Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Να ρωτησω και εγω ο ασχετος;Με το revo εγκατεστημενο, στα σερβις και σε προβλημα του κινητηρα εχεις προβληματα με την εγγυηση η μουφες ειναι ολα αυτα;

Εννοείται οτι εχεις πρόβλημα αμα το ανακαλύψουν

Link to comment
Share on other sites

παιδια να βαλω το revo demo η θα ξενερωσω πολυ μετα???

:(:D:D

τι τιμη εχει η ρεβο περιπου? 155 παει σωστα?

Ρε συ φιλε εχεις ενα πολύ ομορφο αυτοκίνητο γιατι θελεις να μπεις σε περιπέτειες, παρτο και πήγαινε μια βολτα στην παραλία να το ευχαριστηθείς, αν ήθελες περισσότερα γκαζια ας έπαιρνες το 160. Αποψη μου βέβαια η απόφαση ειναι δικη σου, Sorry για την παρέμβαση.

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Στο seatclub.gr διαβαζω οτι σε πολλα leon ειτε με revo ειτε με overload αναβει λαμπακι με σφαλμα "turbo underboost" χωρις να εππηρεαζει την αποδοση του αυτοκινητου ομως.

Θεωρω πολλα τα 850 ευρω που ζηταει η revo.Kαλυτερα καποιο custom με τα μισα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Στο seatclub.gr διαβαζω οτι σε πολλα leon ειτε με revo ειτε με overload αναβει λαμπακι με σφαλμα "turbo underboost" χωρις να εππηρεαζει την αποδοση του αυτοκινητου ομως.

Θεωρω πολλα τα 850 ευρω που ζηταει η revo.Kαλυτερα καποιο custom με τα μισα λεφτα.

Eιναι λιγο δυσκολο με "ετοιμο" προγραμμα , στο συγκεκριμενο εγκεφαλο - ΜΕD17.5.20 - να μην εχεις αυτη τη βλαβη. Με custom προγραμμα ειναι ευκολοτερο να την αποφυγεις.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου άνοιξε χθες στην Αττική οδό ενώ έφευγα από Αθήνα σε ένα άνοιγμα της 4ης, είχε γύρω στο 28-30 βαθμούς C έξω και ήμουν σχετικά φορτωμένος με κλιματισμό ανοιχτό. Προφανώς η τουρμπίνα δεν θα μπόρεσε να πιάσει την ακριβή τιμή της πίεσης (αλλά λίγο παρακάτω) και γι αυτό άναψε και το λαμπάκι. Φυσικά μείωση της απόδοσης δεν είδα και έκανα περίπου 700 χλμ με το λαμπάκι ανοιχτό. Απλά θα περάσω από τα παιδιά να το δούμε και τυπικά στο διαγνωστικό ότι είναι αυτό και να το σβήσουμε..

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου άνοιξε χθες στην Αττική οδό ενώ έφευγα από Αθήνα σε ένα άνοιγμα της 4ης, είχε γύρω στο 28-30 βαθμούς C έξω και ήμουν σχετικά φορτωμένος με κλιματισμό ανοιχτό. Προφανώς η τουρμπίνα δεν θα μπόρεσε να πιάσει την ακριβή τιμή της πίεσης (αλλά λίγο παρακάτω) και γι αυτό άναψε και το λαμπάκι. Φυσικά μείωση της απόδοσης δεν είδα και έκανα περίπου 700 χλμ με το λαμπάκι ανοιχτό. Απλά θα περάσω από τα παιδιά να το δούμε και τυπικά στο διαγνωστικό ότι είναι αυτό και να το σβήσουμε..

