draga Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 (edited) Ιστορια μεγαλη...Αν θυμασε τι εγινε με το demo του revo για τα tsi που τελικα δεν υπηρχε και κανα δυο αλλα πραγματα(Emilios).... Edited October 31, 2008 by gtas Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Ιστορια μεγαλη...Αν θυμασε τι εγινε με το demo του revo για τα tsi που τελικα δεν υπηρχε και κανα δυο αλλα πραγματα(Emilios).... καλα λες.τα ειχα ξεχασει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Παιδια ποναει, μην ξυνουμε παλιες πληγες. Αστο να παει! Ας μεινουμε στο θεμα μας και ας το κοιταμε οσο πιο σφαιρικα/αντικειμενικα μπορουμε. Λαθη ειμαστε και ανθρωπους κανουμε. Ειρηνη υμιν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Εδώ είμαστε άνθρωποι και κάνουμε λάθη... ...αμήν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Λαμβάνοντας ως αρχή τους πολύ χρήσιμους προβληματισμούς που γράφτηκαν στις προηγούμενες σελίδες, επιτρέψτε μου να προσθέσω και την ταπεινή μου γνώμη επί του θέματος.Η ιδέα της αναβάθμισης τουρμπίνας στα TSI/GT έπεσε μετά από αρκετό προβληματισμό για την πορεία των πραγμάτων, τόσο φορολογικά στην Ελλάδα όσο και από άποψη κατανάλωσης καυσίμου σε σχέση με τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη που μπορεί να βγάλει ένας κινητήρας 1400 κυβικών με ασφάλεια. Δεν ήταν η ανάγκη να ξεχωρίσουμε, κάνοντας μια υπερβολική αναβάθμιση που δεν έχει ξαναγίνει στην Ευρώπη, ο λόγος που ξεκίνησε η μελέτη. Θα ήταν το όνειρο πολλών οδηγών 1.4 να έχουν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο 1400κυβικών με την αντίστοιχη φορολογία, ασφάλεια, σήμα και συντήρηση που να φτάνει τα 270 άλογα σε ισχύ; Σίγουρα ναι. Πρωτού προχωρήσουμε στην υλοποίηση, πέραν της δυνατότητας πραγματοποίησης αυτής της αναβάθμισης, που το καταφέρνουμε και με το παραπάνω τόσο από πλευράς software όσο και από πλευράς hardware, αναρωτηθήκαμε για τους υπόλοιπους κινδύνους που ενέχει κάτι τέτοιο. Ξεχάστε για λίγο τους προβληματισμούς σας για την αξιοπιστία, αυτό το κομμάτι το έχουμε ήδη ξεπεράσει για να πετύχουμε το σκοπό μας. Αυτό που μας απασχολεί είναι η μελέτη βιοσιμότητας ενός τέτοιου project κι εκεί χρειαζόμαστε την άποψή σας. Ορίστε λοιπόν η οικονομοτεχνική λίστα ελέγχου με μερικές απαντήσεις που θεώρησα καλό να συμπεριλάβω: -Θα φτάσουμε τα επίπεδα ισχύος ενός GTI πρώτου σταδίου με την αναβάθμιση σε μεγαλύτερη τουρμπίνα; Οπωσδήποτε - αυτός είναι ο στόχος. -Θα γίνει ποτέ ένα TSI/GT αντίστοιχο σε όλα του με ένα GTI; Σίγουρα όχι μόνο με μια απλή αναβάθμιση τουρμπίνας/μπεκ. -Τί χρειάζεται ένα TSI για να γίνει αντίστοιχο ενός GTI; Χρειάζεται φρένα, αναρτήσεις, κιβώτιο ταχυτήτων και 600 ακόμη κυβικά εκατοστά (που δεν πρόκειται ποτέ να πάρει). -Αν τα παραπάνω έξοδα αναβάθμισης αθροιστούν με την τιμή ενός μεταχειρισμένου TSI τότε φτάνουν πολύ κοντά στην τιμή ενός μεταχειρισμένου GTI; Δηλαδή μήπως αξίζει να πουλήσει κανείς το TSI/GT του και να