20 δεν προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα αφού είναι πιο λεπτό λάδι? Μήπως κάνει και οικονομία καυσίμου?2. Η εταιρία δεν προτείνει castrol? Έχω ακούσει για το moly και από άλλους θα έχω θέμα με την εγγύηση ή σουπα μουπες?Συγνώμη αν ρωτάω πράγματα που έχουν απαντηθεί η αν ρωτάω βλακείες αλλά προσπαθώ να κάνω ότι είναι καλύτερο..Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 Είναι απολύτως by the book ότι φέρει τήν πιστοποίηση VW 504 καί συνεπώς δεν εγείρει θέμα εγγύησης. Σχετικα με τη πρωτη ερώτηση ,τό φίλμ προστασίας είναι ένα μετρήσιμο μέγεθος καί κατά κανόνα τό το 0w-20 έχει ασθενέστερο φίλμ από τό 5w-30 (το οποίο ήδη είναι λεπτόρρευστο). Τώρα άν υπάρχει ένα εξωτικό 0w- 20 τών 100 € τό λίτρο έναντι τών 10 € τό λίτρο ενός καλού 5w -30 καί είχαν τό ίδιο φίλμ προστασίας απλά δεν θά μέ απασχολούσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 Τέλεια κατάλαβα! Αν μπορείς σε παρακαλώ ένα καλό liqui moly 5w30 να βάλω μέχρι και 20€ το λίτρο δίνω.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 6 λεπτά πριν , gianniskar said: Τέλεια κατάλαβα! Αν μπορείς σε παρακαλώ ένα καλό liqui moly 5w30 να βάλω μέχρι και 20€ το λίτρο δίνω. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 Google is a friend. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 Και τα mobil se 5/30 ειναι παρα πολυ καλα! Για μενα το καλυτερο 5/30 που κυκλοφορεί!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted March 11, 2019 Report Share Posted March 11, 2019 On 2/18/2019 at 1:18 PM, nikdev said: @gianniskar θα δεις το αυτοκόλλητο στο αυτοκίνητο για τι σέρβις έχει οριστεί. (Αντιστοιχία όπως στο manual) Εσύ μπορείς να το αλλάξεις φυσικά όποτε θες αρκεί να τηρείς μια γραμμή για όλα τα χρόνια που θα το έχεις στην κατοχή σου. (Longlife ή σταθερών διαστημάτων) Η αλλαγή γίνεται με VAS στο συνεργείο ή με Vcds. Σου προτείνω να πας σε αλλαγή λαδιών, σταθερών διαστημάτων, με Vw508 Λάδι 0w20 ανά 15,000 ή 1 έτος όποιο έρθει πρώτο. Νέο μοτέρ νέο αυτοκίνητο, πρόσεξε το όσο μπορείς απ΄την αρχή. @gianniskar δες ξανά τι σου προτείνει ο φίλος από πάνω. εφόσον η vw σου λέει vw508 για το μοτερ σου. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nouli Posted March 11, 2019 Report Share Posted March 11, 2019 Μπα, θα πάει βάσει γκάλοπ ή πιο ωραίο κουτί λαδιών εξωτερικά.. Μετά σας φταίνε τα μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 Τελικά αυτά τα ερωτήματα που αφορούν την συντήρηση και ειδικά τη λίπανση ενός αυτοκίνητου συνεχίζουν να αιωρούνται.... Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν συμμερίζομαι την λογική του να πηγαίνω by the book. Αν ακολουθούσαμε το by the book θα κάναμε τα εξής: Θα αλλάζαμε μπουζί κάθε 60K Κμ !!! Θα αλλάζαμε λάδια κάθε 30Κ Κμ !!! Θα αλλάζαμε βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ ! Η vw δεν έχει στόχο να κρατήσουμε το αυτοκίνητο της για 20 χρόνια , αυτό που θέλει είναι το στείλουμε για ανακύκλωση πολύ νωρίτερα. Όσο το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης κάνουν τους Κινέζους σε ότι τους αναφέρουμε ως βλάβη. Μετά το πέρας της εγγύησης αυτά που χαρακτήριζαν ως “φυσιολογική λειτουργία” μετατρέπονται ως δια μαγείας σε δαπανηρή βλάβη. Παρόλα αυτά, θέλετε να πάμε by the book ? , ας το κάνουμε ! Ο gianniskar ως κάτοχος του νέου polo 1.0tsi 115 ρώτησε σχετικά για το λάδι μηχανής και ποσταρησε σελίδες από το βιβλίο του κατασκευαστή (τις οποίες και δανείστηκα σε αυτό το ποστ). Όλο το φόρουμ είναι γεμάτο από τέτοια ερωτήματα. Πολλές από τις απαντήσεις κινούνται σε ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος: “Βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής , δηλαδή οδηγία vw508 (0w-20) “Το καλό λάδι είναι το vw508 (0w-20)” , (παλαιότερα έλεγαν “Το καλό λάδι είναι το vw504 (5w-30)” “Τα νέα μοτέρ της vw έχουν μικρές ανοχές και ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι” Από που προκύπτουν όλα αυτά ; Δεν το έχω καταλάβει ! Ίσως στα σεμινάρια της vw να τα λένε αυτά και οι συμμετέχοντες να τα μεταφέρουν στους υπολοίπους. Η vw είναι εταιρεία με βεβαρυμένο “ποινικό μητρώο” σχετικά με την ειλικρίνεια και ευσυνειδησία Ας θυμηθούμε το πρόσφατο diesel-gate . Για να επανέλθω στο θέμα του λιπαντικού , διαβάζοντας το βιβλίο του κατασκευαστή , βλέπω τα εξής: Για σταθερό service (του τύπου κάθε 15Κ κμ ή ανά έτος , οποίο έρθει πρώτο) , ότι κάνει ο μέσος άνθρωπος δηλαδή, η οδηγία της vw είναι: Για κινητήρα Χωρίς φίλτρο σωματιδίων η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο ! Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ. Επιπρόσθετα η διαφορετική σύσταση των καυσίμων από την προβλεπόμενη αρκεί για να απαγορεύσει την χρήση λιπαντικών vw504 (5w-30) & vw508(0w-20) Ποιος τα λέει αυτά ; Η ίδια η vw ! Με απλά λόγια, ειδικά η οδηγία vw508(0w-20) , βασίζεται μόνο στο περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 (edited) Οι νόρμες καυσίμων της Ευρώπης, το ΕΝ228 (βενζίνη) εν προκειμένω ισχύει και στην Ελλάδα. Αν ήταν Αμερική ή κάπου που δεν ισχύει ναι, όχι όμως Ευρώπη. Κανονικά μπορεί να χρησιμοποιεί 504-507-508 ο ιδιοκτήτης Vw στην Ελλάδα. Edited March 16, 2019 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 Παιδιά με όλο το ψάξιμο που έχω ρίξει και την συμβολή του αντιπροσωπου τείνω προς τη λύση του 5w40 το θέμα είναι ότι το παιδί παραπάνω λέει ότι το 5w40 αργούν να ζεσταθούν τα λάδια και φτάνει θερμοκρασιες τως 120! Εγώ θεωρώ αυτά τα λάδια που φοράει από το εργοστάσιο ιδανικά γιατί πάνω από 92 94 δεν έχω δει χωρίς να το πιέσω γιατί το στρώνω.οποτε είμαι ανάμεσα σε 5w30 με 5w40. Ίσως δοκιμάσω το 5w40. Επίσης για πρώτη αλλαγή σκέφτομαι στα 5.000. κάθε συμβουλή δεκτή!Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 43 λεπτά πριν , nikdev said: Οι νόρμες καυσίμων της Ευρώπης, το ΕΝ228 (βενζίνη) εν προκειμένω ισχύει και στην Ελλάδα. Αν ήταν Αμερική ή κάπου που δεν ισχύει ναι, όχι όμως Ευρώπη. Κανονικά μπορεί να χρησιμοποιεί 504-507-508 ο ιδιοκτήτης Vw στην Ελλάδα. Δηλαδή σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που την χαρακτηρίζει η εκτεταμένη νοθεία καυσίμων μπορούμε να ισχυρισθούμε ότι ακολουθούμε την νόρμα ΕΝ228 ? Όταν οι αντιπροσωπείες προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την γάγγραινα που λέγεται "αισθητήρα Knox τι λένε ; Δεν ρίχνουν το φταίξιμο στη νοθεία της βενζίνης ; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 (edited) 39 λεπτά πριν , gianniskar said: Παιδιά με όλο το ψάξιμο που έχω ρίξει και την συμβολή του αντιπροσωπου τείνω προς τη λύση του 5w40 το θέμα είναι ότι το παιδί παραπάνω λέει ότι το 5w40 αργούν να ζεσταθούν τα λάδια και φτάνει θερμοκρασιες τως 120! Εγώ θεωρώ αυτά τα λάδια που φοράει από το εργοστάσιο ιδανικά γιατί πάνω από 92 94 δεν έχω δει χωρίς να το πιέσω γιατί το στρώνω.οποτε είμαι ανάμεσα σε 5w30 με 5w40. Ίσως δοκιμάσω το 5w40. Επίσης για πρώτη αλλαγή σκέφτομαι στα 5.000. κάθε συμβουλή δεκτή! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το 5w-30 έχει μια λογική και στη θέση σου αυτή θα ακολουθούσα. Αυτό το λέω γιατί ανησυχείς για το by the book. Αν δεν ήμουν στη θέση σου και αποφάσιζα για μένα και μόνον θα σκεφτόμουν και το 5w-40. Το 0w-20 δεν έχει λογική. Η μόνη λογική που έχει είναι να εξυπηρετήσει το φίλτρο σωματιδίων και ούτε καν αυτό. Η πρώτη αλλαγή στα 5Κ Κμ είναι άσκοπη ,η αλλαγή στα 10Κ Κμ είναι πιο ορθολογιστική. Edited March 16, 2019 by geopro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 εγώ επειδή έκανα service πριν από μερικές μέρες τα λάδια που μπήκαν με βάση την αντιπροσωπεία ήταν τα 5W-40 τα οποία σύμφωνα με την vw είναι για 15.000χιλιομετρα η στον χρόνο επάνω όποιο έρθει πρώτο. Και τα 5W-30 είναι για 30.000 service . Έχω δεν μπορώ να καταλάβω κάτι? Πώς το 5W30 πριν από χρόνια ήταν λάδι το οποίο ήταν σύμφωνα με την vw για αλλαγές στα 15.000χιλιομετα η στον χρόνο επάνω. Και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει για 30.000 χιλιόμετρα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 6 λεπτά πριν , OMINUS said: εγώ επειδή έκανα service πριν από μερικές μέρες τα λάδια που μπήκαν με βάση την αντιπροσωπεία ήταν τα 5W-40 τα οποία σύμφωνα με την vw είναι για 15.000χιλιομετρα η στον χρόνο επάνω όποιο έρθει πρώτο. Και τα 5W-30 είναι για 30.000 service . Έχω δεν μπορώ να καταλάβω κάτι? Πώς το 5W30 πριν από χρόνια ήταν λάδι το οποίο ήταν σύμφωνα με την vw για αλλαγές στα 15.000χιλιομετα η στον χρόνο επάνω. Και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει για 30.000 χιλιόμετρα?? Αυτό για τα 30.000 Km το έχω διαβάσει ξανά εδώ μέσα και είχα την ελπίδα ότι ήταν μεμονωμένο περιστατικό. Δεν υπάρχει λιπαντικό για 30.000 Km υπό φυσιολογικές συνθήκες , πόσο μάλλον για αντίξοες συνθήκες. Τώρα όσον αφορά την αλλαγή πλεύσης των αντιπροσωπειών ας απαντήσουν οι ίδιοι .... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...