Τι έγινε ρε παιδιά πιάσανε οι ζέστες και όλοι λαχανιάζουμε? Μάλλον θα είναι σαν το δικό μου σφάλμα μόνο που σε μένα δεν ανάβει το λαμπάκι και δεν θα το έπερνα χαμπάρι αν δεν είχα vag-com. Το πρηγούμενο ΣΚ που έκανε πολύ ζέστη βγήκα μεσημεριάτικα και έκανα κάποια πατήματα και σχεδόν σε κάθε πάτημα έβγαζε το σφάλμα επαναλαμβάνω χωρίς να ανάψει το λαμπάκι μηχανής και εχθές το βραδάκι που είχε λίγο δροσιά έκανα ρεπρίζ από 1500 στροφές εώς και κόφτη 4η και 5η χωρίς να βγάλει κάτι. Το σφάλμα είναι το εξής

1 Fault Found:

000665 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0299 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 20104 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 23:05:44

Freeze Frame:

RPM: 4915 /min

Load: 84.7 %

Speed: 101.0 km/h

Temperature: 90.0°C

Temperature: 39.0°C

Absolute Pres.: 1010.0 mbar

Voltage: 13.970 V

Αυτό είναι όπως είπε κι ο Πάνος πιο πάνω ότι λόγω ζέστης δεν μπορεί στιγμηαία να σηκώσει την πίεση που πρέπει και βγάζει το σφάλμα. Τώρα την λύση σε αυτό το πρόβλημα δεν την ξέρω μάλλον θα μας πούν οι ''ειδικοί'' αν πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα ή αν θα πρέπει να ελαφρύνουμε το πόδι όταν έχει ζέστες.

Link to comment
Share on other sites

βαλε i/c γιατι αυτο που εχεις.....

οχι οτι ειμαι ειδικος ισως να ειναι κ μλκια αυτο που λεω αλλα οντως το i/c που εχετε ειναι...

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

βαλε i/c γιατι αυτο που εχεις.....

οχι οτι ειμαι ειδικος ισως να ειναι κ μλκια αυτο που λεω αλλα οντως το i/c που εχετε ειναι...

Τι είναι ρε? Γιατί στα ντράξτερ χρησιμοποιούν κάποιοι υδρόψυκτα ιντερκούλερ ? αυτά που βάζουνε πάγο μέσα και ψάχνει ο κόσμος μπροστά να βρεί τα γνωστά θυρία ιντερκούλερ ? tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε ρε παιδιά πιάσανε οι ζέστες και όλοι λαχανιάζουμε? Μάλλον θα είναι σαν το δικό μου σφάλμα μόνο που σε μένα δεν ανάβει το λαμπάκι και δεν θα το έπερνα χαμπάρι αν δεν είχα vag-com. Το πρηγούμενο ΣΚ που έκανε πολύ ζέστη βγήκα μεσημεριάτικα και έκανα κάποια πατήματα και σχεδόν σε κάθε πάτημα έβγαζε το σφάλμα επαναλαμβάνω χωρίς να ανάψει το λαμπάκι μηχανής και εχθές το βραδάκι που είχε λίγο δροσιά έκανα ρεπρίζ από 1500 στροφές εώς και κόφτη 4η και 5η χωρίς να βγάλει κάτι. Το σφάλμα είναι το εξής

1 Fault Found:

000665 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0299 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 20104 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 23:05:44

Freeze Frame:

RPM: 4915 /min

Load: 84.7 %

Speed: 101.0 km/h

Temperature: 90.0°C

Temperature: 39.0°C

Absolute Pres.: 1010.0 mbar

Voltage: 13.970 V

Αυτό είναι όπως είπε κι ο Πάνος πιο πάνω ότι λόγω ζέστης δεν μπορεί στιγμηαία να σηκώσει την πίεση που πρέπει και βγάζει το σφάλμα. Τώρα την λύση σε αυτό το πρόβλημα δεν την ξέρω μάλλον θα μας πούν οι ''ειδικοί'' αν πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα ή αν θα πρέπει να ελαφρύνουμε το πόδι όταν έχει ζέστες.

Το σφλμα αυτο βρισκεται καθαρα στη ρυθμιση. Δεν μπορει μηχανολογικα η μικρη τουρμπινα να φτασει στη πιεση που ζηταμε μεσω προγραμματος.

