Κοσμάς Posted May 11, 2009 Author Report Share Posted May 11, 2009 (edited) Λοιπόν σήμερα πήγα για δυναμομέτρηση, τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα: ~156 hp - 25 kg ροπή. Οι καπύλες είναι πάρα πολύ καλές και ομαλές. Μένει να δούμε τι θα πάρει με καμιά εξατμισούλα και καμιά καλύτερη εισαγωγή. Επιτέλους ρε Πάνο το μέτρησες ! καλά τα νούμερα και σε maha παρακαλώ και ας πεί κάποιος αν του φαίνονται ακόμα τόσο υπεραισιόδοξα τα 165 που μετράει το dynonet-jet ή όπως λέγεται με επιπλέον φίλτρο και εξάτμιση. Edited May 11, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Φιλτατοι παρατηρησα σημερα οτι η μαμα σκαστρουλα μου ακουγεται αρκετα δυνατα πανω απο τις 3000 στροφες,σταματημενος ομως οχι εν κινησει.Ειναι λογικο να σκαει ετσι χωρις να εχω βγαλει εστω το καπακι απο το φιλτροκουτι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 ktm δεν ξέρω αν με θυμάσαι. Σου χα στείλει και πιο παλιά pm για την εισαγωγή και ψαχνόμουνα.. ναι,ναι θυμαμαι Καλο το βαρελακι?Δεν το προτιμω χωρις να εχω καποιο ιδιαιτερο λογο να το απορριψω.Γουστα ειναι αυτα Πες μας τις εντυπωσεις σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Ρε παίδες να ρωτήσω, η απόδοση του turbo μειώνεται το καλοκαίρι ; Η δεν παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 παιζει πολυ μεγαλο ρολο!οσο μεγαλυτερη τοσο χειροτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 παιζει πολυ μεγαλο ρολο!οσο μεγαλυτερη τοσο χειροτερα. http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=11393 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Μια και κλεινω ενα χρονο με το αυτοκινητο εχω να πω πως η αποδοση του ειναι σαφως βελτιωμενη τωρα παρα το χειμωνα. Πιθανον λογω του γεγονος οτι το χειμωνα θελει πολυ ωρα για να ζεσταθει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Μια και κλεινω ενα χρονο με το αυτοκινητο εχω να πω πως η αποδοση του ειναι σαφως βελτιωμενη τωρα παρα το χειμωνα. Πιθανον λογω του γεγονος οτι το χειμωνα θελει πολυ ωρα για να ζεσταθει. Ισως εχει να κανει με τα χλμ που εχει το μοτερ κ οχι με την περιοδο.Προφανως εχει φτασει τη μεγιστη αποδοση του.Παντως το Χειμωνα η αποδοση ειναι καλυτερη.Δε μιλαμε βεβαια για τρομερες διαφορες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgoros Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 ναι,ναι θυμαμαι Καλο το βαρελακι?Δεν το προτιμω χωρις να εχω καποιο ιδιαιτερο λογο να το απορριψω.Γουστα ειναι αυτα Πες μας τις εντυπωσεις σου? o ήχος ειναι κατα 85% ίδιος με τον ηχο χωρις καπακι στο φιλτροκουτι. Απλα για να ακουστει και ο "αγριος" ηχος της μηχανής πρεπει απο την πλευρα που εχω βαλει το σωληνα να τον βγαλω. Ακουγεται πιο ωραια απο πριν γιατι το βαρελακι δημιουργει τελειο αντιλαλο αλλα δεν παιρνει κρυο αερα. Οποτε το αγηνω με τον σωληνα που και παλι ακουγεται ωραια και "βεβαιως" η σκαστρα δινει και παιρνει κανονικα ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Φιλτατοι παρατηρησα σημερα οτι η μαμα σκαστρουλα μου ακουγεται αρκετα δυνατα πανω απο τις 3000 στροφες,σταματημενος ομως οχι εν κινησει.Ειναι λογικο να σκαει ετσι χωρις να εχω βγαλει εστω το καπακι απο το φιλτροκουτι?? Είναι πολύ λογικό γιατί στις 3000 στροφές η τουρμπίνα βρίσκεται στο πιο μεγάλο φούσκωμά της και αφήνωντας εκεί το γκάζι πρέπει να βγεί αρκετός αέρας από τη σκάστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milanezos7 Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 (edited) Χωρις να θελω να δημιουργησω προβληματα θα ηθελα την γνωμη σας..