Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Λοιπόν σήμερα πήγα για δυναμομέτρηση, τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα: ~156 hp - 25 kg ροπή. Οι καπύλες είναι πάρα πολύ καλές και ομαλές. Μένει να δούμε τι θα πάρει με καμιά εξατμισούλα και καμιά καλύτερη εισαγωγή. :D

Επιτέλους ρε Πάνο το μέτρησες ! tongue.giftongue.giftongue.gif καλά τα νούμερα και σε maha παρακαλώ και ας πεί κάποιος αν του φαίνονται ακόμα τόσο υπεραισιόδοξα τα 165 που μετράει το dynonet-jet ή όπως λέγεται με επιπλέον φίλτρο και εξάτμιση.

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Φιλτατοι παρατηρησα σημερα οτι η μαμα σκαστρουλα μου ακουγεται αρκετα δυνατα πανω απο τις 3000 στροφες,σταματημενος ομως οχι εν κινησει.Ειναι λογικο να σκαει ετσι χωρις να εχω βγαλει εστω το καπακι απο το φιλτροκουτι??

Link to comment
Share on other sites

ktm δεν ξέρω αν με θυμάσαι. Σου χα στείλει και πιο παλιά pm για την εισαγωγή και ψαχνόμουνα..

ναι,ναι θυμαμαι ;)

Καλο το βαρελακι?Δεν το προτιμω χωρις να εχω καποιο ιδιαιτερο λογο να το απορριψω.Γουστα ειναι αυτα :D

Πες μας τις εντυπωσεις σου?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες να ρωτήσω, η απόδοση του turbo μειώνεται το καλοκαίρι ; Η δεν παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία ;

Link to comment
Share on other sites

Μια και κλεινω ενα χρονο με το αυτοκινητο εχω να πω πως η αποδοση του ειναι σαφως βελτιωμενη τωρα παρα το χειμωνα. Πιθανον λογω του γεγονος οτι το χειμωνα θελει πολυ ωρα για να ζεσταθει.

Link to comment
Share on other sites

Μια και κλεινω ενα χρονο με το αυτοκινητο εχω να πω πως η αποδοση του ειναι σαφως βελτιωμενη τωρα παρα το χειμωνα. Πιθανον λογω του γεγονος οτι το χειμωνα θελει πολυ ωρα για να ζεσταθει.

Ισως εχει να κανει με τα χλμ που εχει το μοτερ κ οχι με την περιοδο.Προφανως εχει φτασει τη μεγιστη αποδοση του.Παντως το Χειμωνα η αποδοση ειναι καλυτερη.Δε μιλαμε βεβαια για τρομερες διαφορες.

Link to comment
Share on other sites

ναι,ναι θυμαμαι ;)

Καλο το βαρελακι?Δεν το προτιμω χωρις να εχω καποιο ιδιαιτερο λογο να το απορριψω.Γουστα ειναι αυτα :D

Πες μας τις εντυπωσεις σου?

o ήχος ειναι κατα 85% ίδιος με τον ηχο χωρις καπακι στο φιλτροκουτι. Απλα για να ακουστει και ο "αγριος" ηχος της μηχανής πρεπει απο την πλευρα που εχω βαλει το σωληνα να τον βγαλω. Ακουγεται πιο ωραια απο πριν γιατι το βαρελακι δημιουργει τελειο αντιλαλο αλλα δεν παιρνει κρυο αερα.

Οποτε το αγηνω με τον σωληνα που και παλι ακουγεται ωραια και "βεβαιως" η σκαστρα δινει και παιρνει κανονικα ε?

Link to comment
Share on other sites

Φιλτατοι παρατηρησα σημερα οτι η μαμα σκαστρουλα μου ακουγεται αρκετα δυνατα πανω απο τις 3000 στροφες,σταματημενος ομως οχι εν κινησει.Ειναι λογικο να σκαει ετσι χωρις να εχω βγαλει εστω το καπακι απο το φιλτροκουτι??