Η Ρ0299 ειναι βλαβη που αναλογα με τον εγκεφαλο μπορει να σημαινει απο απλο fault code , απο πυροδοτηση Check engine ενω σε αλλα μοτερ (πχ 207 Rallye) μπαινει σε safe mode. Aλλα μοτερ , αναλογα και με το software , δεν καταλαβαινουν το φαινομενο αυτο (να ζητας δηλαδη περισσοτερη πιεση απ οτι μπορει μηχανολογικα να σηκωσει δεν ειναι καν βλαβη).

Επισης ειναι πιθανοτερο να εχεις τη βλαβη αυτη σε πατημα απο πιο ψηλα ( πχ απο 4500σαλ με 3η) παρα με ρεπριζ απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη. Τοτε ισως και να προλαβαιει η τουρμπινα , "στιμενη" , να μπορει να δωσει τη ζητουμενη πιεση.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη το προγραμμα (αρα ο προγραμματιστης) ζηταει στη τουρμπινα να κανει μπουμ; :D

====

Έτσι ακριβώς ! Ο στόχος είναι να κάνει μπούμ!

Το σφλμα αυτο βρισκεται καθαρα στη ρυθμιση. Δεν μπορει μηχανολογικα η μικρη τουρμπινα να φτασει στη πιεση που ζηταμε μεσω προγραμματος.

Η Ρ0299 ειναι βλαβη που αναλογα με τον εγκεφαλο μπορει να σημαινει απο απλο fault code , απο πυροδοτηση Check engine ενω σε αλλα μοτερ (πχ 207 Rallye) μπαινει σε safe mode. Aλλα μοτερ , αναλογα και με το software , δεν καταλαβαινουν το φαινομενο αυτο (να ζητας δηλαδη περισσοτερη πιεση απ οτι μπορει μηχανολογικα να σηκωσει δεν ειναι καν βλαβη).

Επισης ειναι πιθανοτερο να εχεις τη βλαβη αυτη σε πατημα απο πιο ψηλα ( πχ απο 4500σαλ με 3η) παρα με ρεπριζ απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη. Τοτε ισως και να προλαβαιει η τουρμπινα , "στιμενη" , να μπορει να δωσει τη ζητουμενη πιεση.

====

100% Σωστός !

αν πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα ή αν θα πρέπει να ελαφρύνουμε το πόδι όταν έχει ζέστες.

====

Ναι πρέπει να γίνει αλλαγή στο πρόγραμμα και είναι 2 οι λύσεις

1) Μειώνουμε την ζητούμενη πίεση (το χειμόνα θα πέσει και άλλο όμως!)

2) Μεγαλώνουμε το περιθώριο διαφοράς ζητούμενης-πραγματικής (δηλαδή να επιτρέπει μεγαλύτερη διαφορά ζητούμενης-πραγματικής για να πετάξει το λαμπάκι/σφάλμα/safe mode) παρακάμπτωντας ουσιαστικά μια δικλείδα ασφαλείας.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

====

Ναι πρέπει να γίνει αλλαγή στο πρόγραμμα και είναι 2 οι λύσεις

1) Μειώνουμε την ζητούμενη πίεση (το χειμόνα θα πέσει και άλλο όμως!)

2) Μεγαλώνουμε το περιθώριο διαφοράς ζητούμενης-πραγματικής (δηλαδή να επιτρέπει μεγαλύτερη διαφορά ζητούμενης-πραγματικής για να πετάξει το λαμπάκι/σφάλμα/safe mode) παρακάμπτωντας ουσιαστικά μια δικλείδα ασφαλείας.

1) Το χειμώνα γιατί να πέσει κι άλλο?

2) Αυτό το περιθώριο λογικά παίζει και προς τα κάτω αλλά και προς τα επάνω? Δηλαδή να είναι στα πρόθυρα ζημιάς λόγω αυξημένης πίεσης όταν και αν σηκώσει παραπάνω και αυτό να νομίζει ότι όλα είναι εντάξει?