ειμαι αναμεσα σε overload kai bouleko...tuining_booster_brochure.pdf o boulekos ζηταει 900 ευρω...το θεμα που με απασχολει ειναι οτι ενω το δοκιμασα, την ροπη την νιωθεις μετα τις 3000 λες και εχει lag..πραγμα που δεν μου αρεσε...το θεμα οτι το βαλε βγαλε ειναι ευκολο, αποτελει ενα σημαντικο + για τα service...δεν εχω δοκιμασει αλλο προγραμμα και ετσι θα με βοηθουσε πολυ να ακουσω αποψεις.... την revo δεν την αναφερω γιατι στα λεφτα που ζηταει για προγραμμα (over obd) την overload την προτιμω... Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Αυτό που κάνει ο μπουλέκος με παράλληλα εγκεφαλάκια και βλακείες δεν είναι πραγματικό tuning, απλά ξεγελάει τον εγκέφαλο + το ότι στο πουλάει και τα διπλά λεφτά από την Overload!! Έλεος δλδ, ΒΟΥΡ για Overload! Εμένα πάντως από τις 2000 στρ γίνεται το μπαμ και μέχρι τις 4000 τραβάει πάρα πολύ καλά το αμάξι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 23, 2009 Author Report Share Posted May 23, 2009 o boulekos ζηταει 900 ευρω...το θεμα που με απασχολει ειναι οτι ενω το δοκιμασα, την ροπη την νιωθεις μετα τις 3000 λες και εχει lag..πραγμα που δεν μου αρεσε...το θεμα οτι το βαλε βγαλε ειναι ευκολο, αποτελει ενα σημαντικο + για τα service...δεν εχω δοκιμασει αλλο προγραμμα και ετσι θα με βοηθουσε πολυ να ακουσω αποψεις.... την revo δεν την αναφερω γιατι στα λεφτα που ζηταει για προγραμμα (over obd) την overload την προτιμω... Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό αλλά αν είναι έτσι όπως τα λες τότε θα είναι σίγουρα πολύ άθλιο το αυτοκίνητο και με τόσα λεφτά δεν θα το έβαζα με τίποτα, πρόγραμμα με τα χίλια. Τώρα ποιά εταιρία θα το διαλέξεις εσύ, από επιδόσεις είναι λίγο πολύ ίδια. Απο επιδόσεις ξαναλέω ε! Της overload το έχω βάλει είναι πολύ καλό και με λογικά χρήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milanezos7 Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Ευχαριστω πολυ, μαλλον και γω για over παω..Κοσμα φορας setup 100αρας η' 95αρας?παντως με το video που ειδα στο youtube επαθα πλακα... το φιλτρο δινει τιποτα?με overload θα εχω προβλημα στα servce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Πως συνδεεται αυτο το μαραφετι ρε παιδια στο αυτοκινητο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Πως συνδεεται αυτο το μαραφετι ρε παιδια στο αυτοκινητο? βασικά αυτό που είδες είναι το πρόγραμμα στο laptop , χρειάζεσαι και το καλώδιο , από την μεριά που πάει στο αυτοκίνητο συνδέεται στην OBD2 θύρα (On Board Diagnosis) που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι αριστερά περίπου και από την άλλη στον Η/Υ με usb πλέον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 βασικά αυτό που είδες είναι το πρόγραμμα στο laptop , χρειάζεσαι και το καλώδιο , από την μεριά που πάει στο αυτοκίνητο συνδέεται στην OBD2 θύρα (On Board Diagnosis) που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι αριστερά περίπου και από την άλλη στον Η/Υ με usb πλέον. Ασχετο..Εχει προχωρησει η συζητηση καποιες σελιδες Για το tuning booster ρωταω πως συνδεεται. Και μιας και το αναφερω δειτε ενα βιντεο που βρηκα και δειχνει τη συνδεσμολογια του tuning booster στο χωρο του ΚΙΝΗΤΗΡΑ: Παντως ρε παιδια στον Μπουλεκο ταιριαζει η λαικη ρηση "κανενας αγιος δεν αγιασε στον τοπο του".