Είναι πολύ λογικό γιατί στις 3000 στροφές η τουρμπίνα βρίσκεται στο πιο μεγάλο φούσκωμά της και αφήνωντας εκεί το γκάζι πρέπει να βγεί αρκετός αέρας από τη σκάστρα.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θελω να δημιουργησω προβληματα θα ηθελα την γνωμη σας..ειμαι αναμεσα σε overload kai bouleko...tuining_booster_brochure.pdf

o boulekos ζηταει 900 ευρω...το θεμα που με απασχολει ειναι οτι ενω το δοκιμασα, την ροπη την νιωθεις μετα τις 3000 :lol: λες και εχει lag..πραγμα που δεν μου αρεσε...το θεμα οτι το βαλε βγαλε ειναι ευκολο, αποτελει ενα σημαντικο + για τα service...δεν εχω δοκιμασει αλλο προγραμμα και ετσι θα με βοηθουσε πολυ να ακουσω αποψεις.... worthy.gif την revo δεν την αναφερω γιατι στα λεφτα που ζηταει για προγραμμα (over obd) την overload την προτιμω...

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κάνει ο μπουλέκος με παράλληλα εγκεφαλάκια και βλακείες δεν είναι πραγματικό tuning, απλά ξεγελάει τον εγκέφαλο + το ότι στο πουλάει και τα διπλά λεφτά από την Overload!! Έλεος δλδ, ΒΟΥΡ για Overload! Εμένα πάντως από τις 2000 στρ γίνεται το μπαμ και μέχρι τις 4000 τραβάει πάρα πολύ καλά το αμάξι!

Link to comment
Share on other sites

o boulekos ζηταει 900 ευρω...το θεμα που με απασχολει ειναι οτι ενω το δοκιμασα, την ροπη την νιωθεις μετα τις 3000 :huh: λες και εχει lag..πραγμα που δεν μου αρεσε...το θεμα οτι το βαλε βγαλε ειναι ευκολο, αποτελει ενα σημαντικο + για τα service...δεν εχω δοκιμασει αλλο προγραμμα και ετσι θα με βοηθουσε πολυ να ακουσω αποψεις.... worthy.gif την revo δεν την αναφερω γιατι στα λεφτα που ζηταει για προγραμμα (over obd) την overload την προτιμω...

Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό αλλά αν είναι έτσι όπως τα λες τότε θα είναι σίγουρα πολύ άθλιο το αυτοκίνητο και με τόσα λεφτά δεν θα το έβαζα με τίποτα, πρόγραμμα με τα χίλια. Τώρα ποιά εταιρία θα το διαλέξεις εσύ, από επιδόσεις είναι λίγο πολύ ίδια. Απο επιδόσεις ξαναλέω ε! Της overload το έχω βάλει είναι πολύ καλό και με λογικά χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ, μαλλον και γω για over παω..Κοσμα φορας setup 100αρας η' 95αρας?παντως με το video που ειδα στο youtube επαθα πλακα... worthy.gif

το φιλτρο δινει τιποτα?με overload θα εχω προβλημα στα servce?

Link to comment
Share on other sites

Πως συνδεεται αυτο το μαραφετι ρε παιδια στο αυτοκινητο?

βασικά αυτό που είδες είναι το πρόγραμμα στο laptop ,

χρειάζεσαι και το καλώδιο , από την μεριά που πάει στο αυτοκίνητο συνδέεται στην OBD2 θύρα (On Board Diagnosis) που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι αριστερά περίπου και από την άλλη στον Η/Υ με usb πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81
βασικά αυτό που είδες είναι το πρόγραμμα στο laptop ,

χρειάζεσαι και το καλώδιο , από την μεριά που πάει στο αυτοκίνητο συνδέεται στην OBD2 θύρα (On Board Diagnosis) που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι αριστερά περίπου και από την άλλη στον Η/Υ με usb πλέον.

Ασχετο..Εχει προχωρησει η συζητηση καποιες σελιδες tongue.gif Για το tuning booster ρωταω πως συνδεεται.

Και μιας και το αναφερω δειτε ενα βιντεο που βρηκα και δειχνει τη συνδεσμολογια του tuning booster στο χωρο του ΚΙΝΗΤΗΡΑ:

Παντως ρε παιδια στον Μπουλεκο ταιριαζει η λαικη ρηση "κανενας αγιος δεν αγιασε στον τοπο του".Τα προιοντα του γινονται διασημα στο εξωτερικο και εδω τον εχουν οι περισσοτεροι για φτυσιμο.Κατι θα ξερουν προφανως..