Εάν μέινει ως έχει το πρόγραμμα?

.......................................από ότι βλεπω στις απαντήσεις θα μείνει ως έχει το πρόγραμμα <_<

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

1) Το χειμώνα γιατί να πέσει κι άλλο?

Γιατί ο εγκέφαλος έχει στόχο πλήρωσης, όχι πίεσης. Υπολογίζει μάζα αέρα μέσα στον κύλινδρο.

Για αυτό όταν κάνει περισσότερη ζέστη έξω κι ο αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα, σηκώνει περισσότερη πίεση για να πετύχει το στόχο του σε σχέση με μια κρύα μέρα, όπου ο αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα και με μικρότερη πίεση έχει την ίδια πλήρωση.

Θεωρητικά δεν πρέπει να σε πειράζει κι ας έχεις λιγότερη πίεση το χειμώνα. Σκοπός του εγκεφάλου είναι να βγάζεις σταθερά τα ίδια άλογα ανεξαρτήτως συνθηκών.

2) Αυτό το περιθώριο λογικά παίζει και προς τα κάτω αλλά και προς τα επάνω? Δηλαδή να είναι στα πρόθυρα ζημιάς λόγω αυξημένης πίεσης όταν και αν σηκώσει παραπάνω και αυτό να νομίζει ότι όλα είναι εντάξει?

Το περιθώριο άνω ή κάτω είναι δικλείδα ασφαλείας. Αν τολμάς, την καταργείς (οεο).

Αν όχι, τότε λογικεύεις τις απαιτήσεις σου από το δύσμοιρο κινητήρα που κάνει ό,τι μπορεί να σηκώσει την πίεση που υπαγορεύει ο εγκέφαλος.

Ταπεινή μου γνώμη, καλύτερα 5 άλογα λιγότερα με κρύο καιρό και το κεφαλάκι ήσυχο το βράδυ παρά 5 άλογα περισσότερα (μόνο με κρύο καιρό) και λαμπάκια σε κάθε πάτημα.

Δε συμφωνείς;

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει άλλο πρόβλημα αν απλά ανάβει που και που το λαμπάκι? Αφού ξέρεις για ποιο λόγο άναψε. Εμένα προσωπικά μου άναψε μέσα σε τούνελ της Αττικής οδού με αρκετή ζέστη. Το σβήσαμε και ακόμα δεν μου έχει ξανασυμβεί.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ φιλε εχεις ενα πολύ ομορφο αυτοκίνητο γιατι θελεις να μπεις σε περιπέτειες, παρτο και πήγαινε μια βολτα στην παραλία να το ευχαριστηθείς, αν ήθελες περισσότερα γκαζια ας έπαιρνες το 160. Αποψη μου βέβαια η απόφαση ειναι δικη σου, Sorry για την παρέμβαση.

:D :D :whistling: ευχαριστω για την ενημερωση..... αν ητανε στο χερι μ το 160αρι θα επαιρνα.. δν γινετια ομως και για πρωτο αμαξι να ζητησω 160 αλογα!

τα 122 η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ καλα κ ειμαι ευχαριστημενος..αλλα καποιες φορες σ λειπει το κατι παραπανω.. .και το ιδανικο ειναι τα 160 αλογα.. γτ το αμαξι μας ειναι κ λιγο βαρυ.. γενικα σιροκο κ γκολφ εχουνε παραπλησιο βαρος....

τελοσπαντων...

διλλημα.... να προτιμησω ενα φιλτρακι Κ&Ν μεσα στο μαμα φιλτροκουτι η με ενα 200αρι ακομα ευρω να βαλω ενα βαρελακι?? αξιζει πιστευευε??

ευχαριστω... B)

Link to comment
Share on other sites

:D :D :whistling: ευχαριστω για την ενημερωση..... αν ητανε στο χερι μ το 160αρι θα επαιρνα.. δν γινετια ομως και για πρωτο αμαξι να ζητησω 160 αλογα!