αγοράσει ένα GTI; Αυτό είναι το όριο που δεν πρέπει να ξεπεράσουμε γιατί θα σημαίνει ότι έχουμε κάνει μια τεράστια εμπορική πατάτα. -Θα αντέχει η αναβάθμιση σε βάθος χρόνου αρκετά ώστε να μπορεί να υποκαταστήσει τα εργοστασιακά ανταλλακτικά; Σε επίπεδο σχεδιασμού βελτίωσης έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε ο εξοπλισμός αναβάθμισης να αντέξει σε βάθος χρόνου. Κανείς όμως δε μπορεί να γνωρίζει μέχρι να έρθει η στιγμή των δοκιμών. Αν δούμε ότι για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει αξιοπιστία στην αναβάθμιση, τότε θα σταματήσει το project και θα ενημερωθούν άμεσα όλοι οι εμπλεκόμενοι ώστε να μην προχωρήσει περαιτέρω. Όπως έγραψε ο ¶ρης (S8N), όταν γίνεται μελέτη για κάθε κατασκευή συμπεριλαμβάνουμε ένα συντελεστή ασφαλείας ώστε να είμαστε πάντοτε από την ασφαλή πλευρά και να κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδυα. Στους κινητήρες δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει εύκολα κάτι τέτοιο γιατί δεν έχουμε ποτέ πληροφόρηση από τις εταιρείες αυτοκινήτων για τις σχεδιαστικές προδιαγραφές τους. Έτσι κάθε φορά που κυκλοφορεί ένας νέος κινητήρας υπάρχει πλήθος παραπληροφόρησης για τα υλικά κατασκευής και την αντοχή του. Θυμάστε όλοι τί υπερβολές ακούγονταν όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα πρώτα GT1.4. Όλοι έγιναν Κασσάνδρες μέχρι που μερικά χρόνια μετά ο κινητήρας εξακολουθεί να μας αφήνει άφωνους με την αξιοπιστία του. Εμείς όμως μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα παρακολουθώντας από κοντά και με εξαιρετική σχολαστικότητα ένα αρκετά μεγάλο πλήθος αυτοκινήτων που να μας εξασφαλίζει δυνατότητα πρόβλεψης της αξιοπιστίας. Ένα μόνο demo car ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ για να βγουν συμπεράσματα για όλα τα αυτοκίνητα με τέτοιο κινητήρα. Από τις μέχρι τώρα δοκιμές που έχουμε κάνει με τον 1.4TSI, όλες οι ενδείξεις που έχουμε οδηγούν στο συμπέρασμα ότι έχουμε το περιθώριο να προχωρήσουμε σε αναβάθμιση μεγάλης τουρμπίνας χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο την αξιοπιστία του. Σας ρωτάω: -Δεν κινδυνεύουν οι μπιέλες με 28 κιλά ροπής που βγάζει ένα πλήρες πρώτο σταδιό μας; Όχι! Τόση βγάζουν κάθε ημέρα και σε κάθε πάτημα τα περισσότερα από 10 GT που έχουμε φτιάξει από τότε που πρωτοεμφανίστηκαν (με MED9.5.10) και καμιά 20αριά με MED17.5. -Μήπως κινδυνεύει ο κινητήρας από το 1.7bar overboost που μπορεί να σηκώσει ένα τέτοιο μοτέρ με 6η σε πάτημα ρεπρίζ; Καθόλου, συμβαίνει όλη την ώρα και τα μοτέρ δεν έχουν πάθει τίποτα τα τελευταία δύο χρόνια. Food for thought... Μια απλή ερώτηση να κάνω? Με τι καυσαέρια θα σπουλάρετε την τουρμπίνα του Gti? ¶λλο 1.4 άλλο 2.0...Φοβάμαι ότι το σκαλοπάτι στις 3000 στροφές που σταματάει ο κομπρέσορας θα είναι για ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Μια απλή ερώτηση να κάνω? Με τι καυσαέρια θα σπουλάρετε την τουρμπίνα του Gti? ¶λλο 1.4 άλλο 2.0...