Τα προιοντα του γινονται διασημα στο εξωτερικο και εδω τον εχουν οι περισσοτεροι για φτυσιμο.Κατι θα ξερουν προφανως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 βασικά αυτό που είδες είναι το πρόγραμμα στο laptop , χρειάζεσαι και το καλώδιο , από την μεριά που πάει στο αυτοκίνητο συνδέεται στην OBD2 θύρα (On Board Diagnosis) που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι αριστερά περίπου και από την άλλη στον Η/Υ με usb πλέον. Αλήθεια πως σου ηρθε ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Μια και κλεινω ενα χρονο με το αυτοκινητο εχω να πω πως η αποδοση του ειναι σαφως βελτιωμενη τωρα παρα το χειμωνα. Πιθανον λογω του γεγονος οτι το χειμωνα θελει πολυ ωρα για να ζεσταθει. Kαμια σχεση αυτο που γραφεις φιλε. ισα ισα που το χειμωνα το αμαξι μολις ζεσταθει λιγο ο κινητηρας αποδιδει πολυ καλυτερα. πραγματικα σπερνει... Η διαφορα που βλεπεις ειναι επειδη εχεις κανει περισσοτερα χιλιομετρα τωρα. Δες τον επομενο χειμωνα πως θα αποδιδει και θα εκπλαγεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 24, 2009 Author Report Share Posted May 24, 2009 (edited) Ευχαριστω πολυ, μαλλον και γω για over παω..Κοσμα φορας setup 100αρας η' 95αρας?παντως με το video που ειδα στο youtube επαθα πλακα... το φιλτρο δινει τιποτα?με overload θα εχω προβλημα στα servce? Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια είχα πεί στον προγραμματιστή ότι βάζω πάντα 100άρα και δεν ξέρω αν ρύθμισε κάτι αλλά έτυχε μια φορά κι έβαλα 95άρα χωρίς κάποιο πρόβλημα. Το φίλτρο βοηθάει αρκετά. Για τα service που λες οποιοδήποτε πρόγραμμα και να έχεις υπάρχει πρόβλημα αλλά πιστεύω ότι μόνο σε κάποια βλάβη του αυτοκινήτου μπορεί να πάρουν χαμπάρι ότι έχεις πρόγραμμα.Εγώ θα το πάω για service με το πρόγραμμα κι ότι γίνει. Edited May 24, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Φετος το κλιματιστικο μου δε λειτουργει και πολυ καλα...δηλαδη στην αρχη δεν βγαζει παγωμενο αερα οπως εβγαζε περσι (1 χρονο το εχω), μετα απο κανενα 5λεπτο λειτουργει ικανοποιητικα. Ειναι δυνατον να εχασε φρεον σε ενα χρονο; :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 ολα ειναι δυνατα!!!!!!κανα φιλτρο μηπως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Τι σχεση μπορει να εχει το φιλτρο; Εχω ενα προχειρο αν ειναι να το αλλαξω...αλλα δε μπορω να σκεφτω σε τι μπορει να επιρρεαζει το φιλτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Στα 2 χρόνια το οικογενειακό FSI δεν έβγαζε καθόλου κρύο αέρα, απ'ότι μας είπαν είχε απλώς απορυθμιστεί (δεν ανέφεραν συμπλήρωση φρέον). Ευτυχώς εντός εγγύησης. Το αφήσαμε πρωί, το πήραμε μεσημέρι και όλα καλώς από τότε. Αφού είσαι εντός εγγύησης μη σκας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dryhill Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια είχα πεί στον προγραμματιστή ότι βάζω πάντα 100άρα και δεν ξέρω αν ρύθμισε κάτι αλλά έτυχε μια φορά κι έβαλα 95άρα χωρίς κάποιο πρόβλημα. Το φίλτρο βοηθάει αρκετά. Για τα service που λες οποιοδήποτε πρόγραμμα και να έχεις υπάρχει πρόβλημα αλλά πιστεύω ότι μόνο σε κάποια βλάβη του αυτοκινήτου μπορεί να πάρουν χαμπάρι ότι έχεις πρόγραμμα.Εγώ θα το πάω για service με το πρόγραμμα κι ότι γίνει. Να ρωτησω και εγω ο ασχετος;Με το revo εγκατεστημενο, στα σερβις και σε προβλημα του κινητηρα εχεις προβληματα με την εγγυηση η μουφες ειναι ολα αυτα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...