panoskr Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Φιλε PanosA3 δεν εχω καποιο λογο να πω ψεματα για τα 160ρια. Με 2 τα εχω βαλει και τα 2 εχασαν. Τι να πω .. Αλλα φυσικα εσυ πεταξες το "Μην τρελαθούμε ρε παιδιά, ο καθένας γράφει ότι πραγματικά του κατέβει εδώ μέσα. Ας σοβαρευτούμε λίγο.." Τελος παντων... To αμάξι σου πόσα άλογα είναι ξέρεις? 150 - 164 είναι όλα τα 122ρια με πρόγραμμα + εισαγωγή + catback, οπότε και εσύ εκεί είσαι. Το 160ρι πόσα είναι ξέρεις? 170-175. Ροπή πόση έχεις? 25-26-27 kg? και αυτά μέχρι τις 3000 στρ μετά δεν μπορεί να κρατήσει άλλο η τουρμπίνα και πέφτει κατακόρυφα, το έχουμε πει πολλές φορές και το έχουμε δει και από τα logs... Το 160ρι έχει σταθερά 25 kg από τις 1500 - 4500 στρ. Οπότε τα 160ρια που πάτησεσς όπως λες είτε ήταν ακόμα στο στρώσιμο και δεν τα ζορίζανε είτε οι οδηγοί τους ήταν κουλοί είτε δεν είχανε καλή βενζίνη. Μετρημένα κουκιά είναι. Μπορείς να βγεις και να πεις ότι τα λέω αυτά γιατί παίρνω το 160ρι αλλά τόσο καιρό οδηγούσα το 122ρι με πρόγραμμα και έχω άμεση σύγκριση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 (edited) To αμάξι σου πόσα άλογα είναι? 150 - 164 είναι όλα τα 122ρια με πρόγραμμα + εισαγωγή + catback. Το 160ρι είναι 170-175. Ροπή? 25-26-27 kg και το 160ρι έχει σταθερά 25 kg από τις 1500 - 4500 στρ. Μετρημένα κουκιά είναι. Δίκιο έχει ο φίλος Panos A3 . Έτσι είναι τα πράγματα Το 160άρι είναι δυνατότερο από 122άρι με πρόγραμμα. Φιλε PanosA3 δεν εχω καποιο λογο να πω ψεματα για τα 160ρια. Με 2 τα εχω βαλει και τα 2 εχασαν. Τι να πω .. Δίκιο έχει και ο φίλος diMake . Ακόμα και στα πατήματα εν κινήσει, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο οδηγός !!! Edited January 10, 2010 by Ringo106R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Κοιτα εγω πιστευω οτι ενα "Οτι πληρωνεις παιρνεις" θα ηταν το ΟΛΟ αυτο που εγραψες. Κανει θαυματα ο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Στo golf 6 122 η 2αρα κατεβαζει 101 χλμ στον κοφτη (φηφιακη ενδειξη).Ισχυει το ιδιο και για το golf 5? Σε κατι βιντεο στο youtube βλεπω οτι πρεπει να κουμπωσει 3η για να πατησει η βελονα τα 100.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 (edited) Στo golf 6 122 η 2αρα κατεβαζει 101 χλμ στον κοφτη (φηφιακη ενδειξη).Ισχυει το ιδιο και για το golf 5? Σε κατι βιντεο στο youtube βλεπω οτι πρεπει να κουμπωσει 3η για να πατησει η βελονα τα 100.. Τα πιάνει τα 100 με 2α ειδικά αν έχεις πρόγραμμα και έχεις ανεβάσει τον κόφτη στις 7200 αλλά επειδή μετά τις 6500 ψοφάει τελείως είναι εντελώς ανούσιο, καλύτερα να κάνεις μια γρήγορη αλλαγή και να τα πίασεις με 3η. Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Μr κριτωνα τι εγινε με το 122αρι upgrade turbo? περιμενω νεα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 ανεβαστε καμια φωτο και κανα βιντεο απο τις εξατμισεις για να δουμε ποιος την εχει πιο μεγαλη...τη διατομη στο σωληνα εννοω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 (edited) ανεβαστε καμια φωτο και κανα βιντεο απο τις εξατμισεις για να δουμε ποιος την εχει πιο μεγαλη...τη διατομη στο σωληνα εννοω EDW!!! Για video λίγο δύσκολο να τραβήξω μιας και φοβάμαι να τραβάω καθώς οδηγώ και να αλλάζω και ταχύτητα!! :drinks: Edited January 12, 2010 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Εστω στο ρελαντι Πολυ ωραια δουλεια παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Εστω στο ρελαντι Πολυ ωραια δουλεια παντως Ρελαντί δεν ακούγεται πολύ(από τα πολλά + τις συγκεκριμένης εξάτμισης)!!!Αλλα επειδή βλέπω ενδιαφέρεσαι κάτι θα κάνω!!!