Φοβάμαι ότι το σκαλοπάτι στις 3000 στροφές που σταματάει ο κομπρέσορας θα είναι για ...... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!! Ο μόνος που έπιασε το νοήμα.....και δέν ήταν κάν το φαβορί !!! Μπράβο ρε συ.....Μόλις άλλαξες κατηγορία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Παιδια δειτε εδω http://www.drive.gr/index.php?option=com_c...0&Itemid=58 Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Παιδια δειτε εδωhttp://www.drive.gr/index.php?option=com_c...0&Itemid=58 ε τι να δούμε? ότι ένα 2στάδιο GT (πρόγραμμα, φίλτρο, εξάτμιση + i/c) είναι πιο αργό απο μαμά GTI ? αυτή η δοκιμή είναι αρκετά παλιά , Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmakosGTI Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Εαν ειναι ετσι, εγω το πουλαω να παρω TSI ναπερναω τα GTI.... Δημητρακη τι λες εσυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!! Ο μόνος που έπιασε το νοήμα.....και δέν ήταν κάν το φαβορί !!! Μπράβο ρε συ.....Μόλις άλλαξες κατηγορία. Ιστορική μέρα ο RS έδωσε εύσημα................... :lol: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Ιστορική μέρα ο RS έδωσε εύσημα................... Έλα έλα....παραπονιάρη..... Έχεις πάρει και εσύ μήν ξεχνιέσαι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Και τοτε γιατι κανενας δεν την ανεφερε? Λογικο ειναι να ειναι πιο αργο απο το GTI αφου ειναι και 600 κυβικα λιγοτερο. Αλλα ειναι και διαφορετικο αυτοκινητο απο το GTI μην το ξεχναμε αυτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!! Ο μόνος που έπιασε το νοήμα.....και δέν ήταν κάν το φαβορί !!! Μπράβο ρε συ.....Μόλις άλλαξες κατηγορία. ναι,οντως γιατι η κ03 του gti δεν γυρναει με τιποτα,τετοιο γαιδουρι!εδω εμεις με τα 2λιτρα τη γυρναμε στις 2000 στροφες,φαντασου ποσο ψηλα θα τη γυρναει το 14αρι.στις 3500 καλα ειναι,να τ αφησω?? να δω ποσες ακομα μπουρδες θα γραψετε εδω μεσα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ntamp Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Δε γράφω συχνά, αλλά νιώθω υποχρέωση ως φίλος της βελτίωσης να πω και `γω τη γνώμη μου, σε αντίθεση με μερικούς που έχουν hobby όπως φαίνεται, να γεμίζουν το(α) thread(s) με άσκοπα posts. Στο δια ταύτα. Έχει πολύ καλή βάση το συγκεκριμένο μοτέρ (υπερτετράγωνος με ισχυρά μέταλλα, block που αντέχει σε πιέσεις της τάξεως των ~22 bar, υψηλή συμπίεση, άμεσος ψεκασμός) για να βγάλει αρκετή δύναμη. Επίσης έχει πολύ καλή θερμοδυναμική απόδοση (καλύτερη από τον TFSI) Κάποιος είπε για σκαλοπάτι... Το που θα spoolάρει το turbo, εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Πχ, με πλούσιο πρόγραμμα φεύγουν πιο πολλά καυσαέρια, απ` ότι με φτωχό. Με άγριο εκκεντροφόρο, φεύγουν πιο εύκολα από τον κύλινδρο, ενώ η υψηλή συμπίεση τα βοηθάει να αποκτήσουν κινητική ενέργεια. Ας περιμένουμε να ολοκληρωθεί το project ώστε να έχουμε μία πιο σφαιρική εικόνα και να μη λεν μερικοί ότι τους κατεβαίνει στο άδειο τους, απ` ότι φαίνεται, κεφάλι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ntamp Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 ναι,οντως γιατι η κ03 του gti δεν γυρναει με τιποτα,τετοιο γαιδουρι!