Link to comment
Share on other sites

βασικά αυτό που είδες είναι το πρόγραμμα στο laptop ,

χρειάζεσαι και το καλώδιο , από την μεριά που πάει στο αυτοκίνητο συνδέεται στην OBD2 θύρα (On Board Diagnosis) που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι αριστερά περίπου και από την άλλη στον Η/Υ με usb πλέον.

Αλήθεια πως σου ηρθε ??? ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μια και κλεινω ενα χρονο με το αυτοκινητο εχω να πω πως η αποδοση του ειναι σαφως βελτιωμενη τωρα παρα το χειμωνα. Πιθανον λογω του γεγονος οτι το χειμωνα θελει πολυ ωρα για να ζεσταθει.

Kαμια σχεση αυτο που γραφεις φιλε. ισα ισα που το χειμωνα το αμαξι μολις ζεσταθει λιγο ο κινητηρας αποδιδει πολυ καλυτερα. πραγματικα σπερνει...

Η διαφορα που βλεπεις ειναι επειδη εχεις κανει περισσοτερα χιλιομετρα τωρα. Δες τον επομενο χειμωνα πως θα αποδιδει και θα εκπλαγεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ, μαλλον και γω για over παω..Κοσμα φορας setup 100αρας η' 95αρας?παντως με το video που ειδα στο youtube επαθα πλακα... worthy.gif

το φιλτρο δινει τιποτα?με overload θα εχω προβλημα στα servce?

Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια είχα πεί στον προγραμματιστή ότι βάζω πάντα 100άρα και δεν ξέρω αν ρύθμισε κάτι αλλά έτυχε μια φορά κι έβαλα 95άρα χωρίς κάποιο πρόβλημα. Το φίλτρο βοηθάει αρκετά. Για τα service που λες οποιοδήποτε πρόγραμμα και να έχεις υπάρχει πρόβλημα αλλά πιστεύω ότι μόνο σε κάποια βλάβη του αυτοκινήτου μπορεί να πάρουν χαμπάρι ότι έχεις πρόγραμμα.Εγώ θα το πάω για service με το πρόγραμμα κι ότι γίνει.

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Φετος το κλιματιστικο μου δε λειτουργει και πολυ καλα...δηλαδη στην αρχη δεν βγαζει παγωμενο αερα οπως εβγαζε περσι (1 χρονο το εχω), μετα απο κανενα 5λεπτο λειτουργει ικανοποιητικα. Ειναι δυνατον να εχασε φρεον σε ενα χρονο; ^_^:huh: :huh:

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση μπορει να εχει το φιλτρο; Εχω ενα προχειρο αν ειναι να το αλλαξω...αλλα δε μπορω να σκεφτω σε τι μπορει να επιρρεαζει το φιλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Στα 2 χρόνια το οικογενειακό FSI δεν έβγαζε καθόλου κρύο αέρα, απ'ότι μας είπαν είχε απλώς απορυθμιστεί (δεν ανέφεραν συμπλήρωση φρέον). Ευτυχώς εντός εγγύησης. Το αφήσαμε πρωί, το πήραμε μεσημέρι και όλα καλώς από τότε. Αφού είσαι εντός εγγύησης μη σκας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια είχα πεί στον προγραμματιστή ότι βάζω πάντα 100άρα και δεν ξέρω αν ρύθμισε κάτι αλλά έτυχε μια φορά κι έβαλα 95άρα χωρίς κάποιο πρόβλημα. Το φίλτρο βοηθάει αρκετά. Για τα service που λες οποιοδήποτε πρόγραμμα και να έχεις υπάρχει πρόβλημα αλλά πιστεύω ότι μόνο σε κάποια βλάβη του αυτοκινήτου μπορεί να πάρουν χαμπάρι ότι έχεις πρόγραμμα.Εγώ θα το πάω για service με το πρόγραμμα κι ότι γίνει.

Να ρωτησω και εγω ο ασχετος;Με το revo εγκατεστημενο, στα σερβις και σε προβλημα του κινητηρα εχεις προβληματα με την εγγυηση η μουφες ειναι ολα αυτα;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.