Αναμονή προς το παρόν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Το θέμα καθαρίστηκε . Όπως παρατηρήσατε σβήστηκαν περίπου 9 σελίδες γεμάτες με off topic . Θα σας παρακαλούσα να επανέλθετε στο θέμα χωρίς διαξιφισμούς κλπ . Ευχαριστώ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 αντε κριτωνα εχουμε χασει τον υπνο μας. (που λει ο λογος) τι εγινε με το 122αρακι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 16, 2010 Author Report Share Posted January 16, 2010 αντε κριτωνα εχουμε χασει τον υπνο μας. (που λει ο λογος) τι εγινε με το 122αρακι; Ψήθηκες ε??? ¶ντε έχω βρεί και μαμά τουρμπίνα από τρακαρισμένο για καβάτζα και είμαστε έτοιμοι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 χαχαχα θελω να δω τι τελικα καταφερε ο κριτωνας!!! μπραβω του παντως που το ψαχνει το θεμα πολυ σωστος ελπιζω να πηγαν ολα καλα με το project Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 χαχαχα θελω να δω τι τελικα καταφερε ο κριτωνας!!! μπραβω του παντως που το ψαχνει το θεμα πολυ σωστος ελπιζω να πηγαν ολα καλα με το project ρε παιδια κανενα νεο απο τον κριτονα ?εχω αγωνια να δω τι μπορει να γινει με αυτην την τουρμπινα που μπορει να φτασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 τασο μια απο τα ιδια και εγω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Εχουμε MAP sensor εμεις τα 122αρια?Θελω να βαλω το scangauge ii για να βλεπω συν τοις αλλοις και πιεση τουρμπο.Αν μπορει να διαβασει τον ΜΑΡ τοτε δειχνει και πιεση σε ΒΑR ή ΡSI με το αναλογο σεταρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Ναι, μπορείς να δεις τις πιέσεις σου στα block 115 και 118 του vag com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 (edited) Και το scangauge ii μπαινει μια χαρα και μετραει πιεση στα 122. Κριτωνα και εγω περιμενωωωωωωωωω!!! Edited January 17, 2010 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 (edited) Και το scangauge ii μπαινει μια χαρα και μετραει πιεση στα 122. Κριτωνα και εγω περιμενωωωωωωωωω!!! Δυστυχως λογω πιεσης χρονου , πηγαμε λιγες ημερες πισω . Δεν πειραζει , αυτη την εβδομαδα θα ερθουν ολα μαζεμενα ! Golf VI 1.4TSI 122 upgraded turbcharger , Scirocco 1.4TSI 160 STG III , και αλλα ... Το 122αρι θα προγραμματιστει την Τριτη "Πρωτα ο Θεος", η τουρμπινα εχει μπει και ο ιδιοκτητης τη "στρωνει" (δηλαδη ειναι παιδι "που...στρωνει") . Edited January 17, 2010 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Δυστυχως λογω πιεσης χρονου , πηγαμε λιγες ημερες πισω . Δεν πειραζει , αυτη την εβδομαδα θα ερθουν ολα μαζεμενα ! Golf VI 1.4TSI 122 upgraded turbcharger , Scirocco 1.4TSI 160 STG III , και αλλα ... Το 122αρι θα προγραμματιστει την Τριτη "Πρωτα ο Θεος", η τουρμπινα εχει μπει και ο ιδιοκτητης τη "στρωνει" (δηλαδη ειναι παιδι "που...στρωνει") . Να σε ρωτήσω...θα είναι μονο με πρόγραμμα????Η θα είναι και με εξάτμιση και εισαγωγή???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Κρίτωνα τι τουρμπίνα χρησιμοποιήσατε? Ίδιου μεγέθους ή λίγο μεγαλύτερη? ΚΚΚ ή της Mitsubishi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 (edited) Κρίτωνα τι τουρμπίνα χρησιμοποιήσατε? Ίδιου μεγέθους ή λίγο μεγαλύτερη? ΚΚΚ ή της Mitsubishi? Mετα παμε για... turbocharger upgrade !!! Λοιπον , λυνοντας το turbo απο ενα Golf VI TSI 122HP διαπιστωσαμε οτι η διαμετρος inducer της φτερωτης εισαγωγης εχει το "αστρονομικο" μεγεθος των ... 30,5mm !!! Eπισης , το turbo της ΜΗΙ εχει πολυ μικρο αξονα , οποτε ακομα και να σηκωθει η πιεση υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να μην μπορει να βγει αλλο καυσαεριο . Την ερχομενη εβδομαδα κατα 99% θα ειναι ετοιμο το αναβαθμισμενο turbo για να δουμε μεχρι που μπορει να φτασει το "λιλιπουτειο" τουρμπινακι της Mitsubishi , περιποιημενο στα σημεια . Edited January 17, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 για τι ιπποδυναμη μιλαμε ?? 170 180 αλογα στροφαλο?? μειωνεται η διαρκεια ζωης της τουρμπινας ακομη περισσοτερο ετσι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει αυτό? Δηλαδή τι θα αλλάξει στην τουρμπίνα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...