εδω εμεις με τα 2λιτρα τη γυρναμε στις 2000 στροφες,φαντασου ποσο ψηλα θα τη γυρναει το 14αρι.στις 3500 καλα ειναι,να τ αφησω?? να δω ποσες ακομα μπουρδες θα γραψετε εδω μεσα... Πολύ σωστός. Εξάλλου, 14άρια GT (Punto) spoolάρουν 28άρες σε αυτές τις στροφές! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Πολύ σωστός.Εξάλλου, 14άρια GT (Punto) spoolάρουν 28άρες σε αυτές τις στροφές! μωρε εγω το ξερω,το θεμα ειναι οτι οταν εισαι ασχετος,.......εισαι ασχετος. δεν αλλαζει αυτο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Μια απλή ερώτηση να κάνω? Με τι καυσαέρια θα σπουλάρετε την τουρμπίνα του Gti? ¶λλο 1.4 άλλο 2.0...Φοβάμαι ότι το σκαλοπάτι στις 3000 στροφές που σταματάει ο κομπρέσορας θα είναι για ...... Στις 3000rpm ο 1.4lt TSI κινητηρας με 1+ bar απο τον μηχανικο συμπιεστη παραγει - προσεγγιστικα - ποσοτητα καυσαεριων οσο ενας 2,8lt κινητηρας Ν.Α. , και ενας τετοιος κινητηρας γυρναει πανευκολα μια υβριδικη τουρμπινα 30% μεγαλυτερη απο την ΟΕΜ του TSI. Μαλιστα, με μικρη τροποποιηση στην εμπλοκη - απεμπλοκη του turbo με το supercharger, το διαγραμμα ροπης θα ειναι παλι "flat". Βεβαια, ολα αυτα μενει να αποδειχτουν και στην πραξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) μωρε εγω το ξερω,το θεμα ειναι οτι οταν εισαι ασχετος,.......εισαι ασχετος.δεν αλλαζει αυτο! Μάσα εσύ καλύτερα αυτά που σε ταίζουν γιατί μπορεί και να πνηγείς... Να δώ τί θα λέτε εσείς οι εξυπνάκηδες όταν και ΑΝ θα γίνει ποτέ συτή η παρωδία πραγματικότητα, και το Κ03 θα τρώει καρότσες απο το ΦΠΕ με την μαμά τουρμπίνα... "Βελτίωση" δέν σημαίνει βγάζω περισσότερα άλογα... Το ότι κάποιοι όμως έχουν συγκεκριμένη "ατζέντα", είναι άλλο θέμα... Edited November 2, 2008 by GolfRS Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) Βεβαια, ολα αυτα μενει να αποδειχτουν και στην πραξη. Έτσι, έτσι... Το σημαντικότερο είναι να είναι αισιόδοξος ο βελτιωτής... Όλα τα άλλα έρχονται μόνα τους.... Edited November 2, 2008 by GolfRS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) μωρε εγω το ξερω,το θεμα ειναι οτι οταν εισαι ασχετος,.......εισαι ασχετος.δεν αλλαζει αυτο! Το χρηματιστήριο έχει πάρει την κατιούσα και τα παπαγαλάκια βγήκαν παγανιά..... :lol: Edited November 2, 2008 by Black V GTi Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) Μάσα εσύ καλύτερα αυτά που σε ταίζουν γιατί μπορεί και να πνηγείς...Να δώ τί θα λέτε εσείς οι εξυπνάκηδες όταν και ΑΝ θα γίνει ποτέ συτή η παρωδία πραγματικότητα, και το Κ03 θα τρώει καρότσες απο το ΦΠΕ με την μαμά τουρμπίνα... "Βελτίωση" δέν σημαίνει βγάζω περισσότερα άλογα... Το ότι κάποιοι όμως έχουν συγκεκριμένη "ατζέντα", είναι άλλο θέμα... η πλακα ξερεις ποια ειναι,εσυ νομιζεις οτι παιρνω συμβουλες στο τι θα κανω στο αυτοκινητο μου,κι οτι με ταιζουν διαφορα οπως νομιζεις σε σχεση και με αλλα θεματα... η πραγματικοτητα ,ομως,αστειε συναδελφε γκολφακια(και φαν της βελτιωσης) ειναι οτι ασχολουμαι πιο πολλα χρονια με τη βλελτιωση απο εσενα κι ας εχεις τα διπλασια μου χρονια.