τα 122 η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ καλα κ ειμαι ευχαριστημενος..αλλα καποιες φορες σ λειπει το κατι παραπανω.. .και το ιδανικο ειναι τα 160 αλογα.. γτ το αμαξι μας ειναι κ λιγο βαρυ.. γενικα σιροκο κ γκολφ εχουνε παραπλησιο βαρος....

τελοσπαντων...

διλλημα.... να προτιμησω ενα φιλτρακι Κ&Ν μεσα στο μαμα φιλτροκουτι η με ενα 200αρι ακομα ευρω να βαλω ενα βαρελακι?? αξιζει πιστευευε??

ευχαριστω... B)

Μόλις έβαλα φιλτράκι K&N. Στον ήχο δεν έχει σίγουρα διαφορά. Να σου πω την αλήθεια ούτε στην απόδοση παρατήρησα.

Link to comment
Share on other sites

:o;) ;) ευχαριστω για την ενημερωση..... αν ητανε στο χερι μ το 160αρι θα επαιρνα.. δν γινετια ομως και για πρωτο αμαξι να ζητησω 160 αλογα!

τα 122 η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ καλα κ ειμαι ευχαριστημενος..αλλα καποιες φορες σ λειπει το κατι παραπανω.. .και το ιδανικο ειναι τα 160 αλογα.. γτ το αμαξι μας ειναι κ λιγο βαρυ.. γενικα σιροκο κ γκολφ εχουνε παραπλησιο βαρος....

τελοσπαντων...

διλλημα.... να προτιμησω ενα φιλτρακι Κ&Ν μεσα στο μαμα φιλτροκουτι η με ενα 200αρι ακομα ευρω να βαλω ενα βαρελακι?? αξιζει πιστευευε??

ευχαριστω... B)

Kαταρχην καλοταξιδο και να το χαιρεσαι!

Στο θεμα της εισαγωγης , προτιμησε το πανελ φιλτρο , για να μην το πληρωνεις καθε φορα στα σερβις . Τα περιφερειακα του αυτοκινητου σου (φιλτροκουτι , εξατμιση ) ειναι τετοια που υπερκαλυπτουν την δυνατοτητα παροχης της τουρμπινας , οποτε η διαφορα απο αναβαθμισμενα περιφερειακα (εισαγωγη - εξατμιση) θα ειναι μικρη.

Link to comment
Share on other sites

:o;) ;) ευχαριστω για την ενημερωση..... αν ητανε στο χερι μ το 160αρι θα επαιρνα.. δν γινετια ομως και για πρωτο αμαξι να ζητησω 160 αλογα!

τα 122 η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ καλα κ ειμαι ευχαριστημενος..αλλα καποιες φορες σ λειπει το κατι παραπανω.. .και το ιδανικο ειναι τα 160 αλογα.. γτ το αμαξι μας ειναι κ λιγο βαρυ.. γενικα σιροκο κ γκολφ εχουνε παραπλησιο βαρος....

τελοσπαντων...

διλλημα.... να προτιμησω ενα φιλτρακι Κ&Ν μεσα στο μαμα φιλτροκουτι η με ενα 200αρι ακομα ευρω να βαλω ενα βαρελακι?? αξιζει πιστευευε??

ευχαριστω... B)

φιλε scirocco

πρωτο μου αμαξι και κοντευει τα 250 αλογα...!

ειναι τοσο ομαλη η ροπη του tsi που νομιζεις οτι απλα οδηγεις ενα δυνατο ατμοσφαιρικο!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.. βασικα και εγω πιστευα οτι με το φιλτρακι τυπου πανελ δν θα χει μεγαλη διαφορα....

οποτε θα παω μαλλον για βαρελακι.. π εχει κ μια διαφορα στον ηχο.. ελπιζω οχι πολυ μεγαλη...θελω να μαι διακριτικος :D !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.