οποτε ασε τα ταιστηρια και τα ποτηστηρια στη θεση τους,κι αν εχεις κατι πιο ουσιαστικο να μου πεις πες το.βαρεθηκα να διαβαζω αλλα αχρηστα ποστ σου,εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ,αυτη ειναι η πραγματικοτητα,δεξου την και μην γραφεις αλλες μπουρδες σ αυτο το αμοιρο site που ανεχεται τοσο καιρο οτι αηδια σου κατεβει στο κεφαλι! Το χρηματιστήριο έχει πάρει την κατιούσα και τα παπαγαλάκια βγήκαν παγανιά..... :lol: μην με παρεξηγεις,δεν πηγαινε τιποτα για σενα απ οτι ειπα.εξαλλου εσυ ρωτησες. ασε και συ ομως τα παπαγαλακια στην ησυχια τους,ειπαμε δεν εκπροσωπω κανεναν,τελος.οταν γραφουν μπουρδες ορισμενοι θες να τους πω και μπραβο..ρε που εχουμε μπλεξει με τα κολλημενα κεφαλια... Edited November 2, 2008 by nikkosnet Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 η πλακα ξερεις ποια ειναι,εσυ νομιζεις οτι παιρνω συμβουλες στο τι θα κανω στο αυτοκινητο μου,κι οτι με ταιζουν διαφορα οπως νομιζεις σε σχεση και με αλλα θεματα...η πραγματικοτητα ,ομως,αστειε συναδελφε γκολφακια(και φαν της βελτιωσης) ειναι οτι ασχολουμαι πιο πολλα χρονια με τη βλελτιωση απο εσενα κι ας εχεις τα διπλασια μου χρονια.οποτε ασε τα ταιστηρια και τα ποτηστηρια στη θεση τους,κι αν εχεις κατι πιο ουσιαστικο να μου πεις πες το.βαρεθηκα να διαβαζω αλλα αχρηστα ποστ σου,εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ,αυτη ειναι η πραγματικοτητα,δεξου την και μην γραφεις αλλες μπουρδες σ αυτο το αμοιρο site που ανεχεται τοσο καιρο οτι αηδια σου κατεβει στο κεφαλι! Τήν βελτίωση στα matchbox εννοείς;;; Γιατί δέν λές στον κόσμο πρώτα πόσο χρονών είσαι και πόσο καιρό οδηγείς;;; Έχω γελάσει και με άλλα πιπινάκια πρίν απο σένα, δέν εκπλήσομαι με τις βλακίες σου. Τα είπαν και άλλοι αυτά που λές εσύ.Τους βλέπεις πουθενά τώρα ;;; ΚΑΠΝΟΣΣΣΣΣΣ.... Συνέχισε να γράφεις, με τόσα προβλήματα που έχει η ζωή, είναι καλό να υπάρχουν και οι βλάκες για να διασκεδάζουν εμάς τους υπόλοιπους.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) Και κάτι ακόμα.¶ν δέν σου εξηγούν ότι δέν καταλαβαίνεις οι βελτιωτές σου, στείλε μου ένα p.m. και άν θα έχω χρόνο θα σου απαντήσω.Δέν είναι ανάγκη να γκρινιάζεις και να προκαλεις σαν μικρό παιδι...που είσαι... Edited November 2, 2008 by GolfRS Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 ασε και συ ομως τα παπαγαλακια στην ησυχια τους,ειπαμε δεν εκπροσωπω κανεναν,τελος. Eίναι θέμα χρονισμού (Timing), αντιδράς μόνο όταν θίγεται ο Κρίτωνας, στίς υπόλοιπες μαλακίες δεν είσαι ενεργός.... αυτό σου λέει. Περίεργο δεν είναι?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Όχι Link to comment Share on other sites More sharing options...